Η Interamerican, συνεχίζοντας απρόσκοπτα την μακρά παράδοση προσφοράς και αλληλεγγύης που επιδεικνύει σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, ανταποκρίθηκε με αμεσότητα, σεβασμό και ενσυναίσθηση στις ανάγκες των περιοχών που βρέθηκαν αντιμέτωπες με τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενισχύοντας το έργο φορέων και προσφέροντας τις υπηρεσίες της στους εργαζομένους της, αλλά και σε όλους τους πολίτες.
Μέσα από την άμεση ενίσχυση της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (ΕΟΔ), προσέφερε στην προμήθεια εξοπλισμού και μέσων ατομικής προστασίας των εθελοντών διασωστών, που για μέρες βρίσκονταν στα πύρινα μέτωπα, προκειμένου να προστατεύσουν ανθρώπινες ζωές, περιουσίες και το οικοσύστημα της χώρας μας. Οι εθελοντές της ΕΟΔ επιχειρούσαν 24 ώρες το 24ωρο, σε συνεργασία με την Πυροσβεστική Υπηρεσία και τις κατά τόπους αρχές Πολιτικής Προστασίας, ώστε τα κλιμάκια της ΕΟΔ να συνδράμουν με όσα μέσα διαθέτουν, τόσο επιχειρησιακά στην πυρόσβεση, όσο και στην παροχή Πρώτων Βοηθειών σε κατοίκους, αλλά και σε πυροσβέστες που αντιμετωπίζουν αναπνευστικά ή άλλα προβλήματα υγείας, ενώ πραγματοποιούσαν συνεχείς περιπολίες για τυχόν αναζωπυρώσεις.
Παράλληλα, το τηλεφωνικό κέντρο του Humanity Greece και η νέα 24ωρη γραμμή ενημέρωσης 210-5226379, υποστηρίχθηκε από την πρώτη στιγμή από την Interamerican, η οποία ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου το κόστος εξοπλισμού, εγκατάστασης και πλήρους λειτουργίας του, ώστε οι πολίτες να μπορούν να ενημερωθούν για το πως μπορούν να παρέχουν άμεσα ανθρωπιστική βοήθεια καθώς και εθελοντική εργασία, γεγονός που συνέβαλε καθοριστικά στο συντονισμό και την έγκαιρη αποστολή βοήθειας. Μέσα από την άμεση και συνεχή λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, οι εξειδικευμένοι εθελοντές του Humanity Greece συντόνισαν τον ανεφοδιασμό με είδη πρώτης ανάγκης και ιατροφαρμακευτικά είδη που συγκεντρώθηκαν από πολίτες, εταιρίες και Δήμους, για τους πυροσβέστες, τους εθελοντές πυροσβέστες, τους πολίτες και τα Κέντρα Υγείας των πληγεισών περιοχών, αλλά και τους ανθρώπους που βρέθηκαν για ώρες στα πεδία μάχης.
Στην ίδια κατεύθυνση, η γραμμή υγείας 1010 της Interamerican ήταν διαθέσιμη για όλους τους ανθρώπους που βρίσκονταν σε πυρόπληκτες περιοχές και μέσω αυτής οι ιατροί και το εξειδικευμένο προσωπικό παρείχαν 24/7 ιατρικές συμβουλές και πληροφορίες για εφημερεύοντα νοσοκομεία και φαρμακεία, ενώ και η γραμμή 1158 ήταν στη διάθεση των ασφαλισμένων της εταιρίας που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές, ώστε να ενημερωθούν για τη διαδικασία αποζημίωσης κατοικίας και οχήματος.
Τέλος, με στόχο να συμβάλει στην πρόληψη, τη σωστή ενημέρωση και εκπαίδευση των εργαζομένων της, η Interamerican σε συνεργασία με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, οργάνωσε αρχές Ιουλίου, πριν από την εκδήλωση των πυρκαγιών, εκπαιδευτικό σεμινάριο πρόληψης και σωστής αντιμετώπισης πυρκαγιάς, τόσο σε οικιακό περιβάλλον, όσο και στην ύπαιθρο.
Μέσα από την έμπρακτη συνεισφορά και τις στοχευμένες ενέργειες της, η Interamerican υποστηρίζει φορείς και οργανισμούς που παράγουν ουσιαστικό έργο για την κοινωνία και τους συνανθρώπους μας, προάγοντας τις αρχές του εθελοντισμού, της προσφοράς, της αλληλεγγύης και της βιωσιμότητας.
- Euroins Ελλάδος: Ολοκληρωμένη πρόταση ασφάλισης οχημάτων «AutoSafe»
- Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα υγείας Premium Νοσοκομειακό Β’ – 750€ Plus Economy
- Εθνική Ασφαλιστική: Νέο ασφαλιστικό - επενδυτικό πρόγραμμα Full [Life] Balance & Protect
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου