Σε ενδιαφερει !

Χρησιμα

10 Αυγ 2021

Άμεση ανταπόκριση στους πληγέντες της πυρκαγιάς από την Interasco


Η Interasco με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές στη Βόρεια Αττική, Βόρεια Εύβοια, Μεσσηνία, Ηλεία και Γρεβενά, έχοντας ως κύρια προτεραιότητα της, την προσπάθεια ανακούφισης των πληγέντων ασφαλισμένων πελατών της, προκειμένου να διευκολύνει στη διαδικασία αντιμετώπισης των ζημιών τόσο τους συνεργάτες της όσο και τους ασφαλισμένους πελάτες, προχώρησε στην ενεργοποίηση «ειδικής τηλεφωνικής γραμμής» στη Διεύθυνση Αποζημιώσεων.

Μέσω της συγκεκριμένης τηλεφωνικής γραμμής, επιτυγχάνεται η άμεση επικοινωνία όλων των συνεργατών και ασφαλισμένων πελατών της Interasco, με τη Διεύθυνση Αποζημιώσεων προκειμένου να καταγραφούν τα αιτήματά τους και να δοθούν βασικές πληροφορίες για τον τρόπο διαχείρισης των συγκεκριμένων ζημιών.

Επιπλέον, στο πλαίσιο κοινωνικής ευαισθησίας προς τους πληγέντες ασφαλισμένους πελάτες, η εταιρεία ενημέρωσε το δίκτυο συνεργατών της ότι, θα προβεί σε άμεσες προκαταβολές αποζημίωσης μετά την επιτόπια επίσκεψη του πραγματογνώμονα στη ζημιωθείσα περιουσία και την πρώτη εκτίμησή του σχετικά με την έκταση της ζημιάς.
`
Η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing κα Ναταλία Γιαννιού επισημαίνει ότι:

«με τον τρόπο αυτό, η Interasco αποδεικνύει εμπράκτως τις προσπάθειες που καταβάλει κάθε φορά προκειμένου να βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό τόσο των συνεργατών της όσο και των ασφαλισμένων πελατών της, με υπευθυνότητα, εν συναίσθηση και αμέριστο σεβασμό προς τον άνθρωπο!»




7 Αυγ 2021

Η Groupama Ασφαλιστική στο πλευρό των πληττόμενων από τις πυρκαγιές ασφαλισμένων της


Διαχρονική δέσμευση της Groupama Ασφαλιστικής είναι να βρίσκεται Σίγουρα Δίπλα τόσο στους ασφαλισμένους της, ειδικά στις περιπτώσεις που το έχουν περισσότερο ανάγκη, όσο και στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας σε κρίσιμες στιγμές. Σε αυτές τις κρίσιμες ώρες που η Ελλάδα δοκιμάζεται από μεγάλες πυρκαγιές σε πολλά διαφορετικά μέτωπα, η Groupama Ασφαλιστική προχωρά σε μία σειρά πρωτοβουλιών για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και ανακούφιση των πληττόμενων ασφαλισμένων της, αλλά και για την έμπρακτη συνεισφορά στην προσπάθεια αποκατάστασης του φυσικού περιβάλλοντος που καταστράφηκε.

Πιο συγκεκριμένα, η Εταιρεία έχει ήδη ενεργοποιήσει δύο γραμμές εξυπηρέτησης (6955696760 και 6947834828) των αιτημάτων αποζημίωσης και αποκατάστασης ζημιών από πληγείσες περιοχές της χώρας, τα οποία λαμβάνουν απόλυτη προτεραιότητα. Εξειδικευμένοι συνεργάτες βρίσκονται στη διάθεση των πυρόπληκτων πελατών της για καταγραφή ζημιών και την αντίστοιχη ταχεία προώθηση των αιτημάτων τους με σκοπό την αμεσότερη ικανοποίηση τους.

Επιπλέον, με απόφαση της διοίκησης της Groupama Ασφαλιστικής:

  • H διαδικασία ανανέωσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων των κλάδων Πυρός, Αυτοκινήτου και Υγείας για όσους ασφαλισμένους επλήγησαν με ολική καταστροφή της πρώτης τους κατοικίας τις τελευταίες 48 ώρες, πραγματοποιείται απευθείας από την εταιρεία χωρίς καμία περαιτέρω χρέωση, μέχρι τις 31/12/2021.
  • Και με πρωτοβουλία του Γενικού Διευθυντή Χρήστου Κάτσιου, η Εταιρεία θα προσφέρει άμεσα το ποσό των €50.000 για σκοπούς αναδάσωσης στις πληγείσες περιοχές.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται και αυτή τη στιγμή δοκιμάζονται, η Groupama Ασφαλιστική δεσμεύεται για την ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτησή τους. Η διοίκηση και τα στελέχη της Εταιρείας, δηλώνουν την αμέριστη συμπαράσταση τους σε όλους τους συμπολίτες που περνούν δύσκολα αυτές τις στιγμές και εύχονται από καρδιάς οι πυρκαγιές σε όλη την επικράτεια να τεθούν άμεσα υπό έλεγχο.




6 Αυγ 2021

Άμεση ανταπόκριση της INTERLIFE στους πληγέντες


Σε άμεση προτεραιότητα έθεσε η INTERLIFE Ασφαλιστική την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της που πλήττονται από την καταστροφική επέλαση των πυρκαγιών στη χώρα με στόχο την άμεση συνδρομή και διευκόλυνσή τους.

Συγκεκριμένα, και για την ταχύτερη αποκατάσταση των προκληθέντων ζημιών περιουσίας ή/και οχημάτων, οι αυτοψίες και οι εκτιμήσεις θα πραγματοποιούνται άμεσα από πραγματογνώμονες που είναι ήδη σε ετοιμότητα.

Οι Διευθύνσεις του Τμήματος Αποζημιώσεων της Εταιρείας, τόσο στην Αθήνα, όσο και στη Θεσσαλονίκη είναι στη διάθεση των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ασφαλισμένων πελατών, προκειμένου να ανταποκριθούν με ταχύτητα και απλές διαδικασίες στην καταβολή των αποζημιώσεων.

Επιπλέον, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “προσφέρω …αλλιώς” που υλοποιεί, η Εταιρεία προγραμματίζει την αποστολή τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης στις πληγείσες περιοχές.

Η INTERLIFE με συνέπεια και υπευθυνότητα εκφράζει τη συμπαράστασή της σε όλους τους πληγέντες και πληροί τις επαγγελματικές και ηθικές της υποχρεώσεις κάνοντας πράξη το διαχρονικό της πιστεύω: “πάνω απ’ όλα ο άνθρωπος”.

3 Αυγ 2021

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα, αναβαθμισμένη εφαρμογή Car Total


Η Ευρωπαϊκή Πίστη αναβάθμισε την smartphone εφαρμογή “Car Total”, μέσω της οποίας παρέχει άμεση ανταπόκριση στην εξυπηρέτηση περιστατικών Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος.

Πιο συγκεκριμένα, οι Ασφαλισμένοι της Εταιρίας μέσω της εφαρμογής “Car Total”, μπορούν σε περίπτωση ατυχήματος ή μηχανικής βλάβης να ενημερώσουν με το πάτημα ενός κουμπιού για την ακριβή τους τοποθεσία, προκειμένου να εντοπιστεί το όχημά τους και να εξυπηρετηθούν άμεσα. Με αυτόν τον τρόπο, όλα γίνονται πολύ πιο γρήγορα και χωρίς αναμονή, αφού πλέον με τη νέα αυτή υπηρεσία δεν απαιτείται τηλεφωνική κλήση.

Η εφαρμογή “Car Total” είναι διαθέσιμη στα stores, τόσο για iOS όσο και για Android συσκευές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η προσθήκη των στοιχείων του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου στην εφαρμογή μπορεί να γίνει και αυτόματα, σκανάροντας απλά το QR Code που βρίσκεται πάνω στο Ασφαλιστήριο.

Παράλληλα με την αναβάθμιση της εφαρμογής, έχει τεθεί σε λειτουργία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, το “SMS Vehicle Tracking Mondial”, με το οποίο ο Ασφαλισμένος κατά τη διάρκεια εξυπηρέτησης Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος, λαμβάνει ένα SMS με ένα link και πατώντας το μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο το όχημα βοήθειας που τον πλησιάζει για να τον εξυπηρετήσει.

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και υψηλών απαιτήσεων περιβάλλον, η Ευρωπαϊκή Πίστη δεσμεύεται πως θα συνεχίσει να σχεδιάζει καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες, προς όφελος των Ασφαλισμένων και των Συνεργατών της.