>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Ιουν 2014

Interamerican και Hellenic Seaways Συνεργάζονται και Φέτος για Άμεση Ιατρική Βοήθεια

Ιδιαίτερα επιτυχής, όπως φαίνεται από την αξιολόγηση των υπηρεσιών που έχουν παρασχεθεί, κρίνεται η συνεργασία μεταξύ της INTERAMERICAN και της HELLENIC SEAWAYS για την παροχή προσωπικής βοήθειας στους πελάτες της ακτοπλοϊκής εταιρείας για το 2013. Συνεπώς, οι δύο εταιρείες ανανέωσαν τη συνεργασία τους και για φέτος, με τις παροχές του προγράμματος “Ασφαλώς Πάμε Μαζί” να ισχύουν από τις 20 Ιουνίου για όσους ταξιδεύουν με πλοία της HELLENIC SEAWAYS.
Η χρήση του προγράμματος ήταν για την περασμένη περίοδο ευρεία και ουσιαστική, με ανταπόκριση σε 1.799 κλήσεις βοήθειας. Από τα περιστατικά, 4 εξυπηρετήθηκαν με διακομιδή από αέρος (χρήση ελικοπτέρου), 62 υποστηρίχθηκαν με ασθενοφόρο και 1.203 με ιατρική καθοδήγηση και συμβουλευτική από το συντονιστικό κέντρο της INTERAMERICAN Βοηθείας, ενώ καλύφθηκαν και 4 περιστατικά εκτός Ελλάδος.
Το «Ασφαλώς Πάμε Μαζί» είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, που η HELLENIC SEAWAYS προσφέρει δωρεάν σε όλους τους επιβάτες της. Η ισχύς του προγράμματος ξεκινά με την επιβίβαση στο πλοίο και λήγει 7 ημέρες μετά το ταξίδι. Με το πρόγραμμα, ο επιβάτης των πλοίων της HELLENIC SEAWAYS έχει πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα παροχών, εκτός από τις βασικές υπηρεσίες της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της INTERAMERICAN. Αναλυτικά, οι καλύψεις που παρέχονται σε περίπτωση ατυχήματος ή απρόοπτου περιστατικού υγείας στον ταξιδιώτη, είναι υγειονομική μεταφορά παθόντος, επιστροφή των μελών της οικογένειας που συνταξιδεύουν με τον παθόντα, νοσοκομειακή περίθαλψη στο εξωτερικό, φροντίδα ανήλικων παιδιών, κάλυψη εξόδων μετακίνησης και διαμονής σε ξενοδοχείο για στενό συγγενή του παθόντος, μεταφορά σορού, πρόωρη επιστροφή και επαναμετάβαση και ιατρικές συμβουλές.
Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της INTERAMERICAN παρέχονται, πλέον και σε κατοίκους νησιών μέσω πρωτοποριακών συμφωνιών συνεργασίας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ενισχύοντας την ηγετική θέση της εταιρείας στον κλάδο Βοηθείας όπου κατέχει μερίδιο 1/3 της συνολικής αγοράς.

Διαγωνισμός ING Live Well Bike Quiz με δώρο ποδήλατο!

Η ING Greece διοργανώνει τον διαγωνισμό ING Live Well Bike Quiz και σου δίνει την ευκαιρία να κερδίσεις ένα ποδήλατο, μετά από κλήρωση!

Πάρε μέρος τώρα, απάντησε σωστά στις 4 ερωτήσεις, μπες στην κλήρωση και κέρδισε ένα φανταστικό ποδήλατο! http://on.fb.me/1p1lgjK

Για να πάρεις μέρος από iPhone/iPad κάνε κλικ εδώ:
http://bit.ly/1joAUlv


Δηλώσεις συμμετοχής έως την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014



Απάτη ''μαμούθ'' σε βάρος του ΙΚΑ μέσω εικονικών ασφαλίσεων

Γνωστοί επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στον χώρο της διασκέδασης και ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων, κατηγορούνται για απάτη δεκάδων εκατομμυρίων σε βάρος του ΙΚΑ και άλλων φορέων του Δημοσίου, με τη μέθοδο των εικονικών ασφαλίσεων εργαζομένων σε εταιρείες «βιτρίνες». 

Η υπόθεση εξιχνιάστηκε από την Οικονομική Αστυνομία, ύστερα απο πολύμηνες έρευνες και σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα σε βάρος 16 ατόμων (πέντε γυναίκών και 11 ανδρών), από 34 έως 76 ετών, για τα αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, της απάτης κατ΄επαγγελμα ή κατά συνήθεια, της νομοθεσίας περί καταχραστών του Δημοσίου και της νομοθεσίας περί επιβολής κυρώσεων κατά των καθυστερούντων την καταβολή και την απόδοση εισφορών σε οργανισμούς κοινωνικής ασφάλισης. 


Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, από το 2005 έως το 2012, οι κατηγορούμενοι είχαν συστήσει και λειτουργούσαν περισσότερες από 12 επιχειρήσεις - «βιτρίνες», οι οποίες μέσω ενός δαιδαλώδους δικτύου αλληλοεπικάλυψής τους έκαναν εικονικές ασφαλίσεις του προσωπικού τους αλλά και του προσωπικού άλλων επιχειρήσεων. 

Με αυτή τη μέθοδο, οι κατηγορούμενοι και γενικότερα οι πραγματικοί εργοδότες απαλλάσονταν τόσο από την υποχρέωση ασφάλισης των εργαζομένων τους στο ΙΚΑ, όσο και από την καταβολή των ανάλογων εισφορών σε άλλους φορείς του Δημοσίου (ΔΟΥ κ.λπ.), ενώ οι εμπλεκόμενοι είχαν σημαντικό περιουσιακό όφελος από τη μη καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών για το προσωπικό, που οι ίδιοι απασχολούσαν. 

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση υπαλλήλου σε μία από τις εμπλεκομένες επιχειρήσεις, ο οποίος αν και εργαζόταν ανελλιπώς από το 2003 έως και το 2010, ασφαλίστηκε πραγματικά μόνο για έξι μήνες το 2006 και επτά το 2012, ενώ για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα φερόταν εικονικά ασφαλισμένος διαδοχικά στις «μαϊμού» εταιρείες. 

Καθοριστικό ρόλο στην παράνομη δραστηριότητα των εικονικών επιχειρήσεων είχαν οι λογιστές τους, οι οποίοι, σε συνεργασία με τους εργοδότες και τους επιχειρηματίες των πραγματικών επιχειρήσεων, έκαναν τις εικονικές ασφαλίσεις του προσωπικού, αποκομίζοντας και οι ίδιοι ποσοστό από τα κέρδη. 

Οι εμπνευστές της απάτης για τις εικονικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν «αχυρανθρώπους», οι οποίοι εμφανίζονταν ως διαχειριστές και κατ΄επέκταση νομικώς υπεύθυνοι για τη μη καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών στο ΙΚΑ. Γι αυτόν τον ρόλο εμφανίζονταν κάποιοι υπερήλικοι, ή καταζητούμενοι, όπως για παράδειγμα ένας από τους κατηγορούμενους, 38χρονος υπήκοος Κύπρου, που είναι αγνώστου διαμονής και εκκρεμούν σε βάρος του σωρεία ενταλμάτων σύλληψης και καταδικαστικών αποφάσεων για οικονομικά αδικήματα. 

Όπως προέκυψε από την εξέλιξη της έρευνας, ένας 48χρονος από τους κατηγορουμένους είχε υποβάλει Αναλυτική Περιοδική Δήλωση στο ηλεκτρονικό σύστημα του ΙΚΑ για λογαριασμό των εμπλεκομένων επιχειρήσεων, χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικές ταυτότητες, τις οποίες, επίσης, είχε χρησιμοποιήσει το 2009 και είχε κατηγορηθεί για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση που διέπραττε απάτες και κατάχρηση δημοσίου χρήματος. 

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του 48χρονου βρέθηκε και κατασχέθηκε ένας σκληρός δίσκος ηλεκτρονικού υπολογιστή, από τα ψηφιακά αρχεία του οποίου διαπιστώθηκε η σύνδεσή του με τις εικονικές επιχειρήσεις, καθώς επίσης και μεγάλος αριθμός εγγράφων που πιστοποιούν την παράνομη δράση του. 

Οι μέχρι στιγμής διαπιστωθείσες οφειλές των «εικονικών» επιχειρήσεων ξεπερνούν τα 10.000.000 ευρώ. Αναλυτικότερα, οι οφειλές στο ΙΚΑ από τη μη απόδοση των ασφαλιστικών εισφορών, ανέρχονται τουλάχιστον σε 5.200.000 ευρώ, ενώ οι αντίστοιχες οφειλές που αφορούν ΦΠΑ, Κώδικα Βιβλίων Στοιχείων, φόρο εισοδήματος κ.λπ., ανέρχονται τουλάχιστον σε 5.000.000 ευρώ. 

Ωστόσο, εκτιμάται ότι οι πραγματικές οφειλές και το μέγεθος της εισφοροδιαφυγής, ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, καθώς ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος όλων των σχετικών παραστατικών, που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

(Πηγή: www.dikaiologitika.gr)




17 Ιουν 2014

Οι ασφαλιστικές παίζουν μπάλα στο Μουντιάλ της Βραζιλίας

Το Μουντιάλ του 2014 που είναι σε εξέλιξη στη Βραζιλία δεν είναι απλά μόνο γιορτή του ποδοσφαίρου άλλα και μεγάλη παγκόσμια επιχειρηματική δραστηριότητα που σχετίζεται με τους παίκτες, τους αγώνες, τους φιλάθλους τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Από αυτή την επιχειρηματική γιορτή δεν θα μπορούσε να λείπει ο ασφαλιστικός κλάδος καθότι ασφαλίζεται ότι έχει σχέση με την διοργάνωση και μάλιστα με ιλιγγιώδη ποσά.
Όπως αναφέρει το συνδικάτο των Lloyd’s Beazley τα ασφάλιστρα για ακυρώσεις αγώνων από συλλήψεις, διακοπές της δημόσιας συγκοινωνίας, επιδημίες κτλ., φτάνουν τα 1,25 δισ. δολάρια και περιλαμβάνουν καλύψεις τηλεοπτικών δικαιωμάτων και χορηγιών.
Οι συνολικές ασφαλιστικές καλύψεις στα ξενοδοχεία έναντι ακυρωτικών διαμορφώνονται στα 110 εκατ. δολάρια. 
Επίσης όσο αφορά τους παίκτες των ομάδων που συμμετέχουν στην διοργάνωση το ύψους της ασφάλισης για κάθε παίκτη φθάνει στα 140 εκατ. δολάρια για τυχόν τραυματισμούς που θα προκαλέσουν ανεπανόρθωτες βλάβες και το ενδεχόμενο απώλειας εισοδήματος.
Επίσης ασφαλιστικές καλύψεις υπάρχουν και για κινδύνους όπως η απαγωγή παικτών ή μελών της οικογένειας τους με ασφάλιστρα ανά ομάδα τα 25 εκατ. δολάρια.

Έχουν επίσης προβλεφθεί ασφαλιστικές καλύψεις για τα περιουσιακά στοιχεία της διοργάνωσης ακόμη και για κινδύνους από hackers πχ στην έκδοση των εισιτηρίων.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

16 Ιουν 2014

Elite Insurance: Νέα ασφαλιστική εταιρεία ΕΠΥ κάνει την εμφάνιση της στην ελληνική αγορά

Μία ακόμη ασφαλιστική εταιρεία Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ) θα κάνει την εμφάνιση της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Η νέα εταιρία λέγεται ELITE INSURANCE, είναι Αγγλική με έδρα το Γιβραλτάρ, και με αντασφαλιστικές συμβάσεις 100% στους Lloyd's, όπως λένε τα στελέχη της.
Θα ασχοληθεί με το κλάδο αυτοκινήτου στην επαρχία. Αναμένεται να αρχίσει τη δραστηριότητα της στα μέσα Ιουλίου και θα εκπροσωπείται από την AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΑΕ. Τα εποπτικά κεφάλαια της Elite Insurance ξεπερνούν τα 780 εκατ. λίρες.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Ευρωκλινική: Λειτουργία Ιατρείου Διάγνωσης και Επεμβατικής Θεραπείας Πόνου

Η Ευρωκλινική Αθηνών ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας του Ιατρείου Διάγνωσης και Επεμβατικής Θεραπείας Πόνου το οποίο θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας στους πάσχοντες από χρόνιο πόνο εφαρμόζοντας τα πρότυπα αντίστοιχων κορυφαίων Κέντρων Θεραπείας Πόνου του εξωτερικού.
Στόχος του Ιατρείου Διάγνωσης και Επεμβατικής Θεραπείας Πόνου είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής και η ανακούφιση των πασχόντων από χρόνιο πόνο εφαρμόζοντας ελάχιστα επεμβατικές, ειδικά σχεδιασμένες, τεχνικές για την αποτελεσματική θεραπεία επώδυνων διαταραχών, όπως ενδεικτικά κεφαλαλγία / ημικρανία, παθήσεις της σπονδυλικής στήλης, αρθραλγία, νευροπαθητικός πόνος, ισχαιμικός πόνος και καρκινικός πόνος. Eπικεφαλής του ιατρείου είναι ο κ. Παπαδόπουλος Δημήτρης, έγκριτος Επεμβατικός Ιατρός Πόνου ο οποίος διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία, υψηλή επιστημονική κατάρτιση, διαπίστευση FIPP (Eξειδίκευση στην Επεμβατική Θεραπεία Πόνου), και είναι διακεκριμένο μέλος του WIP (Παγκόσμιο Ινστιτούτο Πόνου).
Η Ευρωκλινική Αθηνών προσφέρει τη δυνατότητα στους ασθενείς να γνωρίσουν τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας του νέου της Ιατρείου και να πραγματοποιήσουν, Διαγνωστική Κλινική Εξέταση στην προνομιακή τιμή των 30€, κατόπιν ραντεβού στο τηλ. 210 6416312 (Δευτέρα-Παρασκευή 8.00-16.00). Η προσφορά ισχύει μέχρι τις 31 Ιουλίου 2014.

Χωρίς γιατρούς εκατομμύρια ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ!

Η Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ ενημερώνει ότι οι συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ με τους συμβεβλημένους ιατρούς λήγουν τέλος Ιουνίου! Παρά τις πολλαπλές προσπάθειες της Ένωσης για υπογραφή νέας σύμβασης αυτό ΔΕΝ έχει γίνει ακόμη εφικτό με αποτέλεσμα εκατομμύρια ασφαλισμένοι να κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ιατρική περίθαλψη!
4437
Παρά τη μία και μοναδική συνεδρίαση της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης με την ΕΝΙ – ΕΟΠΥΥ, ο διάλογος σταμάτησε με ευθύνη της Επιτροπής. Η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ είχε καταθέσει στην Επιτροπή τις προτάσεις της με σκοπό να γίνει από κοινού η επεξεργασία ενός επίσημου προσχέδιου της νέας σύμβασης. Δυστυχώς όμως, η Επιτροπή, λίγο πριν την οριστική λήξη των συμβάσεων, δεν έχει προβεί σε καμία απολύτως ενέργεια όσον αφορά στις νέες συμβάσεις.

Η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ δεν κατανοεί την αδιάφορη στάση του Οργανισμού αλλά και της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης που τελεί υπό την εποπτεία του και δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις συνέπειες που θα έχει η στάση αυτή στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ με την λήξη των συμβάσεων την 30η Ιουνίου 2014.

Ευχόμενοι καλή επιτυχία στη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, ζητούμε ΑΜΕΣΗ συνάντηση με σκοπό την εξεύρεση λύσης και υπογραφής των νέων συμβάσεων αλλά και συζήτησης για όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους συμβεβλημένους ιατρούς όπως το rebate – clawback και την αποπληρωμή των οφειλών του οργανισμού που χρονολογούνται απο 1/1/2012.

Η ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ θα επιδιώξει να συναντηθεί όσο το δυνατόν συντομότερα με τον νέο Υπουργό Υγείας δηλώνοντας του ότι η υπομονή των ιατρών που υπηρετούν στην πρωτοβάθμια περίθαλψη της χώρας έχει πλέον εξαντληθεί.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

13 Ιουν 2014

Μπαμπά, τι είναι ασφάλεια ζωής;

Για δύο ώρες, μία ασφαλίστρια προσπαθούσε να εξηγήσει σ’ ένα νεαρό ζευγάρι την αξία της ασφάλειας ζωής, αλλά χωρίς επιτυχία. Τα πράγματα έδειχναν δύσκολα, καθώς το ζευγάρι έχανε το ενδιαφέρον του και η ασφαλίστρια έχανε έδαφος. Ξαφνικά, η εξάχρονη κόρη του ζεύγους μπήκε μέσα στο δωμάτιο και ρώτησε: «Τι πουλάει αυτή η κυρία, μπαμπά;»
«Ασφάλειες ζωής», μουρμούρισε ο πατέρας.
Η ασφαλίστρια, καταλαβαίνοντας ότι ο χρόνος που είχε στη διάθεσή της επρόκειτο να τελείωσει σύντομα, άρχισε να ολοκληρώνει την παρουσίασή της, όταν ξαφνικά το μικρό κορίτσι τράβηξε το χέρι του πατέρα του.
«Μπαμπά, τι είναι ασφάλεια ζωής;»
Ο πατέρας έμεινε σιωπηλός για λίγα δευτερόλεπτα και έπειτα στράφηκε στην ασφαλίστρια, λέγοντας σαρκαστικά: «Εσείς είστε η ειδικός, μπορείτε να απαντήσετε».
Η ασφαλίστρια ζήτησε μια λευκή κόλλα, και μόλις την πήρε, σχεδίασε ένα μεγάλο κύκλο. Έπειτα είπε: «Ας υποθέσουμε ότι αυτός ο κύκλος αντιπροσωπεύει το χώρο όπου ζουν όλοι οι άνθρωποι του κόσμου. Γύρω απ’ αυτό το χώρο υπάρχει ένα μεγάλο υδάτινο σώμα που το ονομάζουμε θάλασσα της ζωής. Τώρα, είναι δουλειά κάθε γονιού να περάσει την οικογένειά του μέσα από αυτή τη θάλασσα της ζωής. Μερικοί γονείς μαζεύουν μερικές σανίδες, τις ενώνουν μεταξύ τους και φτιάχνουν μια μικρή βάρκα. Ύστερα κάθε οικογένεια παίρνει τη δική της βάρκα και ξεκινά να διασχίσει τη θάλασσα.
Όμως, μερικές φορές, ένα μεγάλο ψάρι πηδά έξω από το νερό και ρίχνει τη μαμά ή τον μπαμπά μέσα στη θάλασσα κι αυτή ή αυτός χάνονται για πάντα. Όταν συμβεί αυτό, ο άλλος γονιός είναι υποχρεωμένος να συνεχίσει και να ολοκληρώσει το ταξίδι. Αυτό δεν είναι εύκολο, γιατί μερικές φορές όταν ο μπαμπάς ή η μαμά δεν είναι αρκετά δυνατοί όπως όταν ήταν και οι δύο μαζί δεν μπορούν να τραβήξουν τόσο καλά κουπί. Έτσι ο μπαμπάς ή η μαμά θα δυσκολευτούν πολύ.
Από την άλλη, μερικές φορές κάποιοι άλλοι γονείς συγκεντρώνονται και φτιάχνουν μαζί μια μεγάλη βάρκα, βάζουν μέσα τις οικογένειές τους και αρχίζουν να διασχίζουν τη θάλασσα της ζωής. Το γεγονός αυτό δεν εμποδίζει το μεγάλο ψάρι να πάρει κάποια μαμά ή κάποιον μπαμπά, αλλά όταν συμβεί αυτό ο γονιός που θα έχει μείνει δεν χρειάζεται να πάρει τη θέση του άλλου στα κουπιά γιατί θα υπάρχουν εκεί και άλλοι γονείς για να βοηθήσουν. Οι μαμάδες ή οι μπαμπάδες και τα μικρά παιδιά τους διασχίζουν πάντα τη θάλασσα με ασφάλεια χωρίς πολλά προβλήματα».
Στη συνέχεια η ασφαλίστρια είπε στο κοριτσάκι: «Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ και μιλάω με τους γονείς σου είναι γιατί θέλω να τους πουλήσω εισιτήρια γι’ αυτή τη μεγάλη βάρκα».
Χωρίς δισταγμό, το μικρό κορίτσι στράφηκε στους γονείς του και είπε: «Μαμά και μπαμπά, θα αγοράσετε ένα εισιτήριο για εμάς, έτσι δεν είναι;»
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Συνεργασία της Anytime/Interamerican με το Smart Club της Shell

Μία συνεργασία κοινού εμπορικού ενδιαφέροντος με προσφορά προνομίων στα μέλη του Smart Club της Shell, ξεκίνησε μεταξύ της εταιρείας καυσίμων Coral και της Anytime, του καναλιού απευθείας ασφάλισης της INTERAMERICAN.
Συγκεκριμένα, τα μέλη του Shell Smart Club ασφαλίζοντας το όχημά τους στην Anytime, θα διπλασιάζουν τους πόντους στην κάρτα τους Smart Club για όλο το διάστημα της εξάμηνης ή δωδεκάμηνης ασφάλισής τους, καθώς και για την ανανέωση ασφάλισης του ίδιου οχήματος. Η συνεργασία INTERAMERICAN – Coral είναι βασισμένη στην κοινή προτεραιότητα της εστίασης στην ικανοποίηση του καταναλωτή και στην ισορροπημένη σχέση αμοιβαίου οφέλους μαζί του.
Μετά τον πρώτο μήνα ασφάλισης στην Anytime και για όλη την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης, οι πόντοι που θα συγκεντρώνει το μέλος του Shell Smart Club βάσει των μηνιαίων συναλλαγών του σε αγορές καυσίμων Shell θα διπλασιάζονται αυτόματα τον επόμενο μήνα. Η προσφορά ισχύει έως το τέλος Μαΐου 2015 με προοπτική επέκτασης χρόνου.
Η Anytime αποτελεί την “αιχμή του δόρατος” για την INTERAMERICAN στην απευθείας προώθηση ασφαλίσεων στον κλάδο αυτοκινήτων, εξασφαλίζοντας ταχύτητα και ποιότητα εξυπηρέτησης σε συνδυασμό με προσιτά ασφάλιστρα.
To Smart Club είναι από τα μεγαλύτερα και πιο πρωτοποριακά προγράμματα πιστότητας στην Ελλάδα και ανταμείβει τους πελάτες που ανεφοδιάζονται με καύσιμα Shell με πόντους τους οποίους μπορούν να εξαργυρώσουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία δώρων και υπηρεσιών που βρίσκονται στον ετήσιο κατάλογο.
Σημειώνεται ότι το μέλος του Smart Club για να επωφεληθεί από την προσφορά χρειάζεται να δηλώσει τον αριθμό της κάρτας του κατά την έκδοση του συμβολαίου του online στο www.anytime.gr ή τηλεφωνικά στο 801 11 30000.

Ο «Συνήγορος του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής συμπλήρωσε 3 χρόνια λειτουργίας

Ο Θεσμός του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής συμπλήρωσε τρία χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Με την ευκαιρία της επετείου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Σπύρος  Μαυρόγαλος επανέλαβε ότι η ικανοποίηση των προσδοκιών των ασφαλισμένων της με την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, αποτελεί προσωπική δέσμευση όλων των ανθρώπων της εταιρίας και εξέφρασε τη συνεχιζόμενη στήριξη της Διοίκησης στις προσπάθειες εξεύρεσης φιλικής λύσης, σε όποιες διαφορές τυχόν ανακύπτουν με τους πελάτες της.
Το Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» προσφέρει τις υπηρεσίες του εντελώς δωρεάν ενώ η εμπειρία και η κατάρτιση των στελεχών του εγγυώνται τη γρήγορη και αποτελεσματική εξέταση των υποθέσεων, δίνοντας την απαιτούμενη προσοχή στην ανθρώπινη διάσταση και τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε περίπτωσης.
Ενδεικτικά, μέσα στο 2013, 4 στις 5 υποθέσεις πήραν  απάντηση σε λιγότερο από μία εβδομάδα ενώ εξασφαλίστηκε θετική έκβαση σε μεγάλο ποσοστό των θεμάτων.
Αρχές λειτουργίας
Η λειτουργία του Γραφείου ακολουθεί τέσσερις απαράβατες αρχές (Ανεξαρτησία, Ουδετερότητα, Εχεμύθεια/Εμπιστευτικότητα και μη δεσμευτική Διαμεσολάβηση) και βασίζεται στον Κώδικα Δεοντολογίας της InternationalOmbudsmanAssociation (Ι.Ο.Α.), της οποίας είναι ενεργό μέλος, συμμετέχοντας στην Επιτροπή Διεθνών Θεμάτων και αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες σε περιφερειακό επίπεδο για την γνωστοποίηση και διάδοση του θεσμού.
Για να επιτελέσει την αποστολή του ο «Συνήγορος»:
  • Επιδιώκει την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του Πελάτη και της  Ασφαλιστικής.
  • Αναζητά λύσεις κοινής αποδοχής για την επίλυση των προβλημάτων, που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια της συναλλακτικής σχέσης και
  • Προτείνει μέτρα για την αντιμετώπιση των επαναλαμβανόμενων σημείων τριβής στην σχέση μεταξύ Πελάτη – Εταιρίας.
Η Εταιρία  θέτει στην υπηρεσία των πελατών της μία σειρά διαδικασιών προκειμένου να επιλύσει μαζί τους φιλικά την οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει διμερώς.
Βήμα 1ο: Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να έχει επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες της Εθνικής Ασφαλιστικής ή με τον ασφαλιστή  του, που διαθέτουν εμπειρία και γνώση προκειμένου να τον βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματός του.
 Βήμα 2οΟ ενδιαφερόμενος σε δεύτερη φάση πρέπει να απευθυνθεί στον Τομέα Διαχείρισης Αιτιάσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής που θα εξετάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα την αιτίασή του.
 Βήμα 3ο: Ο ενδιαφερόμενος καταλήγει στο «Συνηγόρου του Πελάτη», που αποτελεί το τελευταίο βήμα στην προσπάθεια φιλικής επίλυσης της διαφοράς.
Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής T:210 9007500, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00-16:00.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο, στο site της Εθνικής Ασφαλιστικής  www.ethniki-asfalistiki.gr.