>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

3 Φεβ 2023

ERGO Ασφαλιστική - 6o InsurTech Conference: Υψηλής ποιότητας ψηφιακές υπηρεσίες και αμεσότερη επικοινωνία θέλουν οι καταναλωτές

Η ERGO Ασφαλιστική συμμετείχε στο 6ο InsurTech Conference, με κεντρικό θέμα «Future-ready Digital Insurance: Innovation & Customer centricity»

Η ERGO Ασφαλιστική, συμμετείχε για μια ακόμα χρονιά στο 6ο InsurTech Conference, που διοργανώθηκε την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου από την Boussias Communications με κεντρικό θέμα «Future-ready Digital Insurance: Innovation & Customer centricity».

Τα στελέχη της ERGO Ασφαλιστική που συμμετείχαν στο Συνέδριο, μέσα από τις τοποθετήσεις τους ανέδειξαν τις αλλαγές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται λόγω της ψηφιοποίησης και τις αλλαγές στις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς πλέον οι Έλληνες καταναλωτές έχουν ενισχύσει το επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας και αντίληψής τους και αναμένουν περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το νέο επιχειρηματικό μοντέλο και η αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής είναι οι τομείς που συνεχώς επενδύει η ERGO Ασφαλιστική, προκειμένου να προσφέρει καινοτόμα και «έξυπνα» ασφαλιστικά προϊόντα, να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες τιμολόγησης και αποζημίωσης, αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις και την after sales αυτοματοποιημένη υποστήριξη και εμπειρία του κάθε πελάτη και συνεργάτη της.

Συγκεκριμένα, στην Ενότητα «New Customer Experience Imperatives and the role of digital Marketing Services in approaching the Insurance Market» η Ανέλ Μόσχου Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Προϊόντων της ERGO Ασφαλιστικής αναφέρθηκε στο αντίξοο περιβάλλον που επικράτησε με την πανδημία, γεγονός που ώθησε τις ασφαλιστικές εταιρείες να ενδυναμώσουν τον εξ’ ορισμού ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα τους, διαμορφώνοντας νέους όρους που διευκολύνουν την καθημερινότητα και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Όπως τόνισε η κα. Μόσχου «λόγω της ψηφιοποίησης, πλέον η σχέση πελάτη/ασφαλιστή, από μια ετήσια συνδιαλλαγή που ήταν στο παρελθόν, έχει μετασχηματιστεί σε καθημερινή επαφή. Εμπλουτίζεται με εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και με νέες εφαρμογές, που διευκολύνουν την επιλογή ή την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων. Στην ERGO Ασφαλιστική είναι στρατηγική μας επιλογή να μετατρέψουμε την εταιρεία μας σε πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και ποιότητας υπηρεσιών, ενσωματώνοντας την τεχνολογία και τα δεδομένα στην καθημερινή λειτουργία και στην επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».

Στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε με θέμα « Fostering a culture of innovation to promote digital business agility and adapt to the new normal», ο Αντώνης Τσακνάκης Διευθυντής Digital της ERGO Ασφαλιστικής, ανέλυσε την μετεξέλιξη του ασφαλιστικού κλάδου, η οποία ξεκινάει από την πάγια ανάγκη των εταιρειών να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους και να μειώσουν τα κόστη τους, αλλά κυρίως να επικεντρωθούν στον τελικό πελάτη. Επίσης αναφέρθηκε στην υιοθέτηση τεχνολογιών της «επόμενης μέρας», στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων που χρησιμοποιούν την τηλεματική (Smart Drive), τις νέες ψηφιακές εφαρμογές ERGO forMe, το Chatbot, το ERGO eSign, το ERGO SalesBOX, οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της καθημερινότητας των πελατών, συνεργατών και εργαζόμενων της εταιρείας. O κ. Τσακνάκης ανέφερε πως «για εμάς στην ERGO ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν βασίζεται μόνο στην τεχνολογία αλλά και στους ανθρώπους μας. Πιστεύουμε ότι ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών των δύο θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε το όραμά μας: Να είμαστε η πρώτη επιλογή για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας».




Eurolife FFH: Απόδοση 1,60% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου για το 2022

Απόδοση 1,60% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου για το 2022, με την τεχνογνωσία και εμπειρία της Eurolife FFH στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων

Απόδοση 1,60% στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου για το 2022, με την τεχνογνωσία και εμπειρία της Eurolife FFH στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων

Με απόδοση που άγγιξε το 1,60% έκλεισε για το 2022 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ομαδικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH. Η εταιρεία, έχοντας σημαντική εμπειρία και γνώσεις στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων, αποδεικνύει ότι βρίσκεται και με αυτόν τον τρόπο πάντα στο πλευρό των ασφαλισμένων της, προσφέροντας σημαντικές αποδόσεις στα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου. Η Eurolife FFH κατάφερε να υποστηρίξει τους ασφαλισμένους της και να σημειώσει τα συγκεκριμένα αποτελέσματα σε μία δύσκολη οικονομικά χρονιά, η οποία χαρακτηρίστηκε από πολλαπλές προκλήσεις και στην οποία πρωταγωνίστησαν η κλιμάκωση της ενεργειακής κρίσης, η ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού, τα μηδενικά επιτόκια καταθέσεων και η αυξημένη μεταβλητότητα στις αποδόσεις ομολόγων και μετοχών.

Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της και γι’ αυτό σχεδιάζει σύγχρονα προγράμματα ομαδικής ασφάλισης. Τα ομαδικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίων (συνταξιοδοτικά προγράμματα) είναι μια σημαντική παροχή για τους εργαζόμενους μιας επιχείρησης, ιδιαίτερα στις ημέρες μας, που οι προκλήσεις του κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος δημιουργούν αβεβαιότητα για το αύριο. Οι εργαζόμενοι που απολαμβάνουν τα οφέλη και τις παροχές ενός ομαδικού προγράμματος αναγνωρίζουν ότι η επιχείρηση στην οποία απασχολούνται φροντίζει τόσο για τους ίδιους, όσο και τις οικογένειές τους. Αντίστοιχα, με τα προγράμματα αυτά, η επιχείρηση καλλιεργεί στο εσωτερικό της την κουλτούρα της σιγουριάς και της ασφάλειας, δημιουργώντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους ανθρώπους της. Τα πλεονεκτήματα των ομαδικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων δε σταματούν εδώ, μιας και προσφέρουν ανταγωνιστικό πακέτο ανταμοιβών, φορολογικά οφέλη, καθώς και ένα ιδιαίτερα σημαντικό κίνητρο που ωθεί την παραγωγικότητα των στελεχών.

Ο Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων και Affinities στη Eurolife FFH, ανέφερε ότι «στη Eurolife FFH δίνουμε μεγάλη αξία στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι ασφαλισμένοι μας. Έχουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία να διαχειριζόμαστε με συνέπεια και αποτελεσματικότητα το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο των ομαδικών προγραμμάτων, με στόχο να δημιουργούμε πραγματικό όφελος για τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται τις αποταμιεύσεις τους».




2 Φεβ 2023

Εθνική Ασφαλιστική: Χορηγός τίτλου του Money Show 2023

Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετείχε ως χορηγός τίτλου στο ετήσιο επιχειρηματικό και οικονομικό πολυσυνέδριο «Money Show 2023»

Η Εθνική Ασφαλιστική, η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία της χώρας, συμμετείχε ως χορηγός τίτλου στο ετήσιο επιχειρηματικό και οικονομικό πολυσυνέδριο «Money Show 2023», που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 27 και 29 Ιανουαρίου στο ξενοδοχείο Hyatt Regency, στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για το 31ο πολυσυνέδριο, το οποίο επανήλθε έπειτα από δύο χρόνια απουσίας λόγω της πανδημίας με μότο «Μοχλός ανάπτυξης και εξέλιξης» και περιελάμβανε συνολικά 130 εκδηλώσεις γύρω από την Πολιτική, την Οικονομία, την Επιχειρηματικότητα, την Αειφόρο Ανάπτυξη, την Καινοτομία, τα Κοινοτικά Προγράμματα, την Περιφερειακή/Τοπική Αυτοδιοίκηση και τον Πολιτισμό.

Στόχος του «Money Show» για εφέτος ήταν η σύμπραξη, η εδραίωση και η εξέλιξη συνεργειών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες, στη Γεωργία και την Αγροδιατροφή, στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον, στις υποδομές, στον Τουρισμό και στον Πολιτισμό, όπως επίσης και στα χρηματοοικονομικά εργαλεία για τις επιχειρήσεις αλλά και στη μελλοντική εξέλιξη της Θεσσαλονίκης ως Μητροπολιτική περιοχή.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, το «Money Show 2023» υπολογίζεται ότι προσέλκυσε αρκετές χιλιάδες επισκέπτες μέσα από μια πλούσια θεματολογία εκδηλώσεων και εκθετών, ανάμεσα στους οποίους και σημαντικοί φορείς και οργανισμοί όπως το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας-Θράκης), η ΑΑΔΕ, τα Διμερή Επιμελητήρια, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, το Προξενικό Σώμα, το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος, το EKETA, ο ΦΟΔΣΑ Κ. Μακεδονίας, η Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης, η Γραμματεία Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής της Διοικούσας Επιτροπής ΝΔ Ν. Θεσσαλονίκης, ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ο Δήμος Πρεβέζης, η Αντιπεριφέρεια Πιερίας, ο ΕΛΓΟ Δήμητρα, το Ινστιτούτο Κατά της Απάτης, η Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς και αρκετές μεγάλες εταιρείες.
__________
Φωτογραφία:
Η ομάδα της Εθνικής Ασφαλιστικής στο «Money Show 2023», στη Θεσσαλονίκη, πλαισιωμένη από τον κ. Αντώνη Χρηστίδη, Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων (δεξιά) και τον κ. Μιχάλη Τάτση, Διευθυντή Δικτύων Πωλήσεων (αριστερά)

INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ: Προσωρινή διανομή στους δικαιούχους

Η υπό ασφαλιστική εκκαθάριση INTERNATIONAL LIFE ΑΕΓΑ, ανακοίνωσε πως προχωράει στην πρώτη προσωρινή διανομή ποσών σε δικαιούχους

Η υπό ασφαλιστική εκκαθάριση INTERNATIONAL LIFE ΑΕΓΑ, ανακοίνωσε πως προχωράει στην πρώτη προσωρινή διανομή ποσών σε δικαιούχους.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Με την παρούσα ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ότι η εταιρεία με την επωνυμία: «INTERNATIONAL LIFE AEΓΑ ΥΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ» θα διενεργήσει πρώτη προσωρινή διανομή επί της Κατάστασης Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση (ΚΔΑ), η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της εκκαθάρισης (www.inlife.gr) στις 30.11.2018.

Διευκρινίζεται ότι η πρώτη προσωρινή διανομή θα πραγματοποιηθεί σύμμετρα προς όλους τους δικαιούχους και  αφορά: α) στους δικαιούχους που δεν έχουν λάβει κάποιο ποσό από το Επικουρικό Κεφάλαιο στο πλαίσιο πληρωμών που προέβη ο παραπάνω φορέας, επειδή η απαίτησή τους δεν καλυπτόταν από αυτό και είχε αναρτηθεί στην ΚΔΑ με την ένδειξη: «ΚΑΛΥΨΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ: ΟΧΙ», β) στο Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων, το οποίο υποκαθίσταται βάσει του άρθρου 242 παρ. 3 ν. 4364/2016, μέχρι του ποσού της αποζημίωσης που κατέβαλε, στο κατ’ άρθρο 240 του άνω νόμου προνόμιο των απαιτήσεων από ασφάλιση, γ) στους δικαιούχους λοιπών κλάδων (κλάδων γενικών ασφαλίσεων πλην Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτου) των οποίων οι απαιτήσεις  είχαν αναρτηθεί στην ΚΔΑ και όλα τα ανωτέρω υπό την προϋπόθεση ένταξής τους στην ΚΔΑ μέχρι τις 29.9.2022.

Για τη διενέργεια της διανομής οι δικαιούχοι, των οποίων οι απαιτήσεις είχαν αναρτηθεί στην ΚΔΑ και οι οποίοι δικαιούνται να συμμετέχουν σε αυτήν με βάση τα ανωτέρω θα πρέπει να συμπληρώσουν το κείμενο της υπεύθυνης δήλωσης (επιλέξτε για νομικό ή φυσικό πρόσωπο) και να θεωρήσουν το γνήσιο της υπογραφής σε ΚΕΠ ή σε δημόσια Αρχή ή εναλλακτικά να συμπληρώσουν το κείμενο της δήλωσης μέσω του www.gov.gr. Επίσης, υποχρεούνται να αποστείλουν αντίγραφο του τραπεζικού λογαριασμού τους (φωτοτυπία βιβλιαρίου ή από web banking), που θα πιστωθεί το ποσό, καθώς και αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή άλλου ισοδύναμου εγγράφου.

Όλα τα ανωτέρω θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση polymeropoulou@inlife.gr ή στα γραφεία της Εκκαθάρισης, Λ. Βασιλίσσης Σοφίας 60, Αθήνα, ΤΚ 11528.

Σε περίπτωση που έχουν μεταβληθεί τα στοιχεία του δικαιούχου σε σχέση με εκείνα της ανάρτησης στην ΚΔΑ, φυσικού ή νομικού προσώπου (πχ θάνατος αναρτημένου δικαιούχου πληρωμής, εταιρικός μετασχηματισμός) θα πρέπει να προσκομίζονται τα αντίστοιχα έγγραφα που αποδεικνύουν τη νόμιμη διαδοχή μετά από επικοινωνία με την υπό εκκαθάριση εταιρεία.

Για τις εκκρεμείς δικαστικές περιπτώσεις μετά από άσκηση ανακοπής δεν θα πραγματοποιηθεί διανομή μέχρι την έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης με τις διακρίσεις που αναφέρονται στις οδηγίες. Επίσης, δεν θα πραγματοποιηθεί διανομή σε περίπτωση που τα τραπεζικά έξοδα μεταφοράς υπερβαίνουν το ποσό της διανομής. Διευκρινίζεται ότι και για τις δύο περιπτώσεις έχει τηρηθεί σχετικό απόθεμα. Για αναλυτικές οδηγίες πατήστε Οδηγίες.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 2114111969, 211411969, γραφείο δικαστικού: 2111828570 και στο email: polymeropoulou@inlife.gr (παρακαλείσθε να αναγράφετε και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2023

Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής




1 Φεβ 2023

Allianz Ελλάδος και Ευρωπαϊκή Πίστη: Μαζί, στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς

Σε εορταστικό κλίμα, την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη υποδέχθηκαν μαζί τη νέα χρονιά και γιόρτασαν για πρώτη φορά από κοινού τη νέα πορεία ανάπτυξής τους

Σε εορταστικό κλίμα, την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη υποδέχθηκαν μαζί τη νέα χρονιά και γιόρτασαν για πρώτη φορά από κοινού τη νέα πορεία ανάπτυξής τους.

Με θετική διάθεση και αισιοδοξία, εργαζόμενοι και συνεργάτες των δύο εταιρειών, συγκεντρώθηκαν στο NOX για να κόψουν την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη πίτα, να γνωρίσουν από κοντά το Executive Committee της νέας εταιρείας και να απολαύσουν μια μοναδική συναυλία με έναν κορυφαίο Έλληνα καλλιτέχνη, τον Αντώνη Ρέμο. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης προβλήθηκε βίντεο με δηλώσεις εργαζομένων και από τα δύο brands, ενώ 25 νικητές στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας κέρδισαν πλούσια δώρα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η κα Sirma Boshnakova, Board Member της Allianz S.E., δήλωσε: «Εκ μέρους του Ομίλου Allianz, θέλω να σας μεταφέρω την πλήρη στήριξή μας για το 2023. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με τον CEO, κ. Γεωργακόπουλο, αλλά και με όλα τα μέλη του Executive Committee της νέας εταιρείας. Μαζί , θα δημιουργήσουμε μια κοινή εταιρική κουλτούρα που θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε τις μεγάλες ευκαιρίες που προσφέρει η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλά και να εξασφαλίσουμε ηγετική θέση. Ο κοινός μας εορτασμός απόψε σηματοδοτεί τόσο την αρχή ενός νέου κεφαλαίου όσο και μιας νέας χρονιάς, καθώς ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να σχεδιάσουμε και να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους πελάτες.»


Σε εορταστικό κλίμα, η Allianz Ελλάδος και η Ευρωπαϊκή Πίστη υποδέχθηκαν μαζί τη νέα χρονιά και γιόρτασαν για πρώτη φορά από κοινού τη νέα πορεία ανάπτυξής τους

Αντίστοιχα, ο CEO της νέας ενοποιημένης εταιρείας, κ. Χρήστος Γεωργακόπουλος, δήλωσε: «Η αποψινή βραδιά σηματοδοτεί την αφετηρία του κοινού αναπτυξιακού ταξιδιού για το οποίο εργαζόμαστε από την αρχή της προηγούμενης χρονιάς. Όλοι μαζί, με καλή διάθεση, με τη δυναμική που μας προσφέρει το δίκτυό μας στην Ελλάδα, αλλά και την τεχνογνωσία που προσφέρει ένας διεθνής κολοσσός, θα κατακτήσουμε την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Ας ανταλλάξουμε απόψε ευχές για μια όμορφη νέα χρονιά και για ένα συναρπαστικό κοινό μέλλον, γεμάτο ευκαιρίες».




31 Ιαν 2023

Η Groupama Ασφαλιστική “Σίγουρα δίπλα” στα Παιδικά Χωριά SOS

Η Groupama Ασφαλιστική, για μία ακόμα χρονιά, θα βρίσκεται “Σίγουρα δίπλα” στα Παιδικά Χωριά SOS, αναγνωρίζοντας και στηρίζοντας το πολυδιάστατο έργο του οργανισμού.

Η Groupama Ασφαλιστική, για μία ακόμα χρονιά, θα βρίσκεται “Σίγουρα δίπλα” στα Παιδικά Χωριά SOS, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αναγνωρίζοντας και στηρίζοντας το πολυδιάστατο έργο του οργανισμού. Η στενή σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας που όλα αυτά τα χρόνια έχουν αναπτύξει η Groupama Ασφαλιστική και τα Παιδικά Χωριά SOS έχει σαν αποτέλεσμα την ουσιαστική και ειλικρινή βοήθεια στον οργανισμό και στα ίδια τα παιδιά.

Η οικονομική συνεισφορά της Groupama Ασφαλιστικής θα διατεθεί τόσο για την κάλυψη των αναγκών του Ξενώνα Βρεφών SOS για κακοποιημένα και παραμελημένα βρέφη και νήπια, όσο και για τη στήριξη του προγράμματος αναδοχής των Παιδικών Χωριών, που στοχεύει στο να μεγαλώσουν όλο και περισσότερα παιδιά μέσα στη θαλπωρή μιας οικογένειας.

Σκοπός του Ξενώνα Βρεφών SOS είναι η άμεση προστασία παιδιών (0 έως 5 ετών) που βρίσκονται σε κίνδυνο, εξασφαλίζοντάς τους άμεσα ένα σπίτι, φροντίδα και ασφάλεια.

Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στην κάλυψη των συναισθηματικών και ψυχικών αναγκών των παιδιών, ενώ κύρια προτεραιότητα παραμένει πάντα η ασφαλής επιστροφή τους στο φυσικό οικογενειακό τους περιβάλλον. Ωστόσο, σε περίπτωση που αυτό δεν καθίσταται δυνατό, τα Παιδικά Χωριά SOS φροντίζουν για την αποκατάσταση των παιδιών σε ένα μόνιμο οικογενειακό πλαίσιο μέσω της Αναδοχής ή της Υιοθεσίας σε συνεργασία με τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες.

Ο κ. Χρήστος Κάτσιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστικής, σημείωσε: “Τα Παιδικά Χωριά SOS υποστηρίζουν διαχρονικά την πιο ευάλωτη κοινωνική ομάδα, τα απροστάτευτα παιδιά, προσφέροντάς τους αγάπη, ασφάλεια, σταθερότητα κι ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Δεν θα μπορούσαμε να μην είμαστε “Σίγουρα δίπλα τους”, αρωγοί στην προσπάθειά τους, βάζοντας κι εμείς ένα μικρό λιθαράκι στο τόσο σημαντικό έργο τους”.

Ο Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής Παιδικών Χωριών SOS δήλωσε σχετικά: “Η Groupama Ασφαλιστική έχει αποδείξει έμπρακτα ότι είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης μας, με τον οποίο μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα, ένα καλύτερο μέλλον για όλα τα παιδιά που έχουν ανάγκη και μας χρειάζονται. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι ενώνοντας τις δυνάμεις μας είναι πιο εύκολο να πετύχουμε τους κοινούς μας στόχους, εξασφαλίζοντας σε ακόμα περισσότερα παιδιά ένα σταθερό οικογενειακό περιβάλλον και ασφαλείς συνθήκες διαβίωσης.”.



26 Ιαν 2023

Eurolife FFH: Ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων με τα προγράμματα Safe Drive Standard και Safe Drive Plus

Η Eurolife FFH προσθέτει στα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου Safe Drive Standard και Safe Drive Plus τη δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους, δημιουργώντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες και αναβαθμίζοντας τα υφιστάμενα, με στόχο να απαντά στις σύγχρονες ανάγκες τους. Λαμβάνοντας υπόψη της τις συνεχείς εξελίξεις στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά και επιθυμώντας να απευθυνθεί σε περισσότερους οδηγούς, η Eurolife FFH προσθέτει στα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου Safe Drive Standard και Safe Drive Plus τη δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η εταιρεία είχε ήδη εισέλθει στην ασφάλιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Tesla και τώρα επεκτείνει τις ασφαλιστικές προτάσεις της στο σύνολο των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων.

Με τα ασφαλιστικά προγράμματα Safe Drive Standard και Safe Drive Plus, οι οδηγοί ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων απολαμβάνουν ανταγωνιστικό τιμολόγιο και όλες τις καλύψεις που προσφέρουν τα εν λόγω προϊόντα. Επιπροσθέτως, έχουν στη διάθεσή τους και καλύψεις προσαρμοσμένες αποκλειστικά στις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, η κάλυψη οδικής βοήθειας βλάβης, μεταξύ άλλων, παρέχει υποστήριξη σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος λόγω χαμηλής στάθμης της μπαταρίας του.

Τα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου της Eurolife FFH προσφέρουν συνολικά φροντίδα ατυχήματος με άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, τη δυνατότητα επιλογής 3μηνης, 6μηνης ή 12μηνης ασφάλισης, καθώς και έκπτωση στα ασφάλιστρα ανανέωσης, για κάθε 12μηνη περίοδο που ολοκληρώνεται χωρίς ζημιά.

Τα ασφαλιστικά προγράμματα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα EurolifePartners, όπου οι συνεργάτες της Eurolife FFH μπορούν εύκολα και γρήγορα να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν αίτηση ασφάλισης για λογαριασμό των πελατών τους, καθώς και να τιμολογήσουν και να εκδώσουν συμβόλαια.

Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να προσαρμόζεται με συνέπεια στα νέα τεχνολογικά δεδομένα και να επενδύει σε ασφαλιστικές προτάσεις και λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των ανθρώπων. Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της και να τους ενθαρρύνει να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.




25 Ιαν 2023

Eurolife FFH: Στο πλευρό των ΜΚΟ της ελληνικής περιφέρειας, μέσα από την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups

Η Eurolife FFH βρίσκεται για ακόμα μια φορά στο πλευρό της ελληνικής περιφέρειας, αυτή τη φορά μέσα από την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups - Ολοκλήρωση της πρώτης δράσης στα Ιωάννινα και επόμενος σταθμός η Πάτρα

Η Eurolife FFH βρίσκεται για ακόμα μια φορά στο πλευρό της ελληνικής περιφέρειας, αυτή τη φορά μέσα από τη συνεργασία της με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση HIGGS και την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups. Το HIGGS Pop Ups αποτελεί μια στρατηγική πρωτοβουλία για την ενδυνάμωση της Κοινωνίας των Πολιτών, που στόχο έχει την έμπρακτη και δια ζώσης υποστήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και πρωτοβουλιών της ελληνικής περιφέρειας. Ο πρώτος σταθμός ήταν τα Ιωάννινα, με 23 κοινωφελείς φορείς της Ηπείρου να συμμετέχουν σε δράσεις για την ενδυνάμωση του έργου τους. Επόμενος προορισμός του «ταξιδιού» είναι η Πάτρα, με την εκδήλωση ενδιαφέροντος να έχει ήδη ξεκινήσει.

Μέσα από το HIGGS Pop Ups, οι συμμετέχουσες οργανώσεις έχουν δωρεάν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις, co-working space, ευκαιρίες δικτύωσης κ.ά.. Στα Ιωάννινα όπου και πραγματοποιήθηκε η πρωτοβουλία για πρώτη φορά την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2022, το αποτύπωμα ήταν ουσιαστικό. Τους δύο αυτούς μήνες, οι 23 τοπικοί φορείς κοινωφελούς χαρακτήρα που έλαβαν μέρος, συμμετείχαν σε 10 εκπαιδευτικά σεμινάρια με εξειδικευμένες θεματικές, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες τους. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 37 ώρες εντατικής και σε εβδομαδιαία βάση ομαδικής εκπαίδευσης, δια ζώσης και υβριδικά, πάνω σε θεματικές όπως ο σχεδιασμός έργου, το fundraising, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το budgeting κ.ά., από καταρτισμένους εισηγητές. Επιπλέον, οργανώθηκαν 4 εκδηλώσεις ειδικά επιλεγμένες για τις ανάγκες των τοπικών φορέων της Ηπείρου, με σκοπό την ανάπτυξη δικτύου νέων συνεργασιών, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την ενθάρρυνση του διαλόγου μεταξύ εκπροσώπων διαφορετικών τομέων (Επιχειρήσεις, Δημόσιος τομέας, ΚτΠ). Τέλος, στο πλαίσιο του HIGGS Pop Ups στα Ιωάννινα και πάντα με την υποστήριξη της Eurolife FFH, πραγματοποιήθηκαν 8 εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων φορέων και της ομάδας του HIGGS, ενώ ο χώρος στα Ιωάννινα λειτούργησε και ως co-working space για τις συμμετέχουσες οργανώσεις.

H συνολική αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων από τους συμμετέχοντες ήταν εξαιρετικά θετική, δίνοντας έτσι την καλύτερη σκυτάλη στο HIGGS Pop Ups της Πάτρας που θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες. Ο επόμενος κύκλος της πρωτοβουλίας θα υλοποιηθεί το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2023 στην αχαϊκή πρωτεύουσα και απευθύνεται σε τοπικές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, κοινωνικές συνεταιριστικές οργανώσεις κοινωφελούς χαρακτήρα, καθώς και σε νεοφυή κοινωφελή εγχειρήματα που εδρεύουν στην περιοχή της Πάτρας και των όμορων περιοχών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Οι οργανώσεις που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις δράσεις μπορούν να συμπληρώσουν την αίτησή τους online μέχρι τη Δευτέρα 30/01.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει δράσεις που έχουν όφελος για το κοινωνικό σύνολο και ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Για το λόγο αυτό, ενώνει τις δυνάμεις της με οργανισμούς, φορείς και ομάδες με τις οποίες έχει κοινές αξίες, ώστε μαζί να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στις ζωές όλων μας.

24 Ιαν 2023

Ασφαλιστικός Γονέας: Στο 1,3 εκ. ευρώ η επιστροφή ασφαλίστρων για το 2022

Η Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε για το 2022 τους κατόχους του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας με ποσό που αγγίζει τα €1,3 εκατομμύρια

Η Ευρωπαϊκή Πίστη επιβράβευσε για το 2022 τους κατόχους του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας με ποσό που αγγίζει τα €1,3 εκατομμύρια.

Το συγκεκριμένο ποσό αφορά σε επιστροφή ασφαλίστρων, η οποία εξασφαλίζεται από τους πελάτες της Εταιρίας με την πραγματοποίηση των καθημερινών τους αγορών στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας παρέχεται δωρεάν και αποκλειστικά από την Ευρωπαϊκή Πίστη σε όλη την κοινωνία και όλα αυτά τα χρόνια έχει αναπτύξει συνεργασίες με περισσότερες από 100 κορυφαίες επιχειρήσεις σε ένα δίκτυο με σχεδόν 3.000 σημεία εξυπηρέτησης.

Ενδεικτικά, στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι εταιρίες Σκλαβενίτης, Μασούτης, EKO, BP, Revoil, Πλαίσιο, Avis, Vodafone, Market In, Notos, Sephora, BSB, Lynne, Pet City, ΗΡΩΝ, G4S κ.α., μέσω των οποίων οι κάτοχοι του προγράμματος μπορούν να διαμορφώσουν οι ίδιοι, ανάλογα με τις καθημερινές τους αγορές:
• Τα ασφάλιστρα που καταβάλλουν σε οποιοδήποτε υπάρχον ή μελλοντικό ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
• Τις δωρεάν αγορές στην οικογένειά τους, σε περίπτωση νοσοκομειακής περίθαλψης ή απώλεια ζωής τους από ατύχημα μέχρι και για 12 μήνες.

Για να αποκτήσει κάποιος το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας ή για να δει περισσότερες πληροφορίες, μπορεί να κατεβάσει το App εντελώς δωρεάν τόσο για Android, όσο και για iOS συσκευές, να επισκεφθεί το www.asfalistikosgoneas.gr ή να απευθυνθεί σε έναν από τους 5.300 συνεργάτες της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη σε ολόκληρη την Ελλάδα.

ΤτΕ: Προθεσμία υποβολής ενστάσεων για τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου από την Ευρωπαϊκή Πίστη στην Allianz Ελλάδος

Ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με τη προθεσμία υποβολής ενστάσεων για τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου από την Ευρωπαϊκή Πίστη στην Allianz Ελλάδος

Ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με τη προθεσμία υποβολής ενστάσεων για τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου από την Ευρωπαϊκή Πίστη στην Allianz Ελλάδος.

Η Τράπεζα της Ελλάδος ανακοινώνει ότι, σε εφαρμογή της περίπτωσης β’ της παραγράφου 7 του άρθρου 28 του ν. 4364/2016, δημοσιεύεται κοινή ανακοίνωση των ανωνύμων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με την επωνυμία «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» και «ALLIANZ Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία» για τη μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου ασφαλίσεων της «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» προς «ALLIANZ Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία», συνεπεία συγχώνευσης δι’ απορροφήσεως της πρώτης από τη δεύτερη.

Ο χρόνος υποβολής ενστάσεων από τους ενδιαφερομένους αρχίζει από τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης και λήγει στις 24 Απριλίου 2023. Οι ενστάσεις υποβάλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου 21, 10250 Αθήνα, ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση dep.insurancesup@bankogreece.gr .

H εποπτική αξιολόγηση της προτεινόμενης μεταβίβασης χαρτοφυλακίου θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής ενστάσεων.

Το κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:

Α N Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η


Η ασφαλιστική εταιρεία με την επωνυμία «ALLIANZ Ελλάς Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία» και τον δ.τ. «Allianz Hellas Single Member Insurance S.A.», που εδρεύει επί της Λεωφ. Αθηνών, αρ. 110, Κτίριο Γ, 104 42 Αθήνα, Αττική, με αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 000234101000 και Α.Φ.Μ. 094007989, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών, η οποία εκπροσωπείται νόμιμα για την υπογραφή της παρούσας από την κ. Ευαγγελία Μαρτίνοβιτς, Επικεφαλής Νομικής Υπηρεσίας και Κανονιστικής Συμμόρφωσης, που έχει εξουσιοδοτηθεί προς τούτο σύμφωνα με το υπ’ αριθ. 22.20/23.12.2022 πρακτικό του Διοικητικού της Συμβουλίου, εφεξής “Allianz Hellas”

και

η ασφαλιστική εταιρεία με την επωνυμία «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων», που εδρεύει επί της Λεωφ. Κηφισίας, αρ. 274, 152 32 Χαλάνδρι, Αττική, με Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. 000322801000 και Α.Φ.Μ. 094060402, Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Αθηνών, η οποία εκπροσωπείται νόμιμα για την υπογραφή της παρούσας από τον κ. Χρήστο Γεωργακόπουλο, που έχει εξουσιοδοτηθεί προς τούτο σύμφωνα με το υπ’ αριθ. 987/23.12.2022 πρακτικό του Διοικητικού της Συμβουλίου, εφεξής «Ευρωπαϊκή Πίστη»,

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ο Υ Ν ότι

Υποβλήθηκε στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος το από 18.01.2023 αίτημα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016, αναφορικά με τη συγχώνευση της Allianz Hellas με την Ευρωπαϊκή Πίστη με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4601/2019, του Ν. 4548/2018, του άρθρου 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016, του άρθρου 61 του Ν. 4438/2016  και του άρθρου 54 του Ν. 4172/2013.

Αντικείμενο του ως άνω αιτήματος είναι η παροχή έγκρισης από την Τράπεζα της Ελλάδος, κατ’ άρθρο 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016, για τη συγχώνευση των ως άνω εταιρειών, με απορρόφηση της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz Hellas και για την κατά το χρόνο νομικής συντέλεσης της συγχώνευσης μεταβίβαση (με καθολική διαδοχή άρθρ. 18 παρ. 2 περ. α’ N. 4601/2019) του χαρτοφυλακίου ασφαλίσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης προς την Allianz Hellas.

Το ανωτέρω αίτημα είναι αρμοδίως υπογεγραμμένο από τους ειδικά εξουσιοδοτηθέντες εκπροσώπους των δύο ανωτέρω υπό συγχώνευση εταιρειών. Η ως άνω διά της συγχώνευσης μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου ασφαλίσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης ως απορροφώμενης εταιρείας ισχύει με την επιφύλαξη της έγκρισης αυτής από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές.

Κατ’ εφαρμογή της διαδικασίας που προβλέπεται στην παρ. 7β’ του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016 καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει εγγράφως ενστάσεις εντός τριών (3) μηνών από την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας, στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, Ελ. Βενιζέλου 21, 102 50 Αθήνα ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση dep.insurancesup@bankofgreece.gr. Μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, ουδεμία ένσταση θα γίνει δεκτή.


Αθήνα, 19 Ιανουαρίου 2023


Για την ALLIANZ HELLAS

Ευαγγελία Μαρτίνοβιτς

Επικεφαλής Νομικής Υπηρεσίας και Κανονιστικής Συμμόρφωσης


Για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ

Χρήστος Γεωργακόπουλος

 Διευθύνων Σύμβουλος


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΟΥ

(Άρθρο 13 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου)

Με την παρούσα ανακοίνωση ενημερώνουμε τους υποβάλλοντες εναντίωση σε μεταβίβαση ασφαλιστικού χαρτοφυλακίου μεταξύ ασφαλιστικών επιχειρήσεων ότι τηρούμε αρχείο μη ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Σκοποί Τήρησης Αρχείου

Ο σκοπός της τήρησης αρχείου των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι η εξαίρεση των υποβαλλόντων την εναντίωση από τη μεταβίβαση χαρτοφυλακίου.

Για την επίτευξη του ως άνω σκοπού συλλέγουμε μη ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των υποβαλλόντων εναντίωση, τα οποία αφορούν σε στοιχεία αναγνώρισης (ονοματεπώνυμο), στοιχεία επικοινωνίας (ταχυδρομική διεύθυνση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο επικοινωνίας) και στοιχεία ασφαλιστικής σύμβασης (αριθμός συμβολαίου και ασφαλιζόμενοι κίνδυνοι). Τα στοιχεία αυτά προωθούνται και γνωστοποιούνται στην μεταβιβάζουσα ασφαλιστική επιχείρηση, εκτός των αρμοδίων υπηρεσιακών μονάδων και υπαλλήλων της Τράπεζας της Ελλάδος.

Αποδέκτες

Η Τράπεζα της Ελλάδος τηρεί το αρχείο των προσωπικών δεδομένων που η ίδια συγκεντρώνει. Ουδέποτε διαθέτει ή διαβιβάζει σε τρίτους (εκτός των ασφαλιστικών επιχειρήσεων όπως αναφέρεται πιο πάνω) ή εμπορεύεται προσωπικά δεδομένα. Με την τήρηση του αρχείου των προσωπικών δεδομένων που περιγράφονται πιο πάνω ασχολούνται μόνον αρμόδιοι υπάλληλοι της Τράπεζας της Ελλάδος, οι οποίοι έχουν ενημερωθεί δεόντως για τις νόμιμες υποχρεώσεις τους και την κρατούσα δεοντολογία.

Υπεύθυνος Επεξεργασίας

«ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ», με έδρα στην Αθήνα (Ε. Βενιζέλου 21, ΤΚ 102 50), τηλ. 210-3201111.

Εκπρόσωπος Υπευθύνου Επεξεργασίας

Αρμόδιος υπάλληλος για θέματα προσωπικών δεδομένων είναι ο Προϊστάμενος του αρμόδιου Τμήματος Εποπτείας της Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (e-mail: dep.insurancesup@bankogreece.gr) και ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων της Τράπεζας της Ελλάδος (e-mail: dpo@bankofgreece.gr).

Χρόνος Αποθήκευσης Δεδομένων

Η Τράπεζα της Ελλάδος αποθηκεύει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των υποβαλλόντων εναντίωση για χρονικό διάστημα μέχρι και την οριστική μεταβίβαση ή την απόρριψη ή την ακύρωση αυτής.

Δικαιώματα Αιτούντων

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κάθε ενδιαφερόμενος έχει δικαίωμα υποβολής αιτήματος στον Υπεύθυνο Επεξεργασίας για πρόσβαση και διόρθωση ή διαγραφή των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή τήρηση του αρχείου των δεδομένων που τον αφορούν, καθώς και δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν. Τα παραπάνω δικαιώματα ασκούνται με υποβολή έγγραφης αίτησης από τον ενδιαφερόμενο, απευθυνόμενη προς την Τράπεζα της Ελλάδος και τον προαναφερθέντα εκπρόσωπό της, στην οποία θα αναγράφονται ευκρινώς και πλήρως τα στοιχεία του ενδιαφερομένου.

Οι αιτούντες έχουν δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Για οποιαδήποτε πληροφορία που αφορά στην ως άνω τήρηση αρχείου των προσωπικών δεδομένων σας, καθώς και για την περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του νόμου, μπορείτε να απευθύνεστε στην Τράπεζα της Ελλάδος και συγκεκριμένα στον αρμόδιο Προϊστάμενο του Τμήματος Εποπτείας (Αντ)Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων κατά Ζημιών και τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εποπτείας (Αντ)Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ζωής και Μικτής Δραστηριότητας της Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (e-mail: dep.insurancesup@bankogreece.gr). ​


​​