Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Μετά από 9 χρόνια
επιτυχημένης διαδρομής του πρώτου αυτοματοποιημένου,
«έξυπνου» συστήματος underwriting στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
(“Genius” System) από την Interamerican, η Εταιρεία λανσάρει μια νέα
ακόμα πιο εξελιγμένη πλατφόρμα ψηφιακής εκτίμησης ασφαλιστικών κινδύνων
Ζωής & Υγείας, η οποία σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ’ ολοκλήρου από
εξειδικευμένα στελέχη της.
Πρόκειται για ένα λογισμικό εκτίμησης
κινδύνων που στόχο έχει το χειρισμό όλων των σύγχρονων προκλήσεων που
αντιμετωπίζει στο συγκεκριμένο χώρο η ιδιωτική ασφάλιση Ζωής &
Υγείας και ειδικότερα την αποτελεσματική και ευχερή πρόσκτηση εργασιών,
σε συνδυασμό με την ικανοποίηση των προσδοκιών και των αναγκών της νέας
γενιάς ασφαλισμένων.
Το νέο “Genius” underwriting system της
Interamerican, “κατανοεί” πάνω από 4.000 πιθανές ιατρικές καταχωρήσεις,
ενεργοποιεί τουλάχιστον 1.000 «έξυπνες» ερωτήσεις και διαχειρίζεται
αλγοριθμικά κάθε είδος κινδύνου, παράγοντας αυτόματα αποφάσεις και κατά
συνέπεια κλείνοντας σε ελάχιστο χρόνο την έκδοση ενός ασφαλιστηρίου,
καθώς συνδέεται με τις δύο πλατφόρμες διαχείρισης ασφαλιστηρίων
συμβολαίων της Interamerican.
«Σκοπός μας είναι η Interamerican να
διαχειρίζεται κάθε πτυχή που βελτιώνει στο καλύτερο την εμπειρία των
ασφαλισμένων. Διαθέτουμε πλέον το δικό μας λογισμικό σύστημα ανάπτυξης
κανόνων, το οποίο μας προσδίδει απίστευτη ευελιξία και προσαρμοστικότητα
σε κάθε επιχειρηματική απαίτηση, ενώ οι συνεργάτες μας έχουν στη
διάθεσή τους, κάθε στιγμή, σε κάθε σημείο, έναν “ψηφιακό” underwriter
που θα τους βοηθήσει να ολοκληρώνουν άμεσα μια πώληση, προσφέροντας
μοναδική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας», επισημαίνει ο Γιάννης
Βασαλάκης, Manager του Health & Financial Future Operations &
Underwriting, της Εταιρείας.
Μια σειρά από πρωτότυπες στάσεις λεωφορείων με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού έχει δημιουργήσει η Eurolife FFH σε διάφορα σημεία της Αττικής, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας την αξία που έχει η πρόληψη της υγείας μας. Χάρη στη μεγάλη απήχηση που σημείωσε πέρυσι η συγκεκριμένη δράση, η εταιρεία πήρε την πρωτοβουλία να την επαναλάβει και να διπλασιάσει τον αριθμό των στάσεων, με στόχο να εξυπηρετήσει ακόμα περισσότερους πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Από το κέντρο της πόλης, μέχρι τα βόρεια και τα νότια προάστια, οι στάσεις βρίσκονται σε 20 διαφορετικά σημεία, ώστε τόσο οι επιβάτες, όσο και οι διερχόμενοι, να μπορούν εύκολα να απολυμαίνουν τα χέρια τους. Αρκεί απλώς ένα… «πσσστ»! Και οι 20 στάσεις βρίσκονται σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αττικής, ενώ το αντισηπτικό υγρό που διαθέτουν ανανεώνεται τακτικά:
H Eurolife FFH εκφράζει το μήνυμά της για ασφάλεια και προστασία με τον πλέον δημιουργικό και διαφορετικό τρόπο. Η εταιρεία έχει τον άνθρωπο στον πυρήνα όλων των δραστηριοτήτων της, αποδεικνύοντας ότι με κάθε της ενέργεια βρίσκεται στο πλευρό του και τον ενδυναμώνει, ώστε να καταφέρνει περισσότερα καθημερινά.
Σε μια πρωτοβουλία που σηματοδοτεί και προδιαγράφει τη μελλοντική της πορεία, στην αγορά ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ υποδηλώνει και τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό της, προχωρά η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Συστήνει το δικό της Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Προσωπικού & Συνεργατών (ΤΕΑ ΔΥΝΑΜΙΣ-ΓΕΝΚΑ Ν.Π.Ι.Δ.), το οποίο με τη δημοσίευση του καταστατικού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως θα ξεκινήσει επισήμως τη λειτουργία του.
Το ΤΕΑ της εταιρείας απευθύνεται και στο δυναμικό της ΓΕΝΚΑ Εμπορική Α.Ε., καθώς και στους συνεργάτες της με έμμισθη ή όχι σχέση.
Διαθέτει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μια ουσιαστική βάση στήριξης, όχι μόνο σε επίπεδο εφάπαξ συνταξιοδοτικών παροχών αλλά και σύνταξης, εφόσον τα κεφάλαια που συγκεντρωθούν είναι ικανοποιητικά.
Η ΔΥΝΑΜΙΣ παραμένει προσηλωμένη στην προαγωγή του «Πολιτισμού στην Ασφάλιση». Με τη σύσταση του Ταμείου μεριμνά για τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με το δυναμικό της και με το δίκτυο των συνεργατών της μέσα από την παροχή σημαντικών ωφελειών για το κοινό τους μέλλον.
Το Τ.Ε.Α. ΔΥΝΑΜΙΣ - ΓΕΝΚΑ Ν.Π.Ι.Δ. θα ξεκινήσει τη λειτουργία του με 101 μέλη, ο Μ.Ο. ηλικίας των ασφαλισμένων μελών διαμορφώνεται στα 42 έτη, στοιχείο που επιβεβαιώνει έμπρακτα ότι η ίδρυσή του T.E.A. πραγματοποιείται στα πλαίσια ενός μακροχρόνιου πλάνου συνέχισης των 45 ετών λειτουργίας της ΔΥΝΑΜΙΣ και των 145 ετών της ΓΕΝΚΑ.
Όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., κ. Ιωάννης Τζανάκος, ο οποίος διαθέτει τεχνογνωσία και σε συνταξιοδοτικά θέματα, «Επειδή το ασφαλιστικό επάγγελμα είναι ανθρωποκεντρικό, η ΔΥΝΑΜΙΣ σκοπεύει να στηρίξει τους ανθρώπους της να αλλάξουν νοοτροπία και ταυτόχρονα να αποταμιεύσουν. Το ΙΕΣΠ / ΤΕΑ που ιδρύεται είναι εξαιρετικό εργαλείο, αφού ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη συνοχή των ενδιαφερόμενων μερών, επιτρέποντας σε εργαζόμενους και συνεργάτες να επιλέξουν προαιρετικά να συμπορευτούν με την εταιρία μας. Τέλος, για να εξασφαλιστεί η επιτυχία του εγχειρήματος, η ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ εγγυάται την κάλυψη του λειτουργικού κόστους του ταμείου».
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας "ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΖΩΗΣ Α.Ε.", σύμφωνα με το νόμο και το καταστατικό
της Eταιρίας καλεί τους μετόχους της σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 14 Μαρτίου 2022, ημέρα Δευτέρα και ώρα 10.00 π.μ. στην
έδρα της Εταιρίας στην Αθήνα, Λεωφ.Συγγρού 124-126, για συζήτηση και
λήψη αποφάσεων σχετικά με το παρακάτω θέμα της ημερησίας διατάξεως:
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Στη Συνέλευση αυτή, σύμφωνα με το νόμο και το καταστατικό της
Εταιρίας, έχουν δικαίωμα να μετάσχουν και ψηφίσουν είτε αυτοπροσώπως
είτε με αντιπρόσωπο, όλοι οι μέτοχοι, κάτοχοι τουλάχιστον μίας (1)
μετοχής.
Οι μέτοχοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στην παραπάνω Γενική
Συνέλευση οφείλουν να γνωστοποιήσουν την πρόθεσή τους αυτή τουλάχιστον 5
(πέντε) ολόκληρες ημέρες πριν από την Γενική Συνέλευση στην Εταιρία
καταθέτοντας και τα τυχόν έγγραφα αντιπροσώπευσης.
Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2022
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Η Anytime, το direct brand της INTERAMERICAN, ήταν και φέτος ο μεγάλος χορηγός του 5ου InsurTech, που διοργανώθηκε διαδικτυακά, την Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου από την Boussias Communications και είχε κεντρικό θέμα “Customer-first Insurance – The tech-led Growth leap”.
Τα στελέχη της Anytime και της INTERAMERICAN που συμμετείχαν στο Συνέδριο, μέσα από τις τοποθετήσεις τους ανέδειξαν τις αλλαγές, προκλήσεις και ευκαιρίες που αναδύονται λόγω της πανδημίας και της εξελισσόμενης κλιματικής αλλαγής.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το νέο επιχειρηματικά μοντέλο και η αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής είναι οι περιοχές που συνεχώς επενδύει η Anytime προκειμένου να προσφέρει καινοτόμα και «έξυπνα» ασφαλιστικά προϊόντα, να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες τιμολόγησης, underwriting και αποζημίωσης, αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω τις απευθείας πωλήσεις και την after sales αυτοματοποιημένη υποστήριξη και εμπειρία του κάθε πελάτη της.
Συγκεκριμένα, στην Ενότητα «Customer-first Insurance: The quintessence of (sustainable) market growth» η Μαρία Γιαννούλη, Digital Marketer της Anytime, αναφέρθηκε στη νέα διάσταση που έχουμε προσδώσει στην έννοια «σπίτι». Την ισχυρή συναισθηματική σύνδεση που αναπτύξαμε μαζί του εν μέσω πανδημίας αλλά και την πιο έντονη ανάγκη προστασίας του από ζημιές που μπορεί να προκληθούν από τα συχνά πλέον έντονα καιρικά φαινόμενα που εκδηλώνονται στη χώρα μας.
Η Μυρτώ Περάτη, Head of Anytime Cyprus, στο πάνελ που συμμετείχε με θέμα «Insurance ecosystem in the digital era-New Business Models and Approaches», ανέλυσε τις αλλαγές που έχουν γίνει στο business model της INTERAMERICAN, στο νέο ευέλικτο τρόπο εργασίας, την υιοθέτηση καινοτόμων εργαλείων, με στόχο αφενός την άμεση ανταπόκριση στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, αλλά και την προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη κάθε εργαζομένου.
Επίσης, στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε με θέμα «Cyprus Insurance Sector – Responding to Digital Transformation Challenges for Operational Excellence», η Καίτη Φωτιάδου, Head of Anytime Cyprus Operations, μίλησε για τα άμεσα αντανακλαστικά και τις ενέργειες που επέδειξε και η Anytime Κύπρου μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Επίσης αναφέρθηκε στην υιοθέτηση τεχνολογιών της «επόμενης μέρας», στην ανάληψη κινδύνων που διαφοροποιούν την Αnytime, αλλά και στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων που χρησιμοποιούν την τηλεματική (Smart Drive).
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πάνελ με θέμα «Customer-centric orientation-Disruption, Innovation, and Digital», που συμμετείχε ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Head of Corporate Marketing της INTERAMERICAN αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο η INTERAMERICAN, κάνοντας χρήση digital εφαρμογών, προσφέρει σύγχρονες λύσεις στο χώρο της υγείας, και στον τομέα της Οδικής Βοήθειας. Επίσης, ανέπτυξε τον εσωτερικό ανασχεδιασμό που πραγματοποιήθηκε στον Οργανισμό, που στόχο είχε την απόκτηση ευελιξίας, γρήγορης ανταπόκρισης στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, στην αφομοίωση νέων τεχνολογιών και στην καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου κεφαλαίου της, δημιουργώντας τελικά υψηλή αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους της.
Η επένδυση στην επαγγελματική επιμόρφωση και την εξειδίκευση των συνεργατών της παραμένει προτεραιότητα για τη Eurolife FFH, ανεξάρτητα των συνθηκών και των προκλήσεων που διαμορφώνονται. Για την εταιρεία, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους, καθώς πιστεύει ότι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχημένη εξέλιξη κάθε οργανισμού.
Σε μια απαιτητική χρονιά όπως το 2021, η Eurolife FFH επένδυσε σταθερά στην εκπαίδευση των συνεργατών της, υλοποιώντας πάνω από 590 εκπαιδευτικές συναντήσεις, από τις οποίες ωφελήθηκαν περισσότεροι από 11.300 συμμετέχοντες, αφιερώνοντας συνολικά 1.230 ώρες για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Κατά μέσο όρο και σε ημερήσια βάση πραγματοποιούνταν 2 εκπαιδευτικές συναντήσεις, διάρκειας περίπου 3 ωρών η κάθε μία, με τη συμμετοχή 19 εκπαιδευόμενων.
Από το σύνολο των εκπαιδευτικών δράσεων του 2021, το 65% πραγματοποιήθηκε με τη μορφή τηλεκπαίδευσης (live learning), το 20% με e-learning και το 15% με συναντήσεις που υλοποιήθηκαν δια ζώσης.
Με έμφαση στην εκπαίδευση μεταπτυχιακού επιπέδου, το 2021 πραγματοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε ο 10ος ακαδημαϊκός κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives. Πρόκειται για την πολύ επιτυχημένη πρωτοβουλία της Eurolife FFH που υλοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με εισηγητές τους αναγνωρισμένου κύρους καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο του 10ου κύκλου, πραγματοποιήθηκαν 38 εκπαιδευτικές συναντήσεις και αφιερώθηκαν 200 ώρες εκπαίδευσης από τους φοιτητές του προγράμματος, στο οποίο προστέθηκαν δύο χρήσιμες νέες ενότητες: «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» και «Training Program for Business Leadership Development».
Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να επενδύει στην εκπαίδευση των συνεργατών της. Η εταιρεία αφουγκράζεται τις ανάγκες τους και, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, προσφέρει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και κατάρτιση, με στόχο να υποστηρίζει την επαγγελματική τους εξέλιξη. Και το 2022 θα βρίσκεται στο πλευρό τους, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουν αξία και προσφέρουν συνεχή επιμόρφωση, δημιουργώντας νέες εκπαιδευτικές εμπειρίες.
Για τη Eurolife FFH, αξία έχει η συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην καινοτομία και προωθεί τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, εντάσσοντας στη λειτουργία της έξυπνες τεχνολογίες Robotics Process Automation (RPA) που επιταχύνουν σημαντικά τις διαδικασίες εξυπηρέτησης.
Οι αυτοματισμοί, που αναπτύχθηκαν με την υποστήριξη της EY,εφαρμόζονται ήδη στο τμήμα Operations της Eurolife FFH,ενώ προγραμματίζεται η αυτοματοποίηση διαδικασιών στην Οικονομική Διεύθυνση και η σταδιακή υιοθέτηση και από άλλες Διευθύνσεις. Κάνοντας την καθημερινότητα των ανθρώπων της Eurolife FFH πολύ πιο ευχάριστη και αποδοτική, τα σύγχρονα εργαλεία επιτρέπουν τη γρήγορη διεκπεραίωση χρονοβόρων εργασιών διαχείρισης, επιτρέποντας στην εταιρεία να εστιάσει σε αυτό που έχει ουσιαστική αξία: τον πελάτη και τις ανάγκες του. Η εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη γίνεται έτσι πολύ πιο απλή, γρήγορη και ποιοτική.
Συνολικά, οι τεχνολογίες RPA δημιουργούν απτά οφέλη στις επιχειρήσεις, τους εργαζομένους αλλάκαι το πελατολόγιό τους. Περιορίζονταςτον χρόνο που αφιερώνει το προσωπικό σε διαχειριστικές εργασίες αλλά και μειώνοντας την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, οι αυτοματισμοί επιταχύνουν τους χρόνους καιτην αξιοπιστία των διαδικασιών. Επιπλέον, ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη και επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αξιοποιεί τους πόρους της πολύ πιο ποιοτικά και αποδοτικά.
Η ομάδα της Eurolife FFH καινοτομεί συνεχώς, ώστε να δημιουργεί όφελος για τους πελάτες της. Η αξιοποίηση αυτοματισμών RPA επιτρέπει στους ανθρώπους της εταιρείας να αφιερωθούν απερίσπαστοι στις ανάγκες των πελατών τους, απαλλαγμένοι από χρονοβόρες διαδικασίες. Επιλέγοντας τους κατάλληλους συνεργάτες, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να καινοτομεί και να επεκτείνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.
Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων κατά 9,14% σημείωσε το 2021 η INTERLIFE Ασφαλιστική, έναντι 5,7% που κατέγραψε η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων κατά ζημιών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά (σύμφωνα με στοιχεία της EAEE) για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.
Συνολικά το ύψος της παραγωγής της Εταιρείας το περασμένο έτος ανήλθε στα 74.764.457 € έναντι 68.501.731 € το 2020, παρά τις αντιξοότητες της πανδημικής κρίσης.
Ιδιαίτερα ανοδική αύξηση επήλθε στους ακόλουθους κλάδους:
Προστασίας εισοδήματος (40,51%),
Θαλάσσιων, εναέριων και άλλων μεταφορών (26,48%)
Σωμάτων άλλων οχημάτων (21,58%)
Πυρός και λοιπών υλικών ζημιών (15,03%)
Διαφόρων Χρηματικών Απωλειών (15,03%)
Αστικής ευθύνης οχημάτων (5,20%)
Γενικής Αστικής Ευθύνης (7,55%)
Νομικής προστασίας (11,05%)
Συνδρομής Βοήθειας (12,79%)
Αξίζει να σημειωθεί ότι η INTERLIFE Ασφαλιστική δραστηριοποιείται στις Γενικές Ασφαλίσεις με σταθερή ανοδική πορεία εδώ και 30 χρόνια και με μοναδικό κανάλι διανομής ένα ευρύ Δίκτυο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε όλη την Ελλάδα.
Η Allianz Ανακοινώνει τη σύναψη Συμβάσεων Αγοραπωλησίας Μετοχών για την απόκτηση του 72% της Ευρωπαϊκής Πίστης και την Εκκίνηση Δημόσιας Πρότασης για τις Μετοχές της Ευρωπαϊκής Πίστης
Η ενιαία εταιρεία θα αποτελέσει τον #1 πάροχο Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα
Ένδειξη ισχυρής δέσμευσης στην Ελληνική αγορά, ενισχύοντας την παρουσία της Allianz
Συναλλαγή αξίας 207 εκατομμυρίων ευρώ
Μόναχο 11 Φεβρουαρίου, 2022
Η Allianz SE σήμερα ανακοίνωσε τη σύναψη ορισμένων Συμβάσεων Αγοραπωλησίας Μετοχών (“SPAs”) προκειμένου να αποκτήσει το 72% της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων (“Ευρωπαϊκή Πίστη”), κορυφαίας ασφαλιστικής εταιρείας στην Ελλάδα με ακαθάριστα ασφάλιστρα ύψους 223 εκατομμυρίων ευρώ (GWP), με δίκτυο 110 καταστημάτων και 5.667 συνεργατών12. Η συναλλαγή εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου Allianz για την ανάπτυξη του δικτύου του αξιοποιώντας το μέγεθος και την τεχνογνωσία του.
Η Allianz θα καταβάλει 7,80 ευρώ ανά μετοχή3 ή περίπου 207 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου να αποκτήσει όλες τις μετοχές της Ευρωπαϊκής Πίστης μέσω των SPAs και της συνδυασμένης Προαιρετικής Δημόσιας Πρότασης (ΠΔΠ).
Όταν ληφθούν οι εγκρίσεις από την Τράπεζα της Ελλάδος, την Επιτροπή Ανταγωνισμού και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, η Allianz θα προχωρήσει στη δημοσίευση του Πληροφοριακού Δελτίου που θα έχει εγκριθεί καθώς και την ΠΔΠ για τις μετοχές της Ευρωπαϊκής Πίστης στην ίδια τιμή. Κατά το χρονικό αυτό σημείο, οι μέτοχοι θα μπορέσουν να προσφέρουν τις μετοχές τους εντός της περιόδου αποδοχής της ΠΔΠ. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:
Η ενιαία εταιρεία που θα προκύψει από την συνένωση της Allianz Hellas με την Ευρωπαϊκή Πίστη, θα καταλάβει την πρώτη θέση στις Γενικές Ασφαλίσεις, θα αποτελέσει τον πέμπτο σε κατάταξη πάροχο ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα με βάση το GWP – και τον πέμπτο στους κλάδους ασφάλισης Ζωής & Υγείας4 - δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να επιδιώξει περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελληνική αγορά και να επεκταθεί μέσω προσφορών νέων προϊόντων, καναλιών διανομής και πελατολογίου. Κατόπιν ολοκλήρωσης της συναλλαγής, ο Χρήστος Γεωργακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πίστης θα αναλάβει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στην ενιαία εταιρεία.
“Αυτή είναι μια συναρπαστική ευκαιρία για την Allianz, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στην ελκυστική Ελληνική ασφαλιστική αγορά μαζί με μια εξαίρετη εταιρεία όπως η Ευρωπαϊκή Πίστη”, δήλωσε ο Sergio Balbinot, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Allianz SE. “ Μετά την χορήγηση όλων των ρυθμιστικών εγκρίσεων, ανυπομονώ να καλωσορίσω τους εργαζόμενους της Ευρωπαϊκής Πίστης στον Όμιλο Allianz. Μαζί, θα κατέχουμε βαθιά γνώση του κλάδου και θα βρισκόμαστε σε θέση επιτυχίας”.
ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:
Η απόκτηση της Ευρωπαϊκής Πίστης, της μεγαλύτερης ανεξάρτητης ασφαλιστικής εταιρείας στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύει τη βαθιά δέσμευση της Allianz προς την Ελληνική αγορά. Ως θυγατρική ενός παγκοσμίου ηγέτη, η ενιαία εταιρεία θα επωφεληθεί από την αποδεδειγμένη γνώση και οικονομική ισχύ της Allianz.
Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τους:
Το παρόν δελτίο τύπου δεν αποτελεί πρόταση για αγορά κινητών αξιών. Η πρόταση θα λάβει χώρα αποκλειστικά σύμφωνα με τα έγγραφα της πρότασης, τα οποία θα περιέχουν τους πλήρεις όρους και προϋποθέσεις της πρότασης. Τα έγγραφα της πρότασης θα υπόκεινται σε έλεγχο από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (η "Ε.Κ") και η πρόταση θα ανοίξει μόνο όταν η Ε.K δώσει την έγκρισή της. Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με την πρόταση θα πρέπει να λαμβάνεται μόνο με βάση τις πληροφορίες που περιέχονται στα εν λόγω έγγραφα της πρότασης. Το παρόν δελτίο τύπου συντάχθηκε μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Η διάδοση του παρόντος δελτίου τύπου, η πρόταση και η αποδοχή της ενδέχεται να υπόκεινται σε ειδικούς κανονισμούς ή περιορισμούς σε ορισμένες χώρες. Η πρόταση δεν απευθύνεται σε πρόσωπα που υπόκεινται σε τέτοιους περιορισμούς, ούτε άμεσα ούτε έμμεσα, και δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή με οποιονδήποτε τρόπο από χώρα όπου η πρόταση θα υπόκειτο σε τέτοιους περιορισμούς. Κατά συνέπεια, τα πρόσωπα που έχουν στην κατοχή τους το παρόν δελτίο τύπου πρέπει να ενημερωθούν για τους ενδεχόμενους ισχύοντες τοπικούς περιορισμούς και να συμμορφωθούν με αυτούς. Η Allianz αποκλείει πάσα προσωπική ευθύνη σε περίπτωση παραβίασης των εφαρμοστέων νομικών περιορισμών από οποιοδήποτε πρόσωπο.
Σχετικά με την Allianz
Ο Όμιλος Allianz είναι ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως παρόχους ασφαλιστικών υπηρεσιών και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων με 120 εκατομμύρια5 ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες σε περισσότερες από 70 χώρες. Οι πελάτες της Allianz επωφελούνται από ένα μεγάλο εύρος προσωπικών και εταιρικών ασφαλιστικών υπηρεσιών, που εκτείνονται από ασφαλίσεις περιουσίας, ζωής και υγείας έως βοηθητικές υπηρεσίες, ασφαλίσεις πιστώσεων και ασφάλιση διεξαγωγής παγκόσμιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η Allianz είναι ένας από τους μεγαλύτερους επενδυτές παγκοσμίως, καθότι διαχειρίζεται περίπου 802 δισεκατομμύρια ευρώ για λογαριασμό των ασφαλισμένων πελατών της. Επιπροσθέτως, οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων μας, οι PIMCO και Allianz Global Investors διαχειρίζονται περιουσιακά στοιχεία τρίτων μερών αξίας 1.9 τρισεκατομμυρίων ευρώ. Χάρη στη συστηματική ενσωμάτωση των οικολογικών, κοινωνικών κριτηρίων και των κριτηρίων εταιρικής διακυβέρνησης στις επιχειρηματικές μας διαδικασίες και στις επενδυτικές μας αποφάσεις, κατέχουμε την πρώτη θέση για τις ασφαλιστικές εταιρείες στο Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones, που παρουσιάστηκε στις 12.11.2021. Το 2020, πάνω από 150.000 εργαζόμενοι πέτυχαν συνολικά έσοδα 140 δισεκατομμυρίων ευρώ και λειτουργικά κέρδη 10,8 δισεκατομμυρίων ευρώ για τον όμιλο.
Οι εκτιμήσεις αυτές υπόκεινται, όπως πάντα, στην δήλωση αποποίησης ευθυνών που προβλέπεται παρακάτω.
Προειδοποιητική σημείωση σχετικά με δηλώσεις που αφορούν το μέλλον
Το παρόν έγγραφο περιλαμβάνει δηλώσεις για το μέλλον, όπως προοπτικές ή προσδοκίες, οι οποίες βασίζονται στις τρέχουσες απόψεις και υποθέσεις της διοίκησης και υπόκεινται σε γνωστούς και άγνωστους κινδύνους και αβεβαιότητες. Τα πραγματικά αποτελέσματα, τα στοιχεία επιδόσεων ή τα γεγονότα ενδέχεται να διαφέρουν σημαντικά από αυτά που εκφράζονται ή υπονοούνται σε αυτές τις δηλώσεις που αφορούν το μέλλον.
Αποκλίσεις ενδέχεται να υπάρξουν λόγω μεταβολών παραγόντων συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιοριστικά, των ακολούθων: (i) την γενικότερη οικονομική και ανταγωνιστική κατάσταση στην βασική επιχειρηματική δραστηριότητα και στις βασικές αγορές της Allianz, (ii) την απόδοση των κεφαλαιαγορών (συγκεκριμένα την απρόβλεπτη φύση της αγοράς, την ρευστότητα και πιστωτικά γεγονότα), (iii) αντίξοη δημοσιότητα, ρυθμιστικές πράξεις ή δικαστική διαμάχη αναφορικά με τον Όμιλο Allianz, άλλες ευρέως γνωστές εταιρείες και γενικότερα την βιομηχανία οικονομικών υπηρεσιών, (iv) τη συχνότητα και τη σοβαρότητα των ασφαλισμένων ζημιογόνων γεγονότων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προκύπτουν από φυσικές καταστροφές, και την εξέλιξη του κόστους ζημίας, (v) τα επίπεδα και τις τάσεις θνησιμότητας και νοσηρότητας, (vi) τα επίπεδα συνέπειας, (vii) την έκταση των πιστωτικών αθετήσεων, (viii) τα επίπεδα των επιτοκίων, (ix) τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, κυρίως την συναλλαγματική ισοτιμία EUR/USD, (x) τις αλλαγές στους νόμους και τους κανονισμούς, συμπεριλαμβανομένων των φορολογικών κανονισμών, (xi) τις επιπτώσεις των εξαγορών, συμπεριλαμβανομένων και των σχετικών θεμάτων ενσωμάτωσης και μέτρων αναδιοργάνωσης, και (xii) τις γενικές συνθήκες ανταγωνισμού που, σε κάθε μεμονωμένη περίπτωση, ισχύουν σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό ή/και παγκόσμιο επίπεδο. Πολλές από αυτές τις αλλαγές μπορεί να επιδεινωθούν από τρομοκρατικές δραστηριότητες.
Ανυπαρξία καθήκοντος επικαιροποίησης
Η Allianz δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση να επικαιροποιεί την οποιαδήποτε πληροφορία ή δήλωση που αφορά το μέλλον που εμπεριέχεται στο παρόν, με εξαίρεση τυχόν πληροφορία, η γνωστοποίηση της οποίας επιβάλλεται από τον νόμο.
Σημείωση Ιδιωτικότητας
Η Allianz SE παραμένει αφοσιωμένη στην προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στην δήλωση ιδιωτικότητας.
1 Έρευνα της εταιρείας
2 Σύμφωνα με τα δημόσια στοιχεία της Εταιρείας για το έτος 2020 P
4 Πηγές: Εκθέσεις SFCR για το έτος 2020 και δημόσια στοιχεία ανταγωνιστών. Sources: 2020 SFCR Reports and competitor public data. Για τυπικούς λόγους ανακοινώσεις εξαγορών & συγχωνεύσεων Generali Group/AXA Insurance και NN Group/MetLife.
5 Συμπεριλαμβανομένων μη-ενοποιημένων εταιρειών με τους πελάτες της Allianz.
Σήμερα την 11.02.2022, το Διοικητικό Συμβούλιο της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» (εφεξής η
Εταιρεία), σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 17 παρ. 1 του Κανονισμού
(ΕΕ) αριθ. 596/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της
16ης Απριλίου 2014, του άρθρου 4.1.3.1 περ. 5 του Κανονισμού του
Χρηματιστηρίου Αθηνών και των συναφών εφαρμοστέων διατάξεων, γνωστοποιεί
στο επενδυτικό κοινό ότι, κατά τη συνεδρίαση αυτού που έλαβε χώρα την
11.02.2022 και ώρα 18:30, ενημερώθηκε ότι η εταιρεία με την επωνυμία
«Allianz SE», με καταστατική έδρα στην οδό Königinstraße 28, 80802 στο
Μόναχο της Γερμανίας (εφεξής ο Προτείνων), υπέβαλε προαιρετική δημόσια
πρόταση σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3461/2006, όπως ισχύει, (εφεξής η
Δημόσια Πρόταση) για την απόκτηση του συνόλου των μετοχών της Εταιρείας
αντί προσφερόμενου ανταλλάγματος που ανέρχεται σε 7,8 € ανά μετοχή. Η
απόκτηση των μετοχών από τον Προτείνοντα θα γίνει υπό την αίρεση της
λήψης των απαιτούμενων αδειών από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές, την
Τράπεζα της Ελλάδος, την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς καθώς και την Επιτροπή
Ανταγωνισμού.
Σήμερα ο Προτείνων υπέγραψε με διάφορους μετόχους
συμφωνίες αγοραπωλησίας μετοχών, για την απόκτηση πριν το τέλος της
Δημόσιας Πρότασης 19.181.256 μετοχών της Εταιρείας που εκπροσωπούν
συνολικά το 72,2% των μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας υπό
την αίρεση της λήψης των απαιτούμενων αδειών από τις αρμόδιες εποπτικές
αρχές, την Τράπεζα της Ελλάδος, την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς καθώς και την
Επιτροπή Ανταγωνισμού (εφεξής η Συναλλαγή). Ειδικότερα ο Προτείνων έχει
συνάψει συμφωνίες αγοραπωλησίας μετοχών με:
1)μετόχους
της εταιρίας μεταξύ των οποίων διευθυντικά της στελέχη και ο Διευθύνων
Σύμβουλος για την απόκτηση συνολικά 5.313.400 μετοχών της Εταιρείας που
εκπροσωπούν το 20.02% των μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας,
2)την EBRD για την απόκτηση 4.125.552 μετοχών που εκπροσωπούν το 15,54% των μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας και
3)με λοιπούς μετόχους για την απόκτηση 9.742.304 μετοχών που εκπροσωπούν το 36,7% των μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας
Στα απώτερα σχέδια του Προτείνοντος είναι η ενοποίηση των
δραστηριοτήτων της Εταιρείας με αυτές της θυγατρικής του ομίλου Allianz
στην Ελλάδα με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Χρήστο Γεωργακόπουλο, η
διατήρηση του ονόματος της Εταιρείας και η ενίσχυση του ρόλου του ομίλου
Allianz στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. H σχεδιαζόμενη
συμμετοχή του Προτείνοντος στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας καθώς και
η παραμονή του κ. Χρήστου Γεωργακόπουλου στη διοίκηση της Εταιρείας
θέτει τα θεμέλια όχι μόνο για τη διασφάλιση της συνέχισης της έως σήμερα
ακολουθούμενης επιχειρηματικής στρατηγικής και λειτουργίας της
Εταιρείας υπό τις ίδιες επιτυχείς επιχειρηματικές αρχές, αλλά ιδίως για
την επίτευξη πρόσθετων ωφελειών και συνεργειών από τη συμμετοχή της
Εταιρείας σε ένα παγκόσμιο όμιλο ο οποίος δραστηριοποιείται στον ίδιο
κλάδο συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενίσχυση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Εταιρείας. Για τη Συναλλαγή ενεργούν η
Alphacap ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος και η δικηγορική εταιρεία Ζέπος
& Γιαννόπουλος ως νομικός σύμβουλος.