>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

11 Ιουλ 2016

Νέο site για το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς"


Στον "αέρα" το νέο ανανεωμένο site για το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς".

Στην ανανεωμένη ιστοσελίδα του ΙΟΑΣ μπορείτε να ενημερωθείτε για Ινστιτούτο, τα εκπαιδευτικά του προγράμματα, τα έργα και τις δράσεις του, τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε, καθώς και να λάβετε χρήσιμες συμβουλές. Παράλληλα λειτουργεί και μια νέα ενότητα με eshop για όποιον θέλει να κάνει συμβολικές αγορές ώστε να ενισχύσει το έργο του ΙΟΑΣ.

Το νέο site είναι σαφώς πιο εύχρηστο και λειτουργικό και ευχόμαστε στο ΙΟΑΣ καλή επιτυχία στην όλη προσπάθεια και να διαδώσει με ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα τα μηνύματα και τις δράσεις του.

Για να δείτε το νέο site του ΙΟΑΣ επισκεφθείτε το www.ioas.gr



Σε ενδιαφέρουν:

- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;

- 10 λάθη που σου κοστίζουν ακριβά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου!
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!





Groupama club: Χαρίζει 40 διπλές προσκλήσεις για θερινό σινεμά!

Καλοκαιράκι, ώρα για θερινό σινεμά, με δωρεάν προσκλήσεις από την Groupama Ασφαλιστική!

Κάνε κλικ στο http://groupama-club.gr/ και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου μέχρι και την Τετάρτη 13 Ιουλίου, για να γίνεις ένας από τους 40 τυχερούς που θα κερδίσει μια πρόσκληση για 2 άτομα, σε θερινό κινηματογράφο της Αττικής.

Η πρόσκληση ισχύει για μια επίσκεψη, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας και όλες τις προγραμματισμένες προβολές μέχρι την λήξη της καλοκαιρινής περιόδου.

H Groupama Ασφαλιστική σας εύχεται ένα ξένοιαστο και χαρούμενο καλοκαιρινό βράδυ στους κινηματογράφους!

Ο Ethnodigos σε κερνάει καφέ στα Everest!

H Εθνική Ασφαλιστική μέσω της εφαρμογής της Ethnodigos σε κερνάει καφέ από τα everest! 

Η μόνη προϋπόθεση είναι να κατεβάσεις την εφαρμογή δωρεάν, να κάνεις την εγγραφή σου, στη συνέχεια θα λάβεις έναν εξαψήφιο κωδικό και ο καφές σου σε περιμένει στο κοντινότερο everest.

Η ενέργεια έχει ξεκινήσει από τις 21 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως λήξεως των διαθέσιμων προϊόντων.

Κατέβασε την εφαρμογή από τους ακόλουθους συνδέσμους για συσκευές Android και iOS .

8 Ιουλ 2016

ARAG: Πως θα προστατευτείτε για ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι


Η ARAG με μερικά απλά παραδείγματα δείχνει τον τρόπο να απολαύσετε την καλοκαιρινή περίοδο με ξεγνοιασιά και χαλάρωση και να προστατέψετε τον εαυτό σας, την οικογένειά σας, την περιουσία και την επιχείρησή σας από κινδύνους όπως:

Αυτοκίνητο - Οδηγός

  • “Ένα όχημα με ξένες πινακίδες προκάλεσε ζημιά στο αυτοκίνητό μου κάνοντας όπισθεν. Από ποιά ασφαλιστική εταιρία θα αποζημιωθώ και ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;”
  • “Κατά τη διάρκεια επιβίβασης των αυτοκινήτων στο πλοίο, περνώντας ένα μηχανάκι μου έσπασε τον καθρέφτη”
Οικογένεια - Διακοπές
  • “Το παιδί μου κινδύνεψε στην πισίνα του ξενοδοχείου και δεν υπήρχε ναυαγοσώστης”
  • “Το πακέτο διακοπών τελικά δεν ανταποκρινόταν σε αυτό που αγόρασα από το ταξιδιωτικό γραφείο”
Εργασία - Υπάλληλοι
  • Είμαι πυροσβέστης και λόγω έλλειψης εποχικού προσωπικού, κάνω υπερωρίες με αποτέλεσμα να παραβιάζεται ο νόμιμος χρόνος ανάπαυσης”
  • “Ενώ εργάζομαι στην υποδοχή ξενοδοχείου, μου ζητείται να κάνω παραλαβή προμηθειών”
Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις
  • “Πελάτης με κατηγορεί ότι έπαθε δηλητηρίαση ύστερα από γεύμα στο εστιατόριό μου”
  • “Ο Δήμος μου επέβαλε υπέρογκο πρόστιμο επειδή βρέθηκαν πεταμένα διαφημιστικά φυλλάδια της καφετέριάς μου”
  • “Eχω ζαχαροπλαστείο. Από πολύωρη διακοπή ρεύματος καταστράφηκε το εμπόρευμά μου.”
Σκάφος - Αναψυχή
  • “ Το λιμεναρχείο με κατηγορεί ότι πλησίασα με το σκάφος μου πολύ κοντά στην ακτή και κινδύνεψαν οι λουόμενοι.”
  • “Κατά τη συντήρηση του σκάφους, το συνεργείο προκάλεσε ζημιές, αλλά δεν αναγνωρίζει ευθύνη”
  • “Μου επιβλήθηκε πρόστιμο, γιατί το σκάφος δεν πληρούσε τις απαιτούμενες προδιαγραφές ναυσιπλοϊας.”
Η ARAG για κάθε περίπτωση σας ενημερώνει για τα δικαιώματά σας, τις υποχρεώσεις σας και κυρίως τι προβλέπει ο νόμος.

Ενημερωθείτε για τα εξειδικευμένα προγράμματα της ARAG με περισσότερα παραδείγματα περιπτώσεων.

INTERAMERICAN: Επιβράβευση για την ψηφιακή πρωτοπορία και καινοτομία με 4 βραβεία ΒΙΤΕ

Σε μια εποχή κατά την οποία η ψηφιακή τεχνολογία αναδεικνύεται σε κορυφαίο πλεονέκτημα για τη λειτουργικότητα, ανταγωνιστικότητα και βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων, η INTERAMERICAN επιβεβαιώνει συνεχώς την ψηφιακή πρωτοπορία της στον ασφαλιστικό κλάδο. 

Πιο πρόσφατη επιβεβαίωση ήταν αυτή των τεσσάρων βραβείων που κατέκτησε η εταιρεία στον ετήσιο θεσμό των Business ΙΤ Excellence (BITE) Awards. Η INTERAMERICAN διακρίθηκε με δύο gold βραβεία στις κατηγορίες:

  • «Καινοτομία - Δημιουργικότητα - Ευρηματικότητα - Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα», για το έργο «Buy the Mile».
  • «Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική», για το έργο «Analytics»,
ενώ απέσπασε, ακόμη, silver διάκριση στην κατηγορία:

  • «Data Center Υποδομές», για το έργο «Αντικατάσταση mainframe, zOS λειτουργικού, rehosting παραδοσιακών εφαρμογών»
και bronze βραβείο στην κατηγορία:

  • «Continuous Business Improvement», για το έργο «The aplonCASHv2».
Η INTERAMERICAN, με στόχο να είναι ο πρώτος, απόλυτος «ψηφιακός ασφαλιστής» όχι μόνο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλά και διεθνώς κατά τα επόμενα χρόνια, έχει αναπτύξει ένα προηγμένο «ψηφιακό οικοσύστημα» με πληθώρα έργων και εφαρμογών.

Αναφέρονται, ενδεικτικά τα σύγχρονα core συστήματα για την διαχείριση κινδύνων - underwriting και αποζημιώσεων, η χρήση της τηλεματικής στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, οι state of the art πλατφόρμες όπως το «anytime» για τις απευθείας πωλήσεις και το ψηφιακό γραφείο των συνεργατών «ask me» για την υποστήριξη των πωλήσεων κ.ά.

Η ψηφιοποίηση αποτελεί στρατηγικό πυλώνα οργάνωσης και λειτουργίας της INTERAMERICAN σε κάθε τομέα δραστηριότητας, συμβάλλοντας στην επιτάχυνση της εταιρείας με πρακτικές και διαδικασίες που αποβαίνουν προς όφελος των πελατών της και περιορίζουν δραστικά το κόστος.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ξενοφών Λιαπάκης, γενικός διευθυντής ΙΤ & Services της INTERAMERICAN, «τα 17 βραβεία ΒΙΤΕ, που έχει συλλέξει η εταιρεία κατά τη διάρκεια του θεσμού, συνιστούν μια μοναδικότητα στον ελληνικό επιχειρηματικό στίβο που καταδεικνύει το ενδιαφέρον για νέα μεγάλα βήματα στη χρήση της τεχνολογίας, η οποία αλλάζει δυναμικά και την ασφαλιστική αγορά».

Η εταιρεία κατά την τελευταία δεκαετία έχει επενδύσει περί τα 70 εκατ. ευρώ στην ανάπτυξη, εφαρμογή και ανάδειξη της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της, με μοχλό φυσικά το ανθρώπινο δυναμικό της και τους συνεργάτες της, που προσαρμόζονται εξαιρετικά γρήγορα στις εξελίξεις και μεγάλες αλλαγές.

Allianz: Ασφάλιση σκαφών με σύγχρονα προγράμματα σε ανταγωνιστικές τιμές!

Η Allianz Ελλάδος αναβαθμίζει τα προγράμματα ασφάλισης σκαφών, για τους νέους και υφιστάμενους πελάτες που ανανεώνουν το πρόγραμμά τους, εκσυγχρονίζοντας τις υπηρεσίες και εμπλουτίζοντας με καλύψεις τα προϊόντα της.
Ο νέος σχεδιασμός τους περιλαμβάνει σημαντικά χαμηλότερα ασφάλιστρα, προσαρμοσμένα στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον, που ανταποκρίνονται καλύτερα στις δυνατότητες των καταναλωτών.
Τα προγράμματα περιλαμβάνουν τη βασική και υποχρεωτική κάλυψη Αστικής Ευθύνης προς τρίτους για σωματικές βλάβες ή/και υλικές ζημιές, που θα προκληθούν από τη μετακίνηση και κυκλοφορία του σκάφους στη θάλασσα καθώς επίσης και τη θαλάσσια ρύπανση μετά από ατύχημα. Ωστόσο, για πλήρη προστασία του σκάφους, η Allianz προσφέρει και παροχές που αφορούν στην κάλυψη Ιδίων Ζημιών. Όσον αφορά στις εξατομικευμένες ανάγκες που προκύπτουν από τη διαφορετική χρήση του κάθε σκάφους, τα προγράμματα της Allianz, συμπληρώνουν οι προαιρετικές καλύψεις από τις οποίες μπορεί να επιλέξει ο ασφαλισμένος: Νομική Προστασία, Μηχανικές Βλάβες, Κάλυψη Προσωπικών Αντικειμένων κ.α.
Τα προγράμματα πλαισιώνει ο πρωτοποριακός Οδηγός Ασφάλισης στον οποίο ο ασφαλισμένος θα βρει όλους τους όρους του συμβολαίου του, διατυπωμένους με εύκολο και κατανοητό τρόπο, καθώς και όλες τις χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για την ασφάλιση του σκάφους του.
Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να έχουν στο e-mail τους την ηλεκτρονική τιμολόγηση του προγράμματος που επιθυμούν, μέσω της εφαρμογής Allianz on the Go για tablet και κινητά, που διαθέτουν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι.
Περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα ασφάλισης σκαφών της Allianz παρέχονται μέσα από το https://www.allianz.gr/

EUROINS: Αποκλειστική συνεργασία με ΦίληςGlass για θραύση κρυστάλλων

Η EUROINS προχωρά σε ακόμα μια πρωτοπόρο στρατηγική απόφαση στο κομμάτι της Θραύσης Κρυστάλλων, θέτοντας μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, την ΦΙΛΗΣGlass®, ως τον αποκλειστικό της Συνεργάτη.

Τα βασικά κριτήρια αυτής της επιλογής ήταν αφενός μεν η διασφάλιση της ποιοτικής, άμεσης και προσωπικής εξυπηρέτησης των πελατών της και αφετέρου ο έλεγχος του κόστους στην διαδικασία διακανονισμού των ζημιών της…ο συνδυασμός των οποίων μεγιστοποιεί το όφελος της EUROINS σε διαρκή και μακροπρόθεσμη βάση.

Η ΦΙΛΗΣGlass®, χάρις των υψηλών προδιαγραφών λειτουργιών της, την αξιοπιστία, την φερεγγυότητα της και την προσήλωση της στην επισκευή παρμπρίζ, καλύπτει πλήρως τις αυξανόμενες και συνάμα ποιοτικές απαιτήσεις της EUROINS.

Οι ασφαλισμένοι της EUROINS που έχουν υποστεί ζημιά σε κάποιο από τα κρύσταλλα του οχήματός τους, θα εξυπηρετούνται από το Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων ή τις Κινητές Μονάδες της ΦΙΛΗΣGlass®, χωρίς να εμπλακούν στην διαδικασία διεκπεραίωσης της ζημιάς τους, χωρίς επίσκεψη πραγματογνώμονα και χωρίς να απαιτείται χρηματική καταβολή από τους ίδιους για την αποκατάσταση της.

Η νέα αποκλειστική συνεργασία των δύο (2) εταιρειών επιφέρει εξασφάλιση στον οδηγό μέσω της ποιότητας και της ασφάλειας, καθώς του παρέχονται Πιστοποιημένα Κρύσταλλα (OEM) και υλικά ανώτερης ποιότητας τα οποία επισφραγίζονται από την παροχή Γραπτής Πιστοποίησης Γνησιότητας & Εγγύησης Εργασιών εφ’ όρου ζωής.

7 Ιουλ 2016

Υπόθεση Μαρινόπουλος: "Κερδισμένοι" μόνο οι κάτοχοι συμβολαίων ασφάλισης πιστώσεων

Κάποιοι λίγοι, μόλις 15 με 20, από μια λίστα χιλιάδων εταιρειών, θα είναι όλοι κι όλοι οι προμηθευτές του Μαρινόπουλου – κάτοχοι συμβολαίων ασφάλισης πιστώσεων, οι οποίοι τελικά δεν θα χάσουν ούτε ευρώ από το κούρεμα που προαναγγέλλεται για τις υποχρεώσεις της εταιρείας.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι, οι εν λόγω προμηθευτές είχαν ασφαλίσει σε μέσα επίπεδα το 40% των χορηγούμενων πιστώσεων και υπό αυτή την έννοια εφόσον το κούρεμα των υποχρεώσεων της αλυσίδας διαμορφωθεί μεταξύ 40 και 50% – όπως λέγεται, οι απώλειες που θα υποστούν θα περιοριστούν σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Τα ανωτέρω στοιχεία δείχνουν ότι το επιχειρείν στην Ελλάδα δεν γνωρίζει τα προσφερόμενα από την ασφαλιστική αγορά εργαλεία και το πόσο αυτά μπορούν να περιορίσουν το ρίσκο των συναλλαγών τους.

Παράγοντες της Atradius με τους οποίους συνομίλησε το InsuranceWorld τόνισαν ότι η ασφαλιστική εταιρεία σαφώς και θα καλύψει τους πελάτες της στο ακέραιο, εφόσον τελικά το deal Μαρινόπουλου – Σκλαβενίτη προβλέπει κούρεμα πιστώσεων.

Διευκρινίζουν, δε, ότι από ασφαλισμένο σε ασφαλισμένο το ποσοστό κάλυψης διαφοροποιείται, βάσει αυτού όμως θα καταβληθούν και οι σχετικές αποζημιώσεις.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

AXA Εβδομάδα Ασφάλειας Πληροφοριών: Η ασφάλεια των πελατών στο επίκεντρο

Με σκοπό την ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των ανθρώπων της σε ζητήματα ασφάλειας πληροφοριών,η AXA υλοποίησε - για μία ακόμα χρονιά – την Εβδομάδα Ασφάλειας Πληροφοριών.

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε μία σειρά από ενέργειες που περιλάμβαναν:
  • Παρουσιάσεις στο προσωπικό της Εταιρείας σχετικά με τις πολιτικές, διαδικασίες και πρακτικές ασφάλειας που υιοθετεί η AXA.
  • Ειδικά σεμινάρια για τους εργαζομένους σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων και της διατήρησης της ιδιωτικότητας.
  • Διάχυση μηνυμάτων στους χώρους της Εταιρείας μέσα από γελοιογραφίες για θέματα σχετικά με την ασφάλεια των πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων.
  • Επικοινωνία εκπαιδευτικών video στον εσωτερικό εκπαιδευτικό δικτυακό τόπο της Εταιρείας.

Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων από τις σύγχρονες εταιρείες και οργανισμούς έχει αναδείξει το μείζον ζήτημα της ασφάλειάς τους. Ο όγκος των πληροφοριών που επεξεργάζονται τα συστήματα, η πολυπλοκότητά τους, καθώς και η τεχνογνωσία που απαιτείται για τον ορθό σχεδιασμό, τη συντήρηση και τον χειρισμό τους, καθιστούν τα συστήματα ευάλωτα σε πλήθος απειλών. Αυτές είναι σύνθετες και δεν απευθύνονται μόνο στην τεχνολογική υπόσταση των συστημάτων, αλλά αφορούν στο λογισμικό, στις διαδικασίες, στα υπό επεξεργασία δεδομένα και στους ανθρώπους που τα διαχειρίζονται.

 Η ΑΧΑ, ως πελατοκεντρική Εταιρεία, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των δεδομένων των πελατών της, υιοθετώντας και υλοποιώντας πρακτικές και ενέργειες που παρέχουν ένα ολιστικό, αποδοτικό και αποτελεσματικό πλαίσιο ασφάλειας των πληροφοριακών και επικοινωνιακών της συστημάτων.

O Δημήτρης Τρανούδης, Chief Information Officer της ΑΧΑ, δήλωσε σχετικά: «Πώς να γίνεις εσύ το στήριγμα των πελατών σου, στη βάση του ότι τους γνωρίζεις προσωπικά και σε βάθος, όταν δεν έχεις διασφαλίσει τη σταθερή σου λειτουργία και την προστασία των πιο προσωπικών δεδομένων που μοιράζονται μαζί σου; Η απάντηση και στα δύο είναι - για όλους μας – η ενσυνείδητη, υψηλής ποιότητας διαχείριση της ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων μας και του ευαίσθητου περιεχομένου τους».

Ο Πάνος Βαρσάμης, Chief Information Security Officer, ανέφερε: «Είναι σημαντικό για εμάς να είμαστε καλά προετοιμασμένοι, έχοντας δώσει την πρέπουσα προσοχή στο θέμα της ασφάλειας πληροφοριών. Γνωρίζουμε καλά πόσο σημαντική είναι η πρόληψη και η προετοιμασία για την αντιμετώπιση των απειλών, που πληθαίνουν καθημερινά. Η ΑΧΑ έχει ήδη ξεκινήσει ένα ολιστικό πρόγραμμα μετασχηματισμού της ασφάλειας πληροφοριών για να ενισχύσει την προστασία των δεδομένων της σε όλα τα επίπεδα ώστε να μειώνει τους κινδύνους και αλλάζει την συμπεριφορά όλων μας στην προστασία των πληροφοριών».