>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

21 Δεκ 2017

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις αγάπης για τα παιδιά

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Υδρόγειος Ασφαλιστική υποδέχθηκε την εορταστική περίοδο με την μεγάλη χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά των εργαζομένων της.

Ξωτικά, μάγοι και άλλοι αγαπημένοι ήρωες των παιδιών υποδέχθηκαν τους μικρούς και μεγάλους καλεσμένους της Υδρογείου Ασφαλιστικής σε ένα φαντασμαγορικό χριστουγεννιάτικο σκηνικό. Η γιορτινή διάθεση ξεδιπλώθηκε μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα με χορό, τραγούδι, παιχνίδια, δημιουργική απασχόληση για όλες τις ηλικίες, face painting, ζωγραφική, ψυχαγωγικές δραστηριότητες, ταχυδακτυλουργική παράσταση και όχι μόνο! Από τη γιορτή δεν έλειψε φυσικά, ο Άγιος Βασίλης, ο οποίος μοίρασε τα δώρα του σε όλα τα παιδιά.

Στην χριστουγεννιάτικη γιορτή, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου, στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso, παρευρέθηκαν  περισσότερα από 80 παιδιά, όλων των ηλικιών, μαζί με τους γονείς τους και στελέχη της Εταιρείας.

Επιπλέον, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Υδρόγειος Ασφαλιστική στηρίζει την «Ηλιαχτίδα  – Κέντρο Άρρωστου Παιδιού και Οικογένειας». Η εταιρεία φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό παζάρι, τα έσοδα του οποίου διατίθενται για το έργο της «Ηλιαχτίδας» που είναι να παρέχει στέγη, φροντίδα και υποστήριξη σε άπορα παιδιά  με σοβαρές ασθένειες και τις οικογένειές τους.



Σε ενδιαφέρουν:

Ευρωπαϊκή Πίστη: "True Leader" εταιρία για 7η συνεχόμενη χρονιά


Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά η Ευρωπαϊκή Πίστη αναδείχθηκε “True Leader” εταιρία, στο πλαίσιο του θεσμού της ICAP GROUP, “True Leaders”, αποτελώντας μία εκ των 8 επιχειρήσεων που λαμβάνουν αυτή τη διάκριση ανελλιπώς από την καθιέρωση του θεσμού.

Πιο συγκεκριμένα, ικανοποιώντας για άλλη μία χρονιά και τα τέσσερα αντικειμενικά κριτήρια βράβευσης: Κερδοφορία, Αύξηση Προσωπικού, διακεκριμένη θέση στον Κλάδο της βάσει του Κύκλου Εργασιών και υψηλή πιστοληπτική ικανότητα, η Ευρωπαϊκή Πίστη διακρίθηκε ως μία από τις 68 καλύτερες επιχειρήσεις - ηγέτες στην Ελληνική αγορά, μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στους ισολογισμούς 15.000 εταιριών.

Στην τελετή βράβευσης που πραγματοποιήθηκε, το βραβείο παρέλαβε ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου της Εταιρίας, κ. Ν. Χαλκιόπουλος, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς για 7η συνεχόμενη χρονιά βρισκόμαστε ανάμεσα στους Ηγέτες της Ελληνικής οικονομίας. Μία διάκριση που μόλις 8 εταιρίες της Ελληνικής Αγοράς έχουν καταφέρει να αποσπάσουν ανελλιπώς από το 2011. Η ανάδειξή μας ως “True Leader” εταιρία όλα αυτά τα χρόνια, είναι αποτέλεσμα αρμονικής συνεργασίας, συνοχής και συλλογικής προσπάθειας της Διοίκησης, του Ανθρώπινου Δυναμικού και του Δικτύου Πωλήσεων της Εταιρίας».


Σε ενδιαφέρουν:

20 Δεκ 2017

Αυξημένα μέτρα της Τροχαίας για Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά και Θεοφάνεια

Αυξημένα μέτρα οδικής ασφάλειας σε όλη την επικράτεια κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων από την Τροχαία.

Τα μέτρα αναπτύσσονται σταδιακά και θα ισχύουν όλο το διάστημα της περιόδου των εορτών. Η εφαρμογή των μέτρων αποσκοπεί στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Η Ελληνική Αστυνομία, ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων, έχει εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων για την εφαρμογή αυξημένων μέτρων οδικής ασφάλειας, σε όλη την επικράτεια.

Ο σχεδιασμός των μέτρων εντάσσεται στο πλαίσιο ειδικότερων εντολών και κατευθύνσεων για αυξημένη παρουσία και δραστηριοποίηση των Υπηρεσιών Τροχαίας, ώστε να συμβάλλουν στη διαμόρφωση συνθηκών ομαλής και ασφαλούς οδικής κυκλοφορίας και μετακίνησης των πολιτών, καθώς επίσης και στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Τα μέτρα αναπτύσσονται σταδιακά και τη φετινή περίοδο των εορτών και θα κλιμακωθούν - κορυφωθούν τις ημέρες μαζικής εξόδου - εισόδου των οχημάτων, από και προς τα μεγάλα αστικά κέντρα.


Ο σχεδιασμός πραγματοποιήθηκε με μέριμνα της Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και περιλαμβάνει τις βασικές κατευθύνσεις για την ανάπτυξη των μέτρων σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, καθώς και τις επιμέρους παρεμβάσεις, με βάση τα τοπικά προβλήματα και τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν, ανά ευρύτερη περιοχή ή περιφέρεια.

Παράλληλα, ο σχεδιασμός προβλέπει τη διάθεση των αναγκαίων πόρων για την υλοποίηση των μέτρων, καθώς και τον απαιτούμενο συντονισμό και εποπτεία των εμπλεκομένων Υπηρεσιών, προκειμένου να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Συγκεκριμένα, θα διατεθεί σταδιακά το σύνολο του διαθέσιμου προσωπικού της Τροχαίας, με ενίσχυση και από άλλες Υπηρεσίες. Επιπλέον θα διατεθεί μεγάλος αριθμός περιπολικών και μοτοσικλετών, καθώς και συμβατικών οχημάτων με τον ανάλογο εξοπλισμό (ραντάρ ταχύτητας, αλκοολόμετρα κ.λπ.).

Τα μέτρα οδικής ασφάλειας στοχεύουν στην προληπτική και αποτρεπτική παρουσία, αλλά και στη διενέργεια τροχονομικών ελέγχων και ελέγχου μέθης (αλκοτέστ) για την αντιμετώπιση των «επικινδύνων» παραβάσεων, που αποτελούν τις βασικότερες αιτίες, κυρίως των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων (όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, χρήση κινητών τηλεφώνων, παραβίαση διαχωριστικών λωρίδων κ.λπ.).

Τα κεντρικά σημεία του σχεδιασμού περιλαμβάνουν:
  • Αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής
  • Αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
  • Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης.
  • Συγκρότηση συνεργείων γενικών και ειδικών τροχονομικών ελέγχων (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ. καθώς και παραβάσεων που βάσει στατιστικών στοιχείων ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.)
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
  • Παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
  • Ενημέρωση των πολιτών μέσω του Γραφείου Τύπου και των Γραφείων Ενημέρωσης Δημοσιογράφων, σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η ευρεία πληροφόρηση του κοινού για την ύπαρξη τυχόν κυκλοφοριακών και άλλων προβλημάτων.
Η Ελληνική Αστυνομία, με αφορμή την επικείμενη εορταστική περίοδο, υπενθυμίζει και πάλι σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι, η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Στο πλαίσιο αυτό συνιστά στους πολίτες:
  • Πριν ταξιδέψουν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στο όχημά τους και να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου και τις καιρικές συνθήκες.
  • Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση και να τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Να σέβονται τις οδικές σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των τροχονόμων.
  • Να μην χρησιμοποιούν κατά την οδήγηση κινητά τηλέφωνα ή άλλες συσκευές που αποσπούν την προσοχή τους.
  • Να μην καταναλώνουν οινοπνευματώδη ποτά, εφόσον πρόκειται να οδηγήσουν.
  • Να προστατεύουν τα παιδιά που επιβαίνουν στο όχημα, κάνοντας χρήση των παιδικών καθισμάτων.
  • Να «φορούν» απαραίτητα τις ζώνες ασφαλείας, όπως και τα κράνη στις μοτοσικλέτες.
  • Να χρησιμοποιούν αντιολισθητικές αλυσίδες, όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός κ.λπ.).
  • Να μην υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων τους.
  • Να σέβονται και να προστατεύουν τους συνεπιβάτες και τους συνανθρώπους τους που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, οδηγώντας το όχημά τους με υπευθυνότητα και περίσκεψη.

Σε ενδιαφέρουν:

INTERAMERICAN: Ξεκίνησε η λειτουργία του νέου MEDIFIRST στο Μαρούσι

Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξή της στον τομέα υγείας με περαιτέρω επενδύσεις στις ιδιόκτητες υποδομές, η INTERAMERICAN προχώρησε στη δημιουργία ενός ακόμη πολυϊατρείου στο Μαρούσι. Το νέο MEDIFIRST ξεκίνησε, ήδη, να λειτουργεί και ενισχύει τη δυνατότητα της εταιρείας να εξασφαλίζει για τους ασφαλισμένους της υπηρεσίες υγείας πρωτοβάθμιας φροντίδας, πολύ υψηλών προδιαγραφών. Το πολυϊατρείο στο Μαρούσι θα καλύψει ανάγκες ιατρικών και διαγνωστικών εξετάσεων του πελατολογίου της INTERAMERICAN, καθώς και των κατοίκων όμορων δήμων, συμπληρώνοντας για την Αττική το πολυϊατρείο που λειτουργεί στην Αργυρούπολη και αξιοποιώντας τη σχετική πολυετή εμπειρία.

Το MEDIFIRST στο Μαρούσι λειτουργεί αδιάκοπα, καθ’ όλο το 24ωρο και όλες τις ημέρες, με τμήματα όλων των ειδικοτήτων: γενικής ιατρικής, γαστρεντερολογικό, γυναικολογικό, δερματολογικό, ενδοκρινολογικό, καρδιολογικό, νευρολογικό, ορθοπεδικό, ουρολογικό, οφθαλμολογικό, παθολογικό, παιδιατρικό, πνευμονολογικό, χειρουργικό και ωτορινολαρυγγολογικό. Στον τομέα της διάγνωσης, έχουν ξεκινήσει τα τμήματα καρδιολογικό, μικροβιολογικό και υπερήχων, ενώ πρόκειται να λειτουργήσει και το ακτινολογικό μέσα στις επόμενες ημέρες. Επιπλέον των παραπάνω τμημάτων, λειτουργεί και τμήμα αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών, καθ’ όλο το 24ωρο.

«Με το νέο MEDIFIRST, η INTERAMERICAN πραγματοποιεί ένα ακόμη βήμα βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας, σε μια περίοδο κατά την οποία εντείνονται οι σχετικές ανάγκες. Οι πρωτοβάθμιες υπηρεσίες και η πρόληψη παραμένουν σταθερή προτεραιότητα της εταιρείας στην ασφαλιστική κάλυψη, ώστε να περιοριστούν το υψηλό κόστος υγείας και οι συνέπειες των σοβαρών και χρόνιων ασθενειών» τονίζει ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της INTERAMERICAN.

Σε ενδιαφέρουν:

Η Groupama Ασφαλιστική και ο Γιώργος Σιγάλας κοντά στους φοιτητές

Η Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού της Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε εκδήλωση για φοιτητές με θέμα «Αναπτύσσοντας επαγγελματικές δεξιότητες μέσω του αθλητισμού», την Παρασκευή 15/12/2017, στο Ιωνικό Κέντρο στην Πλάκα, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και με κεντρικό ομιλητή τον βετεράνο διεθνή καλαθοσφαιριστή Γιώργο Σιγάλα.

Στόχος του συγκεκριμένου workshop ήταν, τόσο η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στις αθλητικές και τις επαγγελματικές δεξιότητες, όσο και η επίδραση του αθλητισμού στο «κτίσιμο» μιας ισχυρής επαγγελματικής προσωπικότητας. Μέσα από μια δημιουργική συζήτηση για το ομαδικό πνεύμα, την ηθική και την ευγενή άμιλλα, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να αντιληφθούν πώς οι θεμελιώδεις αρχές που υπηρετεί ο αθλητισμός συμβάλλουν καθοριστικά στη διαμόρφωση της ταυτότητας του μελλοντικού εργαζομένου στον επαγγελματικό στίβο. Άλλωστε, αξίες που διέπουν τον αθλητισμό, όπως αυτές της ηγεσίας, της ισχυρής αυτοεκτίμησης, της αφοσίωσης, του δίκαιου παιχνιδιού, του αλληλοσεβασμού και της εντιμότητας στις προσωπικές σχέσεις, αποτελούν τη βάση και για τη μετέπειτα επιτυχημένη επαγγελματική διαδρομή.

Η κυρία Mαρίνα Βέργου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού δήλωσε: «Εάν θέλεις να αντιγράψεις την τέχνη για να χτίσεις πρωταθλήτριες ομάδες, που απαρτίζονται από ταλέντα με διακριτή ηγεσία και κοινό στόχο, που αναπτύσσουν άμιλλα, αλλά αγωνίζονται από κοινού, που αντέχουν να χάνουν και ανασυντάσσονται, και η διαφορετικότητα τους είναι παράγοντας επιτυχίας, τότε ο πιο κατάλληλος χώρος είναι ο αθλητισμός και μάλιστα οι πρωταθλήτριες ομάδες». 

Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να πρωτοστατεί σε δράσεις επιμορφωτικού χαρακτήρα, που έχουν στόχο την καλύτερη δυνατή ενημέρωση για θέματα που σχετίζονται άμεσα με βασικούς πυλώνες της κοινωνίας μας, όπως η εργασία και ο αθλητισμός.


Σε ενδιαφέρουν:

INTERLIFE IMMIGRANTS Care: Νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα Ασφάλισης Αλλοδαπών

Ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα Ασφάλισης Αλλοδαπών το IMMIGRANTS Care δημιούργησε και προωθεί στην αγορά η INTERLIFE Ασφαλιστική, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την αναγκαιότητα ασφάλισης αλλοδαπών πολιτών στη χώρα μας.

Προκειμένου οι αλλοδαποί -πολίτες τρίτων χωρών- να λάβουν ή να ανανεώσουν την άδεια παραμονής τους, θα πρέπει να προσκομίζουν στην αρμόδια αρχή, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν. 4251/2014, Βεβαίωση Ασφάλισης ή/και Ασφαλιστήριο.

Το πρόγραμμα IMMIGRANTS Care είναι ένα πλήρες πρόγραμμα Ασφάλισης, ετήσιας διάρκειας, το οποίο προσφέρει κάλυψη της Μόνιμης Ολικής ή Μερικής Ανικανότητας από Ατύχημα, των Ιατροφαρμακευτικών εξόδων και της Νοσοκομειακής Περίθαλψης από Ατύχημα ή Ασθένεια εντός Δημόσιου Νοσηλευτικού Ιδρύματος αποκλειστικά εντός Ελληνικής Επικράτειας. Στο πρόγραμμα μπορούν να ενταχθούν αλλοδαποί πολίτες ηλικίας από 3 μηνών έως 75 ετών καταβάλλοντας ένα εξαιρετικά χαμηλό ασφάλιστρο.

Διατίθεται, όπως όλα τα προγράμματα της INTERLIFE, πανελλαδικά μέσω του δικτύου των 1.700 και πλέον ασφαλιστικών συνεργατών της εταιρίας.


Σε ενδιαφέρουν:

19 Δεκ 2017

ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ - COMMERCIAL VALUE: 3.323 νέες προσωρινές διανομές σε δικαιούχους

Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Νοεμβρίου 2017, τα εξής:
  • O ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 13 Νοεμβρίου 2017, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 29,899 συμβόλαια εκ των οποίων 15,799 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 14,100 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
  • Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 13 Νοεμβρίου 2017 ανήλθαν σε περίπου 56.000.000 ευρώ.
Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 3,323 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 2,002 για την    ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 1,321 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με  βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 18 Δεκεμβρίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.

Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

2114111215, 2114111657,
2114111656, 2114110942,
2107210327, 2107210689,
2114111856, 8005000018 (χωρίς χρέωση από σταθερό)


Σε ενδιαφέρουν:

INTERLIFE: Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων και συσσιτίων

Με κίνητρο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο στην περίοδο των Χριστουγέννων, η INTERLIFE Ασφαλιστική προχώρησε, για άλλη μια φορά, στη δωρεά δύο τόνων τροφίμων που διατέθηκαν σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Συσσίτια ενώ η συνολική προσφορά της εταιρίας το 2017 ανέρχεται σε έξι τόνους.

Συγκεκριμένα, αποδέκτες της προσφοράς ήταν, το Συσσίτιο και Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Καλαμαριάς για το Πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα & Φροντίδα» και οι Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών  Δήμου Ιλίου και Δήμου Δάφνης – Υμηττού.

Η πρωτοβουλία αυτή συντάσσεται στην ενίσχυση ευπαθών ομάδων της κοινωνίας που πλήττονται ιδιαίτερα από την Οικονομική Κρίση, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω Αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρία.


Σε ενδιαφέρουν:

18 Δεκ 2017

Η AXA και η Servier στηρίζουν την ελληνική startup Techapps Healthier

Νέα συνεργασία της AXA για την ψηφιακή οργάνωση και διαχείριση της υγείας.

Η AXA και η Servier συμμετέχουν ενεργά στο πρόγραμμα του Ελληνογαλλικού δικτύου καινοτομίας Mazinnov που διοργανώνεται από τη Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα.

Οι δύο πολυεθνικοί οργανισμοί στηρίζουν τη νεοφυή ελληνική εταιρεία TechappsHealthier που έχει ως όραμα να στηρίζει τους πολίτες να ζουν καλύτερα, μέσω της ψηφιακής οργάνωσης και διαχείρισης της υγείας τους.

Με κεντρικά μηνύματα «Υιοθετώ μια startup», «Οραματίζομαι την Ελλάδα του αύριο», η TechappsHealthier, η ΑΧΑ και η Servier προχωρούν σε μία τριμερή συνεργασία στοχεύοντας να βοηθήσουν τους Έλληνες πολίτες να ζουν καλύτερα μέσα από την καθημερινή ψηφιακή οργάνωση και διαχείριση της υγείας τους.


Η βάση για τη συνεργασία τέθηκε από το πρόγραμμα του ελληνογαλλικού δικτύου καινοτομίας Mazinnov (www.mazinnov.com) το οποίο διοργανώνει για δεύτερη φορά η Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα.

Μέσα από την τριμερή σύμπραξη οι δημιουργοί της startup Techapps Healthier (www.healthier-app.com) θα συνεργαστούν στενά με τους δύο πολυεθνικούς ομίλους σε επίπεδο ανταλλαγής γνώσης, διάχυσης των στόχων της στο κοινό και προσέλκυσης καταναλωτών στη χρήση της πλατφόρμας Healthier.

«Η συνεργασία αυτή θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε την εταιρεία μας και να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας να οργανώνουν και να διαχειρίζονται κάθε πτυχή της υγείας τους, μέρα με τη μέρα. Κάθε χρόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση δαπανώνται περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια ευρώ σε νοσηλείες, λόγω ελλιπούς συμμόρφωσης στη φαρμακευτική αγωγή από τους ασθενείς. Η πλατφόρμα που δημιουργούμε θα βοηθήσει τους ανθρώπους να έχουν καλύτερη οργάνωση, έλεγχο και χρήση φαρμάκων αλλά και να προλαμβάνουν πιθανές ασθένειες μέσα από τη στενή παρακολούθηση  της υγείας και του ιατρικού ιστορικού τους» ανέφεραν οι Νίκος Βασιλάκης και Αλέξης Δημητρόπουλος, εκ των ιδρυτών τηςTechappsHealthier.

«Αποστολή μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να ζουν καλύτερα, με τον τομέα της υγείας να αποτελεί στρατηγικό άξονα για την ΑΧΑ σε όλο τον κόσμο. Συμμετέχουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο πρόγραμμα του δικτύου Mazinnov και χαιρόμαστε που προχωράμε σε συνεργασία με τη Healthier. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη ζωή στους καταναλωτές και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να στηρίξουμε την ανάπτυξή της» είπε ο Μπάμπης Αναστασιάδης, Διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας της ΑΧΑ στην Ελλάδα.

«Ως ένας διεθνής φαρμακευτικός Όμιλος, τοποθετούμε τον ασθενή στο επίκεντρο όλων των δράσεών μας και είμαστε δεσμευμένοι στην καινοτομία, ώστε να εξυπηρετούμε καλύτερα τις ανάγκες των ασθενών. Πιστεύουμε ότι μέσω της εμπειρίας μας στην ανάπτυξη μιας start-up επιχείρησης σε συνδυασμό με το παγκόσμιο δίκτυό μας, θα μπορέσουμε να καθοδηγήσουμε αποτελεσματικά την Techapps Healthier, ώστε να λανσάρει επιτυχώς την καινοτόμο λύση που προσφέρει. Τέλος, πιστεύουμε ότι αυτή η ενέργεια θα βοηθήσει τόσο τους ασθενείς, όσο και τους Επαγγελματίες Υγείας, και είμαστε χαρούμενοι που μας δίνεται η ευκαιρία να συνεργαστούμε με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο όραμα και που τολμούν να καινοτομήσουν, ώστε να προσφέρουν καλύτερες θεραπευτικές λύσεις» είπε ο Frédéric Fouilloux, Γενικός Διευθυντής της Servier Hellas.


Σε ενδιαφέρουν:

Η Carglass® Νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

Νικήτρια αναδείχτηκε η Carglass® στα 8α Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Omnichannel Customer Service)», που πραγματοποιήθηκαν στις 13 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η Carglass® κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία που αφορά στην χρήση αλλά και στη μεταξύ τους διασύνδεση πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Τα συγκεκριμένα κανάλια απευθύνονται τόσο στους τελικούς πελάτες όσο και στους συνεργάτες της Carglass® και αποτελούνται ενδεικτικά από την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής ραντεβού, το webchat στην επίσημη ιστοσελίδα (desktop και mobile), το portal διαχείρισης ραντεβού και παρακολούθησης της εξέλιξης εργασίας, αλλά και Β2Β ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Η ανάπτυξη πολλαπλών ψηφιακών εργαλείων αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο την διευκόλυνση του πελάτη, αφού μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοσδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

Όπως δήλωσε και ο Χάρης Φίλης, Operations Director της Carglass® Ελλάδος: «Η ευκολία στην αμφίδρομη επικοινωνία των πελατών μας με τον Οργανισμό είναι προτεραιότητα για εμάς, ώστε να μπορούμε να λύνουμε άμεσα τα πρόβλημα τους. Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη είναι η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών συνδεδεμένων μεταξύ τους, οι δεσμευμένοι Άνθρωποι που  ενδιαφέρονται για τον πελάτη και, φυσικά, η τεχνογνωσία μας. Αυτά είναι τα στοιχεία που αναγνωρίζονται καθημερινά από τους πελάτες μας και αναδείχτηκαν στο Διαγωνισμό».

Μέσα από τη διαδικασία της υποβολής γραπτού φακέλου αλλά και την παρουσίαση του συστήματος Omnichannel ενώπιον κριτικής επιτροπής που αποτελούνταν από στελέχη εταιριών και ακαδημαϊκούς, η Carglass® αποδείχθηκε για ακόμα μια φορά πρωτοπόρος και καινοτόμος στην ελληνική αγορά, ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον». 


Σε ενδιαφέρουν: