Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Με άνοδο Εσόδων και Κερδοφορίας, αύξηση των θέσεων εργασίας αλλά και δημιουργία πολλών νέων, καινοτόμων Ασφαλιστικών Προγραμμάτων έκλεισε τη χρήση του 2017 η INTERLIFE ΑΑΕΓΑ, εκπληρώνοντας στο ακέραιο τους στόχους που είχε θέσει για αύξηση Οικονομικών μεγεθών, Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, διατήρηση του υψηλού Δείκτη Φερεγγυότητας, ανανέωση της εμπιστοσύνης των Συνεργατών/Διαμεσολαβητών και επένδυση στο κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρίας.
Πιο αναλυτικά:
Η Χρήση της περασμένης χρονιάς έκλεισε για την Εταιρία με αυξημένα Έσοδα Ασφαλιστικών Εργασιών και Επενδύσεων. Τα Έσοδα από Ασφάλιστρα αυξήθηκαν το 2017 κατά 11,59% (Γραμμένα Ασφάλιστρα 59,04 εκατ. € έναντι 52,90 εκατ. €) ενώ ο στόλος των Ασφαλισμένων Οχημάτων αυξήθηκε κατά 24,66% (330.634 στις 31/12/2017 έναντι 265.228 το Δεκέμβριο του 2016). Επιπλέον το 2017 αναμένεται να κλείσει με Κέρδη πολύ υψηλότερα του 2016.
Συνεπής στην αναπτυξιακή της πορεία, η INTERLIFE αύξησε τις Επενδύσεις της κατά 16,61% σε σχέση με το 2016, με το συνολικό Χαρτοφυλάκιο Επενδύσεων και Διαθεσίμων να ανέρχεται στα 174,08 εκατ. € έναντι 149,29 εκατ. €. Τα καθαρά Έσοδα Επενδύσεων αναμένεται να κυμανθούν περί τα 10 εκατ. € (έναντι 4 εκατ. €), παρά τις τοποθετήσεις σε χαμηλού κινδύνου επενδυτικές θέσεις λόγω του ασταθούς Οικονομικού Περιβάλλοντος και των αυστηρών απαιτήσεων του Solvency II.
Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν τα Αποθέματα κατά 8% (104,66 εκατ. € έναντι 96,94 εκατ. € το 2016) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,66 έναντι 1,54. Τέλος, με βάση το νέο εποπτικό πλαίσιο Solvency II, ο Δείκτης Ελαχίστου (αναγκαίου) Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (MCR) της Εταιρίας αναμένεται να υπερβεί το 500%, ενώ ο ιδιαίτερα σημαντικός Δείκτης Απαιτούμενου Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (SCR) αναμένεται να κυμανθεί περί το 140%, ξεπερνώντας κατά πολύ τους στόχους που είχε βάλει η εταιρία για το 2017.
Με εξαιρετικά ικανοποιητικές αποδόσεις κινείται και το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ, ξεπερνώντας την απόδοση των δεικτών αναφοράς του, παρά το γενικότερο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον. Η σωρευτική του απόδοση για την περίοδο 31/12/2016 – 31/12/2017 ήταν 25,24% και για την πενταετία 31/12/2012 - 31/12/2017 έφτασε το 36,72%, ενώ η απόδοσή του από την αρχή του έτους μέχρι τις 24/01/2018 έφτασε το 4,05% και το Ενεργητικό του τα 12.747.853,17 €. Το ΑΚ της INTERLIFE διαχειρίζεται από το 2009 η ALPHA TRUST.
Σε ότι αφορά την παραγωγή νέων Προϊόντων η Εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία των καινοτόμων Προγραμμάτων Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος, SAFEBIKE (Ασφάλιση Ποδηλάτου), KinderCARE99 (Παιδικό Πρόγραμμα Υγείας) και το IMMIGRANTS Care (Ασφάλιση αλλοδαπών).
Στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού, η ΙNTERLIFE αύξησε τις θέσεις Εργασίας κατά 7,56%, φθάνοντας τα 128 άτομα (31/12/2017) σε επίπεδο Εταιρείας και τα 172 άτομα συνολικά σήμερα, σε επίπεδο Ομίλου.
Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE υλοποιεί το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς», στο πλαίσιο του οποίου συνεχίζει να στηρίζει το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, το Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, την «ΕΛΕΠΑΑΠ», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Μαραθώνιο Κρήτης, το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αθλητικά Σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ για άλλη μια χρονιά προχώρησε στην παροχή 6 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.
Το 2017, προστέθηκαν νέες χορηγικές ενέργειες προς το Σύλλογο Αιμοδοτών Καρπάθου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού - ΚΜΟΠ (για το πρόγραμμα πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού «Live Without Bullying») και τους Γιατρούς του Κόσμου.
«Δεν είναι μια απλή ζημιά. Είναι μια ζημιά που θα σου καταστρέψει τη διάθεση, την προσμονή. Θα σου κατακερματίσει την πραγματικότητα και θα σε αφήσει να κοιτάζεις ανήμπορος.»
«Τι θα πω στους πελάτες; Παιδιά κάηκε η παραγωγή, πάρτε όσο χωράει η χούφτα σας, μισό λεπτό κύριε, εσείς έχετε μεγάλη χούφτα θα πάρετε τελευταίος;»
Μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία βίωσαν την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου οι προσκεκλημένοι της ΑΧΑ στην εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων της Εταιρείας, στον βιομηχανικό χώρο του ArtFactory ο οποίος είχε διαμορφωθεί για να αποπνέει την καλαισθησία και την ποιότητα που χαρακτηρίζει την Εταιρεία. Σε ένα event που βασίστηκε σε μια θεατρική παράσταση, οι συμμετέχοντες έζησαν από κοντά τι σημαίνει για την ΑΧΑ, «Νέα εμπειρία». Μια εμπειρία που θέλει τον πελάτη να αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος και όχι ως καταναλωτής.
Κεντρικά πρόσωπα στη βιωματική βραδιά ήταν ο Πλημμυρισμένος και ο Σταχτιάς, δύο φανταστικοί χαρακτήρες με ιστορίες που βασίζονται στην πραγματικότητα. Για τον πρώτο μια ζημιά στις σωληνώσεις του σπιτιού έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της διάθεσής του, ενώ για τον δεύτερο μια πυρκαγιά στην επιχείρησή του τον φέρνει σε σημείο να αμφισβητεί τις ικανότητές του. Στην εξέλιξη της παράστασης που εστίαζε στην ψυχοσύνθεση των δύο «πελατών ανθρώπων» οι προσκεκλημένοι βίωσαν τη νευρικότητα, το άγχος, τον αρνητισμό που αρχικά κυρίευσε τους ήρωες και πώς αυτά τα αισθήματα έδωσαν τη θέση τους στην ηρεμία και τη γαλήνη όταν οι «ζημιές στιγμές της αλήθειας» αποκαταστάθηκαν. Ανάμεσα στους δύο ήρωες κινήθηκε κατά διαστήματα μια Εταιρική διερμηνέας. Αυτή, στο πρώτο σκέλος έδειξε ένα πρόσωπο «ξύλινο», το οποίο είχε ως μοναδικό σκοπό να φιλτράρει αυτά που έλεγαν οι δύο χαρακτήρες και να μεταφέρει τα μηνύματα όπως η ίδια ήθελε στο κοινό. Το τέλος του έργου όμως, την έβρισκε να δεσμεύεται σε μία σχέση διαφάνειας με τους δύο ασφαλισμένους αναδεικνύοντας την ειλικρινή και ανθρώπινη σχέση εμπιστοσύνης που οφείλει να διατηρεί μια ασφαλιστική εταιρεία με όσους την εμπιστεύονται.
«Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Από το σημείο που λέγαμε “ζημιά”, σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “στιγμή της αλήθειας”. Ο ρόλος μας δεν είναι να αποζημιώνουμε αλλά να προστατεύουμε. Να είμαστε σύμμαχοι των ασφαλισμένων μας. Για να έχουμε επιτυχία στην πορεία μας πλέον δίνουμε βήμα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, να μας λένε δημόσια στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ, τι πιστεύουν για τις υπηρεσίες μας χωρίς να μπορούμε να παρέμβουμε σε ό,τι γράφουν» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.
Για όσα ανέφερε ο κ. Μοάτσος η ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες. Όσον αφορά τη «στιγμή της αλήθειας» η Εταιρεία έχει θεσπίσει την αυτόματη προκαταβολή, την πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως (μέχρι σήμερα μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά τις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθεί και για κατοικίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις), την εξόφληση σε 48 ώρες, την επισκευή με εγγύηση.
Σε επίπεδο Εταιρείας – Συμμάχου προς τους ασφαλισμένους, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει το ΑΧΑ DrivingAcademy(για την εκπαίδευση νέων οδηγών με επακόλουθη μείωση ασφαλίστρων), τοAXADrive 2 (που στο επόμενο διάστημα θα αξιοποιηθεί και σε επίπεδο ασφάλισης) και βέβαια, το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».
Ο νέος ρόλος που επιθυμεί να έχει η ΑΧΑ ως προς τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, αναδεικνύεται από την υπηρεσία διαχείρισης ρίσκου, το εργαλείο ενημέρωσης ρίσκων για τις επιχειρήσεις και την προστατευμένη επιχείρηση με συμβουλευτική από μηχανικούς της ΑΧΑ.
Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε ένα νέο σύστημα επικοινωνίας που η Εταιρεία έχει ετοιμάσει τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους συνεργάτες. Το νέο MyAXAαποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ενώ κορυφαίο εργαλείο που καταδεικνύει τη θέληση της Εταιρείας να έχει ανοικτή και διαφανή επικοινωνία προς το σύνολο των ασφαλισμένων (υπαρχόντων και δυνητικών) είναι το TransparentCustomerFeedback με το οποίο οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι στην ΑΧΑ αξιολογούν δημόσια την Εταιρεία χωρίς η ίδια να μπορεί να παρέμβει ή να φιλτράρει τα σχόλια και τις βαθμολογήσεις τους.
«Κοινή συνισταμένη όσων βρισκόμαστε στην εκδήλωση είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής σχέσης με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση της υγείας και της περιουσίας τους. Μια κακή στιγμή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν άνθρωπο. Τη ζωή του, την ψυχολογία του, τα όνειρά του και τους στόχους του. Αυτή η στιγμή είναι που πρέπει από κοινού με τα δίκτυα διανομής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να τους επαναφέρουμε όσο πιο γρήγορα και απλά μπορούμε, στην πρότερη κατάσταση» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ στην Ελλάδα.
«Το δίκτυο Μεσιτών & Πρακτόρων αποτελεί δίκτυο αιχμής για την ΑΧΑ. Μέσα από τη σημερινή εναλλακτική εκδήλωση θελήσαμε να διατηρήσουμε την τακτική επικοινωνία που έχουμε θεσπίσει με τους κορυφαίους συνεργάτες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε όλοι μαζί, ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο στην αγορά μας. Η ΑΧΑ είναι μια Εταιρεία που επιθυμεί να χτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που συνεργάζεται και φυσικά με τους ανθρώπους που ασφαλίζονται σε αυτή» ανέφερε ο Δημήτρης Μελεξόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Μεσιτών & Πρακτόρων στην ΑΧΑ Ελλάδας.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, με ιδιαίτερη ικανοποίηση, ανακοινώνει ότι έχει εξασφαλίσει, και για το 2018, συνεργασία με κορυφαίες αντασφαλιστικές εταιρείες.
Πιο συγκεκριμένα, έχει συνάψει συμβάσεις με τις: SCOR, AMLIN, QBE, TOKIO MILLENNIUM, MAPFRE, KOREAN , DEVK, COVEA, NACIONAL RE, TRIGLAV, SAVA, GIC.
Η συνεχής υποστήριξη από αξιόλογους αντασφαλιστές αποτελεί έναν από τους παράγοντες που, διαχρονικά, ενισχύουν την αξιοπιστία της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών για αμεσότητα στην καταβολή των αποζημιώσεων.
Με ανακοίνωση από το Τμήμα Οικονομικής Πολιτικής, το ΣΥΡΙΖΑ τοποθετείται στο θέμα της εκκαθάρισης του Ομίλου ΑΣΠΙΣ και των αποζημιώσεων για τους πρώην ασφαλισμένους των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value.
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση αναφέρει:
«Παρακολουθούμε συνέχεια και επαναλαμβανόμενα μια στοχευμένη δημοσιότητα σχετικά με τα "σημαντικά κατορθώματα" των υπευθύνων που εμπλέκονται σε όλα τα επίπεδα της εκκαθάρισης του ομίλου ΑΣΠΙΣ.
Θεωρούμε ότι η αποκατάσταση και αποτύπωση της αλήθειας έχει να κάνει με γεγονότα και όχι με στοχευμένη δημοσιογραφία. Τα γεγονότα έχουν ως εξής:
- Ο ιδιοκτήτης του ομίλου ΑΣΠΙΣ δημιούργησε μια τεράστια τρύπα στα αποθεματικά του ομίλου μεγαλύτερη από 150 εκ ευρώ που είχε αρχικά εκτιμήσει η τότε εποπτική αρχή (ΕΠΕΙΑ) και είναι παράδοξο ότι μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί και επιστραφεί ούτε ένα ευρώ.
- Οι εμπλεκόμενοι σε όλα τα ανώτερα επίπεδα εκκαθάρισης και πολιτικής ηγεσίας, σε όλο το διάστημα πριν την κυβέρνηση με κορμό το ΣΥΡΙΖΑ τίποτα δεν έπραξαν ώστε να πληρωθούν οι αποζημιώσεις των πολιτών.
- Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επέβαλλε την πολιτική της βούληση να αποζημιωθούν οι πολίτες και για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια άρχισε η καταβολή χρημάτων στους δικαιούχους.
- Η κυβέρνηση σεβόμενη το θεσμικό ρόλο των εποπτικών αρχών και το νομικό πλαίσιο της Ελληνικής Δημοκρατίας όπως οφείλει δεν παρεμβαίνει στις διαδικασίες που αφορούν τον ορισμό εκκαθαριστή. Έτσι ο εκκαθαριστής που ορίστηκε ήταν απλά επανάληψη του προηγούμενου με μια μερική αντικατάσταση προσώπων και ρόλων.
- Ο τρόπος που ο εκκαθαριστής διανέμει τα ποσά στους πολίτες, η ταχύτητα που το κάνει, τα έξοδα που αφορούν την εκκαθάριση, τα 200.000 συμβόλαια που βρέθηκαν εκτός εκκαθάρισης, το ύψος των ποσών που διανέμει και γενικότερα ότι αφορά το τεχνικό μέρος της διαδικασίας εκκαθάρισης είναι σχεδιασμός των αρχών εκκαθάρισης σε όλα τα επίπεδα.
- Η θετική εξέλιξη της πιθανής συμμετοχής του εγγυητικού κεφαλαίου ζωής ώστε να καταβληθούν επιπλέον ποσά στους πολίτες ταυτόχρονα με τα ποσά που καταβάλει η εκκαθάριση, προέκυψε μετά από αίτημα της πολιτικής ηγεσίας σε σύσκεψη στο ΥΠΟΙΚ αφού πρώτα διατυπώθηκε από τους πολίτες που έχουν ζημιωθεί. Άρα και σε αυτή την εξέλιξη η κυβέρνηση είναι εκείνη που βρίσκεται κοντά στα δίκαια συμφέροντα των πολιτών.
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι κανένα κόμμα και καμία κυβέρνηση από την εποχή που ξέσπασε το σκάνδαλο του ομίλου ΑΣΠΙΣ αλλά και μετά την έναρξη της εκκαθάρισης δεν ενδιαφέρθηκε για τους πολίτες τα δικαιώματα τους και τις αποζημιώσεις τους, η καταβολή των αποζημιώσεων στους δικαιούχους δεν έγινε επειδή "το σκέφτηκε" η εκκαθάριση, εξάλλου οι ίδιοι είναι πριν εκλεγεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Είναι βέβαιο ότι κανείς δε θα μας σταματήσει στην υπεράσπιση των συμφερόντων των πολιτών ούτε θα αλλοιώσει την αλήθεια στο σήμερα και στο μέλλον.
Όλες οι θετικές εξελίξεις είναι εφαρμογή της πολιτικής βούλησης της κυβέρνησης της αριστεράς, πρώτο μέλημα μας είναι ο πολίτης και τα δικαιώματα του. Σε ένα εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον σκληρής επιτροπείας που μας έριξαν απροστάτευτους τα 40 χρόνια διακυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, η κυβέρνηση της αριστεράς είναι εκείνη που κρατά την κοινωνία όρθια και θα τη βγάλει από τα μνημόνια τον προσεχή Αύγουστο και μόνο αυτή».
Τον τόνο της σύγχρονης αντίληψης για την ανάπτυξη του επιχειρείν στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, έδωσε η INTERAMERICAN σε εκδήλωση υποδοχής του νέου έτους, που οργάνωσε στη Θεσσαλονίκη στις 31 Ιανουαρίου. Ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε πως οι αστάθμητες μεταβολές στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον προϋποθέτουν, για τη βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ταχύτητα αντιδράσεων και προσαρμογής στη βάση της κατανόησης των σημερινών και της πρόβλεψης των μελλοντικών αναγκών των πολιτών και των τάσεων της αγοράς. Ο επικεφαλής της INTERAMERICAN επισήμανε ότι οι συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων και η εστίαση στην ποιότητα και το εύρος των υπηρεσιών, που διαμορφώνουν εμπειρία για τον πελάτη, σε συνδυασμό με την προσέγγιση νέων αγορών και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, θα ορίσουν τη νέα δυναμική στο επιχειρείν.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η εταιρεία αναγνώρισε και φέτος την επιδίωξη της επιχειρηματικής αριστείας στη Βόρεια Ελλάδα, τιμώντας δύο οργανισμούς (εκτός πελατολογίου) που διακρίνονται για τη δημιουργική δραστηριότητά τους στον αγροδιατροφικό τομέα. Η ειδικότερη επιλογή των επιχειρήσεων που τιμήθηκαν έγινε με κριτήρια την οικονομική εικόνα, την καινοτομία, την ανάπτυξη και τις εξαγωγές. Επιδόθηκαν διακρίσεις στον Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης, ως πρότυπο συνεργασίας συνεταιριστών με τον ιδιωτικό τομέα (ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ) για τα Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης και την ανάδειξη ενός μοναδικού φυσικού προΐόντος, καθώς και στην εταιρεία Β. Χαλβατζής & Σια ΑΒΕΕ, ως πρότυπο βιοτεχνικής αριστείας (μάρκες προϊόντων: Μακεδονική, Αγρόκηπος Χαλβατζή, Οικογένεια Χαλβατζή, Αιγαίο, Top Fruit). Τις πλακέτες παρέλαβαν και μίλησαν για τις επιχειρήσεις τους, ο κ. Νίκος Πατσιούρας, πρόεδρος του Συνεταιρισμού Κροκοπαραγωγών Κοζάνης και ο κ. Λεωνίδας Χαλβατζής, διευθύνων σύμβουλος της Β. Χαλβατζής & Σια ΑΒΕΕ.
Ο αγροδιατροφικός τομέας προσελκύει το ενδιαφέρον της INTERAMERICAN ως μεγάλη πρόκληση για την ελληνική οικονομία, εφ' όσον ο πρωτογενής τομέας -που συνεισφέρει στο ΑΕΠ της χώρας περίπου το 4% του ΑΕΠ- μπορεί να εκτιναχθεί και να αποτελέσει κύριο μοχλό οικονομικής ανάπτυξης. Ειδικότερα, η εταιρεία βασίζει την είσοδό της στις γεωργικές ασφαλίσεις από το 2016 και στην τεχνογνωσία της μητρικής ACHMEA, που στις Κάτω Χώρες έχει ασφαλιστική παράδοση δύο αιώνων στον τομέα πρωτογενούς παραγωγής. Όσον αφορά στις εταιρικές δραστηριότητες στη Βόρεια Ελλάδα, η INTERAMERICAN ανασυγκροτεί την παρουσία της στη βάση του λειτουργικού εκσυγχρονισμού και της παραγωγικότητας, ενισχύοντας την υποστήριξη του δικού της δικτύου πωλήσεων (agency) και του δικτύου συνεργαζομένων πρακτόρων, ενώ διερευνά δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης εργασιών και συνεργασιών στη Βόρεια Ελλάδα.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε εκ μέρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ο κ. Χάρης Αηδονόπουλος, αντιπεριφερειάρχης κοινωνικής συνοχής και αλληλεγγύης. Σημειώνεται ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει αναγνωριστεί ως "Επιχειρηματική Περιφέρεια της Ευρώπης" (Ευρωκοινοβούλιο - Βρυξέλλες, Ιούλιος 2017), η πρώτη Περιφέρεια στην Ελλάδα σε απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων επί δύο συνεχόμενες περιόδους. Τον Δήμο Θεσσαλονίκης εκπροσώπησε η κ. Άννα Αγγελίδου-Πολυχρονιάδου, αντιδήμαρχος οικονομικών, ενώ παρευρέθηκαν ακόμη ο κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, σημαντικοί πελάτες, συνεργάτες και διοικητικά στελέχη της INTERAMERICAN.
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να είναι υπερήφανος χορηγός του αθλητή του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης Δημήτρη Παπαδημητρίου, συμβάλλοντας και φέτος στην επίτευξη των στόχων του πολυνίκη ιστιοπλόου, τόσο στον ελληνικό, όσο και στον διεθνή αθλητικό χώρο.
Η εταιρία παραμένει δίπλα στον Δημήτρη Παπαδημητρίου, στην προσπάθεια του να χαρίσει ξανά μεγάλες νίκες στο σύλλογό του και στη χώρα μας. Κατά την περσινή χρονιά, ο νεαρός Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ιστιοπλοΐας προσέθεσε πολύ σημαντικές διακρίσεις στο ενεργητικό του, με αποκορύφωμα τις χρυσές πρωτιές στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας στην Τουρκία και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Laser U19 στην Ολλανδία, κάνοντας υπερήφανη την Groupama Ασφαλιστική για την έμπρακτη στήριξή της στον αγώνα του τα τελευταία δύο χρόνια.
Η Groupama Ασφαλιστική, με την Groupama Ασφαλιστική Sailing Team, στέκεται σε δύσκολους καιρούς στο πλευρό των αθλητών που, με προσωπικές θυσίες και σκληρή δουλειά, προσπαθούν να κατακτήσουν την κορυφή. Άλλωστε, η προσήλωση στον στόχο και η συστηματική και επίμονη προσπάθεια αποτελούν αξίες και της ίδιας της εταιρίας.
Κομβικές για την περαιτέρω ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών είναι οι νέες μεθοδολογίες που έχουν εισαχθεί στην λειτουργική καθημερινότητα της INTERAMERICAN. Προς την κατεύθυνση αυτή, η Γενική Διεύθυνση Ασφαλιστικών Εργασιών οργάνωσε πρόσφατα ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν διοικητικά στελέχη και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Καντώρος, που προλόγισε την ημερίδα υπογραμμίζοντας τις βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις της εταιρείας: τον νέο τρόπο εργασίας, την αναλυτική σκέψη, την καινοτομία, την ψηφιοποίηση και τη δημιουργία μιας νέας, μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη. Κεντρικός ομιλητής και συντονιστής της ημερίδας ήταν ο COO, Besim Jawad.
Ο νέος τρόπος εργασίας βασίζεται στις μεθοδολογίες Lean Continuous Improvement και Agile. Το Lean πρόγραμμα έχει δώσει, ήδη, αποτελέσματα για την INTERAMERICAN από το 2017, στα οποία αναφέρθηκε η Δ. Παπαχρυσάνθου, παρουσιάζοντας δείκτες παραγωγικότητας, κόστους και ικανοποίησης πελατών. Ο Β. Βερνάρδος και η Ν. Θώδου παρουσίασαν παραδείγματα εφαρμοσμένης επιχειρησιακής πρακτικής της Lean μεθοδολογίας στους τομείς των εκτός αυτοκινήτου κλάδων κατά ζημιών και ζωής – υγείας και ομαδικών ασφαλίσεων αντιστοίχως. Ακόμη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των γραπτών εξετάσεων των στελεχών που έχουν εκπαιδευτεί στη μεθοδολογία, για το πρώτο «αστέρι» πιστοποίησης γνώσεων. Το επίσημο πιστοποιητικό (Cardiff University) οι επιτυχόντες θα το λάβουν ολοκληρώνοντας φέτος το «End of Period Evaluation».
Με στόχο την ενίσχυση της νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης των στελεχών, πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα ο δεύτερος κύκλος εσωτερικών εκπαιδεύσεων για την πρώτη βαθμίδα πιστοποίησης στη Lean πρακτική. Σκοπός είναι τα μεσαία στελέχη της εταιρείας να ευθυγραμμιστούν στο επίπεδο ωριμότητας και εποικοδομητικής επικοινωνίας, στο πλαίσιο εφαρμογής της πρακτικής, στη βάση των αξιών που θα πρέπει να διέπουν τον ρόλο του manager ( Servant Leadership).
Εξάλλου, πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η έναρξη του προγράμματος «Architecture of Listening Program» με τον καθηγητή Jim Macnamara, που απευθύνεται κυρίως στα στελέχη της ΙΝΤERAMERICAN τα οποία έρχονται σε επαφή με το πελατειακό κοινό και στόχο έχει να βελτιώσει την προσοχή έναντι του πελάτη, στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης της πελατοκεντρικής πολιτικής της εταιρείας.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών
Η INTERAMERICAN, στη βάση της αλληλεπίδρασης με το πελατειακό κοινό της, διατηρεί «ανοικτή γραμμή» μαζί του μέσω Έρευνας Ικανοποίησης, που διενεργείται ετησίως. Η νέα έρευνα, που ξεκίνησε κατά τις προηγούμενες ημέρες και θα ολοκληρωθεί περί τα μέσα του Φεβρουαρίου, διεξάγεται online, με στόχο να συγκεντρωθούν σημαντικές πληροφορίες και ιδέες από τους πελάτες για όλες τις εταιρικές ασφαλιστικές δραστηριότητες: στους κλάδους Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου και Κατοικίας.
Μιλάνο – το πρόγραμμα Net Promoter System (NPS) του Ομίλου Generali αναγνωρίστηκε, παγκοσμίως, ως ένα από τα πιο εκτενή και επιτυχημένα προγράμματα του είδους του, από τη Medallia – παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα του Customer Experience Management, της Συμβουλευτικής και της Ανάπτυξης Λογισμικού – στο πλαίσιο της διοργάνωσης “Experience Europe 2017”, στο Λονδίνο. Στη διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 375 επαγγελματίες, από 25 χώρες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τρέχοντα θέματα, που αφορούν στην εμπειρία των πελατών και στις προκλήσεις της αγοράς.
Το σύστημα Net Promoter επιτρέπει στις εταιρίες να λαμβάνουν ανατροφοδότηση από τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο και να απαντούν, με στόχο την επίλυση προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Το πρόγραμμα NPS του Ομίλου Generali συμπεριλαμβάνει τόσο τους κατόχους ατομικών συμβολαίων όσο και στους εταιρικούς της πελάτες αλλά και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Το NPS αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο, προκειμένου ο Όμιλος Generali να βρει νέους τρόπους ώστε να γίνει μια πιο πελατοκεντρική, ασφαλιστική εταιρία και να προσφέρει στους πελάτες της simpler, smarter, faster- πιο απλές, πιο έξυπνες, πιο γρήγορες λύσεις, καταλαμβάνοντας εξέχουσα θέση στην προτίμησή τους.
Ο Όμιλος έχει εφαρμόσει το NPS σε 54 εταιρίες του, από τον Δεκέμβριο του 2014. Συνολικά, έχουν αποσταλεί περίπου 8 εκ. έρευνες, σε πελάτες και συνεργάτες ανά τον κόσμο, από τις οποίες έχει απαντηθεί μέχρι στιγμής 1 εκ.
Η κα Isabelle Conner, Chief Marketing & Customer Officer του Ομίλου Generali, δήλωσε:
«Η αναγνώριση αυτή αναδεικνύει τη δουλειά των 54 εταιριών του Ομίλου και τον στόχο μας να γίνουμε ακόμη πιο πελατοκεντρικοί, μέσω του Net Promoter System. Το να ακούμε τους πελάτες μας, κατανοώντας τις προσδοκίες τους είναι σημαντικό, αλλά το να πραγματοποιούμε, το να βελτιώνουμε συγκεκριμένα σημεία των διαδικασιών μας που οι ίδιοι ορίζουν, είναι ακόμη πιο σημαντικό. Έτσι, συμβάλλουμε στη συνολική προσπάθεια στρατηγικής αναδιαμόρφωσης του Ομίλου μας».
Με αισιόδοξες προσδοκίες και θετικές σκέψεις για το νέο έτος, η «οικογένεια» της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα της, ανταλλάσσοντας ευχές για μια χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα και παραγωγικότητα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Εντεταλμένο Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ, κ. Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς, έκανε έναν σύντομο απολογισμό των ενεργειών του 2017 και έθεσε τους νέους στόχους της εταιρίας.
«Το 2017 αποτέλεσε μία ιδιαίτερη χρονιά για τη ΔΥΝΑΜΙΣ. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό και το ασταθές οικονομικό περιβάλλον, η εταιρία μας, η οποία μετρά πλέον 41 χρόνια λειτουργίας, εμφάνισε εξαιρετικά αποτελέσματα αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η ποιότητα και η άριστη εξυπηρέτηση επιβραβεύονται. Η περσινή χρονιά έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς και για έναν ακόμα λόγο, η ΔΥΝΑΜΙΣ προχώρησε σε μια μεγάλη επένδυση, αγοράζοντας ένα αυτόνομο κτήριο στο Μαρούσι, εξαιρετικών προδιαγραφών, στο οποίο θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες της εντός του 2018, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της και θέτοντας στόχο να ισχυροποιήσει περαιτέρω τη θέση της, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προάγοντας τον Πολιτισμό στην Ασφάλιση».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, κ. Παύλος Γ. Καρακώστας απηύθυνε χαιρετισμό στο προσωπικό της εταιρίας, κάνοντας μάλιστα ειδική αναφορά στην ενίσχυση του με νέους ανθρώπους, τους οποίους η εταιρία στηρίζει αλλά και στους οποίους στηρίζεται, για την ανάπτυξη της.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην ορθολογιστική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί η εταιρία, ενάντια στην πολιτική των «πτωχευτικών» ασφαλίστρων, που υιοθετείται στην αγορά, τονίζοντας ότι στόχος της ΔΥΝΑΜΙΣ ήταν, είναι και θα παραμείνει, να διατηρήσει την αξιοπιστία της, στηρίζοντας τους ασφαλισμένους της και τους συνεργάτες της, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η ΔΥΝΑΜΙΣ αναγνωρίζοντας την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού της στην πρόοδο και στην ανάπτυξη της, βράβευσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στελέχη που ξεχώρισαν για την πολυετή προσφορά τους στην εταιρία και για τη συνδρομή τους στην εξέλιξη της, κατά το 2017.
Ειδικότερα, βραβεύτηκαν:
− Ο κ. Αθανάσιος Ριζογιάννης, από τη Διεύθυνση Λογιστηρίου, για την προσπάθεια και την αφοσίωση που επέδειξε στην εργασία του, κατά το έτος 2017.
− Το δυναμικό της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου, για την προσπάθεια και την αφοσίωση που επέδειξε στην εργασία του, κατά το έτος 2017.
− Η κα Ξένια Χαρίτου, Γραμματεία Διοίκησης, για τα 25 χρόνια προσφοράς της στην εταιρία.
− Ο κ. Χαράλαμπος Ριζογιάννης, από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, για τα 25 χρόνια προσφοράς του στην εταιρία.
Η νέα χρονιά βρίσκει τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική έτοιμη να ανταποκριθεί σε όλες τις προκλήσεις και με όλα τα εχέγγυα για υγιή ανάπτυξη.