Στην αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου, όπου διάφορα ζητήματα -ανασφάλιστα οχήματα, διαχείριση ζημιών, τιμολογιακές πολιτικές, θέματα εποπτείας ΕΠΥ, κατάσταση Επικουρικού Κεφαλαίου κ.λπ.- συνθέτουν ένα "τραχύ" τοπίο, η INTERAMERICAN κατά τα τελευταία χρόνια δίνει τον τόνο με μία σφαιρική τοποθέτηση και ένα σαφή προσανατολισμό, αναδεικνύοντας χαρακτηριστικά ηγετικής δύναμης στον κλάδο.
Η εταιρεία, που έκλεισε την περασμένη χρονιά με σταθεροποιημένο - οριακά αυξημένο τον στόλο στα 570.315 ασφαλισμένα οχήματα (318.455 από την Anytime), συνδέει πλέον τους στόχους της και στην ασφάλιση αυτοκινήτου με την ευρύτερη εταιρική στρατηγική της δημιουργίας νέας εμπειρίας για τον πελάτη μέσω οικοσυστημάτων ασφάλισης-υπηρεσιών-παροχών. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την περαιτέρω αξιοποίηση ισχυρών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων: πολυκαναλικότητα διανομής, τεχνολογία και καινοτομία, οδική βοήθεια, διαδικασίες διαχείρισης ζημιάς, συνεργασίες και δίκτυο συνεργείων CarPoint.
Η INTERAMERICAN, κατά το 2017, πήρε παραγωγή από όλα τα κανάλια διανομής. Το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων (Αgency), η Anytime -με συμβολή στην online ασφάλιση και των ασφαλιστικών συμβούλων του εταιρικού δικτύου- και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, απέδωσαν συνολικά 131,4 εκατ. ευρώ σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα. Ταυτόχρονα, η Anytime Κύπρου που ξεκίνησε πέρυσι, έδωσε και αυτή κατά το δεύτερο εξάμηνο τα πρώτα 4.181 ασφαλισμένα οχήματα, συνεχίζοντας φέτος να αυξάνει με εντυπωσιακή δυναμική τον αριθμό των πελατών της (συνολικά κατά το πρώτο δίμηνο, 5.792 οχήματα).
Η εταιρεία προετοιμάζεται ήδη, με "αιχμή του δόρατος" την ψηφιακή τεχνολογία, για τη νέα εποχή στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κατά την οποία οι τεχνολογικές εξελίξεις στην αυτοκίνηση αναμένεται να αλλάξουν σημαντικά και την ασφαλιστική προσέγγιση του κινδύνου. Με τη νέα γενιά πρωτοποριακών προϊόντων στη βάση του "πόσο οδηγείς" από το 2016 και "πώς οδηγείς" από φέτος, με τα οποία εισάγεται η χρήση ψηφιακών εφαρμογών στην ασφάλιση -και στην οδική ασφάλεια- και παραμετροποιούνται στοιχεία για δυναμική και πιο αντικειμενική τιμολόγηση, η INTERAMERICAN/Anytime έχει υπογραμμίσει, ήδη, τη διαφορετικότητά της στον κλάδο. Παράλληλα, η εταιρεία έχει καθετοποιήσει τη διαχείριση των ζημιών, φθάνοντας και μέχρι τον έλεγχο - την πρόληψη της απάτης και έχοντας επιτύχει σημαντική βελτίωση του combined ratio.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου