Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Σαρωτική ήταν και φέτος η παρουσία της INTERAMERICAN στο θεσμό των Impact Business IT Excellence Awards, που οργανώθηκαν για έβδομη συνεχή χρονιά από το περιοδικό «Netweek» της Boussias Communications και το ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών).
Η εταιρεία ήταν μεταξύ των πέντε οργανισμών που συγκέντρωσαν τις προϋποθέσεις της συνολικής αναγνώρισης (περισσότερα από τέσσερα βραβεία, με τουλάχιστον δύο Gold), κατακτώντας έτσι το Grand Award. Στις κατηγορίες στις οποίες συμμετείχε, η INTERAMERICAN κατέκτησε τέσσερα χρυσά και δύο ασημένια βραβεία. Έτσι, καθ΄όλη την επταετή διαδρομή του θεσμού η εταιρεία μετρά, συνολικά, 30 BITE Awards, ένα μοναδικό επίτευγμα με το οποίο επιβεβαιώνεται ο προωθημένος ψηφιακός μετασχηματισμός που έχει υλοποιηθεί στην οργάνωση και τις λειτουργίες της με συστήματα, έργα και ψηφιακές εφαρμογές.
Ειδικότερα, η INTERAMERICAN βραβεύθηκε με Gold Βραβεία στις κατηγορίες:
«Κορυφαίες Βραβεύσεις», για την εφαρμογή τηλεματικής στο καινοτόμο προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτου «SmartDrive».
«Λειτουργικές και Επιχειρησιακές Εφαρμογές», στην υποκατηγορία «Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική», για το έργο «Revolutionize Voice of the Customer into actionable insights».
Στην ίδια κατηγορία, στην υποκατηγορία «Αυτοματοποίηση και Υποστήριξη Πωλήσεων/Πωλητών/Marketing», για την εφαρμογή SiS.
Στην ίδια κατηγορία, στην υποκατηγορία «Διαχείριση Εγγράφων και Ροής Εργασιών», για το έργο «Corporate Digitalisation».
Με Silver Βραβεία η εταιρεία βραβεύθηκε στις κατηγορίες: «Διοίκηση και Στρατηγική των Πληροφοριακών Πόρων», στην υποκατηγορία «GDPR Readiness», για το έργο «GDPR Compliance». «Digital Transformation», στην υποκατηγορία «Σύνδεση της Επιχειρηματικής και της ICT Στρατηγικής», για το έργο «Lean-Agile Transformation in Information Technology Services».
Η INTERAMERICAN κατά τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της και την καινοτομία, με ενδεικτικά αντιπροσωπευτικά επιτεύγματα την κορυφαία στην ασφαλιστική αγορά πλατφόρμα Anytime για την απευθείας ασφάλιση, τα συστήματα underwriting και διαχείρισης ζημιών, τα προϊόντα τηλεματικής στην ασφάλιση αυτοκινήτου, το ψηφιακό γραφείο του ασφαλιστή κ.ά.. Η εταιρεία επενδύει, παράλληλα, στη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της και την ανάπτυξη – αξιοποίησή τους μέσα από τον νέο τρόπο εργασίας, που αποτελεί βασικό πυλώνα της εταιρικής στρατηγικής.
Τα έργα που βραβεύθηκαν
«SmartDrive»: αφορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου και βασίζεται στη χρήση ενός συστήματος τηλεματικής, εφαρμοσμένου σε smartphone για ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση usage-based insurance (UBI). Πρόκειται για μια καινοτόμο εφαρμογή που δίνει έμφαση στην κατανόηση των χαρακτηριστικών οδηγικής συμπεριφοράς. Μέσω της εφαρμογής αυτής, κάθε οδηγός μπορεί να έχει μια συνολική εικόνα για τον τρόπο και τον βαθμό κινδύνου της οδήγησής του, οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί.
«Revolutionize Voice of the Customer into actionable insights»: Η λύση αξιοποιεί την ανεύρεση γνώσης με τη χρήση της τεχνικής εξόρυξης κειμένου (text mining), δίνοντας έμφαση στην ανάλυση συναισθήματος του πελάτη (sentiment analysis) για την πιο έγκυρη και αποτελεσματική πληροφόρηση. Με αυτό τον τρόπο, ενισχύεται το συγκριτικό πλεονέκτημα στην άμεση ανάκτηση, τον έλεγχο και τη βελτίωση του δείκτη εμπειρίας του πελάτη (customer experience), στη μελέτη της επικοινωνίας με τον πελάτη και στην ενίσχυση του δείκτης δέσμευσης του πελάτη (customer engagement value)
«SiS»: Η πλατφόρμα Sales Information System (SiS) αποτελεί το βασικό πληροφοριακό σύστημα παρακολούθησης της απόδοσης των δικτύων διανομής ασφαλιστικών προγραμμάτων της εταιρείας με απεικόνιση των παραγωγικών αποτελεσμάτων, KPIs και της επίτευξης των στόχων. Έτσι, οι συνεργάτες της INTERAMERICAN μπορούν να παρακολουθούν τα προσωποποιημένα στοιχεία τους μέσα από ένα balanced scorecard, στη διαδικτυακή πλατφόρμα υποστήριξης των δικτύων πωλήσεων «askme».
«Corporate Digitalisation»: Το έργο αφορά, κυρίως, στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων που περιέχουν την υπογραφή του πελάτη, από τον τρόπο αποστολής τους στη εταιρεία μέχρι τον τρόπο αποθήκευσης τους, δημιουργώντας έτσι μια νέα πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία επικοινωνίας μεταξύ των τμημάτων της. Έτσι, επιτυγχάνεται η ψηφιακή ομαδοποίηση όλων των εντύπων που αφορούν στο ίδιο συμβόλαιο, ανεξαρτήτως χρονικής αποστολής τους, η μετάβαση σε paperless διαδικασίες και η μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των αιτημάτων.
«GDPR Compliance»: Η ΙΝΤERAMERICAN, με την ανακοίνωση του Νέου Γενικού Kανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR), προχώρησε άμεσα και αποφασιστικά στην ανάλυσή του με σκοπό την απόλυτη συμμόρφωση. Οι κυριότερες ενέργειες, μεταξύ άλλων, είναι ο διορισμός του DPO, καθώς και η δημιουργία του DPO Hub, η σύνταξη της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η ικανοποίηση των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένων μέσω συγκεκριμένων διαδικασιών, η ένταξη των προδιαγραφών «by design» και «by default», η τροποποίηση της συγκατάθεσης καθώς και η ανάκλησή της, όπως ορίζει ο Κανονισμός.
«Lean-Agile Transformation in Information Technology Services»: Πρόκειται για κομβικό έργο στο πλαίσιο του μετασχηματισμού των λειτουργιών του τομέα Πληροφορικής της εταιρείας, με ενσωμάτωση των πρακτικών Lean και Agile στον πυρήνα των λειτουργιών της.
Δύο νέες σημαντικές διακρίσεις πρόσθεσε στο ενεργητικό της η κορυφαία του ασφαλιστικού κλάδου, Εθνική Ασφαλιστική.
Η εταιρεία συμμετείχε στον καθιερωμένο θεσμό των IMPACT BITE Awards, που διοργανώθηκαν για έβδομη συνεχή χρονιά φέτος από το περιοδικό Netweek της Βουssias Communications με το ELTRUN, υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ.
Ειδικότερα, η Εθνική Ασφαλιστική απέσπασε:
1.το Gold Award για την εφαρμογή καταπολέμησης ασφαλιστικής απάτης SAS Fraud Framework for Insurance, στην κατηγορία «Ειδικές Εφαρμογές για Εταιρείες στους Κλάδους Τράπεζες/Ασφαλιστικές Εταιρείες.
2.το Silver Award για την ηλεκτρονική πλατφόρμα ETHNIKI FORCE, στην κατηγορία «Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές - Αυτοματοποίηση & Υποστήριξη Πωλήσεων/Πωλητών/ Μάρκετινγκ».
Οι εν λόγω κατηγορίες εντάσσονται στην ενότητα των βραβείων που δίδονται σε επιχειρήσεις για τη βέλτιση χρήση/αξιοποίηση των ITCs. Αφορούν δηλαδή επιχειρήσεις και οργανισμούς που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία πληροφοριακά συστήματα ή έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες στους τομείς των εφαρμογών, υποδομών, υπηρεσιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ως χρήστες και έχουν υιοθετήσει βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης/διοίκησης των ICTs που υποστηρίζουν την επιχειρηματική στρατηγική τους.
Τα βραβεία παρέλαβε για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής ο κ. Γεώργιος Κουτίτσας, Διευθυντής Οργάνωσης και Διαχείρισης Έργων.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου, σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση που έλαβε χώρα στον Ιππόδρομο Αθηνών, παρουσία περισσοτέρων των 550 υψηλόβαθμων στελεχών από το χώρο των επιχειρήσεων, της αγοράς πληροφορικής και επικοινωνιών, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Τα βραβεία IMPACT BITE Awards, θεσμός του Business Technology, στόχο έχουν να αναδείξουν τους οργανισμούς που αξιοποιούν τις ΤΠΕ (τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας), προκειμένου να προσφέρουν επιχειρηματική αξία δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιστοποιώντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες, θέτοντας τα θεμέλια για ανάπτυξη ή βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες.Δύο νέες σημαντικές διακρίσεις πρόσθεσε στο ενεργητικό της η κορυφαία του ασφαλιστικού κλάδου, Εθνική Ασφαλιστική.
Η εταιρεία συμμετείχε στον καθιερωμένο θεσμό των IMPACT BITE Awards, που διοργανώθηκαν για έβδομη συνεχή χρονιά φέτος από το περιοδικό Netweek της Βουssias Communications με το ELTRUN, υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ.
Ειδικότερα, η Εθνική Ασφαλιστική απέσπασε:
1.το Gold Award για την εφαρμογή καταπολέμησης ασφαλιστικής απάτης SAS Fraud Framework for Insurance, στην κατηγορία «Ειδικές Εφαρμογές για Εταιρείες στους Κλάδους Τράπεζες/Ασφαλιστικές Εταιρείες.
2.το Silver Award για την ηλεκτρονική πλατφόρμα ETHNIKI FORCE, στην κατηγορία «Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές - Αυτοματοποίηση & Υποστήριξη Πωλήσεων/Πωλητών/ Μάρκετινγκ».
Οι εν λόγω κατηγορίες εντάσσονται στην ενότητα των βραβείων που δίδονται σε επιχειρήσεις για τη βέλτιση χρήση/αξιοποίηση των ITCs. Αφορούν δηλαδή επιχειρήσεις και οργανισμούς που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία πληροφοριακά συστήματα ή έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες στους τομείς των εφαρμογών, υποδομών, υπηρεσιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ως χρήστες και έχουν υιοθετήσει βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης/διοίκησης των ICTs που υποστηρίζουν την επιχειρηματική στρατηγική τους.
Τα βραβεία παρέλαβε για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής ο κ. Γεώργιος Κουτίτσας, Διευθυντής Οργάνωσης και Διαχείρισης Έργων.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου, σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση που έλαβε χώρα στον Ιππόδρομο Αθηνών, παρουσία περισσοτέρων των 550 υψηλόβαθμων στελεχών από το χώρο των επιχειρήσεων, της αγοράς πληροφορικής και επικοινωνιών, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Τα βραβεία IMPACT BITE Awards, θεσμός του Business Technology, στόχο έχουν να αναδείξουν τους οργανισμούς που αξιοποιούν τις ΤΠΕ (τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας), προκειμένου να προσφέρουν επιχειρηματική αξία δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιστοποιώντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες, θέτοντας τα θεμέλια για ανάπτυξη ή βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες.
Η ΑΧΑ, στρατηγικός συνεργάτης του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», συνεχίζει με συνέπεια για 6η χρονιά να επενδύει στην πρόληψη και την εκπαίδευση για τη μείωση των κινδύνων, τοποθετώντας στο επίκεντρο των ενεργειών της, την ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα οδικής ασφάλειας.
Η ΑΧΑ υλοποίησε και φέτος, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές ηλικίας 15-18 ετών, με στόχο την επιμόρφωσή τους σε θέματα οδικής ασφάλειας. Συγκεκριμένα, τη σχολική χρονιά 2017-2018 εκπαιδεύτηκαν 9.866 μαθητές από 90 σχολεία, ενώ από την έναρξη του προγράμματος έχουν συμμετάσχει συνολικά 45.000 μαθητές.
Το τρίωρο πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής «Κάντο-Σωστά» περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος με οπτικοακουστικό υλικό και το βιωματικό με τη χρήση προσομοιωτών της κινητής μονάδας του Ινστιτούτου. Έτσι οι μαθητές μαθαίνουν τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν στο δρόμο και τις σωστές πρακτικές που τους βοηθούν να κινούνται με ασφάλεια.
«Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εδώ και πολλά χρόνια, επενδύει κυρίως στην πρόληψη, με εκστρατείες και δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης καθώς και με καινοτόμα προγράμματα θεωρητικής και βιωματικής εκπαίδευσης για παιδιά και ενήλικες. Επειδή η πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους ηλικίας 15-25 ετών είναι τα τροχαία δυστυχήματα, το Ινστιτούτο στρέφεται πρωτίστως στα παιδιά. Σε αυτή τη συνεχή προσπάθεια με τη μακροπρόθεσμη στόχευση, πολύτιμη αρωγός μας είναι η ΑXA, που στέκεται πάντα δίπλα μας, θερμός υποστηρικτής και μοιράζεται το όραμά μας για έναν κόσμο που δε θα χάνονται πια ανθρώπινες ζωές στο δρόμο», είπε η Βάσω Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρος Δ.Σ. του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς.
Σύμφωνα με έρευνες, τα τροχαία συμβάντα αποτελούν μία από τις σημαντικότερες αιτίες για σοβαρούς και θανάσιμους τραυματισμούς των νέων στη χώρα μας, ενώ αυξητική τάση παρουσιάζουν οι μόνιμες αναπηρίες λόγω τραυματισμών. Σε αυτό το πλαίσιο, η εκπαίδευση για την πρόληψη των τροχαίων συμβάντων θα συνεχίσουν να αποτελούν για την ΑΧΑ διαχρονικό πυλώνα δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, με στόχο την αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου προβλήματος, που οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην ελλιπή ενημέρωση και επιμόρφωση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας και μη τήρηση των σχετικών νόμων.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Ι.Ο.ΑΣ που μετρά 6 χρόνια! Στην ΑΧΑ, ως Οργανισμός ασχολούμαστε παγκοσμίως με θέματα πρόληψης, τα οποία αποτελούν μέρος της καθημερινής μας λειτουργίας. Σε αυτό το πλαίσιο, μέσω της συνεργασίας μας το Ι.Ο.ΑΣ., έχουμε εκπαιδεύσει μέχρι σήμερα 45.000 παιδιά. Έχουμε ακόμα πολλά πράγματα να κάνουμε στην Ελλάδα για να καταφέρουμε το κοινωνικό αποτύπωμα που θέλουμε σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Πρώτα απ’ όλα, θα πρέπει να δούμε ποια είναι η ευθύνη ως πολίτες και να συμπράξουμε μαζί με ιδιωτικούς φορείς και το κράτος για να φέρουμε βαθύτερα κοινωνικά αποτελέσματα», είπε η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ.
Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα «Κάντο-Σωστά» και τη συνεργασία της ΑΧΑ με το Ι.Ο.ΑΣ. εδώ:
Μια σύμβαση αξιών για τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας που θέτει τον ασφαλισμένο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ανακοίνωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Σε συνέχεια της παρουσίασης του νέου Κώδικα Δεοντολογίας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), η ΕΑΕΕ προχωράει σε μια ακόμα κίνηση ενίσχυσης της σχέσης εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους ασφαλισμένους, παρουσιάζοντας των Κώδικα Δεοντολογίας Εταιριών Οδικής Βοήθειας.
Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας περιλαμβάνει τις αρχές, τις αξίες και τις δεσμεύσεις που οικοδομούν την υπεύθυνη επιχειρηματική λειτουργία των εταιρειών οδικής βοήθειας μελών της ΕΑΕΕ, εξασφαλίζοντας παράλληλα μία έντιμη, ειλικρινή και διάφανη σχέση με τον ασφαλισμένο. Μεταξύ άλλων, οι εταιρίες οδικής βοήθειας, οι οποίες ανταποκρίνονται σε 1.200.000 εξυπηρετήσεις ετησίως (βλάβες – ατυχήματα), δεσμεύονται για αποτελεσματική εξυπηρέτηση, διασφάλιση προσωπικών δεδομένων, μέτρηση ποιότητας με δείκτες και εφαρμογή κώδικα ηθικής και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Με αφορμή την ανακοίνωση της δέσμης αξιών και δεσμεύσεων εταιριών οδικής βοήθειας, ο κ. Γιώργος Βαλαής, Υπεύθυνος στην ΕΑΕΕ για τα θέματα οδικής βοήθειας, δήλωσε: «Ο Κώδικας Δεοντολογίας των εταιριών οδικής βοήθειας περιλαμβάνει τις βασικές αρχές που διέπουν τη λειτουργία τους, για να μπορούν οι ασφαλισμένοι να απολαμβάνουν τα οφέλη της ασφάλισης, με αξιοπιστία. Πρόκειται ουσιαστικά για μια ακόμα πράξη απόδειξης ότι οι εταιρίες του κλάδου μας επιθυμούν να χτίσουν μια σχέση με γερά θεμέλια με τους ασφαλισμένους, η οποία θα στηρίζεται στην ειλικρίνεια και τη διαφάνεια. Από την πλευρά μας, βρισκόμαστε σε απόλυτη συμφωνία και συνεργασία με το σύνολο των μελών Εταιριών Οδικής Βοήθειας με στόχο να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση αναδεικνύοντας την αξία της ασφάλισης σε όλους και ενισχύοντας παράλληλα τις σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό».
Ο Κώδικας Δεοντολογίας αποτελεί ένα σύνολο κανόνων ο οποίος θα λειτουργήσει ως ένας πρακτικός οδηγός για όλες τις δράσεις και τις ενέργειες των εταιρειών οδικής βοήθειας μελών της ΕΑΕΕ, από τις πιο απλές και καθημερινές, ως τις πιο σημαντικές και σύνθετες.
Συγκεκριμένα:
1. Ποιότητα υπηρεσιών
Έχουμε συναίσθηση της σημασίας της αποστολής μας. Για αυτό δεσμευόμαστε να είμαστε πάντα δίπλα σας με υπηρεσίες άριστης ποιότητας που σας διευκολύνουν και σας βοηθούν να αντιμετωπίσετε πιο ομαλά τα απρόοπτα της ζωής.
2. Άμεση εξυπηρέτηση
Οι έκτακτες καταστάσεις απαιτούν γρήγορη αντίδραση. Για αυτό φροντίζουμε να φτάνουμε κοντά σας το συντομότερο δυνατό, στο μέτρο που το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές, καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες.
3. Αδιάκοπη λειτουργία
Είμαστε διαθέσιμοι για σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Διασφαλίζουμε την αδιάκοπη λειτουργία των επιχειρήσεων-μελών μας εφαρμόζοντας Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας.
4. Γεωγραφική κάλυψη
Θέλουμε να νιώθετε τη σιγουριά μιας ευρείας γεωγραφικής κάλυψης. Για αυτό φροντίζουμε οι υπηρεσίες μας να καλύπτουν ολόκληρη τη χώρα, αλλά και πολλές χώρες του εξωτερικού, αξιοποιώντας τα εταιρικά μας δίκτυα και διεθνείς συνεργασίες.
5. Κατάρτιση στελεχών
Η γνώση των ανθρώπων μας είναι θεμελιώδης για την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Για αυτό στελεχωνόμαστε με άριστα καταρτισμένο προσωπικό, που εξελίσσεται διαρκώς μέσα από δράσεις εκπαίδευσης.
6. Υλικές υποδομές
Φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε πάντοτε οχήματα, εξοπλισμό και υποδομές που διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο της εξυπηρέτησής σας.
7. Διαρκής αξιολόγηση και βελτίωση
Είναι προτεραιότητά μας να γινόμαστε διαρκώς καλύτεροι. Για αυτό αγκαλιάζουμε την καινοτομία και αναζητούμε συνέχεια νέους τρόπους για να σας εξυπηρετούμε. Αξιολογούμαστε με βάση μετρήσιμα δεδομένα και βελτιώνουμε συνέχεια τους δείκτες απόδοσής μας.
8. Προσωπικά δεδομένα
Τιμούμε την εμπιστοσύνη σας, φροντίζοντας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, με κάθε μέσο που διαθέτουμε και τηρώντας πιστά το σχετικό νομικό πλαίσιο.
9. Ορθή διαχείριση με διαφάνεια
Δεσμευόμαστε για την άριστη και διαφανή διαχείριση των ιδίων κεφαλαίων μας και των ασφαλίστρων που μας καταβάλλετε. Ως ασφαλιστικές επιχειρήσεις λειτουργούμε υπό τους αυστηρότατους κανόνες του ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου Φερεγγυότητα ΙΙ, που ρυθμίζει θέματα κεφαλαιακής επάρκειας αλλά και ορθής λειτουργίας.
10. Οι Αξίες του ασφαλιστικού κλάδου
Σας ενδυναμώνουμε με τις αξίες του κλάδου μας. Υιοθετούμε τις κοινές δεσμεύσεις των μελών της Ένωσης και ασπαζόμαστε κοινές αξίες όπως φροντίδα, ήθος, υπεύθυνη δράση και ανάπτυξη, επαγγελματισμός, διαφάνεια, σεβασμός προς τον άνθρωπο, το περιβάλλον και την κοινωνία. Ταυτόχρονα δεσμευόμαστε από τους κώδικες δεοντολογίας και Εταιρικής Ευθύνης των Ομίλων μας.
Ανταποκρινόμενη στις ασφαλιστικές ανάγκες και συγκυριακά στις ιδιαίτερες, περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες των πολιτών, όπως αυτές διαμορφώνονται στο σύγχρονο περιβάλλον, η INTERAMERICAN διαθέτει στην αγορά νέα, βελτιωμένα προγράμματα ασφαλίσεων Ζωής και Εισοδήματος. Η εστίαση της εταιρείας στους εν λόγω κλάδους αναδεικνύει, ταυτόχρονα, τον νέο ρόλο συμβούλου στον οποίο κατευθύνονται οι συνεργάτες του εταιρικού δικτύου για την ενημέρωση και καθοδήγηση του πελάτη.
Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN διαθέτει:
τρία νέα προγράμματα Ασφάλισης Ζωής
νέα Ασφάλιση Μόνιμης και Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ) Εφάπαξ Κεφαλαίου
Τα νέα προγράμματα έχουν τα ακόλουθα κοινά γνωρίσματα:
την αύξηση του ορίου ηλικίας λήξης των προγραμμάτων έως το 75ο ετος του ασφαλισμένου
την ανταγωνιστική τιμολόγηση, που προσαρμόζεται στα οικονομικά μέτρα του ενδιαφερομένου
την ιδιαίτερη ευελιξία στην αύξηση/μείωση του ασφαλισμένου κεφαλαίου μετά τη διετία, εφ’ όσον η οικονομική η οικογενειακή κατάσταση του ασφαλισμένου έχει μεταβληθεί και απαιτείται να τροποποιηθεί
ξεκάθαρους και απλοποιημένους όρους, με την εγγύηση του κύρους και της αξιοπιστίας της εταιρείας.
Τα τρία νέα προγράμματα είναι: Η Απλή Ασφάλεια Ζωής με μέγιστη ηλικία εισόδου το 70ό έτος, η Ετησίως Ανανεούμενη με μέγιστη ηλικία εισόδου το 74ο έτος και η Απλή Μειουμένου Κεφαλαίου με μέγιστη ηλικία εισόδου το 65ο έτος.
Όσον αφορά στην Ασφάλιση Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας, που παρέχεται ως προσάρτημα -η ΜΟΑ Εφάπαξ Κεφαλαίου και ως stand alone- χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμολόγηση, έχει ελάχιστη ηλικία εισόδου στο 18ο έτος και λήξη στο 70ό έτος, με κάλυψη εφάπαξ κεφαλαίου σε περίπτωση ΜΟΑ από ασθένεια η ατύχημα.
«Η προσαρμοσμένη στις σύγχρονες συνθήκες Απλή Ασφάλιση Ζωής από την INTERAMERICAN υπογραμμίζει τη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην παροχή βασικών καλύψεων για την προστασία της ποιότητας ζωής, καθώς και την αξιοποίηση της υψηλού επιπέδου κατάρτισης και του επαγγελματισμού του δικτύου των αποκλειστικών συνεργατών της, σε μια περίοδο πραγματικής ανάγκης των πολιτών για υπηρεσίες συμβουλευτικής στην ασφάλιση» δηλώνει ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας. Τα νέα προγράμματα θα συνοδευτούν από εξειδικευμένα σεμινάρια τεχνικών πωλήσεων για επιλεγμένους συνεργάτες της εταιρείας.
Επισημαίνεται ότι η παραδοσιακή Ασφάλιση Ζωής είναι συνυφασμένη με τον «κορμό» των δραστηριοτήτων του εταιρικού δικτύου πωλήσεων (agency),από την ίδρυση της εταιρείας. Ειδικότερα στον κλάδο Ζωής, που συνεισέφερε το 17% στα συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της INTERAMERICAN το 2017, η εταιρεία είχε πέρυσι παραγωγή ασφαλίστρων 59 εκατ. ευρώ.
“Fast Forward – Πορεία Ανάπτυξης και επιτυχίας” ήταν ο τίτλος του φετινού Ετήσιου Συνεδρίου της Prime Insurance Κύπρου, που έγινε στις 16 Ιουνίου στο Hilton Park Λευκωσίας. Ένα συνέδριο που στέφθηκε για ακόμα μία χρονιά με απόλυτη επιτυχία.
Μετά από μια εντυπωσιακή έναρξη και τους επίσημους χαιρετισμούς ,ακολούθησαν οι ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες ομιλίες του κ.Μ.Μιχαηλίδη, Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρίας, του κ.Α.Ρούβα, Γενικού Διευθυντή της Prime Insurance Ελλάδας, την κας.Β.Κορδή, Mindset Coach και του κ.Μ.Μαροπάκη, συμβούλου επιχειρήσεων. Στόχος των ομιλιών ήταν η παρακίνηση και η προτροπή όλων στην αλλαγή και την πορεία που έχει μονόδρομο την πρόοδο και την ανάπτυξη. Στο Συνέδριο απήυθυνε χαιρετισμό και ο κ.Γ.Τοζακίδης , Πρόεδρος του ΠΣΑΣ και της GAMA Hellas.
Ακολούθησαν οι βραβεύσεις των καλύτερων της Κύπρου.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου βραβεύθηκαν επίσης και οι καλύτεροι Συνεργάτες της Ελλάδας για το 2017 , οι άνθρωποι που με την παραγωγή τους τίμησαν την Prime Insurance και βοηθήσαν στη σημαντική ανάπτυξή της το προηγούμενο έτος.
Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική εστιάζοντας στις ανάγκες και απαιτήσεις του κοινού, διευρύνει την γκάμα των προγραμμάτων της με το νέο νοσοκομειακό πρόγραμμα υγείας MINETTA Top Plus. Ειδικότερα το Top Plus αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για ουσιαστική ασφάλιση, παρέχοντας πλήθος καλύψεων και παροχών σε ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, όπως (ενδεικτικά):
Εγγύηση ανανέωσης του συμβολαίου με τους ίδιους όρους και παροχές Δωρεάν Ασφάλιση νεογέννητου για 1 έτος Εναλλακτικές Θεραπείες (βελονισμός ή ομοιοπαθητική)
Περίθαλψη σε ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο και αξιόπιστο δίκτυο συνεργαζόμενων νοσοκομείων αλλά και σε οποιοδήποτε νοσοκομείο στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Επίδομα τοκετού και κάλυψη επιπλοκών τοκετού
Έκπτωση έως και 20% στα ασφάλιστρα των παιδιών, εφόσον ασφαλίζονται ταυτόχρονα ο ένας ή και οι δύο γονείς. Έκπτωση 5% στα ασφάλιστρα όσων διαμένουν εκτός Νομού Αττικής
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Εταιρείας 210 9309500.
Μια νέα ιστοσελίδα σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε από την INTERLIFE Ασφαλιστική με στόχο να προσφέρει σε κάθε επισκέπτη τη δυνατότητα μιας πολυεπίπεδης γνωριμίας με το κοινωνικό έργο και τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της. Η ονομασία και το περιεχόμενό της φωτογραφίζουν το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρία με ιδιαίτερη ευαισθησία.
Στην ιστοσελίδα θα δείτε την ιστορία του προγράμματος όπως εξελίχθηκε τα τελευταία χρόνια, μέσα από δράσεις της εταιρίας που αφορούν την Κοινωνία, την Αγορά, το Περιβάλλον και το Ανθρώπινο Δυναμικό, αντικατοπτρίζοντας την εξέλιξη ενός γόνιμου παρελθόντος σε ένα ελπιδοφόρο μέλλον.
Σας καλούμε, λοιπόν, να περιηγηθείτε στο www.prosferoallios.gr , να γνωρίσετε τις αξίες μας και τους προβληματισμούς που μοιραζόμαστε και να γίνετε κοινωνοί της εταιρικής φιλοσοφίας της INTERLIFE.
Το “εισιτήριο συμμετοχής” στην ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στον “τελικό” των αγώνων Run Greece την ημέρα του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας παραδόθηκε σε σχετική τελετή, η οποία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημοτικού Μεγάρου Καστοριάς.
Η ERGO Ασφαλιστική, η Νο 1 εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα με βάση τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και Μέγας Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, συνδέει τους αγώνες Run Greece που διενεργούνται σε επτά πόλεις της Ελλάδος με τον Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας (ΑΜΑ). Συγκεκριμένα, την ημέρα διεξαγωγής του ΑΜΑ, Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018, διοργανώνεται ο “τελικός” των Run Greece, Αγώνας Δρόμου 3χλμ. ERGO. Οι είκοσι νικητές που διακρίθηκαν στον αγώνα Run Greece στην Καστοριά θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στον Αγώνα Δρόμου 3χλμ. ERGO την ημέρα διεξαγωγής του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, ο οποίος θα αναδείξει τη νικήτρια Περιφέρεια των Run Greece, του σπουδαίου αθλητικού γεγονότος που έχει καταστεί θεσμός στο δρομικό κίνημα.
Οι Επιθεωρητές Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών της ERGO κ.κ. Γιώργος Λογοθέτης και Κωνσταντίνος Κάλλης παρέδωσαν το «εισιτήριο συμμετοχής», αλλά και το «πακέτο» του προγράμματος φιλοξενίας για τις ημέρες των Αγώνων στην ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Κατά τη διάρκεια της τελετής, οι παρευρισκόμενοι, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις λεπτομέρειες του αγώνα του Νοεμβρίου από τους εκπροσώπους του ΣΕΓΑΣ, κ.κ. Ράπτη Αθανάσιο, Πρόεδρο Επιτροπής RUN GREECE, Σαρρή Δημήτριο, Πρόεδρο ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτικής Μακεδονίας και Ελευθεριάδη Αθανάσιο, Τεχνικό Σύμβουλο της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτικής Μακεδονίας. Στην τελετή επίσης παραβρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Δήμου Καστοριάς κος Λάζαρος Ζήσης και ο κος Βάσσου Πασχάλης, Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς. Μετά το πέρας της τελετής, ο κος Γιώργος Λογοθέτης δήλωσε: “Σε συνέχεια της περσινής πρώτης και πολύ επιτυχημένης διεξαγωγής του Αγώνα Δρόμου 3χλ. ERGO, έχουμε την ιδιαίτερη χαρά και φέτος να φιλοξενήσουμε τους κορυφαίους δρομείς από όλη τη χώρα, οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν επάξια την περιφέρειά τους στον τελικό αγώνα την ημέρα του Μαραθωνίου, βιώνοντας τον τερματισμό τους στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Με υψηλό αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας, υποστηρίζουμε όλες τις αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύουν οι αγώνες δρόμου που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ. Γινόμαστε αρωγοί και ενεργά μέλη στην ανάπτυξη του δρομικού κινήματος στην Ελλάδα. Έργο μας λοιπόν και φέτος να είμαστε εκεί για να υποστηρίξουμε όλους τους δρομείς στο δικό τους έργο, στο δικό τους αγώνα.”
Την εταιρική στρατηγική εστίασης στην πρόληψη για την υγεία υπογράμμισε η ενημερωτική εκδήλωση που οργάνωσαν η INTERAMERICAN και η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, στις 13 Ιουνίου στο αμφιθέατρο των κεντρικών γραφείων της εταιρείας. Επιστημονικοί συνεργάτες της κλινικής, στο γενικό θεματικό πλαίσιο «Απαντήσεις της σύγχρονης Ιατρικής σε καίρια θέματα Πρόληψης για την Υγεία», ανέπτυξαν τα ειδικότερα θέματα για την παχυσαρκία, τον καρκίνο του παχέος εντέρου, την υπνική άπνοια και την αναγκαιότητα του τακτικού check-up.
Στόχο της εκδήλωσης αποτέλεσε, όπως επεσήμανε προλογίζοντας τους ομιλητές ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της INTERAMERICAN, «η ανάδειξη των εξαιρετικών δυνατοτήτων των ιδιόκτητων υποδομών υπηρεσιών υγείας στην υποστήριξη της προληπτικής ιατρικής και πρωτοβάθμιας φροντίδας της υγείας» και βέβαια, η αξιοποίηση αυτού του συγκριτικού πλεονεκτήματος από το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων, στην εντεινόμενη προσπάθεια της εταιρείας για καθετοποιημένη διαχείριση της υγείας των ασφαλισμένων. Πέρα από τους πολλούς συνεργάτες από τα γραφεία πωλήσεων του εταιρικού δικτύου στην Αττική, παρευρέθηκαν στην εκδήλωση πελάτες, στελέχη της INTERAMERICAN και της κλινικής.
Τη ροή των παρουσιάσεων συντόνισε ο Αντώνης Γερονικολάου, διευθύνων σύμβουλος της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC, ο οποίος αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη αξία της προληπτικής ιατρικής για την υγεία, τονίζοντας τον καθοριστικό ρόλο της για την ποιότητα ζωής. Ο κ. Γερονικολάου υπογράμμισε τη μεθοδική προσπάθεια συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών της κλινικής, με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών και την αποτελεσματικότητα.
Για την παχυσαρκία, «την απειλητική επιδημία του 21ου αιώνα», μίλησε ο Κωνσταντίνος Χαλκιάς, ειδικός παθολόγος, διευθυντής Παθολογικού Τμήματος και πρόεδρος της Επιτροπής Λοιμώξεων της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC. Ο ομιλητής προσδιόρισε τα αίτια της νόσου -γενετικά, διατροφικά, οικογενειακά, έλλειψη άσκησης και σύγχρονο τρόπο ζωής με την τεχνολογία να έχει και αυτή μερίδιο στον περιορισμό της κινητικότητας και την αύξηση του βάρους- καθώς και τις επιπλοκές, υπογραμμίζοντας την ανησυχητική αύξηση της παχυσαρκίας: 1,9 δισεκατομμύρια ενήλικοι υπέρβαροι και από αυτούς, 600 εκατομμύρια παχύσαρκοι (στοιχεία 2014 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας). Ο κ. Χαλκιάς τόνισε την άμεση σύνδεση της παχυσαρκίας με τη διαβητοπάθεια και μίλησε για καλές πρακτικές πρόληψης και θεραπευτικής αντιμετώπισης (διαιτητική, φαρμακευτική, βαριατρική χειρουργική), με συνεκτίμηση όλων των παραμέτρων.
Στην πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου αναφέρθηκε ο Νικόλαος Σαλαμέτης, γαστρεντερολόγος, διευθυντής Ενδοσκοπικού Τμήματος της κλινικής. Όπως παρατήρησε, το 5-6% του πληθυσμού ενδέχεται να νοσήσει από καρκίνο του παχέος εντέρου στις δυτικές κοινωνίες, όπου αποτελεί τη δεύτερη αιτία θανάτου από καρκίνο. Ο ομιλητής μίλησε για τους πολύποδες και τα εξελισσόμενα αδενώματα που σε βάθος χρόνου μπορούν να γίνουν κακοήθη, τα συμπτώματα και τη δυνατότητα πρόληψης με επίδραση στους περιβαλλοντικούς παράγοντες και με έγκαιρη διάγνωση στην προκαρκινική φάση. Ειδικότερα για τον ασυμπτωματικό πληθυσμό, ο κ. Σαλαμέτης παρουσίασε τις ακολουθούμενες πρακτικές, διαβαθμίζοντας σε ομάδες ατόμων τον κίνδυνο και το είδος του προληπτικού ελέγχου που πρέπει να ακολουθούν.
Ακολούθησε η παρουσίαση του Βασίλη Τζίλα, πνευμονολόγου, πανεπιστημιακού υποτρόφου ΕΚΠΑ, για το σύνδρομο αποφρακτικής υπνικής άπνοιας. Ο ομιλητής αναφέρθηκε στις αιτίες πρόκλησης, στα χαρακτηριστικά συμπτώματα διάγνωσης του προβλήματος, στους φαινοτύπους -παχυσαρκία, κάπνισμα, κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών- που, ωστόσο, δεν αποκλείουν ούτε τεκμηριώνουν τη διάγνωση, η οποία πραγματοποιείται με έλεγχο ύπνου στην κλινική και με πολυσωματογραφική μελέτη ύπνου. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος με C-PAP, ο κ. Τζίλας παρουσίασε τη χρήση του «αόρατου» ανατομικού νάρθηκα.
Ο Κυριάκος Κυριακόπουλος, γενικός οικογενειακός ιατρός, έκλεισε τον κύκλο των ομιλιών αναφερόμενος στον ετήσιο προληπτικό έλεγχο. Ο ιατρός όρισε το check-up (εργαστηριακό, απεικονιστικό, επεμβατικό) ως βάση για την ουσιαστική και αποτελεσματική πρόληψη. Στόχος του τακτικού ελέγχου είναι η αλλαγή του τρόπου ζωής και η συχνότητα της επανάληψής του συναρτάται με την ηλικία, το είδος των εξετάσεων, τις συνυπάρχουσες παθήσεις και τα προβλήματα υγείας του εξεταζομένου. Ο ομιλητής αναφέρθηκε και στα νοσήματα στα οποία αφορά η πρόληψη: τα χρόνια -υπέρταση, σακχαρώδης διαβήτης, υπερλιπιδαιμίες-, τα καρδιαγγειακά, τα κακοήθη και τα συνδεδεμένα με την ηλικία και τον τρόπο ζωής, ενώ παρουσίασε και τις εξετάσεις που περιλαμβάνονται σε ένα βασικό έλεγχο.
Συμπερασματικά, οι ομιλητές συνέκλιναν στην αναγκαιότητα της προληπτικής ιατρικής και φροντίδας της υγείας ως ζωτικής σημασίας, δεδομένου ότι οι βλαπτικοί παράγοντες που επιδρούν στην υγεία, όπως το περιβάλλον, η διατροφή, το στρες, οι αυξημένες υποχρεώσεις και η κόπωση, έχουν διαφοροποιηθεί και αυξηθεί στην εποχή μας. Επισημαίνεται πως τόσο η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC όσο και τα πολυϊατρεία MEDIFIRST, που ανήκουν στην INTERAMERICAN, είναι απολύτως προσανατολισμένα στην πολιτική πρόληψης της εταιρείας για την υγεία και μέσω αυτής, στη μεγιστοποίηση του οφέλους για τον πελάτη μειώνοντας κόστος, χρόνους και καταπόνηση του ασφαλισμένου.