Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Έκτακτη Γενική Συνέλευση Μετόχων της ΙΝTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α πραγματοποιήθηκε παρουσία ισχυρής πλειοψηφίας των μετόχων της Εταιρίας τη Δευτέρα 17/12/18 στην έδρα της Εταιρίας στη Θέρμη Θεσσαλονίκης με θέμα:
Λήψη απόφασης για την εισαγωγή των μετοχών της εταιρίας προς διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών. Η παραπάνω απόφαση ελήφθη ομόφωνα.
Υπενθυμίζεται ότι η ΙΝTERLIFE A.A.E.Γ.A. είναι ήδη, από το 2012 εισηγμένη στη Ν.Ε.Α. του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου ενώ, μετά την εισαγωγή της και στο ΧΑΑ, η μετοχή της εταιρίας θα διαπραγματεύεται ταυτόχρονα και στα δύο Χρηματιστήρια.
Για ακόμα μια χρονιά, η Groupama Ασφαλιστική υποστηρίζει το έργο των Παιδικών Χωριών SOS, με μια Χριστουγεννιάτικη πρωτοβουλία των εργαζομένων της εταιρείας, που συγκέντρωσαν μεγάλη ποσότητα τροφίμων μακράς διαρκείας, για να καλυφθούν οι ανάγκες των οικογενειών των Παιδικών Χωριών SOS εν όψει των εορτών.
Στη συνέχεια, η Διοίκηση της Groupama Ασφαλιστικής διπλασίασε -συμβολικά- την ποσότητα που συγκεντρώθηκε από το προσωπικό της, όπως κάνει κάθε χρόνο, στέλνοντας το μήνυμα της διαχρονικής υποστήριξης ενός οργανισμού που έχει ως αποστολή να βοηθάει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες σε δύσκολες εποχές.
Με αυτή την ενέργεια, η οικογένεια της Groupama Ασφαλιστικής θέλησε να χαρίσει στιγμές αισιοδοξίας στα Παιδικά Χωριά SOS, συμβάλλοντας στη δημιουργία εορταστικού κλίματος στα σπιτικά τους, που τόσο ανάγκη έχουν αυτά τα παιδιά.
Με τη συμπλήρωση δέκα χρόνων συνεχούς και ανιδιοτελούς ενίσχυσης των Παιδικών Χωριών SOS, η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να υλοποιεί προγράμματα Κοινωνικής Υπευθυνότητας στον συγκεκριμένο οργανισμό, με στόχο να στηρίξει διαχρονικά το σημαντικό του έργο.
Την υπηρεσία της on-line Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος παρουσιάζει η Generali στους πελάτες της, στον κλάδο αυτοκινήτου, σε συνεργασία με την Europ Assistance. Με τη νέα υπηρεσία η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς την απλή και άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, με την αξιοποίηση έξυπνων, ψηφιακών εργαλείων.
«Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Europ Assistance, προκειμένου να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, μέσα από σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων μας, με μοναδικό στόχο να τους παρέχουμε ασφάλεια, σιγουριά και ταχύτητα ό,τι κι αν συμβεί» δηλώνει η κ. Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Γενικών Ασφαλίσεων της Generali.
Μέσω του myassistance.generali.gr o ασφαλισμένος έχει άμεση πρόσβαση σε Βοήθεια στο δρόμο με ένα κλικ. Συμπληρώνοντας απλώς τα προσωπικά του στοιχεία και τον αριθμό κυκλοφορίας του ασφαλισμένου οχήματος, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να στείλει ηλεκτρονικά την αναγγελία του ατυχήματος ή της ζημιάς στο όχημά του, εύκολα και γρήγορα. Μέσα από ένα σύντομο οδηγό απλών ερωτήσεων ο χρήστης δηλώνει το είδος της ζημιάς του και την ακριβή του τοποθεσία. Αυτόματα ενεργοποιείται ένα σύστημα εξυπηρέτησης, ενώ ξεκινά άμεσα η αποστολή βοήθειας στο σημείο όπου βρίσκεται.
Με αυτόν τον τρόπο ο ασφαλισμένος εξοικονομεί σημαντικό χρόνο, έχοντας τη δυνατότητα να αποφύγει τυχόν τηλεφωνικές αναμονές. Επίσης, με την ψηφιακή υπηρεσία myassistance.generali.gr, απλοποιείται σημαντικά η διαδικασία αναγγελίας ζημιάς, καθώς όλα τα στοιχεία περνούν αυτόματα σε μια βάση δεδομένων, χωρίς την ανάγκη γραφειοκρατικών διαδικασιών.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό γνώρισμα της υπηρεσίας που την κάνει να ξεχωρίζει, είναι ότι απαντά σε μια βασική ανάγκη των ασφαλισμένων, να γνωρίζουν εξαρχής τον ακριβή χρόνο μέσα στον οποίο θα καταφθάσει η Βοήθεια. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η οποία διαρκεί, κατά μέσο όρο, μόλις δύο (2) λεπτά, ο πελάτης μπορεί να παρακολουθήσει στην οθόνη του κινητού του, σε πραγματικό χρόνο, την πορεία του συνεργάτη της Europ Assistance, καθώς θα φτάνει στο σημείο όπου βρίσκεται.
Στην οθόνη εμφανίζεται επίσης και ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης. «Η Europ Assistance στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου Generali, πάροχος των υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος, υλοποιεί το στρατηγικό της πλάνο που έχει σαν στόχο τη συνεχή βελτίωση της επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, την εύστοχη πρόβλεψη και κατανόηση των αναγκών τους, στο πλαίσιο που επιβάλει ο νέος ψηφιακός κόσμος, προσφέροντας συνεχώς καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες, που λύνουν δύσκολες ή αγχωτικές καταστάσεις και βελτιώνουν τη ζωή τους. Με την νέα υπηρεσία “Generali My Road Assistance” η Europ Assistance επισφραγίζει τη δυναμική παρουσία της στον χώρο της ψηφιακής πραγματικότητας», δηλώνει ο κ. Λεωνίδας Κορωναίος, Διευθυντής Πωλήσεων & Ανάπτυξης της Europ Assistance.
Μετά τη σημαντική μείωση στους χρόνους ανταπόκρισης στις κλήσεις Οδικής Βοήθειας, με την επίτευξη του χρόνου ρεκόρ, 30 λεπτών, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η νέα υπηρεσία αποτελεί ένα ακόμη βήμα της Generali στην ολοκληρωμένη, Smart & Simple εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το καινοτόμο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ‘Ideas That Change Us’ από την NN Hellas και το Orange Grove.
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για ομάδες και start-ups που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να εισέλθουν στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας.
Κατά την τελική φάση της διαδικασίας, οι επιλεχθείσες ομάδες με ενθουσιασμό και δυναμισμό, παρουσίασαν τις ιδέες τους στην κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από τους: Σωτήρη Παπαντωνόπουλο, co-founder of Venture Capital UniFund, Γιάννη Νούση, συνιδρυτή του ελληνικού ανερχόμενου startup Travelmyth καθώς και από το Γιώργο Καραντώνη του Venture Capital Metavallon.
Οι ομάδες που παρακολούθησαν το εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης, έλαβαν καθοδήγηση από στελέχη της ΝΝ Hellas καθώς και από ειδικούς συμβούλους ανάπτυξης start-ups από την Oλλανδία, τους IdeaHackers.
Οι τρεις ομάδες με τις καλύτερες ιδέες που διακρίθηκαν στο πλαίσιο του διαγωνισμού είναι οι:
1ος TORAFUGU TECH
2ος KIDS IN THE KITCHEN
3ος CROWDWELL
Ο Πρέσβης της Ολλανδίας στην Ελλάδα, Caspar Veldkamp, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συνεργασία της NN Hellas με το Orange Grove και ταυτόχρονα πολύ εντυπωσιασμένος από το ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα στους τομείς της Τεχνολογίας Υγείας, Πρόληψης και Ευεξίας.
Περιμένουμε πολλά από αυτές τις νέες start-ups και πρέπει να πω πως παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον την εξέλιξή τους. Είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε ευχάριστα νέα τους, όταν μελλοντικά θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στο πρόγραμμα.».
Η Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, Μαριάννα Πολιτοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Παρακολουθώντας τις καινοτόμες ιδέες των ομάδων, είμαι πολύ χαρούμενη για την υλοποίηση του προγράμματος ‘Ideas that Change Us’.
Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η NN Hellas βρίσκεται εμπράκτως δίπλα σε ταλαντούχους ανθρώπους, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εφόδια για να πραγματοποιήσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα και να κατακτήσουν τα όνειρά τους.»
Για 4η συνεχή χρονιά, η ΑΧΑ, μία Εταιρεία που αποδεικνύει συνεχώς ότι όλα οφείλουν να ξεκινούν και να καταλήγουν στον άνθρωπο, διοργάνωσε την Εβδομάδα “We Care for You”, μία πρωτοβουλία αφιερωμένη στους ανθρώπους της.
Για μία εβδομάδα οι εργαζόμενοι της ΑΧΑ ενημερώθηκαν, αλληλεπίδρασαν, διασκέδασαν και συζήτησαν ανοιχτά για θέματα που τους απασχολούν. Κατά τη διάρκεια του φετινού “We Care for You”, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των νέων χώρων της Εταιρείας, τα οποία την αναβαθμίζουν και την κάνουν πρωτοπόρο στη σύγχρονη αρχιτεκτονική λογική των μεγάλων γραφείων «ανοιχτής διάταξης». Παράλληλα, την πρωτοβουλία πλαισίωσαν πρωτότυπες δραστηριότητες, θεατρικά δρώμενα και ενημερώσεις για τα παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ που ενθουσίασαν για ακόμα μια χρονιά όλους όσους συμμετείχαν.
The AXA Element
Οι άνθρωποι του οργανισμού ενημερώθηκαν για τα νέα προγράμματα καινοτομίας και κατάθεσης ιδεών της AXA, τις νέες ευκαιρίες εκπαίδευσης, καθώς και για την ομάδα αιμοδοσίας ΑΧΑ.
Η άφιξη στον πλανήτη Open Space
Όλοι οι εργαζόμενοι γιόρτασαν παρέα την άφιξή τους στο Open Space, τον νέο, πρωτοποριακό και διαδραστικό κόσμο εργασίας τους, που στηρίζει τον ανοιχτό διάλογο, τη συνεργασία, την καινοτομία και τέλος μια από τις βασικότερες αρχές της εταιρείας, την ομαδικότητα!
Να η Ευκαιρία
Για μιάμιση ώρα το ανθρώπινο δυναμικό της ΑΧΑ είχε τη δυνατότητα να συζητήσει ανοιχτά με την Εκτελεστική Επιτροπή και να μοιραστεί τις ιδέες, τις απόψεις αλλά και τους προβληματισμούς σε μία συνάντηση χωρίς ατζέντα και πρωτόκολλα.
Live My Day
Το live my day είναι μια ολιστική προσέγγιση που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους εργαζόμενους να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες και τις καλύτερες πρακτικές των τμημάτων της Εταιρείας που εξυπηρετούν τον πελάτη. Κάθε χρόνο μία ομάδα του οργανισμού επιστρατεύει τη φαντασία και τη δημιουργικότητά της για να παρουσιάσει με έναν διαφορετικό τρόπο τον ρόλο της μέσα στον οργανισμό. Φέτος, τα ηνία δόθηκαν στη Διεύθυνση Ανάληψης Κινδύνων Ασφαλίσεων κατά Ζημιών, η οποία δημιούργησε μία ανεπανάληπτη θεατρική παράσταση με τίτλο «Οι δέκα μικροί Underwriters»!
Ημέρα Ανεξαρτησίας: Την τελευταία ημέρα, παιδιά των εργαζομένων της ΑΧΑ, ηλικίας 20 -25 ετών, συζήτησαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας, κ. Ερρίκο Μοάτσο και τη Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, κ. Άννα Μανιάτη, οι οποίοι τους έδωσαν πολύτιμες συμβουλές για τη δημιουργία του ιδανικού βιογραφικού και τη διεξαγωγή μιας επιτυχημένης συνέντευξης. Επίσης, εξειδικευμένη συνεργάτιδα σε θέματα επαγγελματικής κατάρτισης έδωσε πολύτιμες συμβουλές και μέσω role play παιχνιδιού βοήθησε τα παιδιά για την καλύτερη προετοιμασία μιας μελλοντικής συνέντευξης.
Η Εβδομάδας “We Care for You” κορυφώθηκε με το party της Εταιρείας, όπου οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να γιορτάσουν όλοι μαζί την ολοκλήρωση μιας ακόμα επιτυχημένης πρωτοβουλίας αφιερωμένη στους ανθρώπους της.
Η Eurolife ERB, στο πλαίσιο του θεσμού «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», διοργάνωσε το 2ο Business Day, καλωσορίζοντας στα γραφεία της 35 φοιτητές από επτά κορυφαία πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας. Ο σκοπός του 2ου Business Day ήταν να αποτελέσει μια εμπειρία γνωριμίας των φοιτητών με μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου.
Πιστεύοντας και υποστηρίζοντας τη δυναμική των millennials, το πρόγραμμα ημέρας που σχεδίασε η Eurolife ERB για τους φοιτητές, είχε στόχο να αναδείξει τη δομή και τις προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου, καθώς και τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει στη νέα γενιά.
Οι φοιτητές, προερχόμενοι από σχολές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστημίου Πειραιά, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, του Πανεπιστημίου της Αθήνας, του Παντείου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Κρήτης και του ΤΕΙ Μεσολογγίου, επισκέφθηκαν τη Eurolife ERB και συνομίλησαν με τη Διοικητική Ομάδα, καθώς και με στελέχη από διαφορετικές διευθύνσεις της εταιρείας. Σε
μια ημέρα αφιερωμένη στους ίδιους, οι φοιτητές γνώρισαν τη δομή, την
οργάνωση και τον τρόπο λειτουργίας του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου και
ήρθαν σε επαφή με εξελίξεις και τάσεις που διαμορφώνονται στον κλάδο
από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές. Καλωσορίζοντας τους φοιτητές, η
Διεύθυνση HR παρουσίασε το όραμα και τις αρχές της Eurolife ERB («Ήθος,
Πάθος, Λόγος»), οι οποίες διέπουν το σύνολο του στρατηγικού σχεδιασμού
και των διαδικασιών της. Στη συνέχεια, οι φοιτητές συναντήθηκαν με
στελέχη της Διοικητικής Ομάδας και συνομίλησαν μαζί τους, αφενός για το
πώς λειτουργούν καθημερινά τα διαφορετικά τμήματα της εταιρείας,
αφετέρου για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται και αποτελεί employer of
choice για υποψήφια στελέχη προερχόμενα από πολλούς και διαφορετικούς
κλάδους. Το πρόγραμμα ημέρας επιφύλασσε κι άλλες δραστηριότητες για τους
επισκέπτες φοιτητές, καθώς τους παρουσιάστηκαν τα καινοτόμα προγράμματα
τεχνολογίας που αναπτύσσει η Eurolife ERB και το Digital Factory της
εταιρείας – το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτόν το σκοπό.
Επιπροσθέτως, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν στελέχη
της Eurolife ERB που ξεκίνησαν στην εταιρεία την πρακτική τους και, στη
συνέχεια, απορροφήθηκαν στο δυναμικό της.
Τέλος, η ομάδα του HR έδωσε χρήσιμες οδηγίες για μια επιτυχημένη επαγγελματική συνέντευξη και παρουσίασε μια προσομοίωσή της μέσω του Owiwi, του πρωτοποριακού serious game που χρησιμοποιείται από σύγχρονες επιχειρήσεις για την επιλογή και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού τους.
Η κα. Βάσια Χανιώτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Eurolife ERB, δήλωσε σχετικά με το 2ο Business Day «Με στόχο τη διασύνδεση της πανεπιστημιακής κοινότητας με τον επιχειρηματικό κόσμο, επιδιώκουμε σταθερά να είμαστε σε επαφή με τη νέα γενιά, η οποία χαρακτηρίζεται από διαρκώς υψηλότερο επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων. Καθώς το αντικείμενο ενός ασφαλιστικού Ομίλου, όπως η Eurolife ERB, διευρύνεται συνεχώς, είναι σημαντικό να δείχνουμε στους νέους ανθρώπους τις δυνατότητες απασχόλησης που μπορούν να προσφέρουν οι ασφαλιστικές, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες σταδιοδρομίας σε ένα κλάδο που συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά».
Εξαιρετικά θετική εικόνα και χρήσιμα συμπεράσματα προς αξιοποίηση κατέδειξε για άλλη μια χρονιά η έρευνα ικανοποίησης συνεργατών που πραγματοποίησε η INTERLIFE Ασφαλιστική στο σύνολο του Δικτύου συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε όλη την Ελλάδα.
Η έρευνα που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση, υλοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2018 από το Τμήμα Marketing της εταιρίας μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου ενώ συμμετείχε σ’ αυτήν η πλειοψηφία των συνεργατών της από όλη την Ελλάδα. Στόχος της, η συνολική αξιολόγηση του πλαισίου συνεργασίας της εταιρίας με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές καθώς και ο εντοπισμός θεμάτων προς βελτίωση.
Οι συμμετέχοντες είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα, κλήθηκαν να δηλώσουν το βαθμό ικανοποίησής τους αναφορικά με την εξυπηρέτηση των επί μέρους Διευθύνσεων και Τμημάτων, την ποιότητα των παρεχόμενων Υπηρεσιών, την ανταγωνιστικότητα των Προγραμμάτων, την ανταπόκριση και την επίλυση τυχόν προβλημάτων ενώ, παράλληλα, ζητήθηκαν προτάσεις για περαιτέρω σύσφιξη της αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης που διέπει τη συνεργασία.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, δυνατά σημεία της Εταιρίας αναδείχθηκαν η Φερεγγυότητα και η Αξιοπιστία, η Ταχύτητα των Αποζημιώσεων και η Ποιότητα Επικοινωνίας & Εξυπηρέτησης που συγκέντρωσαν ιδιαίτερα υψηλούς βαθμούς ικανοποίησης με τους μέσους όρους θετικών απαντήσεων να κυμαίνονται σε ποσοστά από 90 έως 92%.
Για τις επιμέρους Διευθύνσεις και Τμήματα τα ποσοστά των ικανοποιημένων συνεργατών είναι υψηλά ως προς την Επικοινωνία και την Εξυπηρέτηση με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 88% έως 92%. Οι υψηλότερες «επιδόσεις» καταγράφηκαν στον Κλάδο Αυτοκινήτου 92%, τον Κλάδο Πυρός 90%, τον Κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης 88% και τον Κλάδο Προσωπικών Ατυχημάτων & Ασθενειών 88%. Η ταχύτητα και η ευελιξία στην Ανάληψη Κινδύνων, η αμεσότητα στην ενημέρωση και η έγκαιρη διεκπεραίωση συγκέντρωσαν ποσοστά ικανοποίησης από 90-92% ενώ για την Διεύθυνση Πωλήσεων καθώς και για την συνεργασία με τους Επιθεωρητές Πωλήσεων ο βαθμός ικανοποίησης ανέρχεται σε 94% και 91% αντίστοιχα.
Για την Διεύθυνση Αποζημιώσεων τα αθροιστικά ποσοστά ικανοποίησης, σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων ως προς τους μέσους χρόνους στην διαδικασία διεκπεραίωσης ζημιών και αντικειμενικότητας των αποζημιώσεων στο Κλάδο του αυτοκινήτου, έφτασαν το 90% ενώ 87-90% είναι το ποσοστό ικανοποίησης από την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση του Τμήματος Διαχείρισης.
Η Διοίκηση της εταιρίας, παρά τα θετικά αποτελέσματα, αξιολογεί τα σχόλια και τις προτάσεις των συνεργατών της που αφορούν σε μεγαλύτερη προβολή και διαφήμιση, στο σχεδιασμό νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων και τεχνολογικών εφαρμογών και στην εξειδικευμένη παροχή εκπαίδευσης.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη των συνεργατών προς την INTERLIFE Ασφαλιστική και αποτελούν ένα επιπλέον κίνητρο αλλά και δέσμευση της εταιρίας να διατηρήσει και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της.
Για 9η συνεχόμενη χρονιά, οι Γιατροί του Κόσμου στολίζουν το ξεχωριστό τους Χριστουγεννιάτικο Δέντρο από Γάλα, όπου φέτος γίνεται ακόμα μεγαλύτερο και πιο πλούσιο σε προσφορές χάρη στην ευγενική υποστήριξη της Generali και των ανθρώπων της!
Με στόχο τη συλλογή γάλακτος για τα παιδιά που έχουν ανάγκη, αλλά και τροφίμων και φαρμάκων με μακρά λήξη, διεξάγουμε τη δική μας χριστουγεννιάτικη γιορτή πλαισιωμένη από διάφορες καλλιτεχνικές δράσεις και δρώμενα που θα προσφέρουν χαρά στους μικρούς αλλά και τους μεγάλους φίλους μας.
Στην Αθήνα, η δράση θα πραγματοποιηθεί στα Προπύλαια (μετρό Πανεπιστήμιο), στις 14 Δεκεμβρίου από τις 9 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, ενώ στη Θεσσαλονίκη το Δέντρο μας θα στολιστεί στον πεζόδρομο Αγίας Σοφίας, στις 7 Δεκεμβρίου, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.
Παράλληλα, στα Προπύλαια, θα λειτουργεί σπιτάκι των Γιατρών του Κόσμου με χριστουγεννιάτικα είδη από τις 10 Δεκεμβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2018, από τις 09:00 το πρωί έως τις 18:00 το απόγευμα.
Η συμμετοχή και η έμπρακτη υποστήριξη όλων είναι απαραίτητη και πολύτιμη. Προσφέροντας απλώς ένα κουτί γάλα εβαπορέ μπορούμε όλοι να συμβάλουμε στην καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών των μικρών παιδιών και των οικογενειών που το έχουν ανάγκη.
Σχετικά με τους Γιατρούς του Κόσμου Ελλάδας
Οι Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας δημιουργήθηκαν το 1990 και αποτελούν μέρος του Διεθνούς Δικτύου των ΓτΚ το οποίο αποτελείται από 16 συνολικά τμήματα (Αργεντινή, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Η.Π.Α., Ιαπωνία, Ισπανία, Καναδάς, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πορτογαλία, Σουηδία και Τουρκία). Ταυτόχρονα ωστόσο παραμένουν μία γνήσια ελληνική οργάνωση που ακολουθεί το δικό της μονοπάτι βασιζόμενη στις ιδιαιτερότητες της Ελλάδας, διατηρώντας την οικονομική και διοικητική της ανεξαρτησία.
Συμπληρώνοντας 28 χρόνια συνεχούς δράσης το 2018, οι Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας έχουν αναγνωριστεί στη συνείδηση των πολιτών, ως μια αξιόπιστη και αποτελεσματική οργάνωση η οποία προωθεί τα συναισθήματα αλληλεγγύης της ελληνικής κοινωνίας.
Με δεκάδες προγράμματα ανθρωπιστικής βοήθειας στην Ελλάδα και σε αναπτυσσόμενες χώρες, Έλληνες γιατροί, υγειονομικό προσωπικό, διοικητικοί και τεχνικοί προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.
Οι Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας με περισσότερους από 600 εθελοντές έχουν βρεθεί σε περίπου 50 χώρες του πλανήτη προσφέροντας ιατρική, ανθρωπιστική βοήθεια. Στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων, έχουν πραγματοποιηθεί προγράμματα ιατρικής και ανθρωπιστικής βοήθειας, στο Ιράκ, το Λίβανο, το Αφγανιστάν, τη Σρι Λάνκα, την Ινδονησία, τη Σερβία, το Σουδάν, την Παλαιστίνη, την Αϊτή, τη Γάζα, την Ουγκάντα, την Αλγερία κ.α.
Στο πεδίο των προγραμμάτων, οι ΓτΚ συνεργάζονται με άλλες διεθνείς Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις με στόχο την αποτελεσματικότερη παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στους πληθυσμούς που την έχουν ανάγκη.
Σχετικά με την Generali
Με παρουσία στην Ελλάδα από το 1886 και με δυναμική συμμετοχή στην οικονομική ζωή και στην ανάπτυξη της χώρας, η Generali έχει καθιερωθεί στην ασφαλιστική αγορά, ως μια σημαντική δύναμη, ικανή να ανταποκριθεί και στις πιο εξειδικευμένες ασφαλιστικές απαιτήσεις της εποχής. Αποτελεί μέλος του Όμιλού Generali, ενός από τους μεγαλύτερους και ιστορικότερους οργανισμούς παγκοσμίως, με έδρα την Τεργέστη της Ιταλίας. Το 2017 ο Όμιλος Generali συγκαταλέχθηκε μεταξύ των πιο βιώσιμων εταιρειών στον κόσμο, σύμφωνα με την κατάταξη της Corporate Knights.
Ως ένας εταιρικός πολίτης του κόσμου, η Generali έχει το όραμα να συμβάλει στο βιώσιμο μέλλον κάθε κοινότητας όπου δραστηριοποιείται. Με την ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της και τη συνεργασία με κοινωνικούς φορείς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, η Generali έχει δημιουργήσει το Human Safety Net, ένα παγκόσμιο δίκτυο αλληλοβοήθειας, που στοχεύει στη βελτίωση των συνθηκών ζωής των ανθρώπων που το έχουν ανάγκη και στη δημιουργία ίσων ευκαιριών.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αποτελεί
εδώ και ένα έτος ενεργό μέλος της
εθελοντικής δράσης «UnitedNationsGlobalCompact»,
δεσμευόμενη να τηρεί, να υποστηρίζει
και να προωθεί σε όλους τους τομείς της
δραστηριότητάς της, τις 10 βασικές αρχές
του Οικουμενικού Συμφώνου του Ο.Η.Ε., οι
οποίες αφορούν στα ανθρώπινα δικαιώματα,
στις συνθήκες εργασίας, στο περιβάλλον
και στην καταπολέμηση της διαφθοράς.
Η συμμετοχή του Ομίλου
Ευρωπαϊκή Πίστη στο Οικουμενικό Σύμφωνο
του Ο.Η.Ε. έχει ως στόχο, αφενός να
υποστηρίξει και να προωθήσει τις αρχές
που προάγει η συγκεκριμένη δράση,
αφετέρου να προσθέσει όρους βιώσιμης
ανάπτυξης στην επιχειρηματική του
λειτουργία.
Παράλληλα, ο Όμιλος
Ευρωπαϊκή Πίστη συμμετέχει δυναμικά
και στους 17 στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης
(SDG’s)
της «Ατζέντας 2030», οι οποίοι από το 2015
έχουν υιοθετηθεί και από τα 193 κράτη -
μέλη των Ηνωμένων Εθνών, με σκοπό την
επίτευξη ενός καλύτερου μέλλοντος για
όλους. Οι στόχοι αυτοί, περιγράφονται
αναλυτικά στον Απολογισμό Βιωσιμότητας
που δημοσιεύθηκε πρόσφατα.
Ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη,
ως ενεργός εταίρος του Οικουμενικού
Συμφώνου του Ο.Η.Ε., θεωρεί υποχρέωσή
του να συμβάλλει σε ένα μέλλον με
ανθρώπινο πρόσωπο, δεσμευόμενος να
αποτελεί παράδειγμα για το πως οι
εταιρίες μπορούν να συμβάλλουν στην
εξομάλυνση κρίσιμων παγκόσμιων
προβλημάτων.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί
πως η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι η μοναδική
ασφαλιστική που δημοσιεύει απολογισμό
βιωσιμότητας σύμφωνα με τις κατευθυντήριες
οδηγίες του GRI G4, τις Αρχές του Οικουμενικού
Συμφώνου του Ο.Η.Ε. και του ISO 26000.
Μάθετε περισσότερα για
την συμμετοχή του Ομίλου Ευρωπαϊκή
Πίστη στο «UnitedNationsGlobalCompact»,
στο σύνδεσμο: https://www.europaikipisti.gr/gr/CSR.
Με ένα ταξίδι στην Πορτογαλία επιβράβευσε η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική τους συνεργάτες της, που ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους στο διαγωνισμό Πωλήσεων, ως αναγνώριση της πολύτιμης συμβολής τους στη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας.
Με το βλέμμα στην Αμερική και την πλάτη της στην Ευρώπη, η Πορτογαλία έχει το άρωμα της μεσογειακής ατμόσφαιρας, αλλά και την αύρα της άλλοτε αποικιακής υπερδύναμης.
Οι συνεργάτες της ΔΥΝΑΜΙΣ, συνοδευόμενοι από στελέχη της εταιρείας, απόλαυσαν την ξενάγηση τους στην Λισαβόνα, γνώρισαν τα σημαντικά αξιοθέατά της, επισκέφθηκαν την Μονή των Ιερονυμιτών, άκουσαν τον συριγμό του άνεμου στον πύργο του Belem, ενώ είχαν τον χρόνο να περιηγηθούν στις γραφικές συνοικίες της πόλης και να απολαύσουν την βόλτα με τα ιστορικά τραμ.
Το συναρπαστικό ταξίδι συνεχίστηκε με μια ημερήσια εκδρομή στη Σίντρα, μια πόλη που αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο. Εκεί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Palácio Nacional de Sintra αλλά και να θαυμάσουν τα εξαιρετικά κτίρια που είναι χτισμένα με την Ρομαντική αρχιτεκτονική του 19ου αιώνα.
Επόμενος σταθμός το Κάμπο ντα Ρόκα, το ακρωτήρι που σχηματίζει το δυτικότερο μέρος της Πορτογαλίας αλλά και ολόκληρης της ηπειρωτικής Ευρώπης ενώ τελευταίος σταθμός ήταν το κοσμοπολίτικο Εστορίλ, η «Ριβιέρα της Πορτογαλίας».
Ο κ. Δημήτριος Χριστοδουλιάς, Αντιπρόεδρος ΔΣ και Εντεταλμένος Σύμβουλος ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστικής, ανέφερε σχετικά: «Η ΔΥΝΑΜΙΣ ανέκαθεν στηρίζει και στηρίζεται στους συνεργάτες της, η σχέση μας με τους συνεργάτες αποτελεί τον καταλύτη για την αναπτυξιακή μας πορεία για πάνω από 40 χρόνια».
Οι συνεργάτες και τα στελέχη της ΔΥΝΑΜΙΣ, διασκέδασαν, δοκίμασαν τις παραδοσιακές Πορτογαλικές σπεσιαλιτέ και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον προορισμό του διαγωνισμού πωλήσεων 2019.