Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Φουντώνουν τα σενάρια τις τελευταίες ώρες για νέα ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων οχημάτων από την ΑΑΔΕ, ώστε να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα.
Η νέα ηλεκτρονική διασταύρωση των ανασφάλιστων οχημάτων, σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Οικονομικών, αναμένεται να γίνει τις επόμενες ημέρες.
Κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής διασταύρωσης, θα γίνει διασταύρωση των στοιχείων των οχημάτων που διαθέτουν οι ΔΟΥ και το υπουργείο Μεταφορών, με τα στοιχεία που διαθέτουν οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Όσα οχήματα εντοπιστούν ανασφάλιστα, επιβάλλεται άμεσα πρόστιμο και οι ιδιοκτήτες τους θα κληθούν να τα ασφαλίσουν.
Για να αποφύγετε ανεπιθύμητες εκπλήξεις, ελέγξτε online αν το αυτοκίνητο σας είναι ασφαλισμένο. Σε περίπτωση που ο έλεγχος δείξει το αυτοκίνητο σας ανασφάλιστο, θα πρέπει να προχωρήσετε άμεσα στην ασφάλιση του.
Με χορηγική υποστήριξη της INTERAMERICAN και συμμετοχή στελεχών της ως μεντόρων-κριτών, οργανώθηκαν δύο σημαντικά εργαστήρια εφευρετικότητας και καινοτομίας στον τομέα της Υγείας: το Hacking Health Athens Hackathon, από τις 8 έως τις 10 Φεβρουαρίου και το MIT Hacking Medicine Athens Hackathon, από τις 22 έως τις 24 Φεβρουαρίου, στο κέντρο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας. Κατά το πρώτο Hackathon, από τις ομάδες που σχηματίστηκαν, αναζητήθηκαν καινοτομικές λύσεις για τη βελτίωση του Ατομικού Ιατρικού Φακέλου Υγείας μέσω ψηφιακών εφαρμογών, ενώ κατά το δεύτερο Hackathon, θεματικές προκλήσεις για την αναζήτηση λύσεων ήταν η επαρκής γνώση (εγγραμματοσύνη) στην Υγεία και τα νέα πρότυπα επικοινωνίας για την Υγεία (στρατηγικές, τεχνολογίες πληροφορικής – εικόνας και ήχου, κανάλια, εργαλεία και μέσα επικοινωνίας).
Στο Hacking Health Athens Hackathon αναπτύχθηκαν παρουσιάσεις με θέματα: «International Patient Summary: πρότυπα στην υπηρεσία της καινοτομίας», «Ο ψηφιακός ασθενής: το μέλλον του mHealth για ασθενείς με χρόνιες παθήσεις», «Ψηφιακές προκλήσεις για μια περισσότερο υγιή κοινωνία». Στο διαγωνιστικό μέρος, με συμμετοχή στις ομάδες ιατρών και ασθενών -δηλαδή των τελικών χρηστών του Συνοπτικού Ιστορικού Ασθενή (IPS)- διακρίθηκαν τρεις προτάσεις: για ψηφιακή πλατφόρμα διαχείρισης, ενημέρωσης και αντιμετώπισης των εγκεφαλικών επεισοδίων (1ο βραβείο), για πλατφόρμα συγκέντρωσης και ασφαλούς διαχείρισης προσωπικών ιατρικών δεδομένων προς χρήση για παροχή πρώτων βοηθειών μέσω app και τηλεφωνικού κέντρου (2ο βραβείο) και για ένα ψηφιακό βιβλιάριο υγείας για παιδιά, ως κέντρο έγκυρης ενημέρωσης γονέων και ιατρών, καθώς και ειδοποιήσεων (3ο βραβείο), το οικονομικό έπαθλο του οποίου χορήγησε η INTERAMERICAN.
H εταιρεία ήταν χορηγός και στο MIT Hacking Medicine Athens Hackathon, με συμμετοχή των στελεχών της από τον τομέα Υγείας Γ. Βασαλάκη, Β. Τουλιά, Θ. Χαντζή και Ε. Ντάλα. Οι τρεις ομάδες που βραβεύθηκαν, παρουσίασαν ψηφιακές εφαρμογές για την ανάπτυξη της γνώσης στην Υγεία (Health Literacy) και αξιοποίηση της δυναμικής της ψηφιακής επικοινωνίας. Το 2ο βραβείο, που υποστήριξε με μέντορες και χρηματοδότησε η INTERAMERICAN, κατέκτησε η ομάδα «CardioMinitor». Η εφαρμογή που προτάθηκε, περιορίζει τη διάρκεια μετεγχειρητικής νοσηλείας καρδιοπαθών με σημαντική μείωση του κόστους. Το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται με παρακολούθηση εξ αποστάσεως, που περιλαμβάνει τη μεταφορά ιατρικών δεδομένων μέσω κινητού τηλεφώνου. Ο θεράπων ιατρός λαμβάνει τα στοιχεία του ασθενή, χωρίς να χρειάζεται να είναι κοντά του, αξιολογεί την κλινική κατάστασή του και παρεμβαίνει μόνο όταν απαιτείται. Η INTERAMERICAN, στην κατεύθυνση του στρατηγικού προσανατολισμού της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την ανάπτυξη της καινοτομίας και της νέας εμπειρίας των πελατών της, ειδικότερα στην Υγεία έχει προχωρήσει σε λύσεις και εφαρμογές ψηφιακής τεχνολογίας σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής διαδικασίας, την επικοινωνία και τη διαχείριση, καθώς και στην παροχή υπηρεσιών οι οποίες συμπληρώνουν τις ασφαλιστικές παροχές του νέου, πρωτοποριακού για την ελληνική ασφαλιστική αγορά Συστήματος Υγείας «bewell». Επισημαίνεται ότι η εταιρεία αναπτύσσει και εσωτερικά το πρόγραμμα καινοτομίας «imagine» μέσω ομάδων εργασίας, για την ενθάρρυνση, ανάδειξη και εξέλιξη ιδεών, ενσωματώνοντας αυτές που έχουν πληρότητα και ενδιαφέρον εφαρμογής στις λειτουργίες και τα προϊόντα της.
Αναφορικά με τον θεσμό των Health Hackathons, στην Ελλάδα οργανώθηκαν φέτος για πρώτη φορά από το «eHealth Forum» και το «Biomimicry Greece Research & Innovation». Παγκοσμίως, το Hacking Health από το 2011 έχει διαδοθεί σε 45 χώρες με αποτέλεσμα καινοτομικές εφαρμογές, εργαλεία αισθητήρων, φροντίδας ασθενών, εικονικής πραγματικότητας κ.ά. Το MIT Hacking Medicine, από το 2011 -όταν δημιουργήθηκε από το ΜΙΤ για τους φοιτητές και τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας για την ενσωμάτωση της καινοτομίας στις καθημερινές πρακτικές Υγείας- έχει οργανωθεί ήδη σε 15 χώρες, αντλώντας επενδυτικά κεφάλαια της τάξεως των 150 εκατ. δολαρίων.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την INSUROPE, που διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα πολυεθνικά δίκτυα παροχής υπηρεσιών για employee benefits, η INTERAMERICAN συμμετείχε και φέτος στο συνέδριο πωλήσεων των μελών του μεγάλου δικτύου της. Το συνέδριο της INSUROPE, που διεξήχθη από τις 18 έως τις 20 Φεβρουαρίου στις Βρυξέλλες, οργανώθηκε σε συνεργασία με την AG Insurance του Βελγίου. Κατά τις εργασίες της συνάντησης, συζητήθηκαν ευκαιρίες ανάπτυξης και βέλτιστες πρακτικές ομαδικών ασφαλίσεων. Η INTERAMERICAN έχει συνδεθεί με την INSUROPE από τον Νοέμβριο του 2016, ως αποκλειστική αντιπρόσωπός της στην Ελλάδα για την παροχή προγραμμάτων ομαδικής ασφάλισης Ζωής και Υγείας σε πολυεθνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.
Η INSUROPE έχει παρουσία παγκοσμίως σε περισσότερες από 85 χώρες, επιλέγοντας τοπικά ισχυρούς στρατηγικούς εταίρους, όπως την INTERAMERICAN στην Ελλάδα. Διαθέτει εμπειρία 51 ετών στην παροχή ασφαλιστικών λύσεων διαχείρισης ασφάλισης προσωπικού πολυεθνικών επιχειρήσεων και οργανισμών και αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως ένα από τα πιο δυναμικά δίκτυα, με υψηλά standards εξυπηρέτησης. Η INSUROPE παρέχει ευέλικτες λύσεις, με στόχο να αποτελεί την πρώτη επιλογή για παροχή υπηρεσιών employee benefits.
Ο τομέας των ομαδικών ασφαλίσεων της INTERAMERICAN, κατά το 2018, παρουσίασε αύξηση 27% έναντι του 2017 στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα και 110 νέα συμβόλαια. Το χαρτοφυλάκιο αριθμεί 1.050 επιχειρήσεις με 110.000 ασφαλισμένους. Όπως επισημαίνει ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας της εταιρείας, μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας ενισχύεται ακόμη περισσότερο και δημιουργούνται προϋποθέσεις περαιτέρω διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου. Από την άλλη πλευρά, η INSUROPE έχει αποκτήσει τη δυνατότητα αποκλειστικής παροχής ασφαλιστικών λύσεων στην Ελλάδα από μία κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία, όπως είναι η INTERAMERICAN, που διαθέτει υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία στις ομαδικές ασφαλίσεις, αξιοπιστία και αδιαμφισβήτητο κύρος.
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, πάντα δίπλα στο Δίκτυο Συνεργατών της, έχει προγραμματίσει μια σειρά από Ενημερωτικές Συναντήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Στόχος των συναντήσεων είναι η ενημέρωση των Συνεργατών αναφορικά με την στρατηγική ανάπτυξης της Εταιρίας αποκλειστικά μέσω του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, η προστασία των χαρτοφυλακίων των Συνεργατών και η διάθεση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.
Η πρώτη πόλη που θα πραγματοποιηθούν οι Ενημερωτικές Συναντήσεις είναι η Πάτρα και θα ακολουθήσουν οι πόλεις της Ξάνθης, της Θεσσαλονίκης, της Λάρισας και του Ηρακλείου Κρήτης. Οι συναντήσεις θα ολοκληρωθούν με την Ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.
Οι θεματικές ενότητες των συναντήσεων θα είναι οι εξής:
Αλλαγή Συστήματος Πωλήσεων
Παροχές προς το Δίκτυο Πωλήσεων
Παρουσίαση νέων ασφαλιστικών προγραμμάτων
Ο ρόλος και η αξία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στο νέο ψηφιακό περιβάλλον
Βραβεύσεις Συνεργατών
Με τις συγκεκριμένες Ενημερωτικές Συναντήσεις, η Ευρωπαϊκή Πίστη ενισχύει την επικοινωνία της με το Δίκτυο Πωλήσεων της σε ολόκληρη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας παράλληλα με έμπρακτο τρόπο ότι βρίσκεται δίπλα στους Συνεργάτες της.
Νέα καμπάνια από την AXAμε τίτλο "Ο σεισμός έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις"!
Για να είσαι πάντα έτοιμος έλα στην ψηφιακή διαδραστική έκθεση «Σεισμός στο Μουσείο» στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας
Η ΑΧΑ βρίσκεται ξανά στην πρώτη γραμμή της πρόληψης και της εκπαίδευσης, λανσάροντας νέα καμπάνια στο πλαίσιο της ψηφιακής διαδραστικής έκθεσης «Σεισμός στο Μουσείο» που φιλοξενείται στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας στην Κηφισιά. Με κεντρικό μήνυμα «Ο Σεισμός έρχεται εκεί που δεν τον περιμένεις!», το σποτ μάς προσκαλεί με χιουμοριστικό τρόπο να επισκεφτούμε την έκθεση και να ενημερωθούμε γι’ αυτό το φυσικό φαινόμενο με μεγάλη παρουσία στη χώρα μας.
Στη νέα ταινία της η AXA παρουσιάζει μια σειρά από καθημερινές στιγμές δύο ανθρώπων και πώς αυτές επηρεάζονται από έναν απρόσμενο και απρόβλεπτο επισκέπτη. Έναν επισκέπτη που έρχεται να ταρακουνήσει μικρούς και μεγάλους! Στόχος της νέας καμπάνιας και της έκθεσης είναι η ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του κοινού γύρω από τον σεισμό και όλα όσα μπορούμε να κάνουμε για να προετοιμαστούμε και να διαχειριστούμε καλύτερα αυτόν τον απρόσμενο επισκέπτη.
Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ:
Η έκθεση αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για γονείς και παιδιά, καθώς πέρα από την επιμόρφωση, εξάπτει τη φαντασία και το μυαλό του επισκέπτη μέσα από την εκπαίδευση και την τεχνολογία.
Για να κλείσετε θέση στην έκθεση, επισκεφθείτε το eventora.gr/SeismosStoMouseio
Ωράριο λειτουργίας έκθεσης: κάθε Σάββατο και Κυριακή 10:00 - 14:30
Καθημερινά η έκθεση είναι διαθέσιμη για μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόπιν επικοινωνίας με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας
Κόστος εισιτηρίου: 6 ευρώ για ενήλικες και 4 ευρώ για παιδιά
«Ο σεισμός είναι ένα φαινόμενο που μας αφορά όλους λόγω της μεγάλης συχνότητας με την οποία εμφανίζεται στη χώρα μας. Η σωστή προετοιμασία, η οποία ξεκινάει από την ενημέρωση και την εκπαίδευση για την προφύλαξη μας αλλά και την ασφάλιση της περιουσίας μας, για τον περιορισμό των οικονομικών συνεπειών που μπορεί να προκύψουν, είναι ευθύνη όλων μας. Με τη νέα καμπάνια μας για την προώθηση της πρωτότυπης ψηφιακής έκθεσης "Σεισμός στο μουσείο" προσκαλούμε τους συμπολίτες μας να επισκεφθούν την έκθεση και να γνωρίσουν καλύτερα αυτό το φυσικό φαινόμενο.» ανέφερε ο Μπάμπης Αναστασιάδης, Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ Ελλάδας.
«Κάθε πρωτοβουλία μας συνδέεται με την κοινωνικά υπεύθυνη αποστολή μας να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας να ζουν καλύτερα. Τα τελευταία 7 χρόνια εκπαιδεύουμε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς σε θέματα πρόληψης και προστασίας, με στόχο να τα εντάξουν στην καθημερινή συμπεριφορά τους. Κατανοώντας την αναγκαιότητα εκπαίδευσης για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και την επιστημονική ομάδα του κ. Γ. Γκαζέτα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και σχεδιάσαμε μία έκθεση βασισμένη αφενός σε σύγχρονα ψηφιακά μέσα, αφετέρου στην εκπαιδευτική προσέγγιση της διάδρασης. Με την καμπάνια μας ʺΟ σεισμός έρχεται εκεί που δεν το περιμένειςʺ προσκαλούμε τους συμπολίτες μας να κατανοήσουν αυτό το φαινόμενο και να σχεδιάσουν από σήμερα την προστασία τους σε περίπτωση εκδήλωσής του.» δήλωσε η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ελλάδας.
Η Groupama
Ασφαλιστική, καινοτομώντας για μια ακόμη φορά, γίνεται η πρώτη -και μοναδική- εταιρεία στην ελληνική αγορά που εγγυάται ότι ο μέγιστος χρόνος καταβολής αποζημίωσης για ζημιές μέχρι 5.000 ευρώ δεν θα υπερβαίνει το χρονικό περιθώριο των επτά εργάσιμων ημερών.
Από την 1η Μαρτίου 2019, οι ασφαλισμένοι στα προγράμματα κατοικίας ασφάλισης Cocoon, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και κατόπιν επίσκεψης ειδικού πραγματογνώμονα, έχουν τη δυνατότητα να υπογράψουν το έντυπο «Άμεσος διακανονισμός ζημιάς πυρός και πρόσθετων κινδύνων» και να λάβουν την αποζημίωση εντός επτά ημερών, εφόσον το ύψος των ζημιών δεν υπερβαίνει το προαναφερθέν ποσό. Παράλληλα, η εταιρεία δεσμεύεται να καταβάλει ανταποδοτικά το ποσό των
50 ευρώ για κάθε εργάσιμη ημέρα καθυστέρησης αποπληρωμής της αποζημίωσης, ως μια ρήτρα αξιοπιστίας προς τους συμβεβλημένους.
Με αυτή την πρωτοποριακή κίνηση, η Groupama Ασφαλιστική επιχειρεί να ενδυναμώσει τη σχέση εμπιστοσύνης και φερεγγυότητας που έχει κτίσει με τους πελάτες της, εισάγοντας συνεχώς νέους τρόπους για να τους στηρίζει άμεσα σε δύσκολες στιγμές. Ασφάλιση, άλλωστε, για την εταιρεία δεν σημαίνει μόνο κάλυψη ζημιών, αλλά και αποτελεσματική
εξυπηρέτηση εκείνων που αντιμετωπίζουν απρόοπτα γεγονότα.
Βίντεο – Τι να κάνετε σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία:
Η Groupama Ασφαλιστική παραμένει πάντα μια εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο, με σκοπό να παρέχει αξιόπιστες και ποιοτικές
λύσεις στα προβλήματα κάθε ασφαλισμένου.
Tον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η καινοτομία στην ασφαλιστική βιομηχανία και την σύμπραξη δημόσιας και ιδιωτικής ασφάλισης στον τομέα της υγείας ανέδειξε η παρουσίαση του κ. Κάρολου Σαΐα, Διευθύνοντα Συμβούλου της Interasco ΑΕΓΑ, ως προσκεκλημένου στον κύκλο ομιλιών C-Suite Series του International MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019 στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, προλόγισε ο Διευθυντής του Προγράμματος MBA International, καθ. κ. Klas Eric Soderquist τονίζοντας τη σημασία που έχουν τέτοιες συζητήσεις με στελέχη της επιχειρηματικής κοινότητας, όπου συμμετέχουν μεταπτυχιακοί φοιτητές, στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, όπως επίσης και άλλοι φορείς του τομέα της υγείας και εκπρόσωποι του ασφαλιστικού τύπου. Τη συζήτηση συντόνισε ο καθηγητής για τη Στρατηγική Αναδιάρθρωση του Τομέα Υγείας στο MBA International, Δρ. Ε. Αλεξανδράκης.
Στην τοποθέτηση του ο κ. Κάρολος Σαΐας υπογράμμισε την ανάγκη διαφοροποίησης της ασφαλιστικής βιομηχανίας μέσω καινοτόμων ιδεών. Επισήμανε την συνεισφορά του ασφαλιστικού κλάδου στο Ελληνικό ΑΕΠ σε ποσοστό μόλις 2,2% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ανέρχεται σε 7,5% και την σταδιακή βελτίωση του ασφαλιστικού κύκλου εργασιών από το 2016 έως σήμερα μετά από μία περίοδο έντονης ύφεσης για την Ελληνική οικονομία κατά το διάστημα 2009-2015.
Τόνισε τις νέες δομές και τάσεις που παρατηρούνται σε παγκόσμιο επίπεδο και διαταράσσουν τα παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα όπως η Uber, η Airbnb, η Amazon και τα αυτοκίνητα αυτό-οδήγησης. Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναζητούν εξατομικευμένες υπηρεσίες και καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στον επίκαιρο όρο InsurTech, τις βασικές υποκατηγορίες του (Big Data, Blockchain, Internet of Things και Artificial Intelligence) και ανέλυσε μέσω ενδεικτικών παραδειγμάτων τις τάσεις και την ψηφιακή πραγματικότητα της παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρθηκε στην εμπειρία της Interasco στις διαδικασίες της οποίας υιοθετείται αυτή η σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα, έχοντας δημιουργήσει το portal των συνεργατών, το portal των πελατών και το ψηφιακό πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ», τα οποία αποτελούν καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία. Βασική επιδίωξη είναι η προσφορά προστιθέμενης αξίας και εξατομικευμένων υπηρεσιών στον πελάτη και η υποστήριξη του δικτύου των συνεργατών της.
Στη συνέχεια ο κ. Σαΐας ανέλυσε τα οφέλη και τις ευκαιρίες που προκύπτουν για τους Έλληνες πολίτες, την Ελληνική Οικονομία και την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά από την σύμπραξη του δημόσιου συστήματος υγείας με την ιδιωτική ασφαλιστική αγορά. Η σύμπραξη αυτή θα μπορούσε να επιτευχθεί σε πολλά επίπεδα, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης δομών πρόληψης και περίθαλψης. Με αυτό τον τρόπο, η δημόσια υγεία θα μπορούσε να ωφεληθεί από την ασφαλιστική καινοτομία με άμεσα τα οφέλη για τον πολίτη.
Σε πολλές χώρες της Ε.Ε., η σύμπραξη αυτή έχει επιτευχθεί μέσω του συμπληρωματικού και σε κάποιες περιπτώσεις του επιπρόσθετου ρόλου της ιδιωτικής ασφάλισης στην κάλυψη αναγκών του δημόσιου συστήματος υγείας.
Ο κ. Σαΐας επισήμανε ότι «Οι δαπάνες που απαιτούνται για την επίτευξη καινοτομιών και για την βελτίωση του συστήματος υγείας από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, κράτος και ιδιώτες, δεν πρέπει να προσεγγίζονται ως κόστη αλλά ως επενδύσεις». Με αυτή την προσέγγιση ως γνώμονα μπορεί να αναπτυχθεί ένα αποτελεσματικότερο σύστημα υγείας για το πολίτη.
Η παρουσίαση έκλεισε με ανοιχτή συζήτηση των παρευρισκόμενων όπου ο Δρ. Αλεξανδράκης υπογράμμισε την ανάγκη διεύρυνσης της ασφάλισης στην υγεία, με δεδομένο ότι πάνω από 5 δις, από μία συνολικά καταγεγραμμένη δαπάνη σχεδόν 15 δις για την υγεία πληρώνεται απευθείας από τους πολίτες στην Ελλάδα. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού του ποσού θα μπορούσε να μην επιβαρύνει τον πολίτη αλλά να καλύπτεται από ασφαλιστικά προγράμματα, που σήμερα καλύπτουν μόνο το 1/10 περίπου αυτού του ποσού. Κλείνοντας, ο Δρ. Αλεξανδράκης, ανέφερε τη σημασία που έχει για την πολιτική υγείας η αλλαγή της θεώρησης της δαπάνης υγείας ως επένδυση για καλύτερη ζωή, αναφέροντας ότι ο ιδιωτικός κλάδος υγείας, συμπράττοντας με το κράτος στην Γερμανία, για κάθε ΕΥΡΩ δαπάνης προσφέρει € 2,10 επιπλέον μεικτή προστιθέμενη αξία στο ΑΕΠ της χώρας και για κάθε μία θέση απασχόλησης στην ιδιωτική ασφάλιση δημιουργούνται άλλες 5 περίπου θέσεις απασχόλησης στην ευρύτερη οικονομία.
Ο κ. Σαΐας ανακεφαλαίωσε επισημαίνοντας την αισιοδοξία του για την προοπτική της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια και την επιτακτική ανάγκη για ύπαρξη συμπράξεων με το κράτος προς όφελος των πολιτών. Στη διαδικασία αυτή υπογράμμισε ότι θα συμβάλουν φορολογικά και άλλα κίνητρα που θα επιτρέψουν την επιτάχυνση και την περαιτέρω αξιοποίηση των καινοτομιών που φέρνει ο ασφαλιστικός κλάδος. Τόνισε μάλιστα ότι, τόσο στην υγεία όσο και στους λοιπούς κλάδους ασφάλισης, η εισαγωγή της ασφαλιστικής καινοτομίας θα ωφελήσει τον Έλληνα καταναλωτή μέσω εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών και αποτελεσματικότερης τιμολόγησης.
Δύο νέα, σύγχρονα και με προσιτό κόστος προγράμματα Υγείας, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη. Πρόκειται για τα ετησίως ανανεούμενα προγράμματα Family Plus και Health Plan, τα οποία έχουν ως στόχο να προσφέρουν στους ασφαλισμένους πρόσβαση σε ποιοτική περίθαλψη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Βασικά χαρακτηριστικά τόσο του Health Plan όσο και του Family Plus, είναι η πληρότητα των παροχών και η ελευθερία στην επιλογή των καλύψεων σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, αλλά και σύμφωνα με τις οικονομικές δυνατότητες των ασφαλισμένων.
Πολύ σημαντικές παροχές και στα δύο προγράμματα είναι η κάλυψη για θεραπείες που δεν χρήζουν νοσηλείας και επεμβατικές διαγνωστικές πράξεις, η επιλογή θέσης νοσηλείας και εκπιπτόμενου ποσού, αλλά και το πλήθος των συμβεβλημένων και ειδικά συμβεβλημένων νοσοκομείων.
Τα προγράμματα αυτά, έχουν ιδιαίτερα προσιτό κόστος. Ειδικά το Family Plus μπορεί να αποκτηθεί από μια τετραμελή οικογένεια, καταβάλλοντας ασφάλιστρα που αντιστοιχούν σε δύο άτομα, ενώ παρέχεται και ατομικά.
Τόσο το Health Plan όσο και το Family Plus, ανήκουν στο Ιδιωτικό Σύστημα Υγείας, που έχει δημιουργήσει αποκλειστικά η Ευρωπαϊκή Πίστη και που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχών, σχεδιασμένο για την αποτροπή των οικονομικών συνεπειών που επιφέρει ένα πρόβλημα υγείας.
Με τα συγκεκριμένα Νοσοκομειακά Προγράμματα, η Ευρωπαϊκή Πίστη διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον στις ασφαλίσεις υγείας, με τον ίδιο σεβασμό προς την κοινωνία: να δημιουργεί προϊόντα και να παρέχει υπηρεσίες, με στόχο την πλήρη εξασφάλιση των αγαθών για τα οποία αγωνίζεται καθημερινά ο πολίτης.
Την INTERAMERICAN εμπιστεύτηκε η εταιρεία εμφιάλωσης μεταλλικού νερού ΖΑΡΟΣ Α.Ε. για την παροχή ομαδικής ασφάλισης στο προσωπικό της, επιβραβεύοντας τη συμβολή του στην συνεχιζόμενη για έκτο κατά σειρά έτος ανάπτυξη των εργασιών της. Το ασφαλιστικό πρόγραμμα καλύπτει όλους τους εργαζομένους με παροχές ασφάλισης ζωής, ασφάλιση για ανικανότητες και για υγεία, με πλήρη νοσοκομειακή και πρωτοβάθμια περίθαλψη.
Η ΖΑΡΟΣ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1980 και είναι από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στον χώρο των εμφιαλωμένων νερών. Αμιγώς ελληνική εταιρεία, ξεκίνησε την παραγωγική δραστηριότητά της με την εμφιάλωση του φυσικού μεταλλικού νερού ZARO’S. Η εταιρεία παράγει και διαθέτει με μεγάλη επιτυχία στην αγορά, πέρα από το εμφιαλωμένο φυσικό μεταλλικό και ανθρακούχο μεταλλικό νερό και επιτραπέζιο νερό με διάφορες ιδιωτικές ετικέτες (private labels – φασόν), έχοντας τη δυνατότητα παραγωγής 75.000 φιαλών την ώρα. Οι εγκαταστάσεις της βρίσκονται στο χωριό Ζαρός του Δήμου Φαιστού, στον νομό Ηρακλείου, όπου και η μοναδική στην Κρήτη πιστοποιημένη πηγή φυσικού μεταλλικού νερού, Αμάτι. Από την πηγή εμφιαλώνεται το φυσικό μεταλλικό νερό ZARO’S με υπερσύγχρονα μηχανήματα, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση στη διαδικασία από την άντληση μέχρι τη διάθεση του προϊόντος και χωρίς κάποια επεξεργασία. To νερό ZARO’S έχει βραβευθεί στον διαγωνισμό Berkeley Springs International Water Tasting ως το καλύτερο εμφιαλωμένο νερό για το 2017 με κριτήρια την οσμή, την όψη, τη γεύση, την επίγευση.
Η INTERAMERICAN πρωτοστατεί κατά τα τελευταία χρόνια και στις ομαδικές ασφαλίσεις, παρουσιάζοντας αλματώδη ανάπτυξη. Το 2018 τα ομαδικά προγράμματα ζωής, υγείας και σύνταξης παρουσίασαν αύξηση 27% σε εγγεγραμμένα ασφάλιστρα. Η εταιρεία στις ομαδικές ασφαλίσεις αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη των πιο φημισμένων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Ήδη, 1.050 επιχειρήσεις την έχουν επιλέξει για την ασφάλιση του ανθρώπινου δυναμικού τους. Ιδιαίτερα στην υγεία η INTERAMERICAN, έχοντας τη μοναδικότητα για ασφαλιστική εταιρεία των ιδιόκτητων υποδομών (της κλινικής «Αθηναϊκή Mediclinic», των πρότυπων πολυϊατρείων «Medifirst» και της άμεσης ιατρικής βοήθειας με εναέρια μέσα και ασθενοφόρα, καθώς και της Γραμμής Υγείας 1010), παρέχει πρωτοποριακά, ολοκληρωμένα και ελκυστικά προγράμματα για το προσωπικό των επιχειρήσεων.
Αναφερόμενος στο ομαδικό συμβόλαιο για το προσωπικό της ΖΑΡΟΣ Α.Ε. ο Γιώργος Πλωμαρίτης, διευθυντής ομαδικών ασφαλίσεων της INTERAMERICAN, σχολίασε: «Αποτελεί μια σημαντικής αξίας πρωτοβουλία της διοίκησης της ΖΑΡΟΣ Α..Ε. για τους εργαζόμενους, σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Στην Κρήτη και ιδιαίτερα στο Ηράκλειο κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα η εταιρεία μας, μέσω των τοπικών συνεργατών της, έχει να επιδείξει αξιόλογη ανάπτυξη στις ομαδικές ασφαλίσεις. Το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων στην Κρήτη είναι εστιασμένο στα ομαδικά προγράμματα ζωής και υγείας, καθώς και στα συνταξιοδοτικά προγράμματα και αφορά σε επιχειρησιακές δραστηριότητες όλων των κλάδων».
Όταν βρεθείς στην ανάγκη να βάλεις αλυσίδες στο αυτοκίνητο, συνήθως οι συνθήκες είναι ιδιαίτερα αρνητικές. Έχεις να αντιμετωπίσεις πολύ κρύο, πιθανή χιονοθύελλα, παγετό, θερμοκρασίες κοντά ή κάτω από το μηδέν, ίσως το αυτοκίνητο σου μπλοκάρει το δρόμο, πίεση λόγω καιρικών συνθηκών και χρόνου που βρίσκεσαι εκτεθειμένος εκτός αυτοκινήτου κτλ. Με απλά λόγια έχεις να αντιμετωπίσεις παράγοντες που δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο τη διαδικασία, πόσο μάλλον όταν δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία.
Είναι σημαντικό λοιπόν να γνωρίζεις από πριν τη σωστή διαδικασία τοποθέτησης των χιονοαλυσίδων στο αυτοκίνητο σου. Ειδικά σε περιπτώσεις που αναμένεται να κινηθείς σε περιοχές με χιόνι ή πάγο και σεπεριπτώσεις που έχει προηγηθεί ενημέρωση από τη μετεωρολογική υπηρεσία για έντονη χιονόπτωση, αξίζει να έχεις προετοιμαστεί κατάλληλα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να αφιερώσεις λίγα λεπτά να δεις στην πράξη πως να τοποθετείς τις αλυσίδες κατάλληλα και με ασφάλεια, ώστενα μάθεις τη διαδικασία και να βελτιώσεις τον χρόνο τοποθέτησης όταν αργότερα βρεθείς στην ανάγκη κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς και αντίξοες συνθήκες.
Δες στο παρακάτω βίντεο τα βήματα και τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέξεις για να γίνει σωστά η τοποθέτηση των χιονοαλυσίδων στο αυτοκίνητο σου, και δοκίμασε το στην πράξη ώστε να εξοικειωθείς και να είσαι σε ετοιμότητα όταν χρειαστεί στο δρόμο.
(Ευχαριστούμε την εταιρία αξεσουάρ αυτοκινήτου NikoAutoCare για το χρήσιμο βίντεο)