>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Ιουλ 2022

Η Groupama Ασφαλιστική στο πλευρό των πληττόμενων από τις πυρκαγιές ασφαλισμένων της

Σε αυτές τις δύσκολες ώρες που η Ελλάδα δοκιμάζεται από μεγάλες πυρκαγιές σε πολλά διαφορετικά μέτωπα, η Groupama Ασφαλιστική προχωρά σε μία σειρά πρωτοβουλιών για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και ανακούφιση των πληττόμενων ασφαλισμένων της

Διαχρονική δέσμευση της Groupama Ασφαλιστικής είναι να βρίσκεται Σίγουρα Δίπλα τόσο στους ασφαλισμένους της, ειδικά στις περιπτώσεις που το έχουν περισσότερο ανάγκη, όσο και στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας σε κρίσιμες στιγμές. Σε αυτές τις δύσκολες ώρες που η Ελλάδα δοκιμάζεται από μεγάλες πυρκαγιές σε πολλά διαφορετικά μέτωπα, η Groupama Ασφαλιστική προχωρά σε μία σειρά πρωτοβουλιών για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και ανακούφιση των πληττόμενων ασφαλισμένων της.

Πιο συγκεκριμένα, η Εταιρεία έχει ήδη ενεργοποιήσει δύο γραμμές εξυπηρέτησης (6955696760 και 6947834828) των αιτημάτων αποζημίωσης και αποκατάστασης ζημιών από πληγείσες περιοχές της χώρας, τα οποία λαμβάνουν απόλυτη προτεραιότητα. Εξειδικευμένοι συνεργάτες βρίσκονται στη διάθεση των πυρόπληκτων πελατών της για καταγραφή ζημιών και την αντίστοιχη ταχεία προώθηση των αιτημάτων τους με σκοπό την αμεσότερη ικανοποίηση τους.

Επιπλέον, με απόφαση της διοίκησης της Groupama Ασφαλιστικής:

  • H διαδικασία ανανέωσης ασφαλιστηρίων συμβολαίων των κλάδων Πυρός και Αυτοκινήτου για όσους ασφαλισμένους επλήγησαν με ολική καταστροφή της πρώτης τους κατοικίας τις τελευταίες 24 ώρες, πραγματοποιείται απευθείας από την εταιρεία χωρίς καμία περαιτέρω χρέωση, μέχρι τις 31/12/2022.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται και αυτή τη στιγμή δοκιμάζονται, η Groupama Ασφαλιστική δεσμεύεται για την ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτησή τους. Η διοίκηση και τα στελέχη της Εταιρείας δηλώνουν την αμέριστη συμπαράστασή τους σε όλους τους συμπολίτες που περνούν δύσκολα αυτές τις στιγμές και εύχονται από καρδιάς οι πυρκαγιές σε όλη την επικράτεια να τεθούν άμεσα υπό έλεγχο.




Οδηγός προστασίας των πολιτών από τις πυρκαγιές

Μέτρα προστασίας της υγείας τους πρέπει να λάβουν όσοι πολίτες μένουν σε περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Μέτρα προστασίας της υγείας τους πρέπει να λάβουν όσοι πολίτες μένουν σε περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές.

Με εντολή του περιφερειάρχη και προέδρου του ΙΣΑ Γιώργου Πατούλη, διευρύνθηκε η λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής 1110, για την παροχή οδηγιών στους πολίτες που αντιμετωπίζουν αναπνευστικά ή άλλου είδους προβλήματα, λόγω της επιβαρυμένης από τον καπνό ατμόσφαιρας. Παράλληλα, το 1110 ενισχύθηκε με ψυχολόγους και ψυχιάτρους, για τη δωρεάν παροχή συμβουλών και υποστήριξης στους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές.

«Η λήψη μέτρων προστασίας είναι αναγκαία καθώς η ατμόσφαιρα λόγω των πυρκαγιών είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένη, σε πολλές περιοχές της Αττικής. Για το λόγο αυτό απαιτείται μεγάλη προσοχή από τους πολίτες και ειδικά από εκείνους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες όπως είναι οι ασθενείς που έχουν αναπνευστικά ή καρδιαγγειακά προβλήματα. Οι δυνάμεις του ΙΣΑ τίθενται στη διάθεση των πολιτών για την παροχή βοήθειας», τονίζει ο κ. Πατούλης.
 
Μέτρα προφύλαξης
  • Η απομάκρυνση από την περιοχή είναι το βασικό μέτρο και εάν κάποιος μένει κοντά στις πληγείσες περιοχές, καλό είναι να έχει κλειστά τα παράθυρα του σπιτιού του, έτσι ώστε να περιοριστεί η είσοδος του καπνού στους εσωτερικούς χώρους.
  • Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται να δείξουν άνθρωποι με χρόνια αναπνευστικά προβλήματα, ηλικιωμένοι, έγκυες και μικρά παιδιά όχι μόνο στις περιοχές που γειτνιάζουν με τα σημεία των εξάρσεων της φωτιάς αλλά και στην ευρύτερη Αττική όπου υπάρχει καπνός.
  • Ανεξαρτήτως εάν κάποιος είναι χρόνιος ασθενής με αναπνευστικά προβλήματα είτε όχι, εάν παρουσιαστούν συμπτώματα, όπως δύσπνοια, έντονος βήχας και αυξημένα πτύελα ή και ζάλη, θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσει με το γιατρό του.
  • Η αποφυγή των άσκοπων μετακινήσεων είναι ένα ακόμη σημαντικό προληπτικό μέτρο. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, η οποιαδήποτε μετακίνηση πρέπει να γίνεται με το αυτοκίνητο και κλειστά παράθυρα, ενώ ο κλιματισμός πρέπει να βρίσκεται στην επιλογή της εσωτερικής ανακύκλωσης αέρα.
  •  Απαραίτητη είναι η χρήση μάσκας για την προστασία από το τοξικό μείγμα σωματιδίων και αερίων, το οποίο είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο.
  • Παράλληλα, χρειάζεται να υπάρχει συνεχής ενυδάτωση του οργανισμού με νερό. Εάν κάποιος χρειαστεί να βρεθεί σε μέτωπο πυρκαγιάς για να προσφέρει βοήθεια θα πρέπει να φροντίζει να έχει πρόσβαση σε νερό, να υγραίνει τα μάτια, τη μύτη και το στόμα του τακτικά.


Γενικές Οδηγίες
 
Εάν είστε άτομο με οποιαδήποτε χρόνια πάθηση πρέπει να λάβετε τα ακόλουθα μέτρα για να προστατευθείτε από τον καπνό πυρκαγιάς:
 
Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης καπνού από τις πυρκαγιές:

  • Παρακολουθείτε τις δημόσιες ανακοινώσεις και αναρτήσεις για την ποιότητα του αέρα.
  • Ελέγξτε την επάρκεια σας στα φάρμακα που λαμβάνετε και βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει μια προμήθεια συνταγογραφούμενων φαρμάκων 7 έως 10 ημερών σε ένα αδιάβροχο, αεροστεγές κουτί για να το πάρετε μαζί σας εάν χρειαστεί να εκκενώσετε την κατοικία ή την περιοχή σας.
  • Αν παραμένετε στο σπίτι, αποφύγετε το μαγείρεμα, γιατί το τηγάνισμα ή η ψηστιέρα μπορεί να επιδεινώσουν τη ρύπανση του εσωτερικού αέρα. Αγοράστε έτοιμα τρόφιμα ή κονσέρβες ώστε να μην χρειαστεί να μαγειρέψετε.
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες σχετικά με την δραστηριότητα σε εξωτερικούς χώρους ή την άθληση, και ιδιαιτέρα τις οδηγίες για τις ευαίσθητες ομάδες, όσο μακριά κι αν βρίσκεστε από τις εστίες της φωτιάς.
  • Ακολουθήστε τις συμβουλές του γιατρού σας σχετικά με την διαχείριση του άσθματος αν πάσχετε από άσθμα.
  • Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολία στην αναπνοή ή άλλα συμπτώματα που επιμένουν χωρίς βελτίωση, αποφασίστε έγκαιρα να εκκενώσετε το σπίτι σας, χωρίς να βασίζεστε στις επίσημες οδηγίες για εκκένωση που εκδίδονται για τα σπίτια των σημείων και περιοχών που απειλούνται από το πύρινο μέτωπο.

Μετά από την πυρκαγιά:

  • Ο καπνός μπορεί να παραμείνει στην ατμόσφαιρα για αρκετές ημέρες μετά την εκδήλωση πυρκαγιάς, συνεπώς συνεχίστε να ενημερώνεστε για την ποιότητα του αέρα στην περιοχή της κατοικίας σας ή όπου διαμένετε.
  • Μην επιστρέφετε στο σπίτι μέχρι να σας ανακοινωθεί ότι μπορείτε να το πράξετε με ασφάλεια.




Affidea: Συμβουλές για ασφαλείς διακοπές σε ασθενείς με αναπνευστικά προβλήματα

Ακολουθώντας απλές οδηγίες, γίνεται πιο αποτελεσματική η προστασία και ιδιαίτερα των αναπνευστικών ασθενών που υπόκεινται στις ευπαθείς ομάδες

Το άρθρο υπογράφει η κα Σοφία Ραυτοπούλου MD, MSC, MRSM(UK), MBGS(UK), Επιστημονικά Υπεύθυνη Πνευμονολόγος - Φυματιολόγος του Ομίλου Affidea, MSc Ειδικός Ιατρός Διαταραχών Ύπνου.

Παρόλο που το καλοκαίρι είναι περίοδος ανεμελιάς και χαλάρωσης, οι αναπνευστικές παθήσεις ενδέχεται να επιδεινωθούν, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και της υγρασίας.

Επιπλέον, οι ασθενείς που πάσχουν από χρόνια αναπνευστικά προβλήματα (ΧΑΠ, άσθμα, διάμεσα νοσήματα του πνεύμονα, σύνδρομο υπνικής άπνοιας, βρογχιεκτασίες, κ.λπ.) πιθανώς, λόγω της μη τακτικής τους παρακολούθησης μέσα στην καραντίνα, να παραμέλησαν τον έλεγχο και να επιδεινώθηκαν, με συνέπεια την έκπτωση της πορείας της νόσου τους.

Στόχος είναι η παρότρυνση όλων των αναπνευστικών ασθενών να επανεκτιμήσουν, να ελέγξουν αλλά και να επαναπροσδιορίσουν θεραπευτικά την χρόνια πάθησή τους, πάντα με την βοήθεια του θεράποντα πνευμονολόγου τους για την διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου αναπνευστικής ευεξίας.

Επιβάλλεται λοιπόν η θωράκιση του οργανισμού μας και ειδικά των πνευμόνων μας!

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

1. Συχνό πλύσιμο χεριών με σαπούνι και νερό ή απολυμαντικό χεριών με τουλάχιστον 70% αλκοόλ.
2. Αποφεύγετε να αγγίζετε τα μάτια, την μύτη και το στόμα με άπλυτα χέρια.
3. Αποφεύγετε τις χειραψίες και την σωματική επαφή.
4. Προτιμάτε για έξοδο μέρη (εστιατόρια, καφέ, παραλίες) που τηρούν τους κανόνες ασφάλειας που συστήνει η πολιτεία.
5. Χρήση μάσκας σε πολυσύχναστα μέρη και ιδιαίτερη προσοχή στη σωστή χρήση της.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

1. Ασθενείς με Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια, με συμπτώματα βήχα, αυξημένη αποβολή πτυέλων και δύσπνοια, να επικοινωνήσουν άμεσα με τον θεράποντα πνευμονολόγο τους, μιας και τα παραπάνω συμπτώματα αποτελούν ενδείξεις απορρύθμισης της νόσου τους.
2. Ασθενείς με Βρογχικό Άσθμα αν εμφανίσουν βήχα, δύσπνοια, σφίξιμο στο στήθος, συριγμό/«σφύριγμα» στην αναπνοή, πιθανά έχουν εκτεθεί σε κάποιο αλλεργιογόνο ή οι εναλλαγές της θερμοκρασίας να τους προκαλέσουν κρίση βρογχικού άσθματος.
3. Ασθενείς με Σύνδρομο Υπνικής Άπνοιας (ΣΑΑΥ) επιβάλλεται να επικοινωνήσουν με τον πνευμονολόγο τους πριν την έναρξη των διακοπών τους, ώστε να ελέγξουν τον σωστό τρόπο λειτουργίας των συσκευών που χρησιμοποιούν καθημερινά κατά την διάρκεια του ύπνου τους (CPAP /BIPAP) αλλά και να επανεκτιμήσουν το σύνδρομο με report τελευταίων μηνών.
4. Αλλαγή τρόπου ζωής με υιοθέτηση υγιών συμπεριφορών, υγιεινή διατροφή και τακτική άσκηση.
5. Διακοπή καπνίσματος.
6. Εμβολιασμός για τον πνευμονιόκοκκο μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες και αργότερα, πάντα μετά από συνεννόηση με τον γιατρό τους για την εποχική γρίπη.

Ακολουθώντας αυτές τις απλές οδηγίες, γίνεται πιο αποτελεσματική η προστασία όλων μας αλλά και ιδιαίτερα των αναπνευστικών ασθενών που υπόκεινται στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea από το 2005 προσφέρει υπεύθυνα ολοκληρωμένες υπηρεσίες υγείας υψηλής αξιοπιστίας, επενδύοντας στην καινοτομία και στην τεχνολογία αιχμής. Δίνοντας προτεραιότητα στον άνθρωπο, εφαρμόζει διαδικασίες που αποσκοπούν στη διαφύλαξη της ασφάλειας των εξεταζόμενων και παράλληλα στη διασφάλιση του καλύτερου δυνατού ιατρικού αποτελέσματος. Η επιστημονική ομάδα της Affidea αναγνωρίζοντας τη σημασία της πρόληψης στην υγεία, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, παρέχοντας την κατάλληλη διάγνωση και εξασφαλίζοντας τη μέγιστη υποστήριξη στους εξεταζόμενους που την επιλέγουν.

Καλό και ασφαλές καλοκαίρι σε όλους με υγιείς πνεύμονες!

Περιφέρεια Αττικής: Πρόγραμμα για δωρεάν μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων

Προς ολοκλήρωση βαίνουν οι διαδικασίες για την έγκαιρη και απρόσκοπτη μετακίνηση περίπου 30.000 μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημοσίων σχολείων διαφόρων τύπων της Περιφέρειας Αττικής

Προς ολοκλήρωση βαίνουν οι διαδικασίες για την έγκαιρη και απρόσκοπτη μετακίνηση περίπου 30.000 μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημοσίων σχολείων διαφόρων τύπων (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια, επαγγελματικά λύκεια, ειδικά, μουσικά, καλλιτεχνικά και εσπερινά σχολεία) της Περιφέρειας Αττικής.

Οι διαδικασίες επιταχύνονται για την ένταξη στον σχετικό προγραμματισμό της Περιφέρειας και των μαθητών από τα πειραματικά σχολεία όπως προβλέπει ο πρόσφατος νόμος 4937/2022. Ήδη με εντολή του περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη και του  αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών Ν. Πέππα ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο οι προαπαιτούμενες ενέργειες για την εξασφάλιση των αναγκαίων πιστώσεων και την άντληση στατιστικών στοιχείων από τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία για το σχεδιασμό των δρομολογίων και τη διενέργεια των διαγωνισμών ανάθεσης αυτών. Ήδη σε πρώτη φάση αναρτήθηκαν οι διαγωνισμοί για τη μεταφορά 740 μαθητών πειραματικών νηπιαγωγείων και δημοτικών και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία υποβολής οικονομικών προσφορών από υποψήφιους αναδόχους. Σε δεύτερη φάση και σε συνεργασία με το υπουργείο Εσωτερικών απ' όπου αναμένεται να προωθηθούν απαιτούμενες ρυθμίσεις τεχνικών ζητημάτων, θα ακολουθήσει η ανάρτηση των διαγωνισμών για την μεταφορά των μαθητών προτύπων γυμνασίων και λυκείων.

Σημειώνεται ότι η Περιφέρεια Αττικής επί σειρά ετών υλοποιεί το πρόγραμμα δωρεάν μεταφοράς μαθητών και σήμερα εξυπηρετεί περίπου 30.000 μαθητές, με 1.500 δρομολόγια δημόσιας σύμβασης υπηρεσιών ή με χορήγηση ειδικών μαθητικών δελτίων για τη δωρεάν μετακίνησή τους με δημόσια συγκοινωνία. Επιπλέον, στο πρόγραμμα μεταφοράς εντάσσονται και οι μετακινήσεις προσφύγων μαθητών που διαμένουν σε δομές φιλοξενίας και φοιτούν στα δημόσια σχολεία, καθώς και όσες γίνονται στο πλαίσιο του διδακτικού αντικειμένου της κολύμβησης των δημοτικών σχολείων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ




19 Ιουλ 2022

INTERAMERICAN: Βραβεύτηκε η ψηφιακή εφαρμογή της Medi ON στα Bravo Sustainability Awards 2022!

Μία πολύ σημαντική διάκριση απέσπασε η εφαρμογή ελέγχου συμπτωμάτων Medi ON της INTERAMERICAN στην τελετή απονομής Bravo Sustainability Awards 2022

Μία πολύ σημαντική διάκριση απέσπασε η εφαρμογή ελέγχου συμπτωμάτων Medi ON της INTERAMERICAN στην τελετή απονομής Bravo Sustainability Awards 2022, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 21 Ιουνίου, στο Μέγαρο της Παλιάς Βουλής, από το QualityNet Foundation, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Βιώσιμης Ανάπτυξης Bravo Sustainability Week 2022.

Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη, η καινοτόμα εφαρμογή Medi ON, η οποία παρέχεται αποκλειστικά σε ασφαλισμένους Υγείας της INTERAMERICAN, ελέγχει, εύκολα, γρήγορα και 24/7, όποιο σύμπτωμα υγείας απασχολεί τον χρήστη της, όπου και αν αυτός βρίσκεται, παρέχοντας μια πρώτη, αξιόπιστη εκτίμηση για τις πιθανές αιτίες του συμπτώματός του, ενώ παράλληλα τον ενημερώνει για την ιατρική ειδικότητα που αυτές εμπίπτουν και για την διαβάθμιση του περιστατικού του ως επείγοντος προς διαχείριση. Μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης μπορεί άμεσα να συνδεθεί με την 24ωρη, τηλεφωνική Γραμμή Υγείας 1010 της INTERAMERICAN ή/και να επικοινωνήσει μέσω chat με έναν Γιατρό της εταιρείας (08:00 – 20:00 τις εργάσιμες ημέρες).

Διαθέσιμη σε Google Play και App Store, η εφαρμογή Medi ON, έχει πλέον εμπλουτιστεί και με μία νέα, πολύ σημαντική λειτουργικότητα: Με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει και να βρει τον πλησιέστερο και κατάλληλο για την πάθησή του Γιατρό ή/και Διαγνωστικό Κέντρο, συμβεβλημένο με το Δίκτυο Υγείας της INTERAMERICAN.

Η κα Νατάσα Σατερλή, Health & Financial Future Tribe Leader της INTERAMERICAN υπογραμμίζει σχετικά με τη βράβευση: «Στρατηγικός στόχος μας είναι να παρέχουμε όχι μόνο ασφάλιση αλλά μια ολιστική προσέγγιση στη φροντίδα υγείας. Η εφαρμογή Medi ON, επιτρέποντας την εξ αποστάσεως εκτίμηση και διαχείριση της υγείας, αποτελεί σημαντική συμβολή στο πεδίο της πρωτοβάθμιας υγείας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας για να βελτιώσει τη ζωή κάθε ανθρώπου. Η βράβευση του Medi ON από τον θεσμό Bravo Sustainability Awards 2022, είναι μια ακόμη αναγνώριση της αποτελεσματικότητας της εφαρμογής.»

H πρωτοβουλία «Medi ON Πρωτοποριακή ψηφιακή εφαρμογή ελέγχου Υγείας εξ αποστάσεως» αξιολογήθηκε και βραβεύθηκε, για τη σημαντική συμβολή της στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και στην υποστήριξη ενός βιώσιμου μέλλοντος, από τα 170 μέλη των Επιτροπών Διαλόγου & Αξιολόγησης του θεσμού, καθώς και μέσω δημόσιας ψηφοφορίας, με συμμετοχή περισσότερων από 16.000 Ενεργούς Πολίτες.




Αθηνών-Σουνίου : Σε 447 έλεγχους οχημάτων βεβαιώθηκαν 321 παραβάσεις

  • Ειδικές δράσεις της Τροχαίας Αττικής στην παραλιακή

Στοχευμένες δράσεις και εξειδικευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, πραγματοποιήθηκαν σε καθημερινή βάση καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας 11 έως 17 Ιουλίου 2022, στην περιοχή της παραλιακής Ε.Ο. Αθηνών-Σουνίου, με σκοπό την αντιμετώπιση των αυτοσχέδιων αγώνων, καθώς και άλλων επικίνδυνων παραβάσεων που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα, διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών και την ομαλή και ασφαλή κίνηση των πολιτών.

Συνολικά διενεργήθηκαν 447 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων και βεβαιώθηκαν 321 παραβάσεις, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Πιο αναλυτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν ήταν:

  • 98 για υπερβολική ταχύτητα
  • 11 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης
  • 11 για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος
  • 1 για αυτοσχέδιους αγώνες
  • 3 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
  • 1 για παραβάσεις θορύβων
  • 5 για επίδειξη ικανοτήτων
  • 4 για αντικανονικούς ελιγμούς
  • 2 για χρήση κινητού τηλεφώνου
  • 30 για μη χρήση κράνους
  • 12 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
  • 143 για λοιπές παραβάσεις

Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 92 άδειες ικανότητας οδήγησης, 54 άδειες κυκλοφορίας οχημάτων και 18 ζεύγη πινακίδων.

Τέλος, μεταφέρθηκε 1 όχημα.

Οι έλεγχοι θα συνεχισθούν με την ίδια ένταση και σε άλλες περιοχές της Αττικής, που παρουσιάζουν αυξημένη και επικίνδυνη παραβατικότητα.




ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. – Νέα προγράμματα ασφάλισης ρυμουλκούμενων

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική δημιούργησε δυο νέα ασφαλιστικά προγράμματα αποκλειστικά για τα ρυμουλκούμενα οχήματα

Με συνέπεια στην επικαιροποίηση των ασφαλιστικών της παροχών προς τους συνεργάτες και προς τους ασφαλισμένους, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική δημιούργησε δυο νέα ασφαλιστικά προγράμματα αποκλειστικά για τα ρυμουλκούμενα οχήματα.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 2805/2021, όλα τα ρυμουλκούμενα (trailers), αποκτούν τη δική τους πινακίδα και άδεια κυκλοφορίας ώστε να μπορούν να τεθούν σε κυκλοφορία από οποιοδήποτε όχημα φέρει τις προδιαγραφές για τη ρυμούλκησή τους. Όλα τα trailers θα πρέπει να καλύπτονται υποχρεωτικά με ασφάλιση αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία τους έναντι τρίτων.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. δημιούργησε δυο νέα ασφαλιστικά προγράμματα, αποκλειστικά για τα ρυμουλκούμενα - trailers. Το My Dynamis Private Trailer αφορά στην ασφάλιση ρυμουλκούμενου από ΕΙΧ ενώ το My Dynamis Truck Trailer αφορά στην ασφάλιση ρυμουλκούμενου από ΦΙΧ ή από ΦΙΧ ΑΓΡ.

Τα νέα προγράμματα είναι ήδη διαθέσιμα στους συνεργάτες στην πλατφόρμα Dynamis Navins Web μέσω της οποία καταρτίζονται και οι εξατομικευμένες ασφαλιστικές προτάσεις.

Η υπόσχεση της ΔΥΝΑΜΙΣ για συνέπεια, στήριξη και συμπόρευση με τους συνεργάτες είναι διαχρονική, για αυτό και η εταιρεία θα συνεχίσει να δημιουργεί καινοτόμες, διαφανείς και προσιτές ασφαλιστικές προτάσεις.




Περιοδικό VOICE: Καλοκαίρι 2022 - Νέο τεύχος διαθέσιμο online!

Καλοκαίρι, θάλασσα και ασφαλείς πλεύσεις με το σκάφος, στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE της Υδρογείου Ασφαλιστικής που κυκλοφορεί

Καλοκαίρι, θάλασσα και ασφαλείς πλεύσεις με το σκάφος, στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE της Υδρογείου Ασφαλιστικής που κυκλοφορεί.

Δείτε τα θέματα που περιλαμβάνει το νέο καλοκαιρινό τεύχος:

 Βραβεύουμε και επιβραβεύουμε τους Συνεργάτες μας σε όλη την Ελλάδα!

  •     Εκδηλώσεις και Βραβεύσεις Συνεργατών 2022.
  •     Νέα και αναβαθμισμένα μέλη του «Υδρόγειος Club Διακεκριμένων Συνεργατών».
  •     Νικητές του Διαγωνισμού Κλάδου Σκαφών.


Ασφαλιστικά Προγράμματα, Υπηρεσίες, Φροντίδα και Συμβουλές για την πιο όμορφη εποχή του χρόνου!

  •     Νέα ολοκληρωμένη ασφάλιση σκαφών.
  •     Ασφαλείς πλεύσεις με το σκάφος σας.
  •     Ασφάλιση ενοικιαζόμενων οχημάτων – πρώτη επιλογή η Υδρόγειος Ασφαλιστική.
  •     Ταξιδιωτική Βοήθεια και Παγκόσμιες Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης στα προγράμματα «Πλάνο Υγείας».
  •     Οδηγώντας στον αυτοκινητόδρομο: Χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές ασφάλειας.

Το νέο τεύχος του περιοδικού της Υδρογείου Ασφαλιστικής, μπορείτε να το ξεφυλλίσετε ηλεκτρονικά εδώ



18 Ιουλ 2022

Σε διαθεσιμότητα οι 2 αστυνομικοί με το περιπολικό που περνούσαν με κόκκινο έχοντας γυναίκες στο πίσω κάθισμα [Video}


Την διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης εις βάρος δύο αστυνομικών ανακοινώσε το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς όπως προέκυψε από σχετική έρευνα εμπλέκονται στο περιστατικό με το περιπολικό, που διακινήθηκε πριν λίγες μέρες στο διαδίκτυο. Επιπρόσθετα οι δύο αστυνομικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

Στο επίμαχο βίντεο απεικονίζονται δύο αστυνομικοί στο εσωτερικό ενός περιπολικού να ενεργοποιούν τις σειρήνες και να περνάνε ένα φανάρι με κόκκινο, ενώ στο πίσω κάθισμα ακούγονται γυναικείες φωνές.

Ειδικότερα, η ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας αναφέρει:

Σε συνέχεια της από 14-07-2022 Ανακοίνωσης αναφορικά με βίντεο που αναρτήθηκε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και απεικονίζει αστυνομικούς σε περιπολικό να προβαίνουν σε επίμεμπτες ενέργειες ανακοινώνεται ότι, από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε προέκυψαν τα στοιχεία των δυο εμπλεκόμενων αστυνομικών, σε βάρος των οποίων διενεργείται Ένορκη Διοικητική Εξέταση, ενώ παράλληλα τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.




15 Ιουλ 2022

Παρουσιάστηκαν η Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων και το MyAuto

➡️   Δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες, Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων & MyAuto, είναι πλέον διαθέσιμες για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας ιδιοκτητών και οδηγών

Τις δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες, Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων και MyAuto, παρουσίασε το πρωί της Παρασκευής σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου η πολιτική ηγεσία των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών. Οι δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας ιδιοκτητών και οδηγών οχημάτων.

Παρόντες ήταν οι Υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος και οι Γενικοί Γραμματείς Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών Λεωνίδας Χριστόπουλος, Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος και Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς, οι οποίοι παρουσίασαν τις δύο νέες υπηρεσίες και ανέλυσαν τη λειτουργία τους.

Ψηφιακή Μεταβίβαση Οχημάτων


Ψηφιακή και ιδιαίτερα απλή γίνεται η διαδικασία μεταβίβασης οχημάτων που σχεδίασαν και υλοποίησαν τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών. Σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 82 του νόμου 4954/2022, η διαδικασία θα ολοκληρώνεται μέσω του drivers-vehicles.services.gov.gr, με ελάχιστες ενέργειες από πλευράς τόσο του πωλητή, όσο και του αγοραστή.

Τα πλεονεκτήματα της νέας διαδικασίας είναι τα ακόλουθα:

  • Αυτοματοποιείται ο έλεγχος των προϋποθέσεων μεταβίβασης
  • Καταργείται η προσκόμιση των δικαιολογητικών
  • Καθιερώνεται η ψηφιακή βεβαίωση, με την οποίο ο αγοραστής μπορεί να ασφαλίσει άμεσα το όχημα
  • Ο πωλητής αποδεσμεύεται από την υποχρέωση επίσκεψης στην υπηρεσία
  • Μειώνεται ο απαιτούμενος χρόνος ελέγχου της αίτησης από τον αρμόδιο υπάλληλο
  • Ενισχύεται η διαφάνεια, και εξασφαλίζεται η πρόσβαση του αγοραστή σε όλα τα στοιχεία του προς πώληση οχήματος (αριθμός πλαισίου, ημερομηνία πρώτης άδειας, ημερομηνία εισαγωγής στη χώρα).


Η νέα διαδικασία αποτελεί κομμάτι του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών. Όλες οι πληροφορίες γύρω από το όχημα θα αντλούνται αυτόματα, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Έτσι, τα δικαιολογητικά που καταργείται η προσκόμισή τους είναι:

  •     Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ)
  •     Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
  •     Υπεύθυνες δηλώσεις/αιτήσεις

Όλη η νέα διαδικασία περιγράφεται αναλυτικά στο εγχειρίδιο χρήσης, το οποίο βρίσκεται στη διεύθυνση drivers-vehicles.services.gov.gr/content/manual-mv.pdf. Επιγραμματικά, ο πωλητής:

  • εισέρχεται στο drivers-vehicles.services.gov.gr με δύο επίπεδα ταυτοποίησης, δηλαδή αρχικά με τους κωδικούς του στο Taxisnet, και κατόπιν με κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται στον πιστοποιημένο αριθμό κινητού τηλεφώνου που ο πολίτης έχει ήδη καταχωρίσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).
  • επιλέγει το όχημα που επιθυμεί να μεταβιβάσει και την υπηρεσία Μεταφορών που θα διεκπεραιώσει τη διαδικασία και
  • εισάγει το ΑΦΜ του υποψήφιου αγοραστή.

Αμέσως μετά, η πλατφόρμα θα αποστέλλει ειδοποίηση με SMS και email στον αγοραστή. Αφού ο τελευταίος ταυτοποιηθεί στην πλατφόρμα και αποδεχτεί τη συναλλαγή, η μεταβίβαση θα ολοκληρώνεται, με τον πωλητή να λαμβάνει σχετική ειδοποίηση.

Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αίτησης, ο αγοραστής θα εκδίδει ψηφιακά, μέσω του gov.gr, βεβαίωση υποβολής αιτήματος και πλήρωσης των προϋποθέσεων μεταβίβασης της κυριότητας του οχήματος. Με τη συγκεκριμένη βεβαίωση, θα μπορεί να ασφαλίζει και να κυκλοφορεί εντός της Ελληνικής επικράτειας το υπό μεταβίβαση όχημα για χρονικό διάστημα τριάντα (30) ημερών. Η βεβαίωση υποβολής αιτήματος και πλήρωσης των προϋποθέσεων μεταβίβασης της κυριότητας του οχήματος θα αναρτάται και στις προσωπικές θυρίδες (my.gov.gr) του αγοραστή και του πωλητή.

Μόλις η αρμόδια υπηρεσία Μεταφορών εκδώσει τη νέα άδεια κυκλοφορίας, ο αγοραστής θα ειδοποιείται για να την παραλάβει, προσκομίζοντας το αποδεικτικό εξόφλησης των τελών αδείας και μεταβίβασης του οχήματος.

MyAuto


Το MyAuto αποτελεί τον ηλεκτρονικό φάκελο κάθε οχήματός. Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, ο πολίτης μπορεί με το πάτημα ενός κουμπιού να έχει πρόσβαση στο σύνολο της πληροφορίας γύρω από το όχημά του. Είναι η πρώτη φορά που οι πολίτες μπορούν να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για το όχημά τους χωρίς πολλαπλές και χρονοβόρες επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες.

Μέσω του MyAuto, οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε όλα εκείνα τα στοιχεία του οχήματός τους, όπως αυτά τηρούνται σε μητρώα φορέων της Δημόσιας Διοίκησης. Τα στοιχεία ομαδοποιούνται σε κατηγορίες βάσει των μητρώων από τα οποία αντλούνται. Οι πληροφορίες που αντλούνται είναι οι εξής:

  •     Στοιχεία αδειών κυκλοφορίας, τα οποία αντλούνται από Μητρώα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
  •     Στοιχεία τεχνικών ελέγχων οχημάτων – ΚΤΕΟ, τα οποία αντλούνται από Μητρώα από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
  •     Στοιχεία καταβολής τελών κυκλοφορίας, ακινησίας και ιδιοκτησίας, τα οποία αντλούνται από Μητρώα από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
  •     Εύρεση ασφάλισης οχημάτων, τα οποία αντλούνται από Μητρώα από το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων.

Η υπηρεσία εντάσσεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Απλούστευσης Διαδικασιών της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών. Η παραγωγική λειτουργία της πλατφόρμας υποστηρίζεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, η οποία είναι αρμόδια και για το Κέντρο Διαλειτουργικότητας, μέσω του οποίου διασυνδέονται όλα τα σχετικά μητρώα του Δημοσίου. Τέλος, η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET) φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η πρόσβαση στην υπηρεσία γίνεται με τη χρήση κωδικών Taxisnet, είτε από το myauto.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Περιουσία και φορολογία» και την υποενότητα «Οχήματα». Έτσι, ο πολίτης μπορεί να βλέπει και να ελέγχει για κάθε όχημά του:

  • Τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας
  • Αν έχει πληρώσει Τέλη Κυκλοφορίας
  • Αν το όχημα του είναι σε κίνηση ή ακινησία
  • Αν το όχημα του έχει κλαπεί
  • Το αποτέλεσμα του Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ) και την ημερομηνία του επόμενου ελέγχου και
  • Τα στοιχεία ασφάλισης του οχήματος

Υπενθυμίζεται ότι οι δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες έρχονται να πλαισιώσουν τις πρωτοβουλίες που έχουν λάβει την τελευταία τριετία τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών για την ψηφιοποίηση και την απλούστευση διαδικασιών για ιδιοκτήτες και οδηγούς οχημάτων. Ειδικότερα, μέχρι στιγμής έχουν τεθεί σε λειτουργία οι ακόλουθες ψηφιακές υπηρεσίες.:

  •     Προσωρινή άδεια οδήγησης
  •     Ανανέωση άδειας οδήγησης
  •     Αντίγραφο άδειας οδήγησης λόγω κλοπής / απώλειας / φθοράς
  •     Αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου
  •     Ανανέωση άδειας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου
  •     Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας οχήματος
  •     Υπολογισμός τελών για μεταβίβαση επιβατικού ή δίκυκλου ΙΧ
  •     Σήμα κυκλοφορίας εντός δακτυλίου της Αθήνας
  •     Σήμα δωρεάν στάθμευσης ηλεκτροκίνητου οχήματος



Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής δήλωσε: «Μέσα σε τρία χρόνια έχουμε καταφέρει να κάνουμε πραγματικότητα ένα σύνολο έργων που επιτρέπει την ηλεκτρονική διεκπεραίωση των υπηρεσιών, πάντα προς όφελος και διευκόλυνση του πολίτη. Μία σειρά από έργα που έχουν γίνει πραγματικότητα και έχουμε χρησιμοποιήσει έναν έξυπνο τίτλο ψηφιακές υπηρεσίες για την οδήγηση. Κάναμε κάτι που δεν είχε γίνει εδώ και 38 χρόνια αποκτήσαμε νέο πληροφοριακό σύστημα έτσι βγάζουμε το Υπουργείο Μεταφορών από έναν πραγματικά ψηφιακό Μεσαίωνα.

Το ζητούμενο για όσα κάνουμε -κι αναφέρομαι συνολικά στην Κυβέρνηση, αλλά και ειδικότερα στη συνεργασία μας με τον Κυριάκο Πιερρακάκη και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης- είναι πώς με κάθε δράση και κάθε απόφαση μας να βελτιώνουμε και να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των πολιτών. Να κάνουμε ένα βήμα κάθε φορά, για να γίνεται η ζωή όλων μας λίγο πιο εύκολη, λίγο καλύτερη.

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Κάποιες από τις υπηρεσίες στο Υπουργείο Μεταφορών πραγματικά ταλαιπωρούσαν τους πολίτες. Ήμασταν σε έναν ψηφιακό Μεσαίωνα. Σήμερα σπάμε γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, που σε πολλές περιπτώσεις αναπαρήγαγαν φαινόμενα αδιαφάνειας και διαπλοκής, φαινόμενα συναλλαγής. Κάναμε επίσης κάτι που φαινόταν απλό, αλλά δεν είχε γίνει ποτέ: Χρησιμοποιούμε πλέον έναν πομποδέκτη για να μπορέσουμε να ταξιδεύουμε σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο. Κάναμε την προσωρινή άδεια οδήγησης, την ανανέωση της άδειας οδήγησης, και πολλά άλλα».

Ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Σήμερα προσθέτουμε δύο πολύ ουσιαστικές υπηρεσίες στη συνεργασία μας με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Με την ψηφιακή μεταβίβαση οχήματος δημιουργούμε μια πρότυπη διαδικασία με την οποία το σύνολο των εγγράφων μιας αγοραπωλησίας οχήματος αντλούνται ψηφιακά, κάνοντας τη ζωή του πωλητή και του αγοραστή πολύ πιο εύκολη και τις συναλλαγές ακόμα πιο διαφανείς. Και με το MyAuto αποκτάμε έναν «ηλεκτρονικό φάκελο αυτοκινήτου», στον οποίο οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να βλέπουν όλα τα στοιχεία του οχήματός τους σε ένα σημείο, ψηφιακά και με εύληπτο τρόπο. Η συνεργασία μεταξύ των δύο Υπουργείων είναι πραγματικά η καλύτερη δυνατή.

Όλοι μας ανυπομονούμε για το επόμενό βήμα που θα γίνει στο τέλος του μήνα, όταν πλέον το δίπλωμα οδήγησης μαζί με την ταυτότητα θα μπουν στο κινητό μας τηλέφωνο – και, συγκεκριμένα, στο Gov.gr Wallet, κάτι το οποίο πραγματικά θεμελιώνει και συμβολικά μια αλλαγή εποχής».

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε: «Τα δύο Υπουργεία έχουν αναπτύξει μία συνεργασία που παράγει μετρήσιμα και ποιοτικά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Έως σήμερα έχουν εκδοθεί 405 χιλιάδες προσωρινές άδειες οδήγησης και κάθε υποψήφιος οδηγός που πετυχαίνει στις πρακτικές εξετάσεις, μπορεί να εκτυπώσει μέσα σε μία μέρα την προσωρινή άδεια από τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή και να οδηγήσει το αυτοκίνητό του.

Στην Ανανέωση Διπλώματος, έως σήμερα έχουν υποβληθεί 20.000 αιτήσεις, καθώς οι πολίτες μπορούν να ανανεώσουν ψηφιακά την άδεια οδήγησης η οποία παύει να είναι σε ισχύ λόγω ηλικιακών ορίων ή για ιατρικούς λόγους, καθώς και τις επαγγελματικές άδειες. Η φυσική παρουσία του πολίτη απαιτείται μόνο κατά τη διενέργεια των ιατρικών εξετάσεων, ενώ η ψηφιακή διαδικασία υποστηρίζεται από την ΗΔΙΚΑ και την έχουν ήδη χρησιμοποιήσει περίπου 4.500 γιατροί σε όλη τη χώρα. Έχουν εξετάσει περισσότερους από 17 χιλιάδες πολίτες και έχουν εκδώσει περίπου 36 χιλιάδες ιατρικά πιστοποιητικά.

Ανάλογη είναι και η ανταπόκριση στην ψηφιακή αίτηση για την έκδοση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας λόγω απώλειας, κλοπής ή φθοράς μέσω του gov.gr. Οι πολίτες έχουν καταθέσει ηλεκτρονικά: περισσότερες από 30.000 αιτήσεις για αντικαταστάσεις διπλωμάτων και 9.200 αιτήσεις για αντίγραφα αδειών κυκλοφορίας οχημάτων. Συνολικά, έχουν εκδοθεί περισσότερα από 45 χιλιάδες διπλώματα με τη χρήση νέων εφαρμογών, ενώ κάθε μήνα αποστέλλονται περισσότερα από 30 χιλιάδες SMS που πληροφορούν τους πολίτες για το στάδιο που βρίσκεται η αίτησή τους».

Ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών Λεωνίδας Χριστόπουλος δήλωσε: «Μέσω της προγραμματικής συμφωνίας των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών, η πρώτη που συνάφθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών (ΕΠΑΔ) τον Ιανουάριο του 2020, έχουμε υλοποιήσει σημαντικές δράσεις απλούστευσης και ψηφιοποίησης στον τομέα των μεταφορών, οι οποίες μειώνουν τα διοικητικά βάρη και τη γραφειοκρατία. Η μεταβίβαση οχήματος είναι μια διαδικασία που θα διευκολύνει ουσιαστικά την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών, καθώς  γίνονται περίπου 300.000 μεταβιβάσεις ετησίως. Με τη νέα ψηφιακή υπηρεσία αυτοματοποιείται ο έλεγχος των προϋποθέσεων, καταργείται η προσκόμιση των δικαιολογητικών, υπάρχει πλήρης διαφάνεια, ενώ  ενισχύεται η εμπιστοσύνη του κράτους προς τους πολίτες, οι οποίοι με τη βεβαίωση μέσω του gov.gr μπορούν άμεσα να ασφαλίσουν και να κυκλοφορήσουν το υπό μεταβίβαση όχημα».

Ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος δήλωσε: «Το MyAuto αποτελεί τη νέα ψηφιακή υπηρεσία προς τον πολίτη για να βλέπει άμεσα  πληροφορίες για το οχήματά του, όπως είναι διαθέσιμες στα μητρώα φορέων της Δημόσιας Διοίκησης. Μέχρι τώρα αυτό απαιτούσε χρονοβόρες επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες. Σκοπός είναι να ξέρουμε τα στοιχεία που διαθέτει το Δημόσιο, αλλά και να γνωρίζουμε και εμείς καλύτερα τι ισχύει για το όχημα μας. Στη βάση του επιτυχημένου Know Your Customer, αλλά για τα οχήματα κάθε πολίτη, απαντώντας άμεσα στα ερωτήματα: Ποια τα στοιχεία του οχήματός μου; Έχουν πληρωθεί τα τέλη κυκλοφορίας; Έχει περάσει ΚΤΕΟ και ποια είναι η ημερομηνία λήξης του τεχνικού ελέγχου; Είναι ασφαλισμένο και ως πότε;».

Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς δήλωσε ότι η αποτελεσματική συνεργασία των δύο υπουργείων αποτυπώνεται μέσα από μία σειρά δράσεων που έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα με χαρακτηριστικότερη όλων την έκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού για την είσοδο των οχημάτων στον δακτύλιο, η οποία πραγματοποιήθηκε κάτω από έντονες χρονικές πιέσεις.

Όσον αφορά στο ΜΥΦΑΗ περιέγραψε την διαδικασία με την οποία καταχωρούνται οι υποδομές φόρτισης στο μητρώο, ανέλυσε το χάρτη με τα σημεία φόρτισης και τα δεδομένα για τα οποία θα έχουν εικόνα οι οδηγοί και τόνισε την σημασία της συγκεκριμένης πλατφόρμας για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Τέλος, ανέφερε ότι το Σεπτέμβριο θα είναι διαθέσιμη η σχετική εφαρμογή για κινητές συσκευές (Android και iOS).