>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Φεβ 2015

Eurolife ERB: Έκπτωση στα ασφαλιστήρια κατοικίας Multihome

Στη βελτίωση των προϊόντων της στις ασφαλίσεις κατοικίας προχωρά η Eurolife ERB Ασφαλιστική, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες των πελατών της και με στόχο τη συνεχή υποστήριξη των συνεργατών της.
Έτσι, από την Τετάρτη 18/02/2015, στις νέες εργασίες Multihome & Multihome (χωρίς κλοπή), παρέχεται έκπτωση 10% σε όλες τις καλύψεις κτιρίου - περιεχομένου και σεισμού.
Η παραπάνω έκπτωση δεν ισχύει για κατοικίες που ασφαλίζονται στη Σεισμική Ζώνη I (Έβρος, Ημαθία, Θάσος, Καστοριά, Κοζάνη, Κυκλάδες, Πέλλα, Πιερία, Σέρρες, Φλώρινα) όταν παρέχεται η κάλυψη του Σεισμού.
Τα νέα ασφάλιστρα για κάθε 1.000€ ασφαλισμένης αξίας ακολουθούν παρακάτω:
eurolife-multihome-2015
 Συνημμένα αρχεία: zones_seismikotitas.pdf 

αγγελιες ακινητων σπιτιων διαμερισματα οικοπεδα ακινητα

Δικαστική απόφαση: Σύγκρουση Κινουμένων προς ίδια κατεύθυνση ΙΧΕ και μοτοσικλέτας

Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων ΙΧΕ και μοτοσικλέτας κατ΄ανεπιτυχές προσπέρασμα
Αποκλειστική υπαιτιότητα του οδηγού μοτοσικλέτας ο οποίος κινούμενος με υπερβολική ταχύτητα επιχείρησε προσπέραση του προπορευόμενου οχήματος, σε σημείο της οδού που παρουσίαζε καμπυλότητα, παραβιάζοντας διπλή συνεχόμενη διαχωριστική γραμμή (άρθρο 17 ΚΟΚ), χωρίς να τηρήσει την επιβαλλόμενη πλευρική απόσταση ασφαλείας.
Κράνος – Έλλειψη
Δεν αποδείχθηκε ότι η χρήση του προστατευτικού κράνους θα ήταν ικανή να αποτρέψει το θανατηφόρο αποτέλεσμα ενόψει του είδους και της έκτασης των εκτιθέμενων σωματικών κακώσεων, απορριπομένης της σχετικής εξ ΑΚ 300 ένστασης συντρέχοντος πταίσματος
Ψυχική Οδύνη 270.000 ευρώ
Επιμεριζόμενα ανά
150.000 ευρώ στη μητέρα
120.000 ευρώ στον αδελφό

Απόφ.Μον.Πρωτ.Αθ.780/2014
Δικαστής: Μουστάκα Ευαγγελία
Δικηγόροι: Μιχαήλ Νικολιδάκης - Αλκυόνη Πολυκράτη 
Δήμητρα Φουντουλάκη
Κείμενο Απόφ. Μον.Πρ.Αθ.780/2014
Από την εκτίμηση των ενόρκων καταθέσεων των μαρτύρων απόδειξης και ανταπόδειξης που εξετάστηκαν στο ακροατήριο του δικαστηρίου τούτου και από τα έγγραφα που οι διάδικοι προσκομίζουν με επίκληση μεταξύ των οποίων οι επισκοπηθείσες φωτογραφίες η γνησιότητα των οποίων δεν αμφισβητείται, αποδεικνύονται κατά την κρίση του δικαστηρίου τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά:
Την 19-8-2012 και περί ώρα 20:30 ο Χ1 (μη διάδικος) οδηγώντας το με αρ. κυκλ. ….. ΙΧΕ αυτοκίνητο της ιδιοκτησίας του, το οποίο ήταν ασφαλισμένο για την αστική ευθύνη του έναντι τρίτων στην δεύτερη εναγομένη ασφαλιστική εταιρία, κινούνταν επί της επαρχιακής οδού Γλύφας – Πελασγίας στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος με κατεύθυνση προς Πελασγία και με ταχύτητα περί τα 70 χλμ/ω έχοντας συνεπιβάτες στη θέση του συνοδηγού την Χ2 και στα πίσω καθίσματα την Χ3 και την Χ4. Η ανωτέρω επαρχιακή οδός είναι διπλής κατεύθυνσης με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,80 μέτρων και διπλή συνεχόμενη διαχωριστική γραμμή των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας. Το ανώτατο όριο ταχύτητας στο ύψος της 8ης χιλιομετρικής θέσης της ως άνω οδού είναι 70 χλμ/ω σύμφωνα με την υπάρχουσα ρυθμιστική πινακίδα Ρ-32. Ως προς τις επικρατούσες συνθήκες ήταν ακόμη ημέρα, το οδόστρωμα ήταν ξηρό, ο καιρός ήταν καλός και η ορατότητα δεν περιοριζόταν από πουθενά. Την ίδια ώρα ο Ζ1 οδηγώντας την με αρ. κυκλ. …… δίκυκλη μοτοσικλέτα του με συνεπιβάτη τον Ψ2, κινούνταν επί της ανωτέρω επαρχιακής οδού πίσω από το προαναφερόμενο όχημα και με ταχύτητα που δεν εξακριβώθηκε αλλά ήταν πάνω από 70 χλμ/ω. Όταν τα δύο οχήματα έφτασαν στο ύψος του 8ου χλμ. της οδού και όπου σχηματίζεται καμπύλη ήτοι ανοιχτή αριστερή στροφή, ο οδηγός της δίκυκλης μοτοσικλέτας επιχείρησε να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα παρά την ύπαρξη διπλής συνεχόμενης διαχωριστικής γραμμής, ωστόσο δεν τήρησε την επιβαλλόμενη πλευρική απόσταση ασφαλείας γεγονός που συνδέεται τόσο με την ταχύτητά του όσο και την καμπυλότητα που σχηματίζει η οδός στο ύψος αυτό, και ο εμπρόσθιος τροχός της μοτοσικλέτας με το δεξί του μέρος ήρθε σε επαφή με το οπίσθιο πλάγιο αριστερό τμήμα του αυτοκινήτου.

Ειδικότερα σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στην από 20.8.2012 «έκθεση επιθεώρησης οχημάτων – δίκυκλων» που διενήργησαν και συνέταξαν υπάλληλοι του ΚΤΕΟ ν. Φθιώτιδας μετά από παραγγελία του Α.Τ. Στυλίδας, το με αρ. κυκλ. …… ΙΧΕ προπορευόμενο όχημα τύπου SEAT, «… φέρει χτύπημα – ίχνος από το εμπρόσθιο ελαστικό της με αρ. κυκλ. ….. μοτοσικλέτας που ξεκινάει από τον προφυλακτήρα (φτερό) πίσω αριστερά και καταλήγει στον πίσω αριστερό τροχό αφήνοντας ίχνη ελαστικού πάνω στη ζάντα και κάποια χτυπήματα και γδαρσίματα πάνω σ’ αυτήν. Επίσης φέρει απροσδιόριστο αποτύπωμα πάνω από το αποτύπωμα του ελαστικού της μηχανής, που έχει στον προφυλακτήρα πίσω αριστερά πιθανόν από το σώμα του αναβάτη. …. Η δίκυκλη μοτοσικλέτα ….. φέρει ίχνη και χτυπήματα που ξεκινούν από το εμπρόσθιο τροχό δεξιά (σημάδια στο ελαστικό, χτυπήματα, γδαρσίματα) στην ζάντα στον άξονα του τροχού και ίχνη ελαστικού πάνω στη ζάντα στο δεξιό μέρος). Και συνεχίζει το χτύπημα σε όλη τη δεξιά πλευρά της». Αμέσως μετά την επαφή των δύο οχημάτων, το μεν προπορευόμενο όχημα συνέχισε την πορεία του η δε δίκυκλη μοτοσικλέτα εξετράπη δεξιά της πορείας της σε μήκος έξι (6) μέτρων και ήρθε σε επαφή με τις μεταλλικές προστατευτικές μπάρες, ενώ στη συνέχεια προσκρούοντας και συρόμενη στα μεταλλικά κιγκλιδώματα σε μήκος 56 μέτρων εισήλθε στο οδόστρωμα, κατέπεσε και σύρθηκε σε απόσταση 134 μέτρων μέχρι την τελική ακινητοποίησή της, ενώ τόσο ο οδηγός όσο και ο συνεπιβάτης σε αυτήν τραυματίστηκαν θανάσιμα. Τα παραπάνω βεβαίωσαν οι συνεπιβαίνοντες στο προπορευόμενο όχημα, σύμφωνα με όσα κατέθεσαν κατά την αστυνομική προανάκριση, ενισχύονται δε εν μέρει και από την κατάθεση του μάρτυρα απόδειξης, αντίθετα, ο ισχυρισμός της πρώτης εναγομένης ασφαλιστικής εταιρίας ότι κατά την προσπέραση, ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος ξέφυγε από την πορεία του προς τα αριστερά και απέκλεισε την ομαλή πορεία της μοτοσικλέτας, δεν αποδεικνύεται ουσιαστικά αβάσιμος. Σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά που αποδείχθηκαν το δικαστήριο κρίνει ότι αποκλειστικά υπαίτιος για την πρόκληση του ατυχήματος είναι ο θανών οδηγός της δίκυκλης μοτοσικλέτας, Ζ1, ο οποίος από αμέλεια κινούνταν χωρίς σύνεση και με μεγαλύτερη από το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητα οποία (αμέλειά του) συνίσταται στο ότι δεν κατέβαλε την κατ’ αντικειμενική κρίση απαιτούμενη επιμέλεια και προσοχή την οποία κάθε μέσος συνετός οδηγός θα κατέβαλε, εάν βρισκόταν στην ίδια κατάσταση, με βάση του νομικούς κανόνες, τις συνήθειες και την κοινή λογική και πείρα, την οποία (επιμέλεια και προσοχή) εάν είχε καταβάλλει, θα μπορούσε να προβλέψει τη σύγκρουση. Ειδικότερα δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή του (άρθρο 12 ΚΟΚ) και επιχείρησε προσπέραση του προπορευόμενου οχήματος χωρίς προηγουμένως να βεβαιωθεί ότι μπορεί να την ενεργήσει χωρίς κίνδυνο παρά την ύπαρξη διπλής συνεχόμενης διαχωριστικής γραμμής, που απαγορεύει την προσπέραση (άρθρο 17 ΚΟΚ), γενομένου ως ουσιαστικά βάσιμου του ισχυρισμού της δεύτερης εναγομένης ασφαλιστικής εταιρίας περί αποκλειστικής υπαιτιότητας του τρίτου οδηγού του προπορευόμενου ΙΧΕ αυτοκινήτου, ασφαλισμένου της συνεναγομένης της ασφαλιστικής εταιρίας.
Περαιτέρω αποδείχθηκε ότι ο θάνατος του συνεπιβαίνοντα στην δίκυκλη μοτοσικλέτα Ψ1, σύμφωνα με την από 24.9.2012 ιατροδικαστική έκθεση νεκροψίας – νεκροτομής που συνέταξε η ιατροδικαστής Αθηνών , Σ.Μ., προήλθε από βαρύτατες κακώσεις του σώματος. Ειδικότερα σύμφωνα με αυτήν «το πτώμα φέρει κηλίδωση από αίμα σε όλο το σώμα, πολλαπλές εκδορές σπλαχνικού κρανίου, δεξιού ημιθωρακίου , δεξιού άνω άκρου και ραχιαίας επιφάνειας άκρων χειρών αμφοτερόπλευρα, ανοικτά συντριπτικά κατάγματα του κρανίου και του σπλαχνικού κρανίου με έξοδο εγκεφαλικής ουσίας, ανοικτά συντριπτικά κατάγματα του δεξιού μηρού και της κνήμης και κάταγμα αριστερής πηχεοκαρπικής άρθρωσης». Επομένως δεν αποδείχθηκε ότι η χρήση του προστατευτικού κράνους θα ήταν ικανή να αποτρέψει το θανατηφόρο αποτέλεσμα ενόψει του είδους και της έκτασης των εκτιθέμενων σωματικών κακώσεων και πρέπει για το λόγο αυτό να απορριφθεί ως ουσιαστικά αβάσιμη η παραδεκτά και νόμιμα (ΑΚ 300) προτεινόμενη ένσταση περί συντρέχοντος πταίσματος του θανόντος Ζ1, επειδή δεν φορούσε προστατευτικό κράνος.
Ψυχική Οδύνη
Από τα ίδια ως άνω αποδεικτικά στοιχεία αποδείχθηκε ότι ο θανών, ήταν ηλικίας κατά το χρόνο του επίδικου ατυχήματος 26 ετών, ήταν υγιής και δραστήριος. Οι ενάγοντες μητέρα του και ο αδερφός του υπέστησαν ψυχική οδύνη από την αδικοπραξία του οδηγού του δικύκλου οχήματος, αφού αυτός προξένησε σε καθένα απ’ αυτούς, ανάλογα με την προαναφερθείσα συγγένεια τους με τον θανόντα, έντονη οδύνη και πολύ δυσάρεστα ψυχικά αισθήματα από την ανεπανόρθωτη απώλεια του ανωτέρω προσφιλούς τους στενού συγγενικού προσώπου, λαμβάνοντας δε υπόψη τις συνθήκες τελέσεως της πιο πάνω αδικοπραξίας, που προαναφέρθηκαν, το βαθμό πταίσματος του οδηγού του δικύκλου, την οικονομική κατάσταση και την κοινωνική θέση των εναγόντων, το Δικαστήριο αυτό κρίνει ότι δικαιούνται ως εύλογη χρηματική ικανοποίηση, η μητέρα του το ποσό των 150.000,00 ευρώ και ο αδερφός του το ποσό των 120.000,00 ευρώ. Συνεπεία των ανωτέρω, πρέπει η αγωγή να απορριφθεί ως ουσιαστικά αβάσιμη ως προς την δεύτερη εναγομένη και να γίνει εν μέρει δεκτή ως προς την πρώτη εναγομένη και να υποχρεωθεί η τελευταία να καταβάλει στην πρώτη ενάγουσα το ποσό των 100.000,00 ευρώ και στον δεύτερο ενάγοντα το ποσό των 66.666,66 ευρώ και να αναγνωρισθεί η υποχρέωση της ιδίας να καταβάλει στην πρώτη ενάγουσα το ποσό των 50.000,00 και στον δεύτερο ενάγοντα το ποσό των 53.333,34 ευρώ, τα ανωτέρω ποσά με το νόμιμο τόκο επιδικίας από την επίδοση της αγωγής και μέχρι την εξόφληση. Όσον αφορά το αίτημα περί κηρύξεως της απόφασης προσωρινά εκτελεστής το δικαστήριο κρίνει ότι συντρέχουν εξαιρετικοί προς τούτο λόγοι και πρέπει να γίνει δεκτό για το ποσό 30.000,00 ευρώ για καθένα εκ των εναγόντων. Τα δικαστικά έξοδα των εναγόντων βαρύνουν την πρώτη εναγομένη. Θα επιβληθούν όμως μειωμένα, εφόσον κατά ένα τμήμα της μόνο έγινε δεκτή η αγωγή (άρθρα 178 παρ. 1 και 191 παρ. 2 του ΚΠολΔ) ενώ τα δικαστικά έξοδα της δεύτερης εναγομένης πρέπει να επιβληθούν στους ενάγοντες λόγω της ήττας τους (176 ΚΠολΔ) κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο διατακτικό της παρούσας.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Η αντίστροφη μέτρηση για τη μετονομασία της ING Eλλάδος σε ΝΝ Ηellas ξεκίνησε

Ξεκίνησε επίσημα η αντίστροφη μέτρηση για την αλλαγή της ονομασίας (rebranding) της ING Ελλάδος σε NN Hellas. Το επίσημο rebranding που θα κορυφωθεί την Κυριακή 5 Απριλίου 2015, ακολουθεί την παγκόσμια στρατηγική μετονομασίας του Ομίλου NN, η οποία ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά μετά τον επιτυχημένο διαχωρισμό του τραπεζικού και ασφαλιστικού τομέα του Ομίλου.
Το rebranding αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για τον Όμιλο NN, αφού θα επενδύσει συνολικά περί τα 135 εκ. Ευρώ για τη μετονομασία από ING για τα έτη 2015 και 2016 για τις 18 επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου. Η αυτόνομη εταιρία με την επωνυμία «ΝΝ Group» προέκυψε το 2014 μέσω ΙΡΟ (δημόσιας εγγραφής), επιτυγχάνοντας άνοδο ύψους περί του 83% στα ετήσια καθαρά αποτελέσματα σε σύγκριση με το 2013, αγγίζοντας τα 588 εκ. Ευρώ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου NN Lard Friese δήλωσε σχετικά με το rebranding, μεταξύ άλλων: «…Το brand NN συνενώνει την πλούσια Ολλανδική κληρονομιά μας, που αγγίζει τα 170 έτη, με τα πρότυπα μίας σύγχρονης και πολυεθνικής εταιρίας… Υπογραμμίζοντας ακόμη περισσότερο την μοναδικότητα των πελατών μας, εμπνευστήκαμε τη φράση “You matter”…Πρόκειται για μία υπόσχεση στους πελάτες μας, αφού αυτό που είναι σημαντικό για αυτούς, είναι σημαντικό για εμάς. Μέσα από τη διαδικασία του rebranding, οι πελάτες μας θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην καρδιά όλων όσων κάνουμε…».
Σε απόλυτη αρμονία με την παγκόσμια στρατηγική, βρίσκεται και η ING Ελλάδος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ING Ελλάδος Luis Miguel Gomez, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η αλλαγή μας σε NN Hellas ενσωματώνει σημαντικά και αδιαπραγμάτευτα δεδομένα: πρώτον, βασίζεται στο γεγονός ότι ο πελάτης μας βρίσκεται στο επίκεντρο των λειτουργιών μας, περισσότερο από ποτέ. Το ρητό «You matter» αποτελεί για εμάς έμπνευση και οδηγό στη σχέση μας με όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά: πελάτες, εργαζόμενους, ασφαλιστικούς συμβούλους και συνεργάτες και εργαζόμαστε με στόχο να τους προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία με την εταιρία. Δεύτερον, ενεργούμε με δυναμισμό και αποφασιστικότητα για να είμαστε άξιοι συνεχιστές της ιστορίας των 35 ετών που έχουμε στην Ελληνική αγορά, έχοντας αναδειχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς οργανισμούς της χώρας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον πελάτη μας να γνωρίζει ότι τίποτε δεν αλλάζει στα ασφαλιστήρια συμβόλαια ING που έχει στην κατοχή του, με την αλλαγή μας σε NN Hellas. Κάθε άλλο, το rebranding μας εμπνέει και μας υποστηρίζει να βρεθούμε ακόμη πιο κοντά στον άνθρωπο που μας επιλέγει».
Για την ΙΝG Ελλάδος, η επίσημη παρουσίαση της νέας επωνυμίας θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 5 Απριλίου, με τη Χρυσή Χορηγία του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» στη Θεσσαλονίκη, αναδεικνύοντας την πιστή δέσμευση της εταιρίας στη φιλοσοφία «Live Well». Με στόχο την έντονη παρουσία της εταιρίας όλο τον Απρίλιο, αναλυτικότερα, θα πραγματοποιηθούν τα εξής:
1. Κυριακή 5 Απριλίου
– Χρυσή Χορηγία του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» στη Θεσσαλονίκη.
2. Κυριακή 19 Απριλίου
– 3ο Live Well event στην Πλατεία Συντάγματος, σε συνδιοργάνωση με τον Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.
3. Έντονη διαφημιστική προβολή σε όλα τα Μ.Μ.Ε., τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, internet, social media, εξωτερική διαφήμιση.
4. Άμεση επαφή με τους πελάτες της ING με όλα τα διαθέσιμα μέσα, για την ενημέρωσή τους για την αλλαγή της επωνυμίας σε NN Hellas.

17 Φεβ 2015

behappy: 80 προγράμματα ασφάλισης υγείας σε 1 από την International Life

H International Life, στο πλαίσιο της νέας σειράς “be” που προωθεί το θετικό τρόπο αντιμετώπισης ζωής, δημιούργησε το πρόγραμμα ασφάλισης υγείας behappy, που επιτρέπει στον Πελάτη να επιλέγει και να σχεδιάζει με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο την ασφάλιση υγείας του σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οικονομικές του δυνατότητες.

Οι επιλογές που παρέχει το πρόγραμμα ‘behappy’ στον ασφαλιζόμενο είναι οι εξής:
• Ανώτατο όριο κάλυψης μεταξύ των επιλογών €300.000, €500.000 €700.000 ή €1.000.000
• Εκπιπτόμενο ποσό για νοσηλεία στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό μεταξύ των επιλογών: €500, €1.500 €3.000, €5.000. Επίσης το πρόγραμμα σας παρέχει την επιλογή να μην υπάρχει εκπιπτόμενο ποσό.
• Θέση νοσηλείας μεταξύ των επιλογών Lux, Α, Β, Γ
Το behappy παρέχει όλες τις καλύψεις ενός σύγχρονου προγράμματος υγείας εξαιρετικά μάλιστα ενισχυμένες σε σχέση με αντίστοιχα προγράμματα που μπορεί κανείς να βρει σε ώριμες αγορές του εξωτερικού σε αυτόν τον κλάδο ασφάλισης.
Επιπλέον, η International Life σε συνεργασία με τη World Care προσφέρει μία πραγματικά μοναδική παροχή. Το behappy προσφέρει στον ασφαλιζόμενο, σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας, τη δυνατότητα να λάβει μία δεύτερη γνωμάτευση (Second Opinion) από τα διεθνούς φήμης νοσοκομεία: Mayo Clinic, Children’s Hospital Boston, Duke University Health System, Partners Healthcare System, Massachusetts General Hospital, Brigham and Women’s Hospital, Dana- Farber / Partners Cancer Care, McLean Hospital, Spaulding Rehabilitation Hospital, Penn Medicine, UCLA Healthcare.
Ο Accident & Health Director της IL, κ. Βέλης Παππάς δήλωσε σχετικά: «Η International Life με γνώμονα πάντοτε τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε ασφαλιζόμενου προχώρησε στη δημιουργία του νέου προγράμματος ασφάλισης υγείας behappy, ενός πρωτοποριακού προϊόντος Υγείας που σχεδιάζει ο ίδιος ο πελάτης μαζί με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο σύμφωνα με τις δικές του ασφαλιστικές ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες. Η δημιουργία σύγχρονων και ευέλικτων ασφαλιστικών προϊόντων που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία, ενώ παραμένουμε παράλληλα στο πλευρό των συνεργατών μας, προσφέροντάς τους προϊόντα που υποστηρίζονται από υπηρεσίες τεχνολογίας υψηλού επιπέδου».

16 Φεβ 2015

Απάτη άνω των 109.000 ευρώ από συνεργεία αυτοκινήτων εις βάρος ασφαλιστικής εταιρίας

Από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας διενεργήθηκε έρευνα και σχηματίστηκε ποινική δικογραφία σε βάρος τριών εταιρειών - συνεργείων αυτοκινήτων, η οποία σχετίζεται με παράνομη αποκόμιση περιουσιακού οφέλους, με τη χρήση πλαστών φορολογικών στοιχείων και απόκρυψης φορολογητέας ύλης.

Ειδικότερα, η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε από τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας όταν εκπρόσωπος ασφαλιστικής εταιρείας κατήγγειλε ότι, μετά από εσωτερικό έλεγχο που διενεργήθηκε σε (168) περιπτώσεις αποζημιώσεων τροχαίων ατυχημάτων, προέκυψε ότι σε (75) φακέλους ζημιών υπήρξαν παρατυπίες στα παραστατικά για την αγορά ανταλλακτικών, ενώ στις περιπτώσεις εμπλέκονταν τρεις εταιρείες – συνεργεία αυτοκινήτων.

Τα συγκεκριμένα τροχαία ατυχήματα είχαν γίνει από τον Ιανουάριο του 2011 έως και το Μάιο του 2012, ενώ οι επισκευές όλων των οχημάτων είχαν πραγματοποιηθεί σε ένα από τα παραπάνω συνεργεία.

Πιο αναλυτικά:
  • σε (60) από τους προαναφερθέντες φακέλους φέρονται να έχουν προσκομιστεί ως και έξι (6) φορές, τα ίδια παραστατικά αγοράς ανταλλακτικών, καθώς οι αποδείξεις έφεραν κοινή αρίθμηση, ημερομηνία, ώρα έκδοσης και ανάλυση των επιμέρους εκδόσεων.
  • σε (24) φακέλους, οι αποδείξεις για την αγορά ανταλλακτικών είχαν εκδοθεί προγενέστερα από την ημερομηνία του δηλωθέντος ατυχήματος.
  • σε (53) φακέλους, οι αποδείξεις για την αγορά ανταλλακτικών, είχαν εκδοθεί μεταγενέστερα από τις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών του συνεργείου επισκευής.

Επίσης, στο σύνολο των εβδομήντα πέντε (75) φακέλων ζημιών, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων εκχώρησαν την απαίτηση τους για αποζημίωση στο συνεργείο, όπου είχαν αυτά επισκευαστεί.

Για τις (61) από τις παραπάνω περιπτώσεις, η ασφαλιστική εταιρεία είχε καταβάλει αποζημιώσεις συνολικού ποσού 109.821,13 ευρώ, ενώ εκκρεμούσαν οι αποζημιώσεις για τις υπόλοιπες (14) περιπτώσεις, το συνολικό ποσό των οποίων ανέρχονταν σε 28.979,58 ευρώ.

Από τον εκτενή και εμπεριστατωμένο έλεγχο που διενήργησε η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας στα φορολογικά στοιχεία των δύο άλλων εταιρειών, οι οποίες προμήθευαν με ανταλλακτικά το συνεργείο αυτοκινήτων, που επισκευάστηκαν τα οχήματα, προέκυψαν διοικητικές και ποινικές παραβάσεις για τη διαχειριστική περίοδο του 2011, ως ακολούθως:
  • Η πρώτη εταιρεία εξέδωσε (53) πλαστά φορολογικά στοιχεία, το συνολικό ποσό των οποίων ανέρχεται σε (17.111) ευρώ, εκ των οποίων το ποσό των (13.911,38) ευρώ αφορά τις συνολικές καθαρές (λιανικές) πωλήσεις και ο αναλογούν σε αυτές Φ.Π.Α. ανέρχεται σε (3.199,62)ευρώ.
  • Η δεύτερη εταιρεία εξέδωσε (10) πλαστά φορολογικά στοιχεία, το συνολικό ποσό των οποίων ανέρχεται σε (2.300) ευρώ, εκ των οποίων το ποσό των (1.869,92) ευρώ αφορά τις συνολικές καθαρές (λιανικές) πωλήσεις και ο αναλογούν σε αυτές Φ.Π.Α. ανέρχεται σε (430,08) ευρώ.
  • Το συνεργείο επισκευής των αυτοκινήτων δεν απέδωσε ή απέδωσε ανακριβώς αναλογούντα Φ.Π.Α. ύψους (1.316,75) ευρώ, ενώ επιπλέον απέκρυψε καθαρά εισοδήματα υποβάλλοντας ανακριβή δήλωση, προκειμένου να αποφύγει την πληρωμή φόρου εισοδήματος ύψους (5.725) ευρώ.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε υποβλήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν και οι αρμόδιες Δ.Ο.Υ.

(Πηγή: Astynomia.gr)

14 Φεβ 2015

Eurolife ERB: Έκπτωση 10% στην τιμολόγηση του κλάδου αυτοκινήτου

Έκπτωση 10% στο ασφάλιστρο Αστικής Ευθύνης σε όλες τις χρήσεις αυτοκινήτων για νέες εργασίες και μόνο, όταν πληρούνται ταυτόχρονα οι εξής προυποθέσεις, ανακοίνωσε η  Eurolife ERB με εγκύκλιο προς τους συνεργάτες της:
  • ο κύριος οδηγός να είναι από 29 έως 55 χρόνων,
  • η ηλικία του αυτοκινήτου να είναι μέχρι 9 χρόνια και
  • τα τελευταία τρία χρόνια το αυτοκίνητο να μην έχει προκαλέσει υπαίτια ζημιά αστικής ευθύνης.
Οι αλλαγές στο νέο τιμολόγιο θα ισχύσουν απο την 1η Μαρτίου 2015.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

13 Φεβ 2015

AXA Ασφαλιστική: Βελτίωση διαδικασίας έκδοσης πράσινης κάρτας

Σε βελτίωση της παρούσας διαδικασίας έκδοσης πράσινης κάρτας προχώρησε από τις 6 Φεβρουαρίου η AXA Ασφαλιστική.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα της εταιρίας, θα είναι δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας για διάρκεια μεγαλύτερη των έξι μηνών με την προϋπόθεση ότι:
  • Η διάρκεια της πράσινης κάρτας δεν ξεπερνά την διάρκεια του ετήσιου ή εξαμήνου συμβολαίου.
  •  Την ημερομηνία έκδοσης της κάρτας το συμβόλαιο είναι τακτοποιημένο (όλες οι αποδείξεις πληρωμένες) μέχρι την λήξη της πράσινης κάρτας.
Όπως επισημαίνει η εταιρία, είναι πλέον δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας για διάρκεια μεγαλύτερη των έξι μηνών, για συμβόλαια με ετήσιο τρόπο πληρωμής ενώ υπενθυμίζει ότι δεν είναι δυνατή η έκδοση πράσινης κάρτας σε συμβόλαια τα οποία δεν έχουν πληρωθεί.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

11 Φεβ 2015

8 Μικρά Μυστικά για Ασφαλή Οδήγηση κάτω από Δύσκολες Συνθήκες

1. Ασφαλής Οδήγηση τη Νύχτα

Προσαρμόστε την όρασή σας στο φως και στο σκοτάδι
Όταν οδηγείτε τη νύχτα, τα μάτια σας χρειάζονται κάποιον χρόνο για να προσαρμοστούν στο φως και στο σκοτάδι. Τα φώτα στο δρόμο επίσης επηρεάζουν την όρασή σας.
  • Αλλάξτε τη γωνία του πίσω καθρέφτη σας ώστε να μη σας τυφλώνουν τα αυτοκίνητα που έρχονται πίσω σας.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε t άμεση έκθεση στα φώτα των αυτοκινήτων που κινούνται στην αντίθετη κατεύθυνση.
Night driving

Μην οδηγείτε πολύ γρήγορα τη νύχτα

  • Η ορατότητα είναι μειωμένη τη νύχτα, και είναι δύσκολο να βλέπετε το δρόμο μπροστά σας.

2. Ασφαλής Οδήγηση στη Βροχή

Η ορατότητα είναι ελλιπής όταν ο καιρός είναι θυελλώδης
Οι δρόμοι γίνονται ολισθηροί και η ορατότητα είναι μειωμένη όταν βρέχει πολύ. 
  • Επιβραδύνετε.
  • Κρατήστε ασφαλή απόσταση φρεναρίσματος από τα αυτοκίνητα που προπορεύονται.
  • Χρησιμοποιήστε χαμηλωμένα τα μεγάλα φώτα και τον περιφερειακό φωτισμό.

3. Ασφαλής Οδήγηση στην Ομίχλη

Η ορατότητα ελαττώνεται στην ομίχλη
  • Ανάψτε τα χαμηλά μεγάλα φώτα και τα φώτα ομίχλης.
  • Υπακούστε στα όρια ταχύτητας και απέχετε από προσπεράσματα.
  • Οδηγείτε ακόμη πιο αργά σε πυκνή ομίχλη.
  • Αφήστε αρκετό χρόνο αντίδρασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, τηρώντας απόσταση ασφαλείας για φρενάρισμα, από το προπορευόμενο όχημα.
Mountain ice/fog

4. Ασφαλής Οδήγηση στον Πάγο και στο Χιόνι

  • Ξεκινήστε το αυτοκίνητό σας σταθερά. Μην πατάτε πολύ δυνατά το πεντάλι σας.
  • Οδηγείτε αργά.
  • Τηρείτε ασφαλή απόσταση φρεναρίσματος από το προπορευόμενο όχημα.
  • Διατηρείστε μέτρια ταχύτητα και χρησιμοποιήστε μικρές ταχύτητες για να ελέγχετε το όχημα σε κεκλιμμένο έδαφος.
  • Χρησιμοποιήστε τα φρένα σας και την επιτάχυνση μαλακά, ώστε ν' αποφύγετε ντελαπάρισμα ή γλίστρημα.

Είναι σημαντικό να είστε κατάλληλα προετοιμασμένος για οδήγηση σε συνθήκες παγετού.

  • Να έχετε μαζί σας φτυάρι και τρίγωνο ασφαλείας. Να έχετε επίσης αλυσίδες χιονιού, για την περίπτωση που χρειαστούν.

5. Ασφαλής Οδήγηση στη Λάσπη

Απλοί τρόποι για ν' αποφασίσετε αν μπορείτε να περάσετε μέσα από τη λάσπη:
Όταν υπάρχει παχιά λάσπη στο δρόμο ή οδηγείτε εκτός δρόμου, σταματήστε το όχημά σας και ελέγξτε πόσο σκληρή και πόσο βαθιά είναι η λάσπη πριν προχωρήσετε.
  • Παρατηρήστε τα ίχνη από τα ελαστικά άλλων οχημάτων ώστε να υπολογίσετε το βάθος και τη σύσταση της λάσπης.
  • Αναγνωρίστε το είδος των οχημάτων που άφησαν αυτά τα ίχνη από το μέγεθος και το φάρδος των ιχνών.  Χρησιμοποιήστε την πληροφορία αυτή ως σημείο αναφοράς για να αποφασίσετε αν μπορείτε να περάσετε ή όχι.

6. Ασφαλής Οδήγηση με δυνατό Άνεμο

  • Μειώστε την ταχύτητά σας. Να είστε έτοιμος να σταματήσετε ανά πάσα στιγμή.
  • Έχετε το νου σας για ανθρώπους που μπορεί να έχουν πέσει, από τον αέρα, στο δρόμο.
  • Προσέχετε, επειδή μπορεί οι άνθρωποι να μην ακούνε την κόρνα σας εάν φυσάει δυνατά.
  • Αν μεταφέρετε φορτίο στο όχημά σας, βεβαιωθείτε ότι είναι στερεωμένο με ασφάλεια.
  • Κλείστε όλα τα παράθυρα. Ένα ανοιχτό παράθυρο μπορεί να τραβήξει διάφορα σκουπιδάκια που να επηρεάσουν την ορατότητα.

7. Ασφαλής Οδήγηση σε Ορεινές Περιοχές

Πριν οδηγήσετε σε ορεινές περιοχές, πρέπει:
  • Ελέγξτε τα φρένα σας πριν ξεκινήσετε.
  • Φροντίστε να έχετε όλα τα αναγκαία εργαλεία για την περίπτωση που αντιμετωπίσετε βλάβη.
  • Ελέγξτε την κατάσταση της ρεζέρβας σας.
  • Φροντίστε για επί πλέον τρόφιμα, κατάλληλα ρούχα και πρώτες βοήθειες.
  • Ελέγξτε τον καιρό και την κατάσταση των δρόμων στην ορεινή περιοχή και επιλέξτε αναλόγως τη διαδρομή σας.
  • Να έχετε πει σε κάποιο άλλο πρόσωπο πού και πότε ταξιδεύετε και πότε υπολογίζετε να επιστρέψετε. Αν δεν επιστρέψετε εγκαίρως, θα μπορεί να κινητοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες διάσωσης για τα αναγκαία.

Όταν οδηγείτε σε ορεινές περιοχές πρέπει:

  • Να οδηγείτε προσεκτικά και να επιβραδύνετε στις στροφές, ειδικά όταν η ορατότητά σας εμποδίζεται.
  • Κορνάρετε προληπτικά, εάν δεν έχετε ορατότητα στις στροφές.
  • Ποτέ να μην οδηγείτε με ταχύτητα ούτε να προσπερνάτε σε τυφλές στροφές.

8. Ασφαλής Οδήγηση στον Αυτοκινητόδρομο

  • Να τηρείτε πάντοτε τα όρια ταχύτητας που ισχύουν στον αυτοκινητόδρομο.
  • Βγάλτε φλας αρκετά πριν προσπεράσετε ή πριν αλλάξετε λωρίδα κυκλοφορίας.
  • Μη στρίβετε απότομα το τιμόνι, γιατί υπάρχει κίνδυνος να χάσετε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας και να ανατραπείτε.

(Πηγή: Michelin.gr)


10 Φεβ 2015

Νέα καινοτόμα προγράμματα φτιάχνουν οι ασφαλιστικές

Στην παροχή νέων προγραμμάτων που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις και δελεάζουν τους καταναλωτές στρέφονται οι ασφαλιστικές εταιρείες. Όπως προκύπτει από πληροφορίες τόσο κάποιες πολυεθνικές όσο και ελληνικών συμφερόντων εταιρείες καταρτίζουν “έξυπνα” προγράμματα, καινοτόμα, με πολλαπλές ασφαλιστικές παροχές και διάφορα άλλα κίνητρα προκειμένου να τα εισάγουν στην αγορά και να διεκδικήσουν μερίδια.
Στόχος των εταιρειών είναι αφενός να βρουν τρόπο να κάνουν συμφερότερες τις τιμές χωρίς να προκαλέσουν αντιδράσεις σε παλιούς πελάτες και εν ισχύ προγράμματα και ταυτόχρονα να κερδίσουν και νέους που θα προσελκύσουν από το δελεαστικό “πακέτο” τιμών και καλύψεων. Τα κοινά που θα απευθυνθούν τα νέα προγράμματα είναι είτε πολίτες που δεν έχουν ιδιωτική ασφάλιση ή πολίτες που έχουν αλλά θα επιλέξουν την νέα προσφερόμενη λόγω κινήτρων.
Το πεδίο ανταγωνισμού είναι μεγάλο και αποτελεί τελευταία ελπίδα για να κινητοποιηθούν ανασφάλιστοι πολίτες ενώ ταυτόχρονα θα γίνει και ανακατανομή μεριδίων. Τα νέα αυτά προγράμματα είναι σαφές ότι προκαλούν τριγμούς και στα υφιστάμενα των εταιρειών. Όπως αναφέρουν οι αρμόδιοι και στα εσωτερικά των εταιρειών θα γίνει μεταφορά πελατών και γι΄ αυτό τα νέα προγράμματα είναι σαφώς κοστολογημένα με μεγάλη ακρίβεια προκειμένου να μην προκαλέσουν οικονομικά τραύματα.
Να σημειωθεί ότι η δημιουργία νέων προγραμμάτων εντάσσεται και στο πλαίσιο της Solvency και στις νέες απαιτήσεις για εποπτικά κεφάλαια και προσμετρώνται και αυτά στους υπολογισμούς των εταιρειών.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Μειώθηκαν οι ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα το 2014

Μειωμένες ήταν οι ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα που δηλώθηκαν το 2014 έναντι του 2013 στο Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτου των ασφαλιστικών εταιριών.

Συγκεκριμένα το 2014 δηλώθηκαν 3.301 ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα έναντι 3.995 που ήταν οι ζημιές το 2013.
Ωστόσο για το Επικουρικό Κεφάλαιο των ασφαλιστικών εταιριών στο κλάδο αυτοκινήτου παραμένει ο μεγάλος όγκος των οφειλών για τις εκκρεμείς αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρίες που έκλεισαν.

Συνολικά μέσα στο 2014 συνολικά αποζημιώθηκαν 1.210 περιπτώσεις ζημιών των ασφαλιστικών εταιριών που έκλεισαν και μάλιστα μερικές από αυτές έχουν κλείσει περισσότερο από μια δεκαετία, για τις οποίες καταβλήθηκε το ποσό των 15.764.518,60 ευρώ.

Σύμφωνα με τον πίνακα των αποζημιώσεων του Επικουρικού Κεφαλαίου για τις αποζημιώσεις του 2014 τα μεγαλύτερα ποσά καταβλήθηκαν σε ζημιές από τις ασφαλιστικές εταιρίες του πρώην Ομίλου Ασπίς του Παύλου Ψωμιάδη που έχει και το μεγαλύτερο ποσοστό εκκρεμών αποζημιώσεων που ανέλαβε το Επικουρικό Κεφάλαιο τα τελευταία χρόνια.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)