>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

16 Απρ 2020

ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.: Η Αλληλεγγύη είναι Πολιτισμός

Με το σύνθημα η «Η Αλληλεγγύη είναι Πολιτισμός», εφάρμοσε η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική το Πλάνο Συνέχισης Επιχειρησιακής Λειτουργίας (Dynamis Business Continuity Plan - DBCP).

Το πλάνο τέθηκε σε λειτουργία άμεσα και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και όλες τις διαδικασίες για την ομαλή ροή των εργασιών, ακολουθώντας τις κρατικές οδηγίες για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Η νέα πολιτική, εξ αποστάσεως, αποζημιώσεων, επιτρέπει την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης ηλεκτρονικά, ενώ η νέα παροχή «Αλληλεγγύη Covid-19», αποδεικνύει έμπρακτα ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ συμβάλει με όσα μέσα διαθέτει στη μάχη κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού και στη στήριξη όσων το έχουν ανάγκη.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική ευχαριστεί τους συνεργάτες της για την πολύτιμη συμβολή τους στην επιτυχημένη εφαρμογή του πλάνου Συνέχισης Επιχειρησιακής Λειτουργίας εν μέσω της πρωτοφανούς αυτής κατάστασης.

Επίσης με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης, η ΔΥΝΑΜΙΣ στήριξε την ομάδα των συνανθρώπων μας που το έχουν περισσότερο ανάγκη από ποτέ, προσφέροντας γιορτινά δώρα στο Γηροκομείο Αθηνών και κάνοντας τη ζωή των 140 ηλικιωμένων πιο ευχάριστη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς, με αφορμή την γιορτή του Πάσχα, εύχεται:

«Αγαπητοί φίλοι,

Οι μέρες που έρχονται θα αποτελέσουν μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση για όλους εμάς, μια πρόκληση που θα αντιμετωπίσουμε ενωμένοι και ψυχωμένοι, μια πρόκληση που θα μας κάνει ακόμα πιο ΔΥΝΑΤΟΥΣ!

Θα συνεχίσουμε να παραμένουμε δίπλα σας, με σύνθημα την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ που τόσο έχει ανάγκη σήμερα, περισσότερο από ποτέ όλος ο κόσμος.

Η ελπίδα της Ανάστασης και η νίκη της συνέχειας της ζωής, μας δίνει Δύναμη και αισιοδοξία.

Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς»


15 Απρ 2020

INTERLIFE: Προσφορά τροφίμων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Με την Εταιρική Υπευθυνότητα ως βάση της στρατηγικής της η INTERLIFE Ασφαλιστική, για άλλη μια φορά, διέθεσε 2,5 τόνους τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία της χώρας με στόχο την ενίσχυση του έργου τους για την ανακούφιση ευπαθών ομάδων, και στο πλαίσιο των ιδιαίτερων συνθηκών που δημιουργούνται από την πανδημία του COVID-19.

Αποδέκτες της προσφοράς της εταιρείας ήταν το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης, το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Ιερού Ναού Αγ. Κωνσταντίνου & Ελένης Αμυνταίου, η Δομή Παροχών Αγαθών του Ιερού Ναού Αγ. Αθανασίου της Ιεράς Μητροπόλεως Σταυρουπόλεως & Νεαπόλεως και ο Οργανισμός “Το Χαμόγελο του Παιδιού” για την υποστήριξη των Κέντρων Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και των Σπιτιών του στη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα.

Η πρωτοβουλία αυτή, ως δράση αλληλεγγύης και αρωγής, εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω …αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρεία ευθυγραμμιζόμενη με τους στόχους των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (SDGs) και προσεγγίζοντας τους στόχους 1 και 2 για Μηδενική Φτώχεια και Μηδενική Πείνα.

14 Απρ 2020

Νέος ανανεωμένος ιστοχώρος για τους συνεργάτες της Groupama Ασφαλιστικής

Το διαδικτυακό σημείο αναφοράς όλων των συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής, η ιστοσελίδα www.sigouradiplasas.gr, ανανεώθηκε και επανασχεδιάστηκε με γνώμονα την απλότητα και τη λειτουργικότητα. Όλη η απαραίτητη πληροφορία διατίθεται συγκεντρωμένη και αποτελεσματικά οργανωμένη, καλύπτοντας όλες τις πτυχές της εργασιακής καθημερινότητας των συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής.

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ανανεωμένου ιστοχώρου, είναι η φιλικότητα προς τον χρήστη κατά τη διάρκεια της πλοήγησης και η εύκολη προσπέλαση της πληροφορίας. Στην κατηγορία «προϊόντα», βρίσκονται οι παρουσιάσεις και οι όροι των προγραμμάτων, οι κανόνες ανάληψης αλλά και όλα τα απαραίτητα ζητούμενα για τον προασφαλιστικό έλεγχο. Επιπλέον, η μοντέρνα σχεδίαση παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης αναζήτησης εγγράφων στη «Βιβλιοθήκη», ενώ η ενότητα «Για Εσάς», αφιερωμένη στους συνεργάτες της εταιρείας, περιέχει εύχρηστα εργαλεία για το υπάρχον κανονιστικό πλαίσιο (IDD, GDPR) και τις εγκυκλίους, το πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, τον κανονισμό πωλήσεων και πλήθος άλλων χρήσιμων πηγών.

Η νέα δομή της σελίδας ενισχύει την ευχάριστη εμπειρία του χρηστή και τον διευκολύνει με νέες δυνατότητες, όπως εύκολη σύνδεση στα πιο δημοφιλή προϊόντα της εταιρείας και τα σχετικά τους έγγραφα και στο ιστορικό των τελευταίων του επισκέψεων.


Επιπλέον, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εποχής, η σελίδα είναι προσβάσιμη από οποιοδήποτε μηχανή αναζήτησης καθώς και την πλατφόρμα Cheetah της Groupama Ασφαλιστικής, ενώ είναι απολύτως λειτουργική σε smartphones και tablets, πέρα από τον σταθερό υπολογιστή. To νέο site υποστηρίζεται από όλους τους browsers, εκτός του Internet Explorer.

Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει διαχρονικά στη βελτίωση της εμπειρίας των συνεργατών της. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο ανανεωμένος ιστότοπος www.sigouradiplasas.gr αναμφίβολα αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια τους, καθώς όλες οι αναγκαίες για την εργασία τους πληροφορίες βρίσκονται ενημερωμένες, ανά πάσα στιγμή, στη διάθεσή τους με ένα κλικ.




13 Απρ 2020

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα ηλεκτρονική διαδικασία για αποζημιώσεις οχημάτων «Express»

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων της και δικαιούχων αποζημίωσης, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει καθιερώσει μία νέα απλούστερη και ταχύτερη διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης στον κλάδο οχημάτων.

Με τη νέα διαδικασία όλες οι απαραίτητες ενέργειες και η αποστολή των δικαιολογητικών προς την εταιρεία διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονικά μέσα, σε λίγα βήματα, χωρίς την ανάγκη φυσικής διακίνησης εγγράφων.

Τόσο η αναγγελία της ζημιάς όσο και η αποστολή των παραστατικών των δαπανών και λοιπών δικαιολογητικών εγγράφων γίνεται από το δικαιούχο στην ηλεκτρονική διεύθυνση του κλάδου Αποζημιώσεων Οχημάτων.

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία του διακανονισμού, ο δικαιούχος λαμβάνει στο email του την εξοφλητική απόδειξη, την οποία υπογράφει και επιστρέφει στην εταιρεία ηλεκτρονικώς ώστε να γίνει άμεσα η καταβολή της αποζημίωσης με κατάθεση στον δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό.

Οι ασφαλισμένοι και δικαιούχοι αποζημίωσης της Υδρογείου Ασφαλιστικής μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τη διαδικασία και τα βήματα που ακολουθούν για την αποζημίωσή τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας και τον σύνδεσμο:

https://www.ydrogios.gr/web/diadikasia-apozimiwsewn-express/

10 Απρ 2020

Groupama Ασφαλιστική: Έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

Η Groupama Ασφαλιστική, σε συνέχεια της πρωτοβουλίας της για μειωμένα τιμολόγια στον κλάδο των αυτοκινήτων, ανακοινώνει ότι προσφέρει έκπτωση 10% για νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια που θα συναφθούν από σήμερα 10 Απριλίου έως και την 31η Μαΐου.

Η έκπτωση ισχύει για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης και εφαρμόζεται στα καθαρά ασφάλιστρα αστικής ευθύνης, ανεξάρτητα από τις λοιπές εκπτώσεις που δικαιούται ο ασφαλισμένος. Διευκρινίζεται ωστόσο, ότι στα ασφαλιστήρια συμβόλαια νέου οδηγού ή νέας άδειας οδήγησης, θα ισχύει κανονικά η ήδη προβλεπόμενη επιβάρυνση.


Για την Groupama Ασφαλιστική η ασφάλεια και διευκόλυνση των πελατών της αποτελούν διαχρονικά απόλυτη προτεραιότητα. Ακόμα περισσότερο, κατά τη δεδομένη πρωτοφανή παγκόσμια συγκυρία, η εταιρεία το αποδεικνύει στην πράξη, παρέχοντας τις υπηρεσίες της προσαρμοσμένες στις ανάγκες και την καθημερινότητα του ασφαλιζόμενου.




Αύξηση Οικονομικών μεγεθών για την INTERLIFE

Με πολύ θετικά αποτελέσματα έκλεισε η Χρήση του 2019 για την INTERLIFE Α.Α.Ε.ΓΑ., καθώς η Εταιρεία εκπλήρωσε στο ακέραιο τους στόχους που είχε θέσει: Αύξηση Οικονομικών μεγεθών, Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, διατήρηση του υψηλού Δείκτη Φερεγγυότητας, δημιουργία νέων Ασφαλιστικών Προγραμμάτων και επένδυση στο κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρείας. Επιπλέον, σημαντικό επίτευγμα της χρονιάς αποτελεί η ίδρυση του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης «ΤΕΑ INTERLIFE - Ν.Π.Ι.Δ.».

Πιο αναλυτικά:

Η Χρήση της περασμένης χρονιάς έκλεισε για την Εταιρεία με αυξημένα Έσοδα Ασφαλιστικών Εργασιών. Τα Δεδουλευμένα Ασφάλιστρα αυξήθηκαν το 2019 κατά 7.3% (65.3 εκατ. € έναντι 60,8 εκατ. €) και τα Εγγεγραμμένα κατά 8.85% (68,65 εκατ. € έναντι 63,04 εκατ. €), ενώ ο στόλος των Ασφαλισμένων Οχημάτων αυξήθηκε κατά 5,6% έναντι της προηγούμενης χρονιάς (352.844 στις 31/12/2019).

Αύξηση 142,6% σημείωσαν τα Κέρδη προ φόρων της εταιρείας το 2019 που ανέρχονται σε 24,96 εκατ. € έναντι 10,29 εκατ. € της προηγούμενης χρήσης.

Συνεπής στην αναπτυξιακή της πορεία, η INTERLIFE αύξησε τις Επενδύσεις της κατά 19,1% σε σχέση με το 2018, με το συνολικό Χαρτοφυλάκιο Επενδύσεων και Διαθεσίμων να ανέρχεται στα 213,9 εκατ. € έναντι 179,7 εκατ. €.

Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν τα Αποθέματα κατά 12,2 % (121,91 εκατ. € έναντι 108,63 εκατ. € το 2018) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων να ανέρχεται στο 1,76. Τέλος, με βάση το εποπτικό πλαίσιο Solvency II και σύμφωνα με τους υπολογισμούς του 4ου τριμήνου 2019, ο Δείκτης Ελαχίστου (αναγκαίου) Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (MCR) της Εταιρείας ανέρχεται στο 642,04%, ενώ ο ιδιαίτερα σημαντικός Δείκτης Απαιτούμενου Κεφαλαίου Φερεγγυότητας (SCR) ανέρχεται στο 173,71%, υπερβαίνοντας κατά πολύ τους στόχους που είχε βάλει η Εταιρεία για το 2019.

Στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού, η ΙNTERLIFE αύξησε τις θέσεις Εργασίας κατά 8,7%, φθάνοντας τα 138 άτομα (31/12/2019) σε επίπεδο Εταιρείας και τα 178 άτομα συνολικά σήμερα, σε επίπεδο Ομίλου.

Με εξαιρετικά ικανοποιητικές αποδόσεις κινήθηκε και το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ, με τη σωρευτική απόδοση για την περίοδο του προηγούμενου έτους να φθάνει το 24,68% (στοιχεία 31/12/2019), ενώ για την τριετία έφτασε το 49,91%. Αξίζει να σημειωθεί ότι όσον αφορά την απόδοση της πενταετίας το INΤERLIFE ΜΙΚΤΟ τοποθετείται στη 10η θέση επί συνόλου 32 ΑΚ - στοιχεία 31/12/2019.Το ΑΚ της INTERLIFE διαχειρίζεται από το 2009 η ALPHA TRUST.

Σε ότι αφορά την Παραγωγή νέων Προϊόντων, το “ Υγεία OPTIMUM ” είναι το νέο ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Υγείας που δημιούργησε το 2019 η INTERLIFE, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση για Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας των πολιτών και με γνώμονα τις ανάγκες των ασφαλιζομένων για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές. Επιπλέον, τον Ιανουάριο του 2020 δημιούργησε τα Προγράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης Travel CARE & Travel Cancellation.

Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς», στο πλαίσιο του οποίου στηρίζει την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, το Σύλλογο Συνδρόμου Down Ελλάδος, την «ΕΛΕΠΑΑΠ», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Καρπάθου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού - ΚΜΟΠ (για το πρόγραμμα «Live Without Bullying»), την περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή και τη Φύση «Καλλιστώ», το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την Ελληνική Ρητορική Εταιρία και αθλητικά Σωματεία και Ομίλους σε όλη την Ελλάδα, ενώ για άλλη μια χρονιά προχώρησε στην παροχή 4,5 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.

Τέλος, η Ίδρυση του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης INTERLIFE τον Απρίλιο του 2019, αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού της Εταιρείας στο πλαίσιο της πολύχρονης σχέσης εμπιστοσύνης που διέπει τις σχέσεις της με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της και της συμβολής της στη βελτίωση των συνθηκών συνταξιοδότησής τους.




9 Απρ 2020

Έτοιμος ο πλήρως ανανεωμένος «προσωπικός» e-χώρος των πελατών της Groupama Aσφαλιστικής

Η ενότητα «e-μαι πελάτης» στην ιστοσελίδα της Groupama Ασφαλιστικής, που εξυπηρετεί ηλεκτρονικά όλους τους πελάτες της εταιρείας, αναδιαμορφώθηκε και βρίσκεται στη διάθεσή τους, με σκοπό να τους προσφέρει την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Το «e-μαι πελάτης» είναι πλέον το κύριο σημείο αναφοράς για όλη την απαραίτητη πληροφορία που αφορά στα ατομικά ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Στο ανανεωμένο portal, κάθε πελάτης της εταιρείας έχει τη δυνατότητα, αφενός να ενημερωθεί για το συμβόλαιό του και, αφετέρου, να διαχειριστεί ηλεκτρονικά όλες τις σχετικές πληρωμές. Επιπλέον, οι διαθέσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- τη λήψη των σημαντικών εγγράφων που σχετίζονται με την ασφάλιση  (ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ειδοποιήσεις και αποδείξεις πληρωμής) μόνο σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της υπηρεσίας e-documents, καθώς και την άμεση πρόσβαση στη διαρκώς ενημερωμένη λίστα με τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

Η υπηρεσία «e-μαι πελάτης», διακρίνεται από την εύκολη πλοήγηση και αποτυπώνει σε πραγματικό χρόνο τη σχέση του εκάστοτε πελάτη με την Groupama Ασφαλιστική. Η εξατομίκευση του λογαριασμού ενισχύεται μέσα από τη δημιουργία προφίλ χρήστη αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης της προσωπικής macarte και του wallet. Βεβαίως, τηρώντας τη διαχρονική δέσμευση της εταιρείας προς τους πελάτες της, να είναι «Σίγουρα δίπλα» τους, η πρόσβαση είναι εφικτή όλες τις μέρες και ώρες (24/7), από οποιαδήποτε σύνδεση και συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, tablet).

Με στόχο την αμεσότερη και πιο φιλική εξυπηρέτηση των πελατών της, η Groupama Ασφαλιστική επενδύει σταθερά στην τεχνολογική εξέλιξη και στην καθημερινή διευκόλυνση μέσα από νέες υπηρεσίες. Το «e-μαι πελάτης» επανασχεδιάστηκε με στόχο να σπάσει τα στεγανά της τυπικής σχέσης με τον ασφαλιζόμενο και, πολύ περισσότερο, να δημιουργήσει δεσμούς διαφάνειας και εμπιστοσύνης μαζί του: όλη η πληροφορία διαθέσιμη, ανά πάσα στιγμή, ειδικά τώρα που #menoumespiti.



Covid-19: 8 Μύθοι καταρρίπτονται

Οι φήμες διαδίδονται γρηγορότερα και από τους ιούς. Για να αποφεύγετε τη σύγχυση ή και τον πανικό που μπορεί να προκαλέσουν οι ψευδείς πληροφορίες, αλλά και για να μη θέσετε την υγεία σας -και των δικών σας- σε κίνδυνο, είναι σημαντικό να ενημερώνεστε από αξιόπιστες πηγές όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Μείνετε μακριά από επίφοβα websites που για να τραβήξουν την προσοχή σας και το κλικ σας αναπαράγουν κάθε φήμη. Για να σας διευκολύνουμε στην…αναζήτηση της επιστημονικής αλήθειας γύρω από τον νέο κορωνοϊό SARS-Cov-2 ακολουθεί το σπάσιμο 8 μύθων και η αποκατάσταση της αλήθειας.

Μύθος: Δεν χρειάζεται να πλένω τα χέρια μου με σαπούνι κάθε φορά. Το στέγνωμα χεριών με τον ζεστό αέρα ενός στεγνωτήρα θα κάνει την ίδια δουλειά. Γεγονός: Όχι. Ο στεγνωτήρας χεριών δεν μπορεί να αντικαταστήσει το σαπούνι. Για σωστή και αποτελεσματική καθαριότητα, μπορείτε είτε να πλένετε τα χέρια σας τακτικά με σαπούνι είτε να χρησιμοποιείτε αλκοολούχο αντισηπτικό για να τρίψετε με αυτό τα χέρια σας Μόλις τα καθαρίσετε, το επόμενο βήμα είναι να τα στεγνώνετε καλά χρησιμοποιώντας πετσέτα μίας χρήσης ή στεγνωτήρα αέρα.

Μύθος: Αν εκτεθώ σε λαμπτήρες υπεριώδους ακτινοβολίας, θα είναι σε θέση να σκοτώσουν τον νέο κορωνοϊό. Γεγονός: Οι λαμπτήρες UV δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για την αποστείρωση των χεριών ή και άλλων περιοχών του δέρματος, καθώς μπορούν να προκαλέσουν ερεθισμό του δέρματος.

Μύθος: Τα εμβόλια κατά της πνευμονίας μπορούν να με προστατεύσουν από τον Covid-19. Γεγονός: Όχι. Τα εμβόλια κατά της πνευμονίας δεν θα σας προστατεύσουν από τον νέο κορωνοϊό που είναι τόσο νέος και διαφορετικός και χρειάζεται το δικό του εμβόλιο.

Μύθος: Η κατανάλωση σκόρδου μπορεί να με προστατεύσει από το να προσβληθώ από τον νέο κορωνοϊό. Γεγονός: Όχι. Το σκόρδο είναι μια υγιεινή τροφή που σίγουρα θα ενισχύσει τη γεύση των φαγητών σας δίνοντάς τους μια πικάντική πινελιά. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση η κατανάλωσή του δεν μπορεί να σας προστατεύσει από το να μολυνθείτε από τον ιό.

Μύθος: Ο ιός μεταδίδεται στους ανθρώπους από τα ζώα.  Γεγονός: Οι κορονωϊοί είναι μια μεγάλη οικογένεια ιών που είναι κοινοί και στα ζώα. Περιστασιακά, οι άνθρωποι μολύνονται με αυτούς τους ιούς και μπορούν να τους μεταδώσουν και σε άλλους ανθρώπους. Ωστόσο, οι πιθανές ζωικές πηγές του COVID-19 δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί.

Μύθος: Είμαι νέος σε ηλικία, άρα έχω πολύ λίγες πιθανότητες να μολυνθώ από τον κορωνοϊό. Γεγονός: Μπορείτε να μολυνθείτε από τον κορωνοϊό SARS-Cov-2 ανεξάρτητα από την ηλικία σας. Επίσης, είναι πολύ πιθανό, να μολυνθείτε από τον ιό αλλά να έχετε ήπια ή ακόμα και καθόλου συμπτώματα με κίνδυνο να κολλήσετε άλλους που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου. Οι ηλικιωμένοι και τα άτομα που πάσχουν από άσθμα, διαβήτη και καρδιακές παθήσεις είναι πιο πιθανό να αρρωστήσουν σοβαρά λόγω του ιού.

Μύθος: Τα αντιβιοτικά θα με βοηθήσουν σε περίπτωση που μολυνθώ από τον νέο κορωνοϊό. Γεγονός: Όχι. Τα αντιβιοτικά δρουν κατά των βακτηριακών λοιμώξεων και δεν είναι αποτελεσματικά κατά των ιών και κατ’ επέκταση στη θεραπεία του Covid-19. Ωστόσο, εάν νοσηλευτείτε για κορωνοϊό, μπορεί να σας χορηγηθεί αντιβιοτική θεραπεία εάν υπάρχει πιθανότητα βακτηριακής συν-μόλυνσης.

Μύθος: Υπάρχει ειδική φαρμακευτική αγωγή διαθέσιμη για τη θεραπεία του Covid-19. Γεγονός: Μέχρι και τα τέλη Μαρτίου 2020, δεν υπήρχε κανένα ειδικό φάρμακο διαθέσιμο για τη θεραπεία του νέου κορωνοϊού. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζονται κατά περίπτωση διάφορα θεραπευτικά σχήματα για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του.
(Πηγή: https://www.who.int & generali.gr)


8 Απρ 2020

Ευρωπαική Πίστη: Οικονομικά αποτελέσματα 2019 - Ισχυρή αύξηση όλων των μεγεθών του Ομίλου

Το 2019, αποτέλεσε για τον Όμιλο Ευρωπαϊκή Πίστη την καλύτερη του χρονιά σε λειτουργικό επίπεδο, με το θετικό πρόσημο να κυριαρχεί στις μεταβολές του συνόλου των οικονομικών μεγεθών.
  • Αύξηση κερδών προ φόρων κατά 45,5%, στα 22,4 εκ. ευρώ
  • Αύξηση συνολικών Εσόδων κατά 11,3 %, στα 225,3 εκ. ευρώ
  • Ισχυροποίηση των Ιδίων Κεφαλαίων κατά 21,8%, στα 141,2 εκ. ευρώ
Η Διοίκηση του Ομίλου είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τη σημαντική άνοδο σε όλους τους οικονομικούς δείκτες για το 2019, η οποία οδήγησε στη συνέχιση της αναπτυξιακής του πορείας, σε Συνέντευξη Τύπου μέσω Ζωντανής Τηλεδιάσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 8 Απριλίου.

Πιο συγκεκριμένα, το 2019, ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη σημείωσε:
  • Ισχυρή αύξηση 45,5% στα κέρδη προ φόρων, τα οποία ανήλθαν σε 22,4 εκ. ευρώ., από 15,4 εκ. ευρώ το 2018.
  • Αύξηση των συνολικών εσόδων του Ομίλου κατά 11,3%, στα 225,3 εκ. ευρώ.
  • Τα εγγεγραμμένα (μικτά) ασφάλιστρα και συναφή έσοδα αυξήθηκαν κατά 11,2% στα 212,4 εκ. ευρώ από 191,0 εκ. ευρώ το 2018, με τον κλάδο Ζωής να σημειώνει τη μεγαλύτερη αύξηση (+28,7%).
  • Αύξηση του Ενεργητικού κατά 12,2% στα 481,7 εκ. ευρώ, έναντι 429,4 εκ. ευρώ της χρήσης 2018.
  • Σημαντική ισχυροποίηση των Ιδίων Κεφαλαίων κατά 21,8% στα 141,2 εκ. ευρώ, έναντι 115,9 εκ. ευρώ της 31/12/2018.
  • Περαιτέρω ισχυροποίηση του Δείκτη Φερεγγυότητας (SCR) κατά 7,8 ποσοστιαίες μονάδες σε 167,6% θωρακίζοντας ακόμη περισσότερο την αξιοπιστία της Εταιρίας και διασφαλίζοντας το μέλλον των εκατοντάδων χιλιάδων ασφαλισμένων της.
  • Αύξηση των ασφαλιστικών προβλέψεων κατά 5,9% στα 302,6 εκ. ευρώ, έναντι 285,7 εκ. ευρώ της προηγουμένης χρήσης.
  • Αύξηση του επενδυτικού χαρτοφυλακίου στα 382,1 εκ. ευρώ, έναντι 333,8 εκ. ευρώ στα τέλη του 2018.
  • Αύξηση των αποζημιώσεων των ασφαλισμένων κατά 9,2% στα 102,2 εκ. ευρώ, έναντι 93,6 εκ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Ο Όμιλος, με βάση τα συνολικά ασφάλιστρα, κατέχει μερίδιο αγοράς 5,2%, το οποίο έχει διπλασιαστεί τα δέκα τελευταία έτη, ενώ παρουσιάζει υψηλή ρευστότητα, γεγονός που του επιτρέπει να έχει μηδενικό δανεισμό, σημαντικά ελεύθερα αποθεματικά και να καταβάλλει άμεσα τις υποχρεώσεις προς τους πελάτες του.
 
Στη Συνέντευξη Τύπου η Διοίκηση, εκτός από τα αποτελέσματα του Ομίλου για το 2019, ενημέρωσε και για την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου να προτείνει στη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη στις 28 Απριλίου 2020, τη διανομή μερίσματος ύψους 0,24 ευρώ ανά μετοχή. Παράλληλα, παρουσίασε τους στόχους και τις προοπτικές του Ομίλου για το τρέχον έτος.

Περισσότερες πληροφορίες για τα μεγέθη του Ομίλου, την Οικονομική Έκθεση και την Έκθεση Φερεγγυότητας και Χρηματοοικονομικής Κατάστασης (SFCR), οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν στο www.europaikipisti.gr, στην ενότητα Επενδυτικές Σχέσεις.


Δηλώσεις Διοίκησης

«Το 2019 ο Όμιλος μας ολοκλήρωσε το πιο επιτυχημένο του έτος σε λειτουργικό επίπεδο. Ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη θέση του στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, σε μία χρονιά που ανέδειξε περαιτέρω τον ουσιαστικό ρόλο της Ιδιωτικής Ασφάλισης στην ελληνική κοινωνία.
Σε ένα περιβάλλον που διαρκώς μεταβάλλεται, η πρόκληση είναι να αναγνωρίσουμε τις ανάγκες της κοινωνίας, των εργαζομένων και των μετόχων μας. Μία πρόκληση στην οποία ανταποκριθήκαμε θετικά κατά τη χρήση του 2019 και αυτό αποδεικνύεται από την αδιάψευστη μαρτυρία των αριθμών.
Μέσα από μια διαδρομή 42 ετών, έχουμε αποκτήσει σημαντική εμπειρία στη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων, όπως αυτή που βιώνουμε τις τελευταίες ημέρες με την εξάπλωση του Covid-19.
Ήδη έχουμε προβεί σε μια σειρά δράσεων, θέτοντας τον Όμιλό μας στο πλευρό της Πολιτείας και της ελληνικής κοινωνίας, δωρίζοντας υγειονομικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, στηρίζοντας έμπρακτα το Υπουργείο Υγείας και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του και συμμετέχοντας στη χορηγία της
Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Παρά το γεγονός ότι είναι ακόμα νωρίς για να γνωρίζουμε τις επιπτώσεις, είμαι απολύτως βέβαιος ότι τα σχέδια της επιχειρηματικής συνέχισης της δραστηριότητας του Ομίλου, θα μας επιτρέψουν να επιτύχουμε τους στρατηγικούς και οικονομικούς μας στόχους, όπως αυτοί έχουν τεθεί στο τριετές επιχειρηματικό μας πλάνο».


Χρήστος Γεωργακόπουλος
Διευθύνων Σύμβουλος


«Το 2019 η Ευρωπαϊκή Πίστη κατέγραψε κερδοφόρα αποτελέσματα, ακολουθώντας μια ακόμα πιο δυναμική και καινοτόμο προσέγγιση αναφορικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα, την επενδυτική πολιτική, τη διαχείριση των λειτουργικών εξόδων και των αποζημιώσεων, αλλά και των όρων των αντασφαλιστικών συμβάσεων.
Μία προσέγγιση, απόλυτα ταυτισμένη με τις απαιτήσεις του εποπτικού πλαισίου (Φερεγγυότητα ΙΙ), με στόχο τη θωράκιση της Εταιρίας, έναντι των ποικίλων χρηματοοικονομικών και μη κινδύνων, αλλά και την ενίσχυση της αξιοπιστίας της έναντι των ασφαλισμένων της.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την καταγραφή της υψηλότερης κερδοφορίας στην ιστορία της Εταιρίας, με το συνολικό μερίδιο αγοράς να εκτιμάται στο 5,2% για το 2019. Επίτευγμα, αν αναλογιστεί κανείς από που ξεκινήσαμε.
Το 2020, παραμένοντας συνεπείς στις αξίες μας και στο σεβασμό μας προς τον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες, μέσω κορυφαίων ασφαλιστικών προϊόντων, διαδραματίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Στέφανος Βερζοβίτης
Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών





4 Απρ 2020

Στην «πρώτη γραμμή» εξυπηρέτησης η Generali

«Μείνετε Σπίτι. Μείνετε. Συνδεδεμένοι», το μήνυμα της εταιρείας στους Συνεργάτες της

Τη δυνατότητα να συνεχίσουν να εξυπηρετούν γρήγορα και εύκολα τους ασφαλισμένους, ακόμη και χωρίς τη φυσική τους παρουσίας, προσφέρει η Generali στους συνεργάτες της. Η εταιρεία, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και σε ψηφιακά τεχνολογικά εργαλεία, έχει ψηφιοποιήσει την πλειοψηφία των ενεργειών, που σχετίζονται τόσο με τη διαδικασία ασφάλισης όσο και με την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών καλύψεων για τους πελάτες.

Όπως τονίζει ο κ Γιώργος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων, της Generali: «Κερδίσαμε το στοίχημα της απρόσκοπτης λειτουργίας μας, ακόμη και στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας που αντιμετωπίζουμε. Εξάλλου αυτός είναι και ο ρόλος της ασφάλισης, να βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους τις πιο δύσκολες στιγμές και να προβλέπει για την προστασία τους. Αυτήν την υπόσχεση την κάνουμε πράξη καθημερινά, με τη διασφάλιση της συνέχισης των εργασιών μας, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες πελάτες και Συνεργάτες μας».


e-policy: H ψηφιακή ασφάλιση είναι εδώ!

Συγκεκριμένα, χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τον πελάτη μέσα από το e-γραφείο που του προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον του OneView. Μπαίνοντας στην πλατφόρμα μπορεί από ένα μόνο σημείο να ολοκληρώσει πολλαπλές εργασίες, εξυπηρετώντας το σύνολο των πελατών του.

 
Συγκεκριμένα, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά, άμεσα και εύκολα, την αίτηση ασφάλισης, την οποία με λίγα, απλά βήματα ο πελάτης υπογράφει με το πάτημα ενός κουμπιού, μέσω της καινοτόμου υπηρεσίας e-sign.

Η εκτίμηση της υγείας του πελάτη πραγματοποιείται τηλεφωνικά μέσω της αναβαθμισμένης διαδικασίας του Tele Health και ο Συνεργάτης μπορεί να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που ενδεχομένως απαιτούνται για την ασφάλιση του πελάτη, μέσω της ενοποιημένης πλατφόρμας OneView. Στη συνέχεια, ο πελάτης λαμβάνει στο mail το e-ασφαλιστήριο, από το οποίο μπορεί να κατεβάσει και να αποθηκεύσει όλα τα αρχεία που αφορούν στην ασφάλισή του. Όλα αυτά διασφαλίζονται μέσω μιας end-to-end διαδικασίας, από το tablet, το κινητό ή τον υπολογιστή του Συνεργάτη, από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται.

Οn line αποστολή & εξυπηρέτηση αιτημάτων
Ψηφιακά μπορούν να σταλούν και τα αιτήματα αποζημίωσης των ασφαλισμένων, τόσο μέσω της πλατφόρμας OneView, όσο και του portal πελατών MyGenerali. Μέσω των παραπάνω εργαλείων, τόσο ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος όσο και ο ασφαλισμένος παρακολουθούν online την πορεία των αιτημάτων τους, και ολοκληρώνουν πιο άμεσα και εύκολα την αποστολή των εγγράφων και των δικαιολογητικών που απαιτούνται για την ταχύτερη διεκπεραίωσή τους.