Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Σε εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Ιουνίου στο Μέγαρο Μουσικής η ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων του δικτύου πωλήσεων της Allianz Ελλάδος.
Στην εκδήλωση με κεντρικό μήνυμα το «Expect More. We are Allianz», η εταιρεία μέσω της Διευθύνουσας Συμβούλου κ. Φιλίππας Μιχάλη και του Εμπορικού Διευθυντή κ. Στέφανου Μαλαχιά, παρουσίασαν στους συνεργάτες τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας και τις νέες προγραμματισμένες δράσεις για πελάτες και συνεργάτες για το τρέχον έτος 2018 και για το 2019.
Στην ομιλία της η κ. Φ. Μιχάλη κάνοντας μια ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, αναφέρθηκε στην υγιή πορεία της εταιρείας παρουσιάζοντας τη σταθερή παραγωγή της Allianz Ελλάδος η οποία έκλεισε το 2017 με κύκλο εργασιών 159 εκατ. Ευρώ και με λειτουργική κερδοφορία 8,5 εκατ. Ευρώ αυξημένη κατά 18% σε σχέση με το 2016.
Σχετικά με την πορεία της εταιρείας το 2017, η κ. Μιχάλη ανέφερε: «Την προηγούμενη χρονιά τα πήγαμε εξαιρετικά. Και αυτό που κρατώ είναι ο παλμός και η δυναμική. Είμαστε εδώ σήμερα για να επιβραβεύσουμε αυτούς που έκαναν το κάτι παραπάνω και να τους χειροκροτήσουμε επειδή το αξίζουν. Η επόμενη μέρα έχει ξεκινήσει δυνατά. Το πρώτο τρίμηνο, ήταν αρκετά δυνατό και ανεβάζουμε ρυθμούς όσο προχωράμε μέσα στη χρονιά. Το 2018 είναι μία χρονιά που θα κάνουμε αισθητό το αποτύπωμά μας στην ελληνική αγορά με επίκεντρο τον πελάτη και συνεχή επένδυση στον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο».
Την κ. Φιλίππα Μιχάλη διαδέχθηκε στο βήμα ο κ. Λάμπρος Τσόλκας, Αντιπρόεδρος της Accenture Hellas, ο οποίος αναφέρθηκε στο ρόλο της τεχνολογίας στην καθημερινότητα του ασφαλιστικού συμβούλου και παρουσίασε το μελλοντικό μοντέλο σχέσης και συνεργασίας με τους πελάτες ανοίγοντας ένα «παράθυρο» στο μέλλον.
Στη συνέχεια, ο κ. Σ. Μαλαχιάς παρουσίασε την ανανεωμένη εμπορική στρατηγική της εταιρείας με αναφορά στους παρακάτω βασικούς άξονες:
Ανάπτυξη στην Υγεία
Νέα Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα
Ενίσχυση του Μεριδίου Αγοράς στην Ασφάλιση Αυτοκινήτου
Νέες λύσεις για Επιχειρήσεις
Ψηφιακή κατοικία
Νέα ψηφιακά εργαλεία που θα εμπλουτίσουν όλες τις προϊοντικές γραμμές
Νέος Κανονισμός Πωλήσεων
Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης των Συνεργατών Πωλήσεων
Αναφερόμενος στη νέα εμπορική στρατηγική της Allianz Ελλάδος, ο κ. Μαλαχιάς σχολίασε: «Εμείς θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην εμπειρία του πελάτη, να χτίζουμε όλες τις βελτιωτικές ενέργειες που χρειάζονται σε αυτό το κομμάτι ενώ προϊοντικά, θα στοχεύσουμε σε στρατηγικούς τομείς όπου δεν είχαμε παρουσία και θα βελτιώσουμε τα προϊόντα που ήδη διαθέτουμε στην αγορά. Ιδιαίτερα σημαντική θέση στη στρατηγική μας έχουν και όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να γίνει η ζωή και η εμπειρία των συνεργατών της Allianz πιο απλή και εύκολη. Είμαστε μέρος ενός οικοσυστήματος, το οποίο θέλουμε με υγιή τρόπο να αναπτύσσεται».
Το δεύτερο σκέλος της ημέρας επιφύλασσε μια ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη για τους συμμετέχοντες της εκδήλωσης, αφού είχαν τη δυνατότητα να ακούσουν τον Coach της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη! Ο θρύλος του ελληνικού Μπάσκετ ενθουσίασε και συγκίνησε το κοινό καθώς μοιράστηκε στιγμές από την εντυπωσιακή του διαδρομή στο ελληνικό μπάσκετ, μιλώντας παράλληλα για τα χαρακτηριστικά εκείνα που οδηγούν στην κατάκτηση της κορυφής όπως, ο ενθουσιασμός, η εντατική «προπόνηση» η ψυχραιμία αλλά και το ήθος. Καταλήγοντας ότι όλοι μας θα πρέπει να περιμένουμε περισσότερα από τον εαυτό μας!
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τη βράβευση της ομάδας των συνεργατών της Allianz οι οποίοι διακρίθηκαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους τη χρονιά που μας πέρασε.
Το συνέδριο έκλεισε με ένα mobile παιχνίδι μέσω του οποίου οι συνεργάτες δημιούργησαν ένα «σύννεφο λέξεων» απαντώντας στο τι σημαίνει για εκείνους Allianz, με επικρατέστερες τις απαντήσεις Δύναμη, Αξιοπιστία, Ομάδα και Μέλλον, δίνοντας το έναυσμα στην κ. Μιχάλη να σχολιάσει: «Είμαι πολύ χαρούμενη που μέσα στις δημοφιλέστερες απαντήσεις, βρίσκεται και η λέξη Ομάδα. Νιώθω ότι αποτελούμε όλοι μία πολύ συνεκτική ομάδα με ορμή, ενέργεια και δυναμική. Είμαστε πάντα ανοιχτοί στην ανατροφοδότηση τόσο από τους πελάτες μας όσο και από τα ίδια τα μέλη της ομάδας μας κι επιστρέφουμε κάθε φορά πιο δυνατοί. Γι’ αυτό να περιμένετε περισσότερα από αυτή την ομάδα που λέγεται Allianz».
Ιδιαίτερο χρώμα και πρόσθετη αξία στο ενθουσιώδες κλίμα της εκδήλωσης έδωσαν οι δύο παρουσιαστές της, Σμαράγδα Καρύδη και Θοδωρής Αθερίδης, οι οποίοι πλαισίωσαν τους ανθρώπους της Allianz με το μοναδικό χιούμορ και την ευχάριστη διάθεσή τους.
Στη βιώσιμη ανάπτυξη του αποκλειστικής συνεργασίας εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων (Agency) είναι προσηλωμένη, με σχέδιο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης που υλοποιείται κατά την τελευταία τριετία, η INTERAMERICAN. Σε μια ιδιαίτερα μεταβατική περίοδο για τη διαμεσολάβηση και με το Δίκτυο Agency να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο συνεισφοράς στα παραγωγικά αποτελέσματα της εταιρείας -πέρυσι απέδωσε το 38% των συνολικών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων, περί τα 132 εκατ. ευρώ- η INTERAMERICAN υποστηρίζει σταθερά την υλοποίηση του σχεδίου ενδυνάμωσης του εταιρικού Δικτύου με:
τη μετεξέλιξη του επαγγελματικού ρόλου των συνεργατών της σε συμβούλους
την εισαγωγή της προωθημένης ψηφιακής τεχνολογίας στην καθημερινότητα της εργασίας τους και την ευθυγράμμιση των πωλήσεων με τον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας
την ενσωμάτωση νέας γενιάς συνεργατών, δεδομένων δεξιοτήτων, με σπουδές και προοπτική καριέρας
Στο πλαίσιο της ανανέωσης, κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους τα γραφεία πωλήσεων του Δικτύου Agency έχουν, ήδη, στελεχωθεί με 150 νέους συνεργάτες - ασφαλιστικούς συμβούλους, από τους οποίους οι 90 προέρχονται από οργανική ανάπτυξη. Πρόκειται για νεοεισερχομένους στο επάγγελμα, μετά από εκπαίδευση και πιστοποίηση των γνώσεών τους βάσει των διαδικασιών αδειοδότησης για την άσκηση του επαγγέλματος. Στη δύναμη του Δικτύου, εξάλλου, έχουν προστεθεί και 13 επαγγελματίες από τον χώρο των πρακτόρων και μεσιτών και 47 επαγγελματίες προερχόμενοι από εταιρικά δίκτυα της αγοράς, που επέλεξαν μια νέα σχέση αποκλειστικής συνεργασίας. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει έως το 2020 μια γραμμή 800 υψηλής παραγωγικότητας συνεργατών, στο σύνολο των τριπλάσιων περίπου κωδικών που διατηρεί.
Στα κριτήρια για την επίτευξη των ελαχίστων ορίων βιωσιμότητας ειδικότερα των νέων συνεργατών, η INTERAMERICAN συνεχίζει να τους ενθαρρύνει με παραμέτρους - όρια στο συνολικό ποσόν των πιστωθεισών αμοιβών, από την έναρξη των εργασιών με το άνοιγμα κωδικού. Η εταιρεία προσβλέπει, έως το τέλος του 2018, στην ένταξη 300 νέων συνεργατών.
«Στο ασφαλιστικό περιβάλλον συντελούνται μεγάλες αλλαγές, που αποτελούν πρόκληση για το παρόν και το μέλλον του ασφαλιστικού συμβούλου. Οι σύγχρονες πρακτικές στη διαμεσολάβηση κατευθύνονται από την εισβολή της ψηφιακής τεχνολογίας, την αύξηση των γνώσεων και απαιτήσεων των πελατών και τις νέες συνθήκες σε κανονιστικό επίπεδο (IDD, GDPR, φορολογικό πλαίσιο κ.λπ.). Για την INTERAMERICAN, η βελτιστοποίηση της κατάρτισης, η αφομοίωση των τεχνολογικών δυνατοτήτων στην καθημερινότητα της ασφαλιστικής εργασίας, η ικανοποίηση του πελάτη στο επίκεντρο, η αντίληψη και τα καλά αντανακλαστικά των συνεργατών για τις εξελίξεις στην οικονομία και το κοινωνικό περιβάλλον, αποτελούν βάση για τον αναπροσδιορισμό του ρόλου τους. Στην εταιρεία, υποστηρίζουμε με κάθε τρόπο αυτή τη μετάβαση, ώστε να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε περαιτέρω την παραγωγικότητα του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων, σε ευθυγράμμιση με τη νέα εποχή και τον μετασχηματισμό της INTERAMERICAN» τονίζει ο Τάσος Ηλιακόπουλος, γενικός διευθυντής Πωλήσεων και Marketing.
Ο επικεφαλής των πωλήσεων της εταιρείας υπογραμμίζει πως η ποιοτική αναβάθμιση των συνεργατών του Δικτύου Agency είναι προϋπόθεση για την υποστήριξη των σημαντικών πλεονεκτημάτων της INTERAMERICAN, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σημερινής αγοράς και τα οποία συνίστανται σε:
επικαιροποιημένες ασφαλιστικές λύσεις, με μοχλό την καινοτομία
πολλαπλότητα υπηρεσιών, με επιπλέον παροχές στην περιφέρεια των προϊόντων, σε σύνθεση (δημιουργία οικοσυστημάτων)
υψηλή αξιοπιστία και φερεγγυότητα, στη βάση της οικονομικής ισχύος - της σταθερής κερδοφορίας και της προοπτικής της εταιρείας
βέλτιστη σχέση κόστους-οφέλους για τον πελάτη, που θέλει ασφάλιση εφικτή σε σχέση με τις οικονομικές δυνατότητές του, με ευελιξία επιλογής και ουσιαστικές καλύψεις.
«Αυτά τα χαρακτηριστικά της INTERAMERICAN αποτελούν και στοιχεία προσέλκυσης νέων συνεργατών στο εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων, διαμορφώνοντας ένα ιδιαίτερα ευνοϊκό περιβάλλον επαγγελματικής εξέλιξης» επισημαίνει ο κ. Ηλιακόπουλος.
Συνεχής η εκπαίδευση των συνεργατών
Η εταιρεία υλοποιεί, ταυτόχρονα, ένα πυκνό πρόγραμμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης που κατά το πρώτο πεντάμηνο περιέλαβε 32 επιμέρους προγράμματα και 4.100 συμμετοχές σε ένα μεγάλο θεματικό εύρος, το οποίο καλύπτει τις ανάγκες όλων των ομάδων του Δικτύου. Η εκπαίδευση αφορά σε πιστοποιήσεις, επαναπιστοποίηση γνώσεων, στην παραγωγικότητα, την πώληση και τη διαρκή υποστήριξη της σχέσης με τον πελάτη. Ως προς το τελευταίο, έχουν εισαχθεί εκπαιδευτικές καινοτομίες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρόγραμμα LIMRA Pacesetter, που εμπλουτίστηκε με coaching και mentoring χαρακτηριστικά.
Μια μαγική βραδιά, αφιερωμένη στον μοναδικό Μίκη Θεοδωράκη, τον συνθέτη των ποιητών και των οραμάτων, επεφύλαξε η διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής στους διακεκριμένους συνεργάτες του αποκλειστικού της δικτύου στο πλαίσιο της Βραδιάς Βραβεύσεων 2018, που είχε κεντρικό τίτλο «Η Εθνική της Καρδιάς μας».
Στις 12 Ιουνίου, στον χώρο του γηπέδου του Εθνικού Γυμναστικού Συλλόγου, περιστοιχισμένοι από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, το Καλλιμάρμαρο, τους Στύλους του Ολυμπίου Διός και το Ζάππειο Μέγαρο, οι 1.000 και πλέον παριστάμενοι είχαν το προνόμιο να βιώσουν μία πραγματικά αξέχαστη εμπειρία. Μια συναυλία με τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη, όπως αυτά είχαν ενορχηστρωθεί και διασκευαστεί για την ιστορική συναυλία «Όλη η Ελλάδα για τον Μίκη», η οποία είχε πραγματοποιηθεί έναν χρόνο πριν στο Καλλιμάρμαρο.
Ο διακεκριμένος μαέστρος Παναγής Μπαρμπάτης διηύθυνε με την μπαγκέτα του τη Συμφωνική Μαντολινάτα Ελλάδας, τον τενόρο Αντώνη Κορωναίο και τη σοπράνο Ελένη Δάβου. Τους συνόδευε πολυμελής χορωδία, την οποία αποτελούσαν μέλη της Μικτής Χορωδίας Νέων Δήμου Κηφισιάς υπό τη διεύθυνση του Θανάση Αρβανίτη, μέλη της Μεικτής Χορωδίας Λεοντείου Λυκείου Πατησίων υπό τη διεύθυνση του Βασίλη Γιώτη, καθώς και μέλη της Νεανικής Χορωδίας Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών.
Όπως επεσήμανε στη διάρκεια της ομιλίας του ο Πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Χριστόφορος Σαρδελής: «Ο κόσμος της Εθνικής Ασφαλιστικής δεν πρέπει να μοιρολατρεί, αλλά να εγγυάται τη συνέχεια. Να πάρουμε επάνω μας την ευθύνη του εγγυητή της συνέχειας και μαζί να χαράξουμε τη νέα πορεία της εταιρίας, αντί να στριφογυρνάμε αμήχανοι στο σταυροδρόμι. Αυτή πρέπει να είναι η βαθύτερη ουσία της εταιρικής μας ταυτότητας, το «τόδε τι» της ενδελέχειάς μας, που θα έλεγε και ο Αριστοτέλης, αυτό που τελικά θα καθορίσει την πορεία μας. Γι’ αυτόν άλλωστε τον λόγο διαλέξαμε να ντύσουμε τη βραδιά με τη μουσική του Μίκη. Όπως έχει πει ο ίδιος, «υπάρχει μουσική που μας κάνει να ξεχνιόμαστε και μουσική που μας κάνει να θυμόμαστε. Η δική μου μουσική γράφτηκε για να θυμόμαστε». Και αυτό που πρέπει εμείς να θυμόμαστε είναι το βάρος της ιστορίας μας και η ευθύνη μας να δείξουμε ότι είμαστε επάξιοι συνεχιστές της μεγάλης μας παράδοσης.»
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Σταύρος Κωνσταντάς, στην ομιλία του αναφέρθηκε στα αποτελέσματα του 2017, αλλά και του α’ τριμήνου, στη διάρκεια του οποίου «ούτε η φημολογία, ούτε οι επιθέσεις, ούτε o νέος κύκλος αβεβαιότητας δεν κατάφεραν και πάλι - ούτε για μια στιγμή - να ανακάμψουν τον μονόδρομο της ανάπτυξης που έχουμε όλοι μας επιλέξει. Με δείκτη φερεγγυότητας στο 199,7% και χωρίς μεταβατικά μέτρα στο 127,4%, δηλαδή από τους υψηλότερους στην αγορά μας, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018 κάναμε ένα μικρό θαύμα. Ανεβάσαμε το μερίδιο αγοράς μας κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες, στο 17,4%, καταγράφοντας ένα θεαματικό 24% στον κλάδο Ζωής. Διατηρήσαμε τα εντυπωσιακά μας αποτελέσματα, καταγράφοντας κέρδη 18,6 εκ. και αυξήσαμε ραγδαία την παραγωγή ασφαλίστρων, τόσο στον κλάδο αυτοκινήτων, όσο και στον κλάδο πυρός. Για δεύτερη συνεχή χρονιά ήμασταν οι Μεγάλοι Χορηγοί του Ευ Αγωνίζεσθαι και στηρίξαμε, μέσα από το δεύτερο No Finish Line, την Ένωση «Μαζί για το Παιδί». Η Εθνική Ασφαλιστική, όλοι εσείς που συμμετείχατε εκπροσωπώντας την εταιρία μας, διανύσατε 4.353 χιλιόμετρα αγάπης και κατακτήσατε την πρώτη θέση στις καρδιές των παιδιών που το έχουν ανάγκη. Στηρίζουμε αδιάλλειπτα τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, τις τέχνες και τα γράμματα και δίνουμε την ευκαιρία στους νέους της πατρίδας μας να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Δίνουμε καθημερινά Λόγο Τιμής στους περισσότερους από ένα εκατομμύριο ασφαλισμένους μας. Μέσα στο 2017 οι αποζημιώσεις που δώσαμε στους ασφαλισμένους μας ανήλθαν στα 405 εκατομμύρια εξακόσιες εβδομήντα δύο χιλιάδες ευρώ. Δίνουμε δηλαδή 1.227.000 ευρώ ημερησίως», κατέληξε ο κ. Κωνσταντάς.
Σε μία έντονα φορτισμένη ομιλία, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Γιώργος Ζαφείρης, αναφέρθηκε πολλές φορές στον περίφημο ήρωα του Καζαντζάκη, τον Αλέξη Ζορμπά, σύμβολο του ελεύθερου πνεύματος, του ασυμβίβαστου, που δεν πτοείται από τις αναποδιές, αλλά στέκεται όρθιος και παλεύει: «Τη χρονιά που πέρασε αποδείξατε ότι πέρα και πάνω απ’ όλα, έχετε αυτήν την απαραίτητη ποσότητα τρέλας, που όπως λέει ο μεγάλος Καζαντζάκης, απελευθερώνει τον άνθρωπο. Τον κάνει ελεύθερο. Κι αυτή η ελευθερία είναι που σας έδωσε τη δύναμη να κοιτάξετε το μέλλον με ξεκάθαρη ματιά και να μην αφήσετε την καθημερινότητα και τις αντίξοοες συνθήκες να σας επηρεάσουν. Αυτή η ελευθερία είναι που έφερε την Εθνική της καρδιάς μας για άλλη μια χρονιά στην κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Αποδείξατε πως είστε επαγγελματίες με αντοχές. Αθλητές μεγάλων αποστάσεων, που γνωρίζετε ότι η καριέρα στις πωλήσεις είναι Μαραθώνιος και όχι κατοστάρι! Είστε μια μεγάλη ισχυρή ομάδα με κοινούς στόχους και όνειρα. Μια ομάδα που ξέρει καλά πως σήμερα ένα είναι βέβαιο: μόνο μέσα από το στηρίζω–στηρίζεις θα φτάσουμε και στο κερδίζω–κερδίζεις.» Κλείνοντας, ο κ. Ζαφείρης αφιέρωσε στους ανθρώπους των πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής τις λέξεις με τις οποίες ο Νίκος Καζαντζάκης περιγράφει τον Αλέξη Ζορμπά: «είστε η πιο πλατειά ψυχή, το πιο σίγουρο σώμα, η πιο λεύτερη κραυγή που γνώρισα στη ζωή μου».
Την ευθύνη για την παρουσίαση της εκδήλωσης είχαν οι δημοφιλείς ηθοποιοί Μαρία Κωνσταντάκη και Κώστας Αποστολάκης, οι οποίοι πραγματικά «απογείωσαν» την τελετή των βραβεύσεων των διακεκριμένων συνεργατών της εταιρίας.
Στους προσκεκλημένους της η Εθνική Ασφαλιστική πρόσφερε ένα πραγματικά μοναδικό τριπλό δώρο, που το αποτελούσαν ένα cd με τραγούδια του Μίκη επιλεγμένα από τον ίδιο και τον πρόεδρο της εταιρίας κ. Χρ. Σαρδελή, ένα καλαίσθητο βιβλίο με αποσπάσματα συνεντεύξεων του Μίκη και μία αφίσα με ιδιόχειρη αποτύπωση του Γαλαξία των τραγουδιών του.
Την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος επισκέφτηκαν την Πέμπτη 21.6.2018 εκπρόσωποι της νικητήριας ομάδας του μαθητικού διαγωνισμού εικονικής επιχείρησης 2018 που διοργάνωσε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, προκειμένου να παρουσιάσουν την καινοτόμα ιδέα τους.
Πρόκειται για μαθητές Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά από την Καλαμάτα οι οποίοι εμπνεύστηκαν και κατασκεύασαν ένα «έξυπνο κράνος» το οποίο δεν επιτρέπει στη μηχανή της μοτοσικλέτας να ξεκινήσει, αν ο αναβάτης δεν το φορέσει. Παράλληλα, ίδρυσαν και την εικονική επιχείρηση Helm.e.t. που κύριο στόχο έχει την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των πολιτών στη χρήση κράνους.
Η κ. Μ. Αντωνάκη, Γενική Διευθύντρια της ΕΑΕΕ καλωσορίζοντας τους μαθητές ανέφερε πως το 2017, 739 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα και πρέπει όλοι να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας ώστε να μειώσουμε όσο το δυνατό περισσότερο αυτόν τον αριθμό. Η ασφαλιστική αγορά και η ΕΑΕΕ εδώ και χρόνια δραστηριοποιούνται ενεργά στον τομέα της πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων πραγματοποιώντας διάφορες δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού.
«Η ιδέα των μαθητών από την Καλαμάτα είναι εξαιρετική και μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Υποστηρίζουμε και ενθαρρύνουμε αυτές τις πρωτοβουλίες που μπορούν ουσιαστικά να βοηθήσουν στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, ειδικά όταν έρχονται από τόσο νέους ανθρώπους.», ανέφερε η κ. Αντωνάκη.
Ακολούθησε παρουσίαση του έργου από την ομάδα των μαθητών οι οποίοι ανέλυσαν την ιδέα, τον τρόπο λειτουργίας και διασύνδεσης του κράνους με τη μηχανή αλλά και τα σχέδιά τους για τα επόμενα βήματα ώστε να γίνει η ιδέα τους πραγματικότητα. Επόμενος σταθμός για τα παιδιά είναι ο Πανευρωπαϊκός Μαθητικός Διαγωνισμός «Company of The Year» του Junior Achievement Europe που θα πραγματοποιηθεί στις 16-18 Ιουλίου 2018 στο Βελιγράδι. Τα παιδιά θα παρουσιάσουν την ιδέα τους και θα διαγωνισθούν μαζί με άλλες 35 μαθητικές ομάδες από όλη την Ευρώπη.
Σαρωτική ήταν και φέτος η παρουσία της INTERAMERICAN στο θεσμό των Impact Business IT Excellence Awards, που οργανώθηκαν για έβδομη συνεχή χρονιά από το περιοδικό «Netweek» της Boussias Communications και το ELTRUN (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών).
Η εταιρεία ήταν μεταξύ των πέντε οργανισμών που συγκέντρωσαν τις προϋποθέσεις της συνολικής αναγνώρισης (περισσότερα από τέσσερα βραβεία, με τουλάχιστον δύο Gold), κατακτώντας έτσι το Grand Award. Στις κατηγορίες στις οποίες συμμετείχε, η INTERAMERICAN κατέκτησε τέσσερα χρυσά και δύο ασημένια βραβεία. Έτσι, καθ΄όλη την επταετή διαδρομή του θεσμού η εταιρεία μετρά, συνολικά, 30 BITE Awards, ένα μοναδικό επίτευγμα με το οποίο επιβεβαιώνεται ο προωθημένος ψηφιακός μετασχηματισμός που έχει υλοποιηθεί στην οργάνωση και τις λειτουργίες της με συστήματα, έργα και ψηφιακές εφαρμογές.
Ειδικότερα, η INTERAMERICAN βραβεύθηκε με Gold Βραβεία στις κατηγορίες:
«Κορυφαίες Βραβεύσεις», για την εφαρμογή τηλεματικής στο καινοτόμο προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτου «SmartDrive».
«Λειτουργικές και Επιχειρησιακές Εφαρμογές», στην υποκατηγορία «Επιχειρηματική Ευφυΐα και Αναλυτική», για το έργο «Revolutionize Voice of the Customer into actionable insights».
Στην ίδια κατηγορία, στην υποκατηγορία «Αυτοματοποίηση και Υποστήριξη Πωλήσεων/Πωλητών/Marketing», για την εφαρμογή SiS.
Στην ίδια κατηγορία, στην υποκατηγορία «Διαχείριση Εγγράφων και Ροής Εργασιών», για το έργο «Corporate Digitalisation».
Με Silver Βραβεία η εταιρεία βραβεύθηκε στις κατηγορίες: «Διοίκηση και Στρατηγική των Πληροφοριακών Πόρων», στην υποκατηγορία «GDPR Readiness», για το έργο «GDPR Compliance». «Digital Transformation», στην υποκατηγορία «Σύνδεση της Επιχειρηματικής και της ICT Στρατηγικής», για το έργο «Lean-Agile Transformation in Information Technology Services».
Η INTERAMERICAN κατά τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό της και την καινοτομία, με ενδεικτικά αντιπροσωπευτικά επιτεύγματα την κορυφαία στην ασφαλιστική αγορά πλατφόρμα Anytime για την απευθείας ασφάλιση, τα συστήματα underwriting και διαχείρισης ζημιών, τα προϊόντα τηλεματικής στην ασφάλιση αυτοκινήτου, το ψηφιακό γραφείο του ασφαλιστή κ.ά.. Η εταιρεία επενδύει, παράλληλα, στη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της και την ανάπτυξη – αξιοποίησή τους μέσα από τον νέο τρόπο εργασίας, που αποτελεί βασικό πυλώνα της εταιρικής στρατηγικής.
Τα έργα που βραβεύθηκαν
«SmartDrive»: αφορά στην ασφάλιση αυτοκινήτου και βασίζεται στη χρήση ενός συστήματος τηλεματικής, εφαρμοσμένου σε smartphone για ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση usage-based insurance (UBI). Πρόκειται για μια καινοτόμο εφαρμογή που δίνει έμφαση στην κατανόηση των χαρακτηριστικών οδηγικής συμπεριφοράς. Μέσω της εφαρμογής αυτής, κάθε οδηγός μπορεί να έχει μια συνολική εικόνα για τον τρόπο και τον βαθμό κινδύνου της οδήγησής του, οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί.
«Revolutionize Voice of the Customer into actionable insights»: Η λύση αξιοποιεί την ανεύρεση γνώσης με τη χρήση της τεχνικής εξόρυξης κειμένου (text mining), δίνοντας έμφαση στην ανάλυση συναισθήματος του πελάτη (sentiment analysis) για την πιο έγκυρη και αποτελεσματική πληροφόρηση. Με αυτό τον τρόπο, ενισχύεται το συγκριτικό πλεονέκτημα στην άμεση ανάκτηση, τον έλεγχο και τη βελτίωση του δείκτη εμπειρίας του πελάτη (customer experience), στη μελέτη της επικοινωνίας με τον πελάτη και στην ενίσχυση του δείκτης δέσμευσης του πελάτη (customer engagement value)
«SiS»: Η πλατφόρμα Sales Information System (SiS) αποτελεί το βασικό πληροφοριακό σύστημα παρακολούθησης της απόδοσης των δικτύων διανομής ασφαλιστικών προγραμμάτων της εταιρείας με απεικόνιση των παραγωγικών αποτελεσμάτων, KPIs και της επίτευξης των στόχων. Έτσι, οι συνεργάτες της INTERAMERICAN μπορούν να παρακολουθούν τα προσωποποιημένα στοιχεία τους μέσα από ένα balanced scorecard, στη διαδικτυακή πλατφόρμα υποστήριξης των δικτύων πωλήσεων «askme».
«Corporate Digitalisation»: Το έργο αφορά, κυρίως, στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων που περιέχουν την υπογραφή του πελάτη, από τον τρόπο αποστολής τους στη εταιρεία μέχρι τον τρόπο αποθήκευσης τους, δημιουργώντας έτσι μια νέα πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία επικοινωνίας μεταξύ των τμημάτων της. Έτσι, επιτυγχάνεται η ψηφιακή ομαδοποίηση όλων των εντύπων που αφορούν στο ίδιο συμβόλαιο, ανεξαρτήτως χρονικής αποστολής τους, η μετάβαση σε paperless διαδικασίες και η μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των αιτημάτων.
«GDPR Compliance»: Η ΙΝΤERAMERICAN, με την ανακοίνωση του Νέου Γενικού Kανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR), προχώρησε άμεσα και αποφασιστικά στην ανάλυσή του με σκοπό την απόλυτη συμμόρφωση. Οι κυριότερες ενέργειες, μεταξύ άλλων, είναι ο διορισμός του DPO, καθώς και η δημιουργία του DPO Hub, η σύνταξη της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η ικανοποίηση των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένων μέσω συγκεκριμένων διαδικασιών, η ένταξη των προδιαγραφών «by design» και «by default», η τροποποίηση της συγκατάθεσης καθώς και η ανάκλησή της, όπως ορίζει ο Κανονισμός.
«Lean-Agile Transformation in Information Technology Services»: Πρόκειται για κομβικό έργο στο πλαίσιο του μετασχηματισμού των λειτουργιών του τομέα Πληροφορικής της εταιρείας, με ενσωμάτωση των πρακτικών Lean και Agile στον πυρήνα των λειτουργιών της.
Δύο νέες σημαντικές διακρίσεις πρόσθεσε στο ενεργητικό της η κορυφαία του ασφαλιστικού κλάδου, Εθνική Ασφαλιστική.
Η εταιρεία συμμετείχε στον καθιερωμένο θεσμό των IMPACT BITE Awards, που διοργανώθηκαν για έβδομη συνεχή χρονιά φέτος από το περιοδικό Netweek της Βουssias Communications με το ELTRUN, υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ.
Ειδικότερα, η Εθνική Ασφαλιστική απέσπασε:
1.το Gold Award για την εφαρμογή καταπολέμησης ασφαλιστικής απάτης SAS Fraud Framework for Insurance, στην κατηγορία «Ειδικές Εφαρμογές για Εταιρείες στους Κλάδους Τράπεζες/Ασφαλιστικές Εταιρείες.
2.το Silver Award για την ηλεκτρονική πλατφόρμα ETHNIKI FORCE, στην κατηγορία «Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές - Αυτοματοποίηση & Υποστήριξη Πωλήσεων/Πωλητών/ Μάρκετινγκ».
Οι εν λόγω κατηγορίες εντάσσονται στην ενότητα των βραβείων που δίδονται σε επιχειρήσεις για τη βέλτιση χρήση/αξιοποίηση των ITCs. Αφορούν δηλαδή επιχειρήσεις και οργανισμούς που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία πληροφοριακά συστήματα ή έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες στους τομείς των εφαρμογών, υποδομών, υπηρεσιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ως χρήστες και έχουν υιοθετήσει βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης/διοίκησης των ICTs που υποστηρίζουν την επιχειρηματική στρατηγική τους.
Τα βραβεία παρέλαβε για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής ο κ. Γεώργιος Κουτίτσας, Διευθυντής Οργάνωσης και Διαχείρισης Έργων.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου, σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση που έλαβε χώρα στον Ιππόδρομο Αθηνών, παρουσία περισσοτέρων των 550 υψηλόβαθμων στελεχών από το χώρο των επιχειρήσεων, της αγοράς πληροφορικής και επικοινωνιών, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Τα βραβεία IMPACT BITE Awards, θεσμός του Business Technology, στόχο έχουν να αναδείξουν τους οργανισμούς που αξιοποιούν τις ΤΠΕ (τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας), προκειμένου να προσφέρουν επιχειρηματική αξία δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιστοποιώντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες, θέτοντας τα θεμέλια για ανάπτυξη ή βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες.Δύο νέες σημαντικές διακρίσεις πρόσθεσε στο ενεργητικό της η κορυφαία του ασφαλιστικού κλάδου, Εθνική Ασφαλιστική.
Η εταιρεία συμμετείχε στον καθιερωμένο θεσμό των IMPACT BITE Awards, που διοργανώθηκαν για έβδομη συνεχή χρονιά φέτος από το περιοδικό Netweek της Βουssias Communications με το ELTRUN, υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ.
Ειδικότερα, η Εθνική Ασφαλιστική απέσπασε:
1.το Gold Award για την εφαρμογή καταπολέμησης ασφαλιστικής απάτης SAS Fraud Framework for Insurance, στην κατηγορία «Ειδικές Εφαρμογές για Εταιρείες στους Κλάδους Τράπεζες/Ασφαλιστικές Εταιρείες.
2.το Silver Award για την ηλεκτρονική πλατφόρμα ETHNIKI FORCE, στην κατηγορία «Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές - Αυτοματοποίηση & Υποστήριξη Πωλήσεων/Πωλητών/ Μάρκετινγκ».
Οι εν λόγω κατηγορίες εντάσσονται στην ενότητα των βραβείων που δίδονται σε επιχειρήσεις για τη βέλτιση χρήση/αξιοποίηση των ITCs. Αφορούν δηλαδή επιχειρήσεις και οργανισμούς που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία πληροφοριακά συστήματα ή έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες στους τομείς των εφαρμογών, υποδομών, υπηρεσιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ως χρήστες και έχουν υιοθετήσει βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης/διοίκησης των ICTs που υποστηρίζουν την επιχειρηματική στρατηγική τους.
Τα βραβεία παρέλαβε για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής ο κ. Γεώργιος Κουτίτσας, Διευθυντής Οργάνωσης και Διαχείρισης Έργων.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου, σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση που έλαβε χώρα στον Ιππόδρομο Αθηνών, παρουσία περισσοτέρων των 550 υψηλόβαθμων στελεχών από το χώρο των επιχειρήσεων, της αγοράς πληροφορικής και επικοινωνιών, αλλά και της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Τα βραβεία IMPACT BITE Awards, θεσμός του Business Technology, στόχο έχουν να αναδείξουν τους οργανισμούς που αξιοποιούν τις ΤΠΕ (τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας), προκειμένου να προσφέρουν επιχειρηματική αξία δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιστοποιώντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες, θέτοντας τα θεμέλια για ανάπτυξη ή βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες.
Η ΑΧΑ, στρατηγικός συνεργάτης του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», συνεχίζει με συνέπεια για 6η χρονιά να επενδύει στην πρόληψη και την εκπαίδευση για τη μείωση των κινδύνων, τοποθετώντας στο επίκεντρο των ενεργειών της, την ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα οδικής ασφάλειας.
Η ΑΧΑ υλοποίησε και φέτος, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές ηλικίας 15-18 ετών, με στόχο την επιμόρφωσή τους σε θέματα οδικής ασφάλειας. Συγκεκριμένα, τη σχολική χρονιά 2017-2018 εκπαιδεύτηκαν 9.866 μαθητές από 90 σχολεία, ενώ από την έναρξη του προγράμματος έχουν συμμετάσχει συνολικά 45.000 μαθητές.
Το τρίωρο πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής «Κάντο-Σωστά» περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος με οπτικοακουστικό υλικό και το βιωματικό με τη χρήση προσομοιωτών της κινητής μονάδας του Ινστιτούτου. Έτσι οι μαθητές μαθαίνουν τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν στο δρόμο και τις σωστές πρακτικές που τους βοηθούν να κινούνται με ασφάλεια.
«Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», εδώ και πολλά χρόνια, επενδύει κυρίως στην πρόληψη, με εκστρατείες και δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης καθώς και με καινοτόμα προγράμματα θεωρητικής και βιωματικής εκπαίδευσης για παιδιά και ενήλικες. Επειδή η πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους ηλικίας 15-25 ετών είναι τα τροχαία δυστυχήματα, το Ινστιτούτο στρέφεται πρωτίστως στα παιδιά. Σε αυτή τη συνεχή προσπάθεια με τη μακροπρόθεσμη στόχευση, πολύτιμη αρωγός μας είναι η ΑXA, που στέκεται πάντα δίπλα μας, θερμός υποστηρικτής και μοιράζεται το όραμά μας για έναν κόσμο που δε θα χάνονται πια ανθρώπινες ζωές στο δρόμο», είπε η Βάσω Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρος Δ.Σ. του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς.
Σύμφωνα με έρευνες, τα τροχαία συμβάντα αποτελούν μία από τις σημαντικότερες αιτίες για σοβαρούς και θανάσιμους τραυματισμούς των νέων στη χώρα μας, ενώ αυξητική τάση παρουσιάζουν οι μόνιμες αναπηρίες λόγω τραυματισμών. Σε αυτό το πλαίσιο, η εκπαίδευση για την πρόληψη των τροχαίων συμβάντων θα συνεχίσουν να αποτελούν για την ΑΧΑ διαχρονικό πυλώνα δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, με στόχο την αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου προβλήματος, που οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην ελλιπή ενημέρωση και επιμόρφωση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας και μη τήρηση των σχετικών νόμων.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Ι.Ο.ΑΣ που μετρά 6 χρόνια! Στην ΑΧΑ, ως Οργανισμός ασχολούμαστε παγκοσμίως με θέματα πρόληψης, τα οποία αποτελούν μέρος της καθημερινής μας λειτουργίας. Σε αυτό το πλαίσιο, μέσω της συνεργασίας μας το Ι.Ο.ΑΣ., έχουμε εκπαιδεύσει μέχρι σήμερα 45.000 παιδιά. Έχουμε ακόμα πολλά πράγματα να κάνουμε στην Ελλάδα για να καταφέρουμε το κοινωνικό αποτύπωμα που θέλουμε σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Πρώτα απ’ όλα, θα πρέπει να δούμε ποια είναι η ευθύνη ως πολίτες και να συμπράξουμε μαζί με ιδιωτικούς φορείς και το κράτος για να φέρουμε βαθύτερα κοινωνικά αποτελέσματα», είπε η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ.
Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα «Κάντο-Σωστά» και τη συνεργασία της ΑΧΑ με το Ι.Ο.ΑΣ. εδώ:
Μια σύμβαση αξιών για τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας που θέτει τον ασφαλισμένο στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ανακοίνωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
Σε συνέχεια της παρουσίασης του νέου Κώδικα Δεοντολογίας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), η ΕΑΕΕ προχωράει σε μια ακόμα κίνηση ενίσχυσης της σχέσης εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους ασφαλισμένους, παρουσιάζοντας των Κώδικα Δεοντολογίας Εταιριών Οδικής Βοήθειας.
Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας περιλαμβάνει τις αρχές, τις αξίες και τις δεσμεύσεις που οικοδομούν την υπεύθυνη επιχειρηματική λειτουργία των εταιρειών οδικής βοήθειας μελών της ΕΑΕΕ, εξασφαλίζοντας παράλληλα μία έντιμη, ειλικρινή και διάφανη σχέση με τον ασφαλισμένο. Μεταξύ άλλων, οι εταιρίες οδικής βοήθειας, οι οποίες ανταποκρίνονται σε 1.200.000 εξυπηρετήσεις ετησίως (βλάβες – ατυχήματα), δεσμεύονται για αποτελεσματική εξυπηρέτηση, διασφάλιση προσωπικών δεδομένων, μέτρηση ποιότητας με δείκτες και εφαρμογή κώδικα ηθικής και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Με αφορμή την ανακοίνωση της δέσμης αξιών και δεσμεύσεων εταιριών οδικής βοήθειας, ο κ. Γιώργος Βαλαής, Υπεύθυνος στην ΕΑΕΕ για τα θέματα οδικής βοήθειας, δήλωσε: «Ο Κώδικας Δεοντολογίας των εταιριών οδικής βοήθειας περιλαμβάνει τις βασικές αρχές που διέπουν τη λειτουργία τους, για να μπορούν οι ασφαλισμένοι να απολαμβάνουν τα οφέλη της ασφάλισης, με αξιοπιστία. Πρόκειται ουσιαστικά για μια ακόμα πράξη απόδειξης ότι οι εταιρίες του κλάδου μας επιθυμούν να χτίσουν μια σχέση με γερά θεμέλια με τους ασφαλισμένους, η οποία θα στηρίζεται στην ειλικρίνεια και τη διαφάνεια. Από την πλευρά μας, βρισκόμαστε σε απόλυτη συμφωνία και συνεργασία με το σύνολο των μελών Εταιριών Οδικής Βοήθειας με στόχο να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση αναδεικνύοντας την αξία της ασφάλισης σε όλους και ενισχύοντας παράλληλα τις σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό».
Ο Κώδικας Δεοντολογίας αποτελεί ένα σύνολο κανόνων ο οποίος θα λειτουργήσει ως ένας πρακτικός οδηγός για όλες τις δράσεις και τις ενέργειες των εταιρειών οδικής βοήθειας μελών της ΕΑΕΕ, από τις πιο απλές και καθημερινές, ως τις πιο σημαντικές και σύνθετες.
Συγκεκριμένα:
1. Ποιότητα υπηρεσιών
Έχουμε συναίσθηση της σημασίας της αποστολής μας. Για αυτό δεσμευόμαστε να είμαστε πάντα δίπλα σας με υπηρεσίες άριστης ποιότητας που σας διευκολύνουν και σας βοηθούν να αντιμετωπίσετε πιο ομαλά τα απρόοπτα της ζωής.
2. Άμεση εξυπηρέτηση
Οι έκτακτες καταστάσεις απαιτούν γρήγορη αντίδραση. Για αυτό φροντίζουμε να φτάνουμε κοντά σας το συντομότερο δυνατό, στο μέτρο που το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές, καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες.
3. Αδιάκοπη λειτουργία
Είμαστε διαθέσιμοι για σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Διασφαλίζουμε την αδιάκοπη λειτουργία των επιχειρήσεων-μελών μας εφαρμόζοντας Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας.
4. Γεωγραφική κάλυψη
Θέλουμε να νιώθετε τη σιγουριά μιας ευρείας γεωγραφικής κάλυψης. Για αυτό φροντίζουμε οι υπηρεσίες μας να καλύπτουν ολόκληρη τη χώρα, αλλά και πολλές χώρες του εξωτερικού, αξιοποιώντας τα εταιρικά μας δίκτυα και διεθνείς συνεργασίες.
5. Κατάρτιση στελεχών
Η γνώση των ανθρώπων μας είναι θεμελιώδης για την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Για αυτό στελεχωνόμαστε με άριστα καταρτισμένο προσωπικό, που εξελίσσεται διαρκώς μέσα από δράσεις εκπαίδευσης.
6. Υλικές υποδομές
Φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε πάντοτε οχήματα, εξοπλισμό και υποδομές που διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο της εξυπηρέτησής σας.
7. Διαρκής αξιολόγηση και βελτίωση
Είναι προτεραιότητά μας να γινόμαστε διαρκώς καλύτεροι. Για αυτό αγκαλιάζουμε την καινοτομία και αναζητούμε συνέχεια νέους τρόπους για να σας εξυπηρετούμε. Αξιολογούμαστε με βάση μετρήσιμα δεδομένα και βελτιώνουμε συνέχεια τους δείκτες απόδοσής μας.
8. Προσωπικά δεδομένα
Τιμούμε την εμπιστοσύνη σας, φροντίζοντας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, με κάθε μέσο που διαθέτουμε και τηρώντας πιστά το σχετικό νομικό πλαίσιο.
9. Ορθή διαχείριση με διαφάνεια
Δεσμευόμαστε για την άριστη και διαφανή διαχείριση των ιδίων κεφαλαίων μας και των ασφαλίστρων που μας καταβάλλετε. Ως ασφαλιστικές επιχειρήσεις λειτουργούμε υπό τους αυστηρότατους κανόνες του ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου Φερεγγυότητα ΙΙ, που ρυθμίζει θέματα κεφαλαιακής επάρκειας αλλά και ορθής λειτουργίας.
10. Οι Αξίες του ασφαλιστικού κλάδου
Σας ενδυναμώνουμε με τις αξίες του κλάδου μας. Υιοθετούμε τις κοινές δεσμεύσεις των μελών της Ένωσης και ασπαζόμαστε κοινές αξίες όπως φροντίδα, ήθος, υπεύθυνη δράση και ανάπτυξη, επαγγελματισμός, διαφάνεια, σεβασμός προς τον άνθρωπο, το περιβάλλον και την κοινωνία. Ταυτόχρονα δεσμευόμαστε από τους κώδικες δεοντολογίας και Εταιρικής Ευθύνης των Ομίλων μας.
Ανταποκρινόμενη στις ασφαλιστικές ανάγκες και συγκυριακά στις ιδιαίτερες, περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες των πολιτών, όπως αυτές διαμορφώνονται στο σύγχρονο περιβάλλον, η INTERAMERICAN διαθέτει στην αγορά νέα, βελτιωμένα προγράμματα ασφαλίσεων Ζωής και Εισοδήματος. Η εστίαση της εταιρείας στους εν λόγω κλάδους αναδεικνύει, ταυτόχρονα, τον νέο ρόλο συμβούλου στον οποίο κατευθύνονται οι συνεργάτες του εταιρικού δικτύου για την ενημέρωση και καθοδήγηση του πελάτη.
Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN διαθέτει:
τρία νέα προγράμματα Ασφάλισης Ζωής
νέα Ασφάλιση Μόνιμης και Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ) Εφάπαξ Κεφαλαίου
Τα νέα προγράμματα έχουν τα ακόλουθα κοινά γνωρίσματα:
την αύξηση του ορίου ηλικίας λήξης των προγραμμάτων έως το 75ο ετος του ασφαλισμένου
την ανταγωνιστική τιμολόγηση, που προσαρμόζεται στα οικονομικά μέτρα του ενδιαφερομένου
την ιδιαίτερη ευελιξία στην αύξηση/μείωση του ασφαλισμένου κεφαλαίου μετά τη διετία, εφ’ όσον η οικονομική η οικογενειακή κατάσταση του ασφαλισμένου έχει μεταβληθεί και απαιτείται να τροποποιηθεί
ξεκάθαρους και απλοποιημένους όρους, με την εγγύηση του κύρους και της αξιοπιστίας της εταιρείας.
Τα τρία νέα προγράμματα είναι: Η Απλή Ασφάλεια Ζωής με μέγιστη ηλικία εισόδου το 70ό έτος, η Ετησίως Ανανεούμενη με μέγιστη ηλικία εισόδου το 74ο έτος και η Απλή Μειουμένου Κεφαλαίου με μέγιστη ηλικία εισόδου το 65ο έτος.
Όσον αφορά στην Ασφάλιση Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας, που παρέχεται ως προσάρτημα -η ΜΟΑ Εφάπαξ Κεφαλαίου και ως stand alone- χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμολόγηση, έχει ελάχιστη ηλικία εισόδου στο 18ο έτος και λήξη στο 70ό έτος, με κάλυψη εφάπαξ κεφαλαίου σε περίπτωση ΜΟΑ από ασθένεια η ατύχημα.
«Η προσαρμοσμένη στις σύγχρονες συνθήκες Απλή Ασφάλιση Ζωής από την INTERAMERICAN υπογραμμίζει τη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην παροχή βασικών καλύψεων για την προστασία της ποιότητας ζωής, καθώς και την αξιοποίηση της υψηλού επιπέδου κατάρτισης και του επαγγελματισμού του δικτύου των αποκλειστικών συνεργατών της, σε μια περίοδο πραγματικής ανάγκης των πολιτών για υπηρεσίες συμβουλευτικής στην ασφάλιση» δηλώνει ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής Ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας. Τα νέα προγράμματα θα συνοδευτούν από εξειδικευμένα σεμινάρια τεχνικών πωλήσεων για επιλεγμένους συνεργάτες της εταιρείας.
Επισημαίνεται ότι η παραδοσιακή Ασφάλιση Ζωής είναι συνυφασμένη με τον «κορμό» των δραστηριοτήτων του εταιρικού δικτύου πωλήσεων (agency),από την ίδρυση της εταιρείας. Ειδικότερα στον κλάδο Ζωής, που συνεισέφερε το 17% στα συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της INTERAMERICAN το 2017, η εταιρεία είχε πέρυσι παραγωγή ασφαλίστρων 59 εκατ. ευρώ.