Ανησυχητικός είναι ο αριθμός των ανθρώπων που δεν βλέπουν με στραβό μάτι το να ψεύδεται κανείς στον μεσίτη ή στην ασφαλιστική του όταν αγοράζει ασφάλεια κατοικίας.
Μια νέα έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν 1 στους 5 (18%) Βρετανούς…νοικοκυραίους είπε ψέματα ή απέκρυψε πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης του σπιτιού τους.
Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τoν ιστότοπο σύγκρισης τιμών Gocompare.com, διαπίστωσε ακόμη ότι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες θεωρούν πως οι ασφαλιστικές χρεώνουν πάρα πολλά, εξού και αποφεύγουν να τους λένε την αλήθεια.
Από τους 2.000 ερωτηθέντες, πάνω από 200 ομολόγησαν ότι έχουν πει ψέματα για τον τύπο κλειδαριάς στις πόρτες και στα παράθυρά τους, και άλλοι τόσοι περίπου ότι ζουν σε περιοχή όπου λειτουργεί ο θεσμός Neighbourhood Watch (βρετανικό πρόγραμμα για την ασφάλεια στις γειτονιές, με τη συνεργασία αστυνομίας, εθελοντικών οργανώσεων και κατοίκων).
Επιπλέον, το 5% των ερωτηθέντων είπαν ψέματα για τις καπνιστικές τους συνήθειες ή για την παρουσία κάποιου στο σπίτι.
Δεν τρέχει και τίποτα…
Σύμφωνα με την έρευνα, το 1/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν θεωρούν μορφή απάτης το να αποκρύπτουν πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης κατοικίας ή το να «φουσκώνουν» τις αξιώσεις τους, το 30% μάλιστα είπαν ότι όλοι λένε ψέματα όταν ζητούν ασφαλιστική προσφορά για το σπίτι τους.
Ωστόσο, μόνο το 4% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι υπερέβαλαν ως προς τις αξιώσεις τους ή ότι είπαν ψέματα για το κόστος των αντικειμένων που έχασαν.
Ο Ben Wilson, εκπρόσωπος της Gocompare.com, δήλωσε: «Αν και είναι ανησυχητικό ότι σημαντικός αριθμός ανθρώπων δεν βλέπει κάτι κακό στην ασάφεια των στοιχείων που δίνονται, είναι ενθαρρυντικό ότι οι περισσότεροι είναι ειλικρινείς».
«Ενώ οι ασφαλιστικές πρέπει να βεβαιωθούν ότι ρωτούν όλα όσα χρειάζεται να ξέρουν προκειμένου να υπολογίσουν το ασφάλιστρο και να προσφέρουν το κατάλληλο επίπεδο κάλυψης, ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να είναι όσο το δυνατόν πιο ειλικρινής και προσεκτικός όταν δίνει απαντήσεις, και να λαμβάνει τα εύλογα μέτρα ώστε να μην υποπίπτει σε ψευδή δήλωση» συμπληρώνει ο B. Wilson.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Μια νέα έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν 1 στους 5 (18%) Βρετανούς…νοικοκυραίους είπε ψέματα ή απέκρυψε πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης του σπιτιού τους.
Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τoν ιστότοπο σύγκρισης τιμών Gocompare.com, διαπίστωσε ακόμη ότι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες θεωρούν πως οι ασφαλιστικές χρεώνουν πάρα πολλά, εξού και αποφεύγουν να τους λένε την αλήθεια.
Από τους 2.000 ερωτηθέντες, πάνω από 200 ομολόγησαν ότι έχουν πει ψέματα για τον τύπο κλειδαριάς στις πόρτες και στα παράθυρά τους, και άλλοι τόσοι περίπου ότι ζουν σε περιοχή όπου λειτουργεί ο θεσμός Neighbourhood Watch (βρετανικό πρόγραμμα για την ασφάλεια στις γειτονιές, με τη συνεργασία αστυνομίας, εθελοντικών οργανώσεων και κατοίκων).
Επιπλέον, το 5% των ερωτηθέντων είπαν ψέματα για τις καπνιστικές τους συνήθειες ή για την παρουσία κάποιου στο σπίτι.
Δεν τρέχει και τίποτα…
Σύμφωνα με την έρευνα, το 1/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν θεωρούν μορφή απάτης το να αποκρύπτουν πληροφορίες κατά την αίτηση ασφάλισης κατοικίας ή το να «φουσκώνουν» τις αξιώσεις τους, το 30% μάλιστα είπαν ότι όλοι λένε ψέματα όταν ζητούν ασφαλιστική προσφορά για το σπίτι τους.
Ωστόσο, μόνο το 4% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι υπερέβαλαν ως προς τις αξιώσεις τους ή ότι είπαν ψέματα για το κόστος των αντικειμένων που έχασαν.
Ο Ben Wilson, εκπρόσωπος της Gocompare.com, δήλωσε: «Αν και είναι ανησυχητικό ότι σημαντικός αριθμός ανθρώπων δεν βλέπει κάτι κακό στην ασάφεια των στοιχείων που δίνονται, είναι ενθαρρυντικό ότι οι περισσότεροι είναι ειλικρινείς».
«Ενώ οι ασφαλιστικές πρέπει να βεβαιωθούν ότι ρωτούν όλα όσα χρειάζεται να ξέρουν προκειμένου να υπολογίσουν το ασφάλιστρο και να προσφέρουν το κατάλληλο επίπεδο κάλυψης, ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να είναι όσο το δυνατόν πιο ειλικρινής και προσεκτικός όταν δίνει απαντήσεις, και να λαμβάνει τα εύλογα μέτρα ώστε να μην υποπίπτει σε ψευδή δήλωση» συμπληρώνει ο B. Wilson.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου