1 Οκτ 2014
Η ERGO ενημερώνει για τις διοικητικές κυρώσεις στα ανασφάλιστα οχήματα
Ενημερωτική εγκύκλιο γύρω από τα ανασφάλιστα οχήματα και τις διοικητικές κυρώσεις απέστειλε η ERGO προς το παραγωγικό δυναμικό.
Διαβάστε την εγκύκλιο αναλυτικά:
1 στους 5 κρύβει στοιχεία για να ασφαλίσει το σπίτι του!
Ανησυχητικός είναι ο αριθμός των ανθρώπων που δεν βλέπουν με στραβό μάτι το να ψεύδεται κανείς στον μεσίτη ή στην ασφαλιστική του όταν αγοράζει ασφάλεια κατοικίας.
Μια νέα έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν 1 στους 5 (18%) Βρετανούς…νοικοκυραίους είπε ψέματα ή απέκρυψε πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης του σπιτιού τους.
Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τoν ιστότοπο σύγκρισης τιμών Gocompare.com, διαπίστωσε ακόμη ότι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες θεωρούν πως οι ασφαλιστικές χρεώνουν πάρα πολλά, εξού και αποφεύγουν να τους λένε την αλήθεια.
Από τους 2.000 ερωτηθέντες, πάνω από 200 ομολόγησαν ότι έχουν πει ψέματα για τον τύπο κλειδαριάς στις πόρτες και στα παράθυρά τους, και άλλοι τόσοι περίπου ότι ζουν σε περιοχή όπου λειτουργεί ο θεσμός Neighbourhood Watch (βρετανικό πρόγραμμα για την ασφάλεια στις γειτονιές, με τη συνεργασία αστυνομίας, εθελοντικών οργανώσεων και κατοίκων).
Επιπλέον, το 5% των ερωτηθέντων είπαν ψέματα για τις καπνιστικές τους συνήθειες ή για την παρουσία κάποιου στο σπίτι.
Δεν τρέχει και τίποτα…
Σύμφωνα με την έρευνα, το 1/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν θεωρούν μορφή απάτης το να αποκρύπτουν πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης κατοικίας ή το να «φουσκώνουν» τις αξιώσεις τους, το 30% μάλιστα είπαν ότι όλοι λένε ψέματα όταν ζητούν ασφαλιστική προσφορά για το σπίτι τους.
Ωστόσο, μόνο το 4% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι υπερέβαλαν ως προς τις αξιώσεις τους ή ότι είπαν ψέματα για το κόστος των αντικειμένων που έχασαν.
Ο Ben Wilson, εκπρόσωπος της Gocompare.com, δήλωσε: «Αν και είναι ανησυχητικό ότι σημαντικός αριθμός ανθρώπων δεν βλέπει κάτι κακό στην ασάφεια των στοιχείων που δίνονται, είναι ενθαρρυντικό ότι οι περισσότεροι είναι ειλικρινείς».
«Ενώ οι ασφαλιστικές πρέπει να βεβαιωθούν ότι ρωτούν όλα όσα χρειάζεται να ξέρουν προκειμένου να υπολογίσουν το ασφάλιστρο και να προσφέρουν το κατάλληλο επίπεδο κάλυψης, ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να είναι όσο το δυνατόν πιο ειλικρινής και προσεκτικός όταν δίνει απαντήσεις, και να λαμβάνει τα εύλογα μέτρα ώστε να μην υποπίπτει σε ψευδή δήλωση» συμπληρώνει ο B. Wilson.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Μια νέα έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν 1 στους 5 (18%) Βρετανούς…νοικοκυραίους είπε ψέματα ή απέκρυψε πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης του σπιτιού τους.
Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τoν ιστότοπο σύγκρισης τιμών Gocompare.com, διαπίστωσε ακόμη ότι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες θεωρούν πως οι ασφαλιστικές χρεώνουν πάρα πολλά, εξού και αποφεύγουν να τους λένε την αλήθεια.
Από τους 2.000 ερωτηθέντες, πάνω από 200 ομολόγησαν ότι έχουν πει ψέματα για τον τύπο κλειδαριάς στις πόρτες και στα παράθυρά τους, και άλλοι τόσοι περίπου ότι ζουν σε περιοχή όπου λειτουργεί ο θεσμός Neighbourhood Watch (βρετανικό πρόγραμμα για την ασφάλεια στις γειτονιές, με τη συνεργασία αστυνομίας, εθελοντικών οργανώσεων και κατοίκων).
Επιπλέον, το 5% των ερωτηθέντων είπαν ψέματα για τις καπνιστικές τους συνήθειες ή για την παρουσία κάποιου στο σπίτι.
Δεν τρέχει και τίποτα…
Σύμφωνα με την έρευνα, το 1/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν θεωρούν μορφή απάτης το να αποκρύπτουν πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης κατοικίας ή το να «φουσκώνουν» τις αξιώσεις τους, το 30% μάλιστα είπαν ότι όλοι λένε ψέματα όταν ζητούν ασφαλιστική προσφορά για το σπίτι τους.
Ωστόσο, μόνο το 4% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι υπερέβαλαν ως προς τις αξιώσεις τους ή ότι είπαν ψέματα για το κόστος των αντικειμένων που έχασαν.
Ο Ben Wilson, εκπρόσωπος της Gocompare.com, δήλωσε: «Αν και είναι ανησυχητικό ότι σημαντικός αριθμός ανθρώπων δεν βλέπει κάτι κακό στην ασάφεια των στοιχείων που δίνονται, είναι ενθαρρυντικό ότι οι περισσότεροι είναι ειλικρινείς».
«Ενώ οι ασφαλιστικές πρέπει να βεβαιωθούν ότι ρωτούν όλα όσα χρειάζεται να ξέρουν προκειμένου να υπολογίσουν το ασφάλιστρο και να προσφέρουν το κατάλληλο επίπεδο κάλυψης, ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να είναι όσο το δυνατόν πιο ειλικρινής και προσεκτικός όταν δίνει απαντήσεις, και να λαμβάνει τα εύλογα μέτρα ώστε να μην υποπίπτει σε ψευδή δήλωση» συμπληρώνει ο B. Wilson.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Πακέτα ασφάλισης Γενικής Αστικής Ευθύνης από τη Eurolife ERB Ασφαλιστική
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της προϊοντικής της γκάμας και της δημιουργίας σύγχρονων προϊόντων λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ανάγκες των πελατών της, η Eurolife ERB Ασφαλιστική δημιούργησε τυποποιημένα, αλλά ταυτόχρονα ευέλικτα προγράμματα ασφάλισης Γενικής Αστικής Ευθύνης.
Στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και με γνώμονα την προστασία του πελάτη και την ευαισθησία του σε πιθανή αντιμετώπιση οικονομικής ζημιάς, είτε σε σχέση με την επαγγελματική του εγκατάσταση είτε με την προσωπική του ζωή, η Eurolife ERB Ασφαλιστική έρχεται να ανταποκριθεί και να καλύψει τις ανάγκες του:
Στόχος της Eurolife ERB Ασφαλιστικής παραμένει η παροχή σύγχρονων και ευέλικτων λύσεων στους πελάτες της και εργαλείων στους συνεργάτες της, που να ανταποκρίνονται στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες της εποχής.
Στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και με γνώμονα την προστασία του πελάτη και την ευαισθησία του σε πιθανή αντιμετώπιση οικονομικής ζημιάς, είτε σε σχέση με την επαγγελματική του εγκατάσταση είτε με την προσωπική του ζωή, η Eurolife ERB Ασφαλιστική έρχεται να ανταποκριθεί και να καλύψει τις ανάγκες του:
- ως Ιδιώτη
- ως Διαχειριστή Πολυκατοικίας
- από την λειτουργία των χώρων του Εμπορικού του Καταστήματος
- από την λειτουργία των χώρων του Γραφείου του
- από την λειτουργία των χώρων του Γυμναστηρίου ή Εκπαιδευτηρίου του
- από την λειτουργία των χώρων του Εστιατορίου ή Ζαχαροπλαστείου του
Στόχος της Eurolife ERB Ασφαλιστικής παραμένει η παροχή σύγχρονων και ευέλικτων λύσεων στους πελάτες της και εργαλείων στους συνεργάτες της, που να ανταποκρίνονται στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες της εποχής.
30 Σεπ 2014
Αναδρομική μείωση τεκμηρίου ΙΧ μεγάλης & μεσαίας κατηγορίας
Μείωση λένε εως 40% του τεκμηρίου στα ΙΧ, μεγάλης και μεσαίας κατηγορίας, αναδρομικά για το 2014 εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών προσπαθώντας να διαμορφώσει μια ατζέντα φοροελαφρύνσεων.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους του ΥΠΟΙΚ που έδωσαν τις πληροφορίες, εάν οι φορολογούμενοι έχουν μηδενικό ή χαμηλό πραγματικό εισόδημα θα κληθούν να πληρώσουν λιγότερο φόρο για το τεκμαρτό τους εισόδημα!
Ακόμη, οι φορολογούμενοι με οχήματα άνω των 1.929 κυβικών και ηλικίας έως δέκα ετών θα κληθούν να πληρώσουν μειωμένο φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος υπολογίζεται με 5% επί του τεκμηρίου για οχήματα έως 2.500 κυβικών και με συντελεστή 10% για οχήματα υψηλότερου κυβισμού.
Με λίγα λόγια το κρέας ψάρι δεν μπορεί να το βαφτίσει εύκολα κανείς, πόσο μάλλον, την ασημαντότητα για τους πολλούς, να την κάνει είδηση φοροελάφρυνσης.
(Πηγή: www.reporter.gr)
Αναμένονται εξελίξεις σε Εθνική Ασφαλιστική και Eurolife ERB
30.9.14
Ασφαλιστικές Εταιρίες, Ασφαλιστική αγορά, Εθνική Ασφαλιστική, Allianz, Eurolife ERB
No comments
Επιταχύνσεις φαίνεται να υπάρχουν όσον αφορά το μέλλον των δύο μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιριών που έχουν απομείνει στις συστημικές τράπεζες.Το τελευταίο μηνά και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στον όμιλο Εrgo φαίνεται ότι τόσο η Εθνική Τράπεζα όσο και Eurobank ενδιαφέρονται να κινήσουν εξελίξεις για τις δικές τους θυγατρικές ασφαλιστικές εταιρίες .
Έτσι πληθαίνουν οι φήμες και οι πληροφορίες, που δημοσιεύονται σε οικονομικές ιστοσελίδες, σύμφωνα με τις οποίες και τόσο η Εθνική Ασφαλιστική όσο και η Eurolife είναι στα άμεσα σχέδια των τραπεζικών ομίλων η ολική η μερική πώληση ( μειοψηφική συμμετοχή της τράπεζας) σε πολυεθνικούς ομίλους που έχουν ήδη δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Στην αγορά θεωρούνται όλα αυτά ως σενάρια , ωστόσο χθεσινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας reporter.gr αναφέρεται σε ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες για πιθανό deal και μάλιστα άμεσα της Allianz με την Εθνική Ασφαλιστική .
Μάλιστα επικαλείται το σχετικό δημοσίευμα και το γεγονός ότι η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει και σε νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου προσωπικού.
Επιπλέον η Allianz φέρεται να είχε εμπλακεί και στην διαπραγμάτευση με την πώληση της ΑΤΕ Ασφαλιστική που ερμηνεύεται ότι έχει άμεσο ενδιαφέρον για επέκταση στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Έτσι πληθαίνουν οι φήμες και οι πληροφορίες, που δημοσιεύονται σε οικονομικές ιστοσελίδες, σύμφωνα με τις οποίες και τόσο η Εθνική Ασφαλιστική όσο και η Eurolife είναι στα άμεσα σχέδια των τραπεζικών ομίλων η ολική η μερική πώληση ( μειοψηφική συμμετοχή της τράπεζας) σε πολυεθνικούς ομίλους που έχουν ήδη δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Στην αγορά θεωρούνται όλα αυτά ως σενάρια , ωστόσο χθεσινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας reporter.gr αναφέρεται σε ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες για πιθανό deal και μάλιστα άμεσα της Allianz με την Εθνική Ασφαλιστική .
Μάλιστα επικαλείται το σχετικό δημοσίευμα και το γεγονός ότι η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει και σε νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου προσωπικού.
Επιπλέον η Allianz φέρεται να είχε εμπλακεί και στην διαπραγμάτευση με την πώληση της ΑΤΕ Ασφαλιστική που ερμηνεύεται ότι έχει άμεσο ενδιαφέρον για επέκταση στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
29 Σεπ 2014
Generali – Ε. Μάνου: Επαναχάραξη της προϊοντικής πολιτικής στον κλάδο υγείας
29.9.14
Ασφάλιση Υγείας, Ασφαλιστική αγορά, Υγεία, Generali Hellas, Medical Prime, Medical Safety
No comments
Στον επανασχεδιασμό της στρατηγικής τους στον κλάδο υγείας οδηγήθηκαν οι ασφαλιστικές εταιρείες, προκειμένου να καλύψουν τι αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών για προσιτά και ευέλικτα προγράμματα. Οι ελλείψεις στο δημόσιο σύστημα υγείας και το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα προσανατόλισαν ασφαλιστική αγορά – πολίτες σε προγράμματα μονοετούς διάρκειας με χαμηλότερα ασφάλιστρα. Όπως αναφέρει στο iw η κα Ε. Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής στην Generali όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.
«Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον Έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες». Η κα Μάνου αναλύει στο Iw τους παράγοντες που διαμορφώνουν το τοπίο στην υγεία, τη φιλοσοφία της Generali στα προγράμματα υγείας και τα στοιχεία που διαφοροποιούν την εταιρεία από τον ανταγωνισμό.
- Πως κινήθηκε ο κλάδος τον τελευταίο χρόνο και πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί στο μέλλον; Θα αυξηθούν τα μεγέθη του;
Ελένη Μάνου: Οι ασφαλίσεις υγείας γνωρίζουν σημαντική αύξηση της ζήτησης τα τρία τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης που πλήττει το δημόσιο σύστημα ασφάλισης υγείας. Οι έλληνες καταναλωτές, διαπιστώνοντας τα κενά στο κοινωνικό σύστημα ασφάλισης στρέφονται προς τις ασφαλιστικές εταιρείες αναζητώντας ασφαλιστική κάλυψη, με αποτέλεσμα, παρά τη γενικότερη οικονομική κρίση που πλήττει την συνολική παραγωγή του ασφαλιστικού κλάδου, η ασφάλιση υγείας να εμφανίζει μία σταθερότητα.
Δεδομένου ότι δεν φαίνεται να βελτιώνονται άμεσα οι συνθήκες στο δημόσιο σύστημα υγείας, οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένεται να διεκδικήσουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο από το σύστημα ασφάλισης υγείας.
Τα πλέον πρόσφατα συγκεντρωτικά στοιχεία της αγοράς αναφέρουν ότι οι ενεργοί ασφαλισμένοι του κλάδου Υγείας το 2012 ήταν πάνω από 1.000.000 και σε σχέση με το 2011, ο αριθμός των ατομικών συμβολαίων παρουσίασε αύξηση 9%.
Δεδομένου ότι δεν φαίνεται να βελτιώνονται άμεσα οι συνθήκες στο δημόσιο σύστημα υγείας, οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένεται να διεκδικήσουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο από το σύστημα ασφάλισης υγείας.
Τα πλέον πρόσφατα συγκεντρωτικά στοιχεία της αγοράς αναφέρουν ότι οι ενεργοί ασφαλισμένοι του κλάδου Υγείας το 2012 ήταν πάνω από 1.000.000 και σε σχέση με το 2011, ο αριθμός των ατομικών συμβολαίων παρουσίασε αύξηση 9%.
- Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται στις ασφαλίσεις υγείας; Οι καταναλωτές ζητούν μονοετή ή ισόβια προγράμματα; Σε ποια συμβόλαια εστιάζει η εταιρεία σας και γιατί;
Ελένη Μάνου: Η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει την γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μία τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων. Τέλος μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τις νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική και να οδηγηθεί στην δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκεια τους. Όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.
Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες. Αυτού του είδους τα προϊόντα που συνδυάζουν την ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη, σε συνεργασία με μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια, αποτελούν μία διέξοδο για εκατοντάδες χιλιάδες έλληνες ασφαλισμένους. Λαμβάνοντας υπόψη μας αυτές τις παραμέτρους, μπορούμε να πούμε ότι για την Generali η ετήσια ή μακροχρόνια διάρκεια του προγράμματος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
Ελένη Μάνου: Η κρίση που πλήττει το δημόσιο σύστημα υγείας είναι η μία παράμετρος που συνθέτει την γενικότερη εικόνα του συστήματος ασφάλισης υγείας. Η άλλη είναι η μείωση της αγοραστικής δύναμης του μέσου έλληνα καταναλωτή, παράμετρος που τον υποχρεώνει σε επιλογές χαμηλότερου κόστους. Μία τρίτη παράμετρος είναι το υψηλό και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας που ουσιαστικά υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεχείς αυξήσεις των ασφαλίστρων. Τέλος μία ακόμα παράμετρος αφορά τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες και σχετίζεται με την πολιτική ανάληψης μακροχρόνιων κινδύνων και τις υποχρεώσεις σε κεφάλαια που αυτές δημιουργούν με τις νέα οδηγία Solvency II.
Αυτές οι παράμετροι υποχρεώνουν τον κλάδο ιδιωτικής ασφάλισης να επαναχαράξει την προϊοντική του πολιτική και να οδηγηθεί στην δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων με κύριο χαρακτηριστικό την ετήσια διάρκεια τους. Όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν στη δημιουργία ετησίως ανανεούμενων νοσοκομειακών προγραμμάτων.
Η Generali αντελήφθη πολύ έγκαιρα αυτές τις τάσεις και ακολούθησε έναν άλλο δρόμο προκειμένου να διαθέσει στον έλληνα καταναλωτή ποιοτικά ασφαλιστικά προγράμματα υγείας με προσιτό κόστος, διευρύνοντας παράλληλα όσο είναι δυνατόν τις παροχές. Προγράμματα όπως το Health Care για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και το Medical Prime για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απαντούν σε αυτές τις ανάγκες. Αυτού του είδους τα προϊόντα που συνδυάζουν την ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη, σε συνεργασία με μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια, αποτελούν μία διέξοδο για εκατοντάδες χιλιάδες έλληνες ασφαλισμένους. Λαμβάνοντας υπόψη μας αυτές τις παραμέτρους, μπορούμε να πούμε ότι για την Generali η ετήσια ή μακροχρόνια διάρκεια του προγράμματος έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
-Πως διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;
Ελένη Μάνου: Όπως προανέφερα η Generali ακολούθησε ένα διαφορετικό δρόμο στον σχεδιασμό και προώθηση των νέων προγραμμάτων ασφάλισης υγείας, προχωρώντας σε στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους ομίλους υπηρεσιών υγείας όπως είναι οι όμιλοι Υγεία και Ιατρικό Κέντρο. Tα προϊόντα αυτά αποτέλεσαν τον «οδηγό» για παρόμοια προϊόντα και από άλλες ασφαλιστικές εταιρείες. Παράλληλα η εταιρία δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να επιλέξει άλλες, πιο ευέλικτες λύσεις μέσα από τα προγράμματα Health Keeper και Medical Safety για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη αντίστοιχα.
Το πρόγραμμα Health Keeper περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά παροχών και λύσεων έτσι ώστε να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες, σε Πανελλαδικό δίκτυο, διασφαλίζοντας την άμεση εξυπηρέτησή του ασφαλισμένου όπου κι αν βρίσκεται. Το Health Keeper εκτός από ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις, καλύπτει και θεραπείες. Προσφέρεται σε όλους, χωρίς περιορισμούς, ανεξάρτητα από ιατρικό ιστορικό και χωρίς κανένα απολύτως όριο ηλικίας. Επιπλέον μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής για smart phones, Generali Health Alert, ο ασφαλισμένος διευκολύνεται στην πρόσβαση του σε υπηρεσίες και παρόχους υγείας αφού έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή για την διαθεσιμότητα ιατρών και διαγνωστικών κέντρων στην περιοχή του. Ταυτόχρονα όμως το Generali Health Alert σώζει ζωές, αφού ο ασφαλισμένος μπορεί να αποστείλει κλήση για άμεση βοήθεια και να λάβει την απαιτούμενη ιατρική υποστήριξη, όπου και αν βρίσκεται.
Επίσης το MEDICAL Safety είναι η απόλυτη λύση στα Νοσοκομειακά προγράμματα υγείας, τόσο δυναμικό που καλύπτει κάθε περίπτωση, και τόσο ευέλικτο ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις προσωπικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα υγείας, που προσφέρει πλήρη κάλυψη στη δευτεροβάθμια, στα πιο σύγχρονα ιατρικά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού, με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Παράλληλα προσφέρει 100% κάλυψη στα ειδικά συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα, και συγκεκριμένα στο Ιασώ General, στον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών και στον Όμιλο Υγεία, τόσο σε περιπτώσεις επείγουσας εισαγωγής, όσο και στις επεμβάσεις χωρίς νοσηλεία, ανεξαρτήτως απαλλαγής.
Μια καινοτομία του Medical Safety που το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι ότι εκτός από ειδικές, υψηλού κόστους προληπτικές εξετάσεις, προσφέρει και καλύψεις τριτοβάθμιας περίθαλψης όπως η νοσηλεία κατ’ οίκον και η κάλυψη εξόδων σε κέντρα αποκατάστασης.
- Ποιες διαφορές εντοπίζετε στον κλάδο υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την εικόνα που διαμορφώνεται στο εξωτερικό;
Ελένη Μάνου: Κύριο χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την ευρωπαϊκή είναι το δυσλειτουργικό δημόσιο σύστημα υγείας και η στρεβλή ιδιωτική αγορά υγείας, όπου κυρίαρχα χαρακτηριστικά της είναι η υπερπροσφορά ιατρικών, χειρουργικών κυρίως, ειδικοτήτων και η ολιγοπωλησιακά διαρθρωμένη και συγκεντρωμένη στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας προσφορά ιδιωτικών κλινικών.
Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα, όπως η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει επισημάνει, η αγορά ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον στο οποίο να διαπιστώνονται συχνά φαινόμενα, όπως περιπτώσεις εισαγωγής για νοσηλεία σε ιδιωτικές κλινικές χωρίς αντικειμενικά εμφανή και αποχρώντα ιατρικό λόγο, ανεξήγητες αποκλίσεις στην κλινική αντιμετώπιση πανομοιότυπων περιστατικών ασθενών, αμφισβητούμενη ιατρικώς αναγκαιότητα και ένταση στη χρήση ακριβής ιατρικής τεχνολογίας και προκλητή (υπερ)κατανάλωση υπηρεσιών υγείας, αδιαφάνεια στην τιμολόγηση των υπηρεσιών υγείας κ.λπ.
Ελένη Μάνου: Κύριο χαρακτηριστικό της ελληνικής αγοράς υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα σε σχέση με την ευρωπαϊκή είναι το δυσλειτουργικό δημόσιο σύστημα υγείας και η στρεβλή ιδιωτική αγορά υγείας, όπου κυρίαρχα χαρακτηριστικά της είναι η υπερπροσφορά ιατρικών, χειρουργικών κυρίως, ειδικοτήτων και η ολιγοπωλησιακά διαρθρωμένη και συγκεντρωμένη στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας προσφορά ιδιωτικών κλινικών.
Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα, όπως η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει επισημάνει, η αγορά ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον στο οποίο να διαπιστώνονται συχνά φαινόμενα, όπως περιπτώσεις εισαγωγής για νοσηλεία σε ιδιωτικές κλινικές χωρίς αντικειμενικά εμφανή και αποχρώντα ιατρικό λόγο, ανεξήγητες αποκλίσεις στην κλινική αντιμετώπιση πανομοιότυπων περιστατικών ασθενών, αμφισβητούμενη ιατρικώς αναγκαιότητα και ένταση στη χρήση ακριβής ιατρικής τεχνολογίας και προκλητή (υπερ)κατανάλωση υπηρεσιών υγείας, αδιαφάνεια στην τιμολόγηση των υπηρεσιών υγείας κ.λπ.
- Συμφωνείτε με την πρόθεση της πολιτείας να θεσπίσει δείκτες αναφοράς για τα προγράμματα υγείας;
Ελένη Μάνου: Η Generali υποστήριζε και θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει την θεσμοθετημένη εισαγωγή ιατρικών πρωτοκόλλων και κατευθυντηρίων γραμμών προς γενικευμένη εφαρμογή από την ιατρική κοινότητα (δημόσιου και ιδιωτικού τομέα), όπως επίσης και την εφαρμογή κοινής κωδικοποίησης των διαγνωστικών και ιατρικών πράξεων σε όλο το φάσμα του συστήματος υγείας (δημόσιο και ιδιωτικό).
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Ελένη Μάνου: Η Generali υποστήριζε και θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει την θεσμοθετημένη εισαγωγή ιατρικών πρωτοκόλλων και κατευθυντηρίων γραμμών προς γενικευμένη εφαρμογή από την ιατρική κοινότητα (δημόσιου και ιδιωτικού τομέα), όπως επίσης και την εφαρμογή κοινής κωδικοποίησης των διαγνωστικών και ιατρικών πράξεων σε όλο το φάσμα του συστήματος υγείας (δημόσιο και ιδιωτικό).
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Ολοκληρωμένος καρδιολογικός έλεγχος σε προνομιακή τιμή από τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Καρδιάς, στις 29 Σεπτεμβρίου 2014, και στο πλαίσιο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση καρδιαγγειακών παθήσεων, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών προσφέρει, για μία εβδομάδα, έναν ολοκληρωμένο καρδιολογικό έλεγχο σε προνομιακή τιμή.
Πιο συγκεκριμένα, ο καρδιολογικός έλεγχος περιλαμβάνει γενική αίματος, ουρία, κρεατινίνη, χοληστερίνη, HDL, LDL, τριγλυκερίδια, triplex καρδιάς, ηλεκτροκαρδιογράφημα και εξέταση από καρδιολόγο στην προνομιακή τιμή των 85 ευρώ.
Η προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν από τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου έως την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014 και προγραμματίσουν το ραντεβού τους.
Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα (από τις 08.00 έως τις 15.00):
– Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346
– Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032 και 033
– Ιατρικό Περιστερίου: τηλ. 210 5799029
– Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464
– Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346
– Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032 και 033
– Ιατρικό Περιστερίου: τηλ. 210 5799029
– Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464
26 Σεπ 2014
Ρυθμιστική αρχή απαγορεύει τις αποκλειστικές προσφορές ασφαλιστικών εταιρειών- πλατφόρμων σύγκρισης τιμών
26.9.14
Ασφαλιστικές Εταιρίες, Αυτοκίνητο, πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, Τιμολόγηση, Φθηνά Ασφάλιστρα, CMA, online
No comments
Τις αποκλειστικές προσφορές τιμών μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο οχημάτων και ιστοχώρων, που πραγματοποιούν συγκρίσεις τιμών και προγραμμάτων, απαγόρευσε σύμφωνα με το bbc η ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA), δήλωσε ότι τέτοιες προσφορές εμπόδιζαν τους ασφαλιστές από το να διαθέσουν και σε άλλα κανάλια πιο φτηνά τα ασφαλιστικά τους προγράμματα.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Αρχή στην αγορά αυτοκινήτου από το 2012, διαπίστωσε ότι οι κάτοχοι οχημάτων πλήρωναν ακριβά τα ασφάλιστρα τους. Όπως αναφέρει το bbc η CMA κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι περισσότερες συμφωνίες μεταξύ των εταιρειών και των ιστοσελίδων, είχαν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό του ανταγωνισμού στην αγορά και την αύξηση των τιμών. Στο Ηνωμένο Βασίλειο ένα στα δύο συμβόλαια αυτοκινήτου πωλείται ηλεκτρονικά και το 90% αυτών των συμβολαίων τιμολογούνται με βάση τις προσφορές των εταιρειών και των sites με διαδικτυακές πωλήσεις.
Σύμφωνα με τον Aladsair Smith, deputy panel chairman στη CMA, «αναμφισβήτητα οι συγκεκριμένες πλατφόρμες, βοηθούν τους καταναλωτές να εντοπίσουν την καλύτερη προσφορά, ωστόσο, θέλουμε να εξαλείψουμε παράγοντες που περιορίζουν την ικανότητα των εταιρειών να τιμολογούν διαφορετικά τα προϊόντα τους σε διαφορετικά δίκτυα προώθησης».
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Σχέδια κοινών στόχων για Ergo – ATE
26.9.14
Ασφαλιστικές Εταιρίες, Ασφαλιστική αγορά, ΑΤΕ Ασφαλιστική, Επικαιρότητα, Συγχώνευση, ERGO
No comments
Έως το τέλος του 2015 εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η συγχώνευση δια απορρόφησης της ΑΤΕ Ασφαλιστική από την Ergο Ασφαλιστική. Για το μεσοδιάστημα οι διοικήσεις των δύο εταιρειών έχουν θέσει τρεις βασικούς στόχους.
Πρώτος το πώς δεν θα χαθεί καμία από τις δυνάμεις του εταιρικού δικτύου της ΑΤΕ Ασφαλιστική, δεύτερος το πώς θα περιοριστούν στο ελάχιστο δυνατό τυχόν απώλειες από το δίκτυο ανεξάρτητων συνεργατών και τρίτος το πώς οι δύο εταιρείες σε δεύτερο χρόνο θα αρχίσουν να «κουμπώνουν» σταδιακά τα προϊόντα τους και, βέβαια, τα δίκτυα πωλήσεων.
Ήδη, πάντως, οι δύο πλευρές σχεδιάζουν την επόμενη ημέρα του ομίλου, με την προοπτική ενδυνάμωσης της παρουσίας του στον τομέα των Γενικών Ασφαλειών όπου υπάρχει δράση μέσω και των δύο δικτύων, αλλά και της επιτυχημένης ενσωμάτωσης στο μηχανισμό της Ergo του δικτύου Ζωής – Υγείας της ΑΤΕ, όπου, για το γερμανικό όμιλο δεν υφίσταται προηγούμενη εμπειρία.
Για την ΑΤΕ Ασφαλιστική η μετεξέλιξη των προγραμμάτων κλάδων Υγείας και Ζώης δεν σταματά λόγω της συγχώνευσης. Το δίκτυο θα τροφοδοτείται με νέα προϊόντα ανεξάρτητα από τις διεργασίες ανασυγκρότησης των δομών του ομίλου και στο πλαίσιο αυτό ήδη δρομολογούνται νέες υπηρεσίες.
Όσο για τον ενιαίο ισολογισμό, σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρώτες ενδείξεις αναφέρουν ότι θα έχει ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου 2015.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
NP Insurance: Ξεπέρασε το 510% ο Δείκτης Φερεγγυότητας το Α' εξάμηνο
26.9.14
Ασφαλιστικές Εταιρίες, Ασφαλιστική αγορά, Δείκτης Φερεγγυότητας, Np Insurance, Solvency II
No comments
Mε έναν από τους καλύτερους δείκτες φερεγγυότητας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έκλεισε το Α’ εξάμηνο του 2014 η Ασφαλιστική Εταιρία NP Insurance. Η Εταιρία κατέγραψε κέρδη προ φόρων Α’ εξαμήνου ύψους 5,6 εκατ. Ευρώ και διαμόρφωσε τα Ίδια Κεφάλαια της στα 32,5 εκατ. Ευρώ, με τον Δείκτη Φερεγγυότητας να ξεπερνάει το 510% που είναι ένας από τους υψηλότερους στην ελληνική αγορά.
Η Εταιρία διαχρονικά ακολουθεί προσεκτικό underwriting καθώς και καλή διαχείριση των ζημιών, που συντελούν την δημιουργία υψηλού τεχνικού αποτελέσματος. Στον τομέα της επενδυτικής πολιτικής, η NP Insurance συνεχίζει να επιλέγει τις ποιο συντηρητικές τοποθετήσεις όπως σε προθεσμιακές καταθέσεις, ελληνικά κρατικά ομόλογα, ξένα εταιρικά ομόλογα και αμοιβαία κεφάλαια, καθώς επίσης, συνεχίζει να στηρίζει το ελληνικό τραπεζικό σύστημα με τις καταθέσεις που διατηρεί στις ελληνικές τράπεζες χωρίς να έχει βγάλει εκτός Ελλάδας ούτε ένα Ευρώ όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης.
Σχετικά με την προετοιμασία της Εταιρίας για την εφαρμογή της Solvency II, με ότι αφορά τις εποπτικές κεφαλαιακές ανάγκες που θα προκύψουν αυτές καλύπτονται ήδη από τα τωρινά Ίδια Κεφάλαια της Εταιρίας, ενώ και με ότι αφορά την προσαρμογή των στελεχών της στο νέο νομοθετικό πλαίσιο της Εταιρικής Διακυβέρνησης, η Διοίκηση της NP παρουσιάζεται σίγουρη ότι θα είναι απολύτως έτοιμα στο πρώτο εξάμηνο του 2015.
Η NP Insurance είναι μία αμιγώς ελληνική ασφαλιστική εταιρία, η οποία στα τελευταία 4 χρόνια της κρίσης που βιώνει η οικονομία μας, καταφέρνει να επιτυγχάνει τους παραγωγικούς της στόχους, να έχει υψηλή αποθεματοποίηση, ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και πολύ υψηλό δείκτη φερεγγυότητας, ώστε να είναι σε θέση να εγγυάται το μέλλον των 800 εργαζομένων της (παραγωγικό δίκτυο και έμμισθο προσωπικό) και φυσικά να παρέχει υψηλού επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών και άμεσης αποζημίωσης προς τους 150.000 ασφαλισμένους της.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)