>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

25 Ιουλ 2016

AXA: Οι άνθρωποί της διαμορφώνουν το μέλλον της ασφάλισης

Για μία ακόμα χρονιά η ΑΧΑ διοργάνωσε τον Διαγωνισμό Καινοτομίας «Start-In» στον οποίο οι άνθρωποί της  συμμετείχαν δυναμικά δημιουργώντας καινοτόμες λύσεις για τις σύγχρονες και μελλοντικές ανάγκες των πελατών της Εταιρείας.

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε με έναν τριήμερο μαραθώνιο ο οποίος ανέδειξε τις τέσσερις ομάδες-φιναλίστ που παρουσίασαν τις πιο πολλά υποσχόμενες ιδέες. Οι ομάδες είχαν στη συνέχεια τρεις ημέρες ώστε κάθε μία να εφαρμόσει την ιδέα της δημιουργώντας από ένα πρότυπο, ως πρώτο βήμα για την τελική υλοποίηση της ιδέας.

Η ΑΧΑ, παγκόσμιος ηγέτης στη χρηματοοικονομική προστασία, οδηγεί τις εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο με συντονισμένες προσπάθειες. Μέσα από πρωτοβουλίες και μέσα από τη συνεχή δέσμευση και εκπαίδευση των ανθρώπων της προσφέρει νέες και καινοτόμες λύσεις και προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες των πελατών της στο σύγχρονο περιβάλλον.

Από την έναρξη της πρωτοβουλίας «Start-In» μέχρι σήμερα, τέσσερις ιδέες έχουν ήδη υλοποιηθεί, ενώ έξι ακόμα αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες. Πιο συγκεκριμένα:

«Are You OK?» (Start-in 2014)

Οι οικογένειες ηλικιωμένων ατόμων γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή ότι τα οικεία τους πρόσωπα είναι ασφαλή, μέσα από απλή και «έξυπνη» παρακολούθηση των καθημερινών δραστηριοτήτων τους με χρήση αισθητήρων που έχουν ενσωματωθεί σε smartphones. Η πρώτη έκδοση της εφαρμογής κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2016 στην Ιαπωνία. Ο κόσμος «αγκάλιασε» την προσπάθεια αυτή και με βάση συγκεκριμένες ανάγκες σχεδιάζεται μία νέα έκδοση που θα δίνει έμφαση στην παρακολούθηση ιατρικών στοιχείων.

AXA Drones (Start-in 2015)

Ειδικά drones πετούν πάνω από περιοχές που έχουν υποστεί καταστροφές και συλλέγουν φωτογραφίες και βίντεο τα οποία αποστέλλονται άμεσα στα ασφαλιστικά γραφεία. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν με διαφάνεια για το μέγεθος των ζημιών και να αποζημιωθούν, πιθανώς, ακόμα νωρίτερα. Η χρήση των drones, που χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στη Γαλλία και στο Βέλγιο, βελτιώνει την εμπειρία των πελάτων και αυξάνει σημαντικά την εμπιστοσύνη τους προς την Εταιρεία.

«Il Mio Supereroe»: Προστασία στην ανταλλακτική οικονομία (Start-in 2015)

Η συγκεκριμένη ιδέα περιλαμβάνει την παροχή ασφαλιστικών προϊόντων σε επαγγελματίες που προσλαμβάνονται μέσα από ηλεκτρονικές πλατφόρμες για την επισκευή ζημιών σε σπίτια. Η ΑΧΑ θα προσφέρει ασφαλιστικά προϊόντα στους επαγγελματίες αυτούς, για πιθανές αστοχίες στις εργασίες που ολοκληρώνουν.

Enterprise Hellas: Επιστολή ενημέρωσης προς το δίκτυο συνεργατών της


Η Enterprise Hellas ως εκπρόσωπος της ασφαλιστικής εταιρίας Enterprise Insurance Company Plc στην Ελλάδα, έστειλε την παρακάτω επιστολή ενημέρωσης προς το δίκτυο συνεργατών της ως προς το τι ισχύει:

Αγαπητοί Συνεργάτες,

Επικοινωνούμε μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την Enterprise Insurance Company PLC.

Στις 22/7/2016 το Διοικητικό Συμβούλιο της Enterprise Insurance Company PLC (EIC) έλαβε ειδοποίηση από την Εποπτική Αρχή του Γιβραλτάρ (Gibraltar Financial Services Commission - GFSC) με την εντολή να σταματήσει άμεσα την σύναψη νέων συμβολαίων ασφάλισης στα πλαίσια του Τμήματος 105 του Νόμου περί  Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών (Ασφαλιστικών Εταιριών) του 1987. Αυτή η ενέργεια έχει πραγματοποιηθεί σε συμφωνία με το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας προκειμένου να προστατευθούν τα συμφέροντα των ασφαλισμένων.

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια δεν έχουν λήξει ούτε έχουν ακυρωθεί, αλλά συνεχίζουν να ισχύουν.

Όσον αφορά την καταβολή αποζημιώσεων θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση αμέσως μετά τον διορισμό προσωρινού εκκαθαριστή.

Σε επιβεβαίωση των παραπάνω μπορείτε να βρείτε περισσότερες επίσημες πληροφορίες στην ηλεκτρονική δ/νση http://www.fsc.gi/fsc/home.htm της Εποπτικής Αρχής του Γιβραλτάρ (GFSC), καθώς και Απαντήσεις σε συνήθη Ερωτήματα (FAQ).

Για διευκόλυνσή σας, πλήρης μετάφραση της σχετικής σελίδας, ακολουθεί στο τέλος του μηνύματός μας.

Για οποιαδήποτε εξέλιξη καθώς και για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν στην έδρα της εταιρείας στο Γιβραλτάρ -με την οποία είμαστε σε διαρκή επικοινωνία- θα σας ενημερώνουμε άμεσα.

Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι προβαίνουμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να συνεχισθεί η μεταξύ μας άριστη συνεργασία και η σωστή ενημέρωση των ασφαλισμένων πελατών σας.

23 Ιουλ 2016

Enterprise Insurance: Σταματάει τη λειτουργία της αφήνοντας στον αέρα χιλιάδες ασφαλισμένους

Απαγόρευση έκδοσης νέων συμβολαίων και παύση πληρωμών για την Enterprise Insurance Company Plc. 

Αυτά τα μέτρα επέβαλλε η Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ (Gibraltar Financial Services Commission – GFSC), η οποία ενημέρωσε την εποπτική αρχή της χώρας μας, την Τράπεζα της Ελλάδος, καθώς η συγκεκριμένη ΕΠΥ είχε δραστηριότητα και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με περίπου 142.000 ενεργά συμβόλαια.

Το τελευταίο διάστημα άλλωστε, ήδη ακουγόντουσαν προβληματισμοί και ανησυχίες για τη λειτουργία και τη φερεγγυότητα των ΕΠΥ στην ελληνική αγορά, που όπως αποδεικνύεται δεν ήταν χωρίς λόγο.

Τα μέτρα αφορούν την απαγόρευση έκδοσης νέων συμβολαίων και την παύση πληρωμών, εν αναμονή της κατάθεσης αίτησης για διορισμό προσωρινού εκκαθαριστή στην εταιρία, καθώς, όπως αυτή ενημέρωσε την GFSC, δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις φερεγγυότητας και δεν κατάφερε να εξασφαλίσει πρόσθετη χρηματοδότηση. Η Enterprise Insurance Company Plc εδρεύει στο Γιβραλτάρ και δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ιρλανδία, τη Νορβηγία και την Ελλάδα.

Η GFSC ενημέρωσε επίσης την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (European Insurance and Occupational Pensions Authority – EIOPA), καθώς και τις εποπτικές αρχές όλων των κρατών-μελών της ΕΕ, στις οποίες έχει παρουσία η εταιρία Enterprise Insurance Company Plc. Στην Ελλάδα, για τον κλάδο υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία χερσαίων αυτοκίνητων οχημάτων, η εν λόγω ασφαλιστική εταιρία έχει ορίσει ως ειδικό αντιπρόσωπο την Enterprise Hellas Ε.Π.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην GFSC στο τηλέφωνο 00 350 200 40284 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση  enterprisepolicyholders@fsc.gi  ή απευθείας στην εταιρία Enterprise Insurance Company Plc στο τηλέφωνο 00 350 200 50150.΄

Διαβάστε εδώ το δελτίο τύπου της GFSC.


22 Ιουλ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Silver βραβείο στα Business IT Excellence Awards 2016

To Silver βραβείο απέσπασε η Ευρωπαϊκή Πίστη, στα Business IT Excellence (BITE) Awards 2016.

Πιο συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Πίστη βραβεύτηκε με το Silver Award στην ενότητα «Ειδικές Εφαρμογές για Εταιρίες», στην κατηγορία «Τράπεζες / Ασφαλιστικές Εταιρίες» για την ψηφιακή της παρουσία μέσω του εταιρικού της site www.europaikipisti.gr.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων προς τους καταναλωτές και ενσωματώνοντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες, η Ευρωπαϊκή Πίστη μέσω του www.europaikipisti.gr προσφέρει υπηρεσίες που απαντούν στις πραγματικές ανάγκες των επισκεπτών, οι οποίες εκτείνονται από την εύκολη και γρήγορη πλοήγηση στο site για την άντληση όλων των πληροφοριών, έως την online σύγκριση τιμών και την εξόφληση των ασφαλίστρων σε ασφαλές περιβάλλον.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, θα συνεχίσει να υιοθετεί όλες τις νέες τεχνολογίες, αποδεικνύοντας και υποστηρίζοντας καθημερινά την προστιθέμενη αξία της τεχνολογίας και της καινοτομίας για μία επιχείρηση.


Η βαλίτσα την αποζημίωσε με 740 ευρώ!

Καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” σε βάρος ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρνήθηκε να την αποζημιώσει για απώλεια αποσκευής.

Συγκεκριμένα, η επιβάτης, κατά το ταξίδι της με πλοίο από Χανιά προς  Αθήνα, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη. Κατά την άφιξή της στην Αθήνα, παραλαμβάνοντας τις αποσκευές της, διαπίστωσε ότι η μια εξ αυτών είχε απολεσθεί. Επικοινώνησε άμεσα με την  εταιρεία, η οποία της ζήτησε να αναμείνει 10 ημέρες. Εν συνεχεία δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα. Ωστόσο μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νεότερο, ενώ στο τηλέφωνο επικοινωνίας που είχε ουδείς απαντούσε στις κλήσεις της. Η  εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε εντοπισθεί.

Κατόπιν των ανωτέρω, ο Συνήγορος του Καταναλωτή επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της καταναλώτριας, διότι η απώλεια πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης. 

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά και προχώρησε στην καταβολή αποζημίωσης ύψους 740 ευρώ στην καταναλώτρια.



Έρευνα KPMG: Ανέτοιμη η ασφαλιστική αγορά να καλύψει τα αυτόνομα αυτοκίνητα

Ανέτοιμη είναι η παγκόσμια ασφαλιστική αγορά για να διαχειριστεί τις ανάγκες που θα προκύψουν από τη χρήση των οχημάτων χωρίς οδηγό, καθώς στην πλειονότητά τους οι εταιρείες θεωρούν ότι έχουν πολύ χρόνο μέχρι η χρήση των αυτόνομων οχημάτων να γενικευτεί.

Σύμφωνα με μελέτη της KPMG μόνο το 10% των εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο που ασκούν τον κλάδο αυτοκινήτου έχουν ήδη εκπονήσει κάποιο σχεδιασμό, εκτιμώντας ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 20 χρόνια μέχρι η τεχνολογία των αυτοκινήτων χωρίς οδηγό να επηρεάσει την ασφαλιστική βιομηχανία.

Σύμφωνα με τον Murray Raisback της KPMG τα αποτελέσματα της έρευνας εξέπληξαν τους μελετητές όσον αφορά την καθυστέρηση της αγοράς να αντιδράσει στις αλλαγές που έρχονται. «Τα αυτόνομα οχήματα θα αλλάξουν ριζικά την ασφαλιστική αγορά και κατά την άποψή μας οι μεταβολές θα έρθουν πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο.»

Πάντως όταν η τεχνολογία αυτή υιοθετηθεί από μεγάλο μέρος των οδηγών το 89% των ασφαλιστικών εταιρειών πιστεύει ότι θα μειωθεί η συχνότητα και η σοβαρότητα των τροχαίων ατυχημάτων. Το 33% θεωρεί ότι οι επιπτώσεις θα φανούν μετά από 10 χρόνια ενώ το 67% πιστεύει ότι θα φανούν μετά από δύο δεκαετίες.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)


21 Ιουλ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Επιβραβεύει τη νεανική επιχειρηματικότητα μέσω του προγράμματος "Η επιχειρηματικότητα στην πράξη"

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ενθαρρύνει και επιβραβεύει τη νεανική επιχειρηματικότητα μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η επιχειρηματικότητα στην πράξη».

Πιο συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, προσέφερε χρηματικό βραβείο στην καλύτερη επιχειρηματική πρόταση η οποία υποβλήθηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος και υλοποιήθηκε από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών του Πανεπιστημίου.

Οι συμμετέχοντες, είχαν τη δυνατότητα να προετοιμάσουν για δύο μήνες το επιχειρηματικό πλάνο της ιδέας τους και να το υποβάλλουν προς αξιολόγηση σε ειδική επιτροπή. Κορυφαίο επιχειρηματικό πλάνο μετά την αξιολόγηση, αναδείχθηκε το DISCOVERY PATH της Μαρίας Χατζηκωνσταντίνου. Ένα πλάνο που προωθεί την περιβαλλοντική και πολιτιστική εκπαίδευση στα σχολεία της Αιγύπτου και της Μέσης Ανατολής.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη τα τελευταία χρόνια, στηρίζει έμπρακτα την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών, φιλοξενώντας και ενισχύοντας οικονομικά έξι νεοφυείς επιχειρήσεις. Παράλληλα, ενισχύει πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την εκπαίδευση νέων και δημιουργικών ανθρώπων σε θέματα που συνδέονται με την ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους ιδεών.

Η INTERAMERICAN για την κοινωνική επανένταξη των αστέγων

Την πολυετή υποστήριξή της στο ευρύ πρόγραμμα κοινωνικής επανένταξης αστέγων και αντιμετώπισης της φτώχειας, που υλοποιεί η ΜΚΟ «Διογένης», ανανεώνει φέτος η INTERAMERICAN με δέσμη πρωτοβουλιών. Η εταιρεία ήταν και πάλι χορηγός ασφάλισης, για δέκατη συνεχή χρονιά, των μελών της ελληνικής αποστολής της ποδοσφαιρικής ομάδας αστέγων, που συμμετείχε στο παγκόσμιο τουρνουά street soccer. Το Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων, που οργανώνουν τα περιοδικά δρόμου, διεξήχθη στη Γλασκώβη, από 9 έως 16 Ιουλίου. Επίσης, η INTERAMERICAN ήταν χορηγός του Διεθνούς Συνεδρίου Περιοδικών Δρόμου, που φιλοξενήθηκε φέτος τον Ιούνιο (14-16) στην Αθήνα, ενώ συνεχίζει να παρέχει σταθερά σημεία πώλησης του περιοδικού δρόμου «σχεδία» σε διοικητικά γραφεία της, συνεισφέροντας σε ένα εισόδημα υπέρ των αστέγων. Εξ άλλου, από φέτος η εταιρεία ξεκίνησε να χορηγεί υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας της υγείας αστέγων, που παρέχονται από τις ιδιόκτητες υποδομές υγείας που διαθέτει.

Πιο αναλυτικά, η INTERAMERICAN προσέφερε δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση με καλύψεις ζωής και διαρκούς ανικανότητας από ατύχημα, καθώς επίσης καλύψεις ομαδικού ατυχήματος, στο σύνολο των 19 αστέγων που στελέχωσαν την ανδρική και τη γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου και των συνοδών τους στο 14ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων. Είναι αξιοσημείωτο ότι η ελληνική ομάδα κατέκτησε και φέτος, για τρίτη φορά στις έως σήμερα δέκα συμμετοχές της, το κύπελλο fair play (ευ αγωνίζεσθαι) του θεσμού. Στο τουρνουά, στο οποίο συμμετείχαν 64 ομάδες από 54 χώρες, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον πλήθους θεατών που κατέκλυσαν τα γήπεδα που στο αστικό κέντρο της Γλασκώβης, αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά το μήνυμα κατά του ρατσισμού και του κάθε μορφής κοινωνικού αποκλεισμού.

Ένα μήνα νωρίτερα (14-16 Ιουνίου), η εταιρεία είχε υποστηρίξει χορηγικά το “International Network of Street Papers Global Summit” , όπου συγκεντρώθηκαν 120 σύνεδροι από 59 περιοδικά δρόμου 30 χωρών, με οικοδεσπότη το αντίστοιχο ελληνικό περιοδικό «σχεδία». Το συνέδριο, μέσω αυτού του παγκόσμιου εκδοτικού κινήματος υπέρ των αστέγων, ένωσε τις φωνές των εκπροσώπων ενάντια στη φτώχεια. Όσον αφορά στην τακτική κυκλοφορία του περιοδικού «σχεδία», η INTERAMERICAN συνδράμει από το 2014 την ιδέα. Η εταιρεία, πέρα από την οικονομική υποστήριξη, διαθέτει σημεία πώλησης του περιοδικού στα γραφεία της και με την εθελοντική αγορά αντιτύπων από τους εργαζομένους της, έχουν διατεθεί εντός της εταιρικής κοινωνίας κατά τα δύο τελευταία χρόνια 1.292 αντίτυπα. Τα έσοδα από την πώληση της «σχεδίας» συμβάλλουν στην αξιοπρεπή επαγγελματική απασχόληση και επιβίωση των αστέγων, δημιουργώντας εισόδημα και κτίζοντας συνείδηση επαγγελματία, εφ’ όσον το μισό του αντιτίμου κεφαλαιοποιείται για τη συνέχιση της δραστηριότητας.

Ιδιαίτερης αξίας είναι και η χορηγία κλινικών και διαγνωστικών εξετάσεων που παρέχονται , κατά περίπτωση, από φέτος σε άστεγους τους οποίους κατευθύνει η ΜΚΟ «Διογένης». Πάροχος είναι η ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC, κλινική που ανήκει στην INTERAMERICAN, με την εταιρεία να χρηματοδοτεί τις εξετάσεις.

«Το μείζον θέμα των κοινωνικών προβλημάτων, που έχει προκαλέσει η μακρά οικονομική κρίση στις πιο ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού της χώρας μας, βρίσκει στο πρόσωπο και τη δύσκολη ζωή των αστέγων μία κραυγαλέα μαρτυρία κοινωνικής απαξίωσης και αδικίας. Αποτελεί καθήκον και δείγμα υπευθυνότητας της INTERAMERICAN να προσφέρει ουσιαστικά κάθε δυνατή υποστήριξη στην αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων» αναφέρει σχετικά ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας. Η ΜΚΟ «Διογένης», που έχει την ευθύνη του σχεδιασμού και της οργάνωσης των προγραμμάτων και εκδηλώσεων που προαναφέρθηκαν για τους άστεγους, έχει βραβευθεί για το κοινωνικό έργο της από την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας.


Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακές επιστημονικές ανακοινώσεις από το Ιατρείο Σπανίων Νόσων

Με δύο νέες, σημαντικές επιστημονικές ανακοινώσεις, συμμετείχε η ομάδα του Ιατρείου Σπανίων Νόσων του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών στο 54ο Πανελλήνιο Παιδιατρικό Συνέδριο. Οι ανακοινώσεις αφορούσαν σε πρωτοποριακές μεθόδους θεραπείας που εφαρμόστηκαν στο Ιατρείο τον τελευταίο χρόνο με τις οποίες αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία περιστατικά Σπάνιων Νόσων.

Η πρώτη ανακοίνωση αφορούσε στη νέα θεραπεία της υποφωσφατασίας, η οποία εφαρμόστηκε για πρώτη φορά από το Ιατρείο Σπάνιων Νόσων σε νεαρό αγόρι, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Sheffield. Η θεραπεία αποδείχτηκε εξαιρετικά αποτελεσματική καθώς απέτρεψε σοβαρές σκελετικές και άλλες επιπλοκές. Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της θεραπείας, με το νέο πειραματικό φάρμακο «asphotase», συντέλεσαν στην έγκρισή του ως «Oρφανό Φάρμακο» από τον Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA).

Η δεύτερη ανακοίνωση αφορούσε στα αποτελέσματα της εφαρμογής πειραματικού πρωτόκολλου σε νεαρό ασθενή, ο οποίος έπασχε από κληρονομική σπαστική παραπληγία τύπου 5Α. Η συγκεκριμένη θεραπεία εφαρμόστηκε σε συνεργασία με το Γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας και Ιατρικών Ερευνών (INSERM) και αξιολογήθηκε από το Εθνικό Ίδρυμα Νευρολογικών Διαταραχών και Εγκεφαλικών Επεισοδίων (NINDS).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα του Ιατρείου Σπάνιων Νόσων, αφοσιωμένη στη συντονισμένη έρευνα για τις σοβαρές και χρόνιες παθήσεις, μελετά διαρκώς τις σπάνιες μορφές διαβήτη και τις ιδιαιτερότητες της θεραπευτικής προσέγγισής τους.

Οι Σπάνιες Νόσοι είναι κατά κανόνα σοβαρές και χρόνιες, προκαλούν αναπηρίες, ενώ ενδέχεται να απειλήσουν ακόμα και τη ζωή των ασθενών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, στην Ελλάδα, υπολογίζεται πως 1 στους 10 πάσχει από κάποια Σπάνια Νόσο.

Ο Χρήστος Σπ. Μπαρτσόκας, Ομότιμος Καθηγητής Παιδιατρικής και Σύμβουλος του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς η καταξιωμένη ομάδα του Ιατρείου Σπάνιων Νόσων αντιμετώπισε με επιτυχία περιπτώσεις παιδιών που πάσχουν από τα λεγόμενα Σπάνια Νοσήματα. Αισθάνομαι τη βαθιά ανάγκη να ευχαριστήσω τις παιδιάτρους Λένια Αντωνιάδου, Ιωάννα Λαϊνά και Μαργαρίτα Μαρκούρη που επιδεικνύουν διαρκή αφοσίωση στην προσπάθειά μας για ιατρική πρωτοπορία. Πιστοί στη δέσμευση του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, συνεχίζουμε την έρευνα, ώστε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες θεραπευτικές λύσεις».

Το Ιατρείο Σπάνιων Νόσων του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών είναι το πρώτο που ιδρύθηκε στην Ελλάδα. Καλύπτοντας ένα μεγάλο κενό που υπήρχε στη χώρα σχετικά με την περίθαλψη των ατόμων με Σπάνιες Νόσους, το Ιατρείο λειτουργεί με τη συμμετοχή κορυφαίων ιατρών, πολλών παιδιατρικών ειδικοτήτων και υποειδικοτήτων.


20 Ιουλ 2016

Ασφάλειαι Μινέττα: Πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008 με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, με προτεραιότητα στην σταθερή ποιοτικά εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, προχώρησε στην πιστοποίηση κατά ISO 9001:2008. 

Το ISO 9001:2008, είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για την διασφάλιση της ποιότητας. Ορίζει την σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης, ώστε η τελική μορφή των προϊόντων και υπηρεσιών να ικανοποιεί στο μέγιστο τις απαιτήσεις των πελατών.

Οι βασικότερες αρχές του προτύπου είναι:
  • Η πελατοκεντρική του πολιτική, δηλαδή η στόχευση των διεργασιών της εταιρείας στις απαιτήσεις του πελάτη
  • Η εμπλοκή του προσωπικού σε όλα τα στάδια διεργασιών της εταιρείας
  • Η διαρκής βελτίωση των παρεχομένων από την επιχείρηση προϊόντων ή / και υπηρεσιών
Η κυρία Μ. Καλδέλη, υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστικής δήλωσε σχετικά: «Η ΜΙΝΕΤΤΑ ασφαλιστική, έχοντας ως γνώμονα την ικανοποίηση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, όπως και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και διαδικασιών της, προχώρησε στις ενέργειες για την πιστοποίηση της κατά ISO 9001:2008. Η εταιρεία μας συνεχίζει να προσφέρει προγράμματα προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες με σταθερά ποιοτική εξυπηρέτηση».