>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

3 Μαρ 2016

Άτοκες μηνιαίες δόσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου από την Allianz Direct

Η Allianz Direct προσφέρει πλέον τη δυνατότητα ασφάλισης αυτοκινήτου με την εξόφληση των ασφαλίστρων να γίνεται με το... μήνα!

Αναλυτικότερα, η Allianz Direct προσφέρει τη δυνατότητα εξόφλησης των ασφαλίστρων σε άτοκες μηνιαίες δόσεις, ίσες με την διάρκεια του συμβολαίου. Έτσι για τα τρίμηνης διάρκειας ασφαλιστήρια αυτοκινήτου προσφέρει μέχρι 3 άτοκες μηνιαίες δόσεις, για τα εξάμηνης διάρκειας μέχρι 6 άτοκες μηνιαίες δόσεις και στα ετήσιας διάρκειας μέχρι 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Οι άτοκες μηνιαίες δόσεις έρχονται να προστεθούν στις σημαντικές εκπτώσεις έως 18% της Allianz Direct στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου και στην επιπλέον έκπτωση 10% στα ετήσιας διάρκειας ασφαλιστήρια αυτοκινήτου που ισχύει από τον προηγούμενο μήνα.





Πόσα τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν ετησίως στη χώρα μας;

Η πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Π. Μυλωνάς», Βασιλική Δανέλλη μιλά για τον τρόπο που οδηγούν οι Έλληνες

— Δώστε μας μερικά στατιστικά στοιχεία. Πόσα τροχαία συμβαίνουν ετησίως στη χώρα μας; Πόσα από αυτά είναι θανατηφόρα; 

Το 2014 συνέβησαν στην Ελλάδα 11.737 τροχαία ατυχήματα, εκ των οποίων τα 10.095 ελαφρά, 895 σοβαρά και 747 θανατηφόρα. Από αυτά είχαμε, δυστυχώς, 801 νεκρούς και 1.068 σοβαρά τραυματισμένους. Τα νούμερα μπορεί να φαντάζουν μικρά σε σύγκριση με τα μεγέθη πριν από 15 χρόνια, αλλά, και πάλι, όταν μιλάμε για περισσότερους από δύο νεκρούς κάθε μέρα και τρεις σοβαρά τραυματισμένους σε μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα μόνο εφησυχασμό δεν μπορούμε να νιώθουμε. Όσον αφορά τους θανάτους, οι περισσότεροι προκλήθηκαν έπειτα από σύγκρουση οχημάτων (39,0%), σε εκτροπή από την πορεία τους (31,5%), ενώ με μικρότερα ποσοστά ακολουθούν η παράσυρση πεζών (17,1%), η πρόσκρουση (9,1%) και η ανατροπή (3,3%). 




— Ποια είναι η τάση τα τελευταία χρόνια; Μειώνονται ή αυξάνονται τα ατυχήματα; 

Η τάση τα τελευταία χρόνια είναι σαφώς πτωτική, με τρανή απόδειξη τη μείωση που συντελέστηκε στη χώρα μας από το 2010 έως Βασιλική Δανέλλη το 2014 και μας έφερε στην πρώτη θέση όσον αφορά τα ποσοστά μείωσης (-37%) μεταξύ των 28 χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όσον αφορά τους λόγους που συνέβη αυτή, στο ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» θέλουμε και πιστεύουμε πως σημαντική είναι η συμβολή του Ινστιτούτου με τις δράσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιεί σε ολόκληρη τη χώρα και συνδράμουν σημαντικά στην καλύτερη ενημέρωση και στην υιοθέτηση υγιών οδηγικών συμπεριφορών, στοχεύοντας πάντα στην πρόληψη. Βεβαίως, σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η κρίση, η οποία οδηγεί τους συμπολίτες μας στη μειωμένη χρήση του οχήματός τους, αλλά και κάποιοι άλλοι παράγοντες, όπως η σταδιακή βελτίωση της ποιότητας του οδικού μας δικτύου (χωρίς, και πάλι, να φτάνει στα επιθυμητά απ' όλους επίπεδα) και η τεχνολογική ανάπτυξη στα θέματα ενεργητικής/παθητικής ασφαλείας που παρέχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Σε κάθε περίπτωση, ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς, καθώς για εμάς ούτε ένας θάνατος στην άσφαλτο δεν είναι αποδεκτός.





— Σε ποια θέση συγκαταλεγόμαστε ευρωπαϊκά;
 

Έπειτα από τις συνεχείς μειώσεις στον αριθμό θυμάτων στις οποίες προαναφερθήκαμε, η Ελλάδα βρίσκεται πλέον στην 7η θέση από το τέλος για το έτος 2014, με 73 θανάτους ανά εκατομμύριο πληθυσμού, όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 51. Βεβαίως, σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να μας ξεγελάει και να μας αφήνει ικανοποιημένους η συγκεκριμένη θέση, καθώς μεγαλύτερους αριθμούς καταγράφουν μόνο χώρες οι οποίες σχετικά πρόσφατα έγιναν μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Πολωνία, Λιθουανία, Βουλγαρία, Ρουμάνια, Λετονία) ή είναι υποψήφια μέλη της (Σερβία), επομένως δεν έχουν προσαρμοστεί πλήρως στις ευρωπαϊκές οδηγίες.





—Ποια ηλικιακή ομάδα επηρεάζεται περισσότερο από τα τροχαία;

Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Υγείας (World Health Organization), η ηλικιακή ομάδα που πλήττεται περισσότερο από τα τροχαία σε παγκόσμιο επίπεδο είναι αυτή μεταξύ 15 και 29 ετών. Παράγοντες όπως η έλλειψη εμπειρίας, η άγνοια κινδύνου και η υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων τους έχουν οδηγήσει στο ιδιαίτερα δυσάρεστο αποτέλεσμα οι νεαροί αυτής της ηλικιακής ομάδας να έχουν ως κύρια αιτία θανάτου τα τροχαία. Δυστυχώς, όμως, και οι υπόλοιπες ομάδες βρίσκονται πολύ κοντά σε βαθμό επικινδυνότητας, καθώς για τις ηλικίες 5-14 ετών και 30-44 τα τροχαία αποτελούν τη δεύτερη και τρίτη αιτία θανάτου αντίστοιχα. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, την πρωτιά κατέχουν τα τελευταία χρόνια οι άνω των 55 ετών, με ποσοστά που αγγίζουν ή και ξεπερνούν το 30% των συνολικών θανόντων σε τροχαία, ως αποτέλεσμα συγκρούσεων αλλά και παρασύρσεις πεζών.




— Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι πρόκλησης τροχαίου; 

Δυστυχώς, στα επίσημα στατιστικά που μας δίνει η Ελληνική Αστυνομία μεγάλο μέρος των θανατηφόρων δυστυχημάτων (περίπου 75%) ακόμα «ερευνάται» ή αναφέρεται με τον γενικό όρο «λοιπά αίτια αναφερόμενα σε οδηγούς». Χωρίς αμφιβολία, πάντως, μεγάλο ποσοστό των τροχαίων συμβάντων οφείλεται στην υπερβολική (ή ακατάλληλη) ταχύτητα και στην εν γένει επιθετική συμπεριφορά του οδηγού, που εκδηλώνεται με την κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, την παραβίαση της προτεραιότητας κ.ά. Από κει και πέρα, πάρα πολλά τροχαία σχετίζονται με την κατανάλωση αλκοόλ πριν από την οδήγηση (μόνο τυχαίες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν οι 15.000 περίπου παραβάσεις που βεβαιώνονται κάθε χρόνο στη χώρα μας), την απόσπαση προσοχής και τελευταία, αλλά σίγουρα όχι έσχατη, την κόπωση του οδηγού.   

— Ποια περιφέρεια της Ελλάδας συγκεντρώνει τα περισσότερα ατυχήματα και γιατί;

Καλό θα ήταν να μην απομονώσουμε το πρόβλημα σε μία και μόνο περιφέρεια, καθώς θεωρούμε ότι η πλειονότητά τους στην Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με τα τροχαία συμβάντα. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει και επίσημο παλαιότερο στατιστικό της Eurostat, το οποίο αναφέρει πως 8 από τις 13 περιφέρειες της Ελλάδας κατατάσσονται μεταξύ των 20 πιο επικίνδυνων στην Ευρώπη, ενώ επτά από αυτές βρίσκονται στις δέκα πρώτες. Ενδεικτικά, θα αναφέρουμε πως ενώ το 2014 «πρωταθλήτρια» αναδείχτηκε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, έναν χρόνο νωρίτερα «κονταροχτυπιούνταν» για την πρώτη θέση οι Περιφέρειες Ιονίων Νήσων, Στερεάς και Δυτικής Ελλάδας ενώ με μικρή διαφορά ακολουθούσαν οι Περιφέρειες Πελοποννήσου και Ηπείρου. Με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιφέρειας, θα ήταν άστοχο από την πλευρά μας να επιλέξουμε έναν και μόνο λόγο για την πρόκληση των τροχαίων στην εκάστοτε περιοχή. 



— Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει για να μειωθούν τα ατυχήματα ή, έστω, οι θάνατοι από αυτά; 

Επειδή η συντριπτική πλειονότητα των τροχαίων οφείλεται στον ανθρώπινο παράγοντα, θεωρούμε πως αυτά θα μπορούσαν να μειωθούν δραματικά, αν όλοι οι χρήστες του οδικού δικτύου αναλάμβαναν τις ευθύνες που τους αναλογούν και άλλαζαν νοοτροπία και οδηγική συμπεριφορά. Επιπρόσθετα, σημαντική βελτίωση στα νούμερα σίγουρα θα υπήρχε εάν είχαμε ένα πιο υποστηρικτικό περιβάλλον (πιο ενεργή συμμετοχή από την κυβέρνηση, καλύτερους δρόμους για όλους τους χρήστες κ.λπ.), ενώ ουσιαστικό ρόλο διαδραματίζει η συστηματική εμφανής αστυνόμευση, ο έλεγχος και η εφαρμογή του νόμου, αλλά και η ενίσχυση του έργου της Τροχαίας. Φυσικά, ιδιαίτερα πολύτιμη θα ήταν η ένταξη θεμάτων κυκλοφοριακής αγωγής στην εκπαίδευση των μαθητών στα σχολεία, κάτι για το οποίο το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» κάνει αγώνα εδώ και πολλά χρόνια. Ειδικότερα, το Ινστιτούτο, προκειμένου να καλύψει αυτό το κενό, έχει αναπτύξει πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα για όλες τις ηλικιακές βαθμίδες, έχοντας εκπαιδεύσει μέχρι σήμερα πλέον των 140.000 μαθητών σε όλη τη χώρα.   

— Μιλήστε μας λίγο για το έργο του Ινστιτούτου. 

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης για την Οδική Ασφάλεια και την Πρόληψη & Μείωση των τροχαίων ατυχημάτων «Πάνος Μυλωνάς» συστάθηκε στις 12 Μαΐου 2005. Αποτελεί μη κερδοσκοπικό Οργανισμό, με ιδρυτικά μέλη του πανεπιστημιακά ιδρύματα και επιχειρηματικούς φορείς και ευαισθητοποιημένους πολίτες. Στα νέα μέλη συγκαταλέγονται φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Συνεργαζόμενους φορείς αποτελούν ενώσεις και οργανισμοί του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενώ το Ινστιτούτο είναι μέλος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) και Συμβουλευτικό Όργανο του ΟΗΕ, έχοντας κατακτήσει ποικίλες διακρίσεις στην πορεία του.   

Κύριος σκοπός του Ινστιτούτου είναι η υποστήριξη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, τη μελέτη, την έρευνα, την ενημέρωση και την εκπαίδευση, στοχεύοντας στην πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Η ευαισθητοποίηση των πολιτών και των αρμόδιων φορέων σε θέματα ενημέρωσης και προάσπισης της οδικής ασφάλειας αλλά και η παραπέρα ενίσχυση, ενδυνάμωση και στήριξη της πολιτείας στην ανάληψη και τήρηση ουσιαστικών μέτρων και πολιτικών στη χώρα μας σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, οδικής ασφάλειας και μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων αποτελούν βασικούς στόχους του Ινστιτούτου. 

Αιτία για την ίδρυση του Ινστιτούτου είναι το γεγονός ότι έχουμε τη θλιβερή πρωτιά στα τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη, τα οποία αποτελούν και την πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους μας στην Ελλάδα. Αφορμή αποτέλεσε η τραγική και άδικη απώλεια του Πάνου Μυλωνά, ενός νέου με εξαίρετο ήθος, τεταρτοετή φοιτητή του Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών και συντάκτη του ειδικού Τύπου του αυτοκινήτου, που έχασε τη ζωή του σε ηλικία 22 ετών σε τροχαίο ατύχημα το μεσημέρι της 22ας Μαρτίου 2004, ενώ πήγαινε να παρακολουθήσει τα μαθήματά του στην Πάτρα. 

Η πρωτοβουλία και προσπάθεια αυτή που ξεκίνησε από ένα τραγικό γεγονός ελπίζουμε να γίνει ένα μέσο καλυτέρευσης των συνθηκών που επικρατούν στη χώρα μας. Ο άδικος χαμός ενός νέου με αξίες, σεβασμό στον άνθρωπο και αγάπη για τη ζωή ας σημάνει την έναρξη της ενεργού συμμετοχής. Ας γίνει η απώλεια του Πάνου αφορμή για λιγότερους θανάτους στους δρόμους. Το Ι.Ο.ΑΣ. δεν λαμβάνει καμία κρατική επιχορήγηση. Καταφέρνει να πραγματοποιεί τις δράσεις του μόνο από χρηματοδοτήσεις που προέρχονται κυρίως από ιδιωτικές εταιρείες και κάποιους δημόσιους φορείς. Τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα, όπως και τους ενεργούς εθελοντές μας που στέκονται δίπλα μας στο δύσκολο έργο μας.   

Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης για την Οδική Ασφάλεια και την Πρόληψη & Μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων «Πάνος Μυλωνάς», www.ioas.gr

(Πηγή: lifo.gr)

2 Μαρ 2016

Όμιλος Ευρωκλινικής: Έκπτωση έως 50% στη συμμετοχή των ασφαλισμένων της MetLife

Με την ανανέωση της συνεργασίας του Ομίλου Ευρωκλινικής και της ασφαλιστικής εταιρείας MetLife, οι ασφαλισμένοι με ατομικά ή ομαδικά συμβόλαια θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν επιπλέον μοναδικά προνόμια και παροχές στις δύο κλινικές του Ομίλου Ευρωκλινικής, Ευρωκλινική Αθηνών και Ευρωκλινική Παίδων.

Οι ασφαλισμένοι σε προγράμματα νοσοκομειακής κάλυψης της MetLife, θα μπορούν να έχουν αφενός απευθείας κάλυψη από την ασφαλιστική τους εταιρία και αφετέρου σημαντικές εκπτώσεις στη συμμετοχή τους στο τιμολόγιο νοσηλείας συμπεριλαμβανομένων φαρμάκων και ειδικών υλικών.

Πιο συγκεκριμένα στα Ομαδικά συμβόλαια θα έχουν έκπτωση 20% του συνολικού κόστους νοσηλείας μετά την αφαίρεση του ΕΟΠΥΥ ενώ στα Ατομικά συμβόλαια θα έχουν έκπτωση 50% στο εκπιπτόμενο ποσό, με ανώτατο όριο έκπτωσης το 20% του συνολικού κόστους, μετά την αφαίρεση του ΕΟΠΥΥ.

Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα Δωρεάν Ιατρικών Επισκέψεων στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία του Ομίλου Ευρωκλινικής σε περισσότερες από 15 ειδικότητες αλλά και Δωρεάν Διαγνωστικές εξετάσεις αξίας 500 ευρώ κατά την επίσκεψή τους στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ευρωκλινικής, κ. Αντώνης Βουκλαρής, αναφερόμενος στη συμφωνία δήλωσε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία, η συνεργασία μας με τη MetLife στοχεύει στο να δώσουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους πολίτες να έχουν πρόσβαση στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του Ομίλου Ευρωκλινικής. Το κορυφαίο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, οι υψηλού επιπέδου νοσοκομειακές υποδομές καθώς και η εξατομικευμένη και προσωποποιημένη φροντίδα που προσφέρουμε είναι πλέον στην υπηρεσία των ασφαλισμένων της MetLife».

Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Εξετάσεις προληπτικού έλεγχου για παιδιά σε προνομιακές τιμές

Εξετάσεις προληπτικού έλεγχου για παιδιά σε προνομιακές τιμές, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για το Αυτί και την Ακοή, προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης.

Συγκεκριμένα, οι γονείς μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των εξεταστικών πακέτων που ακολουθούν:

  • Για παιδιά από 0-16 ετών, τυμπανομετρία και κλινική εκτίμηση στην ειδική τιμή των 30 ευρώ.
  • Για παιδιά από 5-16 ετών, τυμπανομετρία, ακουόγραμμα και κλινική εκτίμηση στην ειδική τιμή των 40 ευρώ.
Οι προσφορές ισχύουν για όσους επικοινωνήσουν από την Τρίτη 01 Μαρτίου έως την Τρίτη 08 Μαρτίου και προγραμματίσουν το ραντεβού τους.

Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στα παρακάτω τηλέφωνα, καθημερινά:

  • Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862397-339 (από τις 08:00 έως τις 22:00)
  • Παιδιατρικό Κέντρο Ιατρικού Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464 (από τις 08:00 έως τις 15:00)
Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές. Από το 1982, ο Όμιλος βρίσκεται διαρκώς δίπλα στα παιδιά και στους γονείς τους, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας για τα παιδιά. Διαθέτει επιστημονικό προσωπικό όλων των παιδιατρικών ειδικοτήτων και υποειδικοτήτων, εξειδικευμένο νοσηλευτικό προσωπικό στη φροντίδα των παιδιών, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής.

AIG: 20% έκπτωση στην Ασφάλιση Κατοικίας για τα νέα συμβόλαια

Η AIG επενδύει στην Ασφάλιση Κατοικίας, ανακοινώνοντας την παροχή εκπτώσεων ύψους 20% στα τέσσερα προγράμματα κατοικίας της, με στόχο να εξασφαλίσει τις καλύτερες δυνατές τιμές για τους καταναλωτές.
Στο πλαίσιο αυτό, η AIG ανακοινώνει την παροχή έκπτωσης 20% στα τελικά ασφάλιστρα κατοικίας για νέα συμβόλαια, με καθαρό ιστορικό ζημιών την τελευταία τριετία. Η έκπτωση ισχύει έως και τις 15 Μαΐου και αφορά τα παρακάτω προγράμματά:
  • Απλή (κύρια και εξοχική)
  • Διευρυμένη (κύρια και εξοχική)
  • Πλήρης (κύρια και εξοχική)
  • Συμφωνημένες αξίες (κύρια)
Η κα Σωτηρία Μαράκη, Head of Personal Property, South Zone, EMEA, ανέφερε σχετικά: «Με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή, η AIG συνεχίζει να επενδύει στα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας, πραγματοποιώντας έκπτωση ύψους 20% στα νέα συμβόλαια με καθαρό ιστορικό ζημιών τελευταίας τριετίας, μέχρι και τις 15 Μαΐου. Στόχος της συγκεκριμένης ενέργειας, είναι να διαθέσουμε νέες βελτιωμένες τιμές στους ασφαλισμένους και να ενισχύσουμε τις εργασίες των συνεργατών μας, μέσω του νέου βελτιωμένου τιμολογίου, διατηρώντας το ευρύ φάσμα καλύψεων και την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών, που προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια η AIG».

1 Μαρ 2016

Ατύχημα με λεωφορείο είχε το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό της Google

Μέχρι τον προηγούμενο μήνα η Google μπορούσε να υπερηφανεύεται ότι τα αυτοκινούμενα οχήματά της έχουν διανύσει πάνω από 1.609.344 χλμ χωρίς να προκαλέσουν ούτε ένα ατύχημα. Τα αυτοκίνητα της Google έχουν εμπλακεί σε μικρο-ατυχήματα, αλλά δεν έφταιγαν σε κανένα.

Ωστόσο, στις 14 Φεβρουαρίου το Google car ενεπλάκη σε ένα ατύχημα στο οποίο έχει μέρος της ευθύνης. Σύμφωνα με το report της Google προς τις αρχές της Καλιφόρνια, το αυτοκίνητο κινούνταν στην δεξιά πλευρά, καθώς πλησίαζε σε μια διασταύρωση βρέθηκε μπροστά του ένας σάκος με άμμο και έπρεπε να τον αποφύγει.

Κινήθηκε αργά στην αριστερή λωρίδα μπροστά από ένα λεωφορείο περιμένοντας το λεωφορείο να μειώσει ταχύτητα, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Το αποτέλεσμα ήταν τα δυο αυτοκίνητα να συγκρουστούν, αλλά η σύγκρουση δεν ήταν σοβαρή και δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Το μόνο πρόβλημα για την Google είναι ότι δεν μπορεί να ισχυρίζεται πλέον ότι τα αυτοκίνητά της δεν προκαλούν ατυχήματα.

Η Google εκτιμά ότι το λεωφορείο κινούνταν με 24km την ώρα του ατυχήματος ενώ το Google car είχε ταχύτητα 3 χιλιομέτρων. Φαίνεται ότι είναι ατύχημα που θα μπορούσε να συμβεί ακόμη και αν ήταν άνθρωπος πίσω από το τιμόνι και των δυο οχημάτων.

(Πηγή: Techblog.gr)

INTERAMERICAN: Βελτιωμένα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας

Οικονομικά και με μεγάλο εύρος επιλογών, καθώς και με βελτιώσεις στους όρους ασφάλισης είναι τα νέα προγράμματα INTERAMERICAN Home για την ασφάλιση κατοικίας. Η εταιρεία επανέρχεται δυναμικά σε μια αγορά 6,5 εκατ. κατοικιών (ΕΣΥΕ, απογραφή 2011) στην οποία μόλις το 15% είναι ασφαλισμένο – από το οποίο, το 70% λόγω δανείων. Υπολογίζεται, δηλαδή, ότι 5,5 εκατ. κατοικιών παραμένουν ανασφάλιστες με χαρακτηριστική την έλλειψη γνώσης των κινδύνων, αλλά και των ασφαλιστικών καλύψεων για κατασκευή και περιεχόμενο.

Ουσιαστικά, με τα προγράμματα INTERAMERICAN Home η εταιρεία διαφοροποιείται από τις ασφαλιστικές πρακτικές του παρελθόντος που έθεταν όρο υπασφάλισης, διαχώριζαν κύρια και εξοχική κατοικία κ.λπ. Επίσης, ιεραρχεί τους συνήθεις κινδύνους, που σύμφωνα με τις αποζημιώσεις προέρχονται κυρίως από βραχυκύκλωμα, αστικές πυρκαϊές, ακραία φυσικά φαινόμενα, διαρροή σωληνώσεων και κλοπές-διαρρήξεις.

Όσον αφορά στις καλύψεις, τα προγράμματα κατηγοριοποιούνται σε τέσσερα επίπεδα: της βασικής κάλυψης (πρόγραμμα Basic) - κυρίως για πυρκαϊά, της κάλυψης συνηθισμένων κινδύνων (Classic), της διευρυμένης κάλυψης (Extra) που πέραν των κλασικών κινδύνων καλύπτει και κλοπή καθώς και ευθύνη έναντι τρίτων και ακόμη, το πρόγραμμα πλήρους κάλυψης (Total) που είναι σχεδιασμένο για υψηλές απαιτήσεις και για κάθε κίνδυνο ζημιάς.

Τα κύρια χαρακτηριστικά των τεσσάρων προγραμμάτων αφορούν στη δυνατότητα κάλυψης κτηρίου, περιεχομένου ή και των δύο, σε λήπτες δανείων, στη δυνατότητα τιμολόγησης με το τετραγωνικό μέτρο και το είδος της κατασκευής ή μόνο με κεφάλαιο και ακόμη, σε τρεις επιλογές τιμολόγησης για το είδος κατασκευής: απλή, τυπική και πολυτελή, ενώ τρεις επιλογές παρέχονται για συμμετοχή του ασφαλισμένου στη ζημιά και δύο επιλογές συμμετοχής ειδικότερα σε ζημιά από σεισμό. Τα νέα προγράμματα χαρακτηρίζονται, επίσης, από τη σαφήνεια των όρων που έχουν επαναδιατυπωθεί και ειδικότερα στην κάλυψη του σεισμού, από παραμετρική τιμολόγηση που είναι πιο ακριβής και δίκαιη. Στα πλεονεκτήματα των προγραμμάτων INTERAMERICAN Home επισημαίνονται η αποζημίωση σε πρώτο κίνδυνο με βάση τα τετραγωνικά μέτρα, η ασφάλιση εξοχικής κατοικίας αυτόνομα, η δυνατότητα κάλυψης κάθε κινδύνου μέχρι 5.000 ευρώ και η απλοποίηση των διαδικασιών έκδοσης συμβολαίου από την εταιρεία. Στην προέκταση των προσιτών ασφαλίστρων, έως το τέλος Μαΐου τα προγράμματα θα παρέχονται με έκπτωση 20%.

Ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία κινδύνων που απειλούν την κατοικία (2014)
  • 15.045 αστικές πυρκαϊές
  • 100 κλήσεις ημερησίως (μέσος όρος) για καταστροφές
  • 68.691 κλοπές-διαρρήξεις
  • 142 καταγεγραμμένοι σεισμοί άνω των βαθμών Ρίχτερ

ΕΑΕΕ: Παραμένει χαμηλά ο δείκτης ζημιών στο αυτοκίνητο

Στα 1,2 δισ. € ανήλθε η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτων (άθροισμα των κλάδων 3. Χερσαίων οχημάτων και 10. Αστικής ευθύνης χερσαίων οχημάτων) το έτος 2014, παρουσιάζοντας μείωση κατά 14,1% σε σχέση με το 2013, σύμφωνα με τη Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτων για το 2014 που δημοσίευσε η ΕΑΕΕ. Την ίδια χρονιά οι ασφαλίσεις κατά Ζημιών κατέγραψαν παραγωγή 2 δισ. €, μειωμένη κατά 10,5% έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία έτους 2014, ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτων συμμετέχει κατά 59,2% στην παραγωγή ασφαλίστρων των ασφαλίσεων κατά Ζημιών και κατά 31,2% στην συνολική παραγωγή ασφαλίσεων Ζωής και Ζημιών.
Όπως επισημαίνει η ΕΑΕΕ, στην παρούσα Στατιστική Επετηρίδα συμμετείχαν με αναλυτικά στοιχεία 27 ασφαλιστικές επιχειρήσεις, με εκτιμώμενη συμμετοχή 91,5% στο σύνολο του κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτων για το 2014.
Οι σημαντικότεροι αριθμοδείκτες που προκύπτουν από τη μελέτη των στοιχείων του έτους 2014, αναφορικά με την ασφάλιση αυτοκινήτων για το σύνολο των καλύψεων και των οχημάτων, έχουν ως εξής:
epetiridia asfalisis autokinitwn 2014
Τα ασφαλισθέντα οχήματα και η συχνότητα ζημιών της κάθε κατηγορίας φαίνονται στα επόμενα δύο γραφήματα:
Ασφαλισθέντα οχήματα ανά τύπο οχήματος
Συχνότητα ζημιών ανά τύπο ασφαλισμένου οχήματος
Τέλος, οι δείκτες ζημιών για τους κυριότερους τύπους οχημάτων και καλύψεων είχαν ως εξής:
Δείκτες ζημιών για τους κυριότερους τύπους οχημάτων και καλύψεων
Διαβάστε εδώ την Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτων για το 2014.

(Πηγή: Nextdeal.gr)

Πρωτοποριακή συνεργασία Anytime – Μαρινόπουλου με 40.000 ασφαλισμένους

Η συνεργασία της Anytime, του δικτύου απευθείας πωλήσεων της INTERAMERICAN, με την εταιρεία Μαρινόπουλος, που ξεκίνησε το 2013 πρωτοποριακά για την αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων, συνεχίζεται με επιτυχία δημιουργώντας ένα πρότυπο διανομής με οφέλη για τις συνεργαζόμενες εταιρείες και, κυρίως, για το ευρύ πελατειακό κοινό των καταστημάτων Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour. Με αυτόν τον τρόπο έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους σήμερα περισσότεροι από 40.000 πελάτες

Η εν λόγω συνεργασία, που συνδέει δύο διαφορετικές αγορές, ενισχύει περαιτέρω τη δυναμική διείσδυσης των δύο εταιρειών σε ένα κοινό πεδίο πελατών, στους οποίους παρέχονται σημαντικά προνόμια. Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, για την περίοδο των Χριστουγέννων του 2015, πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός “Μαγικές Προσφορές”. Συγκεκριμένα, 4.000 πελάτες, κάτοχοι της κάρτας Club Μαρινόπουλος, που ασφάλισαν το όχημα τους από τις 25 Νοεμβρίου του περασμένου έτους μέχρι τις 17 Ιανουαρίου στην Anytime της INTERAMERICAN, έλαβαν μέρος στην τελευταία κλήρωση του διαγωνισμού, η οποία ανέδειξε έναν τυχερό που κέρδισε δωροεπιταγές αξίας 1.500 ευρώ και 20 ακόμα τυχερούς που κέρδισαν δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ.


29 Φεβ 2016

Προσοχή! Αυξημένα κρούσματα απάτης κατά την αγοραπωλησία οχημάτων

Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο της προληπτικής του δράσης, ενημερώνει και συμβουλεύει τους πολίτες για την αποφυγή εξαπάτησης τους από επιτήδειους, κατά την αγοραπωλησία οχημάτων.

Επισημαίνεται ότι οι δράστες χρησιμοποιούν δύο διαφορετικές μεθοδολογίες (modus operandi), που περιγράφονται ως ακολούθως:

α) Οι δράστες εμφανίζονται ως υποψήφιοι αγοραστές οχημάτων

  • μέσω του διαδικτύου, αναζητούν και βρίσκουν ηλεκτρονικές αγγελίες πώλησης οχημάτων, παντός τύπου, με σκοπό την εξαπάτηση των ιδιοκτητών τους,
  • αφού έρχονται σε επικοινωνία με τους κατόχους των οχημάτων, συμφωνούν για την αγορά και το αντίτιμο της συναλλαγής,
  • στη συνέχεια, επιδεικνύουν στον πωλητή του οχήματος είτε ανύπαρκτο αριθμό λογαριασμού, στον οποίο φαίνεται ψευδής ηλεκτρονική μεταφορά του αντιτίμου της συναλλαγής στο λογαριασμό του, είτε πλαστές βεβαιώσεις μεταφοράς εμβασμάτων στον προαναφερθέντα λογαριασμό,
  • οι πωλητές των οχημάτων παραπλανούνται - πείθονται και χωρίς να έχουν διασταυρώσει αν είναι πραγματική η μεταφορά χρημάτων, υποβάλλουν υπεύθυνες δηλώσεις μεταβίβασης οχήματος, τις οποίες οι δράστες χρησιμοποιούν για την μεταβίβαση του οχήματος στο όνομά τους,
  • οι δράστες, έχοντας στην κατοχή τους το όχημα εξαφανίζονται, χωρίς να καταβάλλουν το αντίστοιχο τίμημα και συνήθως προβαίνουν στην άμεση μεταπώληση του οχήματος.

β) Οι δράστες εμφανίζονται ως πωλητές των οχημάτων
  • καταχωρούν μέσω διαδικτύου ηλεκτρονικές αγγελίες πώλησης εικονικών οχημάτων, παντός τύπου, με σκοπό την εξαπάτηση υποψήφιων αγοραστών. Σε πολλές περιπτώσεις προσφέρουν τα προς πώληση οχήματα σε δελεαστικές τιμές,
  • οι υποψήφιοι αγοραστές έρχονται σε επικοινωνία μαζί τους και χωρίς να έχουν δει στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το προς πώληση όχημα, πείθονται για τη φερεγγυότητα του υποτιθέμενου πωλητή και συμφωνούν για την αγορά του,
  • στη συνέχεια, καταβάλλουν σε λογαριασμό Πιστωτικού Ιδρύματος που τους υποδεικνύεται από τους δράστες το αντίτιμο που έχει συμφωνηθεί, ως προκαταβολή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όταν το προς αγορά όχημα βρίσκεται σε απομακρυσμένη περιοχή, πείθονται και καταβάλλουν αντίτιμο και για τη μεταφορά του,
  • οι δράστες, εφόσον τα χρήματα έχουν καταβληθεί στον υποδεικνυόμενο από αυτούς λογαριασμό, διακόπτουν κάθε επικοινωνία με τον υποψήφιο αγοραστή και εκταμιεύουν απευθείας το χρηματικό ποσό που κατατέθηκε στο Πιστωτικό Ίδρυμα.
Τονίζεται ότι οι δράστες αποφεύγουν την αυτοπρόσωπη παρουσία με τους παθόντες, επιδιώκοντας αποκλειστικά και μόνο την τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους, μέσω διαφόρων τηλεφωνικών συνδέσεων ή τη διαμεσολάβηση τρίτων προσώπων, για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου εντοπισμού και σύλληψής τους.

Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας για την πρόληψη και αποτροπή τέτοιων περιστατικών, συνιστά τα ακόλουθα :
  • σε περιπτώσεις που κατά την πώληση οχήματος επιδεικνύεται από τον υποψήφιο αγοραστή απόδειξη ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων ή βεβαίωση πληρωμής μέσω Πιστωτικού Ιδρύματος, να γίνεται διασταύρωση μέσω του Πιστωτικού Ιδρύματος, προκειμένου να διαπιστώνεται το αληθές της μεταφοράς χρημάτων,
  • για την ευχερέστερη και άμεση επαλήθευση της πληρωμής και πριν την παροχή στον ενδιαφερόμενο αγοραστή του αριθμού λογαριασμού για την κατάθεση των χρημάτων, ενδείκνυται η έκδοση κωδικών e - banking του εν λόγω λογαριασμού, γνωστοποιώντας παράλληλα στον υποψήφιο αγοραστή την ύπαρξή τους, με σκοπό την αποθάρρυνσή του, σε περίπτωση ενδεχόμενης εξαπάτησης,
  • σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων σε υποψήφιο πωλητή, να διασταυρώνετε τα στοιχεία του, ως δικαιούχου του υποδεικνυόμενου λογαριασμού (Ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ.),
  • να αποφεύγετε την προκαταβολή χρημάτων σε ιδιώτες πωλητές, τους οποίους δε γνωρίζετε, ακόμη και εάν αυτοί αποκαλύπτουν τα προσωπικά τους στοιχεία ή τον αριθμό του τραπεζικού τους λογαριασμού,
  • να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν εντοπίζετε αγγελίες πώλησης οχημάτων σε δελεαστικές τιμές, ως «ευκαιρία αγοράς»,
  • να αποφεύγετε, κατά προτίμηση, τις συναλλαγές με πρόσωπα τα οποία παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας εκτός Ελλάδας,
  • σε κάθε περίπτωση να επιδιώκετε τη διασταύρωση του αληθούς της πώλησης οχήματος, την τεχνική εξέταση του (σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο κατά προτίμηση) προ της συναλλαγής καθώς και την επίδειξη της άδειας κυκλοφορίας του, με σκοπό τον, κατά το δυνατό, αποκλεισμό περίπτωσης κλεμμένου οχήματος,
  • να επιδιώκετε ο προγραμματισμός συναντήσεων (ραντεβού) για επίδειξη του οχήματος να γίνεται σε πολυσύχναστα μέρη και σημεία και όχι σε ερημικές τοποθεσίες, για λόγους ασφαλείας,
  • σε περίπτωση επιθυμίας δοκιμής του οχήματος από τον υποψήφιο αγοραστή (test drive), να επιδιώκετε την παρουσία σας ως συνοδηγού ή συνεπιβάτη, για την αποφυγή ενδεχόμενης κλοπής του,
  • ενδείκνυται η αποθήκευση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης της αγγελίας (URL) σε περίπτωση αγοράς οχήματος, με σκοπό την κατοχή ηλεκτρονικών πειστηρίων, προς διευκόλυνση του έργου των διωκτικών αρχών σε ενδεχόμενη εξαπάτηση, καθώς υφίσταται πιθανότητα άμεσης διαγραφής της σχετικής αγγελίας,
  • σε περίπτωση καταβολής μετρητών, να επιδιώκεται η επιτόπια κατάθεσή τους στο Τραπεζικό Κατάστημα, όπου τηρείται ο λογαριασμός του πωλητή, προκειμένου να ελέγχεται η γνησιότητα του συνόλου των τραπεζογραμματίων,
  • κατά προτίμηση, η καταβολή του ποσού (με οποιονδήποτε τρόπο) να πραγματοποιείται σε ελάχιστο χρόνο, πριν τη διαδικασία μεταβίβασης του οχήματος,
  • πριν την ολοκλήρωση όλων των σχετικών διαδικασιών να εξασφαλίζεται η φυσική παρουσία του οχήματος και να αποφεύγεται η παράδοση των κλειδιών του στον υποψήφιο αγοραστή.
Οι παραπάνω συμβουλές αφορούν και στις περιπτώσεις αγοραπωλησίας ανταλλακτικών και εξαρτημάτων για οχήματα.

Τέλος, οι πολίτες παρακαλούνται να ενημερώνουν άμεσα τις Αστυνομικές Αρχές σε κάθε περίπτωση που αντιλαμβάνονται ή διαπιστώνουν τέτοιες συμπεριφορές. Μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Ασφαλείας της περιοχής τους, ενώ για άμεση αστυνομική επέμβαση μπορούν να επικοινωνούν με την Άμεση Δράση, καλώντας τον τριψήφιο αριθμό 100 ή/και στέλνοντας δωρεάν μήνυμα (SMS) στον ίδιο αριθμό.

Υπενθυμίζεται ότι στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας (http://www.hellenicpolice.gr), στην ενότητα «Οδηγός του πολίτη/Χρήσιμες συμβουλές» παρατίθενται γενικές και ειδικότερες συμβουλές ασφαλείας για την αποφυγή εξαπάτησης πολιτών.