>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

19 Οκτ 2017

INTERAMERICAN: Κοντά στον “ΔΙΟΓΕΝΗ” για το “Γκολ στη Φτώχεια” και τη “σχεδία”

Έχοντας στις βασικές προτεραιότητες του σχεδίου κοινωνικών πρωτοβουλιών “Πράξεις Ζωής” την αντιμετώπιση της φτώχειας και της περιθωριοποίησης, η INTERAMERICAN συνεχίζει τη σταθερή συνεργασία της με τη ΜΚΟ “Διογένης”. 

Η εταιρεία υποστήριξε και φέτος, για ενδέκατη χρονιά, με χορηγία ασφάλισης την αποστολή της ελληνικής ποδοσφαιρικής ομάδας στο 15ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων, που διεξήχθη από τις 29 Αυγούστου έως τις 5 Σεπτεμβρίου στο Όσλο Νορβηγίας. Παράλληλα η INTERAMERICAN, έχοντας αγκαλιάσει από το 2014 την ιδέα κοινωνικής επιχειρηματικότητας με το περιοδικό δρόμου “σχεδία”, παρέχει κάθε μήνα σημεία πώλησης στα γραφεία της, όπου οι πωλητές -άστεγοι και άποροι- διαθέτουν αντίτυπα στους εργαζομένους της.

Το φετινό, διπλό τουρνουά street soccer στο Όσλο, συγκέντρωσε τη συμμετοχή 72 ομάδων (48 στο ανδρικό και 24 στο γυναικείο), που εκπροσώπησαν περισσότερες από 50 χώρες. Η ελληνική ομάδα κατέκτησε για τρίτη φορά τη διάκριση του “ευ αγωνίζεσθαι” σε συλλογικό επίπεδο, ενώ ανάλογη ατομική διάκριση απέσπασε και μέλος της ομάδας, σε σύνολο 500 και πλέον ποδοσφαιριστών. Η INTERAMERICAN κάλυψε δωρεάν με ταξιδιωτική ασφάλιση (ζωής, διαρκούς ανικανότητας από ατύχημα και ομαδικού ατυχήματος) τα 16 μέλη της αποστολής, αθλητές και συνοδούς.

Το περιοδικό δρόμου “σχεδία”, εξάλλου, έχει διατεθεί έως σήμερα σε περισσότερα από 1.800 αντίτυπα στην εταιρική κοινωνία της INTERAMERICΑΝ, η οποία συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο στην αξιοπρεπή απασχόληση και κοινωνική ένταξη των πωλητών. Οι πωλητές προσπορίζονται το μισό του αντίτιμου και κεφαλαιοποιούν το υπόλοιπο ποσόν για τη συνέχιση της δραστηριότητας.

Επισημαίνεται ότι η αντιμετώπιση της φτώχειας αποτελεί ένα από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει ορίσει για τους επιχειρηματικούς οργανισμούς ο ΟΗΕ, στο πλαίσιο της Ατζέντας 2030. Η INTERAMERICAN, πέρα από την καμπάνια “Γκολ στη Φτώχεια” και το περιοδικό “σχεδία”, υποστήριξε τον “Διογένη” φέτος και με απόδοση του χρηματικού επάθλου που κέρδισε η ομάδα της εταιρείας, ως πρωταθλήτρια του ποδοσφαιρικού τουρνουά ασφαλιστικών εταιρειών που οργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων. Η πολυετής υποστήριξη της εταιρείας στη ΜΚΟ έχει διακριθεί ως παραδειγματική κοινωνική πρωτοβουλία και στα “Hellenic Responsible Business Awards” (2016).


Σε ενδιαφέρουν:

Εθνική Ασφαλιστική: Ανανεώνει τη συνεργασία της με το Mediterraneo Hospital

Πιστή στη στρατηγική επιλογή της για την ανάπτυξη δυνατών συνεργασιών με στόχο την παροχή υπηρεσιών υγείας στους ασφαλισμένους του Κλάδου Ζωής & Υγείας, η Εθνική Ασφαλιστική ανανεώνει τη συνεργασία της με το νοσοκομείο Mediterraneo Hospital.

Ήδη από το 2008, η Εθνική Ασφαλιστική έχει εντάξει το Mediterraneo Hospital στην ομάδα των Συμβεβλημένων – Συνεργαζόμενων Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της.

Η πολύχρονη αυτή συνεργασία εξελίσσεται, εμπλουτίζεται και αναβαθμίζεται συνεχώς ώστε οι ασφαλισμένοι της Εθνικής Ασφαλιστικής με ατομικό ή ομαδικό συμβόλαιο ασφάλισης νοσοκομειακής περίθαλψης να επωφελούνται από τις υψηλού επιπέδου ιατρικές υπηρεσίες που παρέχονται στις εγκαταστάσεις του Mediterraneo Hospital.

Η τελευταία ανανέωση αυτής της συνεργασίας για το έτος 2017 διασφαλίζει την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών δευτεροβάθμιας φροντίδας προς τους ασφαλισμένους της Εθνικής Ασφαλιστικής καθώς και τη βελτίωση των οικονομικών όρων της συμφωνίας, δίνοντας παράλληλα στα δύο μέρη δυνατότητα περαιτέρω ανανέωσης της συμφωνίας, με απώτερο πάντα στόχο την καλύτερη και ουσιαστική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.


Σε ενδιαφέρουν:

18 Οκτ 2017

Groupama Ασφαλιστική: Ενισχύει τη διαφημιστική της καμπάνια με 5 νέα spots

Με πέντε νέα διαφημιστικά spots, η Groupama Ασφαλιστική εμπλουτίζει την ήδη επιτυχημένη διαφημιστική της εκστρατεία, με κεντρικό μήνυμα «Τι ωραία να νιώθεις σιγουριά στη ζωή, χωρίς ίσως, μπορεί κι ama». Η εμπλουτισμένη καμπάνια αναδεικνύει την ουσιαστική και συναισθηματική πληρότητα που προσφέρει η εταιρία και η οποία ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε ασφαλισμένου.

Με το κύρος και τη σφραγίδα ενός γαλλικού πολυεθνικού ομίλου, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει εγγυημένες λύσεις, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των ασφαλισμένων που συνδέονται άμεσα με την καθημερινότητα, την οικογένεια και την εργασία. Η εταιρία συνεχίζει να επενδύει στην επικοινωνία των υπηρεσιών της με γνώμονα την καλύτερη δυνατή ενημέρωση του κοινού τόσο για το ευρύ φάσμα ασφαλιστικών προγραμμάτων που διαθέτει όσο και για τις διαχρονικές αξίες που υπηρετεί καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίας 90 περίπου ετών στην Ελλάδα.

Με συνολικά 11 νέα διαφημιστικά spots φέτος, η Groupama Ασφαλιστική υπογραμμίζει δυναμικά το διεθνές κύρος της, υπενθυμίζοντας ξεκάθαρα ότι βρίσκεται Σίγουρα δίπλα στους πελάτες της, κάθε στιγμή και «χωρίς ίσως, μπορεί κι ama».

Δείτε εδώ τα 5 νέα τηλεοπτικά spots:
https://www.youtube.com/results?search_query=%23XwrisIswsMporeiKiAma


Σε ενδιαφέρουν:

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εκδόθηκε ο πρώτος ετήσιος Κοινωνικός Απολογισμός

Η Μινέττα Ασφαλιστική προχώρησε για πρώτη φορά στην έκδοση του ετήσιου Κοινωνικού Απολογισμού της Εταιρείας. Η υλοποίηση και έκδοσή του αποφασίστηκε προκειμένου να δημοσιοποιηθούν οι δράσεις της Εταιρείας που σχετίζονται με την Κοινωνική Υπευθυνότητα για το έτος 2016, που εκφράζουν τις αξίες που διέπουν τη Μινέττα από το 1973, την ίδρυση της έως και σήμερα.

Στον Κοινωνικό Απολογισμό αναλύονται οι εταιρικές αξίες, οι δεσμεύσεις και το όραμα της Εταιρείας, παρουσιάζεται αναλυτικά η δομή της και η εταιρική της διακυβέρνηση, ενώ πραγματοποιείται και μια αναλυτική καταγραφή των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Μινέττα Ασφαλιστικής.

Ο Αντιπρόεδρος και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Γεώργιος Μινέτας, δήλωσε σχετικά: «Η Μινέττα Ασφαλιστική έχει μια μακροχρόνια και σταθερή πορεία στον ασφαλιστικό κλάδο, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και ασφάλειας με τους πελάτες, τους συνεργάτες της και το ευρύτερο κοινό. Θεωρούμε ότι ο Κοινωνικός Απολογισμός, που εκδίδουμε για πρώτη φορά φέτος, θα συμβάλλει σε ένα σημαντικό βαθμό στην διαφύλαξη αυτών των σχέσεων, καθώς αναδεικνύει ότι η Εταιρεία μας δραστηριοποιείται στο πλαίσιο μιας Πολιτικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας με σταθερότητα, συνέπεια και δέσμευση στις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Κοινωνικό Απολογισμό της Μινέττα Ασφαλιστικής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την σχετική ενότητα στην ιστοσελίδα της Εταιρείας: https://www.minetta.gr/el/static/eke .


Σε ενδιαφέρουν:

17 Οκτ 2017

ΙΑΣΩ Παίδων: Νέο Κέντρο Παιδιατρικής Φυσικοθεραπείας

Στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, το ΙΑΣΩ Παίδων εγκαινιάζει το νέο εξειδικευμένο Κέντρο Παιδιατρικής Φυσικοθεραπείας.

Το Κέντρο Παιδιατρικής Φυσικοθεραπείας στελεχώνεται από άρτια καταρτισμένη και εξειδικευμένη διεπιστημονική ομάδα, η οποία αποτελείται από Φυσικοθεραπευτές παίδων, Εργοθεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς και Παιδοψυχολόγους, προσφέροντας όλες τις υπηρεσίες της παιδιατρικής αποκατάστασης και χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες τεχνικές.

Στόχος της Παιδιατρικής Φυσικοθεραπείας είναι να εκπαιδεύσει το παιδί έτσι ώστε να λειτουργήσει όσο το δυνατόν καλύτερα και πιο κοντά στη φυσιολογική του κίνηση. Η Παιδιατρική Φυσικοθεραπεία προάγει τις κινητικές λειτουργίες και δεξιότητες, ενισχύει την αισθητηριακή ανάπτυξη, υποστηρίζει το μυοσκελετικό και καρδιοαναπναυστικό σύστημα και προετοιμάζει την ομαλή και αποτελεσματική προσαρμογή του παιδιού στο κοινωνικό σύνολο.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το κάθε παιδί είναι μοναδικό, ακολουθείται εξατομικευμένο πρόγραμμα και πρωτόκολλο θεραπείας ανάλογα με τις ανάγκες του, την προσωπικότητα του και τους στόχους του ίδιου και της οικογένειας του.

Κέντρο Παιδιατρικής Φυσικοθεραπείας, τηλ. για ραντεβού 210 6383070-2 & 210 6383528  (Δευτ.-Παρ. 09:00-15:00).


Σε ενδιαφέρουν:

"Φύλαξε όσα αγαπάς" [Video]: Η Generali γράφει το επόμενο κεφάλαιο στην ψηφιακή της καμπάνια

Κομμάτια αναμνήσεων, κομμάτια της ψυχής μας. Αυτά που απαρτίζουν τη ζωή μας και της δίνουν νόημα. Δεν είναι υλικά αγαθά, είναι όσα γεμίζουν τις ζωές των ανθρώπων και τις κάνουν πραγματικά «πλούσιες». Είναι όσα θέλουμε να φυλάξουμε στην καρδιά μας.

Αυτό είναι το μήνυμα του νέου βίντεο της ψηφιακής καμπάνιας της Generali. Το δεύτερο κεφάλαιο της πετυχημένης επικοινωνίας δηλώνει, με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο, ότι η Generali, έχοντας στο επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο, στέκεται με ευαισθησία αλλά και σεβασμό απέναντι στη βαθιά ανάγκη του να «Φυλάξει όσα Αγαπά».

Σε έναν κόσμο συνεχών τεχνολογικών μεταλλαγών, η Generali επιλέγει να γράψει μία ζεστή, ανθρώπινη ιστορία στο timeline της ψηφιακής απεραντοσύνης. Ακολουθώντας την καθημερινότητα ενός αγοριού, θυμόμαστε ξανά όσα εμποτίζουν με νόημα τη ζωή μας. Αγαπημένα πρόσωπα, στιγμές-ορόσημα, παραδόσεις αλλά και λατρεμένες συνήθειες συνθέτουν για τον καθένα μας μια ξεχωριστή καθημερινότητα. Μέσα από την αφιλτράριστη ματιά του κεντρικού ήρωα, αναδεικνύονται όλα εκείνα τα μικρά ή και μεγάλα γεγονότα που φωτίζουν τη ζωή μας. Όλα εκείνα που η Generali θέτει ως αποστολή της να διαφυλάξει με ένα μόνο στόχο, να κάνει τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη.



Μετά από 4 εκατ. προβολές, χιλιάδες likes και εκατοντάδες θετικά σχόλια, που απέσπασε η πρώτη ταινία, η on-line καμπάνια της Generali συνεχίζεται με στόχο να αγγίξει ακόμη μεγαλύτερο κοινό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μία ελληνική παραγωγή, η οποία θα προβάλλεται στα ψηφιακά κανάλια στα οποία καταγράφει δυναμική παρουσία η Generali, στο youtube και στο facebook.



Σε ενδιαφέρουν:

INTERAMERICAN: "Μονόδρομος" ο ψηφιακός μετασχηματισμός και για τις ασφαλιστικές εταιρείες

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις αναδεικνύεται, πλέον, σε βασική προτεραιότητα βιώσιμης ανάπτυξης και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας. Η αναγκαιότητα αυτή υπογραμμίστηκε και για την ασφαλιστική βιομηχανία στις 6 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο του «Thessaloniki Summit 2007». Στο πάνελ των εισηγητών για το θέμα «Advancing a digital transformation of the economy», στο οποίο συμμετείχε και ο Νίκος Παππάς, υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μίλησε για τις σχετικές εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά ο Ξενοφών Λιαπάκης, γενικός διευθυντής IT της INTERAMERICAN.

Όπως τόνισε το στέλεχος της εταιρείας, στο σύγχρονο περιβάλλον για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, στο οποίο η καινοτομία αποκτά κομβική σημασία, ο ανταγωνισμός εντείνεται και το εποπτικό πλαίσιο γίνεται συνεχώς αυστηρότερο (βλέπε Solvency II), είναι αναγκαία η ψηφιακή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου. Αυτό σημαίνει καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες, προϊόντα νέας γενιάς συνδεδεμένα με τεχνολογίες αιχμής, όπως: τηλεματική, internet of thinks, wearables, smart devices and sensors, με επενδύσεις παράλληλα σε προηγμένες πλατφόρμες ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων. Ακόμη, απαιτείται και η ενίσχυση των υποδομών ασφάλειας και διαχείρισης των δεδομένων, καθώς το cyber risk αποτελεί ένα από τους μεγαλύτερους κινδύνους αλλά, ταυτόχρονα, είναι και πρόκληση για ασφαλιστικές καλύψεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού -με το έργο να κατευθύνεται στρατηγικά στην υλοποίησή του από τον Γιάννη Καντώρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ομίλου- αποτελεί η INTERAMERICAN, που κατά τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της και την καινοτομία, με ενδεικτικά αντιπροσωπευτικά επιτεύγματα την κορυφαία στην ασφαλιστική αγορά πλατφόρμα Anytime για την απευθείας ασφάλιση, τα συστήματα underwriting και διαχείρισης ζημιών, το προϊόν τηλεματικής στην ασφάλιση αυτοκινήτου “Buy the Mile” και το ψηφιακό γραφείο του ασφαλιστή “askme”. Η εταιρεία επενδύει, παράλληλα, στη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της.

Για τις ασφαλιστικές εταιρείες αναδύεται η ανάγκη της εστίασης στην εμπειρία του πελάτη με την παροχή προσωποποιημένων ψηφιακών υπηρεσιών, καθώς και του ελέγχου – της μείωσης του διαχειριστικού κόστους και της αύξησης της κερδοφορίας. Η ψηφιοποίηση διευκολύνει την παροχή υπηρεσιών σε σχέση με προϊόντα, την πληρέστερη πληροφόρηση του πελάτη για συμβόλαια και καλύψεις που έχει, την πληρωμή των ασφαλίστρων, την βελτίωση της εξυπηρέτησης και απλοποίηση - συντόμευση των διαδικασιών αποζημίωσης, ενώ είναι σημαντικό ότι οι εταιρείες με προηγμένες εφαρμογές μπορούν να ανιχνεύουν περιπτώσεις απάτης σε πραγματικό χρόνο. Επισημαίνεται πως το 52% των εταιρειών που περιλαμβάνονταν στη λίστα του FORTUNE 500 κατά το 2000, σήμερα δεν υπάρχουν στον επιχειρηματικό χάρτη και ένας σοβαρός λόγος ήταν, για τις περισσότερες εξ αυτών, το γεγονός ότι δεν παρακολούθησαν τις τεχνολογικές εξελίξεις.


Σε ενδιαφέρουν:

16 Οκτ 2017

Groupama Ασφαλιστική: "Make More Money" για το Δίκτυο μη αποκλειστικής συνεργασίας

Η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου εκδήλωση για τους συνεργάτες του Δικτύου μη αποκλειστικής συνεργασίας, με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωσή τους για τις πολλές και σημαντικές επικείμενες αλλαγές στα προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρίας.

Τα στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης και Μarketing της Groupama Ασφαλιστικής παρουσίασαν στους συνεργάτες της εταιρίας τη νέα απλοποιημένη διαδικασία ασφάλισης στον κλάδο Υγείας και, ειδικότερα, στα προϊόντα ισόβιας διάρκειας, με στόχο την περαιτέρω διευκόλυνση των ασφαλισμένων. 

Παράλληλα, οι συνεργάτες της εταιρίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη ριζική αναδιαμόρφωση των όρων και των καλύψεων στα προϊόντα του κλάδου Πυρός και, κυρίως, για τη νέα δυνατότητα που παρέχει πλέον η εταιρία για την άμεση και εγγυημένη καταβολή της αποζημίωσης μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες.

Ταυτόχρονα, η Groupama Ασφαλιστική ανακοίνωσε το νέο σύστημα προμηθειών στον κλάδο Υγείας. Με κεντρικό μήνυμα Μ.Μ.Μ. «Make More Money», η εταιρία προσφέρει κοινή και σταθερή για 5 χρόνια προμήθεια για όλες τις ηλικίες, ενώ δίνει τη κίνητρο για επιπλέον αύξηση τον 1ο χρόνο, ανάλογα με το ύψος της νέας παραγωγής.

Η Groupama Ασφαλιστική, ακολουθώντας πιστά τη δέσμευσή της να κάνει την ασφάλιση πιο απλή, συνεχίζει να παρέχει νέες δυνατότητες μέσω των ασφαλιστικών της προγραμμάτων και να συνεργάζεται εποικοδομητικά με τα δίκτυα των συμβούλων της, με απώτερο στόχο πάντα, τη γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της.



Σε ενδιαφέρουν:

Πρόστιμα με εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ!

Πρόστιμα με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια φέρνει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις, το νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, θα προβλέπει την επιβολή ενός προστίμου βάσης, το οποίο θα αυξάνεται στη συνέχεια με βάση τα οικονομικά στοιχεία του παραβάτη που θα αντλούνται μέσω του συστήματος ΤΑΧΙS, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών. «Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική τού έχω χρήματα πληρώνω και παρανομώ» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι στον νέο ΚΟΚ θα υπάρχουν παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς που θα αντιμετωπίζονται μόνο με διοικητικές κυρώσεις, όπως είναι η αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και του διπλώματος. Μεταξύ των παραβάσεων αυτών  προσδιόρισε την ομιλία  των οδηγών στο κινητό τηλέφωνο, τη ρίψη του τσιγάρου από το παράθυρο του αυτοκινήτου, αλλά και τη στάθμευση οχήματος σε διάβαση αναπήρων.

Μετά τις δύο αφαιρέσεις της άδειας και του διπλώματος, που θα διαρκεί έναν με δύο μήνες, ο οδηγός θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις. Όπως ανέφερε, θα υπάρχει κατηγοριοποίηση των προστίμων σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι με τον νέο ΚΟΚ θα αυξηθούν τα όρια ταχύτητας, ενώ θα καθιερωθούν ρυθμίσεις ΚΟΚ και σήματα για τα ποδήλατα. Ακόμα, θα προβλέπονται ηλεκτρονικά συστήματα για την έκδοση πινακίδων και διπλωμάτων, για να «σπάσουν» τα κυκλώματα που λειτουργούν σε αυτόν τον τομέα με τα φορτηγά κ.α.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)



Σε ενδιαφέρουν:

Allianz Ελλάδος: Νέα πλατφόρμα e-learning

Η Allianz εκσυγχρονίζει περαιτέρω την εκπαιδευτική κατάρτιση των συνεργατών της μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας e-learning, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την ποιότητα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Allianz από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία, κάνει την εκπαίδευση πολύ πιο προσιτή στον χρόνο και στο τόπο που ο ασφαλιστικός σύμβουλος επιλέγει.

Η νέα πλατφόρμα e-learning απευθύνεται σε επιλεγμένους συνεργάτες από όλα τα κανάλια διανομής της εταιρείας. Είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις κάθε συνεργάτη και συνδυάζει ποιότητα, διαδραστικότητα και ευελιξία.

Πρώτο εκπαιδευτικό ταξίδι για τους συνεργάτες της Allianz Ελλάδος, είναι η επαναπιστοποίηση των διαμεσολαβούντων προσώπων που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανανέωση της επαγγελματικής άδειάς τους.

Οι τομείς επανεκπαίδευσης για το έτος 2017 μέσω της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας είναι οι παρακάτω:

Τομέας Α’ | Προϊοντική Εκπαίδευση
Ασφαλίσεις Μεταφορών

Τομέας Β΄| Θεσμικό και Νομικό πλαίσιο
Αντιμετώπιση Ξεπλύματος Βρώμικου Χρήματος και Αιτιάσεις

Τομέας Γ’ | Σεμινάρια Βελτίωσης Ικανοτήτων
Ολική Ποιότητα στις Πωλήσεις

«Η Διεύθυνση Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες για τους συνεργάτες της παρέχοντάς τους έτσι, όλα τα εργαλεία δουλειάς που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα στην αγορά» δήλωσε για το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας, η Νόρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος.

Η νέα ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα της Allianz, θα αναβαθμίζεται και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες σειρές μαθημάτων που θα καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των συνεργατών της, σε προϊόντα, τεχνικές πωλήσεων αλλά και ενότητες του θεσμικού πλαισίου. Η ψηφιακή εκπαίδευση έρχεται να συμπληρώσει τη δια ζώσης εκπαίδευση προκειμένου να συνεχιστεί η μέχρι σήμερα επιτυχία του ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος της Allianz Ελλάδος.


Σε ενδιαφέρουν: