Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Ευθύνη και μάλιστα με τον κίνδυνο επιβολής προστίμου, θα φέρουν όσες ασφαλιστικές εταιρείες αρχίσουν να ασφαλίζουν ανασφάλιστα οχήματα δίχως πρώτα να έχουν ελέγξει ότι πληρώθηκε από τους οδηγούς το παράβολο των 250 ευρώ ή των 500 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής.
Το υπουργείο Οικονομικών είναι πλέον στην τελική ευθεία για την ενεργοποίηση του νόμου περί ασφάλισης των ανασφάλιστων οχημάτων, και όπως ήδη επεσήμανε στους εκπροσώπους των ασφαλιστικών εταιρειών, είναι υποχρέωσή τους πρώτα να ελέγχουν ότι ο ανασφάλιστος οδηγός έχει πληρώσει το πρόστιμο και εν συνεχεία να τον ασφαλίζουν. Σε διαφορετική περίπτωση το ανείσπρακτο παράβολο θα επιβαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία, η οποία θα απειλείται και με διοικητικό πρόστιμο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη υλοποιήσει μια σειρά από τεχνικές προσαρμογές στα μηχανογραφικά τους συστήματα ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στα αντίστοιχα συστήματα του δημοσίου και το μόνο που αναμένουν είναι να δοθεί το σήμα από το υπουργείο για την εφαρμογή του νόμου.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο πρώτος κύκλος εφαρμογής θα είναι ήπιος ώστε να δοθεί η δυνατότητα διόρθωσης λαθών τα οποία ενδεχομένως να υπάρχουν στα στοιχεία των ανασφάλιστων κατόχων ΙΧ οχημάτων ή και στα οχήματά τους, όμως ο δεύτερος και κάθε επόμενος κύκλος ελέγχου θα είναι επιθετικός και δεν θα αναγνωρίζει – συγχωρεί κανένα λάθος. (Πηγή: Insuranceworld.gr)
Φέτος το καλοκαίρι, η Groupama φροντίζει ώστε τα προσωπικά σας αντικείμενα να παραμείνουν… σίγουρα δίπλα σας!
Από αρχές Ιουνίου, στις οργανωμένες πλαζ «Yabanaki» Βάρκιζας και «Καΐκι» Σπετσών, καθώς και στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης (Ν.Ο.Β.), η Groupama Ασφαλιστική έχει τοποθετήσει στις ομπρέλες παραλίας, ειδικά κουτιά ασφαλείας που παρέχουν την ιδανική λύση προστασίας των προσωπικών σας αντικειμένων.
Με τον τρόπο αυτό, η Groupama Ασφαλιστική δίνει τη δυνατότητα στους λουόμενους να φυλάξουν κλειδωμένα με ασφάλεια το κινητό τηλέφωνο, τα κλειδιά, το πορτοφόλι τους και άλλα προσωπικά αντικείμενα αξίας, επιτρέποντάς τους να απολαύσουν ξέγνοιαστα το χρόνο τους στην παραλία.
Το κλειδί ασφαλείας είναι αδιάβροχο, κατασκευασμένο από ειδικό λουράκι σιλικόνης και έχει σχήμα ρολογιού, ώστε να μπορείτε να το έχετε μαζί σας ακόμα και στο κολύμπι!
Καλό Καλοκαίρι με Ασφαλείς Βουτιές!!!!! www.groupama.gr
Το Ίδρυμα για την Υπεύθυνη Οδήγηση Fondation VINCI Autoroutes δημοσιοποιεί, για 2η συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα, τα αποτελέσματα μιας μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε από το ινστιτούτο Ipsos σχετικά με τη συμπεριφορά και τη νοοτροπία περίπου 14.000 οδηγών σε 11 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Λίγο πριν τις πρώτες μαζικές εξόδους της καλοκαιρινής περιόδου, η εν λόγω έρευνα για την υπεύθυνη οδήγηση, που ξεκίνησε πριν από 6 χρόνια, εστιάζει κυρίως στα προβλήματα που σχετίζονται με την υπνηλία και την απροσεξία κατά την οδήγηση, που αποτελούν σημαντικούς κινδύνους οι οποίοι συχνά υποτιμούνται από τους οδηγούς.
Όσον αφορά την επιθετική οδική συμπεριφορά, στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες κυριαρχεί η μοιρολατρία
Λιγότεροι από 1 στους 2 Ευρωπαίους (49%) πιστεύουν ότι ο αριθμός των θανάτων στους δρόμους μπορεί να μειωθεί ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Οι Έλληνες οδηγοί (33%) ανήκουν στους πιο απαισιόδοξους όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα και ακολουθούν οι Γερμανοί (36%) και οι Σλοβάκοι (32%).
Ωστόσο, όπως συμβαίνει και με όλους τους Ευρωπαίους, οι οδηγοί πιστεύουν ότι ο κίνδυνος προέρχεται από τους άλλους. Όταν οι οδηγοί ρωτήθηκαν σχετικά με τα θετικά χαρακτηριστικά τους, σε ποσοστό 95% χρησιμοποίησαν ένα θετικό επίθετο: «προσεκτικός» (79%), «ήρεμος» (42%) ή «ευγενικός» (20%) αντίθετα με μόνο το 22% που χρησιμοποίησε αρνητικά επίθετα (μόνο 16% των Ελλήνων ερωτηθέντων χαρακτήρισαν τους εαυτούς τους «αγχωμένους»). Και όταν καλούνται να χαρακτηρίσουν την οδηγική συμπεριφορά των συμπατριωτών τους, χρησιμοποιούν σε ποσοστό 98% ένα αρνητικό επίθετο και τις περισσότερες φορές τους κρίνουν «ανεύθυνους» (66%), «επικίνδυνους» (39%) «αγχωμένους» (33%) και «επιθετικούς» (32%).
Τηλέφωνο, SMS, email κατά την οδήγηση: πολύ συχνές πρακτικές των Ελλήνων οδηγών ειδικά των νέων κάτω των 35 ετών
Παρόλο που η απροσεξία θεωρείται η πρωταρχική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων (59% των απαντήσεων), και ακολουθεί το αλκοόλ (55%) και η ταχύτητα (46%), η χρήση του τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στους Έλληνες οδηγούς:
Πάνω από 1 στους 2 οδηγούς (55%) δηλώνει ότι πραγματοποιεί κλήσεις ενώ οδηγεί χωρίς τη χρήση hands free (32% ο μέσος όρος στην Ευρώπη). Σε αυτούς ανήκει το 62% είναι κάτω των 35 ετών
52% πραγματοποιούν κλήσεις ενώ οδηγούν με μικρό ακουστικό ψείρα ή ακουστικά (31% των Ευρωπαίων), εκ των οποίων το 56 % όσων είναι κάτω των 35 ετών
55% πραγματοποιούν κλήσεις ενώ οδηγούν με ένα σύστημα ανοιχτής συνομιλίας Bluetooth (42% των Ευρωπαίων), εκ των οποίων το 52 % κάτω των 35 ετών
31% των Ελλήνων οδηγών στέλνουν ή διαβάζουν SMS στο κινητό ή email ενώ οδηγούν, εκ των οποίων το 50 % κάτω των 35 ετών
25% των Ελλήνων οδηγών ενημερώνουν τους άλλους οδηγούς για κάποιο συμβάν μέσω μιας εφαρμογής smartphone ή μέσω ενός συστήματος υποβοηθούμενης οδήγησης ενώ οδηγούν.
Τα εν λόγω αποτελέσματα φέρνουν την Ελλάδα στην πρώτη θέση μεταξύ των χωρών στις οποίες παρατηρείται επικίνδυνη συμπεριφορά των οδηγών αναφορικά με τη χρήση συνδεδεμένων συσκευών. Επίσης, οι Γερμανοί συγκαταλέγονται μεταξύ του 48% των οδηγών που παραδέχονται ότι ρυθμίζουν το GPS κατά την οδήγηση συγκριτικά με το 30% των Ελλήνων που αντίθετα συγκαταλέγονται μεταξύ των καλύτερων μαθητών όσον αφορά το εν λόγω ζήτημα. Όσον αφορά τους Ιταλούς, βρίσκονται στην 1η θέση (34%) μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι στέλνουν ή διαβάζουν SMS στο κινητό ενώ οδηγούν.
Υπνηλία κατά την οδήγηση: υπάρχει συνείδηση του κινδύνου αλλά η συμπεριφορά χρειάζεται βελτίωση
Όπως συμβαίνει κατά μέσο όρο και στην Ευρώπη, πάνω από 1 στους 4 Έλληνες είχαν την εντύπωση ότι έχουν αποκοιμηθεί μερικά δευτερόλεπτα στο τιμόνι. Ακόμα, η υπνηλία κατά την οδήγηση βρίσκεται στη 2η θέση (34% των απαντήσεων) όσον αφορά τις πρωταρχικές αιτίες θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, μετά την ταχύτητα (56%) αλλά πριν από την απροσεξία (25%) και την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών (25%). Το εν λόγω αποτέλεσμα είναι ίδιο με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μόνο οι Γάλλοι, οι Βρετανοί και οι Πολωνοί οδηγοί θεωρούν την υπνηλία κατά τη οδήγηση ως την 1η αιτία θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη συνείδηση του κινδύνου δεν μεταφράζεται ακόμα σε αλλαγή συμπεριφοράς. Οι Έλληνες είναι αυτοί που παρουσιάζουν το μεγαλύτερη διαφορά στην έλλειψη ύπνου μεταξύ των καθημερινών και του Σαββατοκύριακου: 33% κοιμούνται λιγότερο από 6 ώρες κάθε βράδυ κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και 9% το Σαββατοκύριακο, πράγμα που αντιστοιχεί σε διαφορά 27 μονάδων φέρνοντάς τους στην 1η θέση και ακολουθούν οι Σλοβάκοι (22 μονάδες διαφορά) και οι Γερμανοί (20 μονάδες διαφορά). Λόγω αυτής της χρόνιας έλλειψης ύπνου, οι Έλληνες συνεχίζουν πρακτικές που είναι αντίθετες με τους κανόνες ασφαλείας κυρίως πριν από μεγάλα ταξίδια:
87% ομολογούν ότι τελειώνουν τις προετοιμασίες του ταξιδιού αργά το προηγούμενο βράδυ (συγκριτικά με το 75% Ευρωπαίων)
85% δηλώνουν ότι κοιμούνται πιο αργά ή σηκώνονται πιο νωρίς την παραμονή του ταξιδιού (συγκριτικά με το 80% των Ευρωπαίων)
67% αναχωρούν κατά τη διάρκεια της νύχτας (ποσοστό που είναι αντίστοιχο με τον μέσο όρο των Ευρωπαίων)
Παρόλο που ακόμα βρίσκονται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, η λήψη προληπτικών μέτρων για την υπνηλία παρουσιάζει μικρή πρόοδο: 37% των Ελλήνων (συγκριτικά με 56% των Ευρωπαίων) σταματούν κατά τη διάρκεια της διαδρομής για να κοιμηθούν για λίγη ώρα (+1 μονάδα/2015) και 67% των Ελλήνων (+5 μονάδες) αλλάζουν οδηγό κατά τη διάρκεια της διαδρομής (συγκριτικά με 70% των Ευρωπαίων).
Για αυτόν τον λόγο, λίγο πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, το Ίδρυμα για την Υπεύθυνη Οδήγηση Fondation VINCI Autoroutes υπενθυμίζει κάποιες απλές συμβουλές που μας βοηθούν να ταξιδεύουμε με ασφάλεια:
Για την καταπολέμηση της υπνηλίας κατά την οδήγηση:
>> Κοιμόμαστε καλά την παραμονή του ταξιδιού μας,
>> αποφεύγουμε να ταξιδεύουμε κατά τη διάρκεια της νύχτας (μεταξύ 10 το βράδυ και 6 το πρωί),
>> κάνουμε συχνές στάσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής, τουλάχιστον κάθε δύο ώρες,
>> σταματάμε σε κάποιο μέρος όταν νιώσουμε τα πρώτα σημάδια κόπωσης,
>> δεν διστάζουμε να εναλλασσόμαστε συχνά στη θέση του οδηγού.
Για να αποφύγουμε την απόσπαση της προσοχής μας από το τηλέφωνο:
>> Προνοούμε, οργανωνόμαστε καλύτερα, κάνουμε στάσεις: Κάνουμε τα τηλεφωνήματά μας πριν να αναχωρήσουμε, κατά τη διάρκεια των στάσεων ή αφήνουμε κάποιον άλλο να οδηγήσει όταν αυτό είναι δυνατόν,
>> ενημερώνουμε τους πιθανούς συνομιλητές μας: πριν την αναχώρηση, ενεργοποιούμε ένα φωνητικό μήνυμα που ενημερώνει πως δεν μπορούμε να απαντήσουμε στις κλήσεις μας,
>> προστατεύουμε τους συνομιλητές μας: όταν ένα άτομο που καλούμε οδηγεί, του προτείνουμε συστηματικά να τον ξανακαλέσουμε αργότερα,
>> ως έσχατη λύση, αν η τηλεφωνική συνομιλία είναι απόλυτα απαραίτητη, μειώνουμε όσο το δυνατόν γίνεται τη διάρκειά της,
>> μπλοκάρουμε την αποστολή ή λήψη SMS και e-mail.
Μεθοδολογία: για την πραγματοποίηση αυτής της έρευνας συμπεριφορών κατά την οδήγηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο το ινστιτούτο Ipsos ρώτησε, από την 1η Φεβρουαρίου μέχρι τις 7 Μαρτίου 2016, μέσω του διαδικτύου, περίπου 14.000 Ευρωπαίους, εκ των οποίων 3.613 Γάλλους, 1.002 Γερμανούς, 1.001 Βέλγους, 1.001 Ισπανούς, 1.002 Βρετανούς, 1.003 Ιταλούς και 1.001 Σουηδούς, 1.001 Πολωνούς, 1.001 Ολλανδούς, 1.004 Έλληνες, 1.005 Σλοβάκους. Η αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος από κάθε χώρα εξασφαλίζεται με τη χρήση της μεθόδου των ποσοστώσεων.
Την Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», η MetLife βραβεύτηκε για την εθελοντική της συνεισφορά από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, στο πλαίσιο του 10ου Πανελλήνιου διαγωνισμού για την «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016».
Η ομάδα Eθελοντών της MetLife βραβεύτηκε για 2η συνεχή χρονιά με το Βραβείο Εθελοντισμού για το Πρόγραμμα «LifeChanger».
Η βράβευση αυτή αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης της σημαντικής στήριξης που προσφέρει η MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation στο έργο του ΣΕΝ, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του MetLife LifeChanger, του προγράμματος που υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.
Το βραβείο Εθελοντισμού παρέλαβαν οι εθελοντές του προγράμματος MetLife LifeChanger, οι οποίοι με την ατομική τους συνεισφορά συμβάλλουν στην μεγάλη προσπάθεια της Εταιρείας να στηρίξει και να ενισχύσει τη νέα γενιά στην Ελλάδα.
Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της MetLife, κ. Σταύρος Μιχαηλίδης, ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων και τους μαθητές για την τιμητική βράβευση, και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων, τονίζοντας μεταξύ άλλων:«Ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσεις μία ισχυρή κοινωνία είναι εμπνέοντας και υποστηρίζοντας τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους! Η MetLife και το MetLife Foundation στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε! Ως εθελοντές επισκεφθήκαμε σχολεία και γίναμε για λίγο ‘δάσκαλοι’. Μια εμπειρία μοναδική! Αισθανόμαστε ότι έχουμε βάλει και εμείς ένα λιθαράκι στην προετοιμασία των παιδιών για τη ζωή τους ως ενήλικες».
Η παγκόσμια στρατηγική της MetLife σε συνεργασία με το MetLife Foundation, στοχεύει στην οικοδόμηση της καλύτερης ποιότητας ζωής εξασφαλίζοντας σε περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ως απόρροια της παγκόσμιας τοποθέτησής της η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα LifeChanger, αποσκοπεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των νέων σε σχέση με επιχειρηματικά και οικονομικά θέματα προκειμένου να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.
Η Anytime με το νέο διαγωνισμό AUTO-SCORE στη σελίδα της στο Facebook, σου δίνει τη δυνατότητα να κερδίσεις μια Samsung #LEDTV 50" για να βλέπεις όλους τους μεγάλους αγώνες!
Το μόνο που χρειάζεται είναι να μαντέψεις πόσες μπάλες υπάρχουν στο αυτοκίνητο, να γράψεις την απάντησή σου και μπαίνεις στην κλήρωση!
Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη η 3 η Εταιρική Εκδήλωση του δικτύου Συνεργατών της Prime Insurance στη Βόρειο Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση στο Μακεδονία Palace την Τετάρτη 22 Ιουνίου. Στη συνάντηση αυτή, o Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κ.Ανδρέας Ρούβας, ο εκπρόσωπος της Εμπορικής Διεύθυνσης κ.Μάριος Μήτρος και τα υπόλοιπα στελέχη της Prime Insurance είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στοιχεία και δεδομένα της Ασφαλιστικής Αγοράς, να αναλύσουν την πορεία του Δικτύου της Εταιρίας το Α’ πεντάμηνο του 2016, καθώς και να παρουσιάσουν τα καινοτόμα προγράμματα Υγείας της εταιρίας.
Παράλληλα παρουσιάστηκαν όλες οι ενέργειες που υλοποίησε η Εταιρία για την ισχυροποίηση της θέσης της και των Συνεργατών της αλλά και αυτές που σχεδιάζονται για το επόμενο τρίμηνο.
Οι Συνεργάτες της Εταιρείας παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την agenda της συνάντησης και με τις τοποθετήσεις και ερωτήσεις τους δημιούργησαν συμμετοχικό κλίμα και συνέβαλαν στην ανταλλαγή απόψεων. Η πολύ καλή γενική εντύπωση από τη συνάντηση ήταν ο κοινός παρονομαστής των σχολίων όλων των συμμετεχόντων, ενώ αναδείχθηκε η ανάγκη για συχνές αντίστοιχες εκδηλώσεις καθώς και εκπαίδευση αλλά και διαρκή ενημέρωση για τα προϊόντα της Εταιρίας και τα τεκταινόμενα στην ασφαλιστική αγορά.
Η ΑΧΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να ενισχύει την πρόληψη μέσα από την εκπαίδευση και την έρευνα, εστιάζει στην πρόληψη φυσικών καταστροφών, χορηγώντας το 1ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικών Καταστροφών και Υποδομών (ICONHIC). Στόχος της Εταιρείας είναι να υποστηρίξει ενεργά τη διάχυση της γνώσης μεταξύ ακαδημαϊκών και επαγγελματιών, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ενίσχυση της πρόληψης.
To ICONHIC προσβλέπει σε μία - για πρώτη φορά διεθνή - συνύπαρξη ειδικοτήτων (ατόμων και φορέων) σχετικών με όλες τις φυσικές καταστροφές (σεισμός, πλημμύρα-τσουνάμι, κατολίσθηση), οι οποίες απειλούν τις υποδομές.
Κύριος σκοπός είναι η ανταλλαγή γνώσης γύρω από μεθόδους και πρακτικές πρόληψης και η ενημέρωση για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις.
Το πρωτοποριακό αντικείμενο του συνεδρίου και το γεγονός ότι οι φυσικές καταστροφές αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους κινδύνους, λόγω των έντονων εξάρσεων του καιρού που αυξάνονται σε συχνότητα και ένταση, καθιστούν τη συγκεκριμένη ενέργεια ιδιαίτερα σημαντική και ενδιαφέρουσα.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το έργο και τις δράσεις του Ταμείου Ερευνών AXA, μίας μοναδικής και πρωτοποριακής πρωτοβουλίας παγκοσμίως για τη στήριξη της επιστημονικής έρευνας.
Αποστολή του Ταμείου Ερευνών της ΑΧΑ αποτελεί η στήριξη επιστημονικών έργων και έρευνας που αφορούν, μεταξύ άλλων, στους περιβαλλοντικούς κινδύνους και στις φυσικές καταστροφές μέσω ενός προγράμματος με συνολικό προϋπολογισμό 200 εκατ. ευρώ μέχρι το 2018.
Ο κ. Γιώργος Γκαζέτας, Καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και Πρόεδρος του ICONHIC, δήλωσε:
«Ευχαριστούμε την AXA που στέκεται στο πλευρό μας στην έναρξη της προσπάθειάς μας η οποία φιλοδοξούμε ότι, με την απαραίτητη υποστήριξη, θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός παγκόσμιου επιστημονικού θεσμού στον τομέα των φυσικών καταστροφών. To ICONHIC αποτελεί μία πρωτοποριακή πρωτοβουλία – όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα – που αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την πρόληψη και την επιστημονική έρευνα σχετικά με την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών».
Τους τελευταίους μήνες υπάρχει μια σύγχυση ως προς τα ηλεκτρονικής μορφής ασφαλιστήρια για το αν θα πρέπει να εκτυπώνονται ή όχι.
Ο νόμος ορίζει να υπάρχει ασφαλιστήριο σε ισχύ, χωρίς να κάνει διακρίσεις στη μορφή που θα είναι αυτό (είτε εκτυπωμένο σε χαρτί, είτε σε ηλεκτρονική μορφή). Το πρόβλημα πολλές φορές δημιουργείται στον έλεγχο της Τροχαίας και κυρίως στην επαρχία, καθώς από ορισμένα μεμονωμένα όργανα της Τροχαίας υπάρχει "άρνηση" να δεχθούν τις νέες τεχνολογίες, παρά το γεγονός ότι έχουν ήδη ενημερωθεί από την υπηρεσία τους πολλές φορές για το θέμα αυτό, κάτι που επιβεβαιώνει και η ίδια η Διεύθυνση Τροχαίας.
Εξάλλου, ακόμα και να μην έχεις κανένα αποδεικτικό μαζί σου, η Τροχαία μπορεί να συνδεθεί επιτόπου στη κεντρική βάση δεδομένων που τηρεί το Επικουρικό Κεφάλαιο και να ελέγξει αν το όχημα είναι όντως ασφαλισμένο ή όχι.
Συνοψίζοντας, για να απαντήσουμε στο αρχικό ερώτημα, αρκεί να έχεις μαζί σου κάποιο αποδεικτικό ότι έχεις πληρώσει τα ασφάλιστρα και ότι υπάρχει ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ. Το αν θα έχεις το ασφαλιστήριο εκτυπωμένο σε χαρτί ή σε ηλεκτρονική μορφή (π.χ σε ηλεκτρονικό αρχείο στο κινητό σου) αυτό είναι στην επιλογή του καθενός και σε έλεγχο της τροχαίας θα πρέπει να γίνει αποδεκτό, εφόσον είναι νόμιμο. Όπως επίσης πρέπει να γίνει δεκτό και το ασφαλιστήριο που έχει εκτυπωθεί σε απλό χαρτί Α4 και όχι σε επίσημο χαρτί της ασφαλιστικής όπως γινόταν παλαιότερα.
Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ημερομηνία λήξης της ασφάλισης, καθώς ακόμα και για μια ημέρα να καθυστερήσεις να το πληρώσεις, το ασφαλιστήριο ακυρώνεται αυτόματα και μένεις ανασφάλιστος!
Τέλος, αν ανανεώθηκε έγκαιρα η ασφάλεια αλλά δεν έχεις λάβει ακόμα το νέο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, υπάρχει προθεσμία 5 ημερών μέχρι να το λάβεις. Σε ενδεχόμενο έλεγχο της Τροχαίας κατά το διάστημα αυτών των 5 ημερών γίνεται αποδεκτό το ειδοποιητήριο πληρωμής (ή προσφορά ασφάλισης) μαζί με την απόδειξη πληρωμής (το οποίο επιβεβαιώνει την πληρωμή των ασφαλίστρων στην ασφαλιστική).
Την εταιρική κουλτούρα καινοτομίας ενισχύει μεθοδικά και δυναμικά η INTERAMERICAN. Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία σχεδίασε και εφαρμόζει, ήδη, το ενδο-εταιρικό πρόγραμμα με το όνομα "ΙΜΑGINE", του οποίου στόχος είναι να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των ανθρώπων της και να αποτελέσει «φυτώριο» νέων ιδεών από τους εργαζομένους, οδηγώντας την στο μέλλον και εδραιώνοντας την ηγετική θέση της στην αγορά. Η καινοτομία αποτελεί, μαζί με την ψηφιοποίηση και τη μεθοδολογία Lean, πυλώνα της εταιρικής στρατηγικής για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο της σύγχρονης, ανοιχτής διακυβέρνησης που η INTERAMERICAN έχει υιοθετήσει, η καινοτομία δεν είναι υπόθεση έμπνευσης και ενδιαφέροντος μόνο της ηγεσίας της. Παράλληλα, επιζητείται η καινοτομία να απλωθεί σε όλο το εύρος των εργαζομένων και των εταιρικών δραστηριοτήτων, από τη σύλληψη μιας ανατρεπτικής και προωθημένης ιδέας μέχρι την υλοποίησή της, σε κάθε φάση. Το "IMAGINE" εισάγει την εταιρική κοινωνία σε αυτή ακριβώς την αντίληψη, που συμπυκνώνεται στην αξία της συμμετοχής. Τo πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο διαδικασιών για τη διαχείριση της καινοτομίας και των νέων ιδεών, μια σύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα από την οποία οι εργαζόμενοι μπορούν να ενημερώνονται και να καταθέτουν σε αυτή τις ιδέες τους. Ακόμη, περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός συστήματος αξιολόγησης και ανταμοιβής για κάθε ιδέα.
Έως σήμερα, από το 2005 που ξεκίνησε μία οργανωτική και λειτουργική αναδιάρθρωση της INTERAMERICAN, -όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Γιώργος Κώτσαλος, κατά την σχετική εκδήλωση που οργανώθηκε στο Μέγαρο Μουσικής στις 8 Ιουνίου- η καινοτομία αποτέλεσε το εφαλτήριο κάθε σημαντικής αλλαγής και εκσυγχρονισμού. Κατά την ίδια εκδήλωση, ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, αναπληρωτής γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing και η Δροσιά Καρδάση, διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού, που παρουσίασαν το πρόγραμμα "IMAGINE", ανέπτυξαν τον τρόπο με τον οποίο η καινοτομία μπορεί να κάνει όχι μόνο την INTERAMERICAN, αλλά και τον κόσμο στον οποίο η εταιρεία αναφέρεται και επιδρά, καλύτερο.
Ιστορικά πρωτοπόρος η INTERAMERICAN
1969: Ασφάλεια Αστροναυτών Το πρώτο ασφαλιστήριο πληρώματος διαστημοπλοίου (Apollo 11)
1989: Aμοιβαία Κεφάλαια Η πρώτη ιδιωτική εταιρεία διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων
1991: Ιατρική Βοήθεια Η πρώτη εταιρεία παροχής ιατρικής βοήθειας πανελλαδικά με δικά της μέσα
1992: Οδική βοήθεια H πρώτη εταιρεία παροχής οδικής βοήθειας πανελλαδικά με δικά της μέσα
1998: Ιδιόκτητες κλινικές Η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία με ιδιόκτητη κλινική (Ευρωκλινική Αθηνών)
1998: Μedisystem Το πρώτο ιδιωτικό Σύστημα Ασφάλισης Υγείας με πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες υπηρεσίες
2000: Αθηναϊκή Κλινική Η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία με ιδιόκτητες ιατρικές μονάδες
2002: Πολυϊατρείο Medifirst Δημιουργία του πρώτου ιδιωτικού πολυϊατρείου στη χώρα μας
2004: "Πράξεις Ζωής" To πρώτο οργανωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην ασφαλιστική αγορά
2005: Ask me To πρώτο digital γραφείο για όλους τους ασφαλιστές και brokers
2006: Anytime Η πρώτη direct ασφάλιση στην Ελλάδα (call, click)
2006: E- sales Το πρώτο συμβόλαιο που εκδίδεται σε Γραφείο Πωλήσεων
2006: UNEP FI Η πρώτη ελληνική ασφαλιστική εταιρεία μέλος του United Nations Environment Program Finance Initiative
2008: Global Compact Η πρώτη ελληνική ασφαλιστική εταιρεία μέλος του Global Compact (Οικουμενικού Συμφώνου) του ΟΗΕ
2008: Απολογισμός ΕΚΕ Ο πρώτος Απολογισμός ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας με πρότυπο αναφοράς το Global Reporting Initiative
2010: Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Το πρώτο Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης για τους εργαζομένους ασφαλιστικής εταιρείας
2011: Capital Το πρώτο σύστημα επένδυσης ανοιχτής αρχιτεκτονικής με τους καλύτερους διαχειριστές παγκοσμίως
2012: Car Point Η πρώτη μονάδα αποζημίωσης και επισκευής αυτοκινήτου στη χώρα μας
2012: Αρχές Αειφόρου Ασφάλισης Η μοναδική ελληνική ασφαλιστική εταιρεία ιδρυτικό μέλος των Principles for Sustainable Insurance (PSI) του UNEP FI
2013: Genius To πρώτο σύστημα tele-underwriting στην ασφάλιση Υγείας
2013: Partnerships H πρώτη συμφωνία πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων μέσω δικτύων λιανικής πώλησης (Carrefour)
2015: Οχήματα χωρίς οδηγό H πρώτη ασφάλιση οχήματος χωρίς οδηγό στην Ευρώπη
2016: Telematics H πρώτη ασφάλιση αυτοκινήτου με χρήση telematics
2016: Research Center Το πρώτο επιστημονικό Κέντρο Ερευνών από ασφαλιστική εταιρεία
2016: IMAGINE Το πρώτο ενδοεταιρικό πρόγραμμα για την προώθηση και ανάδειξη της καινοτομίας
Η Prime Insurance Ελλάδος, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα, και ο Γενικός Διευθυντής της κ. Ανδρέας Ρούβας βραβεύτηκαν για την ενεργή εταιρική κοινωνική δράση και τις πρωτότυπες πρωτοβουλίες της εταιρείας, σε ειδικές εκδηλώσεις τον Ιούνιο 2016 που έλαβαν χώρα στο Προεδρικό Μέγαρο της Λευκωσίας στην Κύπρο, και στην Αθήνα, αντίστοιχα. Τις δύο εκδηλώσεις τίμησαν με την παρουσία τους η σύζυγος του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας κα. Άντρη Αναστασιάδη, ο Δ/νων Σύμβουλος της Prime Insurance κ. Μ. Μιχαηλίδης , ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Π. Παναγιώτου, καθώς και κρατικοί αξιωματούχοι και δημοσιογράφοι κλαδικών μέσων και αυτοκινήτου.
O Γενικός Διευθυντής της Prime Insurance Ελλάδος κ. Ρούβας βραβεύτηκε για την προσφορά και διαρκή στήριξη της εταιρείας στις δράσεις του κυπριακού ΜΚΟ REACTION, όπως οι φιλικοί έλεγχοι αλκοόλ (φιλικά αλκοτέστ). Στις σύντομες τοποθετήσεις του, ο κος Ανδρέας Ρούβας εξήρε τη σημασία των δράσεων της REACTION, τόνισε τη διαρκή και υψηλή προτεραιότητα της εταιρείας σε δράσεις με έντονο θετικό κοινωνικό αποτύπωμα και υπογράμμισε τη σημασία της υποστήριξης του έργου των εθελοντικών οργανώσεων με πρωτότυπες δράσεις.
Στην εκδήλωση της Αθήνας στην Αίγλη Ζαππείου, με τη ευκαιρία της βράβευσης της εταιρείας παρουσιάστηκε, σε ειδική δημοσιογραφική εκδήλωση που ακολούθησε, ο απολογισμός της 1ης φάσης φιλικών αλκοτέστ καθώς και ο σχεδιασμός της 2ης φάσης στα ελληνικά νησιά το καλοκαίρι 2016. Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν στατιστικά στοιχεία από την πρώτη φάση φιλικών ελέγχων στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, μεταξύ των οποίων ξεχώρισε η μαζική προσέλευση πολιτών (περίπου 6.800 σε 10 δράσεις από το τέλος Ιανουαρίου έως τις 10 Απριλίου 2016), καθώς και ότι περίπου το 37,5% των ελεγχθέντων βρέθηκαν πάνω από το επιτρεπόμενο όριο. Οι μισοί εξ αυτών δεν δήλωσαν τη δέσμευσή τους για επιστροφή στο σπίτι με άλλο μέσο, κάτι που αποτελεί πρόκληση και αφορμή για τη δεύτερη φάση των ελέγχων, στα ελληνικά νησιά. Σε δράσεις που θα λάβουν χώρα σε Πάρο, Νάξο, Μύκονο και Σαντορίνη τον Ιούλιο & Αύγουστο, βασικός στόχος είναι η ενημέρωση και αποτροπή οδήγησης υπό την επήρεια οινοπνεύματος, αλλά και η γενικότερη πληροφόρηση σχετικά με τις βλαβερές συνέπειες της υπερκατανάλωσης οινοπνεύματος στους πολυάριθμους Έλληνες και ξένους επισκέπτες των νησιών μας.
Αποκλειστικός χορηγός και της 2ης φάσης φιλικών ελέγχων είναι η Prime Insurance, εταιρεία του Ομίλου DEMCO, ενώ αποκλειστικός χορηγός επικοινωνίας είναι το ραδιόφωνο του Alpha σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.