>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

28 Φεβ 2023

Eurolife FFH: Ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards

Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards αποσπώντας δύο βραβεία για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass

Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards αποσπώντας δύο βραβεία για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass

Διπλή ήταν η διάκριση της Eurolife FFH στα φετινά Digital Finance Awards που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου και διοργανώθηκαν για 2η συνεχή χρονιά. Σε μια τελετή όπου παρευρέθηκαν στελέχη μεγάλων εταιρειών, επιβραβεύτηκαν οι καινοτόμες προσεγγίσεις και τα πρωτοποριακά έργα αναβάθμισης που ξεχώρισαν μέσα στο 2022 στο Digital Banking & Digital Insurance από τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και High-Tech Providers, Fintechs και Insurtechs. Στον πυλώνα του Digital Insurance, η Eurolife FFH απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία Best Digital Product Launch, και το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best CX / Customer Loyalty Initiative, για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass. Η διπλή αυτή βράβευση αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων είναι για τη Eurolife FFH μια επένδυση που αναβαθμίζει και βελτιώνει την καθημερινότητα των πελατών της.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της εταιρείας να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Προσφέρεται μέσω του EurolifeConnect και με το πάτημα ενός κουμπιού οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να το προσθέσουν στην κινητή τους συσκευή.

Μετά το λανσάρισμά του, το EurolifePass ενισχύθηκε και εμπλουτίστηκε με νέες λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας. Αιτήματα αποζημίωσης ή τροποποίησης, οδικής βοήθειας, αλλά και έκδοση κάρτας Διεθνούς Ασφάλισης έγιναν ακόμα πιο εύκολα μέσω της υλοποίησης μιας σειράς απευθείας συνδέσεων (“deep links”). Επιπλέον, δημιουργήθηκε η δυνατότητα ενεργοποίησης των push notifications, ώστε οι χρήστες της κάρτας να μπορούν πλέον να λαμβάνουν απευθείας στην κινητή τους συσκευή πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των συμβολαίων τους, υπενθυμίσεις για πληρωμές, καθώς και ειδοποιήσεις για το διαθέσιμο υπόλοιπο ανάλωσης. Ακόμη, με την ενεργοποίηση του geolocation για τα συμβόλαια Υγείας, η γρήγορη επιλογή της κάρτας είναι διαθέσιμη για χρήση σε συμβεβλημένα νοσοκομεία.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζει για εκείνους που την εμπιστεύονται, μέσα και από την αποτελεσματική χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας. Η διπλή βράβευση της εταιρείας στα Digital Finance Awards αναδεικνύει την αφοσίωσή της στο να δημιουργεί συνεχώς ψηφιοποιημένες λύσεις που διευκολύνουν τους πελάτες της να εξοικονομήσουν χρόνο, έτσι ώστε να απολαμβάνουν όλα όσα έχουν αξία για εκείνους.


Η Eurolife FFH ξεχώρισε και φέτος στα Digital Finance Awards αποσπώντας δύο βραβεία για την ψηφιακή κάρτα EurolifePass

_________________

(Στη 1η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH, και ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH)

(Στη 2η φωτογραφία από αριστερά: Ο Δημήτρης Αβραμίδης – Chief Technology Architect, Head of Digital Eurolife FFH, ο Φώτης Σπύρου - CΧ Digital Transformation Supervisor Eurolife FFH και ο Καρμέλο Παπαδόπουλος - User Experience Architect Eurolife FFH)




23 Φεβ 2023

Ευρωπαϊκή Πίστη: 3 Βραβεία στα Digital Finance Awards 2023

Η Ευρωπαϊκή Πίστη πρόσθεσε στη συλλογή της 3 ακόμη διακρίσεις, αυτή τη φορά στο πλαίσιο των “Digital Finance Awards 2023”

Η Ευρωπαϊκή Πίστη πρόσθεσε στη συλλογή της 3 ακόμη διακρίσεις, αυτή τη φορά στο πλαίσιο των “Digital Finance Awards 2023”.

Πιο συγκεκριμένα, οι διακρίσεις αφορούν στο App του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, το οποίο βραβεύθηκε με 2 Silver βραβεία στις κατηγορίες “Best Mobile App” & “Best CX και Customer Loyalty Initiative” και στο Portal Συνεργατών “My Policy”, το οποίο απέσπασε το Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Insurance Portal”.

Το ανανεωμένο app του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, έχει ήδη διακριθεί με 3 βραβεία από εξειδικευμένους φορείς, οι οποίοι σχετίζονται με την τεχνολογική καινοτομία και προσφέρει στον κάτοχο, μεταξύ άλλων, απλοποιημένες υπηρεσίες που αφορούν στις ανέπαφες συναλλαγές του με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, τη δυνατότητα να βλέπει το ποσό επιστροφής ασφαλίστρων που κερδίζει, να πληροφορείται για τα κοντινά σε αυτόν καταστήματα, αλλά και να ενημερώνεται για τις τρέχουσες προσφορές.

Στο πρόσφατα ανασχεδιασμένο Portal Συνεργατών “My Policy”, το οποίο κατέκτησε το πρώτο του βραβείο, οι Συνεργάτες της Εταιρίας έχουν, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα πρόσβασης σε προσωποποιημένο περιεχόμενο, διαχείρισης όλων των εκκρεμοτήτων τους με αισθητά λιγότερα “click”, ενώ παράλληλα απολαμβάνουν ένα σύστημα που παρέχει ειδοποιήσεις για θέματα που αφορούν στο χαρτοφυλάκιό τους, καθώς και ποικίλα δυναμικά εργαλεία καθοδήγησης. Ακόμα, οι Συνεργάτες, μέσω του “My Policy” μπορούν να εντοπίζουν ευκαιρίες για νέες πωλήσεις, αλλά και να έχουν γρήγορη πρόσβαση στις εφαρμογές προσφορών, τιμολόγησης και καταχώρησης αιτήσεων.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, με motto “Digital, yet Human” και ακολουθώντας μια στρατηγική που έχει ως στόχο την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία, έχει δημιουργήσει μια σειρά από ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις που απλοποιούν τις διαδικασίες για τους Ασφαλισμένους και τους Συνεργάτες της, εμπλουτίζοντας την ψηφιακή τους εμπειρία.



22 Φεβ 2023

Όμιλος Affidea: Ειδική εκπτωτική πολιτική σε προγράμματα υγείας για ΑμεΑ

Ο Όμιλος Affidea, πιστός στη δέσμευσή του για προσβάσιμες σε όλους υπηρεσίες Υγείας, προχωρά στον σχεδιασμό ειδικής τιμολογιακής πολιτικής για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ)

Ο Όμιλος Affidea, πιστός στη δέσμευσή του για προσβάσιμες σε όλους υπηρεσίες Υγείας, προχωρά στον σχεδιασμό ειδικής τιμολογιακής πολιτικής για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).

Ένας από τους βασικούς στόχους του Ομίλου είναι η διασφάλιση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων μέσω της προσβασιμότητας των υπηρεσιών υγείας. Για τον λόγο αυτό εφαρμόζει ειδική τιμολογιακή πολιτική με μειώσεις που αγγίζουν έως και το 30% σε προγράμματα υγείας και διαγνωστικές εξετάσεις, προκειμένου όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας να μπορέσουν να απολαύσουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας που χρειάζονται και αξίζουν.

Ενδεικτικά, προσφέρεται:
· 30% έκπτωση στις Εργαστηριακές εξετάσεις ιδιωτικού τιμοκαταλόγου
· 20% έκπτωση στις Απεικονιστικές εξετάσεις ιδιωτικού τιμοκαταλόγου
· Ειδική τιμή για ιατρικές ειδικότητες αλλά και Κατ’ οίκον επισκέψεις με ή χωρίς παραπεμπτικό

Δείτε την ειδική εκπτωτική πολιτική εδώ.

Σημειώνεται ότι στα διαγνωστικά κέντρα Affidea εφαρμόζεται σύστημα προτεραιότητας εξυπηρέτησης με στόχο τη διευκόλυνση των ΑμεΑ. Επιπλέον, ο Όμιλος επεκτείνει σταθερά τις δυνατότητες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας προς τους εξεταζόμενους, προσφέροντας εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα και ενημερώσεις με τη γραφή Μπράιγ.

Ο Όμιλος Affidea δίνει επίσης τη δυνατότητα διενέργειας εξετάσεων διαγνωστικού και προληπτικού ελέγχου και εκτός των διαγνωστικών του κέντρων. Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό της Affidea παρέχει εξατομικευμένη φροντίδα και υπηρεσίες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής. Οι αιμοληψίες, τα τεστ ανίχνευσης COVID-19 (PCR & Rapid) και ένα ευρύ φάσμα εξετάσεων, όπως ηλεκτροκαρδιογράφημα, holter ρυθμού και πίεσης, πραγματοποιούνται με αξιοπιστία σε άτομα που χρήζουν ελέγχου ή θεραπείας στον οικείο χώρο τους. Οι πιο ευάλωτοι ασθενείς δε έχουν επιπλέον σημαντικό όφελος, διότι με τη νοσηλεία κατ’ οίκον της Affidea ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος να επιβαρύνουν τον οργανισμό τους με ανεπιθύμητες επιπλοκές.

Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea αποτελούν τα μοναδικά ιατρικά κέντρα στην Ελλάδα που βραβεύονται με 5 αστέρια από την Ευρωπαϊκή Εταιρεία Ακτινολογίας από πλευράς ακτινοπροστασίας και κατατάσσονται στη λίστα ‘Wall of Stars’ μαζί με τα κορυφαία νοσοκομεία της Ευρώπης. Βασική προτεραιότητα αποτελεί η ασφάλεια και η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των εξεταζόμενων, από την πραγματοποίηση της πιο απλής εξέτασης μέχρι την αντιμετώπιση του πιο σύνθετου προβλήματος υγείας.





21 Φεβ 2023

Η Eurolife FFH δίπλα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και όλο το 2022

Η Eurolife FFH ως σταθερός στρατηγικός συνεργάτης τα τελευταία χρόνια του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στήριξε για ακόμα μια χρονιά τις πλούσιες δράσεις του οργανισμού για μικρούς και μεγάλους, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022

Η εταιρεία στήριξε για άλλη μια φορά μια χρονιά γεμάτη πολιτιστικές δράσεις και ενέργειες για μικρούς και μεγάλους

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τον πολιτισμό και δίνουν πρόσβαση σε αυτόν σε όλα τα μέλη της κοινωνίας. Γι’ αυτό και ως σταθερός στρατηγικός συνεργάτης τα τελευταία χρόνια του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στήριξε για ακόμα μια χρονιά τις πλούσιες δράσεις του οργανισμού για μικρούς και μεγάλους, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. 13 πρωτοβουλίες, ψηφιακές ή δια ζώσης, έδωσαν την ευκαιρία σε παιδιά και ενήλικες να έρθουν πιο κοντά στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό αλλά και τη σύγχρονη τέχνη, με αρκετές από τις ενέργειες να απευθύνονται σε άτομα με αναπηρία, προασπίζοντας έτσι την έννοια της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

Στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του Μουσείου βρέθηκαν για ακόμη μια χρονιά τα παιδιά. Μέσα από τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα, ψυχαγωγήθηκαν, απέκτησαν μοναδικές εμπειρίες, καθώς και την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου, γνωρίζοντας τον αρχαίο Ελληνικό και κυρίως τον Κυκλαδικό Πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 4.200 παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις όπως τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου και οι σχολικές επισκέψεις στο χώρο του Μουσείου, ενώ εξαιρετική ήταν για άλλη μια φορά η ανταπόκριση στο κάλεσμα του Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής, με περίπου 6.000 έργα να υποβάλονται από τους μικρούς καλλιτέχνες σε όλη την Ελλάδα και 127.000 επισκέψεις στην online πλατφόρμα του διαγωνισμού, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τους νικητές, αλλά και να περιηγηθούν στο σύνολο της ψηφιακής έκθεσης.

Ξεχωριστή στιγμή στη συνεργασία Eurolife FFH και Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τη χρονιά που μας πέρασε, αποτέλεσε το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο και το οποίο δίνει πρόσβαση σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Αποτελείται από μια κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που καθιστούν τις εκθέσεις προσβάσιμες σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Προωθώντας την έννοια της συμπερίληψης και δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, η Eurolife FFH υποστήριξε το «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» καθώς και τα υπόλοιπα κοινωνικά προγράμματα του Μουσείου, όπως τις ξεναγήσεις στη νοηματική γλώσσα, αλλά και εργαστήρια για παιδιά και εφήβους με μαθησιακές και αναπτυξιακές δυσκολίες. Ως αποτέλεσμα, πάνω από 625 συνάνθρωποί μας από αυτές τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες επισκέφθηκαν το Μουσείο και συμμετείχαν σε εργαστήρια, αποκτώντας έτσι πρόσβαση στην τέχνη και τον πολιτισμό.

Εκτός από τις παραπάνω ενδιαφέρουσες δράσεις που έτυχαν θερμής ανταπόκρισης από τους ενδιαφερόμενους, και οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μια πλούσια σειρά ενεργειών τη χρονιά που μας πέρασε. Συνολικά περισσότεροι από 1.500 Φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε ένα αποκλειστικό πρόγραμμα πολιτισμού γεμάτο δράσεις όπως θεματικοί περίπατοι, επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και σύγχρονους φορείς πολιτισμού, διαλέξεις και εκδρομές.

Μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH στηρίζει έμπρακτα τον πολιτισμό, αποδεικνύοντας πως για την εταιρεία αξία έχει να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα, προάγοντας τη γνώση και τη δημιουργικότητα.




20 Φεβ 2023

Η Groupama Ασφαλιστική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman

H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού

H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού, από το απόγευμα της Τετάρτης 15 Φεβρουαρίου και για όλη τη διάρκεια της νύχτας.

Ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας των Σπάνιων Παθήσεων και η 15 η Φεβρουαρίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman. Το Σύνδρομο Angelman είναι μια νευρο-αναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει 1 στις 15.000 γεννήσεις και μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από αναπτυξιακή και νοητική στέρηση, διαταραχές λόγου και κινητικά προβλήματα.

H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού

Η παγκόσμια δράση «Light It Up Blue», του Οργανισμού Angelman, πραγματοποιήθηκε φέτος για 2η συνεχή χρονιά στη χώρα μας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπό την επιμέλεια του Συλλόγου Ατόμων και Φίλων με Σύνδρομο Angelman Ελλάδας. Στόχος της δράσης είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρέος κοινού για το Σύνδρομο καθώς και η αποδοχή και ο εναγκαλισμός των πασχόντων για την ομαλή τους ένταξη στο κοινωνικό σύνολο.


H Groupama Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman και συμμετέχοντας στη διεθνή δράση «Light It Up Blue», φωταγώγησε με μπλε χρώμα το κεντρικό κτήριο των γραφείων της στη Λεωφόρο Συγγρού

Η Groupama Ασφαλιστική βρίσκεται “Σίγουρα δίπλα” στον Σύλλογο Γονέων και Φίλων Ατόμων με Σύνδρομο Angelman, αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά την κοινωνική της ευαισθησία και στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τις 60 οικογένειες που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα.

Συνεργασία ΦΙΛΗΣGlass με ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη λύση για όλες τις ανάγκες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων των πελατών της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική από την ΦΙΛΗΣGlass

Η ΦΙΛΗΣGlass, με υπερηφάνεια ανακοινώνει τη συνεργασία της με την ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική. Η νέα αυτή συνεργασία θα προσφέρει στους πελάτες της MINETTA μια εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη λύση για όλες τις ανάγκες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων.

Η παρούσα στρατηγική συνεργασία της Ασφαλιστικής Εταιρείας MINETTA με τη ΦΙΛΗΣGlass αποτελεί σημαντικό ορόσημο στον τομέα παροχής υπηρεσιών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων. Σε μία αγορά η οποία αλλάζει διαρκώς, η ΦΙΛΗΣGlass εδώ και 10 χρόνια δεσμεύεται να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, με το έμπειρο προσωπικό της, σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον.

«Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, όχι μόνο διότι είμαστε εταιρίες ελληνικών συμφερόντων, αλλά επειδή μοιραζόμαστε και την ίδια φιλοσοφία όπου προτεραιότητα μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες, την ποιότητα και το είδος εξυπηρέτησης που τους αξίζει. Με το πανελλαδικό δίκτυο των καταστημάτων μας, αλλά και των κινητών μας μονάδων, βασιζόμενοι στην τεχνολογία, καινοτομία και τη διαθεσιμότητα, μπορούμε να παρέχουμε γρήγορες, επαγγελματικές και αξιόπιστες υπηρεσίες με το 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο διασφαλίζει την άμεση και αποτελεσματική βοήθεια 24/7», τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΦΙΛΗΣGlass κα. Έλενα Φίλη – Lustenhouwer.



18 Φεβ 2023

CNP ΖΩΗΣ: 4 ελκυστικά ασφαλιστικά προγράμματα για σοβαρές ασθένειες


Σε έναν κόσμο γεμάτο απρόοπτα και αβεβαιότητες, το πιο πολύτιμο αγαθό της ζωής μας είναι η υγεία. Για την προστασία της αξίζει να κάνουμε τα πάντα γιατί, όταν φροντίζουμε την υγεία μας είναι σα να φροντίζουμε την ίδια μας τη ζωή.

H CNP ΖΩΗΣ, είναι η Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής στην Ελλάδα του ηγετικού ασφαλιστικού Ομίλου CNP Cyprus, μέλος του γαλλικού πολυεθνικού κολοσσού CNP ASSURANCES, με περισσότερα από 170 χρόνια ιστορική παρουσία και 36 εκατομμύρια ασφαλισμένους. Ο Όμιλος ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, έχοντας ως προτεραιότητα την παροχή ασφαλιστικών λύσεων που να καλύπτουν όσο το δυνατό καλύτερα, όσο το δυνατόν πιο πολλούς ανθρώπους.

Για την πιο ευάλωτη ομάδα του πληθυσμού, τα παιδιά, πλησιάζει μια μέρα που έχει ξεχωριστή αξία. Γιατί είναι η Παγκόσμια Ημέρα κατά του παιδικού καρκίνου, στις 15 Φεβρουαρίου.

Για την CNP ΖΩΗΣ, η μέρα αυτή συμβολίζει την Ελπίδα, την Δύναμη και το Θάρρος, που διαθέτουν οι σπουδαίοι μικροί ήρωες της ζωής. Τα παιδιά εκείνα που η υγεία τους δοκιμάζεται σκληρά, αλλά διαθέτουν μεγάλα αποθέματα ψυχικού σθένους. Προσφέροντας σε όλους μας πολύτιμα μαθήματα.

Στο πλαίσιο αυτό, η CNP ΖΩΗΣ στέκεται δίπλα στα παιδιά και στους ενήλικους που έχουν ανάγκη στήριξης στην υγεία τους. Τα τέσσερα (4) ασφαλιστικά προγράμματα Σοβαρών Ασθενειών, της CNP ΖΩΗΣ, γίνονται ακόμα πιο ελκυστικά, καθώς προσφέρονται με ειδική έκπτωση 15% για ένα μήνα, από 15/2/2023 μέχρι 15/3/2023. Αυτά τα σύγχρονα και ευέλικτα προγράμματα ασφάλισης καλύπτουν την περίπτωση διάγνωσης Σοβαρών Ασθενειών.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για μία σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία, ειδικά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, είναι να μπορεί να στέκεται στο πλευρό των ασφαλισμένων της, υπεύθυνα και αξιόπιστα. Προσφέροντας με επαγγελματισμό και ευαισθησία ολοκληρωμένες λύσεις.

*Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τέσσερα ασφαλιστικά προγράμματα Σοβαρών Ασθενειών, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας (www.cnpzois.com), ή να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά μας γραφεία (τηλ. 210 3279420 – email: cnpzois@cnpgreece.com), ή με έναν από τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς μας διαμεσολαβητές.

17 Φεβ 2023

Ermis Awards: 4 βραβεύσεις για την διαφημιστική καμπάνια του myZen της Groupama Ασφαλιστικής

Η διαφημιστική καμπάνια «myZen-Accidents» για το myZen, το online κανάλι ασφάλισης της Groupama Ασφαλιστικής, διακρίθηκε συνολικά με 4 βραβεία στα Ermis Awards 2023

Η διαφημιστική καμπάνια «myZen-Accidents» για το myZen, το online κανάλι ασφάλισης της Groupama Ασφαλιστικής, σε επιμέλεια της Cream & Rascal και σε παραγωγή της RibEye Production, διακρίθηκε συνολικά με 4 βραβεία στα Ermis Awards 2023.

Τα Ermis Awards συνιστούν τον σημαντικότερο θεσμό στη χώρα μας όσον αφορά την ανάδειξη και την επιβράβευση της δημιουργικότητας στην επικοινωνία και διοργανώνεται σε ετήσια βάση από την  Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) από το 1989.

Το myZen διακρίθηκε με το Grand Ermis AD, την ανώτερη διάκριση των Ermis Awards, για την ταινία «Το Κράκεν». Επιπλέον βραβεύσεις απέσπασε στην κατηγορία Διαφημιστικές Ταινίες, με το Ermis Gold για το σύνολο των ταινιών «Accidents», καθώς και στην κατηγορία TVC Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες / Τουρισμός / Αναψυχή / Συγκοινωνίες, με τα Ermis Gold και Ermis Silver για τις ταινίες «Το Κράκεν» και ο «Δεινόσαυρος» αντίστοιχα.

Στον θεσμό φέτος συμμετείχαν συνολικά 156 εταιρείες επικοινωνίας & παραγωγής και 460 διαφορετικά brands, διεκδικώντας βραβείο σε μια από τις 10 ενότητες του διαγωνισμού. Η απονομή των βραβείων Ermis πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Αθηνών, σε μια εντυπωσιακή τελετή, στην οποία αναδείχθηκαν οι πιο δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες, στον κλάδο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης.

Η Έλενα Ορφανίδου, Διευθύντρια Customer Experience & Digital Services, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα βραβεία που απέσπασαν οι καμπάνιες μας στα φετινά Ermis Awards. Ξεχώρισαν για την έξυπνη και δημιουργική τους προσέγγιση, την αυθεντικότητα και την πρωτότυπη ιδέα τους, στοιχεία που πάντα επιδιώκουμε να χαρακτηρίζουν και τα προγράμματα που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πολύτιμους συνεργάτες μας, τις διαφημιστικές εταιρείες Cream και Rascal αλλά και στην εταιρεία παραγωγής Ribeye Production, οι οποίες υποστήριξαν επικοινωνιακά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρόγραμμα myZen και τις λύσεις που προσφέρει.»




15 Φεβ 2023

Generali: Προσφέρει οικονομική βοήθεια για την ανακούφιση των πληγέντων από τον σεισμό σε Τουρκία και Συρία

PHOTO

Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη στήριξης των θυμάτων του σεισμού που έπληξε την Τουρκία και τη Συρία, η Generali προσφέρει βοήθεια στους πληγέντες πληθυσμούς προχωρώντας σε δωρεά προς τη UNICEF και σε αντίστοιχους τοπικούς φορείς, ξεκινώντας ταυτόχρονα, μια παγκόσμια εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων, το σύνολο της οποίας θα διπλασιαστεί από τον Όμιλο.

Ο πρόσφατος σεισμός αποτελεί το ισχυρότερο καταγεγραμμένο σεισμικό συμβάν στην Τουρκία από το 1939, τα αποτελέσματα του οποίου -καθώς συνδυάζονται με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και το συνεχιζόμενο ξέσπασμα χολέρας- επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό εκατομμύρια ανθρώπους στην Τουρκία και τη Συρία, οι οποίοι εξαρτώνται πλέον από την ανθρωπιστική βοήθεια.

Περισσότεροι από 37.000 θάνατοι έχουν αναφερθεί μετά τον τεράστιο σεισμό της 6ης  Φεβρουαρίου και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά καθώς προχωρούν οι προσπάθειες διάσωσης.

Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη στήριξης των θυμάτων του σεισμού, η Generali προχώρησε σε δωρεά ποσού 500.000 ευρώ προς τη UNICEF -η οποία συνδράμει από την πρώτη στιγμή τις προσπάθειες διάσωσης των σεισμοπαθών προσφέροντας είδη έκτακτης ανάγκης (τρόφιμα, πόσιμο νερό, κιτ οικογενειακής και βρεφικής υγιεινής, ρούχα) ιατρικές προμήθειες έκτακτης ανάγκης και φιλοξενία των πληγέντων σε ασφαλείς χώρους (διαμονή σε καταφύγια για οικογένειες και παιδιά με υπηρεσίες παιδικής μέριμνας) καθώς και προς αντίστοιχους τοπικούς φορείς που θα επιλεγούν από κοινού με την Generali Sigorta.

Την ίδια στιγμή, βρίσκεται σε εξέλιξη μια παγκόσμια εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων από το σύνολο των εργαζομένων του Ομίλου, το τελικό ποσό της οποίας θα διπλασιαστεί από την Generali με σκοπό την παροχή οικονομικής υποστήριξης προς τις πληγείσες περιοχές. Η πλατφόρμα των δωρεών είναι ανοιχτή για όλους τους πολίτες στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://donate.thehumansafetynet.org/ForTURKEYandSYRIA/~my-donation

Η Generali Hellas συμμετέχει ενεργά στην συγκέντρωση οικονομικής βοήθειας προς τους πληγέντες ενώνοντας τις δυνάμεις της με το σύνολο των επιχειρηματικών μονάδων του Ομίλου Generali παγκοσμίως. Όπως ανέφερε η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της εταιρείας «Είμαστε ένας οργανισμός που παραμένει διαχρονικά δίπλα στα μέλη της κοινωνίας που δοκιμάζονται. Η πρόσφατη καταστροφική σεισμική δραστηριότητα στην γειτονική μας περιοχή φέρνει στην επιφάνεια το μέγεθος της ανάγκης για την προστασία της ανθρώπινης ζωής απέναντι στη μανία της φύσης, υπογραμμίζοντας τη μοναδική αξία της προσφοράς και της φροντίδας προς τον συνάνθρωπο. Οι άνθρωποι της Generali, όντας πολλαπλώς ευαισθητοποιημένοι καί ως επαγγελματίες, ενισχύουν από την πρώτη στιγμή τη συλλογική προσπάθεια του οργανισμού, με το βλέμμα στραμμένο σε αυτή την πραγματική ανθρώπινη τραγωδία που δεν εξαιρεί κανέναν”.



14 Φεβ 2023

Eurolife FFH: Απόδοση 3,02% στα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίου για το 2022

Σημαντική απόδοση στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων ατομικών συμβολαίων από την Eurolife FFH

Σημαντική απόδοση στη διαχείριση επενδυτικών χαρτοφυλακίων ατομικών συμβολαίων από την Eurolife FFH

Υψηλή απόδοση 3,02% κατέγραψε για το 2022 το χαρτοφυλάκιο επενδύσεων των ατομικών προγραμμάτων διαχείρισης κεφαλαίου της Eurolife FFH. Η σημαντική αυτή επίδοση αποδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας διαχρονικά να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται επενδυτικές λύσεις που δημιουργούν όφελος στους ασφαλισμένους της. Σε μία χρονιά που χαρακτηρίστηκε από τη συνεχώς κλιμακούμενη ενεργειακή κρίση, τα σχεδόν μηδενικά επιτόκια καταθέσεων, την αυξημένη μεταβλητότητα στις αποδόσεις ομολόγων και μετοχών και την αύξηση του πληθωρισμού, η Eurolife FFH πέτυχε αποτελέσματα που επιστρέφουν αξία στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.

Για την εταιρεία, αξία έχει να προσφέρει λύσεις που υποστηρίζουν τους πελάτες της να διασφαλίσουν ένα οικονομικά ισχυρό αύριο και να πετύχουν τους στόχους και τις επιδιώξεις τους. Με τα σύγχρονα ατομικά προγράμματα δημιουργίας κεφαλαίων που διαθέτει σήμερα, οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την επενδυτική στρατηγική που ταιριάζει καλύτερα στο δικό τους προφίλ ρίσκου. Επιπροσθέτως, μπορούν να προσαρμόζουν το καταβαλλόμενο ποσό σε περίπτωση που τα οικονομικά τους δεδομένα αλλάξουν και εάν το επιθυμούν, να ενισχύσουν το επενδυόμενο κεφάλαιό τους μέσω έκτακτων καταβολών. Τέλος, τα ατομικά προγράμματα μπορούν να συνδυάσουν τη δημιουργία κεφαλαίου με την ασφάλεια ζωής, αλλά και άλλες συμπληρωματικές καλύψεις, προκειμένου οι κάτοχοί τους να προστατέψουν τους αγαπημένους τους ανθρώπους σε περίπτωση απροόπτου.