Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική σταθερή στις αρχές της, μεταξύ των οποίων και η στήριξη των νέων σε επίπεδο εκπαίδευσης και μετέπειτα εισόδου τους με εφόδια στην αγορά εργασίας, αναλαμβάνει και υλοποιεί σχετικές πρωτοβουλίες.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η απόφασή της να προσφέρει ηλεκτρονικούς υπολογιστές στο σχολείο του Δ.Δ. Κλαδέου του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας. Πρόκειται για περιοχή, από τις πυρόπληκτες, η οποία ακόμη και σήμερα υφίσταται τα επακόλουθα της πύρινης καταστροφής που δέχθηκε.
Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ως συμβολική προσφορά της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, παραδόθηκαν στον Προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, ο οποίος και απέστειλε ευχαριστήριο επιστολή αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι η χορηγία της εταιρείας στους μαθητές «θα βοηθήσει σε μέγιστο βαθμό στην μαθησιακή τους και κοινωνική τους εν γένει εξέλιξη ιδιαίτερα αυτή την εποχή που η εξ αποστάσεως εκπαίδευση κρίνεται απαραίτητη».
Όπως δήλωσε ο κ. Κίμων-Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος, Εντεταλμένος Σύμβουλος, Επιχειρησιακός και Τεχνικός Διευθυντής, της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. «Είμαστε χαρούμενοι για τη συμβολή μας στο σπουδαίο έργο που συντελείται από τους εκπαιδευτικούς και θα συνεχίσουμε με κάθε τρόπο να στηρίζουμε ανάλογες πρωτοβουλίες».
Με τη συμβολική αυτή ενέργεια, η εταιρεία επιβεβαιώνει το σύνθημά της ότι: η ασφάλιση προάγει τον πολιτισμό, καθώς και η υποστήριξη της γνώσης συντελεί στην προαγωγή του Πολιτισμού.
Η Groupama Ασφαλιστική, με γνώμονα τις ανάγκες των ασφαλισμένων της, παρατείνει την διάρκεια της ισχύουσας έκπτωσης 10% για τα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης μέχρι και το τέλος του ασφαλιστικού έτους.
Η έκπτωση εφαρμόζεται στα καθαρά ασφάλιστρα αστικής ευθύνης, ανεξάρτητα από τις λοιπές εκπτώσεις που δικαιούται ο εκάστοτε ασφαλισμένος, ενώ δεν εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που ισχύει επιβάρυνση νέου οδηγού ή νέας άδειας οδήγησης.
Η Groupama Ασφαλιστική παραμένει Σίγουρα Δίπλα στους πελάτες της, των οποίων η ασφάλεια και η διευκόλυνση αποτελούν κορυφαία προτεραιότητά της.
Ο Οκτώβριος έχει ορισθεί παγκοσμίως ως ο μήνας πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Σε αυτό το πλαίσιο, η Groupama Ασφαλιστική έχει δημιουργήσει, για τους πελάτες της, τη «Συμβουλευτική γραμμή στήριξης για τον καρκίνο του μαστού».
Οι ασφαλισμένοι της Groupama Ασφαλιστικής, είτε έχουν νοσήσει είτε έχουν οποιαδήποτε απορία ή ανησυχία σχετικά με τον καρκίνο του μαστού, θα μπορούν, χωρίς κόστος, να καλούν στην τηλεφωνική γραμμή 210 3295330 και να αφήνουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Στη συνέχεια, η συνεργάτιδα της εταιρείας Δρ. Γιώτα Σασοπούλου, Γενική Χειρουργός - Ειδικός στις Παθήσεις Μαστού, θα επικοινωνεί μαζί τους με σκοπό να τους δώσει απαντήσεις, να τους ανακουφίσει και να τους βοηθήσει με οποιονδήποτε δυνατό τρόπο. Η ειδική τηλεφωνική γραμμή της εταιρείας θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι το τέλος του χρόνου για όλους τους πελάτες της με ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο Υγείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας ο καρκίνος του μαστού είναι ο συχνότερος τύπος καρκίνου στις γυναίκες και η πρόληψή του μπορεί να σώσει ζωές, καθώς, αν ο καρκίνος διαγνωσθεί εγκαίρως, πριν επεκταθεί, το ποσοστό επιβίωσης ξεπερνά το 95%. Για τον λόγο αυτό, η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει την πρόληψη και φροντίζει για την υγεία των πελατών της παροτρύνοντάς τους να επικοινωνήσουν με την Συμβουλευτική Γραμμή Στήριξης, προκειμένου να συζητήσουν οτιδήποτε τους απασχολεί και να ενημερωθούν σχετικά με τη νόσο.
Νέα, σύγχρονη και απόλυτα στοχευμένη πρόταση στην ασφάλιση γραφείων, καταστημάτων, ιατρείων και γενικότερα χώρων στέγασης επαγγελματικών δραστηριοτήτων, καταθέτει στην αγορά η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Η εταιρεία με γνώμονα τις καθημερινές ανάγκες, δημιούργησε τρία πακέτα ασφάλισης: το Dynamis Store Premium, το Dynamis Store Loan και το Dynamis Store Flex, τα οποία διαφοροποιούνται σε ειδικές καλύψεις ανάλογα με την χρήση του ακινήτου, αλλά όμως έχουν ως κοινή βάση να καλύπτουν κάθε ανάγκη και απαίτηση του επαγγελματία. Τα προγράμματα, είναι εμπλουτισμένα με καλύψεις προκειμένου να αποτελούν την σίγουρη επιλογή για σωστή ασφαλιστική προστασία, προσφέρουν διευρυμένες καλύψεις, ευνοϊκότερους όρους, μεγαλύτερα όρια καλύψεων και χαμηλότερες απαλλαγές σε συνδυασμό με εξαιρετικά ανταγωνιστικά ασφάλιστρα. Με τα νέα προγράμματα ασφάλισης επιχειρήσεων η ΔΥΝΑΜΙΣ προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων στον κλάδο περιουσίας, έχοντας πλέον για κάθε χρήση, πακέτο Premium, με μηδενικές ή χαμηλές απαλλαγές, Loan, για ενυπόθηκα με την κάλυψη σεισμού, Flex για βασική κάλυψη με την ευελιξία να προστεθούν καλύψεις. Ήδη η εταιρεία με εγκύκλιό της ενημέρωσε τους συνεργάτες της αναλυτικά για τα συγκεκριμένα προγράμματα και τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα, τεκμηριώνοντας ότι αποτελούν ένα νέο σημαντικό προνομιακό "εργαλείο" ανάπτυξης των εργασιών τους. Όπως δήλωσε η κα. Α. Κριτσωτάκη, Τεχνική Υποδιευθύντρια & Προϊσταμένη Ζημιών Λοιπών Κλάδων της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. «Η εταιρεία μας με γνώμονα τη σωστή ασφάλιση των πολιτών, βελτιώνει διαρκώς τα προγράμματά της. Στόχος μας είναι να δίνουμε την καλύτερη, πληρέστερη και συμφέρουσα για τους ασφαλισμένους μας λύση. Ο εμπλουτισμός των ασφαλιστικών προγραμμάτων μας, αναβαθμίζει τις παροχές τους, ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες. Αποδεικνύουμε καθημερινά και στους συνεργάτες και στους ασφαλισμένους μας ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ βρίσκεται κοντά τους, από την ασφαλιστική πρόταση έως και την αποζημίωση.»
ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Dynamis Store Premium
Το κορυφαίο των προγραμμάτων, Dynamis Store Premium, είναι το πλήρες πρόγραμμα για γραφεία, ιατρεία ή καταστήματα. Περιλαμβάνει πληθώρα καλύψεων με σημαντικές καλύψεις όπως: Διερευνητικές Εργασίες, Άντληση Υδάτων, Έξοδα φύλαξης, Έξοδα αρχιτεκτόνων μηχανικών, Όρος Πρόνοιας, Νεοαποκτηθέντα, Φωτεινές επιγραφές, Hold Up, Sprinklers, Αλλοίωση εμπορευμάτων, Επίδομα Διακοπής Εργασιών κ.τ.λ. ανάλογα με την χρήση.
Dynamis Store Loan
Το Dynamis Store Loan αφορά αποκλειστικά σε επιχειρήσεις με ενυπόθηκο ενδιαφέρον, περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες από την δανειοδότρια τράπεζα, καλύψεις, μεταξύ των οποίων και την κάλυψη του σεισμού ενώ είναι εμπλουτισμένο και με πληθώρα καινοτόμων καλύψεων οι οποίες αφορούν ζημιές από «ταραχές», «ύδατα», και περιλαμβάνουν και έξοδα πυρόσβεσης, έξοδα μηχανικών, αστική ευθύνη πυρκαγιάς κ.α.
Dynamis Store Flex
Το Dynamis Store Flex αποτελεί τη βάση για ένα πλήρως εξατομικευμένο πρόγραμμα στο οποίο μπορούν να προστεθούν και να αφαιρεθούν πακέτα καλύψεων σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε επαγγελματία -επιχειρηματία.
Όλα τα προγράμματα φιλοξενούνται στην πλατφόρμα Dynamis Navins Web, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της εταιρείας προκειμένου να διευκολυνθούν στην εργασία του.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα Τηλε-Συνέδρια που πραγματοποίησε η Εταιρία με τις Διευθύνσεις Πωλήσεών της, τα οποία πραγματοποιήθηκαν από τις 10 έως τις 23 Σεπτεμβρίου 2020. Στα Τηλε-Συνέδρια συμμετείχαν περίπου 2.500 Συνεργάτες από τις Διευθύνσεις Πωλήσεων της Εταιρίας, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις ενημερωτικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας κ. Χρήστος Γεωργακόπουλος, με την ομιλία του οποίου ξεκίνησαν τα Τηλε-Συνέδρια, παρουσίασε στο Δίκτυο Πωλήσεων την εξέλιξη των μεγεθών της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη τόσο σε σύγκριση με τον εαυτό της όσο και σε σύγκριση με τις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες της αγοράς καθώς και του δείκτη φερεγγυότητάς της SCR. Παρουσίασε επίσης τις πηγές αυτών των αποτελεσμάτων, που απετέλεσαν και τον λόγο της επί 43 χρόνια διακεκριμένης πορείας της στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά όπως οι αρχές της, η φιλοσοφία της και οι συνθήκες που αποτελούν ένα περιβάλλον ξεχωριστό, ένα περιβάλλον δημιουργίας. Τέλος, αναφέρθηκε στις δυσμενείς επιπτώσεις που προκαλεί η πανδημία του Covid-19 σε ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, παρουσιάζοντας στους Συνεργάτες της Εταιρίας όλους τους λόγους και τα μέσα που θα διευκολύνουν το έργο τους μέσα σε αυτό το πρωτόγνωρο για όλους περιβάλλον, τονίζοντας πως η Ευρωπαϊκή Πίστη θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία και στους Συνεργάτες της συνεχώς, προσφέροντας τους όλα τα μέσα και τις γνώσεις, προκειμένου να φτάσουν στην επίτευξη των στόχων τους. Ο κ. Χ. Γεωργακόπουλος έκλεισε την ομιλία του προσκαλώντας τους Συνεργάτες της Εταιρίας,σε μια συνειδητή συμφωνία σύμπραξης για την επίτευξη τριών στόχων : α) της βελτίωσης του εισοδήματος των συνεργατών, (β) της ανάδειξης της Εταιρίας ως κορυφαίας Ασφαλιστικής Εταιρίας και (γ) της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς την κοινωνία για την πλήρη διασφάλιση των αγαθών όπως το εισόδημα, η οικογένεια, η περιουσία και η ποιότητα ζωής. Στη συνέχεια, οι Διευθυντές Πωλήσεων της Εταιρίας παρουσίασαν τους στόχους και τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι συνεργάτες τους έως τα τέλη του έτους, σε ένα ιδιαίτερο για όλους λόγω της πανδημίας περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους, τόνισαν πως η Εταιρία επενδύει διαρκώς στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, δημιουργώντας συνεχώς νέες εφαρμογές και θέτει στη διάθεση του Δικτύου Πωλήσεων, νέα τεχνολογικά μέσα, τα οποία έχουν ως στόχο τη διευκόλυνση του έργου του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στην προώθηση των προγραμμάτων της Εταιρίας. Τα Τηλε-Συνέδρια έκλεισαν με τη δέσμευση, πως η Ευρωπαϊκή Πίστη θα συνεχίσει να επενδύει στην επιλογή της να αναπτύσσεται μόνο μέσω των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και θα βρίσκεται πάντα δίπλα στους Συνεργάτες της, παρέχοντάς τους συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση, ισχυροποιώντας τη θέση της Εταιρίας ως ηγέτιδα δύναμη στον Κλάδο.
Σημαντική κερδοφορία και αύξηση της παραγωγής ασφαλίστρων κατά 5,2% παρουσίασε ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη, για το Α΄ εξάμηνο του 2020. Η Διοίκηση του Ομίλου είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τα οικονομικά αποτελέσματα, καθώς και τις ενέργειες και το σχεδιασμό των επόμενων δράσεων μέχρι το τέλος του έτους μέσω τηλεδιάσκεψης, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Πιο αναλυτικά:
Τα συνολικά έσοδα του Ομίλου σημείωσαν αύξηση 5,5% και ανήλθαν σε € 113,1 εκ., έναντι € 107,2 εκ. της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους, θετικά επηρεασμένα από την αύξηση ύψους 5,2% των Δεδουλευμένων Ασφαλίστρων του Ομίλου, τα οποία ανήλθαν σε € 106,5 εκ., έναντι € 101,2 εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σε σύγκριση με την υποχώρηση της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς κατά 4,5% περίπου την αντίστοιχη περίοδο.
Το μερίδιο που κατέχει η Ευρωπαϊκή Πίστη στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά για το Α΄ εξάμηνο 2020, ανέρχεται σε 5,5%, έναντι 5,1% το Α΄ εξάμηνο του 2019. Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς στον Κλάδο Ζωής διαμορφώθηκε σε 3,8%, έναντι 3,3% το Α’ εξάμηνο του 2019 ενώ το μερίδιο αγοράς στους Κλάδους Ζημιών υπολογίζεται αυξημένο σε 6,9%, από 6,6% την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα ενοποιημένα προ φόρων κέρδη του Ομίλου παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα και διαμορφώθηκαν στα € 13,8 εκ., έναντι € 16,1 εκ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Το αποτέλεσμα Ασφαλιστικών Εργασιών διαμορφώθηκε σε € 24,6 εκ., έναντι των € 26,6 εκ. της αντίστοιχης περιόδου του 2019, εμφανίζοντας υποχώρηση κατά 7,5%, η οποία αντανακλά τη μείωση του καθαρού εισοδήματος επενδύσεων, ως απόρροια του Covid-19 στις διεθνείς και εγχώριες χρηματαγορές.
Τα κέρδη ασφαλίσεων στον Κλάδο Αυτοκινήτων ανήλθαν στα € 16,3 εκ., από τα € 9,0 εκ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου, παρουσιάζοντας αύξηση 81,3%, θετικά επηρεασμένα από την αύξηση των καθαρών δεδουλευμένων ασφαλίστρων και τη μείωση των ζημιών.
Τα κέρδη ασφαλίσεων στον Κλάδο Ζωής ανήλθαν στα € 2,3 εκ., από τα € 11,1 εκ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Η υποχώρηση ύψους 79,6% οφείλεται κυρίως στην αύξηση των πληρωθεισών αποζημιώσεων κατά € 2,9 εκ., καθώς και στη μείωση του καθαρού εισοδήματος επενδύσεων κατά € 6,9 εκ., αποτέλεσμα της επίδρασης του Covid-19 στις διεθνείς χρηματαγορές.
Τα κέρδη ασφαλίσεων των Λοιπών Γενικών Κλάδων ανήλθαν στα € 6,0 εκ., από τα € 6,5 εκ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου, παρουσιάζοντας μείωση 6,9%, κυρίως λόγω της αύξησης των αντασφαλίστρων κατά € 1,3 εκ., καθώς και της αύξησης των ασφαλιστικών προβλέψεων κατά € 0,7 εκ..
Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων του Ομίλου κατέγραψε οριακή μείωση ύψους 1,0%, ανερχόμενο σε € 139,8 εκ. στο τέλος του Α’ εξαμήνου από € 141,2 εκ. στο τέλος του 2019, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην καθαρή κερδοφορία ύψους € 10,3 εκ., στη διανομή μερίσματος στους μετόχους ύψους € 6,6 εκ., στο κόστος αγοράς Ιδίων Μετοχών ύψους € 1,3 εκ. και στη ζημιά από αποτίμηση του Επενδυτικού Χαρτοφυλακίου κατά € 4,0 εκ.
Τα Μαθηματικά Αποθέματα και οι Τεχνικές Προβλέψεις ανήλθαν σε € 300,1 εκ., παρουσιάζοντας οριακή μείωση 0,8%, έναντι € 302,6 εκ. την 31/12/2019.
Επιπρόσθετα, το προσωπικό της Μητρικής Εταιρίας αυξήθηκε κατά 2 άτομα, φτάνοντας τους 446 εργαζόμενους σε σύγκριση με την 31/12/19.
Αξίζει τέλος να αναφερθεί ότι ο Όμιλος πραγματοποίησε 27 δράσεις Ε.Κ.Ε., κατά το Α’ εξάμηνο του 2020, πλήρως εναρμονισμένες με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και το Οικουμενικό Σύμφωνο του Ο.Η.Ε..
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο site της Εταιρίας, www.europaikipisti.gr, στην ενότητα Επενδυτικές Σχέσεις.
Δήλωση Διοίκησης
«Ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη διατήρησε την κερδοφόρα πορεία του, αυξάνοντας την παραγωγή ασφαλίστρων, καθώς και το μερίδιο αγοράς στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Τα αποτελέσματα Α’ Εξαμήνου επιβεβαιώνουν την ικανότητα του Ομίλου να προσαρμόζεται άμεσα και να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους κινδύνους που εμφανίζονται μέσα σε ένα πρωτόγνωρο περιβάλλον για την Παγκόσμια και την Ελληνική οικονομία. Η εμφάνιση της πανδημίας Covid-19, καθώς και οι Φυσικές Καταστροφές - συνέπεια της κλιματικής αλλαγής - ήταν τα κυριότερα γεγονότα που οδήγησαν τόσο την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά όσο και τις Διεθνείς Χρηματαγορές σε ένα περιβάλλον οικονομικής αστάθειας και αβεβαιότητας. Η Διοίκηση του Ομίλου προχώρησε από την πρώτη στιγμή στην ενεργοποίηση της Ομάδας Αντιμετώπισης Κρίσεων εξετάζοντας σε συχνή βάση τη ρευστότητα, τις επιπτώσεις του Covid- 19 και των λοιπών κινδύνων στα χρηματοοικονομικά μεγέθη του Ομίλου. Για την καλύτερη αξιολόγηση, διενεργούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα αναλύσεις ευαισθησίας και stress tests στα χρηματοοικονομικά μεγέθη του Ομίλου ακόμα και σε ακραία σενάρια. Αξίζει να αναφερθεί ότι σε όλα τα σενάρια, τόσο οι Δείκτες Φερεγγυότητας όσο και η Ρευστότητα παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, ενώ η Διοίκηση του Ομίλου έχει σχεδιάσει μια σειρά από προληπτικές ενέργειες για την αντιμετώπιση των ενδεχόμενων μελλοντικών κινδύνων. Με συνεχή στήριξη στο Δίκτυο Πωλήσεων, στους Ασφαλισμένους και τους Εργαζόμενους και οδηγό τη σταθερά θετική πορεία του Ομίλου στο Α’ εξάμηνο, συνεχίζουμε να υλοποιούμε τους στρατηγικούς και οικονομικούς μας στόχους και βρισκόμαστε εμπράκτως δίπλα στην κοινωνία σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς».
Στέφανος Βερζοβίτης Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Γενικός Διευθυντής Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
Περισσότερες χρήσιμες καλύψεις και βοήθεια για τα επείγοντα - και όχι μόνο - περιστατικά στο σπίτι και τον επαγγελματικό τους χώρο μπορούν πλέον να απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι της Υδρογείου Ασφαλιστικής.
Η 24ωρη Επείγουσα Τεχνική Βοήθεια που η εταιρεία παρέχει χωρίς χρέωση με κάθε ασφαλιστήριο κατοικίας ή επαγγελματικού χώρου αναβαθμίσθηκε με νέες καλύψεις και υπηρεσίες που περιλαμβάνουν:
Νέο υψηλότερο όριο κάλυψης - €100 ανά περίπτωση – για όλες τις υπηρεσίες
επείγουσας βοήθειας.
Νέα κάλυψη επείγουσας βοήθειας και για εγκαταστάσεις φυσικού αερίου.
Νέα κάλυψη εργασιών αντικατάστασης boiler.
Νέα κάλυψη εργασιών αντικατάστασης θερμοσίφωνα από υδραυλικό και ηλεκτρολόγο - με διπλό όριο κάλυψης.
Υπηρεσίες φύλαξης χωρίς χρηματικό όριο κάλυψης.
Η υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας βρίσκεται στη διάθεση των ασφαλισμένων της Υδρογείου Ασφαλιστικής, 24 ώρες το 24ωρο, μέσω του τηλεφωνικού της κέντρου – 210 9469733 - καλύπτοντας την αποστολή εξειδικευμένου τεχνικού - υδραυλικού, ηλεκτρολόγου, υαλοτεχνίτη, κλειδαρά, τεχνικού φυσικού αερίου – για την άμεση αποκατάσταση ή τον περιορισμό της ζημιάς από επείγοντα περιστατικά στην ασφαλισμένη κατοικία ή τον επαγγελματικό τους χώρο. Επιπλέον, παρέχεται μια σειρά από χρήσιμες υπηρεσίες βοήθειας, όπως αποκομιδή ερειπίων και φύλαξη του ασφαλισμένου χώρου, μεταφορά, αποθήκευση και φύλαξη επίπλων, αντικατάσταση συσκευής τηλεόρασης/DVD, κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο, παροχή πληροφοριών και τηλεφώνων επείγουσας ανάγκης, αλλά και αποστολή εξειδικευμένων τεχνικών διαφόρων ειδικοτήτων για μη επείγοντα περιστατικά, κ.α.
Η υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την InterPartner Assistance, μέσα από ευρύ δίκτυο εξειδικευμένων τεχνικών σε όλη την Ελλάδα, και απολογιστικά σε ορισμένες περιοχές, 24 ώρες το 24ωρο, με όλα τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και επιχείρησης (γραφείου ή καταστήματος έως 150 τ.μ.) της Υδρογείου Ασφαλιστικής.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από την ιστοσελίδα της Υδρογείου Ασφαλιστικής εδώ.
Με κίνητρο τη στήριξη των πληγέντων συνανθρώπων μας από την πρόσφατη καταστροφική επέλαση του «Ιανού», και στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «προσφέρω …αλλιώς» που υλοποιεί, η INTERLIFE Ασφαλιστική ανταποκρίθηκε με ευαισθησία στο κάλεσμα βοήθειας του Κοινωνικού Παντοπωλείου Καρδίτσας.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέδωσε 1,5 τόνο τρόφιμα στη Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών του Δήμου Καρδίτσας προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες σίτισης οικογενειών της περιοχής μεταφέροντας, ταυτόχρονα, ένα μήνυμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η προσφορά των αγαθών δεν αποτελεί αποσπασματική ενέργεια καθώς η Δομή εντάχθηκε ήδη στο Πρόγραμμα ΕΚΕ της εταιρείας.
Η INTERLIFE προβάλλει το κοινωνικό της πρόσωπο και τιμά το θεσμό της Ασφάλισης θέτοντας ως άμεση προτεραιότητα, διαχρονικά, τη στήριξη και συμπαράσταση, τόσο των συνεργατών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όσο και των πελατών της.
Η Groupama Ασφαλιστική, σε αυτή την δύσκολη συγκυρία που διανύουμε, υπερβαίνει τους συμβατικούς όρους της ασφάλισης και καλύπτει το κόστος για το μοριακό τεστ ανίχνευσης του κορωνοϊού στους ασφαλισμένους του προγράμματoς πρωτοβάθμιας περίθαλψης Santé Vital. Συγκεκριμένα, σε περίπτωση ύπαρξης συμπτωμάτων τα οποία υποδεικνύουν πιθανή προσβολή από τον ιό, ο ασφαλισμένος θα πρέπει αρχικά να εξεταστεί από ιατρό του δικτύου της Affidea με ειδικότητα πνευμονολόγου ή παθολόγου ή καρδιολόγου ή ΩΡΛ. Εάν κρίνεται απαραίτητο να παραπεμφθεί για τεστ ανίχνευσης του ιού, ο ασφαλισμένος δε θα καταβάλει κανένα ποσό συμμετοχής στην ιατρική επίσκεψη. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα του μοριακού τεστ είναι θετικό, θα υποβληθεί άλλες δύο φορές στην εξέταση -μετά την πάροδο 14 ημερών και μετά από τρεις επιπλέον ημέρες. Σημειώνεται ακόμα ότι οι ενεργοί πελάτες των υπόλοιπων ομαδικών και ατομικών συμβολαίων Ζωής της Groupama Ασφαλιστικής, έχουν τη δυνατότητα να υποβληθούν σε τεστ για τον κορωνοϊό, τόσο σε ιατρεία του ομίλου ΙΑΣΩ, όσο και στο δίκτυο των διαγνωστικών κέντρων των ομίλων Βιοιατρική και Affidea σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές. Με γνώμονα ότι η πρόληψη αποτελεί το κρισιμότερο μέτρο για τον περιορισμό και την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και να συμπράττει με εγνωσμένου κύρους φορείς, προκειμένου να προστατευθεί τόσο η ατομική όσο και η συλλογική υγεία.
Η Εθνική Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη άμεσα στην ανάγκη στήριξης των Ασφαλισμένων της που επλήγησαν από την καταστροφική κακοκαιρία «Ιανός» στις 17,18 και 19 Σεπτεμβρίου στις περιοχές Καρδίτσας, Κεφαλλονιάς, Ιθάκης, Ζακύνθου, Ηλείας, Μεσσηνίας και Ηρακλείου Κρήτης, προβαίνει στις παρακάτω ενέργειες ανακούφισης τους:
- Απόλυτη προτεραιότητα θα δοθεί στην καταβολή ασφαλιστικών αποζημιώσεων που αφορούν σε ζημιές στις πληγείσες περιοχές. - Τα ασφάλιστρα των συμβολαίων που βρίσκονται σε ισχύ, των κλάδων Ζωής και Περιουσίας και αφορούν ασφαλισμένους κατοίκους των παραπάνω περιοχών ή και ασφαλισμένες επιχειρήσεις με έδρα τις εν λόγω περιοχές και τα οποία πρέπει να καταβληθούν από 15/09/2020 έως 31/10/2020 μπορούν να εξοφληθούν έως την 31/12/2020, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση και ασφαλώς χωρίς κάποια επίπτωση στην ισχύ των συμβολαίων για το διάστημα αυτό. - Λειτουργία της ειδικής γραμμής επικοινωνίας 210-9099600 για την εξυπηρέτηση των ανωτέρω περιπτώσεων 24 ώρες το 24ωρο.
Οι ενδιαφερόμενοι για τη χρήση των μέτρων στήριξης μπορούν να απευθυνθούν άμεσα στην παραπάνω γραμμή επικοινωνίας, που θα παρέχει συμπληρωματικές πληροφορίες και θα υποδέχεται τα αιτήματα των πληγέντων.