>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

28 Ιαν 2016

ΕΕΑ: Θετικές εξελίξεις στις αποζημιώσεις δικαιούχων της ΑΣΠΙΣ

Με θετικό απολογισμό και προοπτική λύσης στο θέμα των αποζημιώσεων της ΑΣΠΙΣ πραγματοποιήθηκε στην ΤτΕ  συνάντηση αντιπροσωπείας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας με τον επικεφαλής της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Εποπτευομένων Εταιρειών κ. Γ. Πάσχα.

Κατά την συνάντηση, ο Πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, ο Αντιπρόεδρος κ. Ν. Λεβετσοβίτης και o Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών του Δ.Σ. του Ε.Ε.Α. κ.  Κ. Λάμπρου ζήτησαν την αποκατάσταση των ασφαλισμένων της ΑΣΠΙΣ που δεν καταγράφηκαν στην λίστα που συντάχθηκε από τον εκκαθαριστή. Επίσης, τόνισαν ότι αποτελεί μείζονος σημασίας για τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης και την κοινωνική ισορροπία, η καθολική αποζημίωση των ασφαλισμένων της ΑΣΠΙΣ. 

Ο Πρόεδρος του ΕΕΑ επισήμανε ότι οποιαδήποτε παράβλεψη τυχόν συνέβη και είχε ως αποτέλεσμα να μείνουν εκτός αποζημιώσεων χιλιάδες ασφαλισμένοι,  οφείλεται σε παρανόηση η οποία δεν αποτελεί  λόγο τιμωρίας αυτών των περιπτώσεων, οι οποίες και πρέπει να αποκατασταθούν.

Στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκε να πραγματοποιηθεί μια νέα συνάντηση στην οποία θα μετέχουν και ο εκκαθαριστής και ο επόπτης της ΑΣΠΙΣ ώστε επί των στοιχείων που υπάρχουν να αναζητηθεί λύση για τις περιπτώσεις που δεν αποζημιώθηκαν που στην πλειονότητά τους είναι ποσά έως 2 χιλιάδες ευρώ.

Μετά από την συνάντηση ο Πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου δήλωσε: « Αποκομίσαμε θετικές εντυπώσεις από την συνάντησή μας με τον κ. Πάσχα. Αναγνωρίσαμε στο πρόσωπο του κ. Πάσχα ένα άνθρωπο της αγοράς ο οποίος άμεσα κατανόησε το θέμα που του εκθέσαμε. Πιστεύω ότι σήμερα βάλαμε βάσεις για να έχουμε συνεργασία που θα φέρει λύση. Θέλω να ευχαριστήσω δημοσίως τον κ. Πάσχα για την εποικοδομητική συνάντηση».

(Πηγή: Insurance-eea.gr)

27 Ιαν 2016

Weather Alert: Η νέα υπηρεσία της Hellas Direct

Με τη νέα υπηρεσία Weather Alert, οι πελάτες της Hellas Direct ενημερώνονται από την προηγούμενη ημέρα για έντονα καιρικά φαινόμενα ώστε να μπορέσουν να προγραμματίσουν τις διαδρομές τους και να οδηγήσουν με ασφάλεια.

Τα Weather Alerts αποστέλλονται για κάθε νομό ξεχωριστά, με γραπτό μήνυμα και είναι εντελώς δωρεάν.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία χρησιμοποιείται με επιτυχία από πολλές ασφαλιστικές του εξωτερικού και αποτελείτο πρώτο βήμα προς πιο ειδικευμένες παροχές για τους οδηγούς. Στόχος της Hellas Direct είναι η δημιουργία ασφαλέστερων δρόμων μέσα από την εκπαίδευση πιο ευσυνείδητων οδηγών. Η υπηρεσία Weather Alerts μπορεί να βοηθήσει στη σωστή αντιμετώπιση και πρόληψη των ακραίων και μη καιρικών συνθηκών που πλήττουν συχνά τη χώρα.

Σε ότι αφορά την Αττική, για παράδειγμα, τα συχνότερα ατυχήματα λόγω καιρικών συνθηκών οφείλονται σε πλημμύρες. Οι πιο καταστροφικές ζημιές – όπως η πλημμύρα του 2014 – συμβαίνουν κατά μέσο όρο κάθε τρία χρόνια ενώ το 57% των ζημιών παρουσιάζονται τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Hellas Direct, παρακαλούμε επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.hellasdirect.gr


Σχετικά άρθρα:
- Πως θα ασφαλίσεις το αυτοκίνητο σου Online - Πλήρης Οδηγός

- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!

Κούμπας Συμμετοχών: Θέμα χρόνου η διάλυση της εταιρείας

Θέμα χρόνου θεωρείται πλέον η διάλυση της εταιρείας Κούμπας Συμμετοχών, καθώς μπορεί μεν η χθεσινή γενική συνέλευση που θα αποφάσιζε το θέμα να αναβλήθηκε λόγω ελλείψεως απαρτίας, ωστόσο όλα δείχνουν πως η σχετική απόφαση θα ψηφιστεί είτε στις 8 Φεβρουαρίου (α' επαναληπτική ΓΣ) είτε στις 18 του ίδιου μήνα (β' επαναληπτική) αν ούτε στις 8 Φεβρουαρίου δεν παραστεί το 50% των μετοχών.

Μετά την απόφαση που αναμένεται να ληφθεί, θα οριστεί εκκαθαριστής για την εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων της πρώην εισηγμένης και το τίμημα που θα εισπραχθεί θα καρπωθεί ουσιαστικά ο Όμιλος Πειραιώς (πιστωτής).

Με βάση τα στοιχεία της 30ης Σεπτεμβρίου, η Κούμπας Συμμετοχών είχε αρνητικά ίδια κεφάλαια ύψους 123,1 εκατ. ευρώ, με τραπεζικό δανεισμό 138,5 εκατ. ευρώ και με περιουσιακά στοιχεία (σύνολο ενεργητικού) 15,58 εκατ. ευρώ. Δεν υπήρχαν υποχρεώσεις προς δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία και εργαζομένους.

Τα περιουσιακά στοιχεία της Κούμπας Συμμετοχών περιλαμβάνουν μετοχές εισηγμένων και μη εταιρειών, εταιρικά ομόλογα και σημαντικά ακίνητα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται και μειοψηφικό ποσοστό του Νοσοκομείου Metropolitan (Περσεύς Υγειονομική Μέριμνα).

Αντίθετα, από τις παραπάνω εξελίξεις δεν θα επηρεαστεί η εταιρεία μεσιτών-συμβούλων ασφαλίσεων Eurobrokers που ελέγχεται από την οικογένεια Κούμπα και όχι από την Κούμπας Συμμετοχών.

Τα αίτια της πτώσης

Λίγο μετά τα μέσα της δεκαετίας του 1990 εισήλθε στο Χρηματιστήριο της Αθήνας η εταιρεία Κούμπας που δραστηριοποιείτο στο χώρο των μεσιτών-συμβούλων ασφαλίσεων κατέχοντας ηγετική θέση και ακίνητο σημαντικής αξίας στο Μαρούσι.

Αργότερα, η διοίκηση της εισηγμένης (χρηματοδοτούμενη και από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου) αποφάσισε να μετεξελιχθεί σε holding, αποσχίζοντας την ασφαλιστική της δραστηριότητα (στη σημερινή Eurobrokers) και αποκτώντας μειοψηφικές συμμετοχές σε μια σειρά εταιρειών διαφόρων δραστηριοτήτων.

Έτσι, αποκτήθηκαν μειοψηφικά ποσοστά σε εταιρείες διαφόρων κλάδων, όπως του χρηματιστηριακού (πχ Σάρρος), του συμβουλευτικού (πχ Remaco), της υγείας (Metropolitan), της θερμοκοιτίδας νέων καινοτόμων επιχειρήσεων (Thermi), των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και των ακινήτων.

Πέραν αυτών, έλαβαν χώρα σημαντικές τοποθετήσεις και σε τίτλους εισηγμένων εταιρειών του ΧΑ.

Γενικότερος στόχος ήταν να προκύψουν σημαντικές συνέργειες μεταξύ των εταιρειών στις οποίες ο Όμιλος συμμετείχε, συνέργειες που μεταξύ άλλων θα ωφελούσαν και την Κούμπας Συμμετοχών.

Τι όμως έγινε και χάλασαν τα σχέδια που είχε καταστρώσει η διοίκηση της Κούμπας Συμμετοχών;

Πρώτον, το σύνολο των επενδύσεων έλαβε χώρα πριν το ξέσπασμα της κρίσης, με αποτέλεσμα οι οικονομικές επιδόσεις και οι αποτιμήσεις των εταιρειών και των ακινήτων που αγοράστηκαν να μειωθούν αισθητά (και σε ορισμένες περιπτώσεις κατακόρυφα).

Δεύτερον, επειδή σημαντικό τμήμα των επενδύσεων βασίστηκε σε τραπεζικό δανεισμό, οι υψηλοί τόκοι επιβάρυναν την εισηγμένη και της επέφεραν σημαντικό πλήγμα.

Και τρίτον, μέσα σ' αυτό το περιβάλλον της κρίσης, η εισηγμένη ήταν υποχρεωμένη να ρευστοποιεί κατά διαστήματα περιουσιακά της στοιχεία (σε μια προσπάθεια να περιορίσει ως ένα βαθμό τα ανοίγματα που είχε προς τις τράπεζες) «κλειδώνοντας» έτσι αρνητικές υπεραξίες.

(Πηγή: Euro2day.gr)

INTERAMERICAN Βοήθειας: Ανταπόκριση σε 327 χιλιάδες περιστατικά το 2015

Η ανάπτυξη της INTERAMERICAN Βοήθειας -τομείς της Οδικής και Άμεσης Ιατρικής (Προσωπικής) Βοήθειας- είναι συνεχής και οι αριθμοί των παρεχομένων υπηρεσιών, καθώς και οι νέες συνεργασίες, επιβεβαιώνουν την αυξανόμενη δυναμική της. Τα περιστατικά που διαχειρίστηκε συνολικά η εταιρεία κατά το 2015 έφθασαν τα 327.098, ημερησίως 896 κατά μέσο όρο. Πέρυσι, η INTERAMERICAN ανέπτυξε τις στρατηγικές συνεργασίες της στην Οδική Βοήθεια με όλους τους ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους της χώρας (Αττική Οδό, Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Μορέα και Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου), ενώ πρόσθεσε στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια, στις συνεργασίες της με τη τοπική αυτοδιοίκηση, τους νησιωτικούς δήμους Θάσου και Μήλου. Το εν ισχύι χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στη Βοήθεια έχει φθάσει τα 1.090.000 συμβόλαια.

Ειδικότερα, στην Οδική Βοήθεια η εταιρεία κατά το 2015 παρείχε υπηρεσίες σε 302.865 περιπτώσεις. Η επιτόπου επισκευή αφορούσε σε 113.488 περιστατικά βλαβών, η ρυμούλκηση σε 94.626, η διαχειριστική υποστήριξη με την υπηρεσία Αutohelp σε 85.395 και η μεταφορά στην έδρα σε 9.353 περιστατικά. Η INTERAMERICAN παρέχει τις υπηρεσίες και μέσω τριών συνεργαζομένων ασφαλιστικών εταιρειών, σε στόλο που φθάνει το 466.000 οχήματα, ενώ ο στόλος των ασφαλισμένων από την INTERAMERICAN Γενικών Ασφαλειών και τη Βοήθειας φθάνει τα 570.000 οχήματα. Επιπροσθέτως, η εταιρεία κατά την περασμένη χρονιά ξεκίνησε συνεργασία πιλοτικής προώθησης της Οδικής Βοήθειας με την Carrefour Μαρινόπουλος.

Στην Οδική Βοήθεια η ικανοποίηση των πελατών από τις υπηρεσίες ανέρχεται, σύμφωνα με τα στοιχεία της τακτικής έρευνας, στο 92%, ενώ ο ειδικός δέκτης σύστασης της εταιρείας από τους πελάτες σε τρίτους είναι ιδιαίτερα υψηλός. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης στις κλήσεις υπολογίζεται σε 35 λεπτά. Η INTERAMERICAN διαθέτει στόλο 180 οχημάτων, 6 πλατφόρμες για βαρέα, 41 μοτοσικλέτες και βρίσκεται σε 140 σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 24.236 κλήσεις, έχοντας πραγματοποιήσει 146 αεροδιακομιδές – τα 2/3 αυτών από τη νησιώτικη Ελλάδα, κυρίως από συνεργαζόμενους δήμους. Οι μεταφορές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 4.582, ενώ εξυπηρετήθηκαν 79 περιστατικά εκτός Ελλάδος. Η υπηρεσία ιατρικών συμβουλών ήταν σε αδιάλειπτη υποστηρικτική λειτουργία και εξυπηρέτησε συνολικά 19.355 κλήσεις.

«Κατά τα τελευταία χρόνια η ζήτηση των υπηρεσιών Βοήθειας εντείνεται, γεγονός που δηλώνει την ιδιαίτερη κοινωνική αξία τους τόσο στην οδική κυκλοφορία όσο και στην υγεία, με βασικό χαρακτηριστικό την άμεση ικανοποίηση της έκτακτης ανάγκης» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας, επισημαίνοντας ότι η δραστηριότητα της εταιρείας στον κλάδο είναι ηγετική, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά -σύμφωνα με τα δημοσιοποιημένα στοιχεία- το 30%.

AXA Ασφαλιστική: Το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών βρίσκεται διαχρονικά στο επίκεντρο της στρατηγικής της

Το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών αποτελεί διαχρονικά έναν ισχυρό στρατηγικό πυλώνα για την ΑΧΑ. Στο πλαίσιο αυτής της επιλογής της η Εταιρεία σχεδίασε και εφάρμοσε, κατά το 2015, ένα πλήρες πλάνο ενεργειών που είχε ως αποτέλεσμα τη σημαντική ανάπτυξη του δικτύου της και της παραγωγής Ζωής και Υγείας κατά 22%.

Βασικοί άξονες αυτού του πλάνου, το οποίο θα συνεχιστεί ακόμα πιο δυναμικά μέσα στο 2016, είναι:
  • Η εφαρμογή του νέου κανονισμού πωλήσεων, ο οποίος είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς της ασφαλιστικής αγοράς.
  • Η προσέλκυση νέων συνεργατών που επιλέχθηκαν με αυστηρά κριτήρια ώστε να προσδώσουν ακόμα μεγαλύτερη αξία στις απαιτήσεις των ασφαλισμένων και της αγοράς.
  • Ένα πλήρες και άρτια δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο συμπεριλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο καλωσορίσματος των νέων ασφαλιστικών συμβούλων, τη δημιουργία προσωπικών πλάνων ανάπτυξης για κάθε συνεργάτη, εξειδικευμένα εργαστήρια «διοίκησης ομάδων» για τους διευθυντές των γραφείων, καθώς και τη συντονισμένη προετοιμασία και συμμετοχή στις εξετάσεις επαναπιστοποίησης ασφαλιστικών συμβούλων.
  • Η δημιουργία νέων γραφείων πωλήσεων στο Κολωνάκι, τον Πύργο και τη Μυτιλήνη, η μετακίνηση των γραφείων της Λάρισας, της Λαμίας και του Πειραιά σε καλύτερες περιοχές και η ανακαίνιση των γραφείων των Σερρών και της Δράμας.
  • Η ενίσχυση των λειτουργιών ψηφιακής υποστήριξης των συνεργατών και των ασφαλισμένων τους με παροχή δυνατότητας: 
  • Εξόφλησης και αυτόματης παραλαβής συμβολαίων στα γραφεία πωλήσεων.
  • Συστηματικής παρακολούθησης συμβολαίων που πρέπει να ανανεωθούν.
  • Πληρωμής ασφαλίστρων σε 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα.
  • Εξαργύρωσης πόντων για την εξόφληση ασφαλίστρων, μέσω του σχετικού προγράμματος της Alpha Bonus από την Alpha Bank.
Η συνεχής επαγγελματική εξέλιξη και αναγνώριση των συνεργατών, κύριοι σταθμοί των οποίων ήταν το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων, το ταξίδι τους στην κοιλάδα του Λίγηρα και στο Παρίσι, η επίσκεψη στα κεντρικά Γραφεία του Ομίλου ΑΧΑ, καθώς και η συμμετοχή στο πανευρωπαϊκό συνέδριο αποκλειστικού δικτύου της ΑΧΑ στη Ρώμη, όπου συμμετείχε και ο Πρόεδρος του Ομίλου Henri de Castries.

«Επιλέγουμε να βρισκόμαστε αποτελεσματικά δίπλα στους ασφαλισμένους μας με τη βοήθεια των δικτύων πωλήσεών μας. Μαζί εισερχόμαστε στα νέα δεδομένα της ασφάλισης και τα αξιοποιούμε για να ενδυναμώνουμε συνεχώς τον συμβουλευτικό μας ρόλο. Η ΑΧΑ δεν είναι τυχαία η 1η ασφαλιστική επωνυμία για 7 έτη. Η αξία του ονόματός μας δημιουργείται καθημερινά μέσα από την παραγωγή προστιθέμενης αξίας από τους ανθρώπους μας προς τους συνανθρώπους μας.» αναφέρει ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου.

«Επενδύουμε στο αποκλειστικό μας δίκτυο για να χτίσουμε ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους μας. Το 2015 υλοποιήσαμε μια σειρά από ενέργειες που θέτουν νέα θεμέλια σε πολλαπλά επίπεδα συνεργασίας. Για το 2016 συνεχίζουμε να επενδύουμε στους αποκλειστικούς μας συνεργάτες, με τον ίδιο δυναμισμό και με σαφείς στόχους βάσει του νέου κανονισμού πωλήσεών μας.» είπε ο Ernesto Di Giorgio, Διευθυντής Agency System και Υποστήριξης & Στρατηγικής Δικτύων Διανομής.


26 Ιαν 2016

Αρεταίειο: Δωρεάν γυναικολογικές εξετάσεις σε ανασφάλιστες και άπορες γυναίκες

Η Β' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, προσφέρουν σε ανασφάλιστες και άπορες γυναίκες δωρεάν γυναικολογική εξέταση, ψηλάφηση μαστού και τεστ Παπανικολάου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου.

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στα εξωτερικά ιατρεία του Αρεταίειου Νοσοκομείου. 

Επιπλέον, στα εξωτερικά ιατρεία του Αρεταίειου Νοσοκομείου, θα προσφερθεί δωρεάν εμβολιασμός για τον HPV (ιό ανθρώπινων θηλωμάτων) σε περιορισμένο αριθμό νεαρών κοριτσιών την Πέμπτη 4 και την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου, από τις 8 το πρωί ως τις 12 το μεσημέρι.

Επίσης, την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, στις 12 θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του νοσοκομείου εκδήλωση με θέμα «Πρόληψη του Γυναικολογικού Καρκίνου». Η παρουσίαση θα είναι ελεύθερη και για το κοινό.

Πότε θα δούμε στους δρόμους το αυτοκίνητο της Apple;

Εδώ και καιρό είναι γνωστό πως η Apple φιλοδοξεί να κατασκευάσει το δικό της αυτοκίνητο και μάλιστα έχει επικεντρώσει όλες τις δυνάμεις της για την επίτευξη του στόχου της.
Όμως το project Titan φαίνεται πως είναι αρκετά απαιτητικό και επίπονο στη υλοποίηση του και μάλιστα ως φαίνεται κάνει τα υψηλόβαθμα στελέχη να εγκαταλείψουν το εν λόγω εγχείρημα. Μια σημαντική αποχώρηση ήταν αυτή του υπευθύνου εξέλιξης του προγράμματος, Zadesky, ο οποίος ανέφερε ότι αποχωρεί για προσωπικούς του λόγους. Βέβαια ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα των ηλεκτρονικών δεν τοποθετήθηκε επί του θέματος.
Άλλωστε επίσημα η Apple δεν έχει επιβεβαιώσει ότι εργάζεται πάνω στην κατασκευή ενός δικού της αυτοκινήτου. Βέβαια αυτό που είναι γνωστό στο κόσμο της αυτοκίνησης, είναι πως η Apple και μάλιστα με την βοήθεια του Zadesky, έχει στελεχώσει μια ομάδα εξέλιξης που αποτελείται από μηχανολόγους, αλλά και επιστήμονες που ειδικεύονται στην κατασκευή μπαταριών, αλλά και στην ρομποτική. Μάλιστα έχει ακουστεί πως ο Zadesky είχε αποσπάσει στελέχη και από την Tesla, τα οποία ενσωμάτωσε στην δική του ομάδα.
Στόχος της Apple είναι το δικό της αυτοκίνητο να είναι έτοιμο προς παραγωγή το 2020. Άλλωστε ο ίδιος ο CEO της Apple Tim Cook είχε περιηγηθεί στις εγκαταστάσεις της BMW στη Λειψία, όπου κατασκευάζεται το ηλεκτρικό μοντέλο της, το i3, ώστε να δει όλα τα στάδια κατασκευής του αυτοκινήτου. Όμως οι συνομιλίες της Apple με την BMW δεν απέδωσαν καρπούς, μιας και η Apple θέλει να εξελίξει μόνη της το αυτοκίνητό της κι από την άλλη η BMW δεν επιθυμεί να γίνει απλά ο προμηθευτής της Apple.

(Πηγή: Nextdeal.gr)

Solvency II: Πρεμιέρα ελέγχων για τη συμμόρφωση των ασφαλιστικών εταιριών

Την αυλαία των ελέγχων και της συμμόρφωσης των ασφαλιστικών εταιρειών  ανοίγει η υιοθέτηση της Οδηγίας Solvency στο εθνικό δίκαιο. Η ΤτΕ προετοιμάζεται να εκκινήσει τις νέες προσεγγίσεις της (solvency) προς τις εταιρείες και να απαιτήσει από την πλευρά τους άμεση ανταπόκριση.

Τα στοιχεία και οι διαδικασίες των εταιρειών μπαίνουν υπό αυστηρή παρακολούθηση και οι συνθήκες λειτουργίας τους σταδιακά αλλάζουν καθώς εντάσσονται σε μια «φόρμα»  που θα είναι ενιαία σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά. Τα περιθώρια σύγκρισης στοιχείων και ο εντοπισμός «ατοπημάτων» η αποκλίσεων αυτοματοποιούνται οπότε και οι εταιρείες δεν μπορεί να παρεκκλίνουν των κανόνων.

Με την ψήφιση της Οδηγίας από την βουλή πέφτει κάθε πρόσκομμα και πλέον η ελληνική ασφαλιστική αγορά οφείλει να λειτουργεί κάτω από τους ενιαίους κανόνες, όρους και προϋποθέσεις που η οδηγία καθορίζει, αναφέρουν αρμόδιοι παράγοντες. Η ΤτΕ έχει ήδη καταρτίσει το πλάνο ανάπτυξης των ελέγχων στην αγορά ώστε -κατά την ευθύνη της- να πιστοποιεί την σωστή και φερέγγυα λειτουργία τους, στοιχείο που θα αποτελεί και την «ταυτότητα» της κάθε εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Τα οικονομικά στοιχεία, η «συμπεριφορά» προς τους συναλλασσόμενους, η άσκηση της διοίκησης αποτελούν τον πυρήνα των πρώτων στοιχείων που θα ζητηθούν ελέγχων. Για πρώτη φορά όλη η Ευρώπη θα έχει ενιαία εικόνα και συγκρίσιμα στοιχεία για τις ασφαλιστικές εταιρείες, γεγονός που ανοίγει νέους δρόμους για τον κλάδο και την δραστηριότητά του.

 (Πηγή: Insurance-eea.gr)

25 Ιαν 2016

10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!

Έχεις αναρωτηθεί αν κάποιες επιλογές στην ασφάλιση του αυτοκινήτου σου κοστίζουν πολύ ακριβά, με αποτέλεσμα να πληρώνεις περισσότερα χρήματα από όσα πρέπει?

Μήπως κάνεις κι εσύ λίγες ημέρες πριν τη λήξη της ασφάλειας του αυτοκινήτου μια υποτυπώδη έρευνα για τιμές και απλά ανανεώνεις την ασφάλειά του, χωρίς να ασχοληθείς περαιτέρω με τις καλύψεις και τι ουσιαστικά σου παρέχουν σε μια ώρα ανάγκης;

Γνωρίζεις πως στις περισσότερες περιπτώσεις το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι ασφαλισμένοι είναι κυρίως στην επιλογή (ή μη) των σωστών καλύψεων; Γνωρίζεις πως το λάθος αυτό κοστίζει τελικά σε χρόνο, χρήμα και ταλαιπωρία αν συμβεί κάποιο απρόοπτο περιστατικό; 

Γι' αυτό τον λόγο ο Asfalistroulis σε ενημερώνει για τα 10 συνηθέστερα λάθη στην ασφάλιση αυτοκινήτου ώστε να τα αποφύγεις: 

1) Επιλογή ασφάλειας αυτοκινήτου χωρίς επαρκή έρευνα
Το να επιλέγεις σε ποια ασφαλιστική θα ανανεώσεις την ασφάλεια του αυτοκινήτου 1-3 ημέρες πριν τη λήξη της, έχοντας επιπλέον την πίεση του χρόνου, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν βοηθάει στο να επιλέξεις την ιδανική ασφάλεια και ίσως να πληρώσεις ακριβότερα ασφάλιστρα από το μέσο όρο της αγοράς. Καλό είναι να ενημερώνεσαι κατά τη διάρκεια της ασφάλισης για τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά, ώστε όταν πλησιάζει η ημερομηνία ανανέωσης να έχεις προεπιλέξει σε ποιες ασφαλιστικές θα ζητήσεις να πάρεις προσφορές, να έχεις το χρόνο να τις συγκρίνεις και γνωρίζοντας ότι σου προσφέρουν καλύψεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σου, να καταλήξεις σε μια συμφέρουσα για σένα τιμή με όλες τις καλύψεις που σε ενδιαφέρουν.

2) Επιλογή με κριτήριο καθαρά και μόνο την χαμηλότερη τιμή
Η επιλογή της ασφάλειας αυτοκινήτου αποκλειστικά και μόνο με το ποιος σου προσφέρει τα χαμηλότερα ασφάλιστρα, έχει αποδειχθεί ως μια εσφαλμένη τακτική, ειδικά όταν δεν γίνεται συνειδητά και όταν δεν έχεις δει αναλυτικά τις συνολικές καλύψεις που σου προσφέρει, ώστε να γνωρίζεις ακριβώς τι ισχύει σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς.

3) Αξία που δεν ανταποκρίνεται στην τρέχουσα τιμή του αυτοκινήτου στην αγορά
Σε περίπτωση που έχεις ασφαλίσει το όχημα για κλοπή και άλλες πρόσθετες καλύψεις, θα πρέπει να αναπροσαρμόζεις την ασφαλιζόμενη αξία του με βάση την τρέχουσα τιμή του στην αγορά ως μεταχειρισμένο. Αν το ασφαλίζεις για σημαντικά μεγαλύτερη αξία, επιβαρύνεσαι με επιπλέον ασφάλιστρα χωρίς λόγο, καθώς σε περίπτωση αποζημίωσης θα λάβεις την εμπορική του (τρέχουσα) αξία.

4) Μη σωστή αξιολόγηση κινδύνου και επιλογή καλύψεων 
Είναι συχνό φαινόμενο να "την πατάει" κάποιος πρώτα για να συνειδητοποιήσει πως δεν είχε προνοήσει να επιλέξει μια επιπλέον κάλυψη στο ασφαλιστήριο του, που αποδείχτηκε εκ των υστέρων ότι του χρειαζόταν. Π.χ. αν κάνεις πολλά ταξίδια ή κινείσαι σε δρόμος ταχείας κυκλοφορίας ένα πετραδάκι που θα εκτοξευθεί από ένα προπορευόμενο όχημα μπορεί να σου ραγίσει το παρμπρίζ και αν δεν έχεις επιλέξει την κάλυψη της Θραύσης Κρυστάλλων θα χρειαστεί να διαθέσεις ένα σημαντικό ποσό για την επισκευή του. Αντίστοιχα, αν εμπλακείς σε ένα ατύχημα με άλλο όχημα και η άλλη πλευρά διαφωνεί ως προς την υπαιτιότητα, αν η υπόθεση προχωρήσει νομικά, αν δεν έχεις επιλέξει την κάλυψη της Νομικής Προστασίας θα χρειαστεί να επιβαρυνθείς από την τσέπη σου τα έξοδα δικηγόρου. Επίσης, αν είχες προνοήσει να έχει το ασφαλιστήριο σου Κάλυψη για ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, αν εμπλακείς σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα ξέρεις πως θα αποζημιωθείς από τη δική σου ασφαλιστική, όπως και αν διαθέτεις προστασία Bonus Malus, αν εντός της διάρκειας ασφάλισης έχεις κάποιο ατύχημα, αυτό δεν θα μεταβάλλει το Bonus Malus και συνεπώς δεν θα έχεις προσαύξηση στα ασφάλιστρα σου. 

5) Σε περίπτωση ζημιάς ποιος θα σε εξυπηρετήσει; 
Τα τελευταία χρόνια η ασφάλιση αυτοκινήτου γίνεται από πολλά μέσα και με πολλούς τρόπους, είτε μέσω των παραδοσιακών δικτύων των ασφαλιστικών συμβούλων και πρακτορείων, είτε ηλεκτρονικά μέσω δικτύων online ασφάλισης, ακόμα και μέσω τηλεφωνικών κέντρων. Κάθε ασφαλισμένος όμως θα πρέπει να έχει υπόψη του και το ενδεχόμενο να προκύψει κάποια ζημιά για την οποία θα χρειαστεί να αποζημιωθεί. Θα έχεις υποστήριξη εκείνη τη στιγμή; Θα εξυπηρετηθείς σωστά; Θα μπορέσεις να έχεις χρήσιμες και ουσιαστικές συμβουλές; Θα υπάρχει κάποιο άτομο να χειριστεί την υπόθεσή σου, να σε βοηθήσει και να ενεργήσει στο να βρεθεί λύση σε ότι θέμα πιθανώς προκύψει; Όλα αυτά θα πρέπει να αξιολογηθούν προσεκτικά κατά την επιλογή.   

6) Ελλιπής ενημέρωση για το τι σημαίνει κάθε κάλυψη
Πολλές φορές ακούμε μια κάλυψη, αλλά συνήθως πολλοί δεν γνωρίζουν τι ακριβώς σημαίνει και τι ισχύει πίσω από τον τίτλο. Πόσοι όμως έχουν ρωτήσει τη στιγμή που ακούνε την όποια κάλυψη, να τους εξηγήσουν αναλυτικά τι σημαίνει η κάθε κάλυψη; Γνωρίζεις τι πραγματικά σου προσφέρουν και σε ποιες περιπτώσεις; Γνωρίζεις ότι για συγκεκριμένες καλύψεις υπάρχουν σε αρκετές ασφαλιστικές ποσά απαλλαγής (ότι δηλαδή το πρώτο x ποσό από την αξία της ζημιάς το καλύπτει ο ασφαλισμένος - π.χ. αν η απαλλαγή είναι 150 ευρώ και η ζημιά 200€, τότε τα πρώτα 150 ευρώ τα βάζεις από την τσέπη σου και η ασφαλιστική σου καλύπτει τα υπόλοιπα 50 ευρώ);

7) Ασφάλιση αυτοκινήτου με χρηματοδότηση χωρίς επιπλέον καλύψεις
Ένα λάθος που έχει αποδειχθεί καταστροφικό σε πολλές περιπτώσεις. Κάτοχοι ΙΧ που το είχαν αγοράσει μέσω χρηματοδότησης, είτε λόγω άγνοιας είτε για να μειώσουν το κόστος των ασφαλίστρων, αφαίρεσαν καλύψεις όπως για παράδειγμα ολική κλοπή, πυρκαγιά, φυσικές καταστροφές κτλ. Όταν στη συνέχεια όμως έπεσαν θύμα κλοπής ή καταστροφής του αυτοκινήτου, όχι μόνο έχασαν το αυτοκίνητο, αλλά έπρεπε να αποπληρώσουν στην τράπεζα στο ακέραιο το υπόλοιπο ποσό της χρηματοδότησης για ένα αυτοκίνητο που πλέον δεν είχαν!

8) Οδική βοήθεια από ατύχημα και όχι για μηχανική βλάβη
Προσοχή στους όρους της ασφάλισης. Όταν ορισμένες ασφαλιστικές εταιρίες σας παρέχουν δωρεάν Οδική Βοήθεια, κοιτάξτε προσεκτικά στους όρους αν δίπλα αναγράφει μόνο από ατύχημα ή αν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις. Αν είναι μόνο Οδική Βοήθεια από ατύχημα, όπως λέει και η λέξη θα σας καλύψει μόνο αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί λόγω ατυχήματος. Αν π.χ. μείνετε από μπαταρία δεν σας καλύπτει και για να έρθει η οδική βοήθεια να σας εξυπηρετήσει θα πρέπει να πληρώσετε εκείνη τη στιγμή εγγραφή ως συνδρομητής, κάτι που θα σας κοστίσει από 80-100 ευρώ. 

9) Απόκρυψη στοιχείων - Δήλωση ψευδών στοιχείων (πχ έδρα οχήματος)
Είναι συχνό το φαινόμενο πολλοί να λένε "δε βαριέσαι" και να θεωρούν "λεπτομέρειες" το να δηλώνουν ψευδή ή να μη δηλώνουν καθόλου ορισμένα στοιχεία. Στην περίπτωση της δήλωσης ψευδών στοιχείων, μια συνηθισμένη ενέργεια που γινόταν κυρίως παλαιότερα, ήταν να δηλωθεί ψευδώς ένα όχημα με διεύθυνση έδρας εκτός Αττικής, για να έχει χαμηλότερη κλίμακα τιμολόγησης και να πληρώνει λιγότερα ασφάλιστρα. Το συγκεκριμένο φαινόμενο πλέον έχει περιοριστεί σημαντικά, καθώς οι περισσότερες εταιρίες ζητάνε άδεια κυκλοφορίας με έδρα επαρχία ή εκκαθαριστικό σημείωμα ιδιοκτήτη με διεύθυνση επαρχίας, ώστε να μπορέσει να ασφαλιστεί με διεύθυνση έδρας εκτός Αττικής.

Στην περίπτωση της απόκρυψης στοιχείων, δύο συνηθισμένα παραδείγματα είναι η μη δήλωση νέου οδηγού ή κάτω των 23 ετών, καθώς και η μη δήλωση κοτσαδόρου και ρυμουλκούμενου. Ο λόγος που δηλώνονται ψευδή στοιχεία ή μερικές φορές δεν δηλώνονται καθόλου, είναι η αποφυγή πληρωμής επασφάλιστρων. Όταν όμως σε αυτές τις περιπτώσεις προκύψει κάποια ζημιά, η ασφαλιστική μπορεί ακόμα και να αρνηθεί να σας αποζημιώσει.

10) Φιλικός Διακανονισμός
Η ασφαλιστική που έχεις επιλέξει συμμετέχει στον Φιλικό Διακανονισμό; Αν συμβεί δηλαδή κάποιο ατύχημα με όχημα ασφαλισμένο σε άλλη ασφαλιστική που εντάσσεται επίσης στο σύστημα φιλικού διακανονισμού, να αναλάβει να σε αποζημιώσει η δική σου ασφαλιστική για να γλιτώσεις τρέξιμο και ταλαιπωρία.

Μήπως τελικά κάνεις κι εσύ κάποιο από τα παραπάνω λάθη; Αν η απάντηση είναι ναι, διόρθωσέ τα και το μόνο σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα βγεις κερδισμένος!

INTERAMERICAN: Υποστηρίζει την εφαρμογή της τεχνολογίας στην ΕΛΕΠΑΠ

Εξαιρετικά επιτυχής ήταν η καμπάνια που υλοποίησε η INTERAMERICAN υπέρ της ΕΛΕΠΑΠ (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων), κατά τη περίοδο των εορτών από 22 Δεκεμβρίου 2015 έως και 4 Ιανουαρίου 2016. Το μήνυμα “Boήθησε τον Άγιο Βασίλη να παραδώσει με ασφάλεια την υποστήριξη την INTERAMERICAN στα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ” είδαν σχεδόν ένα εκατομμύριο άτομα- για την ακρίβεια, 941.054 unique users!

Η οικονομική υποστήριξη της εταιρείας στο σωματείο θα “μεταφραστεί” σε αγορά οκτώ ηλεκτρονικών υπολογιστών για τα παιδιά που περιθάλπει η ΕΛΕΠΑΠ, στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποστηρικτικής Τεχνολογίας που εφαρμόζει. Η INTERAMERICAN επέλεξε να ενθαρρύνει το εν λόγω πρόγραμμα ως επιχείρηση που καινοτομεί και επενδύει ιδιαίτερα στην ψηφιακή τεχνολογία. Η επιταγή παραδόθηκε στην Μαριάνα Μόσχου, πρόεδρο της ΕΛΕΠΑΠ, από τον Μάρκο Φραγκουλόπουλο, αναπληρωτή γενικό διευθυντή πωλήσεων και marketing και τον Γιάννη Ρούντο, διευθυντή δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας.

Η ΕΛΕΠΑΠ είναι το πρώτο φιλανθρωπικό, μη κερδοσκοπικό σωματείο που παρέχει υπηρεσίες αποκατάστασης σε ανάπηρα παιδιά από το 1937. Ο οργανισμός διαθέτει έξι παραρτήματα (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Χανιά, Βόλο και Αγρίνιο) και μεριμνά για τη λειτουργική αντιμετώπιση προβλημάτων από κινητικές αναπηρίες και αναπτυξιακές δυσκολίες. Η υποστήριξη της ΕΛΕΠΑΠ από την INTERAMERICAN είναι σταθερή και ειδικότερα, επαναλαμβάνεται τη τελευταία τριετία με εστιασμένη καμπάνια στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης κατά την αλλαγή του έτους, σε ετήσια βάση.