4 Απρ 2017
Γιατί η διακοπή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου δεν είναι λύση...
Ανήκετε μήπως και εσείς στην κατηγορία των ανθρώπων που πλέον τρέμουν την ημέρα που ξέρουν ότι πρέπει να πληρωθεί το ασφάλιστρό τους;
Δυστυχώς, δεν είστε οι μόνοι. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που έχουν μεγάλες δυσκολίες, λόγω της οικονομικής κατάστασης, να πληρώσουν την ασφάλειά τους. Δεν έχει σημασία ποια είναι αυτή... σπιτιού, υγείας, όλες πλέον προκαλούν άγχος και κινδυνεύουν να μείνουν απλήρωτες. Ακόμα και αυτή του αυτοκινήτου, που είναι υποχρεωτική από τον νόμο, μπορεί να κινδυνεύει, αν δεν υπάρχουν χρήματα τη συγκεκριμένη στιγμή.
Όταν αντιμετωπίζουμε οικονομικές δυσκολίες, η πρώτη μας σκέψη και κίνηση είναι να κόψουμε αυτά που θεωρούμε ότι είναι περιττά. Και είναι λογικό. Οι διαφόρων ειδών ασφαλίσεις όμως, έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που μερικές φορές μας μπερδεύει και μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είναι «άχρηστες»: Δεν βλέπουμε την πρακτική τους εφαρμογή, παρά μόνο αν μας συμβεί κάτι. Αν είμαστε τυχεροί, αυτό μπορεί να μην γίνει και ποτέ, οπότε εύκολα κάποιος θα μπορούσε να πει ότι «τσάμπα πλήρωνε τόσα χρόνια»... Αν όμως συμβεί κάτι; Τι θα γίνει στη μία αυτή περίπτωση που κάτι πάει στραβά και τις χρειαστούμε;
Αν πέσουμε λοιπόν στην παγίδα να αποφασίσουμε ότι η ασφάλεια υγείας ή η ασφάλεια σπιτιού θα περιλαμβάνονται σε αυτά που θα κόψουμε εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, εφόσον δεν μπορούμε πλέον να πληρώνουμε τα ασφάλιστρα, τότε μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτούμε. Αν τις διακόψουμε και μετά συμβεί το «κακό», θα βρεθούμε ξεκρέμαστοι και -κυρίως- ο λογαριασμός θα είναι πολύ μεγαλύτερος, σε σχέση με αυτό που θα πληρώναμε αν εξακολουθούσαμε να είμαστε ασφαλισμένοι.
Ωραία, θα πείτε, δεν την κόβουμε. Τι κάνουμε όμως που δεν μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στο ασφάλιστρο;
Λύσεις ευτυχώς υπάρχουν, καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες λειτουργούν στην ίδια πραγματικότητα με εμάς και έχουν προβλέψει την πιθανότητα κάποιος να δυσκολεύεται. Γι’αυτό και προσφέρουν διάφορες διευκολύνσεις, για τις οποίες μπορούμε να ενημερωθούμε μέσω του ασφαλιστικού μας διαμεσολαβητή.
Για παράδειγμα, μπορούμε να εξετάσουμε την αλλαγή του προγράμματός μας. Είτε μπορούμε να το προσαρμόσουμε, αφαιρώντας κάποιες από τις καλύψεις που είχαμε προσθέσει, είτε να πάμε σε κάποιο «μικρότερο», που μας καλύπτει μεν, έχει μικρότερο ασφάλιστρο δε. Επίσης, μια ακόμα λύση είναι η αλλαγή συχνότητας της δόσης μας. Στις περισσότερες περιπτώσεις μπορούμε να προσαρμόσουμε το ποσό που δίνουμε, αλλάζοντας το κάθε πότε το δίνουμε (δόση μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνιαία ή ετήσια). Ως έσχατη λύση, αν δεν έχουμε σχεδόν καμία δυνατότητα να καταβάλουμε καμία δόση, θα πρέπει να ρωτήσουμε τον ασφαλιστή μας αν υπάρχει η επιλογή του να «παγώσουμε» για λίγο το συμβόλαιό μας, μέχρι να μπορέσουμε να σταθούμε ξανά στα πόδια μας, χωρίς όμως να χάσουμε τα προνόμια που ήδη έχουμε σαν παλιοί πελάτες.
Η διακοπή της ασφάλειας μας δεν είναι λύση...η προσαρμογή της όμως είναι. Με συνεννόηση και καλή επικοινωνία, μπορεί να βρεθεί η κατάλληλη λύση για όλους μας, χωρίς να είναι ανάγκη να φτάνουμε στα άκρα.
(Πηγή: As-milisoume.gr)
AXA: Νέες επιλογές ασφάλισης αυτοκινήτου με μειώσεις στα ασφάλιστρα
Μακρόπνοη στρατηγική ώστε να γίνει η AXA μια Εταιρεία συνοδοιπόρος του πελάτη, προσφορά αξίας προς τους καταναλωτές και συνεχής ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης τους με την AXA, αποτελούν τους άξονες πάνω στους οποίους η Εταιρεία δρομολόγησε μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες για τους ασφαλισμένους της στο αυτοκίνητο.
Η AXA θα προσφέρει πλέον 10% μειωμένο κόστος στην ασφάλιση αυτοκινήτου για όσους πελάτες πληρώνουν την ασφάλισή τους σε ετήσια βάση, επιπλέον μείωση 4% - 6% σε περιοχές της Αθήνας και 3% - 5% σε συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας (www.axa.gr/el/autokinito/car-calculator/). Αυτά σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες να καταβάλουν τα ασφάλιστρα σε 12 άτοκες δόσεις, να λαμβάνουν και να εξαργυρώνουν Bonus πόντους (μέσω της συνεργασίας που έχει η ΑΧΑ με την Alpha Bank, 4 Bonus πόντοι για κάθε 1 €) ενδυναμώνουν σημαντικά την πρόταση της AXA στον τομέα αυτοκινήτου.
Στο ίδιο πλαίσιο στρατηγικών προτεραιοτήτων η Εταιρεία διευρύνει την επιτυχημένη υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που έχει θέσει στη διάθεση των ασφαλισμένων από τον Σεπτέμβριο του 2015. Η υπηρεσία που προέβλεπε μέχρι σήμερα μείωση 20% στο ετήσιο ασφάλιστρο όταν οι καταναλωτές οδηγούν έως 5.000 χιλιόμετρα / έτος, πλέον θα περιλαμβάνει και νέα κλίμακα η οποία θα προσφέρει μείωση 10% στο ετήσιο ποσό ασφάλισης για τους οδηγούς που διανύουν 5.000 – 7.500 χιλιόμετρα.
«Στόχος μας είναι να αποτελούμε μια Εταιρεία συνοδοιπόρο του πελάτη προσφέροντας ολοκληρωμένη προστασίας και όχι απλώς μια Εταιρεία που αποζημιώνει. Αναλύουμε τις συνήθειες και τις ανάγκες των καταναλωτών και βάσει αυτών κινούμαστε σε στοχευμένες μειώσεις που καθιστούν την AXA ακόμα πιο ανταγωνιστική χωρίς να υπονομεύουν το κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών που θέλουμε να διατηρούμε» ανέφερε ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας της AXA, Μπάμπης Αναστασιάδης.
Η ολοκληρωμένη προστασία της AXA και η μακροχρόνια επένδυση ώστε να είναι η Εταιρεία συνοδοιπόρος των πελατών και στον τομέα του αυτοκινήτου, έχει δρομολογήσει μοναδικές ενέργειες στην ελληνική αγορά.
- Πρόληψη: το μοναδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης «AXA – Driving Academy» για νέους οδηγούς 18 – 25 ετών με έκπτωση στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο όσων το παρακολουθήσουν.
- Ασφάλιση: ανταγωνιστικό κόστος ασφάλισης, κάλυψη ζημιών του ασφαλισμένου οχήματος μετά από κακόβουλες ενέργειες, στο μεσαίο πακέτο καλύψεων (Extra) χωρίς να απαιτείται η κάλυψη Μικτής Ασφάλισης, πρόγραμμα τιμολόγησης βάσει χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», πρόγραμμα επιβράβευσης πιστών πελατών «Όσο χτίζω, κερδίζω».
- Αποζημίωση: γρήγορη αποζημίωση με τη βοήθεια της ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης (remote assessment) και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του διευρυμένου δικτύου συνεργαζόμενων Συνεργείων της AXA.
3 Απρ 2017
Εθνική Ασφαλιστική: Μεγάλος Χορηγός στο «No Finish Line Athens»
3.4.17
Αγώνας δρόμου, Εθνική Ασφαλιστική, Ένωση «Μαζί για το παιδί», Μεγάλος Χορηγός, Συμμετοχή, No Finish Line Athens
No comments
Η Εθνική Ασφαλιστική αναλαμβάνει το ρόλο του Μεγάλου Χορηγού στο Ευ αγωνίζεσθαι. O αθλητισμός τίθεται στην υπηρεσία των παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη, με το «Νο Finish Line Αthens» να δίνει το σήμα της εκκίνησης.
Σε έναν αγώνα που θα διαρκέσει από τις 26/4/2017 έως τις 30/4/2017, η μεγαλύτερη ασφαλιστική Εταιρία της χώρας, με κέντρο το άνθρωπο, θα είναι εκεί για να στηρίξει τους δρομείς και τον σκοπό τους.
Οι δρομείς μπορούν να τρέξουν όσο θέλουν, όποια στιγμή μέσα στη διάρκεια της διοργάνωσης το επιθυμούν και όσες φορές το επιθυμούν. Σκοπός είναι, οι συμμετέχοντες να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα. Κάθε χιλιόμετρο θα αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο ποσό και τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα αποδοθούν στο «Μαζί για το παιδί». Τα χρήματα θα διατεθούν τελικώς σε άπορες οικογένειες με ανήλικα παιδιά. Το Μαζί για το Παιδί είναι μία Ένωση 10 Ιδρυμάτων που ιδρύθηκε πριν από 20 χρόνια και βοηθά παιδιά που έχουν ανάγκη.
Σε έναν αγώνα που θα διαρκέσει από τις 26/4/2017 έως τις 30/4/2017, η μεγαλύτερη ασφαλιστική Εταιρία της χώρας, με κέντρο το άνθρωπο, θα είναι εκεί για να στηρίξει τους δρομείς και τον σκοπό τους.
Οι δρομείς μπορούν να τρέξουν όσο θέλουν, όποια στιγμή μέσα στη διάρκεια της διοργάνωσης το επιθυμούν και όσες φορές το επιθυμούν. Σκοπός είναι, οι συμμετέχοντες να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα. Κάθε χιλιόμετρο θα αντιστοιχεί σε ένα συγκεκριμένο ποσό και τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα αποδοθούν στο «Μαζί για το παιδί». Τα χρήματα θα διατεθούν τελικώς σε άπορες οικογένειες με ανήλικα παιδιά. Το Μαζί για το Παιδί είναι μία Ένωση 10 Ιδρυμάτων που ιδρύθηκε πριν από 20 χρόνια και βοηθά παιδιά που έχουν ανάγκη.
Στην συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, για την αναγγελία της διοργάνωσης έδωσαν το «παρών» ο «χρυσός» Ολυμπιονίκης, Νικόλας Κακλαμανάκης, ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Σπύρος Καπράλος, η αντιπρόεδρος «Μαζί για το Παιδί», Αλεξάνδρα Μαρτίνου, ο εκπρόσωπος της Sportingbet, Γιάννης Καποδίστριας, ο γενικός διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής Γιώργος Ζαφείρης, ο εκπρόσωπος του ΚΠΝΣ, Πάνος Βαζαίος και ο διοργανωτής και εμπνευστής του ΝFL στην Ελλάδα, Γιάννης Νικολάου, ενώ παραβρέθηκε και ο 5ος Ολυμπιονίκης της ιστιοπλοΐας στο Ρίο, Βύρων Κοκκαλάνης.
Στη διάρκεια του πενθημέρου θα πραγματοποιηθεί αγώνας 90 συνεχόμενων ωρών, στον οποίο μπορεί οποιοσδήποτε να λάβει μέρος με κόστος συμμετοχής 5 ευρώ (τα παιδιά κάτω των 6 ετών συμμετέχουν δωρεάν) και να τρέξει ή να περπατήσει όσες φορές θέλει, όποιες ώρες στη διάρκεια της ημέρας θέλει. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί και ένας αγώνας 24 ωρών, το Σάββατο 29 Απριλίου, το κόστος συμμετοχής του οποίου είναι 10 ευρώ.
Οι εγγραφές στο No Finish Line Athens ξεκίνησαν ήδη ηλεκτρονικά και ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δηλώσει ατομική συμμετοχή στο http://hermes-events.org/view/event=27 , ενώ για ομαδικές εγγραφές και για δημιουργία ομάδας, θα πρέπει να αποσταλεί γραπτό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση mary@nflathens.com.
Δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα έχουν όλοι, ανεξαρτήτου ηλικίας και φυσικής κατάστασης.
Pit Stop στη Γέφυρα: Με σημαντικές ελλείψεις σε συντήρηση τα περισσότερα οχήματα!
3.4.17
Αυτοκίνητο, έλεγχος, Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, ΙΟΑΣ, Οδική Ασφάλεια, Συντήρηση, Pit-Stop στη Γέφυρα
No comments
Στο πλαίσιο του "Pit-Stop στη Γέφυρα" (22&23 Μαρτίου),που πραγματοποίησε το ΙΟΑΣ σε συνεργασία με τη Mazi-gefyra, κατά τη διάρκεια της 10ης Πανελλαδικής Εβδομάδας Οδικής Ασφάλειας, ανακοινώθηκαν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αποτελέσματα έρευνας για την ελλιπή συντήρηση των οχημάτων, που διεξήχθη σε 120 συνεργεία της Πάτρας και της Ναυπακτίας.
Πέρα από τις άλλες συνέργειές τους, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» ενεργοποιούνται τα τελευταία χρόνια στην κατεύθυνση της ενημέρωσης των πολιτών για τους κινδύνους που προέρχονται από την κυκλοφορία ελλιπώς συντηρημένων αυτοκινήτων.
Πέρα από τις άλλες συνέργειές τους, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» ενεργοποιούνται τα τελευταία χρόνια στην κατεύθυνση της ενημέρωσης των πολιτών για τους κινδύνους που προέρχονται από την κυκλοφορία ελλιπώς συντηρημένων αυτοκινήτων.
Η Περιφερειακή Διοίκηση Αστυνομίας/Τροχαίας και τα τοπικά σωματεία επισκευαστών αυτοκινήτων, αποτελούν τους σταθερούς συνοδοιπόρους τους σε μία μεγάλη συμπαράταξη φορέων της Δυτικής Ελλάδας για την ανάσχεση των συγκεκριμένων επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στην οδική ασφάλεια.
Κεντρική ετήσια εκδήλωση της κοινής εκστρατείας είναι το «Pit-Stop στη Γέφυρα», που συνδυάζεται με πρόσκληση προς τους οδηγούς για μία στάση στο ανατολικό πάρκινγκ (δίπλα στον σταθμό διοδίων του Αντιρρίου) και δωρεάν έλεγχο από μηχανικούς που εκπροσωπούν τα συνεργαζόμενα σωματεία και παραδίδουν στους οδηγούς έντυπο με τις παρατηρήσεις τους.
Το Pit-Stop του 2017 (22&23 Μαρτίου), εκτός από τη μνημόνευση της επετείου της απώλειας του Πάνου Μυλωνά (22/3 – Περιφερειακή Ημέρα Οδικής Ασφάλειας Δυτικής Ελλάδας), συνδυάστηκε και με την ανακοίνωση αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήχθη σε 120 συνεργεία της Πάτρας και της Ναυπακτίας, τα οποία εμφανίζονται στο ακόλουθο βίντεο:
Αναλυτικά τα Αποτελέσματα της Έρευνας Καταλληλότητας Κυκλοφορούντων Αυτοκινήτων:
Σε ενδιαφέρουν:
- Ασφάλισε το αυτοκίνητο στην Αττική από 68€/εξάμηνο!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
- Ασφάλισε το αυτοκίνητο στην Αττική από 68€/εξάμηνο!
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!
2 Απρ 2017
Τροχαίο Survivor: Τους μετέφεραν σαν... πρόβατα, χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας! [photos+Video]
2.4.17
Ειρήνη Κολιδά, Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης, Μαχητές, Μέτρα ασφαλείας, Τραυματισμός, Τροχαίο Survivor, Survivor Greece
No comments
Το τροχαίο που συνέβη πριν λίγες ημέρες στον Άγιο Δομίνικο με παίκτες από την ομάδα των Μαχητών, σόκαρε αρκετούς φανατικούς (και μη) του Survivor και έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις.
Εκείνο όμως που κανείς δεν στάθηκε μέχρι τώρα, είναι η παντελής έλλειψη μέτρων προστασίας και η χωρίς καμία ασφάλεια μεταφορά των παικτών στην καρότσα ενός φορτηγού.
Ίσως αυτός να ήταν και ένας από τους λόγους που το κανάλι δεν έδειξε κανένα πλάνο από το σημείο του τροχαίου ατυχήματος.
Η είδηση του τροχαίου που συνέβη στον Άγιο Δομίνικο με αποτέλεσμα τον αρκετά σοβαρό τραυματισμό δύο παικτών από την ομάδα των Μαχητών, έσκασε σαν βόμβα.
Η ευθύνη ωστόσο που βαραίνει την παραγωγή και όλους τους υπεύθυνους του παιχνιδιού είναι πολύ μεγάλη. Ίσως αυτό να δικαιολογεί και την ενοχική στάση τους στην συνέχεια.
Φωτογραφίες από το σημείο που έγινε η μετωπική:
Όπως και να το δει κάποιος, είναι από απαράδεκτο έως και εγκληματικό το γεγονός ότι η παραγωγή μεταφέρει όλο αυτό το διάστημα τους παίκτες στην καρότσα ενός φορτηγού με μια μεταλλική κατασκευή-κλωβό, χωρίς καν να είναι τοποθετημένο αφρώδες υλικό στα μεταλλικά μέρη, με την προστασία να είναι... ανύπαρκτη!
Στις φωτογραφίες γίνεται άμεσα αντιληπτή η παντελής απουσία μέτρων ασφαλείας, καθώς στην συγκεκριμένη καρότσα αρκεί μόνο να γίνει ένα φρενάρισμα πανικού ή ένας απότομος ελιγμός και τα άτομα που βρίσκονται μέσα θα κοπανηθούν μεταξύ τους και πάνω στα σίδερα σαν σακιά. Για να μη μιλήσουμε για τα πιο ακραία παραδείγματα του τρακαρίσματος (όπως και έγινε) ή του ντελαπαρίσματος και τι συνέπειες μπορεί να είχε.
Είναι βέβαιο ότι εάν η μεταφορά των παικτών γινόταν με κανονικό βανάκι (κλούβα) και κανονικά καθίσματα ή με mini-bus, και εφόσον φορούσαν όλοι ζώνες, στο τροχαίο αυτό δεν θα είχε κανείς τους την παραμικρή γρατζουνιά!
Όπως φαίνεται και από το παρακάτω βίντεο οι παίκτες στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα όπως πήγαιναν προς το αεροδρόμιο, μεταφέρθηκαν με Vip Vans (χωρίς ωστόσο να φοράνε ζώνες ασφαλείας), όπου στο κάθε ένα επέβαινε μόνο ένας παίκτης! Παρατηρήστε τώρα στο άλλο άκρο πως "τσιγκουνεύτηκαν" σε ένα νησί με αρκετούς κινδύνους να εξασφαλίσουν 2 βαν ή ένα mini bus για κάθε ομάδα να τους μεταφέρει με ασφάλεια.
Εκείνο όμως που κανείς δεν στάθηκε μέχρι τώρα, είναι η παντελής έλλειψη μέτρων προστασίας και η χωρίς καμία ασφάλεια μεταφορά των παικτών στην καρότσα ενός φορτηγού.
Ίσως αυτός να ήταν και ένας από τους λόγους που το κανάλι δεν έδειξε κανένα πλάνο από το σημείο του τροχαίου ατυχήματος.
Η είδηση του τροχαίου που συνέβη στον Άγιο Δομίνικο με αποτέλεσμα τον αρκετά σοβαρό τραυματισμό δύο παικτών από την ομάδα των Μαχητών, έσκασε σαν βόμβα.
Ο Σάκης Τανιμανίδης στο επεισόδιο που ακολούθησε το βράδυ της Πέμπτης ανακοίνωσε τι ακριβώς συνέβη και έπειτα οι Μαχητές αποκάλυψαν με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το σκηνικό…
Η ευθύνη ωστόσο που βαραίνει την παραγωγή και όλους τους υπεύθυνους του παιχνιδιού είναι πολύ μεγάλη. Ίσως αυτό να δικαιολογεί και την ενοχική στάση τους στην συνέχεια.
Φωτογραφίες από το σημείο που έγινε η μετωπική:
Όπως και να το δει κάποιος, είναι από απαράδεκτο έως και εγκληματικό το γεγονός ότι η παραγωγή μεταφέρει όλο αυτό το διάστημα τους παίκτες στην καρότσα ενός φορτηγού με μια μεταλλική κατασκευή-κλωβό, χωρίς καν να είναι τοποθετημένο αφρώδες υλικό στα μεταλλικά μέρη, με την προστασία να είναι... ανύπαρκτη!
Στις φωτογραφίες γίνεται άμεσα αντιληπτή η παντελής απουσία μέτρων ασφαλείας, καθώς στην συγκεκριμένη καρότσα αρκεί μόνο να γίνει ένα φρενάρισμα πανικού ή ένας απότομος ελιγμός και τα άτομα που βρίσκονται μέσα θα κοπανηθούν μεταξύ τους και πάνω στα σίδερα σαν σακιά. Για να μη μιλήσουμε για τα πιο ακραία παραδείγματα του τρακαρίσματος (όπως και έγινε) ή του ντελαπαρίσματος και τι συνέπειες μπορεί να είχε.
Είναι βέβαιο ότι εάν η μεταφορά των παικτών γινόταν με κανονικό βανάκι (κλούβα) και κανονικά καθίσματα ή με mini-bus, και εφόσον φορούσαν όλοι ζώνες, στο τροχαίο αυτό δεν θα είχε κανείς τους την παραμικρή γρατζουνιά!
Όπως φαίνεται και από το παρακάτω βίντεο οι παίκτες στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα όπως πήγαιναν προς το αεροδρόμιο, μεταφέρθηκαν με Vip Vans (χωρίς ωστόσο να φοράνε ζώνες ασφαλείας), όπου στο κάθε ένα επέβαινε μόνο ένας παίκτης! Παρατηρήστε τώρα στο άλλο άκρο πως "τσιγκουνεύτηκαν" σε ένα νησί με αρκετούς κινδύνους να εξασφαλίσουν 2 βαν ή ένα mini bus για κάθε ομάδα να τους μεταφέρει με ασφάλεια.
Στο "βανάκι" που συνέβη το τροχαίο επέβαιναν οι παίκτες των Μαχητών, εκτός από δύο, τον Πάνο και τον Κώστα που είχαν επιβιβαστεί σε άλλο αυτοκίνητο προκειμένου να πάνε στο νοσοκομείο για να φροντίσουν τραύματά τους που είχαν από τα αγωνίσματα.
Οι παίκτες που επέβαιναν στο φορτηγό στην πλειοψηφία τους τραυματίστηκαν ελαφρά, καθώς σχεδόν όλοι τους είχαν μώλωπες και είχαν τρανταχτεί, ενώ πιο σοβαροί ήταν οι τραυματισμοί της Ειρήνης Κολιδά που έσπασε δύο πλευρά και του Μάριου Πρίαμου Ιωαννίδη ο οποίος τραυματίστηκε στην κλείδα και στα πλευρά.
Εκείνο που θα πρέπει να συγκρατήσουμε από αυτό το τροχαίο, είναι ότι μπορεί να βρίσκονται σε ένα νησί χωρίς μεγάλη κυκλοφορία οχημάτων, να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι, αλλά οι κίνδυνοι ούτε είναι παιχνίδι ούτε πάνε διακοπές, αλλά αντίθετα εξακολουθούν να υπάρχουν ανά πάσα στιγμή.
Κάτι άλλωστε που θα πρέπει να έχουμε υπόψη και για τα δικά μας νησιά την καλοκαιρινή περίοδο που πλησιάζει...!
Εκείνο που θα πρέπει να συγκρατήσουμε από αυτό το τροχαίο, είναι ότι μπορεί να βρίσκονται σε ένα νησί χωρίς μεγάλη κυκλοφορία οχημάτων, να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι, αλλά οι κίνδυνοι ούτε είναι παιχνίδι ούτε πάνε διακοπές, αλλά αντίθετα εξακολουθούν να υπάρχουν ανά πάσα στιγμή.
Κάτι άλλωστε που θα πρέπει να έχουμε υπόψη και για τα δικά μας νησιά την καλοκαιρινή περίοδο που πλησιάζει...!
31 Μαρ 2017
INTERLIFE Magazine: Τεύχος Μαρτίου 2017
Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Μάρτιο 2017 είναι διαθέσιμη online.
Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
- Editorial: Το μαρτύριο της σταγόνας
- Ετήσια Συνέντευξη Τύπου της INTERLIFE
- Συνεργασία με την ARAG
- Υψηλές αποδόσεις από το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Χορηγία στην ΕΕΔΕ
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Ημέρα Καριέρας 2017
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η INTERLIFE υποστηρίζει την "ΑΧΤΙΔΑ"
- Κοπή Πίτας INTERLIFE - Θεσσαλονίκη
- Σοκαριστικά τα στοιχεία για τα τροχαία στην Ελλάδα
- Παραγωγή Ασφαλίστρων 2016
Μαθητές δίνουν την επιχειρηματική τους…. ενέργεια στον Τουρισμό
31.3.17
3S, Εικονική Επιχείρηση, Μαθητές, Νεανική επιχειρηματικότητα, Τουρισμός, METLIFE, School Synergy Snack
No comments
Την δική της συμβολή στον Τουρισμό προσέφερε η Εικονική Μαθητική Επιχείρηση «3S» με την δημιουργία του προϊόντος της «school synergy snack», στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Πρόκειται για καινοτόμα snacks με συστατικά που παράγονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με σκοπό την τουριστική προβολή των περιοχών αυτών. Ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ξεκινάει με την παραγωγή μια γλυκιάς μπάρας δημητριακών με συστατικά από την Αττική γη, με ιδιαίτερη έμφαση στην ελιά.
H επιχειρηματική ιδέα γεννήθηκε από μαθητές του 1oυ ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας σε συνεργασία με το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου αλλά και του 6ου Γυμνασίου Ν. Ηρακλείου με την πολύτιμη καθοδήγηση που έλαβαν μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Κατά την διάρκεια αυτού, οι μαθητές παρακολούθησαν δωρεάν σεμινάρια από τους εθελοντές-εκπαιδευτές της MetLife, Δημήτρη Μαντάκο και Γιώργο Μπουλούκο, ώστε να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις αλλά και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους. Αρωγοί επίσης βρέθηκαν στο πλάι των μαθητών οι καθηγητές τους, Ειρήνη Καϊμακάμη από το ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και Έφη Χρυσού από το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου.
Γενικότερα, η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην προσπάθεια του ΣΕΝ να ενθαρρύνει τους νέους να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife με σύμμαχο τους 350 εθελοντές της, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές.
Η ενέργεια – πρωτοβουλία υπάγεται στο πρόγραμμα Life Changer της MetLife το οποίο εντάσσεται στο ευρύτερο CSR πρόγραμμα της εταιρείας We Care, την ενοποιημένη πλατφόρμα των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.
Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication and Marketing της MetLife δήλωσε: «Η ενασχόληση της νέας γενιάς με την επιχειρηματικότητα ανοίγει έναν ορίζοντα στην ανάπτυξη start up εταιρειών και επομένως δίνει την δυνατότητα σε μαθητές να έχουν από νεαρή ηλικία εφόδια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την μελλοντική τους αποκατάσταση. Η MetLIfe σε συνεργασία με το MetLIfe Foundation και με την πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών της και των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βρίσκεται πίσω από κάθε προσπάθεια ενίσχυσης των νέων προβάλλοντας τις καινοτόμες ιδέες και στηρίζοντας τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες».
30 Μαρ 2017
Τροχαίο στον Άγιο Δομίνικο με παίκτες του Survivor!
30.3.17
Άγιος Δομίνικος, Ανακοίνωση, Ειρήνη Κολιδά, Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης, Παίκτες, ΣΚΑΪ, Τραυματισμός, Survivor
No comments
Τροχαίο ατύχημα με αποτέλεσμα τον τραυματισμό παικτών της ομάδας των Μαχητών σημειώθηκε στον Άγιο Δομίνικο. Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ και η εταιρεία παραγωγής του Survivor εξέδωσαν σχετική ανακοίνωση για το συμβάν:
"Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ και η εταιρία παραγωγής του Survivor ΑCUNMEDYA A.E οφείλουν να ενημερώσουν για τα ακόλουθα συμβάντα, τις οικογένειες και τους φίλους των παικτών καθώς και τους τηλεθεατές που έχουν αγαπήσει το SURVIVOR και παρακολουθούν την ζωή και την πορεία των συμμετεχόντων, μέσα από τα επεισόδια της εκπομπής.
Ένα τροχαίο ατύχημα προκάλεσε ελαφρείς τραυματισμούς σε παίκτες της ομάδας των Μαχητών, οι οποίοι δεν διατρέχουν κανέναν απολύτως κίνδυνο.
Συγκεκριμένα, ένα αυτοκίνητο σε προσπάθεια αποφυγής σύγκρουσης, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε με το φορτηγό βαν που μετέφερε τους παίκτες της ομάδας των Μαχητών. Το τροχαίο συνέβη κατά την επιστροφή τους από το χώρο της διεξαγωγής του αγωνίσματος, με κατεύθυνση προς την παραλία" αναφέρει η ανακοίνωση και συνεχίζει:
"Όλοι οι παίκτες που επέβαιναν στο βαν, μεταφέρθηκαν άμεσα με ασθενοφόρα για όλες τις ιατρικές εξετάσεις στο νοσοκομείο της περιοχής, έχοντας δίπλα τους επίσης το ιατρικό προσωπικό της Παραγωγής και το σύνολο των αρμοδίων της παραγωγής της εκπομπής.
Οι ιατρικές γνωματεύσεις, καθιστούν δυνατή την επιστροφή των παικτών στην καθημερινότητά τους, με εξαίρεση την περίπτωση δύο συμμετεχόντων- Ειρήνη Κολιδά, Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης-, οι οποίοι θα χρειασθούν περαιτέρω νοσηλεία προκειμένου να αναρρώσουν πλήρως.
Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ενημερώσουν οι ίδιοι τηλεφωνικά τα συγγενικά τους πρόσωπα για την κατάστασή τους.
Στο σημερινό επεισόδιο, οι τηλεθεατές θα ενημερωθούν για το ατύχημα από τον παρουσιαστή Σάκη Τανιμανίδη, και οι ίδιοι οι Μαχητές, θα εξιστορήσουν τα γεγονότα, όπως τα έζησαν και θα αποκαλύψουν πώς σκοπεύουν να συνεχίσουν στο μέλλον".
Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, οι δύο τραυματίες είναι ελαφρά μεν, αλλά χωρίς τη δυνατότητα να επιστρέψουν στις καθημερινές τους δραστηριότητες καθώς ο Μάριος Ιωαννίδης έχει τραυματιστεί ελαφρά στον αυχένα και η Ειρήνη Κολιδά στα πλευρά.
Περισσότερες αναφορές σχετικά με τις εξελίξεις, τις ανατροπές και την πορεία του παιχνιδιού, θα γίνουν επίσης απόψε, παρουσία και των δύο ομάδων.
Υψηλές αποδόσεις από το Αμοιβαίο Κεφάλαιο της INTERLIFE
Σε υψηλές αποδόσεις κινείται το Αμοιβαίο Κεφάλαιο της INTERLIFE Ασφαλιστικής INTERLIFE ΜΙΚΤΟ, παρά το γενικότερο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον. Το ΑΚ διαχειρίζεται από το 2009 η ALPHA TRUST.
Η σωρευτική απόδοση του Αμοιβαίου Κεφαλαίου INTERLIFE ΜΙΚΤΟ ήταν για την περίοδο 29/02/2016 - 28/02/2017 (ένα έτος) 18,84%, και για την πενταετία 29/02/2012 - 28/02/2017 έφτασε το 49,01% ενώ σύμφωνα με την αποτίμησή του στις 09/01/2017 το Ενεργητικό του ήταν 9.941.215,28, με την ποσοστιαία μεταβολή από 01/01/2017 να φθάνει το 1,62%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απόδοση της πενταετίας τοποθετεί το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE ΜΙΚΤΟ στη 10η θέση σε ποσοστιαία απόδοση επί συνόλου 29 ΑΚ - στοιχεία 31/12/2016.
Σκοπός του Αμοιβαίου Κεφαλαίου INTERLIFE ΜΙΚΤΟ είναι η επίτευξη της υψηλότερης δυνατής απόδοσης για τον μεριδιούχο από υπεραξία και εισόδημα, σε συνδυασμό με την ανάληψη μέτριου επενδυτικού κινδύνου.
Για την πραγματοποίηση του επενδυτικού του σκοπού, το ενεργητικό του ΑΚ επενδύεται μέσω ευέλικτης στρατηγικής σε προσεκτικά επιλεγμένες και αξιολογημένες εισηγμένες μετοχές, επιλεγμένες ομολογίες καθώς και σε καταθέσεις και μέσα χρηματαγοράς.
73χρονος πουλούσε πινακίδες κυκλοφορίας μέσω διαδικτύου!
30.3.17
Απάτη, Διαδίκτυο, Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Ελληνική Αστυνομία, πινακίδες κυκλοφορίας, Πώληση
No comments
Δικογραφία σε βάρος 73χρονου σχηματίστηκε από την αστυνομία, με την κατηγορία ότι πουλούσε πινακίδες κυκλοφορίας οχημάτων μέσω ιστοσελίδας αγοραπωλησιών.
Για τη διερεύνηση της υπόθεσης αξιοποιήθηκαν στοιχεία των γερμανικών Αρχών, σύμφωνα με τα οποία χρήστης ιστοσελίδας αγοραπωλησιών διέθετε προς πώληση, μέσω αγγελίας, πινακίδα κυκλοφορίας οχήματος, που έχει εκδοθεί από τις ελληνικές Αρχές.
Ακολούθησε έρευνα και μετά από ανάλυση των δεδομένων - στοιχείων της υπόθεσης και επικοινωνίας με τη διαχειρίστρια εταιρεία της ιστοσελίδας, ταυτοποιήθηκε η εμπλοκή του 73χρονου στην υπόθεση.
Παράλληλα εντοπίσθηκαν αγγελίες που αφορούσαν στην πώληση ακόμη πέντε πινακίδων κυκλοφορίας, από τις οποίες η μία είχε εκδοθεί στο όνομα του δράστη και είχε δηλωθεί από τον ίδιο ως κλαπείσα-απολεσθεσα.
Τα στοιχεία αυτά τέθηκαν υπόψη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, η οποία παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκε έρευνα στο σπίτι του 73χρονου, σε περιοχή της Αττικής, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν (37) πινακίδες οχημάτων, (10) αυτοκόλλητα σήματα ΚΤΕΟ, ευρωπαϊκό σήμα – αυτοκόλλητο και (3) σκληροί δίσκοι.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε υποβλήθηκε στην αρμόδια Εισαγγελική αρχή.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)