10 Νοε 2017
INTERAMERICAN: Τα Προσωπικά Δεδομένα και οι κρίσιμες «72 ώρες»
10.11.17
«Οι 72 Ώρες», Ημερίδα, Κυβερνοεπιθέσεις, Προσωπικά Δεδομένα, Cyber Risk, Interamerican
No comments
Τη σημαντική ημερίδα «Οι 72 Ώρες» με θέμα τη διαχείριση κυβερνο-επίθεσης υποστήριξε η INTERAMERICAN, συμμετέχοντας ταυτόχρονα με ομάδα στελεχών της από τον τομέα ΙΤ στο workshop διαδραστικής προσομοίωσης.
Η ημερίδα οργανώθηκε από την Dome Consulting Firm, που ειδικεύεται στη διαχείριση κρίσεων και πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Επί του θέματος της διαχείρισης, διακεκριμένοι Έλληνες και Ισραηλινοί ειδικοί έδωσαν απαντήσεις σε πολλά και διαφορετικά ερωτήματα, παρόντος του Νίκου Παππά, υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. Στην εκδήλωση μίλησαν οι: Δρ Nimrod Kozlovski, ειδικός σε νομοθεσία Διαδικτύου και Τεχνολογίας, Μανώλης Σφακιανάκης, ειδικός ερευνητής-αναλυτής Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Moty Cristal, επαγγελματίας διαπραγματευτής, Μαριάνα Πυργιώτη, πολιτική αναλύτρια - media training expert, Δρ Νίκος Νικολινάκος, δικηγόρος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και Κυβερνο-Ασφάλειας.
«Η INTERAMERICAN, όπως και κάθε ασφαλιστική εταιρεία, απειλείται από εκούσια ή ακούσια διαρροή, κατάχρηση και αποκάλυψη των προσωπικών και ευαίσθητων εταιρικών δεδομένων που διαχειρίζεται. Γι’ αυτό η εταιρεία μας, παράλληλα με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, θωρακίζεται λειτουργικά έναντι αναλόγων κινδύνων» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN.
Η εταιρεία εδώ και δέκα χρόνια έχει εγκαθιδρύσει ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS) θέτοντας σε ισχύ τόσο οργανωτικά όσο και τεχνικά μέτρα, με απώτερο σκοπό την διασφάλιση της εμπιστευτικότητας, ακεραιότητας και διαθεσιμότητας των πληροφοριών. Επιπροσθέτως, φέτος έχει προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται βάσει του General Data Protection Regulation (GDPR), προκειμένου να ευθυγραμμιστεί πλήρως με το νέο, αυστηρό πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων, που θα τεθεί σε ισχύ από τον Μάιο του 2018. Η συμμόρφωση με τον κανονισμό εγγυάται την προστασία της ιδιωτικότητας των προσωπικών, πελατειακών και εταιρικών δεδομένων, ενισχύοντας τη φερεγγυότητα του οργανισμού και τη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Το cyber risk δεν αποτελεί για τις ασφαλιστικές εταιρείες μόνο μια από τις μεγαλύτερες απειλές, αλλά ταυτόχρονα συνιστά και πρόκληση ως δυνητικά ασφαλιζόμενος κίνδυνος, που αναμένεται να αναπτυχθεί ιδιαίτερα για τη σχετική κάλυψη επιχειρήσεων που εκτίθενται στον κίνδυνο. Ενδεικτικά, οι προβλέψεις για απώλειες κερδών των επιχειρήσεων λόγω cyber crime υπολογίζεται ότι μπορεί να φθάσουν τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2019.
Σε ενδιαφέρουν:
AXA: Gold βραβείο στην κατηγορία Health & Well Being
Στις αρχές του 2017 δημιουργήθηκε η ομάδα « Well Being @ AXA ». Αποτελείται από ανθρώπους της ΑΧΑ, οι οποίοι προτείνουν και υλοποιούν ενέργειες για την ενδυνάμωση της καλής σωματικής και ψυχικής υγείας των εργαζομένων της Εταιρείας. Στα τέλη του 2017, η ΑΧΑ έλαβε Gold βραβείο στα HR Awards στην κατηγορία Health & Well Being, χάρις στις δράσεις της ομάδας « Well Being @AXA».
Ιδιαίτερη έμφαση δίνει η ΑΧΑ τα τελευταία χρόνια σε δράσεις που αφορούν στην εξισορρόπηση της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής των ανθρώπων της, με απώτερο σκοπό να βελτιώνεται συνεχώς ο κύκλος ζωής τους σε κάθε στάδιο της πορείας τους στην ΑΧΑ. Η επιτυχημένη στρατηγική της Εταιρείας είχε ως αποτέλεσμα τη βράβευσή της στα HR Awards, κατηγορία «Health and Well Being», με Gold βραβείο.
Στόχος της ΑΧΑ μέσα από τις ενέργειες well being προς τους ανθρώπους της δεν είναι απλά η βελτίωση της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, αλλά η έμπρακτη αλλαγή του εργασιακού περιβάλλοντος με τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιώνεται ουσιαστικά, η ζωή όλων των εργαζομένων.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα των δράσεων well being στις οποίες έχει προχωρήσει η ΑΧΑ είναι η εργασία από το σπίτι μία φορά την εβδομάδα για περισσότερους από 75% των εργαζομένων, η παροχή εκτεταμένης γονεϊκής άδειας σε συνγονείς, η πλήρης ανακαίνιση των γραφείων της Εταιρείας στη Θεσσαλονίκη για την ενίσχυση του agile working, το εργαστήρι κεραμεικής, το τουρνουά ping – pong καθώς και πληθώρα δράσεων εθελοντισμού.
«Η επίτευξη των προσδοκιών και των στόχων μας περνάει πρώτα από τις ομάδες που εργάζονται στην ΑΧΑ. Πετυχαίνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, γνωρίζουμε ότι θα έχουμε ικανοποιημένους ανθρώπους και μέσω αυτών, καλύτερα αποτελέσματα και πιο ευχαριστημένους πελάτες» ανέφερε ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας.
«Η ικανοποίηση των ανθρώπων μας, το να αισθάνονται ότι βρίσκονται σε μια Εταιρεία που λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις ανάγκες τους και στέκεται δίπλα τους, αποτελεί για εμάς ακρογωνιαίο λίθο σε κάθε προσπάθειά μας. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι μια ισορροπημένη ζωή, ιδιαίτερα σε ένα απαιτητικό περιβάλλον, αποτελεί τη βάση για κάθε μελλοντική επιτυχία. Έχουμε στρατηγικά αποφασίσει να τοποθετούμε τους ανθρώπους μας στο επίκεντρο» ανέφερε η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ στην Ελλάδα.
Σε ενδιαφέρουν:
Διαγωνισμός MyAXA: Δώρα αξίας 500€ για τους "ψηφιακούς" πελάτες
10.11.17
Ασφαλιστήρια συμβόλαια, Διαγωνισμός, Δώρα, Ηλεκτρονική μορφή, Πελάτες, AXA, My AXA, MyAXA, online
No comments
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι από το Δεκέμβριο 2017, δύο τυχεροί πελάτες που θα ενεργοποιήσουν το λογαριασμό τους MyAXA επιλέγοντας να λαμβάνουν τα συμβόλαιά τους αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της υπηρεσίας MyAXA θα κερδίζουν μετά από κλήρωση, δώρα αξίας 500€ επιλέγοντας από:
- AXA, Alpha Bank, AB Βασιλόπουλο, BP, IKEA, Polis Hammam, Public
Επιπλέον διευρύνουμε την πελατειακή βάση που συμμετέχει στο Διαγωνισμό MyAXA, και από το Δεκέμβριο 2017 οι πελάτες μας με συμβόλαια υγείας Mediσυν2 και Alpha Global Medical Care που θα ενεργοποιήσουν το λογαριασμό τους MyAXA και γίνουν ψηφιακοί, θα συμμετέχουν και αυτοί αυτόματα στο μηνιαίο διαγωνισμό της Εταιρείας μας.
Τι είναι το My AXA: Είναι η ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΧΑ μέσα στην οποία βρίσκονται συγκεντρωμένα όλα τα έγγραφα της ασφάλισης του οχήματος, της κατοικίας, της επιχείρησής και της υγείας σας Mediσυν 2 και Alpha Global Medical Care.
Επισκεφτείτε σήμερα το site της AXA, ενημερωθείτε για τους όρους και δημιουργήστε τον προσωπικό σας λογαριασμό MyAXA εδώ.
Σε ενδιαφέρουν:
9 Νοε 2017
Συνέδριο 40 Χρόνια Ευρωπαϊκή Πίστη: "Το Όνειρο. Από το χθες, μέχρι το άπειρο"
9.11.17
40 Χρόνια, Εκδήλωση, Ευρωπαϊκή Πίστη, Κέντρο Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος», Συνέδριο
No comments
Με μία πανηγυρική εκδήλωση στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και με έκδηλο τον ενθουσιασμό ανάμεσα σε περισσότερους από 1400 Συνεργάτες και Προσωπικό Εσωτερικών Υπηρεσιών, πραγματοποιήθηκε στις 6 Νοεμβρίου ο εορτασμός της συμπλήρωσης 40 ετών από τη δημιουργία της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη.
Το Συνέδριο, με μήνυμα «Το Όνειρο. Από το χθες μέχρι το άπειρο», είχε έντονο εορταστικό χαρακτήρα και παλμό. Κατά τη διάρκειά του, παρουσιάστηκε πλούσιο ιστορικό υλικό από το αρχείο της Εταιρίας με παράλληλη αναδρομή από την Ίδρυση της ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη έως σήμερα, σε συνδυασμό με Ελληνικά και Παγκόσμια γεγονότα.
Την ξενάγηση στο μαγικό ταξίδι των 4 δεκαετιών, ανέλαβαν οι παρουσιαστές της εκδήλωσης, οι δημοσιογράφοι και εκδότες Μαρίνα Δρακάτου και Δημήτρης Ρουχωτάς, οι οποίοι ξεδίπλωσαν την ιστορική αυτή αναδρομή από το χθες μέχρι το σήμερα με ευρηματικούς διαλόγους, θεατρική ατμόσφαιρα και αναφορά σε σημαντικούς σταθμούς στο πέρασμα των δεκαετιών. Σταθμούς που καθιέρωσαν την Ευρωπαϊκή Πίστη ως έναν από τους πλέον αξιόπιστους ασφαλιστικούς φορείς στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.
Την παρουσίαση του κ. Βερζοβίτη, ακολούθησαν οι βραβεύσεις πολυετίας των ανθρώπων της από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Χρήστο Γεωργακόπουλο. Η κα. Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου, 40 χρόνια με την Εταιρία, ο κ. Γιάννης Γρίβας 38 χρόνια με την Εταιρία, η κα. Αγαθή Ανάγνου 36 χρόνια, η κα. Εύα Λαμπρινούδη 33 χρόνια με την Εταιρία και ο κ. Χριστόφορος Πούλιος, από το 1985 στην Εταιρία, βραβεύθηκαν σε ένα ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα.
Συνεχίζοντας την αναδρομή στο παρελθόν, οι παρουσιαστές αναφέρθηκαν στη κατακόρυφη αύξηση των μεγεθών της Εταιρίας ήδη από τα πρώτα χρόνια σύστασής της. Αναφέρθηκαν επίσης και στη ραγδαία αύξηση του αριθμού των συνεργατών της, δημιουργώντας τη διαφορά στις προοπτικές εξέλιξης, στις συνθήκες εργασιακής ασφάλειας και στις ξεχωριστές αμοιβές και κάλεσαν την κα. Βασιλική Ρούσση, Εμπορική Διευθύντρια, να παρουσιάσει με αδιάσειστα στοιχεία τη διαφορά αυτή.
Η κα Ρούσση αναφέρθηκε στο Δίκτυο Πωλήσεων, τη σταθερή δύναμη της Ευρωπαϊκής Πίστης όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στη σταθερή πολιτική της Εταιρίας, από την ίδρυσή της έως και σήμερα, να επιλέξει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ως μοναδικό μοχλό ανάπτυξης των ασφαλιστικών εργασιών της, εισπράττοντας ένα θερμό χειροκρότημα από την κατάμεστη Εθνική Λυρική Σκηνή. Οι 5.500 Συνεργάτες της Εταιρίας, αναφέρθηκε, είναι η έμπρακτη απόδειξη εμπιστοσύνης προς την Ευρωπαϊκή Πίστη, ως αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθεί στην προστασία του εισοδήματος των Συνεργατών της, των προϊόντων προς τους πελάτες, αλλά και του ανθρώπινου περιβάλλοντος εργασίας.
Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, όλοι οι Διευθυντές Πωλήσεων της Εταιρίας, ανέπτυξαν μέσα από μονόλεπτα video τα βασικά συστατικά επιτυχίας της Ευρωπαϊκής Πίστης: Πληρότητα παρεχόμενων υπηρεσιών, Πρωτοπορία, Πραγματικά ανώνυμη εταιρία, Εθνικότητα, Φερεγγυότητα και Αξιοπιστία, Σταθερή Διοίκηση, Παρεχόμενο service, Αρχές.
Ακολούθησε η ομιλία του Διευθυντή Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων, κ. Γιώργου Γκοτζαγεώργη. Ο κ. Γκοτζαγεώργης αναφέρθηκε στην Ευρωπαϊκή Πίστη και στο συστατικό από το οποίο δημιουργήθηκε: Από ανθρώπους για ανθρώπους. Η Ευρωπαϊκή Πίστη, τόνισε, έχει κάνει πλέον ξεκάθαρη τη θέση και την πρόθεσή της. Να δημιουργήσει μια κοινωνία ευχαριστημένων ανθρώπων, να προσφέρει κοινωνικό έργο, να συνθέσει έναν μοναδικό και ισχυρό οικονομικά, πνευματικά και συναισθηματικά οργανισμό, μετουσιώνοντας το Ωραίο, το Μεγάλο και το Αληθινό σε χορηγίες, κοινωνικές δράσεις και υποτροφίες.
Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν καταχειροκροτούμενοι, οι 10 νεοεισαχθέντες φοιτητές που κατάφεραν να περάσουν πρώτοι στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ και οι οποίοι θα λάβουν από την Ευρωπαϊκή Πίστη υποτροφίες συνολικού ύψους 15.000 ευρώ.
Το δεύτερο μέρος της εορταστικής εκδήλωσης, έφερε τους παρευρισκόμενους πιο κοντά στο σήμερα, καθώς οι δύο παρουσιαστές αναφέρθηκαν στα γεγονότα της δεκαετίας 2007 -2016. Μιας δεκαετίας που βρίσκει την Ευρωπαϊκή Πίστη ολοένα και πιο ισχυρή, με καταγραφή σημαντικής κερδοφορίας, αυξητικής από έτος σε έτος, παρά την κρίση που έχει ήδη ξεσπάσει και διαρκεί έως και σήμερα.
Οι παρουσιαστές πριν καλέσουν στο βήμα τον Αντιπρόεδρο Δ.Σ. και Γενικό Διευθυντή Χαρτοφυλακίου κ. Νίκο Χαλκιόπουλο, επεφύλαξαν μια έκπληξη στους παρευρισκόμενους.
Κάλεσαν στη σκηνή τον κ. Γιάννη Οικονομίδη, Διευθυντή Πιστοποίησης της TUV Hellas, για να παραδώσει στον κ. Στέφανο Βερζοβίτη ακόμη μια διάκριση: Το πιστοποιητικό ISO 27001 ως απόδειξη ασφαλούς διαχείρισης της Τεχνολογίας Πληροφοριών, των Τεχνικών Ασφαλείας και των Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών που εφαρμόζει η Εταιρία, εισπράττοντας ένα θερμό χειροκρότημα.
Στη συνέχεια ο κ. Χαλκιόπουλος, αναφέρθηκε στο μέλλον της Ασφαλιστικής Αγοράς, στις τεχνολογικές εξελίξεις, στις απαιτήσεις του νέου κανονιστικού Πλαισίου «Φερεγγυότητα ΙΙ» αλλά και στις ανάγκες της Ελληνικής κοινωνίας η οποία στέφεται προς την Ιδιωτική Ασφάλιση, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως το μέλλον χρειάζεται την Ασφάλεια του Ομίλου Ευρωπαϊκή Πίστη. Ο κ. Χαλκιόπουλος εξέφρασε την βεβαιότητα ότι την ασφάλεια του μέλλοντος της εγγυάται η Ιδιωτική Ασφάλιση και έκανε ειδική μνεία στον σημαντικό ρόλο που θα διαδραματίσει το ανθρώπινο δυναμικό στο μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς.
Κορυφώνοντας τις εργασίες του Συνεδρίου, οι παρουσιαστές κάλεσαν στη σκηνή τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Χρήστο Γεωργακόπουλο. Τον οραματιστή, τον ηγέτη, που έχοντας σταθερό προσανατολισμό και με εφόδιο την εμπειρία των 40 χρόνων και διατηρώντας ένα απαράλλαχτο νεανικό σφρίγος, μπορεί να παρασύρει την Ευρωπαϊκή Πίστη σε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες. Στο άκουσμα του ονόματος του κ. Γεωργακόπουλου και μέχρι τη στιγμή που ο ίδιος ανέβηκε στη σκηνή, το κοινό της κατάμεστης Εθνικής Λυρικής Σκηνής καταχειροκροτούσε με εμφανή τη συγκίνηση.
Ο κ. Γεωργακόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Σε αυτήν την Εταιρία δεν θα αφήσουμε ποτέ τις αναμνήσεις μας να είναι καλύτερες από τα όνειρά μας. Είναι πιο δημιουργικό να γιορτάσουμε σήμερα την πρώτη ημέρα των επόμενων 40 χρόνων, παρά των 40 ετών που πέρασαν». Ο κ. Γεωργακόπουλος, έκανε ειδική αναφορά στο «Όνειρο» της Εταιρίας παρουσίασε τους στόχους της, καθώς και τον τρόπο, τον χρόνο και τα μέσα επίτευξής τους.
Μετά το τέλος του συνεδρίου η γιορτή συνεχίστηκε με μία μεγάλη γιορτή. Μια μεγάλη συναυλία στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τους Μύρωνα Στρατή, Ησαΐα Ματιάμπα και την Ήβη Αδάμου.
Σε ενδιαφέρουν:
8 Νοε 2017
Υδρόγειος: Εστιάζει στην εκπαίδευση των συνεργατών της με σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα
Έναν ανανεωμένο κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων υλοποιεί η Υδρόγειος Ασφαλιστική για τους συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα, επιπλέον των σεμιναρίων για την επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που επίσης προσφέρει δωρεάν στους συνεργάτες της. Η συνεχής υποστήριξη και αναβάθμιση του ρόλου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αποτελεί για την εταιρεία αναγκαία συνθήκη για την ανάπτυξη του ασφαλιστικού θεσμού. Η ποιοτική εκπαίδευση των ανθρώπων της, αποτελεί, συνεπώς, προτεραιότητά της.
Στόχος της Υδρογείου Ασφαλιστικής είναι να παρέχει στους συνεργάτες της ό,τι πιο σύγχρονο σε εφόδια, γνώσεις και δεξιότητες, στοιχεία που τους επιτρέπουν να αναπτύξουν στοχευμένα τις πωλήσεις τους, να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και γενικότερα να δραστηριοποιηθούν αποτελεσματικά μέσα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το περιεχόμενο των σεμιναρίων διαμορφώνεται σε δύο θεματικές κατευθύνσεις: Την ανάδειξη του εύρους των εξειδικευμένων ασφαλιστικών λύσεων που διαθέτει η Υδρόγειος Ασφαλιστική για την προστασία της περιουσίας, την αστική ευθύνη, το προσωπικό ατύχημα, κ.α., καθώς και την παρουσίαση συγκεκριμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων και καλύψεων, ανάλογα και με τις ανάγκες της εκάστοτε τοπικής αγοράς.
«Θέλουμε να διευρύνουμε αλλά και να εμβαθύνουμε τις γνώσεις των συνεργατών μας όσον αφορά στα ασφαλιστικά μας προϊόντα, να τους παρέχουμε την τεχνογνωσία εκείνη που τους επιτρέπει να ανιχνεύουν πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών τους προτείνοντας κατάλληλες λύσεις από το ευρύ χαρτοφυλάκιό μας», αναφέρει σχετικά ο κ. Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής της Υδρογείου και υπεύθυνος για τα εκπαιδευτικά σεμινάρια, συνεχίζοντας: «Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν το κάθε σεμινάριο και κυρίως να προτείνουν, ανάλογα με τις ανάγκες τους αλλά και το πελατολόγιό τους, υπαρκτό ή δυνητικό, προϊόντα και προγράμματα για τα οποία θα τους ενδιέφερε να πραγματοποιηθούν στη συνέχεια σεμινάρια εμβάθυνσης και ανάλυσης.»
Το ανανεωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο και ως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί σεμινάρια, μεταξύ άλλων, σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Χαλκίδα, Κεφαλονιά, Κέρκυρα, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη.
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική συνεργάζεται με πάνω από 2.000 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές σε όλη την Ελλάδα.
Σε ενδιαφέρουν:
Eurolife ERB: Η δυναμική της νέας γενιάς στο προσκήνιο μέσα από το 1ο Business Day
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη και τη σημασία της άμεσης επαφής της νέας γενιάς με τον χώρο των επιχειρήσεων, της ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας και της ανάσχεσης του brain drain, η Eurolife ERB πραγματοποίησε φέτος το δικό της Business Day, στο πλαίσιο του Πανοράματος Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, με τον συντονισμό του καθηγητή Ιορδάνη Λαδόπουλου (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών/ ΑΣΟΕΕ). Σε μια αγορά που αναπτύσσεται διαρκώς και καθώς το αποτύπωμα του ασφαλιστικού κλάδου στον τομέα της απασχόλησης διευρύνεται σταθερά με πάνω από 6.500 εργαζομένους και 20.000 συνεργάτες, οι επαγγελματικές ευκαιρίες που προσφέρει ο κλάδος και η ίδια η Eurolife ERB είναι σημαντικές.
Σε αυτό το πλαίσιο, περισσότεροι από 30 φοιτητές και απόφοιτοι διάφορων Πανεπιστημιακών σχολών είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας και λήψης στρατηγικών αποφάσεων ενός κορυφαίου ασφαλιστικού ομίλου, να συνομιλήσουν με στελέχη της εταιρείας για τον τρόπο λειτουργίας επιμέρους τμημάτων και να ενημερωθούν για τα καινοτόμα προγράμματα τεχνολογίας που υλοποιεί η Eurolife ERB. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες συνομίλησαν με τον Πρόεδρο και CEO του Ομίλου, κ. Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, αλλά και ολόκληρη τη Διοικητική Ομάδα της Eurolife ERB, θέτοντας ενδιαφέροντα ερωτήματα αναφορικά με τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά, εστιάζοντας στις δεξιότητες που χρειάζονται οι υποψήφιοι ώστε να ενταχθούν στην ομάδα της Eurolife ERB. Η εμπειρία μάλιστα έγινε ακόμα πιο βιωματική για τους συμμετέχοντες, μέσα από την επαφή τους με το πρωτοποριακό serious game της Owiwi, που τους βοήθησε να αξιολογήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες τους, όπως την προσαρμοστικότητα, τη λήψη αποφάσεων, την ανθεκτικότητα και την ευελιξία.
Η κα. Βάσια Χανιώτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Eurolife ERB, υπογράμμισε: «Τόσο η ασφαλιστική αγορά, όσο και η ίδια η Eurolife ERB, προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες εργασίας και εξέλιξης σε ένα περιβάλλον που έχει να δείξει πολλές καινοτομίες και μπορεί να αποτελέσει employer of choice για τη νέα γενιά. Η συμμετοχή μας στο Business Day εντάσσεται στη συνολική φιλοσοφία της εταιρείας για ενίσχυση της νεανικής πρωτοβουλίας και επιχειρηματικότητας και πρόσφερε και σε εμάς τη δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με τον δυναμισμό και τις φρέσκιες ιδέες των νέων ανθρώπων της χώρας».
Ο καθηγητής κ. Ιορδάνης Λαδόπουλος, δήλωσε: «Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Eurolife ERB, κύριο Α. Σαρρηγεωργίου για την άψογη και φιλόξενη οργάνωση του Business Day. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι στο Business Day της Eurolife ERB συμμετείχε το σύνολο της διοικητικής ιεραρχίας και μέσα από τις συζητήσεις και τις κατ’ ιδίας συζητήσεις με τους νέους, πρόσφεραν ανεκτίμητες εμπειρίες και γνώσεις. Με αυτό τον τρόπο έδωσαν την ευκαιρία στους νέους να γνωρίσουν εκ των έσω, έναν από τους πιο σημαντικούς ασφαλιστικούς Ομίλους της χώρας, ενώ αυτές οι εμπειρίες και γνώσεις και η άμεση επικοινωνία με το στελεχιακό δυναμικό της εταιρείας, θα βοηθήσουν τα νέα παιδιά να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν αποτελεσματικά την επαγγελματική τους πορεία».
Σε ενδιαφέρουν:
Η Anytime στην Έκθεση Αυτοκινήτου "ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ FISIKON 2017"
8.11.17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ FISIKON 2017, Αυτοκίνητο, Έκθεση αυτοκινήτου, Ελληνικό, Περίπτερο, Συμμετοχή, Anytime
No comments
Μια καινοτομία στην ασφάλιση αυτοκινήτου, όπως αυτή της Anytime, έχει κεντρική θέση ενδιαφέροντος στη μοναδική έκθεση αυτοκινήτου της χώρας μας. Αυτό σημαίνει η παρουσία της Anytime, της πρώτης direct ασφάλισης στην Ελλάδα, στην «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ FISIKON 2017».
Από τις 11 Νοεμβρίου μέχρι και τις 19 Νοεμβρίου 2017, η Αnytime παρουσιάζει την Ασφάλιση Αυτοκινήτου όπως έρχεται από το μέλλον, ως σημερινή δυνατότητα, στην έκθεση-θεσμό για τους φίλους του αυτοκινήτου που θα φιλοξενηθεί στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο στο Ελληνικό.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν στο περίπτερο της Anytime (περίπτερο 104) τα προγράμματα ασφάλισης που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του οδηγού, αλλά και το πρωτοποριακό «Buy The Mile», το μοναδικό πρόγραμμα ασφάλισης με βάση τα χιλιόμετρα που διανύει το όχημα. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορέσουν να συζητήσουν με τους ειδικούς όλα τα θέματα που απασχολούν κάθε οδηγό και να περιηγηθούν στον πρωτοποριακό κόσμο της 24ωρης εξυπηρέτησης της Anytime και των πολλαπλών λύσεων που δίνονται μέσα από τις τεχνολογικές εφαρμογές, όπως επιβεβαιώνει και η προτίμηση περισσοτέρων από 300 χιλιάδες πελατών της Anytime.
Σε ενδιαφέρουν:
Η AXA στο μέτωπο κατά της παράνομης αλιείας
8.11.17
ασφάλιση αλιευτικών σκαφών, Θαλάσσια οικοσυστήματα, Παράνομη αλιεία, Προστασία θαλασσών, AXA
No comments
Το Σεπτέμβριο του 2015 ο ΟΗΕ υιοθέτησε 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainable Development Goals, SDGs). Ο Στόχος 14 αναφέρεται στην προστασία των θαλασσών, κάνοντας συγκεκριμένη αναφορά στην παράνομη και ανεξέλεγκτη αλιεία. Τα Κράτη αναμένεται να λάβουν συγκεκριμένα μέτρα για την επιτυχία στους στόχους, ενώ ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να αποτελέσει καταλύτη για την προστασία των θαλάσσιων οικοσυστημάτων.
Οι ασφαλιστικές εταιρείες παρέχουν κάλυψη σε αλιευτικούς στόλους για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν. Παράλληλα, προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες για την καλύτερη πρόληψη κινδύνων, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε υιοθέτηση πρακτικών που θα συνεισφέρουν στην προστασία των θαλασσών.
Οι υπογράφοντες του Συμφώνου για την προστασία των θαλασσών αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία να προχωρούν σε ασφάλιση αλιευτικών σκαφών, ακολουθώντας τους παρακάτω άξονες:
- Εκπαίδευση και επιμόρφωση: Θα παροτρύνουν την υιοθέτηση μέτρων που βοηθούν στη μείωση και απάλειψη της παράνομης αλιείας.
- Διαχείριση και ανάληψη κινδύνων: Θα ενισχύσουν τη χρήση κατάλληλων τρόπων διαχείρισης και αξιολόγησης κινδύνων, ώστε να μειωθεί η πιθανότητα να ασφαλίσουν αλιευτικά σκάφη ή εταιρείες που δρουν ενάντια στα διεθνή νομικά πλαίσια για την παράνομη αλιεία. Συγκεκριμένα, δεν θα ασφαλίσουν ή θα διευκολύνουν, εν γνώσει τους, την ασφάλιση σκαφών που έχουν επίσημα χαρακτηριστεί για τη συμμετοχή τους σε παράνομη αλιεία (illegal, unreported, unregulated – IUU – fishing).
Οι θάλασσες αποτελούν μοναδική πηγή ζωής για όλο τον πλανήτη. Παρέχουν οξυγόνο και τροφή, αποτελούν μέσο μετακίνησης και μεταφοράς, καθώς και έναν ανεξάντλητο χώρο για ξεκούραση και δραστηριότητες. Διαμορφώνουν τις καιρικές συνθήκες για την ηπειρωτική καλλιέργεια και αγροτική ζωή. Την ίδια ώρα απειλούνται από μια σειρά κινδύνους, όπως η ρύπανση, που επηρεάζουν την ισορροπία της ζωής στον πλανήτη. Η παράνομη αλιεία επιδεινώνει την ανθεκτικότητα των θαλασσών στις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν.
Σε ενδιαφέρουν:
7 Νοε 2017
Groupama Ασφαλιστική: Το HackInnow 2017 επιστρέφει!
7.11.17
2017, Αμερικάνικο Κολλέγιο, Δηλώσεις συμμετοχής, Διαγωνισμός Καινοτομίας, Corallia, Groupama Ασφαλιστική, HackInnow
No comments
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Groupama Ασφαλιστική και το Corallia του ΕΚ Αθηνά διοργανώνουν το διαγωνισμό ανοικτής καινοτομίας HackInnow με στόχο τη δημιουργία νέων τεχνολογιών, εφαρμογών, πλατφορμών και διαδικασιών που θα επιτρέψουν την αναβάθμιση των εργαλείων και μεθόδων που εφαρμόζονται σήμερα στην ιδιωτική ασφάλιση και την προσφορά βελτιωμένων υπηρεσιών και εμπειριών στους πολίτες. Η διαγωνιστική διαδικασία του HackInnow 2017 θα διεξαχθεί την Παρασκευή 1η και το Σάββατο 2η Δεκεμβρίου στο campus του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος στην Αγ. Παρασκευή.
Στο HackInnow 2017 μπορούν να λάβουν μέρος άτομα από 18 ετών και άνω, με οποιοδήποτε επίπεδο εκπαίδευσης και από οποιοδήποτε επιστημονικό πεδίο χωρίς κανένα περιορισμό. Απευθύνεται σε μαθητές, φοιτητές, νέους επιστήμονες, επαγγελματίες από τον ασφαλιστικό και χρηματοπιστωτικό τομέα, προγραμματιστές, μηχανικούς, γιατρούς, αναλυτές, σχεδιαστές, οικονομολόγους, στελέχη επικοινωνίας, marketing, entrepreneurs-to- be κ.ά., καθώς και σε λάτρεις των νέων τεχνολογιών και σε όσους ενθουσιάζονται με την ανάπτυξη καινοτόμων εργαλείων, λύσεων, εφαρμογών, μεθόδων και νέων επιχειρηματικών μοντέλων.H συμμετοχή είναι δωρεάν.
Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν ελεύθερα μια από τις προκλήσεις αιχμής, που θέτει κάθε χρόνο το HackInnow, αυτή που τους ενθουσιάζει και με την καθοδήγηση διακεκριμένων μεντόρων να δημιουργήσουν τη δική τους ανατρεπτική πρόταση στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης.
Οι διεργασίες του HackInnow 2017 κορυφώνονται στο διαγωνιστικό τμήμα στις 1-2 Δεκεμβρίου, ξεκινούν όμως νωρίτερα με το Warmup τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου, το οποίο θα συμβάλει στο χτίσιμο ισχυρότερων ομάδων και στην καλύτερη κατανόηση των προκλήσεων του HackInnow 2017, και συνεχίζουν και μετά το πέρας της διαγωνιστικής διαδικασίας με την διερεύνηση συνεργασιών με τις διακριθείσες ομάδες για την περαιτέρω ωρίμανση και αξιοποίηση των λύσεων που θα αναπτυχθούν.
Το HackInnow θα βραβεύσει τους διακριθέντες με τα εξής βραβεία:
- Οι τρεις πρώτες νικήτριες ομάδες του HackInnow 2017 θα λάβουν χρηματικά έπαθλα 3.000€, 2.000€ και 1.000€ αντίστοιχα και μία ατομική συμμετοχή παρακολούθησης του Digital & Social Media Diploma στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.
- Η ομάδα του HackInnow 2017 με την πιο ώριμη και εμπορικά αξιοποιήσιμη ιδέα, θα έχει την ευκαιρία να παρευρεθεί σε ένα τεχνολογικό event στην Ευρώπη.
- Όλα τα μέλη των νικητριών ομάδων του HackInnow 2017 θα λάβουν, επίσης, το ασφαλιστικό προϊόν Santé Πρωτοβάθμιας Φροντίδας από τη Groupama Ασφαλιστική.
Το HackInnow είναι μία πρωτοβουλία δυο κορυφαίων οργανισμών, της Groupama Ασφαλιστικής, διακριθείσας ασφαλιστικής εταιρίας στην ελληνική αγορά, μέλος του πολυεθνικού ομίλου Groupama με ιστορία άνω των 100 ετών και του Corallia του Ε.Κ. Αθηνά, θεμέλιου λίθου του οικοσυστήματος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στη χώρα από το 2005. Πυρήνας της συνεργασίας αποτελεί, αφενός, η διεθνής στρατηγική στόχευση της Groupama για την προώθηση της καινοτομίας στον ασφαλιστικό κλάδο και αφετέρου, η αδιάκοπη προσπάθεια του Corallia για περαιτέρω ενίσχυση της καινοτομίας και της ανάσχεσης του brain drain στην Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες για το HackInnow στη διαδικτυακή διεύθυνση www.HackInnow.gr. Δηλώστε συμμετοχή στον σύνδεσμο. Τονίζεται ότι θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας βάσει της χρονικής υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής («first-come, first-served») για την κάλυψη των θέσεων του HackInnow.
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)