>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

14 Σεπ 2018

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001:2015


Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε στην αναβάθμιση – ανανέωση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας της Εταιρείας, σύμφωνα με το νέο πρότυπο ΙSO 9001:2015.

Η πιστοποίηση κατά ISO 9001:2015 επιβεβαιώνει έμπρακτα το υψηλής ποιότητας επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει η  εταιρεία στους ασφαλισμένους της.

Το ISO 9001:2015 είναι ένα διεθνές πρότυπο που στοχεύει στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών μέσω της διαρκoύς βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών, ώστε να ικανοποιεί πλήρως τις προσδοκίες του τελικού λήπτη – πελάτη. 

Η ΜΙΝΕΤΤΑ παραμένει προσηλωμένη στις βασικές της επιδιώξεις για την προσφορά ουσιαστικών καλύψεων και την άμεση καταβολή αποζημιώσεων, ενισχύοντας διαρκώς το επίπεδο της εξυπηρέτησης προς τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες.




Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική «Ασφαλίζει» τη Συναυλία ADAMO - ΛΕΚΚΑ στο Ηρώδειο

Την ασφαλιστική κάλυψη της Συναυλίας του Salvatore Adamo και του Βασίλη Λέκκα, που θα πραγματοποιηθεί στο Ηρώδειο το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018, ανέλαβε η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική στα πλαίσια των χορηγικών της δραστηριοτήτων.

Η Συναυλία, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την ανέγερση του Νέου Αρχαιολογικού Μουσείου της Δήλου, τελεί υπό την αιγίδα του International Foundation for Greece (IFG) – Aspasia Leventis και εντάσσεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έτους Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, με την εξειδίκευση και την εμπειρία που διαθέτει, αναλαμβάνει την κάλυψη των κινδύνων που απορρέουν από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο Ακύρωσης Εκδηλώσεων (Cancellation of Event).

Η Γενική Διευθύντρια Πωλήσεων, Marketing και Εκπαίδευσης της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική κα Θεοδώρα Σταθούρου δήλωσε:

«Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά που η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική στηρίζει εκδηλώσεις που προάγουν την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αναβάθμισή της. Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική έχει τη γνώση και την ικανότητα να μπορεί να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της, προσφέροντας λύσεις και τεχνογνωσία για πάνω από 45 χρόνια. Φιλοδοξία μας είναι να συνεχίσουμε ακόμη δυναμικότερα την μέχρι σήμερα θετική μας πορεία και να είμαστε αρωγοί σε πρωτοβουλίες που έχουν προστιθέμενη αξία για την κοινωνία μας».


Η Groupama Ασφαλιστική υποστηρίζει την Εβδομάδα Πρόληψης για τον Καρκίνο στη Γυναίκα

Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει έμπρακτα την ενημερωτική εκστρατεία που διοργανώνει το δίκτυο «Γυναίκες στην Ογκολογία - Women 4 Oncology Hellas» από τις 17 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Πρόληψης για τον Καρκίνο στη Γυναίκα.

Σε αυτό το διάστημα, η συγκεκριμένη μη κερδοσκοπική επιστημονική ομάδα εντείνει τις δράσεις της για την πρόληψη της νόσου με δωρεάν κλινικές εξετάσεις, υπερηχογράφημα μαστού και βιωματικά σεμινάρια άσκησης και διατροφής, διοργανώνοντας παράλληλα τριήμερο ιατρικό συνέδριο στο Ίδρυμα Θεοχαράκη. Η καμπάνια ενημέρωσης θα ολοκληρωθεί με μια ξεχωριστή συναυλία στο Ηρώδειο, με τη συμμετοχή του Διονύση Σαββόπουλου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι φετινές δράσεις, πρέσβειρα των οποίων είναι η δημοσιογράφος Σία Κοσιώνη, τελούν υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Οι «Γυναίκες στην Ογκολογία» είναι ένα σωματείο ενημέρωσης και κοινωνικής προσφοράς, με επίκεντρο τη γυναίκα ασθενή με καρκίνο στην Ελλάδα, το οποίο συγκροτήθηκε από έξι γυναίκες Παθολόγους- Ογκολόγους τον Μάϊο του 2014. Στόχος του είναι η δημιουργία ενός μόνιμου ταμείου για την υποστήριξη οικονομικά αδύναμων γυναικών, καλύπτοντας διαγνωστικές μοριακές εξετάσεις, η δαπάνη των οποίων δεν προβλέπεται από τα ασφαλιστικά ταμεία, αλλά και η καλλιέργεια μιας συγκεκριμένης κουλτούρας πρόληψης, με έμφαση στην αντίληψη ότι ο καρκίνος είναι μια νόσος που, όταν εντοπιστεί σε πρώιμα στάδια, κατά κανόνα θεραπεύεται.

Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει σταθερά να στέκεται αρωγός σε κοινωφελείς δραστηριότητες που αποσκοπούν στην καλύτερη δυνατή ενημέρωση της κοινωνίας πάνω σε ευαίσθητα ζητήματα, στέλνοντας παράλληλα το μήνυμα για την αντιμετώπιση του καρκίνου μέσω της έγκαιρης διάγνωσής του.



13 Σεπ 2018

Τα στελέχη της Generali εκπαιδεύονται για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Ένα τριήμερο εκπαιδευτικών σεμιναρίων πραγματοποίησε πρόσφατα η Generali για τα στελέχη της, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να μυηθούν στις πιο σύγχρονες μεθόδους ηγεσίας και διαχείρισης ομάδων. Το διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που σχεδιάστηκε με τη συνεργασία των καταρτισμένων συνεργατών της «Agile Actors», παρακολούθησαν στελέχη από όλες τις βαθμίδες και τα τμήματα της εταιρείας. Ενημερώθηκαν για μεθοδολογίες που αφορoύν στον αποτελεσματικό σχεδιασμό και υλοποίηση έργων, αλλά και σε έξυπνες μεθόδους εξεύρεσης λύσεων με τη βοήθεια του gamification και της agile μεθοδολογίας. 

Τα σεμινάρια αυτά, εντάσσονται στο ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Generali, το οποίο συμβαδίζει με τη στρατηγικής της εταιρείας για:
  • Την υλοποίηση καινοτόμων ψηφιακών έργων
  • Τον σχεδιασμό έξυπνων προϊοντικών λύσεων
  • Την συνολική αναβάθμιση των υπηρεσιών της εταιρείας προς τους Συνεργάτες και τους Ασφαλισμένους
  • Την απλοποίηση των ενδοεταιρικών διαδικασιών
Μία νέα φιλοσοφία για μία νέα εποχή

Κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων πραγματοποιήθηκαν και εργαστήρια, μέσα από τα οποία οι συμμετέχοντες μυήθηκαν στην ανάπτυξη δημιουργικών μεθόδων διαχείρισης και λειτουργίας, που δίνουν έμφαση στην ενδοτμηματική επικοινωνία και συνεργασία, στη συμμετοχικότητα και τη μετάδοση γνώσης μεταξύ διαφορετικών  τμημάτων και τομέων εργασίας, μέσα στην εταιρεία.

Όπως τονίζει ο Chief Technical Manager της Generali, Τάκης Βασιλόπουλος: «Η αγορά προστάζει την ταχύτερη ανταπόκριση και ευελιξία και την ανάπτυξη λύσεων με νόημα και πρακτική αξία, που έχουν ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Εμείς διαθέτουμε το όραμα αλλά και το μεράκι. Η συνεχής εκπαίδευση, μας δίνει τα εφόδια για να το υλοποιήσουμε και να αξιοποιήσουμε τις ικανότητες και την πείρα της ομάδας μας».

Τα στελέχη της Generali εκπαιδεύτηκαν επίσης στην οργάνωση ομάδων εργασίας και τη διαχείριση έργων με βάση τη μεθοδολογία Agile, μια εκσυγχρονισμένη προσέγγιση ηγεσίας, η οποία ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή και την αποτελεσματική αξιοποίηση των δυνάμεων όλων των μελών μιας ομάδας.

Ο λόγος που νέα μοντέλα εργασίας και διαχείρισης, όπως αυτό του Agile, υιοθετούνται διεθνώς από μεγάλους οργανισμούς στην Ελλάδα, αλλά κυρίως στο εξωτερικό, είναι ότι, αποδεδειγμένα, επιτρέπουν στις εταιρείες να κινηθούν στους ρυθμούς της νέας «τάξης πραγμάτων»: να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις της αγοράς και των καταναλωτών, να είναι πιο αποτελεσματικοί και καινοτόμοι. Στόχος της Generali είναι να βελτιώσει την ταχύτητα και την ευελιξία της, μέσω της ενδυνάμωσης των εργαζομένων της, και ιδιαίτερα μέσω της δυνατότητας που δίνεται σε αυτούς να δημιουργούν, να επιβλέπουν έργα και της ελεύθερης ανταλλαγής απόψεων, μεταξύ υφισταμένων-προϊσταμένων, αλλά και ολόκληρων τμημάτων.

Τη σημασία της ανάπτυξης των ανθρώπων και της συμμετοχικότητας στην εξέλιξη ενός οργανισμού υπογράμμισε η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Generali, Μαρία Καμπανέλλου: «Μια εταιρία είναι ένα οικοσύστημα, το οποίο αν κινητοποιηθεί σωστά, μπορεί να αξιοποιήσει γνώσεις και δεξιότητες και εν τέλει να παράξει καινοτομία. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην εκπαίδευση και εξέλιξη των ανθρώπων μας, ακολουθώντας τα πιο σύγχρονα και αποτελεσματικά μοντέλα, που σε βάθος χρόνου προσφέρουν προστιθέμενη αξία σε ολόκληρη την εταιρεία, τους Συνεργάτες της και, φυσικά, τους πελάτες. Τα στελέχη της Generali γνωρίζουν ότι το σύνολο των εργαζομένων της αποτελεί έναν ζωντανό οργανισμό, ο οποίος προσαρμόζεται, ακούει και συνεργάζεται. Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε συνεχώς την επικοινωνία, τις συνέργειες και την ανάπτυξη».

Τα σεμινάρια απέσπασαν τα θετικά σχόλια των συμμετεχόντων, οι οποίοι έφυγαν πλουσιότεροι σε γνώσεις, δημιουργικότητα και νέες ιδέες τις οποίες μοιράστηκαν με τις ομάδες τους, υποσχόμενοι την παρουσίαση νέων έργων το επόμενο διάστημα.


NP Ασφαλιστική: Αύξηση Παραγωγής κατά 7,52% & Δείκτης Φερεγγυότητας 208,3% στο Α' Εξάμηνο 2018

Με σταθερά ανοδικούς ρυθμούς συνεχίστηκε και στο Β’ τρίμηνο της χρονιάς η πορεία των οικονομικών μεγεθών για την NP Ασφαλιστική. Το κλείσιμο του Α’ εξαμήνου του 2018 βρίσκει την Εταιρεία με παραγωγή ύψους 16,3 εκ. Ευρώ αυξημένη κατά 7,52% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή με ποσοστό αύξησης  μεγαλύτερο από τον μέσο όρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς βάσει στοιχείων εξαμήνου  2018 της ΕΑΕΕ. Η αύξηση της παραγωγής προήλθε κυρίως από την αστική ευθύνη αυτοκινήτου μαζί με τις συμπληρωματικές καλύψεις αυτού σε ποσοστό 8,4%, ενώ σταθεροποιητικά ανοδικά  διαμορφώθηκε η παραγωγή στους κλάδους πυρός και λοιπούς κλάδους.

H προσεκτική ανάληψη κινδύνων βάσει των κανόνων underwriting, διαμόρφωσε κατά το Α’ εξάμηνο 2018 ένα καλό αποτέλεσμα ζημιών (L/R) στο σύνολο του χαρτοφυλακίου της τάξης του 43,1% και συντήρησε το υψηλό λειτουργικό αποτέλεσμα της Εταιρείας.

Tα κέρδη προ φόρων βάσει διεθνών λογιστικών προτύπων (ΔΛΠΧ), διαμορφώνονται στα 4 εκ. Ευρώ προερχόμενα μέσα από την οργανική ανάπτυξη του οργανισμού. Οι πληρωθείσες ζημιές κατά το Α’ εξάμηνο ήταν 6,6 εκ. Ευρώ και τα τεχνικά αποθέματα στο τέλος του Α’ εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα 34,1 εκ. Ευρώ.

Δείκτες φερεγγυότητας

Οι δείκτες φερεγγυότητας της NP Ασφαλιστικής είναι από τους μεγαλύτερους στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, με τον δείκτη φερεγγυότητας (SCR) να διαμορφώνεται στο 208,3% και τον δείκτη MCR στο 827,3% με βάσει των στοιχείων Α’ εξαμήνου 2018.

Στρατηγικές ανάπτυξης

Οι βασικές στρατηγικές της Εταιρίας εστιάζονται στην υγιή αύξηση του μεριδίου αγοράς της NP αλλά μέσα από την κερδοφόρα ανάπτυξη των θεμελιωδών της μεγεθών, στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Συνεργάτες και τους Ασφαλισμένους και με ωφέλιμα και άκρως ανταγωνιστικά προϊόντα προς όφελος των καταναλωτών.

Ανάπτυξη και εκπαίδευση δικτύου

Η πολιτική ανάπτυξης της Εταιρείας βασίζεται στην καλύτερη και παραγωγικότερη αξιοποίηση των επαγγελματικών δυνατοτήτων των Συνεργατών της, σε συνδυασμό με την τεχνολογική αναβάθμιση όλων των καθημερινών εργαλείων δουλειάς που είναι απαραίτητα στη σύγχρονη εποχή.

Σε αυτό το πλαίσιο, η NP Ασφαλιστική δίνει μεγάλη έμφαση στην συνεχή διαδικασία εκπαίδευσης, μέσω των κατά τόπους σεμιναρίων επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των Συνεργατών της, με την διεξαγωγή πάνω από 60 σεμιναρίων μέσα στο 2018 για τους υποχρεωτικούς Τομείς Α’,  Β’ και Γ’ του 2018,  καθώς και επαναληπτικών σεμιναρίων για εκκρεμότητες προηγουμένων ετών.


12 Σεπ 2018

Έναρξη σχολικής χρονιάς με παραβάσεις σε 122 σχολικά οχήματα από τα 511 που ελέγχθηκαν

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, πραγματοποιήθηκαν την πρώτη ημέρα εφαρμογής των αυξημένων μέτρων, στοχευμένοι έλεγχοι σε σχολικά λεωφορεία, κατά τη διάρκεια των οποίων και μέχρι τις μεσημβρινές ώρες ελέγχθηκαν (511) σχολικά οχήματα και βεβαιώθηκαν (122) παραβάσεις, εκ των οποίων:
  • 10 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
  • 42 σχετικές με τον ταχογράφο του οχήματος
  •  4 για φθαρμένα ελαστικά
  •  2 για έλλειψη πυροσβεστήρα
  •  5 στέρηση πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας
  •  2 στέρηση δελτίου τεχνικού ελέγχου
  •  1 έλλειψη φαρμακείου
  •  1 μεταφορά υπεράριθμων μαθητών
  •  3 παραβίαση ορίου ταχύτητας
  •  1 παραβίαση σημάνσεων
  •  51 λοιπές παραβάσεις
Οι τροχονομικοί έλεγχοι σε σχολικά λεωφορεία θα συνεχισθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.


ΙΑΣΩ: Προληπτικός έλεγχος για Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα

Το ΙΑΣΩ, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για θέματα σεξουαλικής υγείας δίνει έμφαση στην πρόληψη και προσφέρει εξετάσεις για Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα (ΣΜΝ) σε προνομιακές τιμές.

Συγκεκριμένα προσφέρει τα εξής πακέτα:
  1. Έλεγχος για ΣΜΝ στην προνομιακή τιμή των 40€: Περιλαμβάνει έλεγχο για Χλαμύδια, Ουρεόπλασμα και Μυκόπλασματα
  2. Έλεγχος για ΣΜΝ plus στην προνομιακή τιμή των 95€: Περιλαμβάνει έλεγχο για Χλαμύδια, Ουρεόπλασμα, Μυκόπλασματα, Γονόρροια, Αιμόφιλο, Έρπη, Σύφιλη, Τριχομονάδες
Οι εξετάσεις γίνονται με τη μέθοδο PCR, η οποία παρέχει υψηλή ευαισθησία και ειδικότητα, επιτρέποντας την ανίχνευση μικροοργανισμών (π.χ. ορισμένων ειδών μυκοπλασμάτων και σπειροχαίτης που προκαλεί τη σύφιλη) που με συμβατικές μεθόδους δεν ανιχνεύονται.

Οι εξετάσεις πραγματοποιούνται στον -2 όροφο του ΙΑΣΩ, αφορούν σε γυναίκες και άνδρες και η προσφορά ισχύει έως 31/10/2018.

Τηλέφωνο για πληροφορίες: 210 6185201


11 Σεπ 2018

INTERAMERICAN: Στα 184,7 εκατ. ευρώ η παραγωγή ασφαλίστρων

Σε σταθερή πορεία κερδοφορίας παρέμεινε η INTERAMERICAN κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, σημειώνοντας κέρδη προ φόρων 13,5 εκατ. ευρώ και λειτουργικά (επαναλαμβανόμενα) κέρδη 10,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7% έναντι του περυσινού εξαμήνου. Αξιοσημείωτη είναι η συμβολή στην κερδοφορία της παραγωγής ασφαλίστρων, που έφθασε κατά το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου στα 184,7 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 4,2% έναντι του πρώτου εξαμήνου 2017 (177,2 εκατ.).

«Σε μια περίοδο υψηλών απαιτήσεων και στη βάση ενός φιλόδοξου πλάνου για τη βιώσιμη ανάπτυξη του οργανισμού, είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικές οι επιδόσεις μας, δεδομένου ότι υλοποιούνται παράλληλα, κρίσιμα έργα για την ενίσχυση της ηγετικής θέσης της INTERAMERICAN στο εγγύς μέλλον. Βρισκόμαστε σε φάση εξέλιξης μεγάλου εύρους, προχωρώντας με γοργά βήματα τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις λειτουργίες μας, από την οργάνωση και τη διαχείριση μέχρι τις πωλήσεις. Ταυτόχρονα, υλοποιούμε τον σχεδιασμό μας σε άλλους τέσσερεις κρίσιμους τομείς στρατηγικής προτεραιότητας: στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και ανταπόκριση στις νέες ανάγκες που διαμορφώνονται, την καινοτομία σε εφαρμογές και προϊόντα με δημιουργία οικοσυστημάτων γύρω από την ασφάλιση, τον νέο τρόπο εργασίας με οργανωτική αναδόμηση και σύγχρονη αντίληψη διοικητικής λειτουργίας, που αναδεικνύει τη συμμετοχή και ομαδικότητα και ακόμη, την εισαγωγή μεθόδων βελτίωσης της ποιότητας των δεδομένων μας με ανάπτυξη δεξιοτήτων και εργαλείων ανάλυσης, σύγκρισης και προβλέψεων. Σε αυτή τη δημιουργική προσπάθεια, έρχεται ως επιστέγασμα η αύξηση των κερδών και του κύκλου εργασιών της εταιρείας, με παραγωγικά αποτελέσματα στα οποία συνεισφέρουν όλα τα δίκτυα διανομής» επισημαίνει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου INTERAMERICAN.

H φερεγγυότητα του οργανισμού παραμένει κατά το εξάμηνο υψηλή και στις τρεις εταιρείες των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων: Ζωής 163%, Ζημιών 194% με εφαρμογή του Μερικού Εσωτερικού Μοντέλου πρωτοποριακά για την Ελλάδα και Βοήθειας 138%. Ιδιαίτερα υψηλός, ενδεικτικός της αξιοπιστίας της INTERAMERICAN και της εμπιστοσύνης των πελατών, είναι ο δείκτης Net Promoters Score (NPS), που φθάνει στο 58,8%. Ο συνεχής και μεθοδικός έλεγχος των δαπανών συνεισφέρει στα οικονομικά αποτελέσματα, με τα λειτουργικά έξοδα περιορισμένα στα 57,8 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικότερα, όσον αφορά στα αποτελέσματα παραγωγής ασφαλίστρων, ο οργανισμός παρουσιάζει κατά το πρώτο εξάμηνο σημαντική αύξηση (10,1%) μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων στις Γενικές ασφαλίσεις, που ανέρχονται στα 103,4 εκατ. έναντι 93,9 εκατ. αντιστοίχως πέρυσι. Υπογραμμίζεται η αύξηση στην παραγωγή του κλάδου οχημάτων (10%), με 269.443 ασφαλισμένα οχήματα από την INTERAMERICAN και 339.437 από την Anytime, που έχει ξεκινήσει από το 2017 δραστηριότητα και στην Κύπρο. Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση της παραγωγής και στους κλάδους πυρός (18,2%), αστικής ευθύνης (24,3%), μεταφορών (41,4%) και σκαφών (29,6%). Στον τομέα Υγείας, τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν στα 52,5 εκατ. ευρώ έναντι 49,8 εκατ. κατά το πρώτο εξάμηνο 2017 (αύξηση 5,5%). Αξίζει να επισημανθεί η στροφή στην εμπορική προσέγγιση των ασφαλίσεων υγείας, με έμφαση στο πρωτοποριακό μοντέλο ευέλικτης σύνθεσης συμβολαίων εξατομικευμένης ασφάλισης, που η εταιρεία πρόκειται να ανακοινώσει κατά τις επόμενες ημέρες. Στις ασφαλίσεις Ζωής, η παραγωγή ασφαλίστρων έφθασε στα 28,8 εκατ. ευρώ, έναντι 33,5 εκατ. πέρυσι. Στα ανωτέρω αποτελέσματα περιλαμβάνονται και αυτά τις INTERAMERICAN Βοήθειας, που σημείωσε παραγωγή 15,7 εκατ. ευρώ.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η INTERAMERICAN έχει καταλήξει να αποδώσει, για τα περσινά κέρδη, ιδιαίτερα αυξημένο μέρισμα φέτος στους μετόχους της. Ο μητρικός όμιλος ACHMEA, που ανακοίνωσε πρόσφατα τα αποτελέσματα του κατά το πρώτο εξάμηνο με κέρδη προ φόρων 200 εκατ. ευρώ, περιβάλλει με σταθερή εμπιστοσύνη την INTERAMERICAN, εκτιμώντας ιδιαίτερα την προσαρμοστικότητα της εταιρείας και την πρότυπη συμβολή της σε θέματα στρατηγικής προτεραιότητας του ομίλου, όπως είναι η ψηφιακή διανομή.

Η παραγωγή ασφαλίστρων κατά το πρώτο εξάμηνο (εκατ. ευρώ)

Κλάδοι                1ο εξ/νο 2018     1ο εξ/νο 2017

Γενικές ασφαλίσεις       103,4                    93,9
Ασφαλίσεις Υγείας         52,5                    49,8
Ασφαλίσεις Ζωής         28,8                    33,5

Σύνολο                      184,7                  177,2



ΑΧΑ: Για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο …

Φανταστείτε πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς τσιγάρο. Πώς θα έμοιαζε; Τι θα ήταν διαφορετικό;
Σας προτρέπουμε να ανακαλύψετε έναν κόσμο που υπάρχει στη φαντασία μας, αλλά ταυτόχρονα βρίσκεται και… πολύ κοντά μας.

Ένας κόσμος χωρίς τσιγάρο είναι επί της ουσίας ένας κόσμος με λιγότερες χαμένες ζωές, λιγότερη ταλαιπωρία και οικογενειακή θλίψη, λιγότερα δάκρυα και αγωνία. Είναι ένας κόσμος στον οποίο κανείς δε θα χρειαζόταν βοηθήματα για την παροχή οξυγόνου για να καταφέρει να πάει στη γωνία του σπιτιού του για να ψωνίσει. Είναι ένας κόσμος στον οποίο κανείς δε θα είχε την ανάγκη τεχνητής υποστήριξης για να «κερδίσει ανάσες» και να μπορέσει να διαβάσει στο παιδί του ένα παραμύθι για να κοιμηθεί.

Ένας κόσμος χωρίς τσιγάρο σημαίνει εξάλειψη μιας από τις κυριότερες αιτίες θανάτου στον κόσμο. Αυτό «μεταφράζεται» σε ένα δισεκατομμύριο ζωές παγκοσμίως για τον 21ο αιώνα, δηλαδή, το 10% του συνολικού πληθυσμού. Για ένα μέσο καπνιστή, αυτό σημαίνει 11 επιπλέον χρόνια στο προσδόκιμο ζωής του. Ποιος θα μπορούσε να θεωρήσει αυτούς τους αριθμούς αμελητέους;

Ένας κόσμος χωρίς τσιγάρο είναι, επίσης, ένας κόσμος όπου 4,3 εκατομμύρια εκτάρια των γεωγραφικών εκτάσεων του πλανήτη διατίθενται για πιο ουσιαστικούς σκοπούς. Επίσης, σε έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο, αποφεύγεται το 2-4% της παγκόσμιας αποψίλωσης, ενώ ο αέρας που εισπνέουμε είναι φυσικά, πιο καθαρός.
  • 1 τρισεκατομμύριο δολάρια είναι το ετήσιο κόστος για το κάπνισμα παγκοσμίως, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου των ΗΠΑ.
  • 269 εκατομμύρια δολάρια είναι συνολικά τα φορολογικά έσοδα από το κάπνισμα σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (στοιχεία 2013-2014).
Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα, τα οποία αρκούν για να έχουμε μια συνολική εικόνα για το πώς θα μπορούσε να είναι ο κόσμος χωρίς το κάπνισμα.

Η ΑΧΑ λέει «όχι» στο κάπνισμα

Δυστυχώς, όμως, αυτός δεν είναι ο κόσμος στον οποίο ζούμε. Το κάπνισμα συνεχίζει ακόμα και σήμερα να αποτελεί μία από τις βασικότερες αιτίες θανάτου. Αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου (90% των θανάτων από καρκίνο του πνεύμονα συνδέονται με το κάπνισμα), καθώς και άλλων καρδιαγγειακών, αναπνευστικών παθήσεων και χρόνιων ασθενειών. 

3 βασικοί μοχλοί πίεσης για την καταπολέμηση του καπνίσματος

«Είμαι πεπεισμένος ότι ο ʺκόσμος με τσιγάροʺ στον οποίο ζούμε σήμερα δεν είναι ο μόνος που μπορεί να υπάρξει. Και δεν το λέω μόνο και μόνο επειδή είμαι αισιόδοξος. Μέσα από την εμπειρία μου ως ειδικός στη θεραπεία ενάντια του καπνίσματος και ως μέλος του επιστημονικού συμβουλίου στη SOS Addictions και τη δουλειά μου στην ΑΧΑ, έχω δει ότι σιγά σιγά η νοοτροπία και οι συνήθειες αλλάζουν, μεταβάλλονται. Αυτή η σταδιακή αλλαγή δεν αρκεί, όμως. Για να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε κατά του καπνίσματος, πρέπει να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τις ενέργειές μας σε αρκετούς τομείς, οι οποίοι θα αποφέρουν απτά αποτελέσματα και θα έχουν μακροπρόθεσμα οφέλη», αναφέρει οDr. PhilippePresles, Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης του Τομέα Υγείας στον Όμιλο ΑΧΑ.

Πυλώνας 1ος: Αύξηση τιμής του τσιγάρου
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η αύξηση της τιμής του τσιγάρου κατά 10%, θα μειώσει τα ποσοστά καπνίσματος κατά 4% στις χώρες υψηλού εισοδήματος και 5% στις χώρες με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα. Για την Παγκόσμια Τράπεζα, η αύξηση της τιμής του τσιγάρου σε ποσοστό 50%, θα μπορούσε να οδηγήσει στη μείωση του καπνίσματος σε ποσοστό 20%.

Πυλώνας 2ος: Αποδόμηση της χρήσης καπνού
Η καταπολέμηση του καπνίσματος σημαίνει στην ουσία αποδόμηση της ιδέας ότι η χρήση καπνού είναι κάτι φυσιολογικό. Η πλήρης απαγόρευση όλων των μορφών διαφήμισης καπνού συμβάλλει, κυρίως, στη μείωση της κατανάλωσης του τσιγάρου κατά μέσο όρο σε ποσοστό 7%. Σε ορισμένες χώρες, σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αυτό έχει συμβεί σε ποσοστό 16%. Επίσης, η απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους, όχι μόνο κάνει καθαρότερη την ατμόσφαιρα, αλλά συμβάλλει στην αλλαγή της στάσης των ανθρώπων ως προς το κάπνισμα. Παρόλο που οι καπνιστές έχουν μια δύσκολη περίοδο προσαρμογής σε αυτούς τους περιορισμούς και τις απαγορεύσεις, η πλειοψηφία συμφωνεί ότι είναι ένα θετικό μέτρο, επιβεβαιώνοντας ότι δε θα ήθελαν να επιστρέψουν στην πρότερη κατάσταση. Τέλος, είτε μέσω εκστρατειών ενημέρωσης στα ΜΜΕ, είστε μέσω κυβερνητικών προσπαθειών, οι εκστρατείες ευαισθητοποίησης παραμένουν ένας ισχυρός τρόπος για να καταφέρουμε να έχουμε έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο.

Πυλώνας 3ος: Μείωση του κινδύνου
H μείωση του κινδύνου από το κάπνισμα αποτελεί θεμελιώδη συνιστώσα στον αγώνα για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο. Περιλαμβάνει, κυρίως, προγράμματα για την αντιμετώπιση των βλαβερών συνεπειών του καπνίσματος και προγράμματα για τον περιορισμό του. Περιλαμβάνει, επίσης, την παροχή εξατομικευμένων συμβουλών για τη διακοπή του καπνίσματος. Το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας και Αριστείας της Μεγάλης Βρετανίας (National Institute of Health and Care Excellence) προσφέρει εξειδικευμένες συμβουλές που απευθύνονται στους επαγγελματίες υγείας.

Επίσης, σύμφωνα με τον Dr. Philippe Presles, η Μεγάλη Βρετανία εφαρμόζει τα πιο επιτυχημένα προγράμματα στον αγώνα κατά του καπνίσματος: χρεώνει υψηλό φόρο επί των πωλήσεων καπνού, απαγορεύει τις διαφημίσεις τσιγάρου και πραγματοποιεί σημαντικές εκστρατείες ενάντια στους κινδύνους που προκαλεί το κάπνισμα. Μέσω αυτών των ενεργειών έχει επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, το 1974 το 50% των ανδρών και το 40% των γυναικών κάπνιζαν στη Μεγάλη Βρετανία. Σήμερα, τα ποσοστά αυτά έχουν πέσει στο 16,9% του συνολικού ποσοστού της χώρας και στο 19,1% για τους άνδρες και στο 14,9% για τις γυναίκες.

Το 1962, το Βασιλικό Κολέγιο Ιατρών (Royal College of Physicians), κορυφαίο ίδρυμα για την καταπολέμηση του καπνίσματος, συνέστησε 10 βασικά μέτρα:
  • Περισσότερη εκπαίδευση του κοινού σχετικά με τους κινδύνους του καπνίσματος
  • Απαγόρευση της πώλησης τσιγάρων σε ανηλίκους
  • Περιορισμός των διαφημίσεων τσιγάρου 
  • Εφαρμογή φορολογικής πολιτικής για το κάπνισμα
  • Διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών για το κάπνισμα
  • Ανοιχτές κλινικές κατά του καπνίσματος
  • Ανάπτυξη υποκατάστατων νικοτίνης (ενέσεις νικοτίνης)
  • Ενθάρρυνση καπνιστών που βήχουν να σταματήσουν το κάπνισμα
  • Προτροπή των γιατρών να αποφύγουν το κάπνισμα μπροστά στους ασθενείς

Χρειάστηκαν 30 χρόνια αλλά και η ανακάλυψη των συνεπειών του παθητικού καπνίσματος (το οποίο σκοτώνει σχεδόν 900.000 ανθρώπους κάθε χρόνο) για να τεθούν σε εφαρμογή τα περισσότερα από αυτά τα μέτρα. Χρειάζεται χρόνος για την εφαρμογή αυτών των πολιτικών και για να επέλθουν ουσιαστικές αλλαγές. Σήμερα, όμως, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι είμαστε στον σωστό δρόμο. Έχουμε εντοπίσει και καθορίσει τους καταλληλότερους μοχλούς πίεσης. Είναι στη διακριτική μας ευχέρεια να αποδώσουν καρπούς οι προσπάθειές μας.

Το κάπνισμα ως «πηγή έμπνευσης» για αλλαγή

Ο Dr. Philippe Presles συμπληρώνει: «Είναι καιρός να επιταχύνουμε τις αλλαγές. Για παράδειγμα, πιστεύω ότι πρέπει να εντατικοποιήσουμε την παρακολούθηση του καρκίνου του πνεύμονα: εάν καταφέρουμε να παρακολουθήσουμε τον καρκίνο από τα πρώτα στάδια της εξέλιξής του, το ποσοστό επιβίωσης του ασθενούς θα είναι 15 φορές υψηλότερο. Χρειάζεται να εκπαιδευτούμε ακόμα περισσότερο γι’ αυτό το θέμα: όχι μόνο οι καπνιστές αλλά ολόκληρη η ιατρική κοινότητα. Επιτάχυνση αυτής της αλλαγής επιτυγχάνεται μέσω πρωτοβουλιών που λαμβάνουν εταιρείες που δεν δραστηριοποιούνται στο χώρο της καπνοβιομηχανίας, όπως κάνει για παράδειγμα η ΑΧΑ σε συνεργασία με εταιρείες όπως η Scor, η Calpers, η AMP Capital κ.α. Θεωρώ ότι και άλλες εταιρείες θα ακολουθήσουν αυτή την κατεύθυνση. Πιστεύω ότι ένας κόσμος χωρίς τσιγάρο είναι σίγουρα εφικτός και πλησιάζουμε όλο και περισσότερο προς την εκπλήρωση αυτού του στόχου. Ίσως μια μέρα, στο σχολείο οι μαθητές ρωτήσουν τους δασκάλους τους: «Γιατί;», «Πώς είναι δυνατόν;» Και οι γηραιότεροι να απαντήσουν: «Ήταν καιρός να γίνει κάτι τέτοιο». Τις ημέρες που θα δοθεί αυτή η απάντηση, θα έχει επί της ουσίας γραφτεί μια από τις πιο σπάνιες σελίδες στο βιβλίο ιστορίας της ανθρώπινης υγείας».


10 Σεπ 2018

EurolifeERB: Εισέρχεται σε μια νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πελατών

Η Eurolife ERB οδηγεί για μια ακόμα φορά τις εξελίξεις στον κλάδο της ασφάλισης, επιλέγοντας την κορυφαία διεθνώς εταιρεία Salesforce, ως στρατηγικό συνεργάτη για την ανάπτυξη και υλοποίηση του πλέον καινοτόμου συστήματος CRM στην ασφαλιστική αγορά. Mε σημαντική μακροπρόθεσμη επένδυση που αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, μέσα από την πρωτοποριακή CRM πλατφόρμα, η Eurolife ERB στοχεύει στη δημιουργία ενός εντελώς νέου τρόπου επαφής με τους πελάτες της και μιας εξελιγμένης και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης.

Η επιλογή της Salesforce βασίστηκε στην πολυετή και αποδεδειγμένη διεθνή εμπειρία που διαθέτει η εταιρεία, μέσα από την υλοποίηση σημαντικών έργων που αφορούν σε πολυεθνικούς Ομίλους του χρηματοοικονομικού και ασφαλιστικού κλάδου και όχι μόνον. Γι΄ αυτό και η πλατφόρμα Salesforce είναι το κορυφαίο CRM σύστημα στον κόσμο, το οποίο έχουν επιλέξει περισσότερες από 150.000 εταιρείες, ενώ η εταιρεία έχει αναγνωρισθεί από το Forbes ως η πιο καινοτόμος εταιρεία τεχνολογίας της τελευταίας δεκαετίας.

Με αφορμή την υπογραφή της συμφωνίας συνεργασίας ανάμεσα σε Eurolife ERB και Salesforce, ο κ. Νίκος Γιαννακάκης, Chief Technology & Growth Officer της Eurolife ERB δήλωσε: «Ως ένας από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς Ομίλους στην Ελλάδα, έχουμε αποδείξει ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή να αναπτυσσόμαστε με τέτοιο τρόπο που να συμβάλει και στη συνολική ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου της ασφάλισης στην Ελλάδα, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Μέσα από τη συνεργασία μας με την Salesforce, πρωτοπορούμε φέρνοντας στην  αγορά της Ελλάδας την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας CRM. Στόχος μας είναι να διαθέτουμε τα πιο πρωτοποριακά συστήματα, τα οποία θα μας επιτρέπουν να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για κάθε πελάτη ξεχωριστά, αλλά και συνολικά μια σχέση εμπιστοσύνης που θα διατηρήσει και θα αυξήσει την πελατειακή μας βάση. Άρα, βλέπουμε τη συγκεκριμένη επένδυση, ως κάτι περισσότερο από μία απλή πρωτοποριακή εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας. Θεωρούμε ότι πρόκειται για υλοποίηση στην πράξη της φιλοσοφίας της Eurolife ERB, να φέρει το μέλλον της ασφάλισης ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές».

Ο κ.Richard McGuiness, Regional Senior Vice President της Salesforce τόνισε αντίστοιχα: «Ως κορυφαίος ασφαλιστικός Όμιλος στην Ελλάδα η Eurolife ERB δίνει έμφαση στο πώς μπορεί να αξιοποιήσει την τεχνολογία για να αντιληφθεί καλύτερα τους πελάτες της και να τους προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες. Με το Salesforce Service Cloud η εταιρεία θα είναι σε θέση να καλύψει κάθε ανάγκη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παράλληλα, η could-based CRM πλατφόρμα της Salesforce επιτρέπει στο σύνολο των ανθρώπων της Eurolife ERB, απ΄ όπου κι βρίσκονται και μέσω οποιασδήποτε συσκευής να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που χρειάζονται, καθώς και άμεση πληροφόρηση για το πώς βλέπει, αντιλαμβάνεται και αξιολογεί ο πελάτης αυτές τις υπηρεσίες, που είναι φυσικά και το πιο σημαντικό».  

Το νέο CRM σύστημα συνάδει με την πελατοκεντρική επιχειρηματική στρατηγική της Eurolife ERB και δίνει έμφαση στη διαχείριση όλων των πελατών, σαν να είναι ο μόνος πελάτης. Έτσι, η εταιρεία θα έχει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες τους και να δίνει λύσεις, εντοπίζοντας  ευκαιρίες μέσα από την ανάλυση και διαχείριση όλων των πληροφοριών και δεδομένων. 

Ειδικότερα, οι λύσεις που ήδη αναπτύσσει η Salesforce είναι ιδιαίτερα καινοτόμες και έχουν υιοθετήσει την omni–channel φιλοσοφία, εντάσσοντας όλα τα κανάλια επαφής και επικοινωνίας της Eurolife ERB με τον ασφαλισμένο, αλλά και με τους συνεργάτες και εργαζόμενους της εταιρείας.

Το σύνολο του έργου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2019 και στην πλήρη του ανάπτυξη του θα προσφέρει:
  1. Αναβαθμισμένη οργάνωση της πληροφορίας μέσω προηγμένης τεχνολογίας ανάλυσης δεδομένων, για ακόμα καλύτερη και σε βάθος κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων των πελατών και την παροχή θετικής και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης, με τη χρήση Artificial Intelligence
  2. Αμεσότερη και αποτελεσματικότερη επικοινωνία μέσα από πολλά και διαφορετικά σημεία επαφής
  3. Περαιτέρω αυτοματοποίηση των καθημερινών εργασιών
  4. Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εργασιών που απαιτούν εμπλοκή επιμέρους διευθύνσεων/ τμημάτων
  5. Κοινή χρήση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, απ’ όλα τα μέλη της ομάδας, από οποιοδήποτε σημείο ή συσκευή