Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αντιλαμβανόμενη την ανάγκη της συνεχούς ενημέρωσης για την αναγκαιότητα της ασφάλισης και έχοντας την πεποίθηση ότι η ασφαλιστική συνείδηση είναι αποτέλεσμα εκπαίδευσης και καλλιέργειας κουλτούρας υπευθυνότητας, δημιούργησε πρόσφατα ένα animated promotional video για την ασφάλιση της κατοικίας.
Μέσω του συγκεκριμένου video με τίτλο «Τρεις Αλήθειες, Ένας Μύθος και η Λύση», η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει ως στόχο όχι μόνο να αναδείξει στην Ελληνική κοινωνία την αξία της ασφάλισης περιουσίας, αλλά και να καταστήσει σαφές ότι χωρίς ασφάλιση, το σπίτι μας δεν μας ανήκει.
Στο διάρκειας 2,5 λεπτών animated video, επικοινωνείται στον καταναλωτή η σημασία της προστασίας του σπιτιού του, το οποίο περικλείει όχι μόνο τις αναμνήσεις του παρελθόντος αλλά και τα όνειρα για τη ζωή που θέλει να χτίσει. Ταυτόχρονα επισημαίνεται η αλήθεια, ότι όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν ένα σπίτι κατανοούν πλήρως την ανάγκη της απόκτησής του καταβάλλοντας για την αγορά του ένα μεγάλο ποσό, αλλά δεν κατανοούν την ανάγκη της ασφάλισής του, ιδιαίτερα όταν αυτή κοστίζει πιο φθηνά από όσο κανείς θα μπορούσε να φανταστεί. Και η αλήθεια αυτή, ενέχει τον κίνδυνο να χαθούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα όσα χτίζονται για μια ζωή.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής για το 2018, σχεδιάζει σειρά ενημερωτικών ενεργειών με τη μορφή animated promotional videos που έχουν ως στόχο, τόσο να αφυπνίσουν τον καταναλωτή όσο και να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο για το Δίκτυο Πωλήσεών της.
Με την ενέργεια αυτή, η Ευρωπαϊκή Πίστη δημιουργεί νέους διαύλους επικοινωνίας με την κοινωνία αξιοποιώντας τα σύγχρονα μέσα της διαδικτυακής εποχής.
To video είναι διαθέσιμο στο www.europaikipisti.gr (πατήστε εδώ), στο YouTube κανάλι της Εταιρίας (πατήστε εδώ) και στη σελίδα της στο Facebook (πατήστε εδώ).
Εάν σου περίσσευαν 50 ευρώ, πως θα ήθελες να τα ξοδέψεις;
Πιστεύεις ότι η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση σου με την ασφαλιστική σου εταιρεία;
Με ποιο τρόπο;
Για να αλλάξεις τα δεδομένα, να συμβάλλεις και εσύ στο ψηφιακό μέλλον της ασφάλισης αλλά και να διεκδικήσεις ένα iPad Mini 4, η Eurolife ERB σε καλεί να απαντήσεις, έως 12 Μαρτίου 2018, στη σύντομη έρευνα για την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Γιατί η Eurolife ERB πιστεύει ότι η τεχνολογία, η καινοτομία και η ασφάλιση συγκλίνουν διαρκώς δημιουργώντας συναρπαστικές νέες υπηρεσίες για εσένα που νοιάζεσαι και φροντίζεις για το δικό σου μέλλον ή της οικογένειά σου.
Η έρευνα περιλαμβάνει τόσο γενικές ερωτήσεις για την έννοια της ασφάλισης, όσο και ερωτήσεις που αναδεικνύουν την αξία της τεχνολογίας στην ασφάλιση. Για εσένα αρκούν λίγα λεπτά για να πεις την άποψή σου. Για την Eurolife ERB όμως αυτά τα λίγα λεπτά είναι πολύτιμα και αποτελούν πηγή έμπνευσης και συστατικά στη διαδικασία διαμόρφωσης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών που αγγίζουν την πραγματική διάσταση της ζωής αλλά και τις ουσιαστικές σου ανάγκες.
Η διαφορετική αυτή έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής και φιλοσοφίας του Ομίλου Eurolife ERB, που δίνει έμφαση στην καινοτομία με βασικό στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, των εργαζομένων και τον συνεργατών του Ομίλου.
Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος αντίστοιχων πρωτοβουλιών που υλοποιεί σταθερά η Eurolife ERB, όπως η χορηγία και συμμετοχή στον πρόσφατο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon#insurance2, με βασικό αντικείμενο την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης.
Με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς η Interasco Α.Ε.Γ.Α. εισέρχεται δυναμικά στον κόσμο των Social Media τα οποία αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας.
Οι στατιστικές λένε ότι 72% των χρηστών του Internet χρησιμοποιούν πλέον ενεργά τα Social Μedia και οι πελάτες μας βρίσκονται κατά πάσα πιθανότητα μέσα σε αυτό το ποσοστό. Επιπλέον, πάνω από 60% των χρηστών δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μία εταιρεία που ακολουθούν σε κάποιο social networking website, ενώ το 85% αυτών δήλωσαν ότι τα κοινωνικά δίκτυα τους βοήθησαν να επιλέξουν τι θα αγοράσουν.
Η Interasco υιοθετώντας την κατάλληλη στρατηγική, βάσει της οποίας σχεδίασε και δημοσίευσε περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει μαζί με τους συνεργάτες της, έναν μοναδικό «χαρακτήρα» για το brand της εταιρείας, με τον οποίο οι δυνητικοί και υπάρχοντες πελάτες μπορούν να ταυτιστούν μαζί της και να την προτιμήσουν.
O Διευθύνων Σύμβουλος κ. Κάρολος Σαϊας, τόνισε ότι: «ο κόσμος των Social Media απαιτεί προσεκτική και μελετημένη παρακολούθηση όπως και σωστή ανταπόκριση σε σχόλια που μας αφορούν, θετικά και αρνητικά, μια και μπορεί να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις με ιδιαίτερα επικερδή αποτελέσματα για την εταιρεία. Στόχος μας είναι να χτίσουμε σχέση ουσιαστική, αμφίδρομη και εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας!»
Η Interasco διαθέτει πλέον επίσημους λογαριασμούς σε:
H εταιρεία μας, καλεί λοιπόν όλους τους συνεργάτες –πελάτες και φίλους- να μεγαλώσουν την οικογένεια μας στα social media και να την καταστήσουν όσο πιο δραστήρια γίνεται!
Δείχνοντας, με όποιον τρόπο είναι διατεθειμένος ο καθένας (like ,share ,comment ) το ενδιαφέρον του, ο κόσμος του διαδικτύου θα γνωρίσει καλύτερα την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, αλλά και το κλίμα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης που κυριαρχεί σε αυτή.
Σε κάθε σας δραστηριότητα λοιπόν μην ξεχνάτε και το hashtag μας #interascoteam.
Επιστολή στον Υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο έστειλε ο Σύλλογος Ζημιωθέντων από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, ζητώντας του να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα για τον Όμιλο Ασπίς Πρόνοια.
Συγκεκριμένα η επιστολή αναφέρει:
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ Αθήνα 12/2/2018
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ Πρωτ.80
με έδρα Αθήνα
Προς : Υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο
Θέμα : Δώστε οριστική λύση του προβλήματος για τον Όμιλο Ασπίς Πρόνοια
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Αν και έχουν περάσει 8,5 χρόνια, το πρόβλημα του Ομίλου Ασπίς παραμένει ακόμα σε μεγάλο βαθμό άλυτο. Η ευθύνη βαραίνει σε απόλυτο βαθμό τις πολιτικές ηγεσίες και κυβερνήσεις οι οποίες άφησαν να ανατραφεί, να γιγαντωθεί και να σκάσει με εκκωφαντικό θόρυβο ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά σκάνδαλα για την Ελληνική κοινωνία. Οι τραγικοί χειρισμοί των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ τις κρίσιμες ώρες που έπρεπε να παρθούν οι σωστές αποφάσεις, δημιούργησαν το μετέπειτα αδιέξοδο το οποίο όσο περνάει ο καιρός τόσο για κάποιους ζημιωθέντες γίνεται όλο και πιο ανυπόφορο.
Επειδή όμως το κράτος έχει συνέχεια, ας μην μακρηγορήσουμε κι ας έρθουμε στο σήμερα. Στην δική σας κυβέρνηση συνέπεσε χρονικά το πιο δύσκολο κομμάτι, οι αποζημιώσεις των ζημιωθέντων ασφαλισμένων του Ομίλου. Όπως πολύ σωστά ανακοίνωσε το Τμήμα Οικονομικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ πριν λίγες ημέρες, επί των ημερών σας ξεκίνησαν οι διανομές ποσών στους ασφαλισμένους ενώ πολύ θετικές είναι οι εξελίξεις όσον αφορά την ενεργοποίηση του εγγυητικού κεφαλαίου ζωής. Γι αυτές τις εξελίξεις ο Σύλλογός μας έχει κάνει τιτάνιο αγώνα επί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και φυσικά μας ικανοποιεί το γεγονός ότι βρίσκουμε ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να ακούσουν τα αιτήματά μας.
Παρ’ όλα αυτά όμως παραμένουν εξαιρετικά σημαντικές εκκρεμότητες οι οποίες δημιουργήθηκαν από διασταλτικές ερμηνείες των νόμων και κατάφορη παραβίαση του πνεύματος της απόφασης 3783/2014 του Συμβούλιου της Επικρατείας, η οποία αναγνωρίζει σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους το δικαίωμα να αποζημιωθούν από το Εγγυητικό κεφάλαιο ζωής. Αν δεχτούμε ότι η κυβέρνησή σας είναι αυτή η οποία εκκίνησε τις διαδικασίες αποζημίωσης των ζημιωθέντων του Ομίλου, τότε θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι και υπαίτια για τον απολύτως αναιτιολόγητο αποκλεισμό δεκάδων χιλιάδων άλλων, διότι όλες οι σημαντικές εξελίξεις έγιναν επί των ημερών σας.
Επειδή όμως οι τελευταίες εξελίξεις ανατρέπουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα και ως πολιτικό προϊστάμενο σας τοποθετούν στο επίκεντρο καθοριστικών εξελίξεων για το μέλλον, επιθυμούμε άμεσα μια συνάντηση μαζί με εσάς και το νομικό σας επιτελείο, προκειμένου να δρομολογηθούν λίγες κινήσεις ακόμα, οι οποίες χωρίς κανένα δημοσιονομικό κόστος θα δώσουν επιτέλους λύση σε ένα θέμα το οποίο αποτελεί καρκίνωμα για την ασφαλιστική αγορά και την ελληνική κοινωνία γενικότερα.
Με εξαιρετική εκτίμηση,
Το ΔΣ του Συλλόγου Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια
Στον σταθμό ΦΙΞ του μετρό της Αθήνας βρέθηκαν για μια ώρα 6 εθελοντές εργαζόμενοι της INTERAMERICAN, με το κόκκινο γιλέκο του πωλητή του περιοδικού «σχεδία», για την πώληση του νέου τεύχους. Η εν λόγω δράση αναπτύσσεται κάθε χρόνο, κατά την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου, σε όλες τις χώρες του κόσμου στις οποίες κυκλοφορούν περιοδικά δρόμου για την κοινωνική ένταξη και τον βιοπορισμό αστέγων και απόρων. Η ιδέα «Πωλητές για μια ώρα» στηρίζεται στην πρωτοβουλία διάθεσης του περιοδικού από αναγνωρίσιμους ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών, δημοσιογράφους, αθλητές κ.ά. πρόσωπα που προσελκύουν διαδικτυακά και δικό τους κοινό, καθώς και στελέχη οργανισμών που θέλουν να ζήσουν την εμπειρία του πωλητή δρόμου, συνεισφέροντας ταυτόχρονα. Η INTERAMERICAN, με ιδιαίτερα αναπτυγμένο τον εθελοντισμό στην εταιρική κοινωνία των εργαζομένων και συνεργατών της, έφτιαξε τη δική της ομάδα εθελοντών, που διέθεσε στους διερχόμενους αρκετά αντίτυπα του περιοδικού. Με το χαρακτηριστικό γιλέκο του πωλητή, στην έξοδο του σταθμού με τη «σχεδία» στο χέρι ήταν ο Γιάννης Ρούντος και η Χρύσα Ελευθερίου της Διεύθυνσης Εταιρικών Σχέσεων & Υπευθυνότητας, μαζί με τα στελέχη της εταιρείας Φιλίππα Σκαμάγκου, Αγγελική Αμερικάνου, Νικήτα Πέπη και Έλενα Άνθη.
Η INTERAMERICAN συνδέεται με το περιοδικό δρόμου «σχεδία» από το 2014, ως χορηγός καθώς και με τακτική διάθεση πόστου πώλησης για κάθε τεύχος στα κεντρικά και περιφερειακά γραφεία της, όπου έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα περισσότερα από 2.000 αντίτυπα σε εργαζόμενους και επισκέπτες των γραφείων. Οι πωλητές του περιοδικού κερδίζουν 1,5 ευρώ από την πώληση κάθε αντιτύπου και κεφαλαιοποιούν το υπόλοιπο του τιμήματος για την αγορά νέας ποσότητας αντιτύπων, δημιουργώντας έτσι ένα απλό μοντέλο προσωπικής, κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Οι ίδιοι επιτυγχάνουν με αυτό τον τρόπο να εξασφαλίζουν ένα στοιχειώδες εισόδημα και να λειτουργούν μέσα στην κοινωνία, προστατεύοντας την αξιοπρέπειά τους και αντιμετωπίζοντας τη φτώχεια. Η «σχεδία» έχει διαδρομή 5 ετών με 56 τεύχη έως σήμερα με ποικίλη, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θεματική ύλη. Οι πωλητές της προσεγγίζουν το «φράγμα» του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων και ένας στους δέκα είναι ηλικίας άνω των 65 ετών, ενώ εννέα στους δέκα πωλητές αναγνωρίζουν πως κερδίζουν μέσα από τη δραστηριότητα αυτή «περισσότερη κατανόηση και αγάπη από τους συνανθρώπους».
Ο «Διογένης», η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία που είναι πίσω από τη «σχεδία», όπως και από την καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια», υποστηρίζεται και για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου Αστέγων και Απόρων από την INTERAMERICAN από το 2007. Η εταιρεία παρέχει δωρεάν ταξιδιωτική ασφάλιση για τη συμμετοχή της ομάδας στο ετήσιο παγκόσμιο τουρνουά street soccer, που οργανώνεται σε διαφορετικό σημείο του πλανήτη κάθε χρόνο με συμμετοχή αντιπροσωπευτικών ομάδων από πλήθος χωρών, περισσοτέρων από 50. Η ΜΚΟ «Διογένης» αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (10) με βάση τους πίνακες οικονομικής επίδοσης του Charity Navigator, διεθνούς κύρους αξιολογητή φιλανθρωπικών οργανώσεων και δομών αλληλεγγύης, δεν χρηματοδοτείται από το κράτος, ενώ για κάθε 1 ευρώ που δαπανά δημιουργείται αξία από τις δραστηριότητές της για την ελληνική οικονομία της τάξεως των 5,3 ευρώ (στοιχεία δημοσιευμένα στο τεύχος του περιοδικού «σχεδία» - Φεβρουάριος 2018).
Περισσότεροι από 10.000 χρήστες smartphones έχουν κατεβάσει στο κινητό τους τηλέφωνο, το τελευταίο έτος, το App του προγράμματος «Ασφαλιστικός Γονέας».
Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, οι χρήστες του προγράμματος έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για:
•Τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις, τα ποσοστά επιστροφής τους και τα πλησιέστερα καταστήματα μέσα από δυναμικά φίλτρα
•Τις τρέχουσες προσφορές, τις νέες επιχειρήσεις και τους διαγωνισμούς του προγράμματος
•Το ποσό επιστροφής ασφαλίστρων και το ποσό της ασφαλιστικής κάλυψης που έχουν συγκεντρώσει από τις αγορές που έχουν πραγματοποιήσει από τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις
Επιπρόσθετα, η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα:
Προσθήκης των επιχειρήσεων σε λίστα αγαπημένων για γρήγορη πρόσβαση
Αναλυτική κατάσταση του ιστορικού αγορών
Sign in για προσωποποιημένη εμπειρία
H συγκεκριμένη εφαρμογή δημιουργήθηκε με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη μέσω της παροχής προσωποποιημένης και άμεσης πληροφόρησης, σε ένα εύχρηστο περιβάλλον.
Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα «Ασφαλιστικός Γονέας» παρέχεται χωρίς κόστος αποκλειστικά από την Ευρωπαϊκή Πίστη και είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις καθημερινές αγορές του χρήστη.
Η εφαρμογή, είναι διαθέσιμη, τόσο για iOS όσο και για Android συσκευές, στα αντίστοιχα stores ή στο site www.asfalistikosgoneas.gr.
Νέα ανατρεπτική καμπάνια με τίτλο "Σε εμένα θα τύχει;" και πρωταγωνίστριες την Κατερίνα Ζαρίφη και την Μαρία Μπεκατώρου, από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
Ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας επέλεξε, για το 2018, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) για να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης και να συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης. Πιστή στο κεντρικό της μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω» η ΕΑΕΕ δημιούργησε μία φρέσκια και ανάλαφρη ψηφιακή καμπάνια με 4 videos μικρής διάρκειας, τα οποία έχουν τίτλο «Σε μένα θα τύχει;» καυτηριάζοντας με χιουμοριστικό τρόπο την τάση που έχουμε οι περισσότεροι να πιστεύουμε ότι το απρόοπτο είναι απίθανο να τύχει σε εμάς τους ίδιους.
Τα ζευγάρια, οι πρωταγωνιστές της ψηφιακής καμπάνιας της ΕΑΕΕ, η Κατερίνα Ζαρίφη με την Μαρία Μπεκατώρου, ο Λευτέρης Ελευθερίου με τον Θανάση Τσαλταμπάση, συνομιλούν και διαφωνούν με χιουμοριστικό τρόπο για το εάν πρέπει να κάνουν ασφάλιση και τελικά ποια είναι η αξία της στη σημερινή εποχή. Η Κατερίνα με τη Μαρία διαφωνεί για το εάν πρέπει να κάνουν μία ασφάλιση για το σεισμό ή ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα ενώ ο Λευτέρης με τον Θανάση μιλούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο για το εάν έχει αξία ένα πρόγραμμα υγείας ή μία ασφάλιση αυτοκινήτου.
Μπορείτε να απολαύσετε εδώ το πρώτο video το οποίο κάνει σήμερα την επίσημη ‘εμφάνιση’, με πρωταγωνίστριες την Κατερίνα Ζαρίφη και τη Μαρία Μπεκατώρου και με θέμα την ανάγκη προγραμματισμού για το μέλλον, μέσα από ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα για τη σύνταξη.
Η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ θα έχει διάρκεια 2 μήνες, και επιδιώκει να προβληματίσει το κοινό για τις συνέπειες του εφησυχασμού και του μη έγκαιρου προγραμματισμού. Τα 4 videos δείχνουν με ανθρώπινο, συμβολικό, και απλό τρόπο ότι τα απρόοπτα μπορούν να τύχουν σε όλους και για αυτόν ακριβώς το λόγο η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένας σημαντικός σύμμαχος για κάθε μικρή ή μεγάλη ανατροπή της ζωής μας.
Εάν αναρωτιέστε και εσείς «Σε μένα θα τύχει;» μείνετε συντονισμένοι στην FB page της ΕΑΕΕ και στο You Tube Channel για να απολαύσετε όλη τη σειρά των Videos. Και ίσως πειστείτε ότι η ιδιωτική ασφάλιση δεν είναι μία πολυτέλεια. Είναι μία κίνηση φροντίδας για εσάς και την οικογένειά σας που μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς τις κρατικές παροχές ασφάλισης. Γιατί … «Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω».
Τρείς τελειόφοιτους σπουδαστές της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (Α.Σ.Κ.Τ.) βράβευσε η Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του Καλλιτεχνικού Διαγωνισμού, τον οποίο συνδιοργάνωσε με την Α.Σ.Κ.Τ και το Γραφείο Διασύνδεσης της Σχολής, για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Το πρώτο βραβείο απέσπασε η Σοφία – Ρόζα Κοσμίδου για το έργο «Η Ζωή μου». Η απονομή έγινε από την εικαστικό Δάφνη Αγγελίδου.
Το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στον Γιάννη Ευθυμίου, για το έργο του «Πορτρέτο» και το τρίτο βραβείο στην Έλενα Αντωνοπούλου για το έργο της χωρίς τίτλο. Την απονομή για τα δύο αυτά έργα έκανε ο ζωγράφος Παύλος Σάμιος.
Τα παραπάνω έργα θα παραμείνουν στη συλλογή έργων τέχνης της Εθνικής Ασφαλιστικής, ενώ οι βραβευθέντες καλλιτέχνες θα λάβουν χρηματικό έπαθλο.
Ο πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Χριστόφορος Σαρδελής, απηύθηνε σύντομο χαιρετισμό, υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων, τη σημασία που δίνει η εταιρία στην Τέχνη και ειδικότερα, στο κομμάτι της προσέγγισης νέων καλλιτεχνών.
Η βράβευση έλαβε χώρα τη βραδιά των εγκαινίων της σχετικής έκθεσης 25 έργων των φοιτητών της Α.Σ.Κ.Τ, η οποία θα διαρκέσει στο Χώρο Τέχνης της Εθνικής Ασφαλιστικής «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ» μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2018.
Το νέο πολυϊατρείο MEDIFIRST, τα εγκαίνια του οποίου οργάνωσε η INTERAMERICAN την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου, αναδεικνύει την ολιστική προσέγγιση του τομέα υγείας από την εταιρεία. Η νέα μονάδα υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας ενισχύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των ιδιόκτητων υποδομών που διαθέτει η INTERAMERICAN, ως προστιθέμενη αξία στο μοναδικό σύστημα υγείας MEDISYSTEM που η εταιρεία έχει αναπτύξει εδώ και είκοσι χρόνια. Το νέο MEDIFIRST έχει τις εγκαταστάσεις του στον Παράδεισο Αμαρουσίου και συμπληρώνει το πρώτο πολυϊατρείο στα νότια προάστια (Αργυρούπολη), καλύπτοντας ανάγκες για πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας των κατοίκων των βορείων προαστίων της Αθήνας, καθώς και αυτών της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής, δεδομένου ότι βρίσκεται σε σημείο εύκολης πρόσβασης από την Αττική Οδό και από τον άξονα της Λεωφόρου Κηφισίας.
Το πρωτοποριακό πολυϊατρείο διαθέτει 15 ιατρικά τμήματα: γενικής ιατρικής, γαστρεντερολογικό, γυναικολογικό, δερματολογικό, ενδοκρινολογικό, καρδιολογικό, νευρολογικό, ορθοπεδικό, ουρολογικό, οφθαλμολογικό, παθολογικό, παιδιατρικό, πνευμονολογικό, χειρουργικό και ωτορινολαρυγγολογικό. Επίσης, λειτουργεί σε διαγνωστικό επίπεδο ακτινολογικό τμήμα με ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς για μαγνητικές τομογραφίες, ψηφιακές μαστογραφίες και ακτινογραφίες, ενώ λειτουργούν και τα τμήματα καρδιολογικό, μικροβιολογικό, υπερήχων και check-up. Ακόμη, διαθέτει οργανωμένη μονάδα αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών.
Το MEDIFIRST, που λειτουργεί σε 24ωρη βάση καθ’ όλες τις ημέρες του έτους, έχει 47 επιστημονικούς συνεργάτες-ιατρούς όλων των ειδικοτήτων, με κυλιόμενο ωράριο απασχόλησης και υποστηρίζεται από την υπηρεσία Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας (Γραμμή Υγείας 1010) της INTERAMERICAN, με ιδιόκτητα μέσα διακομιδής και συνεχή διαθεσιμότητα ασθενοφόρου. Ακολουθώντας τα πλέον σύγχρονα συστήματα λειτουργίας, το νέο πολυϊατρείο τηρεί ολοκληρωμένο ιατρικό ιστορικό σε κοινή πλατφόρμα με το πολυϊατρείο στα νότια προάστια και εφαρμόζει τα προηγμένα διεθνή συστήματα κωδικοποίησης ασθενειών και ιατρικών πράξεων (ICD-9, ICD-10 και CPT).
Τις εγκαταστάσεις του MEDIFIRST εγκαινίασε ο Willem van Duin, πρόεδρος της ACHMEA, μητρικής της INTERAMERICAN, υπογραμμίζοντας με την παρουσία του τη σημασία αυτού του επιχειρησιακού βήματος της εταιρείας. «Η ασφάλιση υγείας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την ACHMEA, καθώς επίσης και για την INTERAMERICAN, διότι είναι η κάλυψη που προσελκύει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη το ενδιαφέρον του πελάτη και δυναμώνει τον δεσμό του με την εταιρεία» τόνισε ο κ. van Duin. Αναφερόμενος στο MEDIFIRST, επισήμανε ότι η πρωτοβάθμια φροντίδα της υγείας για την Ελλάδα είναι πολύ πιο σημαντική από ότι σε άλλες χώρες όπου δραστηριοποιείται η ACHMEA και η παροχή των υπηρεσιών στις κατάλληλες εγκαταστάσεις με εξασφαλισμένη την ποιότητα, ενισχύει και την αξία του brand της INTERAMERICAN. Ο πρόεδρος της ACHMEA αναφέρθηκε και στο ολλανδικό μοντέλο του συστήματος υγείας, λέγοντας ότι το προσιτό κόστος και η εύκολη πρόσβαση των πολιτών σε υπηρεσίες, το χαρακτηρίζουν ως ένα καλό σύστημα. «Για την ACHMEA και την INTERAMERICAN θα ήταν ελκυστική η ιδέα να δημιουργεί στην Ελλάδα ένα σύστημα υγείας που θα έμοιαζε με το ολλανδικό», συμπλήρωσε, παρατηρώντας πως η Ελλάδα αντιμετωπίζει έντονο δημογραφικό πρόβλημα με γήρανση του πληθυσμού, που σημαίνει μεγαλύτερη ανάγκη για διαχείριση χρονίων νόσων και για φροντίδα όπως αυτή που παρέχει το πολυϊατρείο MEDIFIRST.
Ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος και ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της INTERAMERICAN, μίλησαν για τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ελλάδα για την υγεία, ασφαλιστικά και στις υπηρεσίες. Τα ηγετικά στελέχη της INTERAMERICAN αναφέρθηκαν στις καινοτόμες πρωτοβουλίες της εταιρείας για τον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης, την αυτοματοποίηση και τον εξορθολογισμό του κόστους της υγείας για τους ασφαλισμένους και τόνισαν την προοπτική για ποιοτική και αποτελεσματική φροντίδα της υγείας μέσα από την παρακολούθηση των τάσεων διεθνώς και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, με έμφαση στην πρόληψη και στην ευρύτερη εμπειρία του πελάτη, επισημαίνοντας ότι τα ιδιόκτητα πολυΪατρεία αποτελούν μια ενδιαφέρουσα επένδυση που αξίζει να υποστηριχθεί σε βάθους χρόνου.
Την έναρξη των εργασιών του νέου MEDIFIRST χαιρέτισε και ο Γιώργος Πατούλης, υπό τη διπλή ιδιότητά του ως δήμαρχος Αμαρουσίου, όπου λειτουργεί το πολυϊατρείο, και ως πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών. Παρευρέθηκαν στην εκδήλωση συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων και στελέχη της εταιρείας, εκπρόσωποι αρχών και φορέων υγείας, πελάτες και φίλοι της INTERAMERICAN.
Στις ευεργετικές ιδιότητες που έχει ένα χαμόγελο εστιάζει η νέα έρευνα της AXA, παρουσιάζοντας βίντεο με το 1ο επεισόδιο της σειράς “AXA Research Files” να εξετάζει κατά πόσο οι άνθρωποι που χαμογελούν περισσότερο είναι πιο υγιείς και ευτυχισμένοι σε σχέση με αυτούς που χαμογελούν λιγότερο στην καθημερινότητά τους. Ένα χαμόγελο μπορεί να μειώσει το άγχος, ακόμα και όταν δεν είναι αληθινό !
Στη νέα έρευνα που πραγματοποίησε για το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ η Dr. Sarah Pressman, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας και Κοινωνικής Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Ιρβάιν, το χαμόγελο μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο «φυσικά φάρμακα» και να λειτουργήσει ευεργετικά για το ανοσοποιητικό σύστημα και την καρδιαγγειακή υγεία.
Συγκεκριμένα, η Dr. Sarah Pressman εξέτασε κατά πόσο η συμπεριφορά και η υγεία μας βελτιώνονται όταν χαμογελάμε. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Αποδείχτηκε ότι όσοι χαμογελούν αναπτύσσουν «αντισώματα», τις ορμόνες κορτιζόλη και κατεχολαμίνες, οι οποίες βοηθούν στην προληπτική αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας, προστατεύουν το ανοσοποιητικό και καρδιαγγειακό σύστημα, ενισχύουν τις αντοχές μας και «διευρύνουν» τα όρια του πόνου.
Στη νέα έρευνα που πραγματοποίησε για το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ η Dr. Sarah Pressman, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας και Κοινωνικής Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Ιρβάιν, το χαμόγελο μπορεί να αποτελέσει ένα από τα πιο «φυσικά φάρμακα» και να λειτουργήσει ευεργετικά για το ανοσοποιητικό σύστημα και την καρδιαγγειακή υγεία.
Συγκεκριμένα, η Dr. Sarah Pressman εξέτασε κατά πόσο η συμπεριφορά και η υγεία μας βελτιώνονται όταν χαμογελάμε. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Αποδείχτηκε ότι όσοι χαμογελούν αναπτύσσουν «αντισώματα», τις ορμόνες κορτιζόλη και κατεχολαμίνες, οι οποίες βοηθούν στην προληπτική αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας, προστατεύουν το ανοσοποιητικό και καρδιαγγειακό σύστημα, ενισχύουν τις αντοχές μας και «διευρύνουν» τα όρια του πόνου.
Στην ίδια έρευνα διαπιστώθηκε ότι το χαμόγελο έχει τις ίδιες ευεργετικές ιδιότητες, ακόμα και όταν δεν είναι αληθινό. Όταν προσποιούμαστε ότι χαμογελάμε, στέλνουμε στον εγκέφαλό μας μηνύματα που έχουν ψυχολογικά οφέλη, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το «αληθινό» μας χαμόγελο. Και πώς ξεχωρίζουμε το αυθόρμητο και πραγματικό από το ψεύτικο χαμόγελο;
Η ερευνήτρια σημειώνει ότι όταν κάποιος χαμογελάει πραγματικά, δημιουργούνται ρυτίδες γύρω από τα μάτια, ενώ όταν το χαμόγελο είναι ψεύτικο το μόνο που στην πραγματικότητα κινείται είναι το στόμα. Έτσι κάθε φορά που χαμογελάμε, πρέπει να σκεφτόμαστε ότι αυτό μας κάνει λιγότερο αγχωμένους και περισσότερο υγιείς. Αυτό συμβαίνει γιατί το χαμόγελο βελτιώνει τη διάθεσή μας, μας ανακουφίζει και μας βοηθάει να αντιμετωπίζουμε με μια πιο θετική και αισιόδοξη ματιά την καθημερινότητα. Μειώνει το άγχος, ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, τονώνει τη ψυχολογική μας υγεία και έτσι είμαστε πιο αισιόδοξοι στις δυσκολίες που προκύπτουν.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ενεργειών που διενεργεί το Ταμείο Ερευνών ΑΧΑ, την παγκόσμια πρωτοβουλία του Ομίλου που υποστηρίζει έρευνες με σημαντικά ευρήματα για την ακαδημαϊκή κοινότητα και την κοινωνία των πολιτών, συμβάλλοντας, παράλληλα, στην ανάπτυξη του διαλόγου μεταξύ της επιστήμης, του ιδιωτικού κλάδου και της κοινωνίας.
Δείτε το σχετικό video για τις ευεργετικές ιδιότητες του χαμόγελου: