>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

16 Ιουν 2014

Χωρίς γιατρούς εκατομμύρια ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ!

Η Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ ενημερώνει ότι οι συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ με τους συμβεβλημένους ιατρούς λήγουν τέλος Ιουνίου! Παρά τις πολλαπλές προσπάθειες της Ένωσης για υπογραφή νέας σύμβασης αυτό ΔΕΝ έχει γίνει ακόμη εφικτό με αποτέλεσμα εκατομμύρια ασφαλισμένοι να κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ιατρική περίθαλψη!
4437
Παρά τη μία και μοναδική συνεδρίαση της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης με την ΕΝΙ – ΕΟΠΥΥ, ο διάλογος σταμάτησε με ευθύνη της Επιτροπής. Η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ είχε καταθέσει στην Επιτροπή τις προτάσεις της με σκοπό να γίνει από κοινού η επεξεργασία ενός επίσημου προσχέδιου της νέας σύμβασης. Δυστυχώς όμως, η Επιτροπή, λίγο πριν την οριστική λήξη των συμβάσεων, δεν έχει προβεί σε καμία απολύτως ενέργεια όσον αφορά στις νέες συμβάσεις.

Η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ δεν κατανοεί την αδιάφορη στάση του Οργανισμού αλλά και της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης που τελεί υπό την εποπτεία του και δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις συνέπειες που θα έχει η στάση αυτή στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ με την λήξη των συμβάσεων την 30η Ιουνίου 2014.

Ευχόμενοι καλή επιτυχία στη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, ζητούμε ΑΜΕΣΗ συνάντηση με σκοπό την εξεύρεση λύσης και υπογραφής των νέων συμβάσεων αλλά και συζήτησης για όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους συμβεβλημένους ιατρούς όπως το rebate – clawback και την αποπληρωμή των οφειλών του οργανισμού που χρονολογούνται απο 1/1/2012.

Η ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ θα επιδιώξει να συναντηθεί όσο το δυνατόν συντομότερα με τον νέο Υπουργό Υγείας δηλώνοντας του ότι η υπομονή των ιατρών που υπηρετούν στην πρωτοβάθμια περίθαλψη της χώρας έχει πλέον εξαντληθεί.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

13 Ιουν 2014

Μπαμπά, τι είναι ασφάλεια ζωής;

Για δύο ώρες, μία ασφαλίστρια προσπαθούσε να εξηγήσει σ’ ένα νεαρό ζευγάρι την αξία της ασφάλειας ζωής, αλλά χωρίς επιτυχία. Τα πράγματα έδειχναν δύσκολα, καθώς το ζευγάρι έχανε το ενδιαφέρον του και η ασφαλίστρια έχανε έδαφος. Ξαφνικά, η εξάχρονη κόρη του ζεύγους μπήκε μέσα στο δωμάτιο και ρώτησε: «Τι πουλάει αυτή η κυρία, μπαμπά;»
«Ασφάλειες ζωής», μουρμούρισε ο πατέρας.
Η ασφαλίστρια, καταλαβαίνοντας ότι ο χρόνος που είχε στη διάθεσή της επρόκειτο να τελείωσει σύντομα, άρχισε να ολοκληρώνει την παρουσίασή της, όταν ξαφνικά το μικρό κορίτσι τράβηξε το χέρι του πατέρα του.
«Μπαμπά, τι είναι ασφάλεια ζωής;»
Ο πατέρας έμεινε σιωπηλός για λίγα δευτερόλεπτα και έπειτα στράφηκε στην ασφαλίστρια, λέγοντας σαρκαστικά: «Εσείς είστε η ειδικός, μπορείτε να απαντήσετε».
Η ασφαλίστρια ζήτησε μια λευκή κόλλα, και μόλις την πήρε, σχεδίασε ένα μεγάλο κύκλο. Έπειτα είπε: «Ας υποθέσουμε ότι αυτός ο κύκλος αντιπροσωπεύει το χώρο όπου ζουν όλοι οι άνθρωποι του κόσμου. Γύρω απ’ αυτό το χώρο υπάρχει ένα μεγάλο υδάτινο σώμα που το ονομάζουμε θάλασσα της ζωής. Τώρα, είναι δουλειά κάθε γονιού να περάσει την οικογένειά του μέσα από αυτή τη θάλασσα της ζωής. Μερικοί γονείς μαζεύουν μερικές σανίδες, τις ενώνουν μεταξύ τους και φτιάχνουν μια μικρή βάρκα. Ύστερα κάθε οικογένεια παίρνει τη δική της βάρκα και ξεκινά να διασχίσει τη θάλασσα.
Όμως, μερικές φορές, ένα μεγάλο ψάρι πηδά έξω από το νερό και ρίχνει τη μαμά ή τον μπαμπά μέσα στη θάλασσα κι αυτή ή αυτός χάνονται για πάντα. Όταν συμβεί αυτό, ο άλλος γονιός είναι υποχρεωμένος να συνεχίσει και να ολοκληρώσει το ταξίδι. Αυτό δεν είναι εύκολο, γιατί μερικές φορές όταν ο μπαμπάς ή η μαμά δεν είναι αρκετά δυνατοί όπως όταν ήταν και οι δύο μαζί δεν μπορούν να τραβήξουν τόσο καλά κουπί. Έτσι ο μπαμπάς ή η μαμά θα δυσκολευτούν πολύ.
Από την άλλη, μερικές φορές κάποιοι άλλοι γονείς συγκεντρώνονται και φτιάχνουν μαζί μια μεγάλη βάρκα, βάζουν μέσα τις οικογένειές τους και αρχίζουν να διασχίζουν τη θάλασσα της ζωής. Το γεγονός αυτό δεν εμποδίζει το μεγάλο ψάρι να πάρει κάποια μαμά ή κάποιον μπαμπά, αλλά όταν συμβεί αυτό ο γονιός που θα έχει μείνει δεν χρειάζεται να πάρει τη θέση του άλλου στα κουπιά γιατί θα υπάρχουν εκεί και άλλοι γονείς για να βοηθήσουν. Οι μαμάδες ή οι μπαμπάδες και τα μικρά παιδιά τους διασχίζουν πάντα τη θάλασσα με ασφάλεια χωρίς πολλά προβλήματα».
Στη συνέχεια η ασφαλίστρια είπε στο κοριτσάκι: «Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ και μιλάω με τους γονείς σου είναι γιατί θέλω να τους πουλήσω εισιτήρια γι’ αυτή τη μεγάλη βάρκα».
Χωρίς δισταγμό, το μικρό κορίτσι στράφηκε στους γονείς του και είπε: «Μαμά και μπαμπά, θα αγοράσετε ένα εισιτήριο για εμάς, έτσι δεν είναι;»
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Συνεργασία της Anytime/Interamerican με το Smart Club της Shell

Μία συνεργασία κοινού εμπορικού ενδιαφέροντος με προσφορά προνομίων στα μέλη του Smart Club της Shell, ξεκίνησε μεταξύ της εταιρείας καυσίμων Coral και της Anytime, του καναλιού απευθείας ασφάλισης της INTERAMERICAN.
Συγκεκριμένα, τα μέλη του Shell Smart Club ασφαλίζοντας το όχημά τους στην Anytime, θα διπλασιάζουν τους πόντους στην κάρτα τους Smart Club για όλο το διάστημα της εξάμηνης ή δωδεκάμηνης ασφάλισής τους, καθώς και για την ανανέωση ασφάλισης του ίδιου οχήματος. Η συνεργασία INTERAMERICAN – Coral είναι βασισμένη στην κοινή προτεραιότητα της εστίασης στην ικανοποίηση του καταναλωτή και στην ισορροπημένη σχέση αμοιβαίου οφέλους μαζί του.
Μετά τον πρώτο μήνα ασφάλισης στην Anytime και για όλη την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης, οι πόντοι που θα συγκεντρώνει το μέλος του Shell Smart Club βάσει των μηνιαίων συναλλαγών του σε αγορές καυσίμων Shell θα διπλασιάζονται αυτόματα τον επόμενο μήνα. Η προσφορά ισχύει έως το τέλος Μαΐου 2015 με προοπτική επέκτασης χρόνου.
Η Anytime αποτελεί την “αιχμή του δόρατος” για την INTERAMERICAN στην απευθείας προώθηση ασφαλίσεων στον κλάδο αυτοκινήτων, εξασφαλίζοντας ταχύτητα και ποιότητα εξυπηρέτησης σε συνδυασμό με προσιτά ασφάλιστρα.
To Smart Club είναι από τα μεγαλύτερα και πιο πρωτοποριακά προγράμματα πιστότητας στην Ελλάδα και ανταμείβει τους πελάτες που ανεφοδιάζονται με καύσιμα Shell με πόντους τους οποίους μπορούν να εξαργυρώσουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία δώρων και υπηρεσιών που βρίσκονται στον ετήσιο κατάλογο.
Σημειώνεται ότι το μέλος του Smart Club για να επωφεληθεί από την προσφορά χρειάζεται να δηλώσει τον αριθμό της κάρτας του κατά την έκδοση του συμβολαίου του online στο www.anytime.gr ή τηλεφωνικά στο 801 11 30000.

Ο «Συνήγορος του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής συμπλήρωσε 3 χρόνια λειτουργίας

Ο Θεσμός του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής συμπλήρωσε τρία χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Με την ευκαιρία της επετείου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Σπύρος  Μαυρόγαλος επανέλαβε ότι η ικανοποίηση των προσδοκιών των ασφαλισμένων της με την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, αποτελεί προσωπική δέσμευση όλων των ανθρώπων της εταιρίας και εξέφρασε τη συνεχιζόμενη στήριξη της Διοίκησης στις προσπάθειες εξεύρεσης φιλικής λύσης, σε όποιες διαφορές τυχόν ανακύπτουν με τους πελάτες της.
Το Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» προσφέρει τις υπηρεσίες του εντελώς δωρεάν ενώ η εμπειρία και η κατάρτιση των στελεχών του εγγυώνται τη γρήγορη και αποτελεσματική εξέταση των υποθέσεων, δίνοντας την απαιτούμενη προσοχή στην ανθρώπινη διάσταση και τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε περίπτωσης.
Ενδεικτικά, μέσα στο 2013, 4 στις 5 υποθέσεις πήραν  απάντηση σε λιγότερο από μία εβδομάδα ενώ εξασφαλίστηκε θετική έκβαση σε μεγάλο ποσοστό των θεμάτων.
Αρχές λειτουργίας
Η λειτουργία του Γραφείου ακολουθεί τέσσερις απαράβατες αρχές (Ανεξαρτησία, Ουδετερότητα, Εχεμύθεια/Εμπιστευτικότητα και μη δεσμευτική Διαμεσολάβηση) και βασίζεται στον Κώδικα Δεοντολογίας της InternationalOmbudsmanAssociation (Ι.Ο.Α.), της οποίας είναι ενεργό μέλος, συμμετέχοντας στην Επιτροπή Διεθνών Θεμάτων και αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες σε περιφερειακό επίπεδο για την γνωστοποίηση και διάδοση του θεσμού.
Για να επιτελέσει την αποστολή του ο «Συνήγορος»:
  • Επιδιώκει την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του Πελάτη και της  Ασφαλιστικής.
  • Αναζητά λύσεις κοινής αποδοχής για την επίλυση των προβλημάτων, που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια της συναλλακτικής σχέσης και
  • Προτείνει μέτρα για την αντιμετώπιση των επαναλαμβανόμενων σημείων τριβής στην σχέση μεταξύ Πελάτη – Εταιρίας.
Η Εταιρία  θέτει στην υπηρεσία των πελατών της μία σειρά διαδικασιών προκειμένου να επιλύσει μαζί τους φιλικά την οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει διμερώς.
Βήμα 1ο: Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να έχει επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες της Εθνικής Ασφαλιστικής ή με τον ασφαλιστή  του, που διαθέτουν εμπειρία και γνώση προκειμένου να τον βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματός του.
 Βήμα 2οΟ ενδιαφερόμενος σε δεύτερη φάση πρέπει να απευθυνθεί στον Τομέα Διαχείρισης Αιτιάσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής που θα εξετάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα την αιτίασή του.
 Βήμα 3ο: Ο ενδιαφερόμενος καταλήγει στο «Συνηγόρου του Πελάτη», που αποτελεί το τελευταίο βήμα στην προσπάθεια φιλικής επίλυσης της διαφοράς.
Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής T:210 9007500, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00-16:00.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο, στο site της Εθνικής Ασφαλιστικής  www.ethniki-asfalistiki.gr.

12 Ιουν 2014

Προνομιακή τιμή 20€ για ιατρικές επισκέψεις στο IAΣΩ GENERAL

Η Γενική Κλινική ΙΑΣΩ General (Λεωφ. Μεσογείων 264, Χολαργός), λαμβάνοντας υπόψη το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, και προκειμένου να εξασφαλίσει στο ευρύ κοινό πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, αναπροσαρμόζει την τιμολογιακή της πολιτική, προχωρώντας σε μείωση τιμών στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία της. 

Πλέον, η επίσκεψη στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία του ΙΑΣΩ General σε όλες τις ιατρικές ειδικότητες (παθολόγος, καρδιολόγος, ορθοπαιδικός, κ.α.) προσφέρεται στην προνομιακή τιμή των 20€. Η ιατρική επίσκεψη περιλαμβάνει λήψη ιστορικού, κλινική εξέταση, συνεκτίμηση αποτελεσμάτων διαγνωστικών εξετάσεων και οδηγίες από τον Ιατρό, ενώ παράλληλα στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, δίνεται η δυνατότητα συνταγογράφησης φαρμάκων και διαγνωστικών εξετάσεων. 

Τα Tακτικά Εξωτερικά Ιατρεία λειτουργούν κατόπιν ραντεβού καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή. 
Διαθέτουν τα ακόλουθα εξειδικευμένα ιατρεία:
  • Αγγειοχειρουργικό
  • Αιματολογίας
  • Γαστρεντερολογικό
  • Δερματολογικό
  • Ενδοκρινολογικό
  • Καρδιολογικό
  • Νευρολογικό
  • Nευροχειρουργικό
  • Νεφρολογικό
  • Ορθοπαιδικό
  • Ουρολογικό
  • Οφθαλμολογικό
  • Oγκολογικό
  • Παθολογικό
  • Πνευμονολογικό
  • Ρευματολογικό
  • Χειρουργικό
  • Ωτορινολαρυγγολογικό (Ω.Ρ.Λ.)
Για περισσότερες πληροφορίες και προγραμματισμό των ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στo τηλ. 210 650 2000, σε 24ωρη βάση. 

Δωρεάν καύσιμα απο την Glassdrive

Η GLASSDRIVE® έως το τέλος Ιουλίου προσφέρει με κάθε αντικατάσταση ή/και επισκευή κρυστάλλου αυτοκινήτου δωρεάν καύσιμα αξίας 10€.
Η ενέργεια ισχύει για όλους τους ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιριών με τις οποίες συνεργάζεται η GLASSDRIVE® και οι οποίοι έχουν την κάλυψη θραύση κρυστάλλων στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους.
Οι ασφαλισμένοι που θα επισκεφθούν τους σταθμούς της GLASSDRIVE® θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τις μοναδικές υπηρεσίες :
• Άμεση εξυπηρέτηση εντός 24 ωρών για επισκευή και αντικατάσταση των κρυστάλλων τους
• Δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω κινητής μονάδας στον χώρο που επιθυμούν
• Πιστοποίηση της γνησιότητας των κρυστάλλων
• Εγγύηση εργασίας «εφ’ όρου ζωής»
Το δίκτυο της GLASSDRIVE® αποτελείται από 38 επίσημους σταθμούς, 15 κινητές μονάδες και πάνω από 90 συνεργάτες σε όλη την επικράτεια αποτελώντας το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου.
Η GLASSDRIVE®, μέλος του πολυεθνικού Ομίλου εταιριών Saint-Gobain, ειδικεύεται στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτου παρέχοντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά κατασκευασμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές Κατασκευαστών Πρωτότυπου Εξοπλισμού (OEM). Συνεργάζεται με την πλειονότητα των ασφαλιστικών εταιριών στην Ελλάδα και παράλληλα προσφέρει εγγυημένη ποιότητα εργασίας χάρη στην πολυετή εμπειρία του εξειδικευμένου προσωπικού της.

11 Ιουν 2014

Όταν κάτι πάει στραβά... - Δες την πρωτότυπη διαφήμιση της Allianz Αυστραλίας

Όταν κάτι πάει στραβά... - Δείτε την πρωτότυπη διαφήμιση της Allianz Αυστραλίας
Όταν κάτι πάει στραβά το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φωνάξετε "Ααα!".
Επειδή η ζωή είναι γεμάτη από "άτυχες" στιγμές η Allianz Αυστραλίας έφτιαξε την παρακάτω πρωτότυπη διαφήμιση.
(Πηγή: Nextdeal.gr)



Συγκέντρωση φαρμάκων από την INTERLIFE Ασφαλιστική





Με ιδιαίτερη ευαισθησία και διακριτικότητα για τις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες, η εταιρεία INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ενεργοποιεί όλο το προσωπικό και το δίκτυο των συνεργατών της προκειμένου συνολικά να ενισχύσουν το έργο των Γιατρών Του Κόσμου Ελλάδας.

Με μια πανελλαδική συγκέντρωση φαρμάκων για την στήριξη των ελλείψεων που παρουσιάζονται στα πολυϊατρεία της οργάνωσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά, η εταιρεία στηρίζει την προσπάθεια των Γιατρών του Κόσμου να βρίσκονται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που έχουν ανάγκη.

Με πρωτοβουλία της INTERLIFE, θα συγκεντρωθούν φάρμακα σε επιλεγμένα καταστήματα και στην έδρα της εταιρείας στις 12 και 13 Ιουνίου για τα πολυϊατρεία των Γιατρών του Κόσμου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προκειμένου να υποστηριχθούν ανασφάλιστοι και άποροι συμπολίτες μας που τα έχουν ανάγκη.

Προσφέρετε στα σημεία συγκέντρωσης, στην έδρα της εταιρίας, τα υποκαταστήματα και στα γραφεία των συνεργατών της INTERLIFE, αντιδιαβητικά, καρδιολογικά, γαστρεντερολογικά φάρμακα, αντιβιώσεις, παυσίπονα, αναπνευστικά φάρμακα, γυναικολογικές κρέμες και παιδικά σιρόπια.
Ας σταθούμε όλοι αρωγοί στο έργο των Γιατρών του Κόσμου με στόχο να αναδείξουμε το ενδιαφέρον όλων μας για τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν δυσκολία πρόσβασης στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Κρι Κρι: Είσπραξη αποζημίωσης 10,53 εκατ. ευρώ για πυρκαγιά

Η Κρι Κρι Α.Ε. ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της α' φάσης του διακανονισμού της ασφαλιστικής αποζημίωσης σχετικά με την πυρκαγιά της 24/12/2013.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία εισέπραξε ποσό 10.530 χιλ. ευρώ σε πλήρη και ολοσχερή εξόφληση από τις ασφαλίστριες εταιρείες Generali HELLAS Α.A.E. και Groupama ΦΟΙΝΙΞ A.E.Α.Ε.
Για την απαίτηση του υπολοίπου ποσού της ζημιάς, η Κρι Κρι συνεχίζει τις ενέργειες διακανονισμού της και επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμη ενέργεια. 

10 Ιουν 2014

Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας: Ενημερώσου τι σου προσφέρει και βρες απαντήσεις σε κάθε σου ερώτημα

Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό του ανθρώπου. Οφείλουμε να την προστατεύουμε και να δρούμε με βάση την πρόληψη και όχι την θεραπεία. Όταν όμως η θεραπεία είναι αναπόφευκτη, ένα ιδιωτικό πρόγραμμα νοσηλείας, θα βοηθήσει να νοσηλευτούμε άμεσα και αξιοπρεπώς σε ιδιωτικό ή κρατικό νοσοκομείο. 

Ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων (ΣΑΔΧ) επιχειρώντας να φέρει πιο κοντά τους συμπολίτες μας στα ιδιωτικά προγράμματα υγείας, απαντά στα πιο συχνά ερωτήματα σας:

1. Γιατί να επιλέξω ένα ιδιωτικό πρόγραμμα υγείας ενώ είμαι ήδη 
ασφαλισμένος σε κρατικό ταμείο; 
Οι παροχές στον τομέα της υγείας φθίνουν συνεχώς λόγω της κρίσης. Νοσοκομεία καταργούνται ή συγχωνεύονται, τα κρατικά ταμεία μειώνουν τις παροχές τους, ενώ η ιατρική επιστήμη αναπτύσσει πρωτοποριακές μεθόδους ίασης και χειρουργικές τεχνικές. Ένα νοσηλευτικό πρόγραμμα μπορεί να εξασφαλίσει άμεση εισαγωγή στο νοσηλευτικό ίδρυμα της επιλογής μας, χωρίς να χρειαστεί να περιμένουμε σε λίστα αναμονής και καλύπτοντας σημαντικά έξοδα νοσηλείας. Άλλωστε τα περισσότερα προγράμματα νοσηλείας έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν παράλληλα με την κρατική ασφάλιση, καλύπτοντας το μέρος των νοσηλίων που υπερβαίνει το καλυπτόμενο από το κρατικό ταμείο. 
2. Ποιους ακριβώς τομείς της υγείας καλύπτει ένα τέτοιο πρόγραμμα; 
Τα προγράμματα πρωτοβάθμιας περίθαλψης καλύπτουν επισκέψεις σε  συμβεβλημένο δίκτυο γιατρών, διαγνωστικές εξετάσεις, προληπτικό check up, και κάλυψη ιατροφαρμακευτικών εξόδων όπως ακτινογραφίες, φάρμακα, φυσιοθεραπείες σε περίπτωση ατυχήματος. 
Τα προγράμματα νοσηλείας εξασφαλίζουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε ιδιωτική κλινική ή νοσοκομείο, τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού. Στα νοσηλευτικά ιδρύματα που έχουν κάνει συμφωνία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, η πληρωμή των εξόδων γίνεται απευθείας από την ασφαλιστική εταιρεία. Με αυτό τον τρόπο ο ασθενής επικεντρώνεται στο πρόβλημα της υγείας του, χωρίς να έχει το άγχος της ανεύρεσης χρημάτων. 
Σε μη συμβεβλημένα νοσοκομεία η κάλυψη γίνεται αφού προσκομιστούν οι εξοφλητικές αποδείξεις του νοσοκομείου στην εταιρεία. 
3. Ποιο είναι το όριο κάλυψης; Υπάρχει περίπτωση να συμμετέχω στα 
έξοδα; 
Ακόμη και το πρόγραμμα με το μικρότερο όριο κάλυψης έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη το μέσο κόστος νοσηλείας , παρέχοντας έτσι προστασία για ένα μεγάλο αριθμό περιπτώσεων που χρήζουν περίθαλψης. Εφόσον ο ασφαλισμένος διαλέξει να ασφαλιστεί με ένα πρόγραμμα που προβλέπει δική του συμμετοχή, μπορεί να χρειαστεί να καλύψει ένα μέρος των εξόδων, είτε ο ίδιος είτε το κρατικό του ταμείο. Εφόσον όμως διαλέξει ένα πρόγραμμα χωρίς συμμετοχή, πρακτικά έχει μία λευκή επιταγή στα χέρια του για να τη χρησιμοποιήσει σε θέματα υγείας. Προσοχή χρειάζεται στην πλήρη και ειλικρινή συμπλήρωση του ερωτηματολόγιου υγείας που συνοδεύει κάθε αίτηση ασφάλισης καθώς επίσης και στην επεξήγηση των ασφαλιστικών όρων από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή 
4. Αυτή τη στιγμή δεν έχω περίθαλψη επειδή δεν μπορώ να πληρώσω την εισφορά στο ταμείο μου. Πως μπορώ να επιβαρυνθώ για ένα ιδιωτικό πρόγραμμα νοσηλείας; 
Με γνώμονα το γεγονός ότι η περίθαλψη είναι αγαθό που πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο προσιτό, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν εξελίξει οικονομικά προγράμματα νοσηλείας. Παρέχεται πλήρης κάλυψη σε κρατικά νοσοκομεία με ένα κόστος περίπου 40 ευρώ μηνιαίως για ασφαλισμένο 40 ετών. Ακριβώς επειδή τα προγράμματα αυτά έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν μόνο τα έξοδα νοσηλείας, δίνεται η δυνατότητα να τα αποκτήσουν οι περισσότεροι. 
Φυσικά οποιοσδήποτε μπορεί να τα συνδυάσει και με συμπληρωματικές παροχές, όπως ασφάλεια ζωής, χειρουργικών επεμβάσεων κ.α. 
5. Μου φαίνεται ενδιαφέρον. Εάν παρουσιαστεί πρόβλημα υγείας θα 
φροντίσω να ασφαλιστώ. 
Η καλύτερη στιγμή για να ασφαλιστεί κάποιος είναι χθες. Εφόσον παρουσιαστεί μία πάθηση, θεωρείται προϋπάρχουσα από την ασφαλιστική εταιρεία και είναι πιθανό να μην καλυφθεί ή να καλυφθεί μετά από ένα χρονικό διάστημα από την έναρξη της ασφάλισης 
6. Έχω ήδη πρόβλημα υγείας. Μπορώ να ασφαλιστώ; 
Το πρόβλημα υγείας δηλώνεται κατά τη σύναψη της ασφάλισης και είναι στην κρίση της εταιρείας αν θα παρέχει κάλυψη ή όχι. Σε αρκετές περιπτώσεις αυτό επιτυγχάνεται με ένα επιπλέον ασφάλιστρο ή μετά από κάποια περίοδο αναμονής 
7. Που μπορώ να απευθυνθώ για να συνάψω ένα τέτοιο ασφαλιστήριο; 
Τα μέλη του Συνδέσμου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων είναι πιστοποιημένοι ασφαλιστές που ενεργούν προς το συμφέρον του ασφαλισμένου. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα από τα μέλη μας που αναφέρονται με αλφαβητική σειρά: 
Αθητάκης Γιώργος 2821091552, Αλεξανδράκης 
Χατζηδάκης Γιάννης 2821086433, Ανδρουλάκη 
Γιουρουκάκη Μαρία 2822022822, Βατσάκης Ιωσήφ 
2821113509, Βουράκης Αντώνης 2821036450, 
Γεωργακάκης Ευτύχης 2822023766, Δασκαλογρηγοράκης 
Παντελής 2821090678, Θυμιανός Γιώργος 2821053377, 
Καλαϊτζάκη Γεωργία 282108008, Καλαϊτζάκης Γιάννης 
2821044002, Καλογερής Νίκος 2821056568, Καραβάνος 
Χαράλαμπος 2821091187, Καρεφυλάκη Αικατερίνη 
2821091552, Καρτσωνάκης Στέφανος 2821042950, 
Καστρινάκης Κώστας 2821090180, Κατσικανδαράκη 
Αλεξάκη Αφροδίτη 2821027733, Κατσούλης Γιάννης 
2821053304, Κτιστάκης Γιώργος 2821046092, Λαβούτα 
Κολιακουδάκη Νεκταρία 2821087130, Λαμπάκης 
Εμμανουήλ 2821027733, Λουφαρδάκη Τραχαλάκη Κυριακή 
2821027733, Μανίτης Φραγκίσκος 2821057700, 
Μανωλιουδάκης Ευτύχης 2821074333, Μουντάκης 
Δημήτρης 2821097856, Μουστεράκη Εμμανουέλα 
2821081495, Νταμάρα Ηρώ 2821087510, Ορφανουδάκη 
Μαρίζα 2821088333, Ορφανουδάκης Ιωάννης 
2825031666, Παπαδάκη Αλεξάνδρα 2821050208, 
Παπαδάκη Αργυρώ 2821050208, Παπαδάκης Ηλίας 
2821086342, Παπαθεοφάνου Νεκτάριος 2821076563, 
Πατεράκης Παναγιώτης 2821077158, Περράκης Γιάννης 
2821093640, Περράκης Νίκος 2821046203, Σγουράκη Έφη 
2821072781, Σκιτζής Δημήτρης 2821023485, Σκουλουδάκης 
Μανώλης 2821076001, Σκουλουδάκης Χρήστος 
2821076001, Σταθουδάκης Κώστας 2821051351, 
Σταθουδάκης Μανούσος 2821051351, Σταφυλαράκης 
Μιχάλης 2821099661, Συκαμιά Αγγελική 2821034001, 
Τζουρμπάκης Αδάμ 2821079226, Τριπολιτάκη Χρυσούλα 
2821098009, Φραγγεδάκης Θοδωρής 2821058423, 
Χαιρετάκης Νεκτάριος 2821002655. 
Το e-mail επικοινωνίας του συλλόγου είναι sadxania@gmail.com