>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

25 Φεβ 2022

Η Eurolife FFH συνάντησε τους συνεργάτες της στη Βόρεια Ελλάδα


Τα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν, σε εταιρική εκδήλωση στους συνεργάτες της στην περιοχή, έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και τις προτεραιότητες για φέτος

Δίπλα στους συνεργάτες της από τη Βόρεια Ελλάδα βρέθηκε πολυάριθμη διοικητική ομάδα της Eurolife FFH, την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου, κάνοντας, σε ειδική εκδήλωση, μια ανασκόπηση του 2021 και παρουσιάζοντας τα πλάνα και τις προτεραιότητές της για φέτος. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με υβριδικό μοντέλο, τόσο μέσω φυσικής παρουσίας στο The Met Hotel της Θεσσαλονίκης, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όσο και διαδικτυακά.

Οι συμμετέχοντες, επιλεγμένοι συνεργάτες της Θεσσαλίας, Μακεδονίας, Θράκης και Ηπείρου, που την παρακολούθησαν, είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους ανθρώπους της Eurolife FFH, να ανταλλάξουν απόψεις σε θέματα που τους αφορούν και να ακούσουν από τα στελέχη της εταιρείας τις πρωτοβουλίες του 2021 αλλά και τα σχέδια και τους στόχους της για το 2022. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής, που ήταν η πρώτη της εταιρείας για φέτος σε όλη την Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε κοπή πίτας για τους συνεργάτες της περιοχής, ενώ ακολούθησε και επαγγελματικό γεύμα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα στελέχη της Eurolife FFH αναφέρθηκαν στην επιτυχημένη πορεία της για τη χρονιά που πέρασε, τονίζοντας την αύξηση ασφαλίστρων σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες ως ένα πάρα πολύ σημαντικό ορόσημο στη σχέση της εταιρείας με τα δίκτυα συνεργατών. «Μαζί μπορούμε να αναπτυχθούμε ακόμη περισσότερο και να αυξήσουμε από κοινού τα μερίδιά μας», σημείωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Για εμάς έχει πολύ μεγάλη αξία το ότι μας εμπιστεύεστε και μας επιλέγετε, προβάλλοντας τις ασφαλιστικές λύσεις που παρέχει η Eurolife FFH. Η δουλειά του επαγγελματία ασφαλιστή είναι σήμερα περισσότερο σημαντική από ποτέ άλλοτε και σίγουρα το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας θα είναι ιδιαίτερα ευοίωνο. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον τρόπο που συνεργαζόμαστε, με κάνουν να είμαι αισιόδοξος για την κοινή μας πορεία και για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε».

Το 2021 ήταν μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για τη Eurolife FFH, με υψηλό ρυθμό ανάπτυξης σε όλους τους δείκτες. Για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, καθοριστικός για την επιτυχία αυτή ήταν ο ρόλος των δικτύων συνεργατών. Η εταιρεία, δίνοντας αξία στην άποψη και τις προτάσεις των συνεργατών της, κάνει συνεχείς βελτιώσεις στα προγράμματά της, ώστε να ανταποκρίνεται ουσιαστικά και με συνέπεια στις ανάγκες και τις επιδιώξεις τους. Ταυτόχρονα, παραμένει δίπλα τους και στο κομμάτι της εκπαίδευσης, διοργανώνοντας εκτεταμένες εκπαιδευτικές συναντήσεις και υλοποιώντας πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να αναβαθμίζουν τις δεξιότητες των συνεργατών που τις παρακολουθούν.

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife FFH, αναφέρθηκε στη δυναμική της κοινής πορείας, ανάμεσα στην εταιρεία και τους συνεργάτες της. «Το 2022 σας θέλουμε και πάλι μαζί μας, συνοδοιπόρους, ώστε από κοινού να μεγαλώσουμε τη δυναμική μας και να καταφέρουμε ακόμα περισσότερα, αυξάνοντάς τη διείσδυση μας στην ευρύτερη περιοχή. Για εμάς έχει πολύ μεγάλη σημασία να ερχόμαστε κοντά σας και μαζί να κάνουμε έναν απολογισμό όσων έχουμε επιτύχει αλλά και να σας ενημερώνουμε για τους μελλοντικούς σχεδιασμούς μας. Το ίδιο δυναμικά θα συνεχίσουμε και φέτος, τόσο σε επίπεδο προϊόντων, όσο και εκπαίδευσης», συμπλήρωσε σχετικά.




24 Φεβ 2022

Εκπαίδευση υποψήφιων οδηγών στην τοποθέτηση αντιολισθητικού εξοπλισμού σε όχημα


Στο σκέλος της εκπαίδευσης των υποψήφιων οδηγών εντάσσεται υποχρεωτικά η εκμάθηση της διαδικασίας τοποθέτησης και αφαίρεσης αντιολισθητικών αλυσίδων σε όχημα, με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της πρόβλεψης για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην κυκλοφορία των οχημάτων κατά τη διάρκεια δυσμενών καιρικών φαινομένων, όπως χιονόπτωση ή παγετός, στο εξής, κατά την πρακτική εκπαίδευση, οι υποψήφιοι οδηγοί προβλέπεται να εκπαιδεύονται υποχρεωτικά στον τρόπο τοποθέτησης σε όχημα αντιολισθητικού εξοπλισμού (αλυσίδων ή ανάλογου εξοπλισμού), καθώς και της αφαίρεσής του

Ταυτόχρονα, απευθύνεται σύσταση στα Κέντρα Θεωρητικής Εκπαίδευσης Υποψήφιων Οδηγών (ΚΕ.Θ.Ε.Υ.Ο), κατά τη θεωρητική εκπαίδευση, να εφιστούν την προσοχή στους υποψήφιους οδηγούς για τη δέουσα εμβάθυνση στις ενότητες που αφορούν στην οδήγηση με μειωμένη πρόσφυση, τη χρήση ειδικών ελαστικών και τη χρήση αντιολισθητικού εξοπλισμού.




22 Φεβ 2022

INTERAMERICAN: Νέος σταθμός στη ψηφιακή διαχείριση ασφαλιστικού κινδύνου


Μετά από 9 χρόνια επιτυχημένης διαδρομής του πρώτου αυτοματοποιημένου,  «έξυπνου» συστήματος underwriting στην ελληνική ασφαλιστική αγορά (“Genius” System) από την Interamerican, η Εταιρεία λανσάρει μια νέα ακόμα πιο εξελιγμένη πλατφόρμα ψηφιακής εκτίμησης ασφαλιστικών κινδύνων Ζωής & Υγείας, η οποία σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εξ’ ολοκλήρου από εξειδικευμένα στελέχη της.

Πρόκειται για ένα λογισμικό εκτίμησης κινδύνων που στόχο έχει το χειρισμό όλων των σύγχρονων προκλήσεων που αντιμετωπίζει στο συγκεκριμένο χώρο η ιδιωτική ασφάλιση Ζωής  & Υγείας και ειδικότερα την αποτελεσματική και ευχερή πρόσκτηση εργασιών, σε συνδυασμό με την ικανοποίηση των προσδοκιών και των αναγκών της νέας γενιάς ασφαλισμένων.

Το νέο “Genius” underwriting system της Interamerican,  “κατανοεί” πάνω από 4.000 πιθανές ιατρικές καταχωρήσεις, ενεργοποιεί τουλάχιστον 1.000 «έξυπνες» ερωτήσεις και διαχειρίζεται αλγοριθμικά κάθε είδος κινδύνου, παράγοντας αυτόματα αποφάσεις και κατά συνέπεια κλείνοντας σε ελάχιστο χρόνο την έκδοση ενός ασφαλιστηρίου, καθώς συνδέεται με τις δύο πλατφόρμες διαχείρισης ασφαλιστηρίων συμβολαίων της Interamerican.

«Σκοπός μας είναι η Interamerican να διαχειρίζεται κάθε πτυχή που βελτιώνει στο καλύτερο την εμπειρία των ασφαλισμένων. Διαθέτουμε πλέον το δικό μας λογισμικό σύστημα ανάπτυξης κανόνων, το οποίο μας προσδίδει απίστευτη ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε κάθε επιχειρηματική απαίτηση, ενώ οι συνεργάτες μας έχουν στη διάθεσή τους, κάθε στιγμή, σε κάθε σημείο, έναν “ψηφιακό” underwriter που θα τους βοηθήσει να ολοκληρώνουν άμεσα μια πώληση, προσφέροντας μοναδική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας», επισημαίνει ο Γιάννης Βασαλάκης, Manager του Health & Financial Future Operations & Underwriting, της Εταιρείας.

Η Eurolife FFH επιστρέφει με τις πρωτότυπες στάσεις λεωφορείων με αντισηπτικό υγρό!


Μια σειρά από πρωτότυπες στάσεις λεωφορείων με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού έχει δημιουργήσει η Eurolife FFH σε διάφορα σημεία της Αττικής, αναδεικνύοντας και υπενθυμίζοντας την αξία που έχει η πρόληψη της υγείας μας. Χάρη στη μεγάλη απήχηση που σημείωσε πέρυσι η συγκεκριμένη δράση, η εταιρεία πήρε την πρωτοβουλία να την επαναλάβει και να διπλασιάσει τον αριθμό των στάσεων, με στόχο να εξυπηρετήσει ακόμα περισσότερους πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Από το κέντρο της πόλης, μέχρι τα βόρεια και τα νότια προάστια, οι στάσεις βρίσκονται σε 20 διαφορετικά σημεία, ώστε τόσο οι επιβάτες, όσο και οι διερχόμενοι, να μπορούν εύκολα να απολυμαίνουν τα χέρια τους. Αρκεί απλώς ένα… «πσσστ»! Και οι 20 στάσεις βρίσκονται σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αττικής, ενώ το αντισηπτικό υγρό που διαθέτουν ανανεώνεται τακτικά:

  • Πλατεία Κλαυθμώνος
  • Λεωφόρος Ποσειδώνος (παράδρομος Τροκαντερό)
  • Λεωφόρος Αλεξάνδρας & Πανόρμου
  • Λεωφόρος Βουλιαγμένης (σταθμός μετρό Ελληνικό)
  • Σταθμός μετρό Πανόρμου
  • Σταθμός μετρό Χολαργού
  • Λεωφόρος Πεντέλης
  • Κολωνάκι (πλατεία Φιλικής Εταιρείας)
  • Λεωφόρος Αμαλίας (Ζάππειο)
  • Οδός Αθηνάς (στάση Μοναστηράκι)
  • Πλατεία Συντάγματος (οδός Όθωνος)
  • Λεωφόρος Ακαδημίας (αφετηρίες λεωφορείων)
  • Γλυφάδα (οδός Γρ. Λαμπράκη, στάση Εφορία)
  • Λεωφόρος Βασιλέως Κωνσταντίνου (Παναθηναϊκό Στάδιο)
  • Λεωφόρος Ποσειδώνος (πλατεία Γλυφάδας)
  • Λεωφ. Συγγρού (στάση μετρό ΦΙΞ)
  • Λεωφόρος Μεσογείων (σταθμός μετρό Εθνική Άμυνα)
  • Σταθμός μετρό Ανθούπολης
  • Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας (σταθμός μετρό Ευαγγελισμός)
  • Καλλιθέα (Λεωφόρος Θησέως 130)

H Eurolife FFH εκφράζει το μήνυμά της για ασφάλεια και προστασία με τον πλέον δημιουργικό και διαφορετικό τρόπο. Η εταιρεία έχει τον άνθρωπο στον πυρήνα όλων των δραστηριοτήτων της, αποδεικνύοντας ότι με κάθε της ενέργεια βρίσκεται στο πλευρό του και τον ενδυναμώνει, ώστε να καταφέρνει περισσότερα καθημερινά.





21 Φεβ 2022

Σύσταση Ιδρύματος Επαγγελματικών Συνταξιοδοτικών Παροχών από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.


Σε μια πρωτοβουλία που σηματοδοτεί και προδιαγράφει τη μελλοντική της πορεία, στην αγορά ιδιωτικής ασφάλισης, ενώ υποδηλώνει και τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό της, προχωρά η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Συστήνει το δικό της Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Προσωπικού & Συνεργατών (ΤΕΑ ΔΥΝΑΜΙΣ-ΓΕΝΚΑ Ν.Π.Ι.Δ.), το οποίο με τη δημοσίευση του καταστατικού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως θα ξεκινήσει επισήμως τη λειτουργία του.

Το ΤΕΑ της εταιρείας απευθύνεται και στο δυναμικό της ΓΕΝΚΑ Εμπορική Α.Ε., καθώς και στους συνεργάτες της με έμμισθη ή όχι σχέση.

Διαθέτει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μια ουσιαστική βάση στήριξης, όχι μόνο σε επίπεδο εφάπαξ συνταξιοδοτικών παροχών αλλά και σύνταξης, εφόσον τα κεφάλαια που συγκεντρωθούν είναι ικανοποιητικά.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ παραμένει προσηλωμένη στην προαγωγή του «Πολιτισμού στην Ασφάλιση». Με τη σύσταση του Ταμείου μεριμνά για τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με το δυναμικό της και με το δίκτυο των συνεργατών της μέσα από την παροχή σημαντικών ωφελειών για το κοινό τους μέλλον.

Το Τ.Ε.Α. ΔΥΝΑΜΙΣ - ΓΕΝΚΑ Ν.Π.Ι.Δ. θα ξεκινήσει τη λειτουργία του με 101 μέλη, ο Μ.Ο. ηλικίας των ασφαλισμένων μελών διαμορφώνεται στα 42 έτη, στοιχείο που επιβεβαιώνει έμπρακτα ότι η ίδρυσή του T.E.A. πραγματοποιείται στα πλαίσια ενός μακροχρόνιου πλάνου συνέχισης των 45 ετών λειτουργίας της ΔΥΝΑΜΙΣ και των 145 ετών της ΓΕΝΚΑ.

Όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α., κ. Ιωάννης Τζανάκος, ο οποίος διαθέτει τεχνογνωσία και σε συνταξιοδοτικά θέματα, «Επειδή το ασφαλιστικό επάγγελμα είναι ανθρωποκεντρικό, η ΔΥΝΑΜΙΣ σκοπεύει να στηρίξει τους ανθρώπους της να αλλάξουν νοοτροπία και ταυτόχρονα να αποταμιεύσουν. Το ΙΕΣΠ / ΤΕΑ που ιδρύεται είναι εξαιρετικό εργαλείο, αφού ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη συνοχή των ενδιαφερόμενων μερών, επιτρέποντας σε εργαζόμενους και συνεργάτες να επιλέξουν προαιρετικά να
συμπορευτούν με την εταιρία μας. Τέλος, για να εξασφαλιστεί η επιτυχία του εγχειρήματος, η ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ εγγυάται την κάλυψη του λειτουργικού κόστους του ταμείου».


INTERAMERICAN: Πρόσκληση των Μετόχων σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρίας "ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΖΩΗΣ Α.Ε.", σύμφωνα με το νόμο και το καταστατικό της Eταιρίας καλεί τους μετόχους της σε  Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 14 Μαρτίου 2022, ημέρα Δευτέρα και ώρα 10.00 π.μ. στην έδρα της Εταιρίας στην Αθήνα, Λεωφ.Συγγρού 124-126, για συζήτηση και λήψη αποφάσεων σχετικά με το παρακάτω θέμα της ημερησίας διατάξεως:

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Στη Συνέλευση αυτή, σύμφωνα με το νόμο και το καταστατικό της Εταιρίας, έχουν δικαίωμα να μετάσχουν και ψηφίσουν είτε αυτοπροσώπως είτε με αντιπρόσωπο, όλοι οι μέτοχοι, κάτοχοι τουλάχιστον μίας (1) μετοχής.

Οι μέτοχοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στην παραπάνω Γενική Συνέλευση οφείλουν να γνωστοποιήσουν την πρόθεσή τους αυτή τουλάχιστον 5 (πέντε) ολόκληρες ημέρες πριν από την Γενική Συνέλευση στην Εταιρία καταθέτοντας και τα τυχόν έγγραφα αντιπροσώπευσης.

17 Φεβ 2022

Η Anytime της INTERAMERICAN, Grand Sponsor στο 5ο InsurΤech Conference


Η Anytime, το direct brand της INTERAMERICAN, ήταν και φέτος ο μεγάλος χορηγός του 5ου InsurTech, που διοργανώθηκε διαδικτυακά, την Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου από την Boussias Communications και είχε κεντρικό θέμα “Customer-first Insurance – The tech-led Growth leap”.

Τα στελέχη της Anytime και της INTERAMERICAN που συμμετείχαν στο Συνέδριο, μέσα από τις τοποθετήσεις τους ανέδειξαν τις αλλαγές, προκλήσεις και ευκαιρίες που αναδύονται λόγω της πανδημίας και της εξελισσόμενης κλιματικής αλλαγής.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το νέο επιχειρηματικά μοντέλο και η αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής είναι οι περιοχές που συνεχώς επενδύει η Anytime προκειμένου να προσφέρει καινοτόμα και «έξυπνα» ασφαλιστικά προϊόντα, να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες τιμολόγησης, underwriting και αποζημίωσης, αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω τις απευθείας πωλήσεις και την after sales αυτοματοποιημένη υποστήριξη και εμπειρία του κάθε πελάτη της.

Συγκεκριμένα, στην Ενότητα «Customer-first Insurance: The quintessence of (sustainable) market growth» η Μαρία Γιαννούλη, Digital Marketer της Anytime, αναφέρθηκε στη νέα διάσταση που έχουμε προσδώσει στην έννοια «σπίτι». Την ισχυρή συναισθηματική σύνδεση που αναπτύξαμε μαζί του εν μέσω πανδημίας αλλά και την πιο έντονη ανάγκη προστασίας του από ζημιές που μπορεί να προκληθούν από τα συχνά πλέον έντονα καιρικά φαινόμενα που εκδηλώνονται στη χώρα μας.

Η Μυρτώ Περάτη, Head of Anytime Cyprus, στο πάνελ που συμμετείχε με θέμα «Insurance ecosystem in the digital era-New Business Models and Approaches», ανέλυσε τις αλλαγές που έχουν γίνει στο business model της INTERAMERICAN, στο νέο ευέλικτο τρόπο εργασίας, την υιοθέτηση καινοτόμων εργαλείων, με στόχο αφενός την άμεση ανταπόκριση στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, αλλά και την προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη κάθε εργαζομένου.

Επίσης, στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε με θέμα «Cyprus Insurance Sector – Responding to Digital Transformation Challenges for Operational Excellence», η Καίτη Φωτιάδου, Head of Anytime Cyprus Operations, μίλησε για τα άμεσα αντανακλαστικά και τις ενέργειες που επέδειξε και η Anytime Κύπρου μετά το ξέσπασμα της πανδημίας. Επίσης αναφέρθηκε στην υιοθέτηση τεχνολογιών της «επόμενης μέρας», στην ανάληψη κινδύνων που διαφοροποιούν την Αnytime, αλλά και στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων που χρησιμοποιούν την τηλεματική (Smart Drive).

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πάνελ με θέμα «Customer-centric orientation-Disruption, Innovation, and Digital», που συμμετείχε ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Head of Corporate Marketing της INTERAMERICAN αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο η INTERAMERICAN, κάνοντας χρήση digital εφαρμογών, προσφέρει σύγχρονες λύσεις στο χώρο της υγείας, και στον τομέα της Οδικής Βοήθειας. Επίσης, ανέπτυξε τον εσωτερικό ανασχεδιασμό που πραγματοποιήθηκε στον Οργανισμό, που στόχο είχε την απόκτηση ευελιξίας, γρήγορης ανταπόκρισης στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, στην αφομοίωση νέων τεχνολογιών και στην καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου κεφαλαίου της, δημιουργώντας τελικά υψηλή αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζομένους της.




16 Φεβ 2022

Eurolife FFH: Απολογισμός εκπαιδευτικών δράσεων για το 2021


Η επένδυση στην επαγγελματική επιμόρφωση και την εξειδίκευση των συνεργατών της παραμένει προτεραιότητα για τη Eurolife FFH, ανεξάρτητα των συνθηκών και των προκλήσεων που διαμορφώνονται. Για την εταιρεία, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους, καθώς πιστεύει ότι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχημένη εξέλιξη κάθε οργανισμού.

Σε μια απαιτητική χρονιά όπως το 2021, η Eurolife FFH επένδυσε σταθερά στην εκπαίδευση των συνεργατών της, υλοποιώντας πάνω από 590 εκπαιδευτικές συναντήσεις, από τις οποίες ωφελήθηκαν περισσότεροι από 11.300 συμμετέχοντες, αφιερώνοντας συνολικά 1.230 ώρες για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Κατά μέσο όρο και σε ημερήσια βάση πραγματοποιούνταν 2 εκπαιδευτικές συναντήσεις, διάρκειας περίπου 3 ωρών η κάθε μία, με τη συμμετοχή 19 εκπαιδευόμενων.

Από το σύνολο των εκπαιδευτικών δράσεων του 2021, το 65% πραγματοποιήθηκε με τη μορφή τηλεκπαίδευσης (live learning), το 20% με e-learning και το 15% με συναντήσεις που υλοποιήθηκαν δια ζώσης.

Με έμφαση στην εκπαίδευση μεταπτυχιακού επιπέδου, το 2021 πραγματοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε ο 10ος ακαδημαϊκός κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives. Πρόκειται για την πολύ επιτυχημένη πρωτοβουλία της Eurolife FFH που υλοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με εισηγητές τους αναγνωρισμένου κύρους καθηγητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο του 10ου κύκλου, πραγματοποιήθηκαν 38 εκπαιδευτικές συναντήσεις και αφιερώθηκαν 200 ώρες εκπαίδευσης από τους φοιτητές του προγράμματος, στο οποίο προστέθηκαν δύο χρήσιμες νέες ενότητες: «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» και «Training Program for Business Leadership Development».

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να επενδύει στην εκπαίδευση των συνεργατών της. Η εταιρεία αφουγκράζεται τις ανάγκες τους και, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, προσφέρει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και κατάρτιση, με στόχο να υποστηρίζει την επαγγελματική τους εξέλιξη. Και το 2022 θα βρίσκεται στο πλευρό τους, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουν αξία και προσφέρουν συνεχή επιμόρφωση, δημιουργώντας νέες εκπαιδευτικές εμπειρίες.

15 Φεβ 2022

Eurolife FFH: Με τεχνολογίες RPA επεκτείνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό


Για τη Eurolife FFH, αξία έχει η συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην καινοτομία και προωθεί τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, εντάσσοντας στη λειτουργία της έξυπνες τεχνολογίες Robotics Process Automation (RPA) που επιταχύνουν σημαντικά τις διαδικασίες εξυπηρέτησης.

Οι αυτοματισμοί, που αναπτύχθηκαν με την υποστήριξη της EY,εφαρμόζονται ήδη στο τμήμα Operations της Eurolife FFH,ενώ προγραμματίζεται η αυτοματοποίηση διαδικασιών στην Οικονομική Διεύθυνση και η σταδιακή υιοθέτηση και από άλλες Διευθύνσεις. Κάνοντας την καθημερινότητα των ανθρώπων της Eurolife FFH πολύ πιο ευχάριστη και αποδοτική, τα σύγχρονα εργαλεία επιτρέπουν τη γρήγορη διεκπεραίωση χρονοβόρων εργασιών διαχείρισης, επιτρέποντας στην εταιρεία να εστιάσει σε αυτό που έχει ουσιαστική αξία: τον πελάτη και τις ανάγκες του. Η εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη γίνεται έτσι πολύ πιο απλή, γρήγορη και ποιοτική.

Συνολικά, οι τεχνολογίες RPA δημιουργούν απτά οφέλη στις επιχειρήσεις, τους εργαζομένους αλλάκαι το πελατολόγιό τους. Περιορίζονταςτον χρόνο που αφιερώνει το προσωπικό σε διαχειριστικές εργασίες αλλά και μειώνοντας την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, οι αυτοματισμοί επιταχύνουν τους χρόνους καιτην αξιοπιστία των διαδικασιών. Επιπλέον, ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη και επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αξιοποιεί τους πόρους της πολύ πιο ποιοτικά και αποδοτικά.

Η ομάδα της Eurolife FFH καινοτομεί συνεχώς, ώστε να δημιουργεί όφελος για τους πελάτες της. Η αξιοποίηση αυτοματισμών RPA επιτρέπει στους ανθρώπους της εταιρείας να αφιερωθούν απερίσπαστοι στις ανάγκες των πελατών τους, απαλλαγμένοι από χρονοβόρες διαδικασίες. Επιλέγοντας τους κατάλληλους συνεργάτες, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να καινοτομεί και να επεκτείνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.

14 Φεβ 2022

INTERLIFE: Αύξηση Παραγωγής Ασφαλίστρων το 2021


Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων κατά 9,14% σημείωσε το 2021 η INTERLIFE Ασφαλιστική, έναντι 5,7% που κατέγραψε η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων κατά ζημιών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά (σύμφωνα με στοιχεία της EAEE) για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

Συνολικά το ύψος της παραγωγής της Εταιρείας το περασμένο έτος ανήλθε στα 74.764.457 € έναντι 68.501.731 € το 2020, παρά τις αντιξοότητες της πανδημικής κρίσης.

Ιδιαίτερα ανοδική αύξηση επήλθε στους ακόλουθους κλάδους:

  • Προστασίας εισοδήματος (40,51%),
  • Θαλάσσιων, εναέριων και άλλων μεταφορών (26,48%)
  • Σωμάτων άλλων οχημάτων (21,58%)
  • Πυρός και λοιπών υλικών ζημιών (15,03%)
  • Διαφόρων Χρηματικών Απωλειών (15,03%)
  • Αστικής ευθύνης οχημάτων (5,20%)
  • Γενικής Αστικής Ευθύνης (7,55%)
  • Νομικής προστασίας (11,05%)
  • Συνδρομής Βοήθειας (12,79%)

Αξίζει να σημειωθεί ότι η INTERLIFE Ασφαλιστική δραστηριοποιείται στις Γενικές Ασφαλίσεις με σταθερή ανοδική πορεία εδώ και 30 χρόνια και με μοναδικό κανάλι διανομής ένα ευρύ Δίκτυο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε όλη την Ελλάδα.