>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

14 Φεβ 2023

Euroins Ελλάδος: Ενίσχυση των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης με νέα προϊόντα το 2023

Στην ενίσχυση των δυναμικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, με διεύρυνση των παρεχόμενων ασφαλιστικών υπηρεσιών, στοχεύει η Euroins Ελλάδος

Στην ενίσχυση των δυναμικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, με διεύρυνση των παρεχόμενων ασφαλιστικών υπηρεσιών, στοχεύει η Euroins Ελλάδος, θυγατρική εταιρεία του κορυφαίου ευρωπαϊκού ομίλου συμμετοχών Eurohold Bulgaria AD.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος Evgeny Svetoslavov Ignatov επισήμανε τα επιτεύγματα που κατέγραψε το 2022 η Euroins Ελλάδος, παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Σε αυτά περιλαμβάνεται η δυναμική ανάπτυξη του στόλου σε πάνω από 200.000 ασφαλισμένα οχήματα καθώς και η άνοδος 11.5% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα σε ετήσια βάση.

Στο επίκεντρο της στρατηγικής για το 2023 που παρουσίασε ο κ. Ignatov στα στελέχη της Εταιρείας, βρίσκεται η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, μετά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η ασφάλιση οχημάτων «autosafe» τους περασμένους μήνες. Στα νέα προϊόντα που σχεδιάζονται για το τρέχον έτος περιλαμβάνονται ασφαλίσεις κατοικίας, προσωπικού ατυχήματος, υγείας, κινδύνων του Κυβερνοχώρου (cyber risk), κ.λπ.

Το «παρών» στην εταιρική εκδήλωση έδωσαν, επίσης, υψηλόβαθμα στελέχη της μητρικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της κας Rumyana Betova, Εκτελεστικής Διευθύντριας και Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Euroins AD και του κ. Dimitar Dimitrov, Αντιπροέδρου του Εποπτικού Συμβουλίου της Eurohold. Εκ μέρους του ελληνικού παραρτήματος παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Αναπληρωτής Διευθυντής Αθανάσιος Ι. Σμυρνής και ο Επιχειρησιακός Διευθυντής Αλέξανδρος Σκλήρης.

Απευθυνόμενος στο προσωπικό της Εταιρείας, ο κ. Ignatov, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση κλείνουμε τέσσερα έτη λειτουργίας του παραρτήματος της Euroins στην Ελλάδα. Το 2022, παρά τις αντιξοότητες που επιφύλασσε για το σύνολο της ευρωπαϊκής οικονομίας, σηματοδοτεί μια χρονιά δυναμικής ανάπτυξης της Εταιρείας μας στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά με όχημα νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους ασφαλισμένους μας. Πάνω απ’ όλα, όμως, σηματοδοτεί μια χρονιά επίμονης προσπάθειας και στοχοπροσήλωσης για όλους εσάς, τους ανθρώπους της Euroins που, χάρη στην αφοσίωσή σας, κάνετε τους στόχους μας πραγματικότητα. Για το 2023, στοχεύουμε σε μεγαλύτερη διείσδυση στην ελληνική αγορά, βάζοντας τον πήχη ακόμη υψηλότερα με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του οφέλους για τους πελάτες και τους μετόχους μας».




13 Φεβ 2023

Eurolife FFH: Δυναμική συνέχεια για τη συνεργασία της με το Cyber Security International Institute και το πρόγραμμα των Digital Academies

H Eurolife FFH και το Cyber Security International Institute συνεχίζουν τη συνεργασία τους και το επιτυχημένο πρόγραμμα των Digital Academies, το οποίο έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών της χώρας σε θέματα που έχουν να κάνουν με το διαδίκτυο, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό και την εξοικείωση με τις δυνατότητές του

Περισσότεροι από 8.400 άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει μέχρι στιγμής τις τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, που συνεχίζονται και το 2023

H Eurolife FFH και το Cyber Security International Institute συνεχίζουν τη συνεργασία τους και το επιτυχημένο πρόγραμμα των Digital Academies, το οποίο έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών της χώρας σε θέματα που έχουν να κάνουν με το διαδίκτυο, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό και την εξοικείωση με τις δυνατότητές του. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 8.400 γονείς, ενήλικες και παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν παρακολουθήσει online και δια ζώσης σεμινάρια και ημερίδες ενημέρωσης, αποδεικνύοντας την επιτυχία και την αξία της πρωτοβουλίας, με τους κύκλους εκπαίδευσης να συνεχίζονται και το 2023. Η συνεργασία μεταξύ της εταιρίας και του Ινστιτούτου ξεκίνησε το 2020, με το πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων να χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας και με κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων: την Parent Edition, τη Student Edition και την Travel Edition. Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition απευθύνεται σε γονείς οι οποίοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, τη χρησιμότητά του, αλλά και τους πιθανούς κινδύνους στους οποίους μπορεί να εκτεθούν οι ίδιοι ή τα παιδιά τους. Θέματα διαδικτυακής ασφάλειας, κυβερνοκινδύνων και προστασίας των παιδιών από περιπτώσεις phishing, cyber bullying και online grooming είναι μερικά από τα θέματα που παρουσιάζονται. Μέχρι και το τέλος του 2022, πάνω από 2.700 γονείς είχαν παρακολουθήσει το πρόγραμμα, μέσα από περισσότερες από 780 ώρες μαθημάτων. Παράλληλα, πραγματοποιείται η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, η οποία έχει στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργική και εκπαιδευτική απασχόληση των παιδιών με τον κόσμο του διαδικτύου, προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ετησίως πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Η Ακαδημία αυτή λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Μέχρι στιγμής περισσότεροι από 1.850 μαθητές έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, με τις συνολικές ώρες διδασκαλίας να ξεπερνούν τις 1.290.

Η τρίτη κατά σειρά Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition περιλαμβάνει live σεμινάρια και ημερίδες σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας, προκειμένου να τους προσφέρει εκπαίδευση σε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιούν με ασφάλεια στην καθημερινότητά τους. Η Ακαδημία έχει μεταφέρει μέχρι σήμερα τη γνώση και την ασφάλεια στο διαδίκτυο σε 7 περιοχές της χώρας μας - Κρήτη, Αλεξανδρούπολη, Καλάβρυτα, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Λιβαδειά και Σέρρες– μέσα από 14 ημερίδες, και συνεχίζεται δυναμικά και φέτος. Η ανταπόκριση έχει υπάρξει και εδώ θερμή, με πάνω από 3.800 πολίτες να έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμα και να δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις γνώσεις που έλαβαν.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που έχουν στον πυρήνα τους την εκπαίδευση, με στόχο να διευρύνει τις δεξιότητες και τις γνώσεις των ανθρώπων. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση. Μέσα και από τις τρεις Digital Academies, σκοπός της Eurolife FFH είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.




11 Φεβ 2023

Allianz Ελλάδος: Ξανά στο Νο. 1 του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων για το 2022

Επαληθεύοντας την εστίασή της στις ανάγκες των πελατών της, η Allianz Ελλάδος βρέθηκε για 7η συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή του ασφαλιστικού κλάδου στη χώρα: Η εταιρεία κατέκτησε την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων για το 2022, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυναμική της εταιρείας, ως ηγέτη πιστότητας.

Διεθνώς, ο Δείκτης NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία, που χρησιμοποιεί και ο Όμιλος Allianz για να μετρήσει με τον πιο ασφαλή τρόπο την ικανοποίηση των πελατών. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, πάντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο Όμιλος Allianz, ενώ φέτος πραγματοποίησε την έρευνα ηλεκτρονικά, μέσω της πλατφόρμας YouGov.

Παράλληλα με την πρόθεση των πελατών να προτείνουν την εταιρεία και τις υπηρεσίες της σε τρίτους, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών αυτού του τύπου, το ερωτηματολόγιο της Allianz Ελλάδος για το 2022 διερεύνησε σε βάθος το σύνολο της εμπειρίας και της διάδρασης των πελατών με το brand, που περιελάμβανε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης και όλα τα σημεία επαφής.

Σχετικά με τα αποτελέσματα που έφεραν γι’ ακόμη μια φορά την Allianz Ελλάδος στη θέση του Loyalty Leader, ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της εταιρείας, σημείωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που, για μία ακόμη χρονιά, οι πελάτες μας αναγνώρισαν την προσπάθεια που καταβάλλουμε καθημερινά να είμαστε στο πλευρό τους, βοηθώντας τους να αισθάνονται πάντα Έτοιμοι για Ζωή. Η επιβράβευση αυτή, που είναι αποτέλεσμα σκληρής και συνεπούς δουλειάς, αναδεικνύει και πάλι το ρόλο της Allianz Ελλάδος ως διαχρονικού Loyalty Leader στον τομέα των Γενικών Ασφαλίσεων. Με τη σιγουριά που μας δίνουν οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους καταναλωτές, διαμορφώνουμε μια ακόμη πιο δυναμική προοπτική στο μέλλον, γεμάτη ευκαιρίες για τους καταναλωτές, που περνάει μέσα από το κοινό ταξίδι ανάπτυξης που έχουμε ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Πίστη, για να κατακτήσουμε μαζί την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.»




10 Φεβ 2023

ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.: Αναδιοργάνωση Διοικητικού Συμβουλίου

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική ολοκληρώνει τη μεταβατική περίοδο και περνά στην επόμενη μέρα, με την αναδιοργάνωση του Διοικητικού της Συμβουλίου

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική ολοκληρώνει τη μεταβατική περίοδο και περνά στην επόμενη μέρα, με την αναδιοργάνωση του Διοικητικού της Συμβουλίου.

Στη θέση του Προέδρου παραμένει ο κ. Γεώργιος Καλπάκος ενώ τη θέση του εκτελεστικού Αντιπροέδρου αναλαμβάνει ο κ. Παναγιώτης Βλαχογεωργακόπουλος.
Ο κ. Κίμων-Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος αναλαμβάνει καθήκοντα  Διευθύνοντος Συμβούλου ενώ ο κ. Ιωάννης Τζανάκος παραμένει στο Διοικητικό Συμβούλιο ως εκτελεστικό μέλος.
Οι συνθέσεις των Επιτροπών του Δ.Σ. παραμένουν ως έχουν.

Αναλυτικά το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. απαρτίζεται από τους:

  • Γεώργιος Καλπάκος του Αθανασίου, Πρόεδρος του Δ.Σ., μη εκτελεστικό μέλος
  • Παναγιώτης Βλαχογεωργακόπουλος του Κωνσταντίνου, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ., εκτελεστικό μέλος
  • Κίμων-Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος του Θεοδώρου, Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος
  • Ιωάννης Τζανάκος του Παναγιώτη, εκτελεστικό μέλος
  • Αλκμήνη Καρακώστα του Παύλου, μη εκτελεστικό μέλος
  • Δανάη Καρακώστα του Παύλου, μη εκτελεστικό μέλος
  • Μαρία Δημτσούδη του Γεωργίου, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
  • Αθηνά Χονδράκη του Εμμανουήλ, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
  • Κλέαρχος Μαυριλάκος του Αντωνίου, ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική γυρίζει σελίδα και περνά σε νέα οργανωτική δομή έτσι ώστε να ισχυροποιήσει την θέση της στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά και να είναι από τις πρωταγωνίστριες Ελληνικές Ασφαλιστικές εταιρείες στο άμεσο μέλλον.

Ευχόμαστε καλή δύναμη και επιτυχία στο έργο τους.




Ευρώπη Ασφαλιστική - Νικόλαος Μακρόπουλος: Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για τις εντυπωσιακές επιδόσεις του έτους 2022

Ο Νικόλαος Μακρόπουλος της Ευρώπη Ασφαλιστική ευχαριστεί πελάτες, συνεργάτες και προσωπικό της εταιρείας για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2022

Με κέρδη προ φόρων ύψους € 4,3 εκ. αυξημένα κατά 79% σε σχέση με τα αντίστοιχα κέρδη του 2021 τα οποία ανήλθαν σε € 2,4 εκ. και την απόδοση κερδών επί της παραγωγής να ξεπερνά το 26% έκλεισε το έτος 2022 για την Ευρώπη Ασφαλιστική, σύμφωνα με τα στοιχεία που υποβάλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος κατά το 4ο τρίμηνο της χρήσης του 2022.

Όλοι οι Κλάδοι στους οποίους δραστηριοποιείται η εταιρεία είναι κερδοφόροι κάτι το οποίο αποδίδεται στη σωστή διαδικασία ανάληψης των κινδύνων που εφαρμόζει διαχρονικά η Ευρώπη Ασφαλιστική σε συνδυασμό με τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης της εταιρείας. Φιλοσοφία και προσανατολισμός της Ευρώπη Ασφαλιστική είναι πρωταρχικά η ποιοτική και όχι η ποσοτική παραγωγή.

Παρά τις δυσχερείς συνθήκες που παρουσιάστηκαν στην αγορά λόγω της επιβράδυνσης της οικονομίας από την συνεχιζόμενη ενεργειακή κρίση, τον υψηλό πληθωρισμό και την αυξημένη αβεβαιότητα η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει τα έσοδα από επενδύσεις τα οποία ανήλθαν σε €640χιλ.

Η συνολική παραγωγή για το έτος 2022 ανήλθε σε € 16,1 εκ. και η σύνθεση της παραγωγής διαμορφώθηκε σε 90% στον Κλάδο Περιουσίας και Λοιπών Κλάδων καταγράφοντας αύξηση 40% σε σχέση με τα ασφάλιστρα του προηγούμενου έτους ενώ η συμμετοχή του Κλάδου Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων στη συνολική παραγωγή ανήλθε σε  10% με τα ασφάλιστρα να παραμένουν σταθερά.

Μοναδικό κριτήριο για την ανάπτυξη της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική αποτελεί η διατήρηση της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας της και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι οι δείκτες κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR) και (MCR) διαμορφώθηκαν σε 210,77% και 321,67% αντίστοιχα στο 9-μηνο  του 2022, σημειώνοντας ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς.


ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ και CEO Ν. ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ

Ο Πρόεδρος και CEO της Ευρώπη Ασφαλιστική, μιας αμιγώς ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας, κ. Νικόλαος Μακρόπουλος δήλωσε για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2022:

«Θέλω να απευθύνω ένα μεγάλο “ευχαριστώ” σε όλους τους πελάτες, τους συνεργάτες και το προσωπικό της εταιρείας που είναι δίπλα μου και στηρίζουν την Ευρώπη Ασφαλιστική με αποτέλεσμα να καταγράψουμε εντυπωσιακές επιδόσεις σε όλους τους Κλάδους Ασφάλισης το 2022.

Η Εταιρεία,  έχοντας διασφαλίσει ισχυρή οικονομική βάση θα συνεχίζει την ανοδική της πορεία με βασικό της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τη συνέπεια που τη διακρίνει στην άμεση πληρωμή των αποζημιώσεων που αποδεικνύεται από τις πληρωμές των τελευταίων ετών μεγάλων ζημιών συνολικού ύψους άνω των € 40 εκ..

Στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας της με τη δημιουργία νέων εξειδικευμένων προϊόντων (retail & corporate) που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε επαγγελματία και κάθε επιχείρησης στην ελληνική αγορά.

Με τις σημερινές οικονομικές μας επιδόσεις και με τα καταξιωμένα στελέχη μας που χαρακτηρίζονται από υψηλού επιπέδου κατάρτιση και τεχνογνωσία, η Ευρώπη Ασφαλιστική θα συνεχίσει να στηρίζει τους πελάτες της και να ενισχύει τους συνεργάτες που είναι δίπλα της.»

9 Φεβ 2023

Όμιλος Affidea: Ο πρώτος ιδιωτικός φορέας στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας

Ο Όμιλος Affidea είναι ο πρώτος ιδιωτικός φορέας υγείας στην Ελλάδα ο οποίος εντάσσεται στην έναρξη του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας MyHealth

Ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea είναι ο πρώτος ιδιωτικός φορέας υγείας στην Ελλάδα ο οποίος εντάσσεται στην έναρξη του Εθνικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας MyHealth του gov.gr, λόγω της ψηφιακής του ετοιμότητας αλλά και του ευρύ δικτύου εξυπηρέτησης πανελλαδικά.

Ο Όμιλος Affidea, ο οποίος δραστηριοποιείται σε 15 χώρες στην Ευρώπη και περιλαμβάνεται στη λίστα “EuroSafe Wall of Stars”, των καλύτερων παρόχων υγείας από πλευράς ακτινοπροστασίας διεθνώς, υλοποίησε πρώτος από τον ιδιωτικό τομέα τη διαλειτουργικότητα του φακέλου, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Υπουργείο Υγείας. Το βασικότερο χαρακτηριστικό του MyHealth είναι η διαλειτουργικότητα που θα πρέπει να διέπει τα πληροφοριακά συστήματα και αφορά τη συνδεσιμότητα μεταξύ των συστημάτων των διαφόρων υγειονομικών φορέων τόσο σε ενδοσυνοριακό όσο και σε διασυνοριακό επίπεδο.

Έπειτα και από την ανακοίνωση για την επίσημη έναρξη του MyHealth του gov.gr από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας, η Affidea είναι σε θέση να εξυπηρετήσει όλους τους εξεταζόμενους μέσω των ψηφιακών εργαλείων και συστημάτων της, αλλά και της ένταξής της στην εν λόγω εφαρμογή.

Μέσω της εφαρμογής MyHealth, οι πολίτες αποκτούν για πρώτη φορά ψηφιακό φάκελο και ιστορικό, μειώνοντας δραστικά τη γραφειοκρατία, τις περιττές επισκέψεις και τα ογκώδη έγχαρτα ιατρικά αρχεία. Στο MyHealth ο κάθε πολίτης έχει πρόσβαση στα στοιχεία της συνταγογράφησής του και των παραπεμπτικών εξετάσεων, στις ιατρικές διαγνώσεις Affidea καθώς και στα αποτελέσματα των εξετάσεων. Η εφαρμογή είναι απλή και διατίθεται ήδη για κινητά με λογισμικό iOS και Android. Μοναδική προϋπόθεση για τη χρήση της είναι η εγγραφή στην άυλη συνταγογράφηση (ehealth.gov.gr).

Η Affidea, στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται, επιταχύνει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών με καινοτόμα εργαλεία και σύγχρονες πρακτικές που διευκολύνουν την πρόσβαση και προσφέρουν στον εξεταζόμενο ενεργό ρόλο στη διαχείριση της υγείας του.




8 Φεβ 2023

Ευρωπαϊκή Πίστη: 61 δράσεις Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης για το 2022

Η Ευρωπαϊκή Πίστη με οδηγό την πεποίθηση πως Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι «η ευθύνη των επιχειρήσεων για τον αντίκτυπό τους στην κοινωνία», προχώρησε το 2022 σε 61 δράσεις, με στόχο την παροχή στήριξης σε πολλούς και διαφορετικούς πυλώνες της ελληνικής κοινωνίας

Η Ευρωπαϊκή Πίστη με οδηγό την πεποίθηση πως Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι «η ευθύνη των επιχειρήσεων για τον αντίκτυπό τους στην κοινωνία», προχώρησε το 2022 σε 61 δράσεις, με στόχο την παροχή στήριξης σε πολλούς και διαφορετικούς πυλώνες της ελληνικής κοινωνίας.

Πιο συγκεκριμένα:

  • 25 ενέργειες το 2022 εστίασαν στην Κοινωνική Προσφορά, καθώς η αναγκαιότητα ενίσχυσης των θεσμών και των συλλογικών ενεργειών στις μέρες μας, αποτέλεσε το πρωταρχικό μέλημα της Εταιρίας.
  • 18 ενέργειες επικεντρώθηκαν στο Περιβάλλον και στις Εργασιακές Σχέσεις αποδεικνύνοντας πως μια εταιρία, παράλληλα με την ανάπτυξη των οικονομικών της μεγεθών, οφείλει να αναπτύσσει και τους ανθρώπινους πόρους της, αλλά και να δεσμεύεται έμπρακτα ως προς την προστασία του περιβάλλοντος.
  • 16 ενέργειες επικεντρώθηκαν στην Εκπαίδευση και στον Αθλητισμό, με την Εταιρία να δείχνει εδώ και πολλά χρόνια την έμπρακτη στήριξή της κυρίως προς τους νέους, ενισχύοντας τόσο τη σωματική, όσο και την πνευματική τους εκπαίδευση.
  • 2 ενέργειες είχαν ως στόχο την παροχή βοήθειας σε οργανισμούς με Φιλοζωικές Δράσεις, προκειμένου να συνεχίσουν το πολύτιμο για την κοινωνία έργο τους.

Από τις ανωτέρω δράσεις, αξίζει να γίνει ειδική αναφορά στη δράση “Project Paralies”, μέσω της οποίας η Ευρωπαϊκή Πίστη υιοθέτησε και ήταν υπεύθυνη για τον καθαρισμό της παραλίας Αργυρά Ακτή στη Νέα Μάκρη, αλλά και στη δράση “Walking Together” που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής ανάπηρων ζώων μέσω της κατασκευής και δωρεάς τουλάχιστον 70 αναπηρικών αμαξιδίων μέχρι το τέλος του 2022.

Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν εναρμονίζονται πλήρως με τις αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου και με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. που ο Όμιλος συμμετέχει.




Groupama Ασφαλιστική: Η ΠΡΩΤΗ ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που υλοποίησε την επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων μέσω της πλατφόρμας KYC του eGov

Η Groupama Ασφαλιστική είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που υλοποίησε την υπηρεσία eGov-KYC «Συστηθείτε» ή αλλιώς, Know Your Customer


Στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών της και παραμένοντας πάντα πιστή στη δέσμευσή της για την κορυφαία εξυπηρέτηση και εμπειρία των πελατών της, η Groupama Ασφαλιστική εντάσσεται πλέον στην υπηρεσία eGov-KYC «Συστηθείτε» ή αλλιώς, Know Your Customer. Όντας μάλιστα η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που υλοποίησε αυτή τη δυνατότητα, η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να επενδύει στην απλοποίηση των διαδικασιών της, ώστε να προσφέρει ασφαλή, γρήγορη και εύκολη επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων των πελατών της.

Η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή καθώς, μέσω των προσωπικών του κωδικών taxisnet, ο πελάτης μπορεί ηλεκτρονικά και με 2 μόνο κλικ να επικυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του ή να τα επικαιροποιήσει, αποφεύγοντας έτσι πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες που τον ταλαιπωρούσαν έως τώρα. Με αυτό τον τρόπο εξοικονομείται χρόνος, αφού δεν χρειάζεται πλέον να συλλέγονται όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από πολλές και διαφορετικές υπηρεσίες.

Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, Χρήστος Κάτσιος αναφέρει: «Στη Groupama Ασφαλιστική, πρωτοπορούμε για ακόμη μία φορά, αξιοποιώντας τις νέες, καινοτόμες δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους. Σταθερά δίπλα στους πελάτες μας, υλοποιούμε πρώτοι την επικαιροποίηση των προσωπικών στοιχείων τους, με εύκολο και ασφαλή τρόπο, μέσω της πλατφόρμας KYC του eGov. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που πρωτοπορούμε. Πρώτοι στην ελληνική ασφαλιστική αγορά αξιοποιήσαμε τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων wallet (φηφιακό πορτοφόλι)  για την άμεση πρόσβαση των πελατών μας στα στοιχεία του συμβολαίου τους από το κινητό τους. Έτσι και τώρα, αποδεικνύουμε έμπρακτα ότι οι δράσεις στρατηγικής καινοτομίας για εμάς είναι σταθερός πυλώνας της εταιρικής μας ταυτότητας, άρρηκτα συνδεδεμένος με την αδιαπραγμάτευτη δέσμευσή μας: να ασφαλίζουμε το αύριο με εμπιστοσύνη. Και συνεχίζουμε»

Ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, Laurent Thuillier αναφέρει: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ενημερώσαμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας ότι είμαστε η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που επενδύει σε δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, αναβαθμίζοντας εντυπωσιακά την ταχύτητα και την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Με πλήρη διαφάνεια και χωρίς γραφειοκρατία, παρέχουμε τα απαραίτητα εργαλεία σε κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα με στόχο την βελτίωση της καθημερινότητάς τους, συμβάλλοντας παράλληλα κι εμείς, με τον δικό μας τρόπο, στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.»

INTERLIFE: Ειδικό Πρόγραμμα Ασφάλισης “DRONES”

Ειδικό Πρόγραμμα Ασφάλισης “DRONES” από την INTERLIFE

Ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Ασφάλισης Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) και Τηλεκατευθυνόμενων Αερομοντέλων το “DRONES” δημιούργησε και διαθέτει η INTERLIFE Ασφαλιστική.

Το «DRONES», παρέχεται σε δύο σχέδια, με ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο και έχει ως σκοπό την εξασφάλιση του ιδιοκτήτη ή/και χειριστή του ΣμηΕΑ έναντι τρίτων, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία αυτό ανήκει, Ανοικτή, Ειδική, Πιστοποιημένη (UAS Open, UAS Specific, UAS Certified).

Καλύπτει την υποχρεωτική Αστική Ευθύνη, δηλαδή την υποχρέωση αποζημίωσης που έχει ο ιδιοκτήτης ή/και χειριστής ενός ΣμηΕΑ έναντι τρίτων προσώπων, σε περίπτωση που κατά τη χρήση του, προκαλέσει τυχόν Σωματικές Βλάβες, Απώλεια Ζωής ή Υλικές Ζημίες. Απευθύνεται σε ιδιώτες και επαγγελματίες, ενώ η Εταιρεία καλύπτει αποζημιώσεις έως 1.000.000€ κατ’ άτομο ή ομαδικά και για όλη τη διάρκεια της ασφάλισης.

Καλύψεις “DRONES”:

  • Απώλεια Ζωής τρίτων προσώπων
  • Τραυματισμός τρίτων προσώπων
  • Υλικές Ζημίες σε αντικείμενα τρίτων


Σημειώνεται ότι, η ασφάλιση των ιδιοκτητών ή και χειριστών των ανωτέρω ΣμηΕΑ είναι υποχρεωτική σύμφωνα με απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΦΕΚ 3152/τεύχος Β/30.09.2016).

Περισσότερες πληροφορίες εδώ




3 Φεβ 2023

ERGO Ασφαλιστική - 6o InsurTech Conference: Υψηλής ποιότητας ψηφιακές υπηρεσίες και αμεσότερη επικοινωνία θέλουν οι καταναλωτές

Η ERGO Ασφαλιστική συμμετείχε στο 6ο InsurTech Conference, με κεντρικό θέμα «Future-ready Digital Insurance: Innovation & Customer centricity»

Η ERGO Ασφαλιστική, συμμετείχε για μια ακόμα χρονιά στο 6ο InsurTech Conference, που διοργανώθηκε την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου από την Boussias Communications με κεντρικό θέμα «Future-ready Digital Insurance: Innovation & Customer centricity».

Τα στελέχη της ERGO Ασφαλιστική που συμμετείχαν στο Συνέδριο, μέσα από τις τοποθετήσεις τους ανέδειξαν τις αλλαγές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται λόγω της ψηφιοποίησης και τις αλλαγές στις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς πλέον οι Έλληνες καταναλωτές έχουν ενισχύσει το επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας και αντίληψής τους και αναμένουν περισσότερες ψηφιακές υπηρεσίες από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το νέο επιχειρηματικό μοντέλο και η αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής είναι οι τομείς που συνεχώς επενδύει η ERGO Ασφαλιστική, προκειμένου να προσφέρει καινοτόμα και «έξυπνα» ασφαλιστικά προϊόντα, να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες τιμολόγησης και αποζημίωσης, αλλά και να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις και την after sales αυτοματοποιημένη υποστήριξη και εμπειρία του κάθε πελάτη και συνεργάτη της.

Συγκεκριμένα, στην Ενότητα «New Customer Experience Imperatives and the role of digital Marketing Services in approaching the Insurance Market» η Ανέλ Μόσχου Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Προϊόντων της ERGO Ασφαλιστικής αναφέρθηκε στο αντίξοο περιβάλλον που επικράτησε με την πανδημία, γεγονός που ώθησε τις ασφαλιστικές εταιρείες να ενδυναμώσουν τον εξ’ ορισμού ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα τους, διαμορφώνοντας νέους όρους που διευκολύνουν την καθημερινότητα και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Όπως τόνισε η κα. Μόσχου «λόγω της ψηφιοποίησης, πλέον η σχέση πελάτη/ασφαλιστή, από μια ετήσια συνδιαλλαγή που ήταν στο παρελθόν, έχει μετασχηματιστεί σε καθημερινή επαφή. Εμπλουτίζεται με εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και με νέες εφαρμογές, που διευκολύνουν την επιλογή ή την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων. Στην ERGO Ασφαλιστική είναι στρατηγική μας επιλογή να μετατρέψουμε την εταιρεία μας σε πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και ποιότητας υπηρεσιών, ενσωματώνοντας την τεχνολογία και τα δεδομένα στην καθημερινή λειτουργία και στην επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».

Στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε με θέμα « Fostering a culture of innovation to promote digital business agility and adapt to the new normal», ο Αντώνης Τσακνάκης Διευθυντής Digital της ERGO Ασφαλιστικής, ανέλυσε την μετεξέλιξη του ασφαλιστικού κλάδου, η οποία ξεκινάει από την πάγια ανάγκη των εταιρειών να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους και να μειώσουν τα κόστη τους, αλλά κυρίως να επικεντρωθούν στον τελικό πελάτη. Επίσης αναφέρθηκε στην υιοθέτηση τεχνολογιών της «επόμενης μέρας», στη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων που χρησιμοποιούν την τηλεματική (Smart Drive), τις νέες ψηφιακές εφαρμογές ERGO forMe, το Chatbot, το ERGO eSign, το ERGO SalesBOX, οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της καθημερινότητας των πελατών, συνεργατών και εργαζόμενων της εταιρείας. O κ. Τσακνάκης ανέφερε πως «για εμάς στην ERGO ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν βασίζεται μόνο στην τεχνολογία αλλά και στους ανθρώπους μας. Πιστεύουμε ότι ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών των δύο θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε το όραμά μας: Να είμαστε η πρώτη επιλογή για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας».