2 Απρ 2018
Σημαντική βελτίωση αποτελεσμάτων κατά το 2017 για την ACHMEA, μητρική της INTERAMERICAN
2.4.18
Δείκτης Φερεγγυότητας, Οικονομικά αποτελέσματα, παραγωγή ασφαλίστρων, ACHMEA, Interamerican
No comments
Η βελτίωση των βασικών στοιχείων σε όλους, σχεδόν, τους κλάδους δραστηριοτήτων οδήγησε την ACHMEA, μητρική της INTERAMERICAN, κατά το 2017 σε βελτιωμένο λειτουργικό αποτέλεσμα 349 εκατ. ευρώ, έναντι 319 εκατ. ευρώ κατά το 2016. Παράλληλα, επιτεύχθηκε δομική μείωση στις λειτουργικές δαπάνες της τάξεως των 117 εκατ. ευρώ, ενώ ο δείκτης φερεγγυότητας αυξήθηκε κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες, στο 184%. Η παραγωγή μεικτών ασφαλίστρων του ομίλου έφθασε πέρυσι στα 19,35 δισ. ευρώ έναντι 19,50 δισ. ευρώ το 2016. Η καθαρή θέση της ACHMEA ανήλθε στα 9,95 δισ. ευρώ.
Τα υψηλότερα αποτελέσματα οφείλονται, κυρίως, στην γενικές ασφαλίσεις με τη βελτιωμένη παραγωγή, διαχείριση απαιτήσεων και εξόδων, καθώς και στην απουσία μεγάλων φυσικών καταστροφών κατά το 2017. Στις δραστηριότητες του τομέα υγείας υπήρξε, επίσης, βελτίωση των αποτελεσμάτων, λόγω των χαμηλότερων ιατρικών εξόδων, καθώς και των χαμηλότερων απαιτήσεων σε αποθεματικά σε σύγκριση με το 2016
Σημαντικά βελτιώθηκαν και τα αποτελέσματα στον κλάδο ζωής, δεδομένου ότι αυξήθηκαν τα έσοδα επενδύσεων και μειώθηκαν τα λειτουργικά έξοδα. Πέρυσι, η ACHMEA ξεκίνησε την υλοποίηση της νέας στρατηγικής για εταιρικά προγράμματα συνταξιοδότησης και για επαγγελματικά ταμεία, μέσω του παρόχου χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, της εταιρείας Centraal Baheer. Ήδη, ένας πρώτος αριθμός πελατών συμμετέχει στο Συνταξιοδοτικό Ταμείο της Centraal Baheer (APF).
Διεθνώς, η ACHMEA εστιάζει στην ανάπτυξη των βασικών τομέων προτεραιότητας, που είναι οι κλάδοι περιουσίας-ατυχημάτων και υγείας, με έμφαση στην αξιοποίηση των ψηφιακών δυνατοτήτων. H ACHMEA επισημαίνει τη σημαντική βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων σε Ελλάδα με την INTERAMERICAN και Σλοβακία.
Ο Willem van Duin, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ACHMEA, αναφερόμενος στα αποτελέσματα και την προοπτική του ομίλου, μεταξύ άλλων, δήλωσε: «Ως ασφαλιστικός οργανισμός, συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας επεκτείνοντας τις δραστηριότητες ασφάλισης με καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες. Κατά το 2017, ολοκληρώσαμε το πρώτο έτος του νέου κύκλου προγραμματισμού μας με το μήνυμα “Δημιουργώντας μαζί”. Ο έλεγχος κόστους προχωρεί καλύτερα από το χρονοδιάγραμμα και επενδύουμε σημαντικά στην ανανέωση της εταιρείας. Ο στρατηγικός σχεδιασμός μέχρι και το 2020 προβλέπει ένα ετήσιο, μεικτό λειτουργικό αποτέλεσμα περίπου 450 εκατ. ευρώ, εξαιρουμένων των συνεισφορών από τις δραστηριότητες υγείας».
Groupama Ασφαλιστική: Πρωτοπορεί παρουσιάζοντας το "Groupama Pass"
2.4.18
Ασφαλισμένοι, Εξυπηρέτηση πελατών, Έξυπνη εφαρμογή, Groupama Ασφαλιστική, Groupama Pass, Smartphones
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική, σταθερή στη δέσμευσή της να επενδύει διαρκώς στην καινοτομία, αναπτύσσει πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, το «Groupama Pass» για smart συσκευές, αποβλέποντας στην ταχύτερη και ασφαλέστερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.
Το «Groupama Pass» βασίζεται στην τεχνολογία «wallet» και παρέχει τη δυνατότητα ζωντανής απεικόνισης ενός ενεργού ασφαλιστηρίου συμβολαίου αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, η Groupama Ασφαλιστική επιδιώκει να διευκολύνει τους πελάτες της, ώστε να μπορούν να έχουν εύκολη και άμεση πρόσβαση στα βασικά στοιχεία του συμβολαίου αυτοκινήτου τους, μέσω smart κινητού τηλεφώνου ή tablet, και χωρίς την ανάγκη κωδικών εισόδου ή σύνδεσης. Το κάθε «Groupama Pass» είναι ενεργό για όσο καιρό είναι σε ισχύ το αντίστοιχο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Oι πληροφορίες που αναγράφονται στο «Groupama Pass» έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν υποκαθιστούν οποιοδήποτε πιστοποιητικό ασφάλισης.
- Οι υποψήφιοι χρήστες μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους τη νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία της Groupama Ασφαλιστικής, «κατεβάζοντας» το Pass των οχημάτων τους, που παρέχεται μέσω του ηλεκτρονικού Χώρου Πελατών της Groupama Aσφαλιστικής. Για τη διαχείριση του «Groupama Pass», είναι απαραίτητη η χρήση λογισμικού τύπου «wallet», ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της smart συσκευής του χρήστη:
- iOS: Οι κάτοχοι συσκευών iOS, μπορούν άμεσα να διαχειριστούν το «Groupama Pass», προσθέτοντας το σχετικό πάσο απευθείας στην εφαρμογή Apple Wallet, η οποία είναι ήδη ενσωματωμένη στις συσκευές iOS.
- Android: οι κάτοχοι συσκευών Android, μπορούν να διαχειριστούν το «Groupama Pass», αφού πρώτα εγκαταστήσουν μία από τις εφαρμογές τύπου «wallet/passbook» που διατίθενται μέσω του Google Play Store.
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να βρίσκεται στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη διαχρονική δέσμευσή της να απλοποιεί τις διαδικασίες ασφάλισης, προς όφελος των πελατών και των συνεργατών της.
INTERLIFE: Προσφέρει 3 νέα Προγράμματα Υγείας
2.4.18
Ασφάλιση Υγείας, Πρόγραμμα Υγείας, Υγεία, Υγεία MAXIMUM, BONUS x5, Interlife, LIFE Care
No comments
Το “LIFE Care”, το “BONUS x5” και το ανανεωμένο “Υγεία MAXIMUM” είναι τα τρία νέα Προγράμματα Υγείας που σχεδίασε η INTERLIFE Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση για Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας των πολιτών.
- Το Πρόγραμμα Υγείας “LIFE Care” παρέχει όλες τις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις και ελέγχους που οφείλει να πραγματοποιεί ο καθένας μας σε ετήσια βάση, για τον εαυτό του και για την οικογένειά του. Παράλληλα προσφέρει πλήθος καλύψεων για διάγνωση και θεραπεία. Αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα της Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης με ετήσιο κόστος μόνον 50€ για ένα άτομο, 100€ για 2 άτομα και 150€ για οικογένεια με 2 παιδιά. Παρέχεται ανεξαρτήτως ηλικίας ή ιατρικού ιστορικού και χωρίς να απαιτείται προασφαλιστικός ιατρικός έλεγχος ή συμπλήρωση ιατρικού ερωτηματολογίου, ενώ ανανεώνεται σε ετήσια βάση ως ανεξάρτητο προϊόν.
- Το επιδοματικό Πρόγραμμα “BONUS x5” είναι πρωτοποριακό και μοναδικό όσον αφορά το εύρος των επιδομάτων και καλύπτει τον ασφαλισμένο σε περίπτωση Ατυχήματος ή Ασθένειας, συνδυάζοντας με ευελιξία όλα τα ασφαλιστικά επιδόματα, χωρίς καμία υποχρέωση για ένταξη σε οποιοδήποτε άλλο Πρόγραμμα Υγείας της εταιρίας. Στόχος είναι η οικονομική ανακούφιση του ασφαλισμένου σε περίπτωση νοσηλείας ή χειρουργικής επέμβασης με Επιδόματα όπως: Σοβαρών Ασθενειών, Χειρουργικό, Νοσοκομειακής Περίθαλψης, Ανάρρωσης και Τοκετού. Το Πρόγραμμα λήγει αυτόματα στην ηλικία των 70 ετών και μπορούν να ενταχθούν σε αυτό ενήλικες από 18 έως 60 ετών. Το κόστος Ασφάλισης ξεκινά από 8,40 € το μήνα.
- Ανανεωμένο και με επιπλέον παροχές διατίθεται το Νοσοκομειακό Πρόγραμμα “Υγεία MAXIMUM”. Παρέχει στον ασφαλισμένο και στην οικογένεια του ολοκληρωμένη κάλυψη υγείας σε περίπτωση νοσηλείας από Ασθένεια ή Ατύχημα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε Δημόσιο ή Ιδιωτικό Νοσηλευτικό ίδρυμα. Κύρια χαρακτηριστικά του Προγράμματος είναι η κάλυψη υγείας 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο και χωρίς να είναι απαραίτητη η Ασφάλιση Ζωής. Στο Πρόγραμμα μπορούν να ενταχθούν άτομα ηλικίας από 3 μηνών έως και 60 ετών και να παραμείνουν σε αυτό καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής τους, εφόσον το επιθυμούν.
Τα νέα Προγράμματα της INTERLIFE έρχονται να καλύψουν τα κενά της Δημόσιας Υγείας σε όλες τις βαθμίδες περίθαλψης.
30 Μαρ 2018
ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ - COMMERCIAL VALUE: Νέες καταβολές σε 2.062 δικαιούχους
30.3.18
Ασπίς Πρόνοια, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικές αποζημιώσεις, Δικαιούχοι, Εκκαθαριστής, Προσωρινή διανομή, Commercial Value
No comments
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Φεβρουαρίου 2018, τα εξής:
- Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 23 Φεβρουαρίου 2018, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 36.549 συμβόλαια εκ των οποίων 20.866 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 15.683 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
- Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 23 Φεβρουαρίου 2018 ανήλθαν σε περίπου 63.000.000 ευρώ.
Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 2.062 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 1.900 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 162 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 29 Μαρτίου 2018 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.
Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
2114111215, 2114111657,
2114111656, 2114110942,
2107210327, 2107210689,
2114111856, 8005000018 (χωρίς χρέωση από σταθερό)
29 Μαρ 2018
Groupama Ασφαλιστική: Αυξημένες οι καταβληθείσες αποζημιώσεις το 2017
29.3.18
2017, αποζημιώσεις, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικές αποζημιώσεις, Groupama Ασφαλιστική
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική, πιστή στην πεποίθησή της ότι κάθε συμβόλαιο αποτελεί μια δέσμευση απέναντι στον ασφαλισμένο, κατέβαλε 80,7 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις το 2017, καταγράφοντας αύξηση σε σύγκριση με το 2016, οπότε το αντίστοιχο ποσό είχε φτάσει τα 76,4 εκατ. ευρώ. Το γεγονός αυτό επισφραγίζει τη θεμελιώδη αρχή της εταιρείας να διαχειρίζεται με υπευθυνότητα το χαρτοφυλάκιό της και να τηρεί κατά γράμμα τις υποχρεώσεις της.
Κατά τη διάρκεια του 2017 οι αποζημιώσεις στον Κλάδο Ζωής και Υγείας έφτασαν τα 32,3 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση σχεδόν 10 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2016. Η εξέλιξη αυτή αναδεικνύει την υψηλή φερεγγυότητα και αξιοπιστία της Groupama Ασφαλιστικής, και, ταυτόχρονα, ενδυναμώνει την πολιτική της αποτελεσματικής και γρήγορης εξυπηρέτησης των πελατών της.
Παράλληλα, οι καταβληθείσες αποζημιώσεις για το 2017 στον Κλάδο Πυρός ανήλθαν στα 8,9 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση άνω του 100% σε σχέση με το 2016 (4,1 εκατ. ευρώ), η οποία επιβεβαιώνει την πάγια δέσμευση της εταιρείας να ανταποκρίνεται άμεσα στα αιτήματα των πελατών της, έχοντας δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον συγκεκριμένο κλάδο.
Στον κλάδο Αυτοκινήτου, η Groupama Ασφαλιστική κατέβαλε σε αποζημιώσεις το ποσό των 21,9 εκατ. ευρώ, εκπληρώνοντας την υπόσχεσή της να απαλλάσσει από κάθε έγνοια τους ασφαλισμένους σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, επίσης, η εταιρεία αποζημίωσε με 10,6 εκατ. ευρώ τους κατόχους συμβολαίων Ομαδικής Ασφάλισης, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μια ισχυρή ασπίδα προστασίας γι’ αυτούς απέναντι σε απρόοπτα γεγονότα.
Οριακή αύξηση σημείωσαν και οι αποζημιώσεις στον Κλάδο Προϊόντων Unit Linked, με την Groupama Ασφαλιστική να αποπληρώνει το ποσό των 3,9 εκατ. ευρώ το 2017 (έναντι 3,8 εκατ. ευρώ το 2016) σε όσους επέλεξαν να επενδύσουν τα κεφάλαιά τους στα αντίστοιχα προγράμματα της εταιρείας.
Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει με την ίδια αξιοπιστία να διαχειρίζεται τις σχέσεις με τους πελάτες της, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τις ασφαλιστικές τους ανάγκες και αναβαθμίζοντας διαρκώς τις υπηρεσίες της.
28 Μαρ 2018
«Πελοπόννησος» και INTERAMERICAN συμπράττουν για έκτη χρονιά στην «Εβδομάδα Αλληλεγγύης»
28.3.18
Εβδομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εκδοτικός Οργανισμός ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, Interamerican
No comments
Μια εντυπωσιακή κινητοποίηση ενεργών πολιτών, φορέων και επιχειρήσεων-χορηγών, που αποτελεί πλέον ετήσιο θεσμό για την Πάτρα και την αχαϊκή κοινωνία ευρύτερα, επαναλαμβάνεται και φέτος, πριν το Πάσχα - όπως συνηθίζεται. Ο εκδοτικός οργανισμός της εφημερίδας «Πελοπόννησος» (και του site pelop.gr) και η INTERAMERICAN ενώνουν πάλι τις δυνάμεις τους και «Όλοι μία αλυσίδα» με κοινωνικούς φορείς και τοπική αυτοδιοίκηση, οργανώνουν για έκτη χρονιά την «Εβδομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης», από 26 έως και 31 Μαρτίου.
Οι κοινωνικές πρωτοβουλίες κατά την «Εβδομάδα», που τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και υποστηρίζεται από τον Οργανισμό Λιμένα της Πάτρας, φέτος ανοίγονται στη νοτιοδυτική Ελλάδα βγαίνοντας και έξω από την Πάτρα με ενέργειες στο Αίγιο, τα Καλάβρυτα, την Κάτω Αχαΐα, τον Πύργο, τη Ναύπακτο, το Αγρίνιο και το Μεσολόγγι, στη βάση πρωτοβουλιών φορέων κάθε περιοχής.
Οι ενέργειες αφορούν σε συγκέντρωση τροφίμων για να διατεθούν σε άπορους και οικογένειες που πλήττονται από τη φτώχεια, βιβλίων και παιχνιδιών που, σε συνεργασία με την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, θα προσφερθούν σε δημοτικά σχολεία, εξωρραϊστική αναμόρφωση κοινοχρήστων χώρων (πλατείες και πάρκα) και ευαισθητοποίηση των πολιτών για θέματα υγείας και πρόληψης.
Για την INTERAMERICAN, η σύμπραξη αυτή σηματοδοτεί το ουσιαστικό ενδιαφέρον της για τις τοπικές κοινωνίες, με πρακτική έκφραση κάλυψης αναγκών και προτεραιοτήτων που περιλαμβάνονται στο εταιρικό σχέδιο υπευθυνότητας και συνδέονται με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ που η εταιρεία υποστηρίζει. Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο των δράσεων, έχει κινητοποιηθεί και το δυναμικό του διοικητικού γραφείου πωλήσεων Πάτρας.
Generali: Ασφάλιση υγείας πιο πλήρης και ευέλικτη από ποτέ!
Σε αναβαθμίσεις των ασφαλιστικών της λύσεων προχωρά η Generali, εφαρμόζοντας τη φιλοσοφία της, ότι η υγεία των ασφαλισμένων θα πρέπει να προσεγγίζεται ολιστικά. Μέσα από ευέλικτες λύσεις, που ακολουθούν τις εξελίξεις τις ιατρικής αλλά και τις ανάγκες των καταναλωτών, η Generali κάνει τη διαφορά, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη πρόσβαση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες υγείας και εισάγοντας στοιχεία ανταποδοτικότητας στα προϊόντα της.
Η νέα προσέγγιση αφορά τόσο στο εξωνοσοκομειακό πρόγραμμα Health Keeper όσο και στις ήδη επιτυχημένες νοσοκομειακές λύσεις υγείας Medical Safety και Medical Family, οι οποίες ενσωματώνουν παροχές υψηλής ποιότητας, που δεν περιορίζονται στα έξοδα μιας νοσηλείας.
«Όπως έχει αποδείξει η Generali στο χώρο της υγείας δεν ακολουθεί, αλλά χαράσσει νέους δρόμους. Είμαστε περήφανοι, ως εταιρεία, που βάσει των δικών μας προτάσεων και ιδεών στην υγεία, ευνοείται η άμιλλα και ο υγιής ανταγωνισμός και όλο αυτό το αποτέλεσμα η αγορά το επιστρέφει στους ασφαλισμένους της, οι οποίοι επωφελούνται αναβαθμισμένων ποιοτικά προϊόντων και υπηρεσιών. Η νέα μας προσέγγιση αφορά στους ασφαλισμένους και είναι μόνο η αρχή, καθώς ο μόνος μας στόχος είναι να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη και τη σταθερή τους προτίμηση στην Generali, με το να είμαστε παρόντες στις καθημερινές τους ανάγκες και τον τρόπο ζωής τους. Θα υπάρχει συναρπαστική συνέχεια…», υπογραμμίζει η κα Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής.
Νοσοκομειακή Ασφάλιση
Νέες υπηρεσίες που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες υγείας
Το νοσοκομειακό πρόγραμμα Medical Safety, αποτελεί ένα αποτελεσματικό σύστημα υγείας που προστατεύσει τον ασφαλισμένο από κάθε ενδεχόμενο, αφού συνδυάζει την πρόληψη με τη νοσοκομειακή και την τριτοβάθμια περίθαλψη. Παράλληλα, περιλαμβάνει σημαντικά προνόμια και διευκολύνσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να καθορίζει ο ίδιος τις παραμέτρους της ασφάλισής του, χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα και το εύρος της κάλυψης του. Αντίστοιχα, μέσω των οικογενειακών προγραμμάτων Family, η Generali, σεβόμενη τον οικογενειακό προϋπολογισμό, παρέχει υπερπλήρης νοσοκομειακή κάλυψη για όλα τα μέλη της – ζευγάρια και παιδιά- με τους ίδιους όρους. Μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία των παραπάνω νοσοκομειακών προγραμμάτων, η Generali έρχεται ακόμη πιο κοντά στις απαιτήσεις των πελατών της με νέες προτάσεις και παροχές.
Ανταποκρινόμενη στο αίτημα των καταναλωτών για την κάλυψη εξειδικευμένων αναγκών, που έχουν συγκριτικά υψηλό κόστος και δεν περιλαμβάνονται στα παραδοσιακά νοσοκομειακά προγράμματα υγείας της ασφαλιστικής αγοράς, η Generali καινοτομεί εισάγοντας καλύψεις όπως: φαρμακευτικές και οδοντιατρικές δαπάνες, γυαλιά όρασης, εξωνοσοκομειακές παροχές και ιατρικές πράξεις, διαγνωστικές εξετάσεις ακόμη και αισθητικές επεμβάσεις.
Ο ασφαλισμένος, επιλέγοντας τις παραπάνω προαιρετικές καλύψεις θα έχει τη δυνατότητα να επωφελείται, μέσω της ασφάλισής του, απολαμβάνοντας μια σειρά παροχών, που δεν σχετίζονται μόνο με τη νοσηλεία του. Η ασφάλισή του μετατρέπεται σε μια ολιστική προσέγγιση θωράκισης της υγείας, η οποία θα μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες του. Ο ίδιος θα μπορεί παράλληλα να απολαμβάνει σημαντικά ανταποδοτικά οφέλη, όπως μείωση έως και 50% της ετήσιας συμμετοχής του στα έξοδα και συμπληρωματική κάλυψη των επειγόντων περιστατικών με ακόμη μεγαλύτερο κεφάλαιο. Επίσης, η Generali προχωρά και στην κάλυψη εξετάσεων μοριακής βιολογίας, χωρίς οικονομικούς περιορισμούς, καινοτομώντας έτσι, σε σύγκριση με το σύνολο της αγοράς.
Περισσότερα με χαμηλότερο κόστος
Με στόχο να κάνει την ασφάλιση ακόμη πιο φιλική και προσβάσιμη για τους καταναλωτές, η εταιρεία παρέχει ξεχωριστά προνόμια και καλύψεις, με σημαντικό οικονομικό όφελος.
Χαρακτηριστική είναι η ετήσια ισχύς της συμμετοχής που καταβάλει ο ασφαλισμένος, μία μόνο φορά, ανεξάρτητα με το πόσες φορές θα επιλέξει να κάνει χρήση της νοσοκομειακής του κάλυψης.
Ακολουθώντας τις επιταγές της σύγχρονης ιατρικής, εμπλουτίζονται συνεχώς και οι εξετάσεις των δωρεάν ckeck up, ώστε ο ασφαλισμένος να νιώθει πιο σίγουρος και προστατευμένος από ποτέ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Generali έχει εισάγει από πολύ νωρίς την πρόληψη σε όλα της προγράμματα υγείας, παρέχοντας το πιο πλήρες πακέτο προληπτικών ελέγχων στην αγορά. Πλέον, οι ασφαλισμένοι θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν, εκτός από τους δωρεάν ελέγχους και επιπρόσθετες, εξειδικευμένες προληπτικές εξετάσεις, σε ιδιαίτερα προνομιακό κόστος.
Σημαντικές αναβαθμίσεις έγιναν και σε επίπεδο νοσηλείας στο εξωτερικό, αφού η Generali προσφέρει παγκόσμια κάλυψη αλλά και συντονισμό νοσηλείας, χωρίς περιορισμούς, αυξάνοντας το ποσοστό κάλυψης στις περιπτώσεις νοσηλείας στις ΗΠΑ και στον Καναδά, στο 95%.
«Σημείο εστίασης της πολιτικής μας είναι ο ασφαλισμένος! Συνδυάσαμε την τεχνογνωσία μας στον κλάδο Ζωής, επικυρώσαμε τη βιωσιμότητα των λύσεων και αξιολογήσαμε την εμπορική τους επιτυχία με τη βοήθεια των συνεργατών μας, που μας μεταφέρουν τον παλμό της αγοράς. Βάλαμε ένα στοίχημα, να παρέχουμε, για ακόμη μία φορά, τα πιο πλήρη και καινοτόμα προϊόντα και το πετύχαμε», τονίζει ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager της Generali.
Ευελιξία, προσβασιμότητα, οικονομία
Χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό των προγραμμάτων και τις στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαία νοσοκομεία και παρόχους υγείας, η Generali δημιούργησε προσωποποιημένες λύσεις ασφάλισης με σημαντικές διευκολύνσεις για τους καταναλωτές.
Συγκεκριμένα, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, χωρίς περιορισμό, τα νοσοκομεία στα οποία θα μπορεί να κάνει χρήση του προγράμματός του Medical Safety, προσαρμόζοντας αντίστοιχα το κόστος του ασφαλιστηρίου του. Έτσι, έχει πρόσβαση στις πιο σύγχρονες δομές υγείας, ελέγχοντας ταυτόχρονα τον ετήσιο του προϋπολογισμό. Ο κάτοχος του Medical Safety θα έχει δικαίωμα να μετατρέπει το νοσοκομειακό του πρόγραμμά από ανοιχτού δικτύου (πρόσβαση σε όποιο νοσοκομείο επιθυμεί) σε κλειστού τύπου (επιλογή συγκεκριμένων νοσοκομείων από το δίκτυο της εταιρείας), όποια στιγμή το επιθυμεί.
Κι επειδή, εκτός από τις σοβαρές περιπτώσεις που χρήζουν νοσηλείας, εξίσου σημαντικές είναι και οι καθημερινές ανάγκες υγείας, η Generali δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχο νοσοκομειακής ασφάλισης να εντάξει και εξωνοσοκομειακές καλύψεις στο πρόγραμμά του, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος. Έτσι η ασφαλιστική του σχέση με την Generali, γίνεται ένα σημείο αναφοράς, που τον ακολουθεί σε κάθε του βήμα, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία και σιγουριά ό,τι κι αν συμβεί!
Επιβράβευση πελατών
Εκτός από τις παραπάνω βελτιστοποιήσεις, η Generali κάνει πράξη την πελατοκεντρική της φιλοσοφία, εφαρμόζοντας ένα νέο σύστημα επιβράβευσης των πελατών, οι οποίοι διατηρούν μακροχρόνια σχέση με την εταιρεία και πολλαπλά ασφαλιστήρια, παρέχοντάς τους έκπτωση στο ετήσιο ασφάλιστρο. Με αυτόν τον τρόπο η ασφάλιση γίνεται ακόμη πιο συμφέρουσα για τους καταναλωτές, ενώ και ο συνεργάτης ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει ακόμη ένα σημαντικό εργαλείο για την αύξηση του χαρτοφυλακίου του.
Εξωνοσoκομειακή ασφάλιση
Σημαντικές βελτιστοποιήσεις έγιναν και στον τομέα της εξωνοσοκομειακής ασφάλισης υγείας, αφού, το Health Keeper, η πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του, γίνεται ακόμη πιο προσιτό. Eκτός από τους ενδελεχείς προληπτικούς ελέγχους, τις απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις, τις φυσικοθεραπείες αλλά και τις υπηρεσίες που εστιάζουν στην καλή ψυχική υγεία και το ευ ζην, η Generali καινοτομεί ακόμη μία φορά, παρέχοντας και οδοντιατρική κάλυψη στις βασικές του παροχές. Το πρόγραμμα προσφέρεται σε ακόμη πιο ανταγωνιστικό κόστος, κάνοντας την αποτελεσματική θωράκιση της υγείας προσβάσιμη σε όλους.
«Ακούσαμε τους πελάτες μας, τολμήσαμε ακόμη περισσότερες βελτιώσεις και πιστεύουμε ότι τηρήσαμε την υπόσχεσή μας, να παρέχουμε τις πιο συμφέρουσες και ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς. Οι παραπάνω αναβαθμίσεις ικανοποιούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των ασφαλισμένων μας, αλλά αποτελούν ένα σημαντικό κίνητρο και για νέους, που αναζητούν πραγματικά καινοτόμες λύσεις υγείας», σημειώνει ο κ. Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής της Generali Hellas.
27 Μαρ 2018
NN Hellas: Στηρίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Leaders for a Day"
27.3.18
Επαγγελματικός προσανατολισμός, Μαθητές, Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων, Leaders for a Day, NN Hellas
No comments
H NN Hellas υλοποίησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Leaders for a Day” σε συνεργασία με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece (ΣΕΝ/JA Greece) την Παρασκευή 23 Μαρτίου. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές 15-18 ετών και πραγματοποιήθηκε με επιτυχία χάρη στην εθελοντική συμμετοχή και συμβολή των εργαζομένων της εταιρείας.
Oι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas υποδέχθηκαν στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρίας 20 μαθητές Λυκείου από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης, οι οποίοι παρακολούθησαν από κοντά στελέχη στις καθημερινές εργασίες και συναντήσεις τους. Επιπρόσθετα, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις δραστηριότητες και την πορεία της εταιρείας από τη Διοικητική ομάδα της NN Hellas.
Η κα Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, η οποία συμμετείχε ενεργά και η ίδια ως εθελόντρια, δήλωσε σχετικά: «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, στην ΝΝ Hellas, να μοιραζόμαστε την εμπειρία των στελεχών μας προς όφελος των μαθητών. Η εταιρία συμβάλλει στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων της νέας γενιάς επαγγελματιών της χώρας μας, που μπορεί μαζί με την Παιδεία να αποτελέσει μοχλό μελλοντικής ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.»
Η ΝΝ Hellas, αλλά και ο Όμιλος ΝΝ, στηρίζουν το Junior Achievement από το 2015, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος “Future Matters”, που έχει στόχο τη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και τη δημιουργία εκπαιδευτικών ευκαιριών για τη νέα γενιά.
Interasco: Εκδήλωση δικτύου με κεντρικό μήνυμα "We go digital"
27.3.18
Δίκτυο, Εκδήλωση, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Συνεργάτες, Interasco ΑΕΓΑ, We go digital
No comments
Με κεντρικό μήνυμα «We go digital» πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στην Αθήνα, μέσα σ' ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα, η Εκδήλωση Πρακτόρων και Μεσιτών της Interasco Α.Ε.Γ.Α.
Στην εκδήλωση που αποτέλεσε και τελετή βράβευσης των κορυφαίων Ασφαλιστικών Συνεργατών της Interasco Α.Ε.Γ.Α. συμμετείχαν πάνω από 350 άτομα.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, η κα. Πρέσβης του Ισραήλ Irit Ben Abba, η Διευθύντρια Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος κα Ιωάννα Σεληνιωτάκη, ο Executive Vice President Harel International κ. Sammy Bassat, η Γενική Διευθύντρια της Ε.Α.Ε.Ε., κα Μαργαρίτα Αντωνάκη, ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, ο πρώην Υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Αθανάσιος Σκορδάς, οι εκπρόσωποι του Ασφαλιστικού Τύπου, τα στελέχη και το προσωπικό της Εταιρείας καθώς και στελέχη συνεργαζόμενων με την Interasco εταιρειών.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο κ. Κ. Κοτσιλίνης, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ιnterasco Α.Ε.Γ.Α., ο οποίος υπογράμμισε ότι δεν πρέπει να τα περιμένουμε όλα από το κράτος αλλά η ασφαλιστική αγορά πρέπει να έρθει σε επαφή με τα προβλήματα και τις επιφυλάξεις του ασφαλισμένου και να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Ο κ. Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco Α.Ε.Γ.Α. διαδεχόμενος στο βήμα τον κ. Κων/νο Κοτσιλίνη, περιέγραψε, απλά, μεστά και κατανοητά, την εξαιρετική κατάσταση της Interasco και διακήρυξε με σαφήνεια τα βήματα εκείνα που οδηγούν την Εταιρεία στην πραγματοποίηση των στόχων της.
"Όλοι μαζί θα προχωρήσουμε, γιατί θέλουμε οι διαμεσολαβητές να παραμείνουν ισχυρός και αναντικατάστατος πόλος ανάπτυξης για την Interasco", τόνισε ο κ. Σαΐας. "Το όραμα μας είναι η πλήρης ψηφιοποίηση της εταιρείας. We go digital" υπογράμμισε και ανακοίνωσε ότι σε 18 μήνες θα έχει ολοκληρωθεί ένα μεγάλο επενδυτικό έργο πλήρης ψηφιοποίησης της Εταιρείας με την υποστήριξη του Ομίλου Harel.
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σαΐας «Στην Interasco συνεργαζόμαστε διαχρονικά με ελεύθερα ασφαλιστικά δίκτυα διαμεσολάβησης. Η πορεία μας ήταν, είναι και θα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτά» και ολοκλήρωσε την ομιλία του τονίζοντας ότι η «Interasco είναι εδώ για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο».
Την εκδήλωση χαιρέτησε επίσης και η Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κα. Μαργαρίτα Αντωνάκη.
Η κα Ναταλία Γιαννιού, Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing της Interasco Α.Ε.Γ.Α. αναφέρθηκε στη συνεχή βελτίωση και εξέλιξη σε όλα τα τμήματα και τους τομείς της Εταιρείας, ανεξάρτητα από τις συγκυρίες ή τα εμπόδια της χώρας ή της αγοράς.
Όπως είπε χαρακτηριστικά «Προϊοντικά δεν φοβόμαστε καμία σύγκριση. Σε όλους τους τομείς των Γενικών Ασφαλίσεων και Υγείας, με τους πιο ξεκάθαρους όρους, και το σημαντικότερο, με κόστος που να εξασφαλίζει μακροχρόνια διατηρησιμότητα για το πελατολόγιο».
Επιπλέον τόνισε, ότι η Interasco συνεχίζει να εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα με προγράμματα για όλη την οικογένεια, ενώ προχωρά και σε εκτεταμένη απλοποίηση των διαδικασιών της σε όλα τα στάδια (προσφορά, ανάληψη αποζημίωση).
Κατά την ομιλία της η κ. Γιαννιού παρουσίασε ένα συγκινητικό video με τις απόψεις των συνεργατών της για την Εταιρεία και ολοκλήρωσε την ομιλία της τονίζοντας ότι "Μπροστά μας ανοίγονται νέες αγορές και ο κόσμος μας περιμένει. Πολύ σύντομα η Interasco δεν θα είναι μόνο μια εταιρεία που αποζημιώνει καλά, αλλά μια εταιρεία - συνοδοιπόρος του πελάτη και του συνεργάτη".
Κορυφαία στιγμή της εκδήλωσης, ήταν οι βραβεύσεις των Ασφαλιστικών Συνεργατών της Εταιρείας, που αποτελούν την επισφράγιση των προσπαθειών μιας ολόκληρης χρονιάς και ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους.
Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν το καθιερωμένο δείπνο και η βραδιά ολοκληρώθηκε με πολλά χαμόγελα, αισιοδοξία και άριστη διάθεση.
Ανάπτυξη Συνεργασίας μεταξύ Interasco Α.Ε.Γ.Α & Mediterraneo Hospital
27.3.18
Ασφάλιση Υγείας, Ασφαλισμένοι, Παροχές, Συνεργασία, Υγεία, Interasco ΑΕΓΑ, Mediterraneo Hospital
No comments
Στην περαιτέρω ανάπτυξη της ήδη επιτυχημένης συνεργασίας τους προέβησαν η Interasco Α.Ε.Γ.Α. με το Mediterraneo Hospital, προσφέροντας για ένα έτος σε όλους τους ασφαλισμένους ατομικών ή και ομαδικών συμβολαίων κλάδου υγείας, τις παρακάτω παροχές:
- Επείγοντα και έκτακτα περιστατικά στα Εξωτερικά Ιατρεία που δεν χρήζουν νοσηλείας
- Στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία Δωρεάν εξέταση στις βασικές ειδικότητες
- Παροχή ειδικού εκπτωτικού τιμοκαταλόγου με εκπτώσεις
- Δωρεάν ετήσιο check up γυναικών
- Δωρεάν ετήσιο check up ανδρών
- Δωρεάν χρήση ασθενοφόρου εντός Αττικής
- Παροχή MediGift Card προς όλους τους ασφαλισμένους της Interasco
H διευθύντρια κλάδου υγείας & προσωπικών ατυχημάτων κα ΄Αννη Βασιλιάγκου τονίζει ότι:
«είναι εμφανές ότι η Interasco, παραμένει πιστή στις υποσχέσεις της και δεν θα πάψει ποτέ να αναζητά μεθόδους και λύσεις, προκειμένου να προσφέρει στους ασφαλισμένους της, παροχές υψηλού επιπέδου σε Νοσοκομεία με μεγάλο κύρος όπως το Μediterraneo, ενώ στη συνέχεια ευχαρίστησε τον Εμπορικό Διευθυντή του Νοσοκομείου κ. Χρήστο Βιρβίλη για τη μεταξύ τους άψογη συνεργασία».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)