>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

25 Αυγ 2016

Το πρώτο αυτόνομο ταξί ξεκίνησε διαδρομές με επιβάτες στην Σιγκαπούρη! [video]

Στη μακρινή Σιγκαπούρη τα πρώτα αυτόνομα ταξί της εταιρίας nuTonomy, πραγματοποίησαν δοκιμαστικές διαδρομές με πελάτες!

Η nuTonomy έδωσε την ευκαιρία σε έναν περιορισμένο αριθμό ατόμων να λάβουν μέρος στις δοκιμές, προκειμένου να σχηματίσουν άποψη για τη νέα αυτή εμπειρία και να μιλήσουν για τις εντυπώσεις τους. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μεταφερθούν με δύο ειδικά διαμορφωμένα ταξί που έφεραν εξοπλισμό αυτόνομης οδήγησης, ένα Renault Zoe και ένα Mitsubishi i-MiEv με ηλεκτροκινητήρα.


Η λειτουργία της νέας υπηρεσίας είναι πολύ απλή και υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες. Μέσω εφαρμογής στο smartphone, οι συμμετέχοντες κάλεσαν το αυτόνομο ταξί, το οποίο τους παρέλαβε και τους μετέφερε στον προορισμό τους με ασφάλεια και χωρίς οδηγικά λάθη, στοιχείο που τονίζουν όλες οι εταιρίες που εξελίσσουν την αυτόνομη οδήγηση.

Οι εντυπώσεις των επιβατών ήταν διαφορετικές κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Από την αρχική επιφυλακτική τους στάση, με χαρακτηριστική αγωνία που έφτανε μέχρι και εκνευρισμό για κάποιους, στην πορεία της διαδρομής από ότι φαίνεται το αυτόνομο ταξί κέρδισε την εμπιστοσύνη τους και όταν έφτασαν στο σημείο προορισμού, ήταν ενθουσιασμένοι και άκρως εντυπωσιασμένοι, μιλώντας όλοι τους θετικά για την εμπειρία τους να είναι επιβάτες ενός αυτόνομου ταξί.

Η nuTonomy έχει ως στόχο μέχρι το 2018 να κυκλοφορούν στους δρόμους 100 αυτόνομα ταξί της.

Αντίστοιχη υπηρεσία ετοιμάζει και η Uber σε συνεργασία με την Volvo.





Τα έξυπνα περιπολικά γνωρίζουν τα πάντα για κάθε αυτοκίνητο!

Το μαύρο Passat ήταν παρκαρισμένο έξω από ένα εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας. Ένα περιπολικό με αναμμένο φάρο είχε μόλις σταματήσει δίπλα του. Δευτερόλεπτα μετά, ένας νεαρός πλησίασε το όχημα, φορτωμένος με σακούλες φαγητού και έβαλε το κλειδί στην πόρτα του οδηγού. «Όλα καλά Μοχάμεντ;», του λέει ο συνοδηγός του περιπολικού, αφήνοντας εμβρόντητο τον αλλοδαπό, που δεν μπορούσε να αντιληφθεί πώς ο αστυνομικός ήξερε το όνομά του...

Ήταν ένα από τα περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. που διαθέτει το σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης Πινακίδων Οχημάτων (APNR), το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο πλήρωμα να μαθαίνει άμεσα την «ταυτότητα» του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Έτσι, οι αστυνομικοί είδαν ένα αυτοκίνητο που τους κίνησε την περιέργεια, έψαξαν αν απασχολεί, κι όταν είδαν ότι όλα ήταν νόμιμα, αρκέστηκαν να πουν ένα... «γεια» στον ιδιοκτήτη του...

Από τις αρχές του 2012, είκοσι οχήματα της αστυνομίας κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας «σκανάροντας» πινακίδες και οχήματα. Από πέντε κυκλοφορούν σε Θεσσαλονίκη και Γιάννενα. Καθημερινά, σαρώνουν χιλιάδες, μπορεί και εκατοντάδες χιλιάδες πινακίδες, προκειμένου να διαπιστώσουν αν συντρέχει λόγος για περαιτέρω έρευνα στα οχήματα.

Oι κάμερες βρίσκονται ενσωματωμένες στον φάρο των 30 περιπολικών που κυκλοφορούν στους δρόμους, της Αθήνας (20 περιπολικά), της Θεσσαλονίκης (5) και των Ιωαννίνων (5). Σε πιο καινούρια περιπολικά η κάμερα μπορεί να τοποθετηθεί και πίσω από τον κεντρικό καθρέφτη. Τα οχήματα διασυνδέονται με Κέντρα Επιχειρήσεων στις αντίστοιχες πόλεις.

«Το περιπολικό πραγματοποιεί τις συνήθεις περιπολίες στους δρόμους της Αθήνας, όπως έχει οριστεί από το κέντρο της Άμεσης Δράσης. Αυτόματα καταγράφονται τα δεδομένα των πινακίδων που συναντάμε, ενώ όταν ένα όχημα απασχολεί για κάποιο λόγο, η οθόνη μέσα στο περιπολικό κοκκινίζει και ακούγεται μια σειρήνα προειδοποίησης. Τότε εμείς σταματάμε το αυτοκίνητο και ο έλεγχος αρχίζει», εξηγεί ο αρχιφύλακας Λάμπρος Κιτσάκης, που οδηγεί ένα από αυτά τα εξελιγμένα περιπολικά, με συνοδηγό τον αστυφύλακα Κωνσταντίνο Αντώνο. Όπως μας λέει, το APNR παρουσιάζει τις θέσεις των οχημάτων σε πραγματικό χρόνο και στα κέντρα επιχειρήσεων.

Από την οθόνη TFT, που βρίσκεται μέσα στο όχημα, οι αστυνομικοί μπορούν όχι μόνο να ενημερωθούν για τα «κόκκινα» οχήματα αλλά και να αναζητήσουν τα στοιχεία «ύποπτου» αυτοκινήτου που ενδεχομένως πέσει στην αντίληψή τους.

Το APNR χρησιμοποιεί τεχνολογίες οπτικής αναγνώρισης πινακίδων (OCR), διαχείρισης στόλου οχημάτων (AVL), καθώς και τεχνολογίες γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών (GIS) για την ψηφιακή απεικόνιση των οχημάτων σε διαδραστικό χάρτη. Τα περιπολικά συνδέονται με το Κέντρο Επιχειρήσεων μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας (3G), ενώ το σύστημα κάνει χρήση τόσο ενσύρματων όσο και ασύρματων επικοινωνιών.

Οι Αρχές έχουν τη δυνατότητα να εντοπίσουν όχι μόνο ένα όχημα που απασχολεί την ώρα της περιπολίας, αλλά και να ανατρέξουν εκ των υστέρων με βάση την πινακίδα του. Με τη βοήθεια του λογισμικού, οι υπηρεσίες μπορούν να ξέρουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή μηχανή σε ποιο σημείο «συναντήθηκε» με το περιπολικό, ποια ώρα, πόσες φορές κ.λπ.

Είναι χαρακτηριστικό πως το σύστημα έχει τη δυνατότητα αναγνώρισης μέχρι και 15.000 πινακίδων την ώρα, ενώ διαβάζει ακόμα και τις πινακίδες οχημάτων που κινούνται με ταχύτητες άνω των 170 χιλιομέτρων την ώρα!

Επιπλέον, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στα μέλη του πληρώματος, να διαπιστώσουν αν εκκρεμούν δικαστικές αποφάσεις για τον ιδιοκτήτη του οχήματος, αν έχει δηλωθεί κλοπή ή υπάρχει άλλη παράβαση για το όχημα, αν ο ιδιοκτήτης έχει οικονομικές οφειλές προς στο δημόσιο, μεταξύ των οποίων και αν έχει πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ προσεχώς μέσω της ηλεκτρονικής διασταύρωσης θα μπορούν να δουν και εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο, καθώς και πολλές άλλες πληροφορίες.

(Πηγή: Policenet.gr)


INTERAMERICAN: Χορηγός συναυλίας της Άλκηστις Πρωτοψάλτη υπέρ του Γηροκομείου Βόλου

Με πρωτοβουλία του τοπικού της Γραφείου Πωλήσεων, η Interamerican συνέδραμε ως χορηγός την οργάνωση δύο συναυλιών της Άλκηστης Πρωτοψάλτη υπέρ του Γηροκομείου Βόλου. Οι συναυλίες πραγματοποιήθηκαν στις 1 και 2 Αυγούστου στο θερινό δημοτικό θέατρο «Μελίνα Μερκούρη» και ο φιλανθρωπικός σκοπός τους προσήλκυσε το ενδιαφέρον της βολιώτικης κοινωνίας, που απόλαυσε την εξαιρετική ερμηνεύτρια και τους έξι σολίστες μουσικούς που τη συνόδευσαν σε μια θαυμάσια μουσική περιήγηση, με τίτλο «Τα χρώματα της Ελλάδας».

Το ίδρυμα «Γηροκομείο Βόλου» αποτελεί διάδοχη κατάσταση του ομώνυμου, ειδικώς αναγνωρισμένου φιλανθρωπικού σωματείου που ιδρύθηκε το 1952 και φιλοξενεί σήμερα 71 ηλικιωμένα άτομα, ενώ νοσηλεύονται σε αυτό και 49 ηλικιωμένα άτομα με χρόνιες παθήσεις και κινητικά προβλήματα σε ειδική πτέρυγα.

«Η Interamerican αγκαλιάζει, ως κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία, την τρίτη ηλικία παρέχοντας υποστήριξη με πολλούς τρόπους. Το Γραφείο μας προχώρησε στην ενέργεια υποστήριξης του Γηροκομείου αναγνωρίζοντας την επιτακτική ανάγκη να συνεχιστεί η λειτουργία του, η οποία καλύπτει τις ζωτικές ανάγκες πολλών ηλικιωμένων συμπολιτών μας» δήλωσε σχετικά ο Γιάννης Μαρκάς, συντονιστής του Γραφείου Πωλήσεων της εταιρείας στον Βόλο.


24 Αυγ 2016

Στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων οι λίστες με τα ανασφάλιστα οχήματα


Για μια ακόμη φορά, που θα είναι πιθανότατα κι η τελευταία, μετρά αντίστροφα η ασφαλιστική αγορά πριν το υπουργείο Οικονομικών και ειδικότερα η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ριχθεί στο κυνήγι των ανασφάλιστων οδηγών.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι, μέσα στις επόμενες ημέρες η ΓΓΔΕ πρόκειται να παραλάβει από την ασφαλιστική αγορά δύο βάσεις δεδομένων για τα ασφαλισμένα οχήματα της χώρας. Μία από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος και μια δεύτερη από το Επικουρικό Κεφάλαιο.

Και οι δύο φορείς έχουν δεσμευθεί ότι θα αποστείλουν το πληροφοριακό υλικό στην Γενική γραμματεία ίσως και εντός του μηνός, με την προοπτική έως τις 15 Σεπτεμβρίου να έχει ολοκληρωθεί η περιβόητη διασταύρωση των δεδομένων που έχει στη διάθεσή του το δημόσιο με τα αντίστοιχα της ασφαλιστική αγοράς. Στόχος είναι να διορθωθούν όλα τα λάθη και να προσδιοριστούν ποιοι είναι πραγματικά ανασφάλιστοι, ώστε να αποφευχθούν τυχόν… παρεξηγήσεις κατά την αποστολή των πρόστιμων στους παρανομούντες.

Σε κάθε περίπτωση, αναφέρουν κύκλοι της αγοράς, η όλη διαδικασία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και τεθεί σε εφαρμογή πριν το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης του Ελληνικού Προγράμματος από τους θεσμούς. «Οι κυρώσεις στους ανασφάλιστους και κατά συνέπεια ο περιορισμός του φαινομένου, αποτελεί μνημονιακή δέσμευση της σημερινής κυβέρνησης και υπό αυτή την έννοια δεν τίθεται ζήτημα αθέτησης του στόχου» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

INTERAMERICAN: Χορηγός Φοιτητικού Διαγωνισμού του Δικτύου CSR Hellas

Η INTERAMERICAN, αναγνωρίζοντας τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει το Δίκτυο CSR Hellas για την ανάπτυξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στη χώρα μας, αποτελεί έναν από τους χορηγούς του Φοιτητικού Διαγωνισμού «Νίκος Αναλυτής», που οργανώνει για τρίτη χρονιά το Δίκτυο.

Παράλληλα, η Εταιρεία με αυτή την πρωτοβουλία της αναδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την εδραίωση μιας επιχειρηματικής κουλτούρας για την υπευθυνότητα, τροφοδοτούμενης από τις ιδέες και τη δυναμική της νέας γενιάς μέσω της συνεργασίας της ακαδημαϊκής με την επιχειρηματική κοινότητα. Η INTERAMERICAN υποστηρίζει τον Διαγωνισμό οικονομικά και επιπλέον, είναι αποκλειστικός χορηγός ταξιδιωτικής ασφάλισης της αποστολής των 15 ατόμων -νικητών του Διαγωνισμού και συνοδών- που θα συμμετάσχουν στο ταξίδι εκπαιδευτικού σκοπού, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατά τον προσεχή Νοέμβριο, στις Βρυξέλλες.

Ο Διαγωνισμός και φέτος απευθύνθηκε σε ομάδες φοιτητών προ/μεταπτυχιακών προγραμμάτων, με αντικείμενο τη συγγραφή εργασίας επί του θέματος «Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο επιχειρείν ως μοχλός ανάπτυξης», με έμφαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά προτίμηση στους κλάδους τουρισμού, ναυτιλίας και αγροτο-διατροφής. Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN υλοποιεί ειδικό έργο ασφαλιστικής υποστήριξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στους εν λόγω επαγγελματικούς τομείς αναλαμβάνοντας την κάλυψη κινδύνων και ενισχύοντας, έτσι, τη βιώσιμη αειφορία των επιχειρήσεων που την εμπιστεύονται.

Ήδη, κατά τον Ιούλιο ολοκληρώθηκε η υποβολή των εργασιών από τις συμμετέχουσες ομάδες και θα προκριθούν οι τρεις καλύτερες εργασίες. Στο πλαίσιο του Διαγωνισμού, το Δίκτυο CSR Hellas συνεργάζεται με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Γραφείου Ενημέρωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα. Η INTERAMERICAN  αποτελεί κύριο μέλος του Δικτύου από το 2007 και κατ΄ακολουθία, ένα από τα ιδρυτικά μέλη (2008) για την Ελλάδα του Global Compact (Οικουμενικού Συμφώνου) του ΟΗΕ, που εκπροσωπείται τοπικά από το Δίκτυο CSR Hellas.

Τσουχτερό πρόστιμο στα φορτηγά που κινούνται στους παράδρομους των Εθνικών Οδών

Τέλος στις διελεύσεις βαρέων οχημάτων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο βάζει το υπουργείο Υποδομών με απόφαση του υπουργού κ. Σπίρτζη στο πλαίσιο τροπολογίας που είχε ψηφιστεί από την Βουλή.

Ειδικότερα με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, προβλέπεται απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο όλων των μηχανημάτων έργου, φορτηγών, οχημάτων αγροτικής χρήσης, επαγγελματικής χρήσης και λοιπών βαρέων οχημάτων. 

Σύμφωνα, με την απόφαση κάθε όχημα άνω των 3,5 τόνων θα πρέπει να φέρει ειδική άδεια διέλευσης διάρκειας 4 ετών για να κινηθεί στις παράπλευρες οδούς. Επίσης αν ο οδηγός δεν πληρώσει επί τόπου το πρόστιμο, τότε το όχημά του θα ακινητοποιείται στον τόπο «σύλληψης» του παραβάτη. 

Το μέτρο αυτό έρχεται μετά την αύξηση της κίνησης φορτηγών στις παλαιές εθνικές οδούς και σε παράδρομους προκειμένου μεταφορικές εταιρείες και οδηγοί φορτηγών να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στην εθνική οδό. 

Οι αντιδράσεις πάντως από τις μεταφορικές εταιρείες είναι μεγάλες αφού το κόστος μεταφοράς θα αυξηθεί ενώ κατηγορούν την κυβέρνηση ότι «λειτουργεί» υπέρ των ιδιωτικών εταιρειών που εισπράττουν τα διόδια στο εθνικό δίκτυο.

(Πηγή: Dikaiologitika.gr)

23 Αυγ 2016

Αυτά είναι τα νέα περιπολικά της Ελληνικής Αστυνομίας

Πολλοί από εσάς ενδεχομένως να έχετε παρατηρήσει στο δρόμο κάποια από τα νέα οχήματα που διαθέτουν πλέον τα σώματα ασφαλείας.

Κάτι που ήταν επιβεβλημένο άλλωστε να γίνει, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του στόλου των περιπολικών είναι γερασμένο, με οχήματα
άνω της 15ετίας, στην πλειοψηφία τους Citroen Xsara, με τα κοντέρ τους να έχουν γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα, με συνεχείς βλάβες αλλά και έλλειψη ανταλλακτικών, κάτι που κάνει πραγματικά άθλο το να συντηρούνται και να έχουν καθημερινή παρουσία στους δρόμους.

Σιγά σιγά όμως, έστω και αν οι ρυθμοί που αντικαθίστανται είναι ιδιαίτερα αργοί, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στους δρόμους νέα περιπολικά, που είναι σαφώς πιο ασφαλή, πιο γρήγορα, με χαμηλότερη κατανάλωση και φυσικά πιο φιλικά στο περιβάλλον αφού εκπέμπουν λιγότερους ρύπους.

Ας δούμε αναλυτικά ποια είναι τα νέα αποκτήματα της Ελληνικής Αστυνομίας:


Peugeot 308 1.6 BLUEHDi 2016
Η πιο πρόσφατη απόκτηση είναι αυτή της Αττικής Οδού, όπου η διαχειρίστρια εταιρεία, προμήθευσε την τροχαία του αυτοκινητόδρομου με νέα περιπολικά, αντικαθιστώντας τα Skoda Octavia που είχαν μέχρι πρότινος. Τα νέα περιπολικά είναι Peugeot 308, εξοπλισμένα με κινητήρα diesel 1600 κυβικών BLUEHDi, απόδοσης 120 αλόγων, ενώ έχουν και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση η οποία σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές είναι μόλις στα 3.1lt/100 km.

Suzuki S-Cross 1.6 DDis 2016

Επίσης, πρόσφατα η Ελληνική αστυνομία προμηθεύτηκε με 226 αυτοκίνητα Suzuki S-Cross, τα οποία εφοδιάζονται με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 DDiS, απόδοσης 120 ίππων, με πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας, άνεσης, σύστημα auto Start-Stop για επιπλέον οικονομία και βέβαια τον απαραίτητο επιπλέον ειδικό αστυνομικό εξοπλισμό.

Επιπλέον, την τελευταία τριετία η ΕΛΑΣ έχει προμηθευτεί με Citroen Picasso, Citroen C4 και Hyundai i30.

Citroen Picasso





Citroen C4

Hyundai i30




Nissan Navara


Για πρώτη φορά η Ελληνική Αστυνομία εξοπλίζεται 
με pickup για τις περιφερειακές της διευθύνσεις, και συγκεκριμένα με Nissan Navara.






Nissan Qashqai

Το λιμενικό ενισχύθηκε και αυτό πρόσφατα με Nissan Qashqai.

Ένα Nissan Qashqai απέκτησε και το Αστυνομικό Τμήμα Κρανιδίου, ως δωρεά του εφοπλιστή Κ.Β.Γουλανδρή.




Peugeot 308 (προηγούμενης γενιάς)

Ως δωρεά είχαν επίσης δοθεί το 2014 στην Ελληνική αστυνομία, από την Γαλλική αστυνομία και την αστυνομία του Λουξεμβούργου 18 Peugeot 308 προηγούμενης γενιάς.


Chevrolet Cruze

Στα τέλη του 2013 παραδόθηκαν στην ΕΛΑΣ 50 Chevrolet Cruze 
για την κάλυψη των επιχειρησιακών της αναγκών, στα πλαίσια της Ελληνικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.




Vw Passat 2.0 TDI 2015

Το 2015, το
 Αστυνομικό Τμήμα της Ραφήνας απέκτησε ένα νέο περιπολικό VW Passat 2.0 TDI, χάρη στη δωρεά της Πολυτίμης Μεταξά για να τιμήσει τη μνήμη του γιου της Γιάννη.



Και μερικά...σπάνια περιπολικά!


Από δωρεά της εισαγωγικής Σαρακάκης, στο δυναμικό της Ελληνικής Αστυνομίας υπάρχει και ένα Mitsubishi Evo X (πρώην δημοσιογραφικό).

Στους δρόμους επέστρεψε και το Audi RS2 της ΕΛ.ΑΣ. για να θυμίσει στους γνώστες της αυτοκίνησης κάτι... από τα παλιά!





Ένα ακόμα σπάνιο περιπολικό που κυκλοφορεί στους δρόμους της Αττικής, είναι ένα Mazda CX7.



Θα πρέπει ωστόσο να έχετε υπόψη σας, ότι η ΕΛΑΣ διαθέτει και συμβατικά περιπολικά χωρίς διακριτικά, όπως VW Passat, Skoda Octavia και άλλα, τα οποία είναι εφοδιασμένα με σύστημα αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων (APNR), το οποίο δίνει τη δυνατότητα στο πλήρωμα να μαθαίνει άμεσα την ταυτότητα του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και άλλα στοιχεία, όπως αν εκκρεμούν δικαστικές αποφάσεις εις βάρος του, αν υπάρχουν οικονομικές εκκρεμότητες (π.χ. τέλη κυκλοφορίας) κλπ.


Αλλάζουν τις επενδυτικές τους επιλογές οι ασφαλιστικές

Αλλαγή στην επενδυτική πολιτική των ασφαλιστικών εταιρειών καταγράφεται την τελευταία πενταετία, με τον κλάδο να περιορίζει τις προθεσμιακές καταθέσεις του σε εγχώριες αλλά και ξένες τράπεζες και, ταυτόχρονα, να αυξάνει τις τοποθετήσεις του σε ομόλογα και γραμμάτια.

Η περιπέτεια στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική οικονομία λόγω της παρατεταμένης ύφεσης και της υπογραφής των συνολικά τριών μνημονίων, υποχρέωσε τις ασφαλιστικές εταιρείες να αλλάξουν στρατηγική διαχείρισης των κεφαλαίων τους, όταν, μάλιστα, οι συνολικές τους επενδύσεις κατά την περίοδο 2010 – 2015 αυξήθηκαν αισθητά από τα 9,6 δισ. ευρώ σε 11,4 δισ. ευρώ.

Από στοιχεία τα οποία συγκέντρωσε και ανέλυσε η Τράπεζα της Ελλάδος προκύπτει ότι, ενώ το 2010 οι τοποθετήσεις των ασφαλιστικών εταιρειών σε ομόλογα ήταν 5,9 δισ. ευρώ το 2015 αυξήθηκαν στα 7,2 δισ. ευρώ . Στο ίδιο διάστημα μικρότερες σε αξία, αλλά σημαντικές ως ποσοστιαία μέτρηση ήταν οι μεταβολές στις επενδύσεις του κλάδου σε αμοιβαία κεφάλαια, οι οποίες αυξήθηκαν από τα 1,9 δισ.  ευρώ το 2010 σε 2,3 δισ. ευρώ την περασμένη χρονιά.

Όσο για τις προθεσμιακές καταθέσεις περιορίσθηκαν από το 1 δισ. ευρώ το 2010 σε 959 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και το 2013 η αξία των προθεσμιακών καταθέσεων κατέγραφε ανοδική τάση, φθάνοντας σε αξία τα 1,6 δισ. ευρώ για να περιοριστεί τελικά, πέρυσι, κάτω από το 1 εκατ. ευρώ, λόγω και της περιπέτειας στην οποία περιήλθαν οι τράπεζες με την υποχρεωτική αργία και την επιβολή των capital controls.

Στο χώρο των ακινήτων, τώρα, όπως ήταν αναμενόμενο ουσιαστικές αλλαγές δεν υπήρξαν. Το real estate είναι κυριολεκτικά παγωμένο και ως εκ τούτου οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν κινήθηκαν επενδυτικά. Κατά συνέπεια, οι τοποθετήσεις τους σε ακίνητα παρέμειναν οι ίδιες στην πενταετία, με την αξία των επενδυμένων κεφαλαίων να παραμένει σταθερή στα επίπεδα των 670 εκατ. ευρώ.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

22 Αυγ 2016

Προς όφελος των καταναλωτών οι ανακατατάξεις στην ασφαλιστική αγορά!

Μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά είναι μεγάλες. Δύο ασφαλιστικές εταιρείες κλείσανε και αρκετές  συζητάνε για  συγχωνεύσεις και εξαγορές. Τι κρύβεται όμως πίσω από όλα αυτά και γιατί φτάσανε σε αυτό το σημείο;

Χρειάζεται ο καταναλωτής να νιώθει τελικά ανασφάλεια;
Πολλά έχουν ειπωθεί με πολύπλοκους ασφαλιστικούς όρους για αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μία ιστορική αναδρομή με απλά λόγια.

Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με τη σειρά…
Η περίφημη οικονομική κρίση, κυρίως από το 2011 και έπειτα,  επηρέασε όλους τους κλάδους και η αγορά αυτοκινήτου ήταν ένας από αυτούς. 

Οι Έλληνες άρχισαν να αγοράζουν όλο και λιγότερα οχήματα ενώ παράλληλα πολλοί ιδιοκτήτες παρόπλισαν τα οχήματά τους λόγω του ακριβού κόστους συντήρησης και λειτουργίας (φόροι πολυτελείας, αυξήσεις στα καύσιμα, υψηλά τέλη κυκλοφορίας κτλ.) καταθέτοντας πινακίδες.

Η μείωση των οχημάτων στους δρόμους οδήγησε σε λιγότερα ατυχήματα και ζημιές, γεγονός που συνέβαλε στην αύξηση της κερδοφορίας των ασφαλιστικών εταιρειών.

Με τη σειρά της, αυτή η κερδοφορία έκανε τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου πιο δελεαστικό με αποτέλεσμα την είσοδο πολλών εταιρειών με το καθεστώς ΕΠΥ (καθεστώς χαμηλής εποπτείας, έδρα σε χώρες με λιγότερες κεφαλαιακές υποχρεώσεις και λιγότερα λειτουργικά έξοδα πχ μισθοδοσίας).

Επιπλέον, η εμφάνιση των online υπηρεσιών σύγκρισης τιμών των ασφαλίστρων όπως το  insurancemarket.gr  καθώς και των direct (online) ασφαλιστικών καναλιών έκανε πολύ εύκολη για τους καταναλωτές την σύγκριση και αγορά των ασφαλιστικών υπηρεσιών και πακέτων με αποτέλεσμα να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των καταναλωτών που αλλάζουν ασφαλιστική εταιρεία ανάλογα με την καλύτερη τιμή που θα βρουν την ώρα της ανανέωσης του ασφαλιστηρίου τους!

Μη ξεχνάμε εξάλλου ότι η κρίση μας έκανε όλους πολύ περισσότερο συνειδητοποιημένους για το τι ξοδεύουμε!

Αυτός ο συνωστισμός σε μία ήδη πολυπληθή με ασφαλιστικές εταιρείες μικρή αγορά όπως η Ελλάδα (περίπου 40 ασφαλιστικές εταιρείες!) και η αύξηση των switchers (αυτών που δεν παραμένουν πιστοί σε μία ασφαλιστική εταιρεία), οδήγησαν σε μεγάλη αύξηση του ανταγωνισμού για το ποιος θα κερδίσει το μεγαλύτερο μερίδιο. Και όπου μεγάλη προσφορά και μικρή ζήτηση το αποτέλεσμα είναι ένα! Η μείωση τιμών!

Ξεκίνησε λοιπόν ένας «αιματηρός» πόλεμος μείωσης των ασφαλίστρων που έφτασαν έως και -40% με πρωταγωνιστές τις θυγατρικές των ξένων ομίλων.

Και εδώ τα πράγματα αρχίζουν και δυσκολεύουν….


Παρόλες τις μειώσεις, ο αριθμός το ανασφάλιστων οχημάτων συνεχίζει να κυμαίνεται μεταξύ 600.000 με 1.000.000 ενώ παράλληλα τα αυτοκίνητα που έχουν καταθέσει πινακίδες υπολογίζονται στις 800.000.

Επιπλέον, η υποχρεωτική εφαρμογή του Solvency II, της νέας οδηγίας φερεγγυότητας, υπολογίζεται ότι αυξάνει έως και 3 φορές τα κεφάλαια που πρέπει να διαθέτει μία ασφαλιστική εταιρεία.

Ο αυξημένος ανταγωνισμός και η αύξηση των κεφαλαιακών απαιτήσεων μοιραία επηρέασαν  περισσότερο τις μικρές ασφαλιστικές εταιρείες με αποτέλεσμα πρόσφατα κάποιες να τα βρουν δύσκολα και να κλείσουν. Το καλό νέο είναι ότι οι εταιρείες αυτές επέδειξαν υγιή αντανακλαστικά εξασφαλίζοντας τους πελάτες τους.

Οι εξελίξεις λοιπόν καλά κρατούν και η μάχη θα παραμείνει σκληρή και ως προς τα μερίδια αγοράς και ως προς το ασφάλιστρο.

Ο πονοκέφαλος όμως των ασφαλιστικών εταιρειών είναι πλεονέκτημα για τον καταναλωτή ο οποίος βλέπει και θα συνεχίσει να βλέπει τα ασφάλιστρά του να μειώνονται!

Ενδεικτικά, το μέσο ασφάλιστρο το 2014 ενός οχήματος 1429cc (10 ίπποι) στην Αττική ήταν 196€ ενώ το 2016 έχει πέσει στα 119€, μείωση 40%!

Πλέον ο καταναλωτής έχει πολλές επιλογές και κυρίως έχει τη δυνατότητα της online σύγκρισης ώστε να μπορεί να βρει γρήγορα και εύκολα το καλύτερο ασφαλιστικό πακέτο με βάση την ηλικία του, τον τόπο διαμονής και φυσικά τα κυβικά του οχήματός του!

(Πηγή: Protothema.gr)


Αύξηση στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου φέρνει η αύξηση του ορίου κάλυψης Αστικής Ευθύνης

Αυξάνονται τα ελάχιστα ποσά ασφαλιστικής κάλυψης από 1.000.000 ευρώ σε 1.220.000 ευρώ, σύμφωνα με απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος. 

Συγκεκριμένα, από 1η Ιανουαρίου 2017 τα ελάχιστα ποσά ασφαλιστικής κάλυψης που προβλέπονται στο άρθρο 6 παρ. 5 του Π.δ. 237/1986, δεν μπορεί να είναι κατώτερα από τα οριζόμενα ακολούθως:

α) Σε περίπτωση σωματικής βλάβης 1.220.000 ευρώ, ανά θύμα.

β) Σε περίπτωση υλικής ζημίας 1.220.000 ευρώ, ανά ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων.

Η συγκεκριμένη αύξηση των ελάχιστων ορίων ασφαλιστικής κάλυψης, αναμένεται πως θα πιέσει αρκετές ασφαλιστικές στο να αναπροσαρμόσουν προς τα πάνω τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, καθώς θα χρειαστούν επιπλέον κεφάλαια.