>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

26 Οκτ 2016

Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού: Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου από τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών

Εξετάσεις προληπτικού ελέγχου σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού.

Συγκεκριμένα, οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού έλεγχου περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Ψηφιακή Μαστογραφία και Τεστ ΠΑΠ στην προνομιακή τιμή των 55 ευρώ.
  • Υπερηχογράφημα Μαστών και Τεστ ΠΑΠ στην  προνομιακή τιμή των 55 ευρώ.
  • Την πρωτοποριακή εξέταση της Προληπτικής Ταχείας Μαγνητικής Μαστογραφίας στην προνομιακή τιμή των 75 ευρώ (Πραγματοποιείται μόνο στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος του φαρμάκου).
Η προσφορά ισχύει για όσες καλέσουν και προγραμματίσουν το ραντεβού τους έως και τις 30 Νοεμβρίου, καθημερινά από τις 09.00 έως τις 15.00, στα παρακάτω τηλέφωνα:
  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862358, 210 6862212
  • Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032-3
  • Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210  9892120
Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του «Προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.

AXA: Προσιτή ασφάλιση κατοικίας σε 1΄

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη των καταναλωτών για άμεση και απλή επικοινωνία, η AXA έχει δημιουργήσει έναν νέο ηλεκτρονικό υπολογιστή ασφαλίστρων στο www.axa.gr που απαιτεί λιγότερο από 1΄ για να δώσει προσφορά, μέσα από μια απλή διαδικασία με εικόνες.

Παράλληλα, με σεβασμό στις απαιτήσεις τους για σφαιρική κάλυψη που θα τους βοηθά να ζουν πιο ήρεμα, η Εταιρεία διατηρεί το κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών της με ακόμα πιο ανταγωνιστικό κόστος ασφάλισης κατοικίας, βελτιώνοντας το τιμολόγιό της έως και 30%.

Οι καταναλωτές ξεκινούν την εμπειρία της ασφάλισής τους μέσα από τον νέο διαδραστικό υπολογιστή ασφαλίστρων στον ιστότοπο https://www.axa.gr/el/residence/home-insurance-calculator/. Εκεί μπορούν να λάβουν μια πρώτη προσφορά προσαρμοσμένη στα δεδομένα τους ακόμα και από την οθόνη του κινητού τους, έχοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μια σφαιρική εικόνα για να επιλέξουν τη σωστή ασφάλιση για τις ανάγκες τους με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες. Στη συνέχεια, εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον, η Εταιρεία θα τους προτείνει κάποιον ασφαλιστικό συνεργάτη για την ολοκλήρωση της ασφάλισής τους, μέσα από μια πολύ γρήγορη διαδικασία.

Η AXA επενδύει, παράλληλα, στο οικονομικό σκέλος της ασφάλισης κατοικίας καθώς, από τις 25 Οκτωβρίου, κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό το κόστος. Το ποσό που καλούνται να καταβάλουν οι υφιστάμενοι και οι νέοι πελάτες της Εταιρείας για το πρόγραμμα Home4all Premium είναι 10% λιγότερο, ενώ το ποσό ασφάλισης για το πρόγραμμα Home4all Classic μειώνεται έως και 30%.

Για τους καταναλωτές στην Ελλάδα η κατοικία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία ενώ την ίδια ώρα η χώρα μας είναι από τις πλέον σεισμογενείς σε όλο κόσμο. Πιστοί στην αποστολή τους να βοηθούν τους πελάτες να ζουν κάθε μέρα με λιγότερες έγνοιες, οι άνθρωποι της AXA, δίνουν λύσεις προσφέροντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που βασίζεται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών, με τιμολόγιο που ανταποκρίνεται στις οικονομικές τους δυνατότητες.

25 Οκτ 2016

Oι πιο τρελοί κανονισμοί κυκλοφορίας στην Ευρώπη!

Κάθε ευρωπαϊκή χώρα και με την…τρέλα της! Αυτό ισχύει και για τους Κώδικες Οδικής Κυκλοφορίας, οι οποίοι περιέχουν –ανάλογα με το κράτος- ορισμένες διατάξεις, που φαντάζουν τρελές και χωρίς νόημα.

Ας δούμε τις χαρακτηριστικότερες:

Βοσνία – Ερζεγοβίνη
Οι νέοι οδηγοί κάτω των 23 ετών απαγορεύεται να κυκλοφορούν μεταξύ 23.00 τη νύχτα και 5.00 το πρωί.

Δανία
Πριν βάλεις το αυτοκίνητό σου μπροστά, είσαι υποχρεωμένος να ελέγξεις, αν κοιμάται κανένας μεθυσμένος κάτω από αυτό.

Γαλλία
Για τους κατόχους διπλώματος οδήγησης προβλέπονται τα δύο πρώτα χρόνια μειωμένα όρια ταχύτητας. Στον κλειστό αυτοκινητόδρομο 110 χλμ./ώρα, σε δρόμους υψηλών ταχυτήτων 100 χλμ./ώρα και στο επαρχιακό δίκτυο 80 χλμ./ώρα. Επίσης απαγορεύεται η χρήση εφαρμογών, που προειδοποιούν για τα ραντάρ.

Ιταλία
Κατάσχεται το όχημα, αν διαπιστωθεί ότι ο οδηγός του ήταν μεθυσμένος και ξεπερνούσε το όριο του αλκοόλ το 1,5 τοις χιλίοις.

Κροατία
Είναι υποχρεωτικό να φέρεις μέσα στο αυτοκίνητο ένα σετ με καινούριους λαμπτήρες (τώρα με τα φώτα LED, τι κάνουν άραγε;). Επίσης απαγορεύεται η διανυκτέρευση μέσα στο αυτοκίνητο σε πάρκινγκ ή στον δρόμο.

Νορβηγία
Απαγορεύεται το κάπνισμα μέσα στο αυτοκίνητο, όταν κινείται το όχημα σε κατοικημένες περιοχές.

Αυστρία
Στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου πρέπει να υπάρχουν φωσφορίζοντα γιλέκα για όλους τους επιβάτες του. Αν καλέσεις την αστυνομία για κάποια ατύχημα και κρίνουν οι αστυνομικοί, ότι θα μπορούσαν να έχουν συνεννοηθεί μεταξύ τους οι εμπλεκόμενοι, τότε πληρώνεις πρόστιμο 36 ευρώ.

Σουηδία
Δεν επιτρέπεται να παρκάρεις το όχημά σου πάνω από πέντε συνεχόμενες ημέρες στο ίδιο σημείο του δρόμου.

Ελβετία
Όποιος συλληφθεί να τρέχει εντός κατοικημένων περιοχών με 100 χλμ./ώρα και άνω, φυλακίζεται για τουλάχιστον δώδεκα μήνες.

Σλοβακία
Τα τραμ που στρίβουν έχουν πάντα προτεραιότητα.

Σλοβενία
Εδώ ισοδυναμεί ουσιαστικό το πορτοκαλί με κόκκινο. Όποιος δεν σταματήσει στο πορτοκαλί, πρέπει να πληρώσει επιτόπου το πρόστιμο, αλλιώς κινδυνεύει με αφαίρεση του διπλώματος και κατάσχεση του οχήματος.

Ισπανία
Δεν απαγορεύεται μόνον η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, αλλά και των ακουστικών για τα αυτιά.

Ελλάδα
Αφήνουμε τελευταία τη χώρα μας, όπου ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας απαγορεύει το κάπνισμα μέσα στο αυτοκίνητο, όταν μεταφέρουμε παιδιά έως δώδεκα ετών. Εσείς το γνωρίζατε αυτό;

(Πηγή: gazzetta.gr)

24 Οκτ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Τα MARKET IN στο πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας

Η Ευρωπαϊκή Πίστη καλωσορίζει τα MARKET IN στο πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο το δίκτυο των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων στις οποίες οι κάτοχοι του προγράμματος μπορούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους.

Πιο συγκεκριμένα, οι κάτοχοι της κάρτας Ασφαλιστικός Γονέας, επιλέγοντας ένα από τα 140 καταστήματα MARKET IN και κάνοντας τις καθημερινές τους αγορές με τη χρήση μετρητών, χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, εξασφαλίζουν:
  • 1,5% επιστροφή ασφαλίστρων σε κάθε υπάρχον ή μελλοντικό συμβόλαιό τους στην Ευρωπαϊκή Πίστη
  • δωρεάν αγορές από τις συμβεβλημένες με το πρόγραμμα επιχειρήσεις, σε περίπτωση νοσοκομειακής περίθαλψης ή απώλειας ζωής τους από ατύχημα.
Γιορτάζοντας τη νέα αυτή συνεργασία, οι δύο επιχειρήσεις προσφέρουν στους κατόχους του προγράμματος τη δυνατότητα με την πρώτη αγορά τους σε κάθε κατάστημα MARKET IN έως τις 30 Νοεμβρίου, να επωφεληθούν με €5 έκπτωση για την επόμενη αγορά τους, καθώς και με €500 επιπλέον στο ποσό της ασφαλιστικής τους κάλυψης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συγκεκριμένη συνεργασία, τις τρέχουσες προσφορές, το δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων αλλά και για να αποκτήσετε το πρόγραμμα, επισκεφθείτε το www.asfalistikosgoneas.gr ή κατεβάστε το νέο App του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας.

INTERAMERICAN: "Άμεση Δράση" Βοήθειας

Η INTERAMERICAN συνεχίζει να παρουσιάζει αυξημένη δραστηριότητα στον τομέα των υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας, στον οποίο οι κοινωνικές ανάγκες εντείνονται, αξιοποιώντας τις ιδιόκτητες υποδομές και τη σχετική τεχνογνωσία 25 ετών που έχει αναπτύξει.

Η εταιρεία, κατά το εννεάμηνο φέτος εξυπηρέτησε συνολικά 308.375 περιστατικά, κατά 28% αυξημένα σε σύγκριση με αυτά του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2015. Επισημαίνεται η συνεχής ενίσχυση της ηγετικής θέσης της INTERAMERICAN στον κλάδο Βοήθειας όπου, σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποιήθηκαν έως και τον Αύγουστο, η εταιρεία κατέχει μερίδιο αγοράς που προσεγγίζει το 1/3 της συνολικής παραγωγής (31,4%).

Ειδικότερα στην οδική βοήθεια και σε σύνολο 288.325 περιστατικών, η INTERAMERICAN πραγματοποίησε 96.130 επεμβάσεις παροχής επιτόπου υπηρεσιών αποκατάστασης βλάβης, 86.443 επιτόπου διαχείρισης ατυχήματος με την υπηρεσία Autohelp, 95.901 ρυμουλκήσεις και 9.851 μεταφορές οχημάτων στην έδρα της. Η εταιρεία συνεχίζει την αποτελεσματική συνεργασία της με τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους (Νέα Οδός, Κεντρική Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Αττική Οδός, Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου), ενώ το χαρτοφυλάκιο οδικής βοήθειας περιλαμβάνει 1,1 εκατ. πελάτες, συμπεριλαμβανομένων και των συνεργασιών παροχής της υπηρεσίας εκ μέρους της INTERAMERICAN σε τέσσερεις εταιρείες της ασφαλιστικής αγοράς.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, τα περιστατικά στα οποία ανταποκρίθηκε η εταιρεία έφθασαν τα 20.050, εκ των οποίων τα 114 ήταν διακομιδές με εναέρια μέσα (ελικόπτερο, υγειονομικό αεροπλάνο) και τα 3.109 διακομιδές με ασθενοφόρο. Η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε με προσωπική βοήθεια και 141 περιστατικά στο εξωτερικό. Τα ασφαλισμένα άτομα στην εταιρεία για προσωπική βοήθεια ξεπερνούν τα 440.000.

Νέα ιστοσελίδα για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική

Ενέργεια δυναμικής εξωστρέφειας, για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, αποτελεί η αναβαθμισμένη διαδικτυακή της παρουσία με το www.dynamis.gr. Προσαρμοσμένη στις σύγχρονες ανάγκες, η ιστοσελίδα της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστικής έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με το αποτέλεσμα να είναι μοντέρνο και το περιεχόμενο έξυπνα κατανεμημένo, με στόχο η περιήγηση να είναι εύκολη, φιλική και γρήγορη. Παράλληλα είναι προσβάσιμη και από φορητές συσκευές, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να την επισκεφθούν οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται.

Στη νέα σελίδα φιλοξενούνται πληροφορίες για την ευρεία γκάμα των ασφαλιστικών υπηρεσιών που προσφέρονται, ενώ ο χρήστης μπορεί να διαμορφώσει το πρόγραμμα ασφάλισης οχήματος που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του και να ενημερωθεί για το κόστος του.

Μέσω της ενότητας «Εξυπηρέτηση Πελατών» παρέχεται ένα ψηφιακό εργαλείο για τον επισκέπτη, που του προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και υπηρεσίες όπως η νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής εξόφλησης DynamisPay.

Με τη νέα υπηρεσία DynamisPay ο πελάτης μπορεί να καταβάλει εύκολα και γρήγορα τα ασφάλιστρα του είτε μέσω MyBank με μεταφορά χρημάτων από τον τραπεζικό του λογαριασμό, είτε μέσω Alpha Wallet, είτε με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα και να επιλέξει ανάμεσα σε εφάπαξ εξόφληση ή εξόφληση με έως και 6 άτοκες δόσεις. Στη συνέχεια παραλαμβάνει άμεσα το συμβόλαιο του σε ηλεκτρονική μορφή, γεγονός που διευκολύνει και τον διαμεσολαβητή από την καθημερινή διεκπεραίωση εργασιών, που καταναλώνουν πολύτιμο χρόνο.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας επιβεβαιώνεται μέσω της νέας ιστοσελίδας που αποτελεί ένα ανοικτό κανάλι επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο, όπου ο συνεργάτης και ο πελάτης, μπορούν να επικοινωνήσουν αλλά και να αξιολογήσουν την εταιρία, μέσω της ειδικής φόρμας «Η Γνώμη σας Μετράει», συνεισφέροντας στη βελτίωση των παρερχομένων υπηρεσιών και στην εξέλιξη της.

Enterprise Hellas: Λύση μέσω της DALLBOGG για τα ασφαλιστήρια που μένουν χωρίς κάλυψη

Η Enterprise Hellas φαίνεται να δίνει λύση στα ασφαλιστήρια συμβόλαια της Enterprise Insurance Company Plc, τα οποία σύμφωνα με τον εκκαθαριστή της εταιρίας, μετά τις 26 Οκτωβρίου μένουν χωρίς κάλυψη. 

Σύμφωνα με την επιστολή της Enterprise Hellas προς το δίκτυο συνεργατών της, όλα τα ασφαλιστήρια που είναι σε ισχύ μέχρι σήμερα, συνεχίζουν να καλύπτονται πλήρως μέχρι την λήξη τους από την εταιρεία DALLBOGG με έδρα στην Βουλγαρία, μέσω της Europrotection Insurance Brokers, χωρίς καμία επιβάρυνση για τους ασφαλισμένους.

Ακολουθεί η επιστολή της Enterprise Hellas:

Αγαπητοί συνεργάτες,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας, σχετικά με την πρόθεση του προσωρινού εκκαθαριστή, να προχωρήσει σε τερματισμό της κάλυψης των ασφαλιστηρίων της Enterprise Insurance Company Plc (EIC) την 26η Οκτωβρίου 2016, σας πληροφορούμε τα εξής:

Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει από τις 2 Οκτωβρίου, η Enterprise Hellas ξεκίνησε συζητήσεις με ασφαλιστικές εταιρίες της Ελληνικής Αγοράς για να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό, ώστε να μην αφήσει κανέναν κάτοχο ασφαλιστηρίου της EIC χωρίς ασφαλιστική κάλυψη και αντίστοιχα κανέναν εκτεθειμένο.

Η επιλογή της ασφαλιστικής εταιρίας έγινε με γνώμονα την συνέχιση της κάλυψης όλων των ασφαλισμένων από τις 26/10/2016 και έως την λήξη κάθε συμβολαίου της EIC, αλλά και την δυνατότητα να αντιμετωπισθεί μηχανογραφικά το όλο εγχείρημα χωρίς προβλήματα και στα στενά χρονικά πλαίσια που επέβαλλαν οι περιστάσεις.

Η υλοποίηση της συμφωνίας επιτεύχθηκε με την DALLBOGG ασφαλιστική μέσω της Europrotection Insurance Brokers και καλύφθηκε το κόστος αυτής εξ ολοκλήρου, ώστε την Δευτέρα 24/10/2016 να έχετε στην διάθεσή σας για εκτύπωση τα σχετικά πιστοποιητικά κάλυψης (μέσω email), χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, προκειμένου να τα παραδώσετε στους ασφαλισμένους πελάτες σας.

Η DALLBOGG, είναι μια ασφαλιστική εταιρεία Ελβετικών συμφερόντων με έδρα την Σόφια Βουλγαρίας, ιδρύθηκε το 2008 και αντασφαλίζεται για το χαρτοφυλάκιο της Ελληνικής αγοράς από τον Ελβετικό κολοσσό Swiss Re.

Επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πρώην ασφαλισμένων της EIC, η 24ωρη εξυπηρέτηση των καλύψεων "Φροντίδα Ατυχήματος" και "Οδική Βοήθεια" θα συνεχιστεί κανονικά μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου στο τηλέφωνο 211 10 36555.

Πάντα στη διάθεσή σας."

21 Οκτ 2016

ΕΑΕΕ: Η ασφαλιστική αγορά αντιμετωπίζει την ασφαλιστική απάτη

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την Ασφαλιστική Απάτη που διοργανώθηκε από την Επιτροπή Διαφάνειας και Πρόληψης της ΕΑΕΕ, υπό την προεδρία του κ. Α. Κασκαρέλη.

Οι 250 συμμετέχοντες στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το φαινόμενο της ασφαλιστικής απάτης και τις σοβαρότατες επιπτώσεις του για τις ασφαλιστικές εταιρίες, τους ασφαλισμένους και την κοινωνία εν γένει.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Α. Σαρρηγεωργίου, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαφάνειας και Πρόληψης, κ. Α. Κασκαρέλης και ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου κατά της Απάτης, κ. Π. Γεωργίου οι οποίοι τόνισαν πως η ασφαλιστική απάτη αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά και πολύπλοκα προβλήματα, τα οποία καλείται να αντιμετωπίσει η ασφαλιστική αγορά παγκοσμίως.

Στην εκδήλωση τοποθετήθηκαν οι εξής διακεκριμένοι ομιλητές :

Ο κ. St. Dalton, εκπρόσωπος του Insurance Fraud Bureau της Αγγλίας, η κ. Λ. Γυφτόκωστα, εκπρόσωπος της Insurance Europe, ο κ. Γρ. Λαζαράκος, Δικηγόρος, τ. Αναπλ. Μέλος Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η κ. Κ. Καλογήρου, Διευθύντρια Διαχείρισης Λειτουργικού Κινδύνου της Eurolife ERB και μέλος της σχετικής Επιτροπής της ΕΑΕΕ, ο Α/Υ’ Αθ. Κωστορρίζος της Δ/vσης Εγκληματολογικών Ερευνών Ελληνικής Αστυνομίας, ο κ. Χρ. Ζαρόκωστας, εκπρόσωπος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικής Απάτης, Προϊστάμενος Δ/νσης Εσωτ. Ελέγχου Ομίλου Εθνικής Α.Ε.Ε.Γ.Α. και μέλος της σχετικής επιτροπής της ΕΑΕΕ και ο κ. Αθ. Αγγελόπουλος, Δ/ντης Διαχείρισης Κινδύνων & Αναλογιστικής, Υδρόγειος Α.Α.Α.Ε. και μέλος της σχετικής επιτροπής της ΕΑΕΕ.

Την εκδήλωση συντόνισε η κ. Μ. Αντωνάκη, Γεν. Διευθύντρια της ΕΑΕΕ.

Το κύριο συμπέρασμα που προέκυψε από την εκδήλωση είναι ότι οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, οχυρώνονται καλύτερα έναντι της ασφαλιστικής απάτης.

Αναπτύσσοντας στρατηγικές πρόληψης και διαχείρισης της ασφαλιστικής απάτης που βασίζονται κατά κύριο λόγο στις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και την ανάλυση δεδομένων έχουν τη δυνατότητα να ανιχνεύουν τις απατηλές αξιώσεις.

Οι ομιλητές τόνισαν πως η ασφαλιστική απάτη δεν επιβαρύνει την «πλούσια» ασφαλιστική εταιρία αλλά το σύνολο των συνεπών και νομοταγών ασφαλισμένων.

Η ασφάλιση έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει από σημαντικές, αλλά γνήσιες απώλειες. Οι απατηλές αξιώσεις αποζημίωσης μειώνουν χωρίς νόμιμη αιτία τα κεφάλαια που συγκεντρώνει το σύνολο των ασφαλισμένων για την κάλυψη των γνήσιων, αλλά αβέβαιων μελλοντικών ζημιών τους μέσω των ασφαλίστρων.

Επομένως, κάθε απατηλή ή υπερβάλλουσα απαίτηση αποζημίωσης λειτουργεί σε βάρος της κοινωνίας των ασφαλισμένων, καθώς οι καλόπιστοι ασφαλισμένοι θα κληθούν στη συνέχεια να συμπληρώσουν τα κεφάλαια που απορροφήθηκαν για την πληρωμή των ψεύτικων ζημιών των λίγων.

Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι λοιπόν ένα ασήμαντο έγκλημα χωρίς θύματα. Οι επιπτώσεις της έχουν σοβαρές οικονομικές, κοινωνικές και ηθικές διαστάσεις.

Αυτό το πολυσύνθετο πρόβλημα απαιτεί συλλογική και οργανωμένη προσπάθεια της ασφαλιστικής βιομηχανίας και στενή συνεργασία με την πολιτεία, το νομικό κόσμο και άλλους αρμόδιους φορείς.

Η εκδήλωση αυτή έγινε πραγματικότητα με την ευγενική στήριξη των εξής εταιριών – μελών της ΕΑΕΕ :

ΧΟΡΗΓΟΙ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
ERGO
ATE Ασφαλιστική Μέλος του ασφαλιστικού ομίλου ERGO
ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
EUROLIFE ERB
GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
INTERAMERICAN

INTERLIFE: Σεμινάριο επαναπιστοποίησης διαμεσολαβητών

Σεμινάριο Επαναπιστοποίησης για το Δίκτυο των συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών της διοργάνωσε η INTERLIFE Ασφαλιστική, αναλαμβάνοντας το σχετικό κόστος και χωρίς καμιά χρέωση για τους συνεργάτες.

Η INTERLIFE Ασφαλιστική είναι Πιστοποιημένο Κέντρο Εκπαίδευσης από την Εποπτική Αρχή (Τράπεζα της Ελλάδος). Με την τεχνογνωσία, την πολυετή εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και την κατάλληλη υποδομή, η εταιρία πραγματοποίησε το Σεμινάριο Επαναπιστοποίησης Τομέα Β’ στις 15 Οκτωβρίου στο Αμφιθέατρο της έδρας, στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι Συνεργάτες, το Σεμινάριο υποστηρίχθηκε εξ αποστάσεως με σύγχρονη τηλεκπαίδευση σε περιβάλλον webinar στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αθηνών, στο υποκατάστημα της Εταιρίας στην Ρόδο, και στο ξενοδοχείο LATO, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το σεμινάριο παρακολούθησαν 332 συνεργάτες της εταιρίας.

Εισηγήτρια των σεμιναρίων για τον τομέα B’ με θέμα Βασικές Έννοιες όσον αφορά τα συμφέροντα των πελατών/ ληπτών ασφάλισης & Θεσμικά Θέματα Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης ήταν η Δικηγόρος – Υπεύθυνη Κανονιστικής Συμμόρφωσης της εταιρίας, Ευαγγελία Μηντζιώρη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η INTERLIFE, επενδύει στην εκπαίδευση του Δικτύου συμβάλλοντας στην συνεχή ανάπτυξη των δεξιοτήτων των Διαμεσολαβητών μέσα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται.

MetLife: Αλλάζει σελίδα με νέο λογότυπο και σλόγκαν "MetLife. Navigating life together."


Σε μια σημαντική αλλαγή προχωράει η MetLife μετά από 30 χρόνια. Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί την αποσύνδεση του γνωστού Snoopy από τις ενέργειες προώθησης της και υιοθετεί νέο λογότυπο με κύριο μήνυμα το "Navigating Life Togother". Κύριος στόχος της εταιρίας είναι να τονίσουν το ρόλο της MetLife ως έναν αξιόπιστο σύμμαχο για τους πελάτες μέσα στο δικό τους ταξίδι εξερεύνησης στη ζωή, συνδέοντας οπτικά την όλη αυτή προσπάθεια με το νέο λογότυπο.  

Η συγκεκριμένη αλλαγή θα γίνει σταδιακά στις χώρες που δραστηριοποιείται η MetLife, έχοντας σαν πλάνο να "τρέξει" η νέα εταιρική ταυτότητα σε όλες τις χώρες μέσα στο 2017.





Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ανακοίνωση της MetLife:

METLIFE LAUNCHES NEW GLOBAL BRAND PLATFORM DRIVEN BY CUSTOMER INSIGHTS

"MetLife. Navigating life together" Expresses Customer Partnership

New York, N.Y., Oct. 20, 2016 – MetLife, Inc. (NYSE: MET) today launched its new global brand platform under the tagline "MetLife. Navigating life together." The brand brings to life MetLife's role as a trusted partner to its customers as they navigate life's twists and turns and includes an updated visual identity, logo and tagline. This will mark the most significant change to the MetLife brand in over 30 years.

Around the globe, change is happening faster than ever before. MetLife conducted research among more than 55,000 customers worldwide and found one universal truth: consumers are overwhelmed with the pace of change and are looking for a trusted partner to help them navigate these changes.

"To adapt to our changing world, we are re-thinking how we do business. We are moving away from a traditional product-development model to one driven by customer insights," said Steven A. Kandarian, chairman, president and chief executive officer of MetLife, Inc. "Our new brand reflects our company's transformation and differentiates us in the marketplace, ultimately driving greater value for our customers and shareholders."

To remove the complexities traditionally associated with insurance, MetLife is making substantial changes to its customer experiences. The MetLife brand refresh will ultimately impact all customer touch-points from the website to customer service to its sales process to ensure a more focused, simplified interaction.

"We are embarking on a journey to upend the long-entrenched norms of the insurance industry. We are focused on humanizing our industry and designing every customer experience to reflect the modern company we're becoming," said Esther Lee, global chief marketing officer of MetLife. "Throughout our nearly 150 year history, we've always played a very important role in our customers' lives. Today, we're evolving our brand to express this important role – our noble purpose – to be the trusted partner to help our customers navigate their changing worlds."

MetLife's new visual branding is built around a clean, modern aesthetic. The striking new brandmark brings contemporary blue and green colors together in a symbol of partnership to form an M for MetLife. The iconic MetLife blue carries forth the brand's legacy, but has been brightened and now lives alongside a new color – green – which represents life, renewal and energy. The broader MetLife brand palette expands to include a range of vibrant secondary colors, reflecting the diverse lives of its customers.

As the company moves in this new direction, it will phase out its use of Snoopy and the Peanuts Gang. "We brought in Snoopy over 30 years ago to make our company more friendly and approachable during a time when insurance companies were seen as cold and distant. Snoopy helped drive our business and served an important role at the time," said Lee. "We have great respect for these iconic characters. However, as we focus on our future, it's important that we associate our brand directly with the work we do and the partnership we have with our customers."

MetLife will be rolling out the new brand globally through 2017. The new design system is now live across mobile, social and web properties. In the U.S., print ads will appear in the Wall Street Journal, the New York Times and the Washington Post beginning Oct. 21 and new broadcast ads will be on air in December. Additional advertising is running in Mexico, Korea and Japan.

More information can be found at www.metlife.com.