Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η δυναμική παρουσία της INTERLIFE Ασφαλιστικής στον Κλάδο Βοηθείας ενισχύεται περαιτέρω με το νέο Πρόγραμμα Ιατρικής Βοήθειας MEDICAL Help που δημιούργησε στοχεύοντας να απαντήσει στις ανάγκες της εποχής για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές.
Η κάλυψη Ιατρικής Βοήθειας MEDICAL Help αποτελεί μια πολύτιμη και εξαιρετικής σημασίας παροχή καθώς ο ασφαλισμένος, σε περίπτωση έκτακτης και σοβαρής ανάγκης, εξασφαλίζει την έγκαιρη μεταφορά του σε Νοσοκομείο, από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεται.
Με ιδιαίτερα προσιτό κόστος - 10 ευρώ για ένα άτομο έως 30 ευρώ για 4μελή οικογένεια ετησίως - έχει στη διάθεσή του σύγχρονα μέσα μεταφοράς και ιατρικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας. Η υγειονομική μεταφορά λόγω Αιφνίδιας Ασθένειας ή Ατυχήματος, πραγματοποιείται έγκαιρα και με ασφάλεια, με ασθενοφόρο ή ελικόπτερο ή ιδιωτικό αεροπλάνο, πάντα συνοδεία έμπειρου και εξειδικευμένου ιατρικού προσωπικού. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρόγραμμα MEDICAL Help παρέχει την κάλυψη αεροδιακομιδής λόγω COVID-19 με ειδικό πιστοποιημένο αεροσκάφος.
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, το Πρόγραμμα διαθέτει 24ωρο Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο 365 ημέρες τον χρόνο, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα της εταιρίας.
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική έλαβε διεθνή πιστοποίηση για το ολοκληρωμένο Σύστημα Επιχειρησιακής Συνέχειας που έχει εκπονήσει και εφαρμόζει, με στόχο την απρόσκοπτη λειτουργία της και την παροχή υψηλού επιπέδου ασφαλιστικών υπηρεσιών υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Οι σχετικές διαδικασίες υλοποιήθηκαν εσωτερικά από στελέχη της εταιρείας, η δε αξιολόγηση έγινε από τον ανεξάρτητο, διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης ISONIKE Ltd. και η Υδρόγειος Ασφαλιστική πιστοποιήθηκε σύμφωνα με το ISO 22301:2019, το πλέον αναγνωρισμένο διεθνές πρότυπο συστημάτων διαχείρισης επιχειρησιακής συνέχειας.
Η πιστοποίηση αποτελεί αναγνώριση της διαχρονικής επένδυσης της εταιρείας στον κρίσιμο αυτό τομέα και της αποτελεσματικότητας του σχεδίου επιχειρησιακής συνέχειας που έχει αναπτύξει και εφαρμόζει. Το σχέδιο εστιάζει στην προληπτική θωράκιση της ανθεκτικότητας της εταιρείας απέναντι σε κάθε είδους έκτακτα γεγονότα που ενδέχεται να επηρεάσουν τη λειτουργία της και υλοποιείται μέσα από ένα πλέγμα κατάλληλων πολιτικών και διαδικασιών, συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού, τακτικών επιχειρησιακών ασκήσεων καθώς και σημαντικών επενδύσεων σε τεχνολογία και σύγχρονα συστήματα ανάκαμψης. Το σχέδιο αξιοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία και κατά την τρέχουσα συγκυρία του Covid-19.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Υδρογείου Ασφαλιστικής, κ. Παύλος Κασκαρέλης, συνεχάρη και ευχαρίστησε τα στελέχη της εταιρείας που έφεραν σε πέρας το έργο. «Με την εφαρμογή του διεθνώς πλέον πιστοποιημένου συστήματος επιχειρησιακής συνέχειας, η Υδρόγειος Ασφαλιστική συνεχίζει να κάνει πράξη την ασφαλιστική της αποστολή, διασφαλίζοντας, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, την αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισμένους και συνεργάτες της και την ασφάλεια των ανθρώπων της» δήλωσε σχετικά.
H Ευρωπαϊκή Πίστη, η Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρία, με περισσότερα από 650.000 ασφαλιστήρια συμβόλαια, με ένα Δίκτυο Πωλήσεων 5.700 Συνεργατών και με σταθερή οικονομική ανάπτυξη, προχώρησε πρόσφατα στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με το Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπουργείου Οικονομικών (ΤΕΑ-ΥΠ.ΟΙΚ.), με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, καθώς και τη δημιουργία αμοιβαίως επωφελών, ανταγωνιστικών προϊόντων.
Πιο συγκεκριμένα, οι δύο φορείς συμφώνησαν για τα ακόλουθα:
Ανάληψη πρωτοβουλιών με στόχο τη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης και ανάδειξης της σημασίας της συμπληρωματικής ασφάλισης στην Ελληνική κοινωνία.
Δημιουργία συνδυαστικών/συμπληρωματικών ασφαλιστικών προγραμμάτων.
Αξιοποίηση του πανελλαδικού Δικτύου Πωλήσεων της ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη για την επικοινωνία και την προώθηση των ασφαλιστικών υπηρεσιών των δύο φορέων.
Μακροπρόθεσμη συνεργασία ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ και ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη σε θέματα επαγγελματικής ασφάλισης.
Ο Πρόεδρος Δ.Σ. της ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη κ. Ν. Χαλκιόπουλος δήλωσε σχετικά: «Για την Ευρωπαϊκή Πίστη η ανάδειξη της σημασίας της συμπληρωματικής ασφάλισης, είναι στρατηγικής σημασίας τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Η συνεργασία με το Τ.Ε.Α. – ΥΠ.ΟΙΚ. θα προσφέρει και στα δύο μέρη αμοιβαίες επωφελείς υπηρεσίες και αντικείμενα κοινού ενδιαφέροντος. Είμαστε βέβαιοι πως με την ανάληψη των συγκεκριμένων πρωτοβουλιών, όπως αυτές περιγράφονται στο μνημόνιο συνεργασίας μας, θα δημιουργηθούν όλες οι κατάλληλες προϋποθέσεις για τη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης σε μεγάλες επαγγελματικές ομάδες».
Ο Πρόεδρος Δ.Σ. του Τ.Ε.Α. – ΥΠ.ΟΙΚ. κ. Χ. Νούνης ανέφερε: «Για το ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ η παρούσα στρατηγική συνεργασία αποτελεί πρόδρομο πολύ σημαντικών θετικών εξελίξεων για τους δύο φορείς και έμπρακτη απόδειξη της δυνατότητας επωφελούς σύμπραξης του 2ου και του 3ου πυλώνα ασφάλισης για την παροχή ολοκληρωμένων συμπληρωματικών ασφαλιστικών παροχών σε μεγάλες επαγγελματικές ομάδες. Η πολύ-επίπεδη συνεργασία του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης με την ΑΕΓΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, η οποία θα εξειδικευτεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, αναμένεται να αποδώσει αμφίπλευρα θετικά αποτελέσματα τόσο για τα ασφαλισμένα μέλη του Ταμείου μας όσο και για την ΑΕΓΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, σε επίπεδο ασφαλιστικής συνεργασίας, δημιουργίας συμπληρωματικών ασφαλιστικών προγραμμάτων και λοιπών δράσεων ανάδειξης της σημασίας της ατομικής, οικογενειακής και εργασιακής ασφαλιστικής προστασίας.
Τα Groupama Safety Boxes έχουν ήδη κάνει -για ένα ακόμα καλοκαίρι- την εμφάνισή τους σε οργανωμένες παραλίες της Αττικής και όχι μόνο, «εξασφαλίζοντας» ξέγνοιαστες βουτιές για τους λουόμενους.
Η Groupama Ασφαλιστική επέκτεινε φέτος το δίκτυο των συνεργαζόμενων παραλιών, αυξάνοντας παράλληλα τον συνολικό αριθμό των ειδικών κουτιών φύλαξης, τα οποία πλέον ξεπερνούν τα 1.100. Είναι κατάλληλα να φυλάξουν με ασφάλεια όλα τα προσωπικά αντικείμενα αξίας, όπως το πορτοφόλι, το κινητό τηλέφωνο και τα κλειδιά σπιτιού και αυτοκινήτου. Το κλειδί ασφαλείας είναι αδιάβροχο, σε σχήμα ρολογιού, με ειδικό λουράκι σιλικόνης, που επιτρέπει στους λουόμενους να το έχουν συνέχεια μαζί τους ενώ κολυμπούν. Τα
safety boxes της Groupama Ασφαλιστικής, βρίσκονται ήδη τοποθετημένα
στις ομπρέλες των δημοφιλών πλαζ και πιο συγκεκριμένα: στη Βάρκιζα
(Varkiza Resort), τη Βουλιαγμένη (Rica Nera), το Λαγονήσι (Tahiti Bar), τον Σχοινιά (Γαλάζια Ακτή και
Coconut), τη Νέα Μάκρη (Divers Club), την Παραλία Λουμπάρδας (Mojito
Bay) και τις Σπέτσες (Kaiki Beach).
Με την ενέργεια αυτή της Groupama Ασφαλιστικής, η διασκέδαση στην παραλία γίνεται ακόμα πιο ξέγνοιαστη. Καλό καλοκαίρι με ασφαλείς βουτιές!
Στη διάθεση της Ελληνικής Αστυνομίας τέθηκαν 35 νέα περιπολικά Hyundai i30 για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αστυνομίας στην Αμυγδαλέζα Αττικής η παράδοση 35 νέων περιπολικών Hyundai i30 1,6lt Diesel 115hp, στα πλαίσια ανανέωσης του στόλου της.
Πρόκειται για οχήματα τόσο υπηρεσιακού όσο και ελεύθερου χρωματισμού, όπου στο σύνολό τους θα διατεθούν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με σκοπό την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.
Τα οχήματα αυτά αποκτήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 «Ενεργητική Οδική Ασφάλεια» των Περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας, Ιονίων Νήσων, Ηπείρου και Βορείου Αιγαίου.
Η Groupama Ασφαλιστική, έγινε η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που έλαβε τη διεθνή βεβαίωση ISO 19600 για την αποτελεσματική εφαρμογή, παρακολούθηση και συντονισμό του Συστήματος Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσής της μετά από επιτυχή έλεγχο που διενεργήθηκε από τον ανεξάρτητο οργανισμό ελέγχου και επιθεώρησης TÜV AUSTRIA Hellas.
Καινοτομώντας –για μία ακόμη φορά- για τα δεδομένα του ασφαλιστικού κλάδου και έχοντας ως εφόδιο την εταιρική της κουλτούρα που προωθεί την κανονιστική συμμόρφωση σε όλα τα επίπεδα, η Groupama Ασφαλιστική ικανοποίησε πλήρως τις απαιτήσεις των υφιστάμενων διεθνών προτύπων συμμόρφωσης.
Ο Michel Montbertrand, Επικεφαλής της Μονάδας Κανονιστικής Συμμόρφωσης δήλωσε πως η απόφαση για τον προγραμματισμό της πιστοποίησης IS0 19600: 2014 εντάσσεται στο πλαίσιο πρωτοβουλιών συνεχούς βελτίωσης που υποστηρίζονται από τη Διοίκηση της Εταιρείας και ως μέτρο για την έγκαιρη και αποτελεσματική προσαρμογή στις συνεχώς αναδυόμενες ανάγκες του ασφαλιστικού κλάδου που προέρχονται από κανονιστικές παρεμβάσεις. Η ύψιστη προτεραιότητα της Μονάδας Κανονιστικής Συμμόρφωσης, είναι η συνεχής ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας που προωθεί την κανονιστική συμμόρφωση και την παροχή ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών προσανατολισμένων στις ανάγκες των πελατών.
Μετά και την αποτελεσματική ολοκλήρωση της διαδικασίας επιθεώρησης και την κατάκτηση της εν λόγω πιστοποίησης, η εταιρεία αποδεικνύει περίτρανα ότι η αρχή της υπευθυνότητας βρίσκεται στο επίκεντρο της άριστα παρεχόμενης εξυπηρέτησης προς τους ασφαλισμένους της.
Παράλληλα, κάθε ενδιαφερόμενο μέρος αλλά και οι αρμόδιες εποπτικές και ελεγκτικές αρχές, αντιλαμβάνονται ότι, στο πρόσωπο της Groupama Ασφαλιστικής, θα συναντήσουν έναν συνομιλητή που σέβεται και συμμορφώνεται με τις κείμενες αρχές και διαδικασίες.
Ο Χρήστος Κάτσιος, διευθύνων σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστικής, δήλωσε σχετικά: «Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε την είδηση ότι η Groupama Ασφαλιστική πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις χορήγησης της πιστοποίησης ISO 19600 αναφορικά με το Σύστημα Διαχείρισης Κανονιστικής Συμμόρφωσής της. Η υψηλού επιπέδου λειτουργία και εξυπηρέτηση των πελατών μας ανέκαθεν συνοδευόταν από την απαρέγκλιτη τήρηση των αρχών της ποιότητας και της διαφάνειας. Ωστόσο, όταν η σφραγίδα ενός έγκυρου οργανισμού επιθεώρησης, όπως η TÜV AUSTRIA Hellas, επιβεβαιώνει αυτό που πάντα γνώριζες, δε μπορεί παρά να μην είσαι περήφανος για τους ανθρώπους με τους οποίους καθημερινά συνεργάζεσαι. Στην περίπτωσή μας, η τυπική πιστοποίηση δεν παραμένει κενό γράμμα και εύχομαι η εργασιακή μας κουλτούρα να συνεχίσει, και στο μέλλον, να αντανακλά εξίσου τις εταιρικές μας αξίες».
Τα ευρήματα έρευνας που σχεδίασε για να αξιολογήσει τις στάσεις και συμπεριφορές πολιτών και καταναλωτών μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας παρουσίασε η εταιρία συμβούλων SYNERGON Partners, σε διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε την Τετάρτη, 10 Ιουνίου.
Τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος Κώστας Τσαούσης, ενώ στο panel συμμετείχαν οι Μπέττυ Γιαϊλόγλου (ψυχίατρος), Νίκος Δελένδας (ΓΔ της Eurolife FFH), Δρ. Γεωργία Ζούνη (Τουριστικό Marketing, ΠΑΠΕΙ), Φωτεινή Ιωάννου (ΓΔ της ΕΤΕ), Νικολέτα Καραΐσκου (senior manager EY) και Αλέξανδρος Ρούστας (CEO της IQbility, Ομίλου Quest).
Τόσο η έρευνα όσο και οι ομιλητές ξεχώρισαν ως πιο σημαντικά ευρήματα τα ισχυρά συναισθήματα ανασφάλειας και άγχους στους πολίτες σχετικά με το διάστημα των επόμενων 3-6 μηνών, την ισχυρή πρόθεση (πάνω από 60%) για μερική απασχόληση από το σπίτι, και τη διάθεση μόνιμης υιοθέτησης συνηθειών που αποκτήθηκαν εν μέσω των περιοριστικών μέτρων.
Σημαντικό κομμάτι της έρευνας εξειδικεύτηκε στις αγορές Τραπεζών και Ασφαλιστικών εταιριών, για τα προϊόντα των οποίων εκδηλώνεται χαμηλή τάση αγοράς τους επόμενους μήνες με εξαίρεση αποταμιευτικά προγράμματα Τραπεζών και ασφαλίσεις Υγείας. Πολύ σημαντικό στοιχείο για την επόμενη μέρα στον Τραπεζικό κλάδο αποτελεί ότι το 50% όσων έχουν ήδη δάνεια εκτιμούν ότι η οικονομική τους κατάσταση θα τους οδηγήσει να αιτηθούν ρυθμίσεις και διευκολύνσεις.
Και για τους δύο κλάδους, πάντως, σημαντικό εύρημα αποτελεί η στάση των πελατών απέναντι στα μέχρι τώρα συστήματα εξυπηρέτησης και η στροφή σε ηλεκτρονικά μέσα.
Ενδεικτικά, μόλις το 10% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα επιλέγουν αποκλειστικά το τραπεζικό κατάστημα στο μέλλον, ενώ ο συνδυασμός ψηφιακής τεχνολογίας για τα απλά προϊόντα και φυσικής επαφής για τα πιο εξειδικευμένα και πολύπλοκα, φαίνεται να είναι η κυρίαρχη τάση στην οποία θα κληθούν να προσαρμοστούν οι Ασφαλιστικές εταιρίες.
Εξέχουσας σημασίας, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε από όλους, είναι η ταχύτητα λήψης και υλοποίησης των αποφάσεων για την διοχέτευση των μεγάλων πακέτων στήριξης της οικονομίας καθώς και αυτές των επιχειρήσεων για ενσωμάτωση νέων λειτουργικών μοντέλων που θα απορροφήσουν τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Όπως δήλωσε ο Μίνος Μωυσής, συνιδρυτής της SYNERGON Partners, «η συνεπής και έγκαιρη ανάγνωση των επιπτώσεων της πανδημίας στην Οικονομία και την Αγορά, είναι απολύτως αναγκαία για την ασφαλή οργάνωση της επόμενης μέρας και την ανάπτυξη πρωτοβουλιών από τις επιχειρήσεις. Επιδίωξη της SYNERGON Partners είναι να φέρει σε επαφή τα αποτελέσματα των ερευνών με την Αγορά και με τον τρόπο αυτό να συμβάλει στη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης των επιπτώσεων της πανδημίας».
Την έρευνα υλοποίησε σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 803 ατόμων, μέσω online συνεντεύξεων, η εταιρία Ipsos-Opinion.
Το υλικό της συζήτησης, η πλήρης ανάλυση της έρευνας καθώς και ολόκληρη η συζήτηση βρίσκονται διαθέσιμα εδώ.
Σχετικά με την SYNERGON Partners
Η SYNERGON Partners είναι εταιρία συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, συγχωνεύσεων και εξαγορών, λειτουργικής και χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης επιχειρήσεων, με εξειδίκευση στον Τραπεζικό και Ασφαλιστικό χώρο. Ιδρύθηκε το 2018 και δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ διοικείται από τους εταίρους της Μίνο Μωυσή και Πάνο Ψωμά.
Ιδιαίτερα σημαντική και αποδοτική χρονιά χαρακτηρίστηκε το 2019 για την INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α., καθώς οι οικονομικές επιδόσεις της Εταιρείας ξεπέρασαν τους στόχους που είχαν τεθεί στο Στρατηγικό της σχεδιασμό και ενίσχυσαν περαιτέρω τη θέση της στην Ασφαλιστική Αγορά.
Όπως επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Ιωάννης Παν. Βοτσαρίδης, η σταθερά ανοδική πορεία και η οικονομική ευρωστία της Εταιρίας επιβεβαιώθηκαν για άλλη μια φορά καθώς η Εταιρεία υπερδιπλασίασε τα Κέρδη της κατά 145,35% (25,24 εκατ. € έναντι 10,29 εκατ. € της προηγούμενης χρήσης). Επιπλέον, oι στοχευμένες ενέργειες αναβάθμισης και δημιουργίας νέων Υπηρεσιών και Προϊόντων είχαν ως αποτέλεσμα αύξηση κατά 8,9% στα Γραμμένα Ασφάλιστρα (68,65 εκατ. € έναντι 63,06 εκατ. € το 2018). Το 2019 χαρακτηρίστηκε από αύξηση του Ενεργητικού κατά 17,44%, (228,60 εκατ. € έναντι 194,66 εκατ. € το 2018) ενώ τα Ίδια Κεφάλαια αυξήθηκαν κατά 24,60% (94,12 εκατ. € έναντι 75,54 εκατ. € το 2018).
Η συνετή διαχείριση είχε ως αποτέλεσμα αύξηση των Επενδύσεων κατά 19,81% (207,47 έναντι 173,16 εκατ. € το 2018), των Αποθεμάτων κατά 12,22% (121,91 έναντι 108,63 εκατ. € το 2018) με το Δείκτη Κάλυψης Αποθεμάτων στο 1,76 και τους Δείκτες SCR να αυξάνονται στο 176,74% (έναντι 171,75% το 2018) και MCR στο 655,48% (έναντι 581,56 % το 2018).
Με εξαιρετικά ικανοποιητικές αποδόσεις κινήθηκε και το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ, με τη σωρευτική απόδοση για την περίοδο του προηγούμενου έτους να φθάνει το 24,68% (στοιχεία 31/12/2019), ενώ για την τριετία έφτασε το 49,91%.
Στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού, η INTERLIFE αύξησε τις θέσεις Εργασίας κατά 8,7%, φθάνοντας τα 138 άτομα (31/12/2019) σε επίπεδο Εταιρείας και τα 178 άτομα συνολικά σήμερα, σε επίπεδο Ομίλου.
Σε ότι αφορά την Παραγωγή Νέων Προϊόντων, το “Υγεία OPTIMUM” είναι το νέο ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Υγείας που δημιούργησε το 2019 η INTERLIFE, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση για Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας των πολιτών και με γνώμονα τις ανάγκες των ασφαλιζομένων για αναβαθμισμένες και ουσιαστικές παροχές. Επιπλέον, τον Ιανουάριο του 2020 δημιούργησε ταΠρογράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης “Travel CARE” & “Travel Cancellation” που πρόσφατα εμπλουτίστηκαν με τα Προγράμματα Ομαδικής Ταξιδιωτικής Ασφάλισης “Group Travel CARE 1” και “Group Travel CARE 2”. Σημαντικός σταθμός στην πορεία της Εταιρείας χαρακτηρίζεται η Ίδρυση του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης INTERLIFE τον Απρίλιο του 2019 που αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού της Εταιρείας για τη βελτίωση των συνθηκών συνταξιοδότησης των εργαζομένων και συνεργατών της.
Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η INTERLIFE συνέχισε - και συνεχίζει - να υλοποιεί το πρόγραμμα «προσφέρω …αλλιώς», στο πλαίσιο του οποίου στηρίζει την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, το Άλμα Ζωής Θεσσαλονίκης, το Σύλλογο Συνδρόμου Down Ελλάδος, την «ΕΛΕΠΑΑΠ», τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εθελοντών ΑιμοδοτώνΚαρπάθου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού – ΚΜΟΠ, την περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή και τη Φύση «Καλλιστώ», το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την Ελληνική Ρητορική Εταιρία και αθλητικά Σωματεία και Ομίλους σε όλη την Ελλάδα, ενώ για άλλη μια χρονιάπροχώρησε στην παροχή 4,5 τόνων τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία.
Τέλος, όπως υπογράμμισε ο κ. Βοτσαρίδης, η Εταιρεία ανταποκρινόμενη άμεσα στην κρίση του Κορωνοϊού και με αυξημένο αίσθημα Κοινωνικής Ευθύνης, ενεργοποίησε από τα μέσα Μαρτίου το ειδικό Πρωτόκολλο Επιχειρησιακής Συνέχειας που προβλέπεται για παρόμοιες περιστάσεις, έλαβε όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας του προσωπικού της, των συνεργατών της και των πελατών της, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια του lockdown λειτούργησε με σύστημα Τηλεργασίας εκ περιτροπής για το 50% των εργαζομένων της και διέθεσε όλα τα ψηφιακά εργαλεία για την ομαλή συνέχιση των εργασιών των συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της.
Η INTERLIFE θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία, κατέληξε ο κ. Βοτσαρίδης, κατακτώντας κάθε φορά νέους στόχους, αυξάνοντας τα Οικονομικά της Μεγέθη, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα το Δείκτη Φερεγγυότητας της, εμπλουτίζοντας τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες της, ενισχύοντας το Ανθρώπινο Δυναμικό της, στηρίζοντας συστηματικά το Δίκτυο Συνεργατών της και επενδύοντας στο Κοινωνικό πρόσωπο της Εταιρείας.
Σε Έκτακτη Συνεδρίαση συνήλθε το Δ.Σ. της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. μετά την απώλεια του αείμνηστου Παύλου Γ. Καρακώστα O.B.E. που διετέλεσε Πρόεδρος από την ίδρυση της εταιρίας το 1977.
Με ομόφωνη απόφαση των μελών, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας ανασυγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως:
Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς – Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος,
Αναστάσιος Κ. Μάρκου – Αναλυτής Πληροφοριακών Συστημάτων, Μη Εκτελεστικό Μέλος.
Δανάη Π. Καρακώστα – Επιχειρηματίας, Μη Εκτελεστικό Μέλος.
Ιωάννης Θ. Κοσμέας – Οικονομολόγος, Αναλογιστής, Ανεξάρτητο μη Εκτελεστικό Μέλος.
Παναγιώτης Κ. Παναγιωτόπουλος – Οικονομολόγος, Ανεξάρτητο μη Εκτελεστικό Μέλος.
Λεωνίδας Ι. Παπαγεωργίου – Δικηγόρος, Ανεξάρτητο μη Εκτελεστικό Μέλος.
Το Δ.Σ. υπό την Προεδρία του Δημητρίου Α. Χριστοδουλιά θα συνεχίσει την υγιή ανάπτυξη της εταιρίας, αναδεικνύοντας την έννοια του Πολιτισμού και της Αλληλεγγύης ως συστατικού στοιχείου της ιδιωτικής ασφάλισης.
Νέος Διευθυντής Υποκαταστήματος Β. Ελλάδος στην Interasco ΑΕΓΑ
Η Interasco AEΓΑ, ανακοίνωσε την αποχώρηση του μέχρι σήμερα ΔιευθυντήΥποκαταστήματος Β. Ελλάδος κ. Παύλου Τριανταφύλλου.
Τη θέση ανέλαβε από την 1 η Ιουνίου 2020 ο κ. Κωνσταντίνος Παρτάλης, ο οποίος είναι Πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών, Σχολής Νομικών – Οικονομικών & Πολιτικών Επιστημών, ενώ παράλληλα διαθέτει 23ετή επαγγελματική εμπειρία στον χώρο των ασφαλιστικών εργασιών.
Από τη νέα του θέση, θα αναλάβει τη συνέχιση του επιτυχούς επιχειρηματικού πλάνου της Interasco, καθώς και την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων αλλά και των νέων στόχων της εταιρείας.
Σε δήλωσή του ο κ. Κάρολος Σαΐας Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco, ευχαρίστησε για τη μέχρι σήμερα συνεργασία και συνεισφορά του τον κ. Παύλο Τριανταφύλλου.
Παράλληλα καλωσόρισε τον κ. Κωνσταντίνο Παρτάλη στην οικογένεια της Interasco και του ευχήθηκε καλή αρχή και καλό ξεκίνημα στα νέα του καθήκοντα.