>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

27 Οκτ 2014

Στο 1 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις για τα οχήματα από τις πλημμύρες

Περιορισμένης έκτασης εκτιμάται ότι είναι οι αποζημιώσεις τις οποίες θα κληθούν να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τις ζημιές που υπέστησαν ακίνητα και αυτοκίνητα μετά τις τελευταίες πλημμύρες που έπληξαν γειτονιές τη Αθήνας, αλλά και άλλων περιοχών της χώρας.
Το γεγονός ότι τα ασφαλισμένα ακίνητα για ζημιές από φυσικά φαινόμενα και ακραία καιρικά γεγονότα είναι λιγότερα από το 10%, φαίνεται πως «έσωσε» τις ασφαλιστικές από αποζημιώσεις, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τους ιδιοκτήτες ακινήτων οι οποίοι για πολλοστή φορά εκλιπαρούν το κράτος να τους καλύψει οικονομικά.
Όσο για τα αυτοκίνητα που παρασύρθηκαν από τα νερά, και που από μια πρώτη καταμέτρηση φαίνεται ότι ξεπερνούν τα 180, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα επιβαρυνθούν με ένα ποσό που, από μια πρώτη προσέγγιση που επιχειρούν παράγοντες της αγοράς, θα είναι σε σύνολο της τάξης του 1 εκατ. ευρώ.
Κι αυτό βέβαια στο βαθμό που τα συγκεκριμένα οχήματα θα είναι ανάλογα ασφαλισμένα, διότι οι ίδιοι παράγοντες επισημαίνουν ότι λόγω της κρίσης και της ανάγκης που υπάρχει για μειωμένα ασφάλιστρα πολλοί από τους κατόχους ΙΧ οχημάτων προτιμούν την κάλυψή τους μόνο για τις υποχρεωτικές από το νόμο παροχές (υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες από τροχαίο ατύχημα).
Είναι πολύ πιθανό λοιπόν αρκετοί από τους κατόχους των αυτοκινήτων που υπέστησαν ζημιές την περασμένη εβδομάδα, να διαπιστώσουν ότι το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους δεν τους καλύπτει για ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα, οπότε θα παραμείνουν ακάλυπτοι.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

"Εξαπατήσεις" με ασφαλιστήρια αυτοκινήτου καταγγέλλει στην ΤτΕ η Ένωση Καταναλωτών Κρήτης

Αυστηρή Επιστολή έστειλε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, προς τον Διοικητή της Τράπεζας Ελλάδος, κ.Στουρνάρα, που μεταξύ των άλλων επισημαίνει και τα εξής:
Κύριε Διοικητά,
H Ασφαλιστική αγορά,παρά το πρέπον της αυτορύθμισης, ξέφυγε, ο ανταγωνισμός πιέζει και οι “εφευρέσεις” κάποιων, λόγω του εντόνου ανταγωνισμού ξεφεύγει της νομιμότητας σε πολλά σημεία.

Ένα σωρό «εφευρέσεις» βρήκαν κάποιοι, πατώντας σε ημερομηνίες ειδοποιητηρίων, τυποποιημένες ή όχι ανανεώσεις, ημερομηνίες πληρωμής, ημερομηνίες έναρξης συμβολαίου και άλλα απίθανα για να παραπλανήσουν την ασφαλιστική εποπτεία, μα περισσότερο τον ίδιο τον καταναλωτή ,ο οποίος πιστεύει ότι είναι ασφαλισμένος, αλλά ουσίας βρίσκεται ανασφάλιστος.

ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ εκ μέρους σας, άμεση εφαρμογή , ίσων κανόνων δικαίου, για όλους, και οφείλεται σαν εποπτεύουσα Αρχή,στην Ασφαλιστική Αγορά,όχι απλώς να παράγεται Νομοθεσία, αλλά να επιμεληθεί τε της εφαρμογής, της ήδη υπάρχουσας ,σταματήστε να “χαϊδεύεται αυτιά” σε εκείνους που υπόσχονται ότι θα βελτιώσουν τα κακώς κείμενα, κοροιδεύοντας και εσάς τον ίδιο, και αφήνοντας εκτεθειμένους τους καταναλωτές, διαχειριζόμενοι την καλή πίστη των πελατών, αλλά προ πάντων εκμεταλλευόμενοι χιλιάδες ποσά, καθημερινά, δεν απολογούνται σε κανένα, αλλά και το "θλιβερό" είναι, χωρίς οι καταναλωτές να έχουν κανένα τεκμήριο (απόδειξη πληρωμής) ότι κατέβαλλαν χρήματα.

Σε ελέγχους της τροχαίας, πολλοί αστυνομικοί «έπιασαν» τα «κόλπα» και ζητάνε αποδείξεις πληρωμής. Άλλωστε πολλοί ασφαλιστές, όπως ευρύτερα είναι γνωστό, έχουν όχι καλό όνομα σχετικά με τα ασφαλιστήρια, τα προσωρινά σήματα ασφάλισης και τα «παιχνίδια» γύρω στο θέμα που έφθαναν ως τα βουλευτικά γραφεία σε βάρος θυμάτων σε ατυχήματα όπου κάποιες δήθεν «κρατικές εταιρίες» ήταν πρόθυμες να εκδώσουν σήματα ασφάλισης να «γλιτώσουν» κάποιους θύτες εγκαταλείποντας στην αδικία αθώους πολίτες κλπ κλπ.

Παρά ταύτα κ. Διοικητά και παρά τις υποσχέσεις των Εταιρειών ενώπιον σας ότι από 1-11-2014 θα είναι «όλοι καλά παιδιά». Η Ένωση μας για την προστασία των καταναλωτών , δηλώνει παρούσα,επιπρόσθετα σας επισημαίνει το πρόβλημα και σας διαβεβαιεί ότι, για τους «αμετανόητους» θα ενημερωθούν οι Εισαγγελικές αρχές της Χώρας,.
Και για τους καταναλωτές επισημαίνεται ότι, μόνο η απόδειξη πληρωμής, ότι έχουν πληρωθεί τα ασφάλιστρα τους κατοχυρώνει έναντι των ελεγκτικών αρχών.

Για την Ένωση
Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

25 Οκτ 2014

Μεγάλες καταστροφές σε αυτοκίνητα από την κακοκαιρία στην Αττική. Πότε αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές

Δεκάδες ή και εκατοντάδες υπολογίζονται τα αυτοκίνητα που παρασύρθηκαν η εγκλωβίστηκαν στους πλημμυρισμένους δρόμους σε πολλές περιοχές δήμων της Αττικής από την κακοκαιρία που πλήττει από το μεσημέρι της Παρασκευής την περιοχή. Μάλιστα σε ορισμένες περιοχές που επλήγησαν από την νεροποντή οι εικόνες είναι αποκαλυπτικές για το μέγεθος των καταστροφών που έχουν υποστεί πολλά αυτοκίνητα. Επίσης έχουν σημειωθεί και αρκετά τροχαία τρακαρίσματα.

Επίσης πλημμύρισαν και πολλά ισόγεια και υπόγεια καταστήματα και επιχειρήσεις.


Στις περιπτώσεις τώρα των καταστροφών αυτοκινήτων από παρασύρσεις από τα νερά της βροχής στους δρόμους, όπως μας εξηγεί ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής από την 
REAL Insurance Brokers Γιάννης Τσαγκαράκης, οι κάτοχοι των IX που έχουν υποστεί καταστροφές μπορούν να αποζημιωθούν από τις ασφαλιστικές τους εταιρίες, εάν και εφόσον έχουν προαιρετικές ασφαλιστικές καλύψεις από θεομηνίες κλπ.


Βέβαια η κάθε ασφαλιστική στις καλύψεις αυτές έχει διαφορετικές προβλέψεις των κινδύνων που καλύπτει για αυτές τις περιπτώσεις και τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσει ο ασφαλισμένος.


Ακόμη όσον αφορά την οδική βοήθεια σε αυτές τις περιπτώσεις ο κάτοχος του ΙΧ πρέπει να έχει στην σχετική κάλυψη προκειμένου να μεταφερθεί το ακινητοποιημένο όχημα , και όχι απλά την φροντίδα ατυχήματος που προσφέρουν στάνταρ όλες οι ασφαλιστικές και αφορά μόνο τροχαίο ατύχημα στο οποίο μπορεί να έχει εμπλακεί ο ασφαλισμένος .


Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι οι βασικές υποχρεωτικές ασφαλιστικές καλύψεις της αστικής ευθύνης δεν καλύπτουν αυτές τις περιπτώσεις ζημιών από τις φυσικές καταστροφές.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

24 Οκτ 2014

H Hellas Direct στο Φιλικό Διακανονισμό

Από 1η Νοεμβρίου, έπειτα από την ίδρυση του υποκαταστήματoς στην Ελλάδα η Hellas Direct θα ενταχτεί στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

Σχετικά αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρίας :
« Πλέον, έχουμε τη δυνατότητα να αποζημιώνουμε εμείς τις υλικές ζημιές και τις σωματικές βλάβες που προκαλούνται στους πελάτες μας από τρίτους γρήγορα, άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία, εφόσον ισχύουν όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις:
  • Το ατύχημα να έχει συμβεί στην Ελλάδα, μεταξύ οχημάτων που φέρουν Ελληνικές πινακίδες.
  • Η ασφαλιστική εταιρία του τρίτου να αποδεχθεί την υπαιτιότητα του πελάτη της.
  • Οι υλικές ζημιές να μην υπερβαίνουν τα 6.500 ευρώ.
  • Οι σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνουν τα 12.000 ευρώ ανά θύμα.
  • Συνολικά η αποζημίωση για τις σωματικές βλάβες ανά ατύχημα να μην υπερβαίνει τα 30.000 ευρώ.
  • Να εντάσσεται η ασφαλιστική εταιρεία του τρίτου στο Φιλικό Διακανονισμό.»
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Πότε ακυρώνουν τα συμβόλαια οι ασφαλιστικές εταιρίες;

Ένα τόσο απλό θέμα, η ημερομηνία ακύρωσης (με τις τεράστιες συνέπειες) είναι σημείο άγνωστο στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά που δεν τα κατάφερε να «αυτορυθμιστεί», έστω και σε 2-3 σημεία λόγω ΕΝΤΟΝΟΥ ανταγωνισμού που ξεφεύγει της νομιμότητας και καλής φήμης. Ένα σωρό «εφευρέσεις» βρήκαν κάποιοι πατώντας σε ημερομηνίες ειδοποιητηρίων, τυποποιημένες ή όχι ανανεώσεις, ημερομηνίες πληρωμής, ημερομηνίες έναρξης συμβολαίου και άλλα απίθανα για να παραπλανήσουν την ασφαλιστική εποπτεία. Το «μήνυμα» το «είδε» ο κ. Στουρνάρας και στην πρόσφατη συνάντησή του με το Δ.Σ. της Ένωσης.
Τελικά «είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι» που έλεγε και ο ΑΣΤΕΡΙΞ ή μήπως έξυπνοι δήθεν σε βάρος της αξιοπιστίας του θεσμού για προσωπικά οφέλη; ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ίσων κανόνων δικαίου για όλους κύριοι της ΔΕΙΑ.
Πολλοί αστυνομικοί στους ελέγχους της τροχαίας «έπιασαν» τα «κόλπα» και ζητάνε αποδείξεις πληρωμής. Άλλωστε πολλοί ασφαλιστές, όπως γνωρίζει το nextdeal.gr και η αστυνομία, έχουν όχι καλό όνομα σχετικά με τα ασφαλιστήρια, τα προσωρινά σήματα ασφάλισης και τα «παιχνίδια» γύρω στο θέμα που έφθαναν ως τα βουλευτικά γραφεία σε βάρος θυμάτων σε ατυχήματα όπου κάποιες δήθεν «κρατικές εταιρίες» ήταν πρόθυμες να εκδόσουν σήματα ασφάλισης να «γλιτώσουν» κάποιους θύτες εγκαταλείποντας στην αδικία αθώους πολίτες κλπ κλπ.
Μέχρι στιγμής υποσχέθηκαν στον κ. Στουρνάρα ότι από 1-11-2014 θα είναι «όλοι καλά παιδιά».
Δυστυχώς οι «αμετανόητοι» είναι πολλοί και δεν υπάρχουν σωματεία να τους προστατέψουν τους ανίδεους. Οι συνδικαλιστές διαμεσολαβούντες «λείπουν» σε συνεντεύξεις προσωπικής προβολής. Οι σύλλογοι προστασίας καταναλωτών μάλλον πρέπει να δραστηριοποιηθούν πιο πολύ.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

H ΑΧΑ δίπλα στον οδηγό για τα ταξίδια και τις βραδινές εξόδους

Η ΑΧΑ δημιούργησε τη νέα εφαρμογή «Ασφαλής Οδήγηση» για κινητά τηλέφωνα (smartphones), η οποία έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο της στρατηγικής της Εταιρείας για την πρόληψη σχετικά με τη μείωση των κινδύνων και μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό σύμμαχο για όλους τους οδηγούς. Οι βασικές της λειτουργίες αφορούν σε:
  • Προετοιμασία και έλεγχο για ένα ασφαλές ταξίδι
  • Προγραμματισμό και ασφαλή επιστροφή από κάθε έξοδο
Τα τροχαία συμβάντα αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για σοβαρούς και θανάσιμους τραυματισμούς στην Ελλάδα, με τη χώρα μας να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των θανόντων / εκατομμύριο πληθυσμού από τα τροχαία στην Ευρώπη.
Η λειτουργία που σχετίζεται με την έξοδο, προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα:
  • να ορίσουν την περιοχή και το χώρο όπου θα βγουν,
  • να ειδοποιήσουν μέσω Facebook τους φίλους τους και να ορίσουν τον «Οδηγό της παρέας»,
  • να υπολογίσουν την ποσότητα αλκοόλ που έχουν καταναλώσει με βάση το σωματότυπό τους και
  • να βρουν ταξί ή ξενοδοχείο κοντά στο μέρος όπου διασκεδάζουν στην περίπτωση που ο οδηγός έχει καταναλώσει αλκοόλ
Σχετικά με την προετοιμασία για το ταξίδι, η «Ασφαλής Οδήγηση»:
  • παρέχει λίστα υπενθύμισης για τον έλεγχο οχήματος πριν την αναχώρηση,
  • δείχνει στον οδηγό τη διαδρομή που θα ακολουθήσει,
  • προσφέρει λειτουργία ηχητικής υπενθύμισης για ξεκούραση σε τακτά χρονικά διαστήματα και 
  • υπενθυμίζει τις ενδεδειγμένες αποστάσεις ασφαλείας οχημάτων μέσα από έναν ειδικό προσομοιωτή
Η «Ασφαλής Οδήγηση» απευθύνεται σε οδηγούς, μοτοσικλετιστές και επιβάτες, ενώ είναι διαθέσιμη χωρίς κόστος στα ηλεκτρονικά καταστήματα της Apple και της Google.

Για περισσότερες πληροφορίες και για να κατεβάσετε την εφαρμογή, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της ΑΧΑhttp://www.axa.gr/el/axa/mobileapps/

23 Οκτ 2014

Σύλλογος Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια: Άλυτο παραμένει το πρόβλημα του Ομίλου Ασπίς

Ακολουθεί η επιστολή που εστάλη από τον Σύλλογο Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια στον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννη Στουρνάρα και τον πρόεδρο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος κ. Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, επισημαίνοντας πως το πρόβλημα του Ομίλου Ασπίς παραμένει άλυτο.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ                Αθήνα, 22/10/2014
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ                             ΑΡ ΠΡΩΤ.65
με έδρα Αθήνα




Προς :Τον  Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Κον Γ. Στουρνάρα


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ :
  • Στον πρόεδρο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος  Κον  Α.    Σαρρηγεωργίου
  • Στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΑΕΕ  Κα Κουτση

ΘΕΜΑ  :  ΑΛΥΤΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΣΠΙΣ.


 Αγαπητοί κύριοι Στουρνάρα και Σαρρηγεωργίου


Ως επικεφαλείς της πρόσφατης συνάντησης μεταξύ της Τραπέζης της Ελλάδος και της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, θέσατε σε πολύ σωστή βάση τα κυριότερα θέματα τα οποία απασχολούν τον ασφαλιστικό κλάδο, η επίλυση των οποίων θα συμβάλλει στην ομαλότερη ανάπτυξή του.


Παρόλα αυτά όμως με λύπη διαπιστώσαμε ότι το ζήτημα του Ομίλου Ασπίς και των χιλιάδων ζημιωθέντων ασφαλισμένων του, δεν θίχθηκε ούτε καν ακροθιγώς από το πολυμελές συμβούλιο. 

Ένα από τα κορυφαία ζητήματα που σας απασχόλησαν ήταν η ανάπτυξη του συνταξιοδοτικού μέσω του 2ου και 3ου πυλώνα ασφάλισης, δεδομένου ότι η κοινωνική ασφάλιση δεν μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στον ρόλο της. Πολύ σωστά εξετάστηκαν τα ισχύοντα σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και διαπιστώθηκε ότι τα ιδιωτικά κεφαλαιοποιητικά συστήματα είναι αυτά που εγγυούνται τις μελλοντικές συνταξιοδοτικές καταβολές.

Δυστυχώς όμως δεν τολμήσατε για ακόμα μια φορά να σκύψετε στα πραγματικά προβλήματα που εμποδίζουν την ανάπτυξη του τόσο αναγκαίου αυτού κλάδου. Οι άνθρωποι όμως που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των πωλήσεων, στην πρόσωπο με πρόσωπο επαφή με τον πελάτη, μπορούν να σας διαβεβαιώσουν ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν από αυτούς τους πελάτες και για το οποίο λίγα έχουν να αντιπαραβάλουν, είναι το πρόβλημα της αξιοπιστίας του χώρου, ιδιαίτερα όταν μιλάνε για θέματα συνταξιοδοτικής εξασφάλισης ισόβιας διάρκειας, οπότε οι συνειρμοί τείνουν αμέσως στις εγγυήσεις  που μπορούν να παρασχεθούν μέσα σε ένα περιβάλλον διαρκούς μεταβλητότητας. Κατόπιν αυτών, οι συσχετίσεις και οι συγκρίσεις με άλλες προηγμένες χώρες που κάνατε είναι τουλάχιστον ατυχείς, δεδομένου ότι σε όλες τις πολιτισμένες κοινωνίες ο ιδιωτικός ασφαλιστικός πυλώνας δεν επιδέχεται ούτε ικμάδα αμφισβήτησης. 

Είναι απορίας άξιον πως μετά από 5 χρόνια συνεχών επιβεβαιώσεων αυτής της πραγματικότητας, οι φορείς της αγοράς αγνοούν τα αυτονόητα και συνεχίζουν να σχεδιάζουν μεταξύ '' τυρού και αχλαδιού'', επιβεβαιώνοντας έτσι την ρήση ότι  ''όσο οι άλλοι δυστυχούν οι ευημερούντες κλείνονται περισσότερο ερμητικά  στην γυάλα τους.''
Είναι απορίας  άξιον επίσης πως δεν αντιλαμβάνονται ότι η επίλυση του προβλήματος θα δώσει ανάσα στην αγορά και οι ζωντανές δυνάμεις της (οι άνθρωποι των πωλήσεων της πρώτης γραμμής) θα βρουν τον τρόπο να ξανακερδίσουν το χαμένο έδαφος και ως εκ τούτου να αποκαταστήσουν τις παραγωγές σε πολύ υψηλότερα επίπεδα. Φαίνεται όμως ότι το χάσμα γενεών για το οποίο μαθαίναμε στα σχολεία ότι υφίσταται μεταξύ παιδιών και γονέων, στην περίπτωσή μας δυστυχώς παρουσιάζεται ως χάσμα γραμμών, αφού οι επικεφαλείς των εταιρειών που βρίσκονται στην 3η γραμμή, αδυνατούν να καταλάβουν τι συμβαίνει στην πρώτη γραμμή, δηλαδή στην ζώσα πραγματικότητα των πωλήσεων...

Αγαπητοί κύριοι από την θέση ευθύνης που σας έχει παραχωρηθεί, εκ μέρους των δεκάδων χιλιάδων ζημιωθέντων τους οποίους εκπροσωπούμε, ζητούμε για άλλη μια φορά την ενεργό παρέμβασή σας για την όσο το δυνατόν πιο γρήγορη επίλυση του προβλήματος, το οποίο όσο σπρώχνεται κάτω από το χαλί τόσο περισσότερο μπροστά μας θα το βρίσκουμε όλοι.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση



ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ


Θυγατρική στην Ελλάδα ιδρύει η Darag

Θυγατρική στην Ελλάδα σχεδιάζει να ιδρύσει η Γερμανική Darag θεωρώντας ότι η περίοδος που θα ακολουθήσει, και που στον ορίζοντα της βρίσκεται το Solvency II, προσφέρεται προκειμένου να αναπτύξει δραστηριότητα στη χώρα μας, στον τομέα που ειδικεύεται και που είναι η εξαγορά χαρτοφυλακίων τρίτων ασφαλιστικών εταιρειών, με την προοπτική διαχείρισης των ζημιών τους.
Πληροφορίες του IW αναφέρουν ότι εκπρόσωποι της εταιρείας έχοντας ήδη μελετήσει το νομικό πλαίσιο που διέπει τον κλάδο στην Ελλάδα, αλλά και ενημερωθεί για τις προθέσεις της κυβέρνησης σε ότι αφορά την αναμόρφωση του θεσμικού περιβάλλοντος σχετικά με τις μεταβιβάσεις ασφαλιστικών χαρτοφυλακίων, διερευνά το καθεστώς βάσει του οποίου θα ιδρύσει στην Ελλάδα θυγατρική εταιρεία.
Στόχος της Darag θα είναι η μεταφορά χαρτοφυλακίων ζωής ή γενικών ασφαλειών, ανάλογης αυτής που ήδη έγινε με την Aigaion, αλλά και η επίτευξη σχετικής συμφωνίας με το Επικουρικό Κεφάλαιο Κλάδου Αυτοκινήτων, το οποίο, όπως έχει ήδη γράψει το IW σχεδιάζει τη μεταφορά μέρους των υποχρεώσεών του στη γερμανική εταιρεία. Πρόκειται ίσως για τη μεγαλύτερη συμφωνία στην οποία θα οδηγηθεί η Darag, δεδομένου ότι ο φορέας εξετάζει τη μεταβίβαση χρεών της τάξης των 300 – 350 εκατ. ευρώ.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι, η Darag έχει ενημερώσει για τις προθέσεις της και την Τράπεζα της Ελλάδος, καθότι, η δράση της προσφέρει, έστω και ατύπως, εναλλακτικές διεξόδους και στην εποπτική αρχή.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

22 Οκτ 2014

Μέχρι πού μπορεί να επηρεάσουν την ασφαλιστική αγορά οι συνεργασίες METLIFE – ΑΛΦΑ LIFE;

Με υψηλή μυστικότητα και σε στενό κύκλο ανθρώπων γίνονται συζητήσεις, αναλύσεις, προτάσεις – αντιπροτάσεις μεταξύ ALPHA BANK και METLIFE για απλά αλλά και σύνθετα προβλήματα που δημιουργεί η αποχώρηση CITI BANK και οι σχέσεις της με METLIFE πριν και ALPHA BANK τώρα.
Για το θέμα άμεσα ενδιαφέρεται και η AXA που έχει συνεργασία και συμβόλαιο 20ετίας με ALPHA BANK αλλά πιθανόν και 2 ακόμα μεγάλοι πολυεθνικοί παίκτες που εργάζονται και στην Ελλάδα.
Το γεγονός της συνεργασίας των τραπεζών με ασφαλιστικές είναι το μείζον μέχρι το 2016 και ποιοι με ποιους.
Το www.nextdeal.gr έχει πληροφορίες που ξεκινάνε από ανθρώπους που κινούνται στο εξωτερικό και δε μπορούν να «ανιχνεύσουν» το τι αποφάσεις θα πάρουν οι Ελληνικές δυνάμεις αλλά σ’ αυτή τη φάση το μόνο που μπορεί να γράψει είναι ότι οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται και ότι αυτά που είναι να γίνουν ακόμα είναι πολλά.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ασφαλίζει τους ποδοσφαιριστές της Super League

Η Super League Ελλάδας και η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. προχώρησαν, για τρίτη συνεχή χρονιά, σε μια σημαντική συμφωνία.
Πιο συγκεκριμένα, οι δύο Διοικήσεις ανανέωσαν τη μεταξύ τους συνεργασία, υπογράφοντας Ομαδικό Ασφαλιστήριο Κάλυψης Ζωής, Ατυχημάτων και Ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης για τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές των ΠΑΕ της Super League. Με βάση τη συμφωνία αυτή, οι ποδοσφαιριστές θα έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από ασφαλιστικές καλύψεις που προσφέρει η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α..

Ταυτόχρονα, η Ευρωπαϊκή Πίστη, συνεχίζει να υποστηρίζει το Ελληνικό ποδόσφαιρο, ως επίσημος υποστηρικτής του πρωταθλήματος της Super League και για την αγωνιστική περίοδο 2014 – 2015.

Ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη, κ. Νίκος Χαλκιόπουλος, δήλωσε: «Η εμπιστοσύνη που μας δείχνει η Super League με την ανανέωση του Ομαδικού Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου, μας τιμά ιδιαίτερα. Ανταποκρινόμενοι πλήρως στις απαιτήσεις των ΠΑΕ, είμαστε βέβαιοι ότι και τη νέα χρονιά η συνεργασία μας με τη Super League θα έχει αμοιβαίο όφελος με απώτερο στόχο πάντα, τη στήριξη
του Ελληνικού ποδοσφαίρου.»