>

28 Μαρ 2023

Eurolife FFH: Online εξυπηρέτηση στα ομαδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας

Eurolife FFH: Online εξυπηρέτηση στα ομαδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας με άμεση αποζημίωση για ιατρικά έξοδα έως €150, μέσω της υπηρεσίας e-Claims

Τώρα με άμεση αποζημίωση για ιατρικά έξοδα έως €150, μέσω της υπηρεσίας e-Claims

Η Eurolife FFH, πιστή στη δέσμευσή της να επιστρέφει αξία στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται καθημερινά, έχει δημιουργήσει μια ηλεκτρονική και paperless διαδικασία αποζημίωσης για τους κατόχους των ομαδικών προγραμμάτων ασφάλισης υγείας. Με αυτόν τον τρόπο, οι ασφαλισμένοι μπορούν, από όπου και εάν βρίσκονται και όποτε το επιθυμούν, να υποβάλλουν online το αίτημα αποζημίωσης και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, για ιατροφαρμακευτικά έξοδα και έξοδα διαγνωστικών εξετάσεων. Επιπροσθέτως, αποζημιώνονται άμεσα για έξοδα παρόχων υγείας έως €150.

Πιο συγκεκριμένα, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας EurolifeConnect και της υπηρεσίας e-Claims, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρήσουν ηλεκτρονικά τις αποδείξεις των εξόδων που έχουν πραγματοποιήσει, απλά και γρήγορα. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία οποιαδήποτε ώρα και ημέρα επιθυμούν και χωρίς τη διαδικασία φωτοτυπιών και ταχυδρόμησης, ενώ το αίτημα αποζημίωσης δημιουργείται αυτόματα.

Τα αιτήματα αποζημίωσης για ιατροφαρμακευτικά έξοδα και έξοδα διαγνωστικών εξετάσεων έως €150, εντάσσονται στη ροή αυτόματης αποζημίωσης. Σε αυτήν την περίπτωση, ο ασφαλισμένος ενημερώνεται μέσω Viber/Email αμέσως μετά την καταχώρηση του αιτήματος και πραγματοποιείται εντολή πίστωσης του ποσού αποζημίωσης στο λογαριασμό που έχει ορίσει.

Πέρα από την παρακολούθηση των αποζημιώσεων, το EurolifeConnect δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να έχουν online πρόσβαση στις λεπτομέρειες του συμβολαίου τους. Επιπροσθέτως, μπορούν να διαχειρίζονται το προφίλ και τα στοιχεία τους και να βρίσκουν όλους τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των ασφαλισμένων της, προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ψηφιοποιεί τις υπηρεσίες που προσφέρει και απλοποιεί τις διαδικασίες της, για να παρέχει στους πελάτες της καθημερινά, άμεση και ακόμη πιο ποιοτική εμπειρία εξυπηρέτησης.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου