>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

14 Νοε 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέο ISO 9001:2015 για το σύνολο των υπηρεσιών της

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την ετήσια επιθεώρηση με βάση τα κριτήρια του νέου ISO 9001:2015 για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της, μετά από τον σχετικό έλεγχο που πραγματοποίησε ο αναγνωρισμένος φορέας TUV NORD.

Το νέο ISO 9001:2015 είναι απόλυτα εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της εταιρίας, τη συνεχή\βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της και την πλήρη ικανοποίηση των πελατών της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη, η μοναδική Ασφαλιστική Εταιρία στην Ελλάδα που κατέχει από το 2002 πιστοποίηση ISO για το σύνολο των υπηρεσιών της, παρά την τριετή χρονική περίοδο που είχε στη διάθεσή της για μετάβαση από το ISO 9001:2008 στο ISO 9001:2015, αποφάσισε να ελεγχθεί με βάση τα νέα, αυστηρότερα κριτήρια του συστήματος ISO 9001:2015, με στόχο την άμεση μετάβασή της στο νέο πρότυπο.

Το ISO 9001:2015 συμβαδίζει απόλυτα με το στόχο της εταιρίας να παρέχει υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.

Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προσφορά προληπτικού ελέγχου για την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών προσφέρει εξετάσεις προληπτικού ελέγχου σε ειδική μειωμένη τιμή, από τις 14 έως τις 18 Νοεμβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη. 

Συγκεκριμένα, η προσφορά προληπτικού ελέγχου περιλαμβάνει εξέταση σακχάρου αίματος και εξέταση γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης ΗΒ (ΗΒΑ1-C) στην ειδική τιμή των 10 ευρώ.

Η  προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν από τις 14 έως τις 18 Νοεμβρίου και προγραμματίσουν το ραντεβού τους, καθημερινά από τις 09.00 έως τις 15.00, στα παρακάτω τηλέφωνα:

  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346-7
  • Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032
  • Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210  9892120
  • Ιατρικό Περιστερίου: τηλ. 2105799029
  • Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400461
Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του «Προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης» του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.

11 Νοε 2016

Eurolife ERB: Χορηγός στο Γ’ Τουρνουά Kavouri Tennis Club


Η Eurolife ERB, ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς Ομίλους στην ελληνική αγορά, ήταν ανάμεσα στους χορηγούς του 3ου Τουρνουά τένις που πραγματοποιήθηκε στο Kavouri Tennis Club στα μέσα Οκτωβρίου. 

Τόσο τα μέλη, όσο και οι συμμετέχοντες του Kavouri Tennis Club είχαν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από την πρωτοβουλία της Eurolife ERB να προσφέρει ασφαλιστικά προγράμματα προσωπικού ατυχήματος, σε συνεργασία με την KTC Insurance Brokers. Το εν λόγω Ομαδικό Ασφαλιστήριο Προσωπικού Ατυχήματος παρείχε κάλυψη ιατροφαρμακευτικών εξόδων, μόνιμης ολικής ή μερικής ανικανότητας, καθώς και απώλειας ζωής σε περίπτωση ατυχήματος κατά τις ώρες προπόνησης ή αγώνων εντός των εγκαταστάσεων του Kavouri Tennis Club.

Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής της Εταιρείας με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα ατυχημάτων. Πρωταρχικό μέλημα της Εταιρικής Υπευθυνότητας της Eurolife ERB, με την ενέργεια αυτή είναι η κάλυψη από ενδεχόμενο ατύχημα και η παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλισης για αθλητές, επαγγελματίες και μη.

Η συμμετοχή του Ομίλου Eurolife ERB στο Γ’ Τουρνουά εντάσσεται επίσης στο γενικότερο πλαίσιο πρωτοβουλιών σχετικές με δραστηριότητες υψηλού αγωνιστικού επιπέδου. Φέτος, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν εντυπωσιακούς αγώνες, γεμάτους δράση και συγκινήσεις, καθώς και πραγματικά μοναδικές στιγμές, όταν στο τερέν αγωνίστηκαν δύο κορυφαίοι Έλληνες τενίστες με αμαξίδιο, ο Γιώργος Λαζαρίδης και ο Σταμάτης Μείνως, οι οποίοι έχουν διακριθεί σε Πανελλήνια και Παγκόσμια Πρωταθλήματα Αντισφαίρισης.

Η Groupama Ασφαλιστική στήριξε ημερίδα για τις μεταρρυθμίσεις στην κοινωνική ασφάλιση


Ημερίδα με θέμα «ΕΛΛΑΔΑ - ΓΑΛΛΙΑ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ AΣΦΑΛΙΣΗ» διοργάνωσε την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016, το Ελληνογαλλικό Επιμελητήριο στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Στόχος της ημερίδας ήταν η αναφορά μεταρρυθμίσεων στην κοινωνική ασφάλιση στην Ελλάδα, η παρουσίαση προτάσεων βελτίωσής της, αλλά και η παρουσίαση πετυχημένων τρόπων εφαρμογής αντίστοιχων θεσμικών μέτρων στη Γαλλία.

Στα πάνελς της ημερίδας συμμετείχαν μεταξύ άλλων και εκπρόσωποι του Υπουργείου Εργασίας, ο κύριος Hervé COLAS, Διευθυντής INPC (Εθνικό Ινστιτούτο Συλλογικής Κοινωνικής Πρόνοιας της Γαλλίας), εκπρόσωποι Γάλλοι και Έλληνες των ασφαλιστικών εταιρειών GROUPAMA GAN VIE και GROUPAMA Ασφαλιστική, καθώς και καθηγητές ειδικοί στα θέματα κοινωνικής ασφάλισης, όπως οι κύριοι Κ. Παπαδημητρίου, Ά. Στεργίου, Δ. Κρεμαλής.


Η Groupama Ασφαλιστική, ως η μόνη ασφαλιστική εταιρία μεταξύ των χορηγών, προσέφερε την πολυετή τεχνογνωσία της στο θέμα της ημερίδας, με ομιλητή τον κ. Κωνσταντίνο Πάντο (Αναπληρωτή Διευθυντή Ζωής), ο οποίος μεταξύ άλλων δήλωσε: «τα κίνητρα συμπλήρωσης της σύνταξης πρέπει να ενισχυθούν και από άλλες πηγές εκτός των ταμείων της κοινωνικής ασφάλισης, και με απλές διαδικασίες. Στην Groupama Ασφαλιστική αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως αναλυτική ενημέρωση του πελάτη μας, διαφάνεια σε όλα τα βήματα, αποδοτικότητα στη διαχείριση κεφαλαίων, απλότητα και ταχύτητα στις συναλλαγές. Εμείς, όλα αυτά τα προσεγγίζουμε πρώτα από την οπτική του άμεσα ενδιαφερόμενου, δηλαδή του ασφαλισμένου. Προσπαθούμε, και πιστεύουμε ότι καταφέρνουμε σε μεγάλο βαθμό, να κάνουμε την ασφάλιση ΑΠΛΗ, για τον πελάτη».

Πτώση μετεωρίτη στο Σύνταγμα!


Με το σενάριο της... πτώσης μετεωρίτη στο Σύνταγμα γιορτάζεται σήμερα Παρασκευή 11/11, η Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης!

Σκοπός του ακραίου αυτού σεναρίου, είναι ακριβώς το να μας "ταρακουνήσει" όλους και να μας υπενθυμίσει ότι απρόοπτα συμβαίνουν "εκεί που δεν το περιμένεις", τονίζοντας την αξία της ασφάλισης.

Όσοι κινηθείτε μέχρι το μεσημέρι στο κέντρο, μπορείτε να περάσετε από το Σύνταγμα να ενημερωθείτε και να λάβετε μέρος στις εκδηλώσεις!

10 Νοε 2016

INTERAMERICAN και ANYTIME στηρίζουν τη UNICEF

Το κοινωνικό της πρόσωπο ενισχύει η ANYTIME της INTERAMERICAN, αξιοποιώντας την πολυετή σχέση της εταιρείας με τη UNICEF. 

Πρόσφατα, η ANYTIME ανέλαβε χορηγικά την προσφορά σχολικών ειδών της UNICEF σε 130 μαθητές του 10ου Δημοτικού Σχολείου Βύρωνα στην Αθήνα, η επίδοση των οποίων πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης στο σχολείο, παρόντων εκπροσώπων του Δήμου Βύρωνα, της Ελληνικής Επιτροπής UNICEF και της INTERAMERICAN - ANYTIME.

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN υποστηρίζει τη UNICEF για δράσεις και πρωτοβουλίες εντός Ελλάδος, είτε αυτές αφορούν σε παιδιά που φοιτούν σε σχολεία περιοχών με συγκεκριμένα δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά, είτε σε εκδηλώσεις, όπως είναι η ετήσια διαπολιτισμική των Χριστουγέννων, στο πλαίσιο της ανάδειξης των ίσων δικαιωμάτων όλων των παιδιών ανεξάρτητα από φυλή, θρησκεία και κοινωνική προέλευση.

AXA: Ολοκληρωμένη προσέγγιση προστασίας και στην ασφάλιση κατοικίας

Ευελιξία και προστασία 360ο απολαμβάνουν οι πελάτες κατοικίας στην ΑΧΑ μέσα από τις νέες υπηρεσίες «Άμεση επισκευή κατοικίας» και «Άμεση αποζημίωση κατοικίας». Επιπλέον, η νέα αυτοματοποιημένη ενημέρωση των συνεργατών της Εταιρείας για την πορεία κάθε ζημιάς και η προκαταβολή αποζημίωσης ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο την υπόσχεση της ΑΧΑ να βοηθά τους πελάτες της να ζουν κάθε μέρα με λιγότερες έγνοιες.

Μετά τη βελτίωση τιμολογίου, τον υπολογισμό του κόστους ασφάλισης σε μόλις 1’, την αυτοματοποιημένη έκδοση συμβολαίου και την ιδιαίτερη προσοχή στην ξεκάθαρη επικοινωνία προς τους πελάτες για απλούς και κατανοητούς όρους, το ταξίδι για την ολοκληρωμένη προστασία κατοικίας στην ΑΧΑ συνεχίζεται. Η Εταιρεία έχει ξεκινήσει πιλοτική εφαρμογή των δύο καινοτόμων λειτουργιών που θα προσφέρονται ως εναλλακτικές επιλογές στους πελάτες.

Με την «Άμεση επισκευή κατοικίας» η ΑΧΑ θα συνεργάζεται με προσεκτικά επιλεγμένη τεχνική εταιρεία η οποία θα αναλαμβάνει την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, παρέχοντας μετά το τέλος των εργασιών εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών. Η ΑΧΑ θα επιβλέπει την εξέλιξη των εργασιών μέχρι να ολοκληρωθούν.

Οι πελάτες της ΑΧΑ στην κατοικία θα έχουν την εναλλακτική να λάβουν «Άμεση αποζημίωση κατοικίας» με την Εταιρεία να καταβάλει το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα. Η εναλλακτική αυτή θα αφορά, στο πρώτο στάδιο, σε ζημιές έως 1.000 €, ενώ μετά το πρώτο διάστημα πρόκειται να εξεταστεί αύξηση του ποσού.

Παράλληλα οι συνεργάτες της ΑΧΑ θα μπορούν να παρακολουθούν τη διαδικασία της αποζημίωσης (εξέλιξη «φακέλου ζημιάς», συνάντηση με πραγματογνώμονα, λήψη πραγματογνωμοσύνης, πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο εξόφλησης της αποζημίωσης) μέσα από μια νέα αυτοματοποιημένη υπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό, οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν κάθε στιγμή πλήρη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η διαδικασία.

Επίσης, όταν υπάρχει σοβαρή ζημιά στην ασφαλισμένη περιουσία, η ΑΧΑ θα προχωρά σε προκαταβολή μέρους της αποζημίωσης για να αντιμετωπίζονται τα έκτακτα έξοδα μέχρι να ολοκληρωθεί η αποζημίωση.

O Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, ανέφερε: «Είναι σημαντικό να βρισκόμαστε καθημερινά πλάι στους πελάτες μας κατανοώντας τι χρειάζονται για να αισθάνονται ασφαλείς. Ιδιαίτερα όταν έρχεται η στιγμή να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη τους, η στιγμή της αποζημίωσης, θέλουμε να βρισκόμαστε δίπλα τους, άμεσα και αποτελεσματικά. Προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργούμε νέες υπηρεσίες και ενισχύουμε τις λειτουργίες μας, αναγνωρίζοντας ότι βάση για την επιτυχία μας αποτελεί η εμπιστοσύνη που κερδίζουμε μέρα με τη μέρα».

Η ΑΧΑ εξυπηρετεί 103 εκατομμύρια πελάτες σε 64 χώρες και το γεγονός ότι αποτελεί την 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 8 συνεχή χρόνια, αποδεικνύει πως οι ασφαλισμένοι βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ενέργειας της Εταιρείας.

9 Νοε 2016

Πως οι καλύψεις στην ασφάλεια αυτοκινήτου προσαρμόζονται στις ανάγκες σας

Ακούτε ασφάλιση αυτοκινήτου και βαριαστενάζετε; Μην είστε τόσο δύσκολοι, θα έπρεπε να αισθάνεσθε τυχεροί που πλέον υπάρχουν τόσες επιλογές για όλους!

Παλιότερα οι επιλογές ήταν πολύ λιγότερες, με λιγότερες προσφερόμενες καλύψεις που σίγουρα δεν κάλυπταν όλες τις ανάγκες. Έχουμε φτάσει όμως σε ένα σημείο που υπάρχουν τόσες επιλογές που σίγουρα καλύπτονται ακόμα και οι πιο απαιτητικοί. Μάλιστα, το ακόμα καλύτερο είναι ότι, μέχρι και στα ίδια προγράμματα (με την ίδια βάση) μπορούμε να βρούμε απλές και…ενισχυμένες εκδόσεις για όποιον έχει αντίστοιχες ανάγκες.

Πάρτε για παράδειγμα μια οικογένεια! Μέσα σε αυτήν υπάρχουν οδηγοί διαφορετικών ηλικιών και αναγκών, με διαφορετικά αυτοκίνητα, με περισσότερα ή λιγότερα χρόνια εμπειρίας στην οδήγηση, που κάνουν διαφορετικό αριθμό χιλιομέτρων. Δεν μπορούν να έχουν το ίδιο πακέτο ασφάλισης όλοι.

Άλλο πακέτο θα πρέπει να πάρει ένας νέος οδηγός, που μόλις ξεκινάει να κάνει χιλιόμετρα, φοβάται και θέλει να είναι καλυμμένος για όσο το δυνατόν περισσότερες περιπτώσεις και άλλο πακέτο θα πάρει ο πατέρας της οικογένειας που έχει το οικογενειακό αυτοκίνητο, έχει πολλά χιλιόμετρα στα πόδια του και έχει και μεγαλύτερη εμπειρία (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να παραμένει προσεκτικός!). Άρα λοιπόν αυτή η οικογένεια θέλει δύο προγράμματα που να έχουν και τα δύο κάποιες βασικές καλύψεις και από εκεί και πέρα να εξειδικεύονται.

Κάποιες καλύψεις, που είναι οι κοινές και βασικές, υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα προγράμματα, όπως η αστική ευθύνη, η οδική βοήθεια μετά από κάποιο ατύχημα, οι ζημιές από ανασφάλιστο ατύχημα αλλά και η φροντίδα ατυχήματος (συνήθως μέσω τηλεφωνικής καθοδήγησης). Από εκεί και πέρα μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε μία βασική έκδοση και σε μία ενισχυμένη!

Η ενισχυμένη σίγουρα θα έχει και κάποιες πιο εξειδικευμένες καλύψεις όπως τo προσωπικό ατύχημα, την ολική κλοπή, το σπάσιμο κρυστάλλων  αλλά και τις ζημιές από διάφορα φυσικά φαινόμενα ( όπως καταιγίδες, θύελλες, χιόνια, χαλάζι ή ακόμα και σεισμό). Αν κάποιος χρειάζεται την ενισχυμένη έκδοση θα έχει παρατηρήσει ότι αυτά του…συμβαίνουν πιο συχνά! Σίγουρα θα υπάρχει μία οικονομική επιβάρυνση παραπάνω αλλά αξίζει, αν είναι να είσαι ήρεμος για κάθε περίπτωση για ό,τι και αν συμβεί!

Το ότι υπάρχουν δύο ξεχωριστές εκδόσεις για κάθε πρόγραμμα δεν σημαίνει ότι το ένα είναι κατώτερο. Μπορεί το ένα να προσφέρει λιγότερα πράγματα από το άλλο αλλά αυτό γίνεται για τον απλό λόγο της κάλυψης και των ανθρώπων που δεν έχουν τόσες πολλές ανάγκες. Γιατί να μην πληρώσουν λοιπόν λιγότερα αφού δεν χρειάζονται όλες τις καλύψεις; Αν δουν και κάτι αλλάζει μπορούν πάντα να «ανέβουν» επίπεδο!

Για βάλτε το μπροστά λοιπόν και πού ξέρετε… Αν ανήκετε σε ειδική κατηγορία μπορεί να έχετε και εκπτώσεις!

ΕΑΕΕ: "Εκεί που δεν... το περιμένεις!"

Και εκεί που δεν το περιμένεις μπορούν να συμβούν αναπάντεχες καταστάσεις έντονες και απρόοπτες! 

Κάποιες από αυτές μας ξαφνιάζουν ευχάριστα και τις απολαμβάνουμε. 

Για αυτές όμως που δεν θέλουμε και δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τι κάνουμε; 

Αυτό τον προβληματισμό επέλεξε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) για τη φετινή της ενημερωτική καμπάνια με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ιδιωτικής ασφάλισης στις 11/11.

Υπομονή λοιπόν και σ
τις 11/11 θα μάθουμε!


8 Νοε 2016

Interamerican: Άμεση αποζημίωση με 325.000 ευρώ για καταστροφή θερμοκηπίου

Την αξία της ασφάλισης δραστηριοτήτων και περιουσιακών στοιχείων του τομέα πρωτογενούς παραγωγής αναδεικνύει η άμεση αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών σε αγροτικές καλλιέργειες και εγκαταστάσεις, που αυξάνονται λόγω ακραίων φυσικών φαινομένων.

Η INTERAMERICAN, που αναπτύσσει δυναμικά από φέτος τον κλάδο των αγροτικών ασφαλίσεων, αποζημίωσε πρόσφατα με 325.000 ευρώ την εταιρεία ΑΓΑΝ ΕΠΕ, μια γεωργική επιχείρηση υψηλής τεχνολογίας η οποία αξιοποιεί τη μέθοδο της υδροπονίας για τοματοπαραγωγή.

Συγκεκριμένα, το θερμοκήπιο της εταιρείας στην Καλαμάτα υπέστη σοβαρές ζημιές από τις πλημμύρες που έπληξαν, μετά από καταρρακτώδη βροχόπτωση, τη Μεσσηνία στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Ωστόσο, η ασφαλιστική κάλυψή του έναντι καιρικών φαινομένων από την INTERAMERICAN επέφερε την άμεση αποζημίωση από την εταιρεία, που εξασφάλισε τη συνέχιση της λειτουργίας του και της απασχόλησης των εργαζομένων της.

Οι αποζημιώσεις που κατέβαλε η INTERAMERICAN για κατοικίες και επιχειρήσεις πέρυσι, πλησίασαν τα 5,5 εκατ. ευρώ, στοιχείο ενδεικτικό των ασφαλιστικών αναγκών κάλυψης της περιουσίας και των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων. Το customer relationship management σύστημα που εφαρμόζει η εταιρεία, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση και απλοποίηση των διαδικασιών, οδηγεί σε ταχύτερη και πιο αντικειμενική έκδοση αποζημιώσεων.