9 Φεβ 2018
Interamerican: Με το νέο MEDIFIRST εστιάζει στην πρωτοβάθμια φροντίδα της υγείας
9.2.18
Εγκαίνια, Μαρούσι, Πολυϊατρείο, Πρωτοβάθμια περίθαλψη, Υγεία, Υπηρεσίες Υγείας, Interamerican, MEDIFIRST
No comments
Το νέο πολυϊατρείο MEDIFIRST, τα εγκαίνια του οποίου οργάνωσε η INTERAMERICAN την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου, αναδεικνύει την ολιστική προσέγγιση του τομέα υγείας από την εταιρεία. Η νέα μονάδα υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας ενισχύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των ιδιόκτητων υποδομών που διαθέτει η INTERAMERICAN, ως προστιθέμενη αξία στο μοναδικό σύστημα υγείας MEDISYSTEM που η εταιρεία έχει αναπτύξει εδώ και είκοσι χρόνια. Το νέο MEDIFIRST έχει τις εγκαταστάσεις του στον Παράδεισο Αμαρουσίου και συμπληρώνει το πρώτο πολυϊατρείο στα νότια προάστια (Αργυρούπολη), καλύπτοντας ανάγκες για πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας των κατοίκων των βορείων προαστίων της Αθήνας, καθώς και αυτών της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής, δεδομένου ότι βρίσκεται σε σημείο εύκολης πρόσβασης από την Αττική Οδό και από τον άξονα της Λεωφόρου Κηφισίας.
Το πρωτοποριακό πολυϊατρείο διαθέτει 15 ιατρικά τμήματα: γενικής ιατρικής, γαστρεντερολογικό, γυναικολογικό, δερματολογικό, ενδοκρινολογικό, καρδιολογικό, νευρολογικό, ορθοπεδικό, ουρολογικό, οφθαλμολογικό, παθολογικό, παιδιατρικό, πνευμονολογικό, χειρουργικό και ωτορινολαρυγγολογικό. Επίσης, λειτουργεί σε διαγνωστικό επίπεδο ακτινολογικό τμήμα με ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς για μαγνητικές τομογραφίες, ψηφιακές μαστογραφίες και ακτινογραφίες, ενώ λειτουργούν και τα τμήματα καρδιολογικό, μικροβιολογικό, υπερήχων και check-up. Ακόμη, διαθέτει οργανωμένη μονάδα αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών.
Το MEDIFIRST, που λειτουργεί σε 24ωρη βάση καθ’ όλες τις ημέρες του έτους, έχει 47 επιστημονικούς συνεργάτες-ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, με κυλιόμενο ωράριο απασχόλησης και υποστηρίζεται από την υπηρεσία Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας (Γραμμή Υγείας 1010) της INTERAMERICAN, με ιδιόκτητα μέσα διακομιδής και συνεχή διαθεσιμότητα ασθενοφόρου. Ακολουθώντας τα πλέον σύγχρονα συστήματα λειτουργίας, το νέο πολυϊατρείο τηρεί ολοκληρωμένο ιατρικό ιστορικό σε κοινή πλατφόρμα με το πολυϊατρείο στα νότια προάστια και εφαρμόζει τα προηγμένα διεθνή συστήματα κωδικοποίησης ασθενειών και ιατρικών πράξεων (ICD-9, ICD-10 και CPT).
Τις εγκαταστάσεις του MEDIFIRST εγκαινίασε ο Willem van Duin, πρόεδρος της ACHMEA, μητρικής της INTERAMERICAN, υπογραμμίζοντας με την παρουσία του τη σημασία αυτού του επιχειρησιακού βήματος της εταιρείας. «Η ασφάλιση υγείας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την ACHMEA, καθώς επίσης και για την INTERAMERICAN, διότι είναι η κάλυψη που προσελκύει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη το ενδιαφέρον του πελάτη και δυναμώνει τον δεσμό του με την εταιρεία» τόνισε ο κ. van Duin. Αναφερόμενος στο MEDIFIRST, επισήμανε ότι η πρωτοβάθμια φροντίδα της υγείας για την Ελλάδα είναι πολύ πιο σημαντική από ότι σε άλλες χώρες όπου δραστηριοποιείται η ACHMEA και η παροχή των υπηρεσιών στις κατάλληλες εγκαταστάσεις με εξασφαλισμένη την ποιότητα, ενισχύει και την αξία του brand της INTERAMERICAN. Ο πρόεδρος της ACHMEA αναφέρθηκε και στο ολλανδικό μοντέλο του συστήματος υγείας, λέγοντας ότι το προσιτό κόστος και η εύκολη πρόσβαση των πολιτών σε υπηρεσίες, το χαρακτηρίζουν ως ένα καλό σύστημα. «Για την ACHMEA και την INTERAMERICAN θα ήταν ελκυστική η ιδέα να δημιουργεί στην Ελλάδα ένα σύστημα υγείας που θα έμοιαζε με το ολλανδικό», συμπλήρωσε, παρατηρώντας πως η Ελλάδα αντιμετωπίζει έντονο δημογραφικό πρόβλημα με γήρανση του πληθυσμού, που σημαίνει μεγαλύτερη ανάγκη για διαχείριση χρονίων νόσων και για φροντίδα όπως αυτή που παρέχει το πολυϊατρείο MEDIFIRST.
Ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος και ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της INTERAMERICAN, μίλησαν για τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ελλάδα για την υγεία, ασφαλιστικά και στις υπηρεσίες. Τα ηγετικά στελέχη της INTERAMERICAN αναφέρθηκαν στις καινοτόμες πρωτοβουλίες της εταιρείας για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης, την αυτοματοποίηση και τον εξορθολογισμό του κόστους της υγείας για τους ασφαλισμένους και τόνισαν την προοπτική για ποιοτική και αποτελεσματική φροντίδα της υγείας μέσα από την παρακολούθηση των τάσεων διεθνώς και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, με έμφαση στην πρόληψη και στην ευρύτερη εμπειρία του πελάτη, επισημαίνοντας ότι τα ιδιόκτητα πολυΪατρεία αποτελούν μια ενδιαφέρουσα επένδυση που αξίζει να υποστηριχθεί σε βάθους χρόνου.
Την έναρξη των εργασιών του νέου MEDIFIRST χαιρέτισε και ο Γιώργος Πατούλης, υπό τη διπλή ιδιότητά του ως δήμαρχος Αμαρουσίου, όπου λειτουργεί το πολυϊατρείο, και ως πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών. Παρευρέθηκαν στην εκδήλωση συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων και στελέχη της εταιρείας, εκπρόσωποι αρχών και φορέων υγείας, πελάτες και φίλοι της INTERAMERICAN.
Έρευνα AXA: Αντιμετωπίζοντας το άγχος με ένα χαμόγελο [Video]
9.2.18
Έρευνα, Ευεργετικές ιδιότητες, Μείωση άγχους, Ταμείο Ερευνών της AXA, Υγεία, Χαμόγελο, AXA
No comments
Στις ευεργετικές ιδιότητες που έχει ένα χαμόγελο εστιάζει η νέα έρευνα της AXA, παρουσιάζοντας βίντεο με το 1ο επεισόδιο της σειράς “AXA Research Files” να εξετάζει κατά πόσο οι άνθρωποι που χαμογελούν περισσότερο είναι πιο υγιείς και ευτυχισμένοι σε σχέση με αυτούς που χαμογελούν λιγότερο στην καθημερινότητά τους. Ένα χαμόγελο μπορεί να μειώσει το άγχος, ακόμα και όταν δεν είναι αληθινό !
Στη νέα έρευνα που πραγματοποίησε για το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ η Dr. Sarah Pressman, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας και Κοινωνικής Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Ιρβάιν, το χαμόγελο μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο «φυσικά φάρμακα» και να λειτουργήσει ευεργετικά για το ανοσοποιητικό σύστημα και την καρδιαγγειακή υγεία.
Συγκεκριμένα, η Dr. Sarah Pressman εξέτασε κατά πόσο η συμπεριφορά και η υγεία μας βελτιώνονται όταν χαμογελάμε. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Αποδείχτηκε ότι όσοι χαμογελούν αναπτύσσουν «αντισώματα», τις ορμόνες κορτιζόλη και κατεχολαμίνες, οι οποίες βοηθούν στην προληπτική αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας, προστατεύουν το ανοσοποιητικό και καρδιαγγειακό σύστημα, ενισχύουν τις αντοχές μας και «διευρύνουν» τα όρια του πόνου.
Στη νέα έρευνα που πραγματοποίησε για το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ η Dr. Sarah Pressman, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας και Κοινωνικής Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Ιρβάιν, το χαμόγελο μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο «φυσικά φάρμακα» και να λειτουργήσει ευεργετικά για το ανοσοποιητικό σύστημα και την καρδιαγγειακή υγεία.
Συγκεκριμένα, η Dr. Sarah Pressman εξέτασε κατά πόσο η συμπεριφορά και η υγεία μας βελτιώνονται όταν χαμογελάμε. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Αποδείχτηκε ότι όσοι χαμογελούν αναπτύσσουν «αντισώματα», τις ορμόνες κορτιζόλη και κατεχολαμίνες, οι οποίες βοηθούν στην προληπτική αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας, προστατεύουν το ανοσοποιητικό και καρδιαγγειακό σύστημα, ενισχύουν τις αντοχές μας και «διευρύνουν» τα όρια του πόνου.
Στην ίδια έρευνα διαπιστώθηκε ότι το χαμόγελο έχει τις ίδιες ευεργετικές ιδιότητες, ακόμα και όταν δεν είναι αληθινό. Όταν προσποιούμαστε ότι χαμογελάμε, στέλνουμε στον εγκέφαλό μας μηνύματα που έχουν ψυχολογικά οφέλη, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το «αληθινό» μας χαμόγελο. Και πώς ξεχωρίζουμε το αυθόρμητο και πραγματικό από το ψεύτικο χαμόγελο;
Η ερευνήτρια σημειώνει ότι όταν κάποιος χαμογελάει πραγματικά, δημιουργούνται ρυτίδες γύρω από τα μάτια, ενώ όταν το χαμόγελο είναι ψεύτικο το μόνο που στην πραγματικότητα κινείται είναι το στόμα. Έτσι κάθε φορά που χαμογελάμε, πρέπει να σκεφτόμαστε ότι αυτό μας κάνει λιγότερο αγχωμένους και περισσότερο υγιείς. Αυτό συμβαίνει γιατί το χαμόγελο βελτιώνει τη διάθεσή μας, μας ανακουφίζει και μας βοηθάει να αντιμετωπίζουμε με μια πιο θετική και αισιόδοξη ματιά την καθημερινότητα. Μειώνει το άγχος, ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, τονώνει τη ψυχολογική μας υγεία και έτσι είμαστε πιο αισιόδοξοι στις δυσκολίες που προκύπτουν.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ενεργειών που διενεργεί το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ, την παγκόσμια πρωτοβουλία του Ομίλου που υποστηρίζει έρευνες με σημαντικά ευρήματα για την ακαδημαϊκή κοινότητα και την κοινωνία των πολιτών, συμβάλλοντας, παράλληλα, στην ανάπτυξη του διαλόγου μεταξύ της επιστήμης, του ιδιωτικού κλάδου και της κοινωνίας.
Δείτε το σχετικό video για τις ευεργετικές ιδιότητες του χαμόγελου:
8 Φεβ 2018
Ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας για την Εθνική Ασφαλιστική
8.2.18
Ανακοίνωση, Εθνική Ασφαλιστική, Εθνική Τράπεζα, Πώληση, Calamos Family Partners, EXIN
No comments
Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσε η Εθνική Τράπεζα σχετικά με το θέμα της πώλησης της Εθνικής Ασφαλιστικής:
"Σε συνέχεια ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και αναφορικά με την πώληση του 75% της Ανώνυμης Ελληνικής Εταιρείας Γενικών Ασφαλίσεων «Η ΕΘΝΙΚΗ» στην Exin Financial Services Holdings BV (“Exin” και η «Συναλλαγή»), η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος («ΕΤΕ») ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι έλαβε γνώση χθες, μέσω αναφορών σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, για την ύπαρξη νομικών ενεργειών κατά της Exin από την Calamos Family Partners.
"Σε συνέχεια ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και αναφορικά με την πώληση του 75% της Ανώνυμης Ελληνικής Εταιρείας Γενικών Ασφαλίσεων «Η ΕΘΝΙΚΗ» στην Exin Financial Services Holdings BV (“Exin” και η «Συναλλαγή»), η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος («ΕΤΕ») ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι έλαβε γνώση χθες, μέσω αναφορών σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, για την ύπαρξη νομικών ενεργειών κατά της Exin από την Calamos Family Partners.
Η ΕΤΕ έχει υπογράψει Συμφωνία Αγοράς και Πώλησης Μετοχών με την Exin στις 28 Ιουνίου 2017. Η ολοκλήρωση της Συναλλαγής υπόκειται στη λήψη των σχετικών εγκρίσεων από την Τράπεζα της Ελλάδος και την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Η ΕΤΕ θα ενημερώσει το επενδυτικό κοινό εφόσον λάβει γνώση τυχόν εξελίξεων που επηρεάζουν τη Συναλλαγή."
Ευρωπαϊκή Πίστη: Επιβράβευσε με 16 Peugeot 108 τους νικητές του 3μηνου Διαγωνισμού Πωλήσεων
8.2.18
Ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, Διαγωνισμός Πωλήσεων, Δίκτυο Συνεργατών, επιβράβευση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Peugeot 108
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε για ακόμα μία φορά το Δίκτυο Πωλήσεών της, προσφέροντας από ένα αυτοκίνητο στους επιτυχόντες του Διαγωνισμού «Οδήγησε και εσύ αυτό το αυτοκίνητο», σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ.
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αφορούσε στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 και διεξήχθη με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία, μοιράζοντας 16 αυτοκίνητα Peugeot 108 τελευταίας τεχνολογίας σε ισάριθμους επιτυχόντες, οι οποίοι θα τα οδηγούν δωρεάν για ένα χρόνο, με πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια.
Οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που πέτυχαν στον Διαγωνισμό «Οδήγησε εσύ αυτό το αυτοκίνητο», σύμφωνα με την παραγωγή τους είναι οι:
Θεοδωρόπουλος Αλέξανδρος, Κουτσογεωργάκης Γεώργιος, Χατζής Γεώργιος, Φράγκου Μαρία, Ξύδης Αναστάσιος, Πρίφτη Άννα, R&T Group Μον. ΙΚΕ, Ανεστοπούλου Ιωάννα, Σκάρπα Άννα, Οικονομάκος Γ.- Παπαδάκου Ε. Ε.Ε., Καραμίχος Γεώργιος, Μπακρατσάς Ιωάννης, Γεωργίλας Αντώνιος-Ηλίας, Καμπάνταης Ανδρέας, Ζευς Ι.Κ.Ε., Ηγουμενάκης Αλέξανδρος.
Οι νικητές, δήλωσαν μεταξύ άλλων «Ευχαριστούμε την Ευρωπαϊκή Πίστη για το υπέροχο αυτοκίνητο», «είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η Ευρωπαϊκή Πίστη αναγνώρισε και επιβράβευσε τις προσπάθειές μας, με ένα χρήσιμο και ιδιαίτερο δώρο», «το νέο μας αυτοκίνητο θα διευκολύνει σίγουρα την καθημερινότητά μας», «θα φροντίσουμε να το χρησιμοποιούμε όχι μόνο για να απολαμβάνουμε νέες διαδρομές, αλλά και για να κάνουμε περισσότερα επαγγελματικά ραντεβού», «αυτές οι ενέργειες αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο για εμάς, ενώ παράλληλα χτίζουν μία σχέση εμπιστοσύνης».
Τα αυτοκίνητα παρέδωσε στους επιτυχόντες ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων της Εταιρίας, κ. Γιώργος Γκοτζαγεώργης, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς η παράδοση 16 αυτοκινήτων πόλης στους Συνεργάτες μας, που διακρίθηκαν στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Η Ευρωπαϊκή Πίστη, από την ίδρυσή της έως και σήμερα, έχει αποδείξει έμπρακτα τη στήριξή της στο Δίκτυο Πωλήσεων της, το οποίο έχει επιλέξει ως τον μοναδικό μοχλό ανάπτυξης της. Διατηρώντας σταθερές τις αρχές και τη φιλοσοφία μας, θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε δίπλα στους 5.400 Ασφαλιστικούς Συμβούλους μας και να επιβραβεύουμε τις προσπάθειές τους».
Σε ενδιαφέρουν:
Διαγωνισμός ΜΙΝΕΤΤΑ DRIVE: Τα έχεις 400 με την οδήγηση;
8.2.18
Διαγωνισμός, ηλεκτρονική εφαρμογή, Ιαβέρης, Μάθημα Ασφαλούς Οδήγησης, ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, ΜΙΝΕΤΤΑ DRIVE, Mobile App
No comments
Συνεχίζεται ο διαγωνισμός ΜΙΝΕΤΤΑ DRIVE από την ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική μέσω ειδικής εφαρμογής.
Τα έχεις 400 με την οδήγηση; Οδήγησε 400 χιλιόμετρα με το MINETTADRIVE και μπες στην κλήρωση για ένα από τα 15 μαθήματα ασφαλούς οδήγησης από τον ΙΑΒΕΡΗ.
Κατεβάζοντας τη νέα εφαρμογή της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής MINETTADRIVE και χρησιμοποιώντας την για οδήγηση 400 χλμ. από 26/01/2018 έως 25/03/2018, μπαίνετε αυτόματα στην κλήρωση και μπορεί να είστε κι εσείς ένας από τους 15 τυχερούς, που θα κερδίσουν ένα ολοκληρωμένο Μάθημα Ασφαλούς Οδήγησης από την Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς (Σ.Ο.Σ.) “Ιαβέρης”.
Μάθετε περισσότερα εδώ: https://www.minetta.gr/el/normal/minettadrive
Σε ενδιαφέρουν:
Η Prime Insurance επίσημος υποστηρικτής της ΚΑΕ ΠΑΟΚ
Η Prime Insurance, πιστή στο κοινωνικό της καθήκον και με σταθερό ενδιαφέρον για τον αθλητισμό και ειδικά τις νέες ηλικίες, ανακοινώνει την επίσημη υποστήριξή της στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ. Η υποστήριξη αυτή λαμβάνει τη μορφή προβολής της εταιρείας στο βοηθητικό γήπεδο του PAOK Sports Arena όπου αθλούνται τα τμήματα υποδομής της Κ.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ., ενώ θα προβάλλεται διαφημιστικό μήνυμα στο ψηφιακό σύστημα led περιμετρικά του γηπέδου και στις ρακέτες, για τους αγώνες της FIBA CHAMPIONS LEAGUE.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας για αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της και στήριξη των νέων ηλικιών μέσω των αξιών του αθλητισμού, η Prime Insurance ανακοινώνει με χαρά την υποστήριξή της στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ και της εύχεται καλή επιτυχία στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις.
Σε ενδιαφέρουν:
7 Φεβ 2018
INTERLIFE: Αύξηση Εσόδων και Κερδών και καινοτόμα Προγράμματα
7.2.18
2017, Αύξηση, Έσοδα, Καινοτόμα Προγράμματα, Κέρδη, Οικονομικά αποτελέσματα, Interlife
No comments
Με άνοδο Εσόδων και Κερδοφορίας, αύξηση των θέσεων εργασίας αλλά και δημιουργία πολλών νέων, καινοτόμων Ασφαλιστικών Προγραμμάτων έκλεισε τη χρήση του 2017 η INTERLIFE ΑΑΕΓΑ, εκπληρώνοντας στο ακέραιο τους στόχους που είχε θέσει για αύξηση Οικονομικών μεγεθών, Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, διατήρηση του υψηλού Δείκτη Φερεγγυότητας, ανανέωση της εμπιστοσύνης των Συνεργατών/Διαμεσολαβητών και επένδυση στο κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρίας.
Πιο αναλυτικά:
Η Χρήση της περασμένης χρονιάς έκλεισε για την Εταιρία με αυξημένα Έσοδα Ασφαλιστικών Εργασιών και Επενδύσεων. Τα Έσοδα από Ασφάλιστρα αυξήθηκαν το 2017 κατά 11,59% (Γραμμένα Ασφάλιστρα 59,04 εκατ. € έναντι 52,90 εκατ. €) ενώ ο στόλος των Ασφαλισμένων Οχημάτων αυξήθηκε κατά 24,66% (330.634 στις 31/12/2017 έναντι 265.228 το Δεκέμβριο του 2016). Επιπλέον το 2017 αναμένεται να κλείσει με Κέρδη πολύ υψηλότερα του 2016.
Συνεπής στην αναπτυξιακή της πορεία, η INTERLIFE αύξησε τις Επενδύσεις της κατά 16,61% σε σχέση με το 2016, με το συνολικό Χαρτοφυλάκιο Επενδύσεων και Διαθεσίμων να ανέρχεται στα 174,08 εκατ. € έναντι 149,29 εκατ. €. Τα καθαρά Έσοδα Επενδύσεων αναμένεται να κυμανθούν περί τα 10 εκατ. € (έναντι 4 εκατ. €), παρά τις τοποθετήσεις σε χαμηλού κινδύνου επενδυτικές θέσεις λόγω του ασταθούς Οικονομικού Περιβάλλοντος και των αυστηρών απαιτήσεων του Solvency II.
Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν τα Αποθέματα κατά 8% (104,66 εκατ. € έναντι 96,94 εκατ. € το 2016) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,66 έναντι 1,54. Τέλος, με βάση το νέο εποπτικό πλαίσιο Solvency II, ο Δείκτης Ελαχίστου (αναγκαίου) Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (MCR) της Εταιρίας αναμένεται να υπερβεί το 500%, ενώ ο ιδιαίτερα σημαντικός Δείκτης Απαιτούμενου Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (SCR) αναμένεται να κυμανθεί περί το 140%, ξεπερνώντας κατά πολύ τους στόχους που είχε βάλει η εταιρία για το 2017.
Με εξαιρετικά ικανοποιητικές αποδόσεις κινείται και το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ, ξεπερνώντας την απόδοση των δεικτών αναφοράς του, παρά το γενικότερο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον. Η σωρευτική του απόδοση για την περίοδο 31/12/2016 – 31/12/2017 ήταν 25,24% και για την πενταετία 31/12/2012 - 31/12/2017 έφτασε το 36,72%, ενώ η απόδοσή του από την αρχή του έτους μέχρι τις 24/01/2018 έφτασε το 4,05% και το Ενεργητικό του τα 12.747.853,17 €. Το ΑΚ της INTERLIFE διαχειρίζεται από το 2009 η ALPHA TRUST.
Σε ότι αφορά την παραγωγή νέων Προϊόντων η Εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία των καινοτόμων Προγραμμάτων Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος, SAFEBIKE (Ασφάλιση Ποδηλάτου), KinderCARE99 (Παιδικό Πρόγραμμα Υγείας) και το IMMIGRANTS Care (Ασφάλιση αλλοδαπών).
Στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού, η ΙNTERLIFE αύξησε τις θέσεις Εργασίας κατά 7,56%, φθάνοντας τα 128 άτομα (31/12/2017) σε επίπεδο Εταιρείας και τα 172 άτομα συνολικά σήμερα, σε επίπεδο Ομίλου.
Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE υλοποιεί το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς», στο πλαίσιο του οποίου συνεχίζει να στηρίζει το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, το Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, την «ΕΛΕΠΑΑΠ», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Μαραθώνιο Κρήτης, το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αθλητικά Σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ για άλλη μια χρονιά προχώρησε στην παροχή 6 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.
Το 2017, προστέθηκαν νέες χορηγικές ενέργειες προς το Σύλλογο Αιμοδοτών Καρπάθου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού - ΚΜΟΠ (για το πρόγραμμα πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού «Live Without Bullying») και τους Γιατρούς του Κόσμου.
Σε ενδιαφέρουν:
6 Φεβ 2018
AXA - Νέα εμπειρία: Μια διαφορετική εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων
6.2.18
Ασφαλιστικοί πράκτορες, Θεατρική παράσταση, Μεσίτες ασφαλειών, ArtFactory, AXA, AXA Νέα Εμπειρία
No comments
«Δεν είναι μια απλή ζημιά. Είναι μια ζημιά που θα σου καταστρέψει τη διάθεση, την προσμονή. Θα σου κατακερματίσει την πραγματικότητα και θα σε αφήσει να κοιτάζεις ανήμπορος.»
«Τι θα πω στους πελάτες; Παιδιά κάηκε η παραγωγή, πάρτε όσο χωράει η χούφτα σας, μισό λεπτό κύριε, εσείς έχετε μεγάλη χούφτα θα πάρετε τελευταίος;»
Μια μοναδική και πρωτότυπη εμπειρία βίωσαν την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου οι προσκεκλημένοι της ΑΧΑ στην εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων της Εταιρείας, στον βιομηχανικό χώρο του ArtFactory ο οποίος είχε διαμορφωθεί για να αποπνέει την καλαισθησία και την ποιότητα που χαρακτηρίζει την Εταιρεία. Σε ένα event που βασίστηκε σε μια θεατρική παράσταση, οι συμμετέχοντες έζησαν από κοντά τι σημαίνει για την ΑΧΑ, «Νέα εμπειρία». Μια εμπειρία που θέλει τον πελάτη να αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος και όχι ως καταναλωτής.
Κεντρικά πρόσωπα στη βιωματική βραδιά ήταν ο Πλημμυρισμένος και ο Σταχτιάς, δύο φανταστικοί χαρακτήρες με ιστορίες που βασίζονται στην πραγματικότητα. Για τον πρώτο μια ζημιά στις σωληνώσεις του σπιτιού έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της διάθεσής του, ενώ για τον δεύτερο μια πυρκαγιά στην επιχείρησή του τον φέρνει σε σημείο να αμφισβητεί τις ικανότητές του. Στην εξέλιξη της παράστασης που εστίαζε στην ψυχοσύνθεση των δύο «πελατών ανθρώπων» οι προσκεκλημένοι βίωσαν τη νευρικότητα, το άγχος, τον αρνητισμό που αρχικά κυρίευσε τους ήρωες και πώς αυτά τα αισθήματα έδωσαν τη θέση τους στην ηρεμία και τη γαλήνη όταν οι «ζημιές στιγμές της αλήθειας» αποκαταστάθηκαν. Ανάμεσα στους δύο ήρωες κινήθηκε κατά διαστήματα μια Εταιρική διερμηνέας. Αυτή, στο πρώτο σκέλος έδειξε ένα πρόσωπο «ξύλινο», το οποίο είχε ως μοναδικό σκοπό να φιλτράρει αυτά που έλεγαν οι δύο χαρακτήρες και να μεταφέρει τα μηνύματα όπως η ίδια ήθελε στο κοινό. Το τέλος του έργου όμως, την έβρισκε να δεσμεύεται σε μία σχέση διαφάνειας με τους δύο ασφαλισμένους αναδεικνύοντας την ειλικρινή και ανθρώπινη σχέση εμπιστοσύνης που οφείλει να διατηρεί μια ασφαλιστική εταιρεία με όσους την εμπιστεύονται.
«Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Από το σημείο που λέγαμε “ζημιά”, σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “στιγμή της αλήθειας”. Ο ρόλος μας δεν είναι να αποζημιώνουμε αλλά να προστατεύουμε. Να είμαστε σύμμαχοι των ασφαλισμένων μας. Για να έχουμε επιτυχία στην πορεία μας πλέον δίνουμε βήμα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, να μας λένε δημόσια στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ, τι πιστεύουν για τις υπηρεσίες μας χωρίς να μπορούμε να παρέμβουμε σε ό,τι γράφουν» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.
Για όσα ανέφερε ο κ. Μοάτσος η ΑΧΑ Ελλάδας έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες. Όσον αφορά τη «στιγμή της αλήθειας» η Εταιρεία έχει θεσπίσει την αυτόματη προκαταβολή, την πραγματογνωμοσύνη εξ’ αποστάσεως (μέχρι σήμερα μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά τις επόμενες ημέρες θα υλοποιηθεί και για κατοικίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις), την εξόφληση σε 48 ώρες, την επισκευή με εγγύηση.
Σε επίπεδο Εταιρείας – Συμμάχου προς τους ασφαλισμένους, η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει το ΑΧΑ DrivingAcademy(για την εκπαίδευση νέων οδηγών με επακόλουθη μείωση ασφαλίστρων), τοAXADrive 2 (που στο επόμενο διάστημα θα αξιοποιηθεί και σε επίπεδο ασφάλισης) και βέβαια, το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο».
Ο νέος ρόλος που επιθυμεί να έχει η ΑΧΑ ως προς τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, αναδεικνύεται από την υπηρεσία διαχείρισης ρίσκου, το εργαλείο ενημέρωσης ρίσκων για τις επιχειρήσεις και την προστατευμένη επιχείρηση με συμβουλευτική από μηχανικούς της ΑΧΑ.
Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε ένα νέο σύστημα επικοινωνίας που η Εταιρεία έχει ετοιμάσει τόσο για τους ασφαλισμένους όσο και για τους συνεργάτες. Το νέο MyAXAαποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ενώ κορυφαίο εργαλείο που καταδεικνύει τη θέληση της Εταιρείας να έχει ανοικτή και διαφανή επικοινωνία προς το σύνολο των ασφαλισμένων (υπαρχόντων και δυνητικών) είναι το TransparentCustomerFeedback με το οποίο οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι στην ΑΧΑ αξιολογούν δημόσια την Εταιρεία χωρίς η ίδια να μπορεί να παρέμβει ή να φιλτράρει τα σχόλια και τις βαθμολογήσεις τους.
«Κοινή συνισταμένη όσων βρισκόμαστε στην εκδήλωση είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής σχέσης με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση της υγείας και της περιουσίας τους. Μια κακή στιγμή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν άνθρωπο. Τη ζωή του, την ψυχολογία του, τα όνειρά του και τους στόχους του. Αυτή η στιγμή είναι που πρέπει από κοινού με τα δίκτυα διανομής μας να βρισκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους αυτούς και να τους επαναφέρουμε όσο πιο γρήγορα και απλά μπορούμε, στην πρότερη κατάσταση» είπε ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ στην Ελλάδα.
«Το δίκτυο Μεσιτών & Πρακτόρων αποτελεί δίκτυο αιχμής για την ΑΧΑ. Μέσα από τη σημερινή εναλλακτική εκδήλωση θελήσαμε να διατηρήσουμε την τακτική επικοινωνία που έχουμε θεσπίσει με τους κορυφαίους συνεργάτες μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να δούμε όλοι μαζί, ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε για ένα καλύτερο αύριο στην αγορά μας. Η ΑΧΑ είναι μια Εταιρεία που επιθυμεί να χτίζει μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους που συνεργάζεται και φυσικά με τους ανθρώπους που ασφαλίζονται σε αυτή» ανέφερε ο Δημήτρης Μελεξόπουλος, Διευθυντής Δικτύου Μεσιτών & Πρακτόρων στην ΑΧΑ Ελλάδας.
Δείτε wrapup video της εκδήλωσης:
Σε ενδιαφέρουν:
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Και το 2018 συνεργασία με κορυφαίες αντασφαλιστικές εταιρείες
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, με ιδιαίτερη ικανοποίηση, ανακοινώνει ότι έχει εξασφαλίσει, και για το 2018, συνεργασία με κορυφαίες αντασφαλιστικές εταιρείες.
Πιο συγκεκριμένα, έχει συνάψει συμβάσεις με τις: SCOR, AMLIN, QBE, TOKIO MILLENNIUM, MAPFRE, KOREAN , DEVK, COVEA, NACIONAL RE, TRIGLAV, SAVA, GIC.
Η συνεχής υποστήριξη από αξιόλογους αντασφαλιστές αποτελεί έναν από τους παράγοντες που, διαχρονικά, ενισχύουν την αξιοπιστία της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών για αμεσότητα στην καταβολή των αποζημιώσεων.
Σε ενδιαφέρουν:
5 Φεβ 2018
Ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ για τις αποζημιώσεις ΑΣΠΙΣ Πρόνοια και Commercial Value
5.2.18
Ανακοίνωση, αποζημιώσεις, Ασπίς Πρόνοια, Εκκαθάριση, Όμιλος ΑΣΠΙΣ, ΣΥΡΙΖΑ, Commercial Value
No comments
Με ανακοίνωση από το Τμήμα Οικονομικής Πολιτικής, το ΣΥΡΙΖΑ τοποθετείται στο θέμα της εκκαθάρισης του Ομίλου ΑΣΠΙΣ και των αποζημιώσεων για τους πρώην ασφαλισμένους των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value.
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση αναφέρει:
«Παρακολουθούμε συνέχεια και επαναλαμβανόμενα μια στοχευμένη δημοσιότητα σχετικά με τα "σημαντικά κατορθώματα" των υπευθύνων που εμπλέκονται σε όλα τα επίπεδα της εκκαθάρισης του ομίλου ΑΣΠΙΣ.
Θεωρούμε ότι η αποκατάσταση και αποτύπωση της αλήθειας έχει να κάνει με γεγονότα και όχι με στοχευμένη δημοσιογραφία. Τα γεγονότα έχουν ως εξής:
- Ο ιδιοκτήτης του ομίλου ΑΣΠΙΣ δημιούργησε μια τεράστια τρύπα στα αποθεματικά του ομίλου μεγαλύτερη από 150 εκ ευρώ που είχε αρχικά εκτιμήσει η τότε εποπτική αρχή (ΕΠΕΙΑ) και είναι παράδοξο ότι μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί και επιστραφεί ούτε ένα ευρώ.
- Οι εμπλεκόμενοι σε όλα τα ανώτερα επίπεδα εκκαθάρισης και πολιτικής ηγεσίας, σε όλο το διάστημα πριν την κυβέρνηση με κορμό το ΣΥΡΙΖΑ τίποτα δεν έπραξαν ώστε να πληρωθούν οι αποζημιώσεις των πολιτών.
- Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επέβαλλε την πολιτική της βούληση να αποζημιωθούν οι πολίτες και για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια άρχισε η καταβολή χρημάτων στους δικαιούχους.
- Η κυβέρνηση σεβόμενη το θεσμικό ρόλο των εποπτικών αρχών και το νομικό πλαίσιο της Ελληνικής Δημοκρατίας όπως οφείλει δεν παρεμβαίνει στις διαδικασίες που αφορούν τον ορισμό εκκαθαριστή. Έτσι ο εκκαθαριστής που ορίστηκε ήταν απλά επανάληψη του προηγούμενου με μια μερική αντικατάσταση προσώπων και ρόλων.
- Ο τρόπος που ο εκκαθαριστής διανέμει τα ποσά στους πολίτες, η ταχύτητα που το κάνει, τα έξοδα που αφορούν την εκκαθάριση, τα 200.000 συμβόλαια που βρέθηκαν εκτός εκκαθάρισης, το ύψος των ποσών που διανέμει και γενικότερα ότι αφορά το τεχνικό μέρος της διαδικασίας εκκαθάρισης είναι σχεδιασμός των αρχών εκκαθάρισης σε όλα τα επίπεδα.
- Η θετική εξέλιξη της πιθανής συμμετοχής του εγγυητικού κεφαλαίου ζωής ώστε να καταβληθούν επιπλέον ποσά στους πολίτες ταυτόχρονα με τα ποσά που καταβάλει η εκκαθάριση, προέκυψε μετά από αίτημα της πολιτικής ηγεσίας σε σύσκεψη στο ΥΠΟΙΚ αφού πρώτα διατυπώθηκε από τους πολίτες που έχουν ζημιωθεί. Άρα και σε αυτή την εξέλιξη η κυβέρνηση είναι εκείνη που βρίσκεται κοντά στα δίκαια συμφέροντα των πολιτών.
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι κανένα κόμμα και καμία κυβέρνηση από την εποχή που ξέσπασε το σκάνδαλο του ομίλου ΑΣΠΙΣ αλλά και μετά την έναρξη της εκκαθάρισης δεν ενδιαφέρθηκε για τους πολίτες τα δικαιώματα τους και τις αποζημιώσεις τους, η καταβολή των αποζημιώσεων στους δικαιούχους δεν έγινε επειδή "το σκέφτηκε" η εκκαθάριση, εξάλλου οι ίδιοι είναι πριν εκλεγεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Είναι βέβαιο ότι κανείς δε θα μας σταματήσει στην υπεράσπιση των συμφερόντων των πολιτών ούτε θα αλλοιώσει την αλήθεια στο σήμερα και στο μέλλον.
Όλες οι θετικές εξελίξεις είναι εφαρμογή της πολιτικής βούλησης της κυβέρνησης της αριστεράς, πρώτο μέλημα μας είναι ο πολίτης και τα δικαιώματα του. Σε ένα εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον σκληρής επιτροπείας που μας έριξαν απροστάτευτους τα 40 χρόνια διακυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, η κυβέρνηση της αριστεράς είναι εκείνη που κρατά την κοινωνία όρθια και θα τη βγάλει από τα μνημόνια τον προσεχή Αύγουστο και μόνο αυτή».
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)