>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

2 Ιουν 2016

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Με υψηλή κερδοφορία και ενίσχυση κεφαλαιακής επάρκειας

Η ΑΤΕ Ασφαλιστική συνέχισε την κερδοφόρο πορεία της και για το 2015, παρουσιάζοντας κέρδη προ φόρων ύψους 21,7 εκ. ευρώ για το 2015, έναντι κερδών προ φόρων, ύψους 19,9 εκ. το 2014.

Σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον και ένα αμείωτης έντασης ανταγωνισμό, η ΑΤΕ Ασφαλιστική κατάφερε να διατηρήσει την κερδοφορία της σε υψηλά επίπεδα και να περιορίσει τη μείωση των ασφαλιστικών της εργασιών, δεδομένης της μεταβατικής περιόδου αλλαγής του μετόχου.

Η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων της ΑΤΕ Ασφαλιστικής (μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα) για το 2015, διαμορφώθηκε στα 124,7 εκ. ευρώ, έναντι 134,5 εκ ευρώ της αντίστοιχης περυσινής χρήσης, εντοπίζοντας τη μείωση αυτή κατά κύριο λόγο στον Κλάδο Αστικής Ευθύνης Οχημάτων. Αντίστοιχα, η μεγαλύτερη αύξηση ασφαλίστρων σημειώθηκε στον Κλάδο Τεχνικών Ασφαλίσεων η συμμετοχή του οποίου στο συνολικό χαρτοφυλάκιο Γενικών Ασφαλίσεων, ξεπερνά το 20%.

Το συνολικό χαρτοφυλάκιο ασφαλίστρων της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, για το 2015, κατανέμεται σε ποσοστό 27% ή ποσό 33,7 εκ. ευρώ που αφορά στις ασφαλίσεις Ζωής και σε ποσοστό 73%, ή ποσό 91 εκ. Ευρώ που αφορά στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών.

Η ΑΤΕ Ασφαλιστική κατέβαλε κατά το 2015 ασφαλιστικές αποζημιώσεις που ανήλθαν στα 79 εκ. Ευρώ έναντι 90 εκ. Ευρώ, για το 2014.

Παράλληλα, συνεχίζοντας τη στρατηγική λειτουργικής κερδοφορίας, η ΑΤΕ Ασφαλιστική κατάφερε να ενισχύσει σημαντικά τα κεφάλαιά της, τα οποία την 31.12.2015 ανέρχονται σε 112,7 εκ. Ευρώ, καλύπτοντας έτσι πλήρως τους κανόνες Φερεγγυότητας Ι και ασφαλιστικής τοποθέτησης προς τις Εποπτικές Αρχές αλλά και τις κεφαλαιακές απαιτήσεις εντός του νέου εποπτικού πλαισίου Φερεγγυότητα ΙΙ, που ισχύει από την αρχή του έτους.

Τονίζεται ότι, κατά την τρέχουσα μεταβατική περίοδο, η ΑΤΕ Ασφαλιστική στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ασφαλιστικών της προγραμμάτων και στην προστασία του χαρτοφυλακίου της από ενέργειες του ανταγωνισμού, παρέχοντας στους Συνεργάτες της αξιόπιστες λύσεις και σύγχρονες υπηρεσίες, με έμφαση στην απλοποίηση και στη μείωση του λειτουργικού τους κόστους.

Επίσης, με στόχο την επιβράβευση των Συνεργατών που σταθερά την τιμούν με τη στήριξή τους, η ΑΤΕ Ασφαλιστική συνεχίζει την εφαρμογή πολιτικής κινήτρων, που επιβραβεύουν τη διατήρηση ή και την αύξηση της παραγωγής στην Εταιρεία.

Σύμφωνα με τη Διοίκηση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, η στρατηγική της Εταιρείας για το 2016, αξιοποιεί την πολύτιμη και εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία των στελεχών της και λαμβάνει ως βάση τη διαφάνεια, τη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία στις συναλλαγές και στις σχέσεις της με Συνεργάτες και με πελάτες. Με άξονες στρατηγικής τη συνεχή βελτίωση των ασφαλιστικών προγραμμάτων και υπηρεσιών, τη στοχευμένη ανάπτυξη των εργασιών στον Κλάδο Ζωής και Υγείας, τη διατήρηση του πολύ ικανοποιητικού επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών και τη συνεχή βελτίωση της υποστήριξης των Συνεργατών, επιβεβαιώνει την ηγετική της παρουσία σε όλους τους Ασφαλιστικούς Κλάδους της Ελληνικής Αγοράς.


1 Ιουν 2016

Ορίζων Ασφαλιστική: Νέα γενιά προγραμμάτων περιουσίας και αστικής ευθύνης

Σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ουσιαστική προστασία, ευελιξία και ανταγωνιστικές τιμές, παρέχουν τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας, μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ξενοδοχειακών μονάδων και Αστικής Ευθύνης της ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ, που επιτρέπουν στους ασφαλισμένους να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει καλύτερα τις ασφαλιστικές τους ανάγκες.

ΝΕΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ

Σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ουσιαστική προστασία, ευελιξία και ανταγωνιστικές τιμές, παρέχουν τα νέα προγράμματα κατοικίας της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής, που επιτρέπουν στους ασφαλισμένους να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ασφαλιστικές τους ανάγκες. Τα νέα προγράμματα Blue Home, Dream Home, Gold Class & Ασφάλιση κατοικίας σε Α’ κίνδυνο, χαρακτηρίζονται από το πλήθος και τη χρησιμότητα των καλύψεων που παρέχουν, αλλά και από τις τιμές των ασφαλίστρων τους που είναι από τις ανταγωνιστικότερες στην αγορά.

ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Με την ίδια φιλοσοφία σχεδιάστηκαν και τα δύο νέα προγράμματα Business Tailor & Business+ για την ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Το Business Tailor, παρέχεται σε τέσσερα επίπεδα κάλυψης όπου κάθε πακέτο περιλαμβάνει τις καλύψεις του αμέσως προηγούμενου και επιπλέον τις δικές του, προσφέροντας πλήρη προστασία των περιουσιακών στοιχείων της επαγγελματικής στέγης και διασφαλίζοντας τα εισοδήματα και την επένδυση του επιχειρηματία. Το Business+, είναι ιδανικό για εκείνες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν απόλυτη προστασία, με 35 βασικές καλύψεις και δυνατότητα προσθήκης συμπληρωματικών και κόστος ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.

Golden Zeus: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης Ξενοδοχείων, Ξενώνων & Ενοικιαζομένων Δωματίων από την ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ασφαλιστικής κάλυψης κτιρίου και περιεχομένου ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων, καθώς και την αστική ευθύνη του ξενοδόχου έναντι των πελατών. Ειδικότερα, το «Golden Zeus» καλύπτει τις εγκαταστάσεις έναντι κινδύνων από πυρκαγιά, σεισμό, ηλεκτρολογικά και υδραυλικά αίτια, φυσικά φαινόμενα, εδαφικές μεταβολές, κακόβουλες και τρομοκρατικές ενέργειες, κλοπή και ζημιές από διάρρηξη ή ληστεία, δαπάνες αποκομιδής ερειπίων κ.ά., ενώ  καλύψεις παρέχονται και για την αστική ευθύνη έναντι πελατών και επισκεπτών σχετικά με ζημιές και σωματικές βλάβες από τη λειτουργία των εγκαταστάσεων, τη χρήση πισίνας, τη δηλητηρίαση από κατανάλωση τροφίμων και ποτών, κ.ά.

Το Golden Zeus, ξεχωρίζει για την πληρότητα των καλύψεων και παροχών του όσο και για το ασυναγώνιστο κόστος των ασφαλίστρων του.

ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ

Στα πλαίσια εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των προγραμμάτων ασφάλισης που απευθύνονται σε προσωπικές και επαγγελματικές ανάγκες και με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών σας, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε τα Νέα Πακέτα Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης.

Αντικαθιστούμε τα υφιστάμενα πακέτα Αστικής Ευθύνης με 8 νέα πακέτα, εμπλουτισμένα με πλήθος βασικών και προαιρετικών καλύψεων. Συγκεκριμένα:

1. Αστική Ευθύνη Εστιατορίων-Καφέ
2. Αστική Ευθύνη Καταστημάτων-Γραφείων
3. Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων-Ενοικιαζομένων Δωματίων
4. Αστική Ευθύνη Εκπαιδευτηρίων-Φροντιστηρίων
5. Αστική Ευθύνη Γυμναστηρίων & Ινστιτούτων Αισθητικής
6. Αστική Ευθύνη Διαχειριστή πολυκατοικίας
7. Αστική Ευθύνη Ιδιώτη-Οικογενειάρχη
8. Αστική Ευθύνη Εργολάβων από εργασίες ανέγερσης οικοδομών

Τα ασφάλιστρα των παραπάνω προγραμμάτων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικά, ώστε να έχετε τη δυνατότητα ανάπτυξης των εργασιών σας σε ένα από τους πιο ανερχόμενους κλάδους.

Με αφορμή την προώθηση των νέων προγραμμάτων ο Εμπορικός Διευθυντής της ΟΡΙΖΩΝ Κος. Χρήστος Αχής σημειώνει ότι «πρωταρχικός στόχος της εταιρίας μας είναι να είμαστε πάντα κοντά στις σύγχρονες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουμε ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις, συνδυάζοντας ουσιαστικές καλύψεις και ανταγωνιστική τιμή. Τα νέα προγράμματα για την ασφάλιση κατοικίας, μικρομεσαίων επιχειρήσεων , ξενοδοχειακών μονάδων και Αστικής Ευθύνης , σχεδιάστηκαν με μοναδικό σκοπό οι ασφαλισμένοι μας να είναι απόλυτα εξασφαλισμένοι και οι συνεργάτες-διαμεσολαβητές να έχουν στα χέρια τους σύγχρονα και ανταγωνιστικά προϊόντα, ώστε να αναπτύσσουν τις εργασίες τους σε κλάδους, εκτός αυτοκινήτου, που οι πελάτες τους θα καταλάβουν την πραγματική Αξία και Γνώση του ασφαλιστή».

Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προσφορά εξετάσεων προληπτικού ελέγχου

Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου σε προνομιακή τιμή προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, την περίοδο 01-08 Ιουνίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος.

Συγκεκριμένα, η προσφορά περιλαμβάνει Αξονική Τομογραφία Θώρακος, Σπιρομέτρηση και Πνευμονολογική Κλινική Εκτίμηση στην ειδική τιμή των 65 ευρώ.

Η  προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν και προγραμματίσουν το ραντεβού τους από την Τετάρτη 01 έως την Τετάρτη 08 Ιουνίου, από τις 09.00 έως τις 15.00, στα παρακάτω τηλέφωνα:

Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862254
Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032-3
Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210  9892120
Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400461

Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.


INTERAMERICAN: "Hotel Insurance", νέο πρόγραμμα ασφάλισης ξενοδοχείων

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους τομείς που στηρίζουν την εθνική οικονομία, όπως οι δραστηριότητες περί τον τουρισμό, η INTERAMERICAN διαθέτει στην αγορά το "Hotel Insurance", νέο πρόγραμμα ασφάλισης περιουσίας και ευθύνης ξενοδοχείων, που απευθύνεται αποκλειστικά στα μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδοχείων. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ασφαλιστικής κάλυψης κτηρίου και περιεχομένου ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων, καθώς και την αστική ευθύνη του ξενοδόχου έναντι των πελατών.

Ειδικότερα, το "Hotel Insurance" καλύπτει τις εγκαταστάσεις έναντι κινδύνων από πυρκαϊά, σεισμό, ηλεκτρικά και υδραυλικά αίτια, καταστροφικά φυσικά φαινόμενα, εδαφικές μεταβολές, κακόβουλες και τρομοκρατικές ενέργειες, κλοπή και ζημιές από διάρρηξη ή ληστεία, ζημιές εξοπλισμού, δαπάνες αποκομιδής ερειπίων κ.ά., ενώ καλύψεις παρέχονται και για την αστική ευθύνη έναντι πελατών και επισκεπτών σχετικά με ζημιές και σωματικές βλάβες από τη λειτουργία των εγκαταστάσεων, τη χρήση πισίνας, τη δηλητηρίαση από κατανάλωση τροφίμων και ποτών κ.ά.

Επισημαίνεται ότι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων εκπροσωπεί περισσότερες από 60 Ενώσεις Ξενοδόχων από όλες τις περιοχές της χώρας. Η ασφαλιστική κάλυψη αποτελεί για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σημαντικό ποιοτικό στοιχείο, κυρίως για τη διασφάλιση των φιλοξενουμένων.

MetLife: Στηρίζει έμπρακτα την Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα

Την Παρασκευή 27 Μαΐου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», πραγματοποιήθηκε ο διαγωνισμός «Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας/JA START UP», του «Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/ Junior Achievement Greece» με την υποστήριξη της MetLife.

Η MetLife μέσω του MetLife Foundation και στα  πλαίσια της στρατηγικής της για την ενίσχυση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μέσα από το Πρόγραμμα «LifeChanger, συνεχίζει να στηρίζει το έργο του ΣΕΝ  σε συνεργασία με τον οργανισμό εκπαίδευσης και επιχειρηματικότητας Junior Achievement Worldwide.

Τα στελέχη της MetLife είχαν ενεργό συμβουλευτικό ρόλο στην ανάπτυξη των ιδεών ενώ συμμετείχαν και στην κριτική επιτροπή προσφέροντας την εμπειρία τους στους νέους φιλόδοξους φοιτητές.

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν φοιτητές από τo Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας  και αγωνίστηκαν όλοι για την κατάκτηση της πρώτης θέσης που θα τους δώσει το εισιτήριο για τον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό «Enterpise Challenge 2016» του Junior Achievement Europe.
  

Η ιδέα που κατέκτησε την πρώτη θέση είναι το «AiDlink», μία καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα που φιλοδοξεί να βοηθήσει τα ΑΜΕΑ να αυτοεξυπηρετούνται και να νιώθουν αυτόνομα ήταν από τρεις τεταρτοετείς φοιτητές του τμήματος Διοίκησης Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η ομάδα θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό «Enterprise Challenge», του Junior Achievement Europe που θα διεξαχθεί στις 6-8 Ιουλίου στο Βουκουρέστι.


Τη δεύτερη θέση κατέκτησε η ομάδα  «Life Button», από το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την καινοτόμα εφαρμογή τους που αξιοποιεί την τεχνολογία των smartphones και smartwatch για άμεση ειδοποίηση και διάσωση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ενώ το τρίτο βραβείο απονεμήθηκε στις φοιτήτριες του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ, οι οποίες δημιούργησαν το «OpticFit» μια διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ψηφιακό δοκιμαστήριο γυαλιών οράσεως και ηλίου συνδέοντας παράλληλα τα καταστήματα οπτικών με τους καταναλωτές.


«Παρουσιάσατε πραγματικά πολύ έξυπνες, καινοτόμες ιδέες και δυσκολευτήκαμε αρκετά για να επιλέξουμε τις τρείς καλύτερες», δήλωσε ο Διοικητικός Διευθυντής Ευρώπης και Μέσης Ανατολής της MetLife, κ. Γιάννης Βασιλάτος.  «Εσείς, τα νέα παιδιά με το ταλέντο και το πάθος σας, μπορείτε να διαδραματίσετε σημαντικό ρόλο στην επανεκκίνηση της οικονομίας της χώρας μας». Ο κ. Βασιλάτος τόνισε στην ομιλία του ότι στόχος της MetLife μέσα από το  πρόγραμμα Life Changer είναι να ενισχύσει  την αντίληψη των  οικονομικών θεμάτων σε παιδιά και νέους που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε αυτού του είδους τη γνώση. 


31 Μαΐ 2016

Eurolife ERB: Απλουστεύει τους όρους ασφάλισης στα συμβόλαιά της

Η Eurolife ERB, ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς Ομίλους στην ελληνική αγορά, προχώρησε πρόσφατα σε απλούστερη διατύπωση των όρων των συμβολαίων της, ξεκινώντας από τα συμβόλαια ασφάλισης Κατοικίας και Αυτοκινήτου, ενώ η πρωτοβουλία αυτή θα εφαρμοστεί και σε άλλες ασφαλιστικές κατηγορίες. Με αυτό τον τρόπο, σε μια περίοδο, όπου οι πολίτες βιώνουν συναισθήματα ανασφάλειας και αβεβαιότητας, η Eurolife ERB στέκεται δίπλα στους ασφαλιζόμενους, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη διαφάνεια και ασφάλεια στις σχέσεις της με τους πελάτες της.

Πρόκειται για μια ενέργεια που εντάσσεται στην ευρύτερη φιλοσοφία της Eurolife ERB να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που διακρίνονται από αξιοπιστία, διαφάνεια και ειλικρίνεια. Στόχος της νέας διατύπωση των όρων είναι να εξηγούν με απλά λόγια τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ασφαλισμένων, καθώς και τα προνόμια που μπορούν να απολαμβάνουν μέσω της συνεργασίας τους με την Eurolife ERB, αποφεύγοντας σύνθετους όρους με «μικρά γράμματα» που δύσκολα μπορούν να γίνουν κατανοητοί. Άλλωστε, αποστολή της εταιρείας είναι να λειτουργεί υπεύθυνα, ώστε να είναι κάθε στιγμή σε θέση να εκπληρώσει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους της.

Οι νέοι οδηγοί ασφάλισης που αποτυπώνουν τους απλοποιημένους όρους είναι εύχρηστοι και λειτουργικοί, περιλαμβάνοντας ενότητες στις οποίες μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να ανατρέχουν ανάλογα με τις ανάγκες τους. Ειδικότερα, στους οδηγούς υπάρχει αναφορά στα στοιχεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που πρέπει να έχει εύκολα στη διάθεσή του ο ασφαλισμένος για την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτησή του. Επίσης, περιλαμβάνουν σύντομη επισκόπηση των εγγράφων που είναι απαραίτητα ανά περίπτωση, τα βασικά στοιχεία των ασφαλιστικών καλύψεων, καθώς και περιγραφή των διαδικασιών που θα πρέπει να ακολουθηθούν σε κάθε ασφαλιστική περίπτωση. Τέλος, προτείνεται ένας εύκολος τρόπος υπολογισμού της αποζημίωσης που μπορεί να λάβει κανείς ανά περίπτωση, ενώ περιλαμβάνεται και ένα αυτοτελές ειδικό κεφάλαιο ασφάλισης νομικής προστασίας.

Η Eurolife ERB σχεδιάζει και διαθέτει ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες, ενώ σε περισσότερα από 15 χρόνια επιτυχημένης δραστηριότητας έχει δημιουργήσει πρωτοποριακά και ευέλικτα προϊόντα, που διαμόρφωσαν μια νέα πραγματικότητα στην πώληση ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων.

Παράλληλα, η ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια και η υψηλή κερδοφορία του Ομίλου αποτελούν εγγύηση για την αξιοπιστία που διακρίνει το σύνολο των συμβολαίων της Eurolife ERB.


AIG: Παράταση της έκπτωσης 20% για ασφάλιση κατοικίας

Η AIG παρατείνει την καμπάνια για την έκπτωση 20% στα προγράμματα κατοικίας, μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου.
Λαμβάνοντας υπόψη την επιτυχημένη πορεία της καμπάνιας το προηγούμενο διάστημα, η AIG επεκτείνει τη διάρκεια της, αναγνωρίζοντας το αυξημένο ενδιαφέρον των καταναλωτών και του δικτύου συνεργατών, για την ασφάλιση κατοικίας

Η AIG παρέχει έκπτωση ύψους 20% στα τελικά ασφάλιστρα κατοικίας για νέες εργασίες, με καθαρό ιστορικό ζημιών την τελευταία τριετία και αφορά τα εξής προγράμματα κατοικίας: Απλή (κύρια και εξοχική), Διευρυμένη (κύρια και εξοχική), Πλήρης (κύρια και εξοχική) και Συμφωνημένες αξίες (κύρια).

Η κα Σωτηρία Μαράκη, Head of Personal Property, South Zone EMEA, σχολίασε σχετικά: 
«Μετά από ένα επιτυχημένο τρίμηνο, με σημαντική αύξηση στη ροή των εργασιών για τα συμβόλαια κατοικίας, αποφασίσαμε να παρατείνουμε την έκπτωση ύψους 20% στις νέες εργασίες, μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου. Με τη συγκεκριμένη μας κίνηση αναγνωρίζουμε τη στήριξη του καταναλωτικού κοινού και ταυτόχρονα ανταποκρινόμαστε στο αίτημα των συνεργατών μας για επέκταση της καμπάνιας. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις, που θα καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες του καταναλωτή, αλλά και να παρέχουμε τα κατάλληλα κίνητρα και εργαλεία στους συνεργάτες μας, ώστε να επιτύχουν αύξηση στην κερδοφορία τους.»


Interasco: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Νέα Υόρκη

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από τις 11 μέχρι τις 16 Απριλίου 2016, το προγραμματισμένο ταξίδι πωλήσεων της Interasco Α.Ε.Γ.Α. στη Νέα Υόρκη.

Περισσότεροι από σαράντα επιτυχόντες συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη μεγαλύτερη πόλη των ΗΠΑ, το πολιτιστικό & καλλιτεχνικό κέντρο της ανατολικής ακτής, όπου συχνά αποκαλείται «Το Μεγάλο Μήλο».

Βίωσαν την εμπειρία του να ζεις στους ξέφρενους ρυθμούς της Νέας Υόρκης, λαμβάνοντας καταιγισμό ερεθισμάτων, από την κάθε γωνιά αυτής της κοσμικής και γενναιόδωρα όμορφης πόλης, με τα διάσημα πάρκα, τα μουσεία, τις αίθουσες τέχνης, τα καταστήματα αλλά και με το γαλλοφερμένο άγαλμα της Ελευθερίας, που αγκαλιάζει με το χιτώνα της όλους τους επισκέπτες.

Μέσα σε ένα ευχάριστο και εξαιρετικά φιλικό πνεύμα που κυριάρχησε σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Πανεπιστήμιο Columbia, τον ποταμό Hudson, το Χάρλεμ με το περίφημο Apollo Theatre, τον καθεδρικό ναό του Αγίου Πατρικίου, καταλήγοντας στο Παρατηρητήριο Top of the Rock.

Στη συνέχεια περιπλανήθηκαν στις γειτονιές του Μανχάταν, όπως το Γκρίνουιτς Βίλατζ, το Μπρόντγουεϊ και το Σόχο, τη γειτονιά του 19 ου αιώνα, γεμάτη με γκαλερί, μπουτίκ και εστιατόρια.

Η επίσκεψή τους στη «Μικρή Ιταλία», με τα Ιταλικά εστιατόρια και τα καταστήματα, τους θύμισε σκηνές από ταινίες εποχής, ενώ προχωρώντας προς την Τσάινα Τάουν, έφτασαν στο νοτιότερο άκρο του Μανχάταν το Μπάτερι Παρκ.

Εκεί, απόλαυσαν την εκπληκτική θέα, μιας από τις ομορφότερες κρεμαστές γέφυρες, την Μπρούκλιν Μπριτζ, ενώ φυσικά δεν έχασαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ίδια ημέρα το αυθεντικό Broadway Show με το «Φάντασμα της Όπερας».

Η ψυχαγωγία όλων συνεχίστηκε, με τα ψώνια τους στον «παράδεισο» των καταστημάτων Woodburry Commons, και με την επίσκεψή τους στο Μητροπολιτικό Μουσείο, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα μουσεία τέχνης στον κόσμο, αλλά και με μια χαλαρωτική βόλτα στο γνωστό Central Park.

Η Interasco ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους και τους διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να επιβραβεύει κάθε επιτυχία τους, ανανεώνοντας για την επόμενη χρονιά το ραντεβού τους, στο μαγευτικό ΒΙΕΤΝΑΜ !



Eurolife ERB: Στηρίζει για 4η χρονιά τον διαγωνισμό παιδικής αφίσας του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Για μια ακόμα χρονιά η Eurolife ERB Ασφαλιστική στηρίζει τις δημιουργικές πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για παιδιά, ως χορηγός του διαγωνισμού παιδικής αφίσας που υλοποιείται για τέταρτη φορά.

Πρόκειται για μια δράση που δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά 6-12 ετών να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία και την καλλιτεχνική τους έμπνευση και να συμμετέχουν στη δημιουργία της αφίσας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μουσείου για το 2016-2017.

Στον φετινό διαγωνισμό πρωταγωνιστής είναι οι Φανταστικές Κυκλάδες! και τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να διαλέξουν χρώματα, υλικά, σχήματα και μορφές και να αποτυπώσουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο κάποιο νησί των Κυκλάδων.

Η κα. Τατιάνα Δικαστοπούλου, Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife ERB, με αφορμή τη φετινή χορηγία, δήλωσε:

«Για την Eurolife ERB, η στήριξη δράσεων που απευθύνονται σε παιδιά αποτελεί βασικό άξονας της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας που αναπτύσσει ο Όμιλος. Θεωρούμε πως τέτοιες δράσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές για την καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών και δημιουργούν τεράστιες ευκαιρίες για να εξασκήσουν τη δημιουργικότητά τους, να σκεφτούν πέρα από τα συνηθισμένα και να προσεγγίσουν τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Γεγονός φυσικά που τους βοηθά να δραστηριοποιηθούν, να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους και ν’ αποκτήσουν γνώσεις διασκεδάζοντας».

Ο διαγωνισμός διαρκεί ως τις 30 Ιουνίου και περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Μουσείου www.cycladic.gr


30 Μαΐ 2016

AXA: Σε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο ΙΑΣΩ

Στρατηγική της AXA είναι να βοηθά τους ασφαλισμένους της να ζουν πιο ξέγνοιαστα. Σε αυτό το πλαίσιο ενδυναμώνει συνεχώς τις υπηρεσίες που τους προσφέρει προχωρώντας δυναμικά, μεταξύ άλλων, και σε νέες στρατηγικές συνεργασίες.

Προσφάτως, η AXA προχώρησε στην ενδυνάμωση της συνεργασίας της με τον Όμιλο ΙΑΣΩ και συγκεκριμένα με τις μονάδες υγείας ΙΑΣΩ, ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ και ΙΑΣΩ GENERAL τα οποία, πλέον, ανήκουν στα Συμβεβλημένα που συνεργάζονται με την AXA.

Από αυτή τη συνεργασία, οι ασφαλισμένοι της AXA έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας σε έναν από τους μεγαλύτερους Ομίλους Υγείας στην Ελλάδα, προκειμένου να καλύψουν αποτελεσματικά τις ανάγκες τους. Παράλληλα διασφαλίζεται η απευθείας εξόφληση των εξόδων νοσηλείας και των αμοιβών ιατρών από πλευράς ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ασφαλισμένοι να εκταμιεύσουν χρήματα.

Η υψηλή ικανοποίηση των πελατών της AXA αποτελεί πρωταρχικό στόχο για τους ανθρώπους της και προς αυτή την κατεύθυνση εργάζονται καθημερινά.