>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

24 Οκτ 2023

Επτά Βραβεία για την Generali!

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας

Οι βραβεύσεις αυτές έρχονται να επισφραγίσουν τη συνεπή πορεία του οργανισμού με στόχο την υψηλή ποιότητα σε κάθε επίπεδο.

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας. Οι ψηφιακές εφαρμογές και το περιεχόμενo των επίσημων διαδικτυακών τόπων του οργανισμού κέρδισαν της εντυπώσεις στα φετινά BITE Awards και στα Content Marketing Awards αντίστοιχα, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική που ακουλουθεί η εταιρεία, τόσο στην κατεύθυνση της ψηφιακής μετάβασης προς όφελος των ασφαλισμένων όσο και στην δημιουργία περιεχομένου με στόχο την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κοινό.

Η Generali παρακολουθώντας προσεκτικά τις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται για την προστασία της ζωής και της περιουσίας τους, αναζητά συνεχώς καινοτόμες λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε στα BITE Awards τα ακόλουθα βραβεία:

  •   GOLD, για την εφαρμογή E–sign, ως επιτυχημένου παραδειγματος paperless εφαρμογής
  •   SILVER, για την ενσωμάτωση της υπηρεσίας MyDrive στην πλατφόρμα MyGenerali, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Threenitas
  •   BRONZE, για τις εφαρμογές MyGenerali mobile & web app και την ανάπτυξη του Mobile Hub Design System
  •   BRONZE, για τη συνεχή ανάπτυξη και επέκταση του customer self-service portal & της mobile εφαρμογής MyGenerali που υλοποιεί σε συνεργασία με τη Theenitas


Η Generali επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε 4 βραβεία στα BITE Awards

Αναλογή φροντίδα και επιμέλεια, επιιδυκνύει η Generali και στον τρόπο με τον οποίο τοποθετείται επικοινωνιακά. Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η εταιρεία στα Content Marketing Awards έλαβε σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency τα ακόλουθα βραβεία:

  •   PLATINUM, στην ενότητα Best in Strategy, για την καμπάνια “Uniquely Awesome & Awesomely unique!”
  •   GOLD, στην ενότητα Best Use of Content Marketing for Lead Generation, για την καμπάνια Uniquely Awesome & Awesomely unique!” και τέλος,
  •   SILVER, στην ενότητα “Best Branded Blog”, για το Generali Blog: Your everyday Lifetime Partner!


Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η Generali στα Content Marketing Awards έλαβε 3 βραβεία σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency

Η Generali διακρίνεται συστηματικά για τη συνεπή στρατηγική της με στόχο την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης και πρωτοποριακών λύσεων στους πελάτες της, καθώς και για το συνεκτικό σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης με έμφαση στην καινοτομία. Τα βραβεία αυτά έρχονται να υπογραμμίσουν την ύπαρξη ισχυρών ποιοτικών στοιχείων στον οργανισμό και την πορεία μιας και μιας σταθερά αξιόπιστης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά.

H κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: «H στρατηγική μας έχει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μας. Είναι πραγματική επιτυχία που, τόσο οι άνθρωποι της Εταιρείας μας όσο και οι συνεργάτες μας, υπηρετούν με συνέπεια το όραμα της Generali. Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν εκ νέου τις προσπάθειές μας δίνοντάς μας μεγάλη χαρά και -ταυτόχρονα- κίνητρο για τη συνέχεια. Σταθερή επιδίωξή μας είναι ο σχεδιασμός προσωποποιημένων λύσεων και καινοτόμων υπηρεσιών που θα συνεχίσουν να ξεχωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, αφήνοντας το μοναδικό αποτύπωμα της Generali.




23 Οκτ 2023

Eurolife FFH: Ασφάλιση ηλεκτρονικών αγορών στους χρήστες του BestPrice.gr

Δωρεάν πρόγραμμα ασφάλισης για online αγορές από το BestPrice.gr και τη Eurolife FFH, σε συνεργασία με την Eurobank


Δωρεάν πρόγραμμα ασφάλισης για online αγορές από το BestPrice.gr και τη Eurolife FFH, σε συνεργασία με την Eurobank

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται διαρκώς στο πλευρό των ανθρώπων που πλέον δραστηριοποιούνται όλο και περισσότερο και στο ψηφιακό περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό και με τη διαμεσολάβηση της Eurobank, προσφέρει δωρεάν ασφάλιση αγορών στους χρήστες του BestPrice.gr, για διαδικτυακές παραγγελίες σε πιστοποιημένα καταστήματα. Οι χρήστες του BestPrice.gr αποκτούν προστασία για online αγορές συνολικής αξίας έως €1.500 ανά έτος, για να νιώθουν πάντα τη σιγουριά και την ασφάλεια που χρειάζονται όταν κάνουν ηλεκτρονικά τις αγορές τους.

Πιο συγκεκριμένα, με το δωρεάν πρόγραμμα ασφάλισης οι χρήστες που πραγματοποιούν online παραγγελίες σε πιστοποιημένα καταστήματα του BestPrice.gr αποκτούν κάλυψη εάν:

  • Δεν παραλάβουν την παραγγελία τους εντός τεσσάρων (4) εβδομάδων από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης,
  • Το προϊόν που παρέλαβαν είναι διαφορετικό από αυτό που αγόρασαν,
  • Παρέλαβαν το προϊόν με υλική ζημιά.

Το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν και η διαδικασία συμμετοχής είναι εύκολη, καθώς οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα συγκεκριμένα προνόμια με δύο (2) απλά βήματα. Αρκεί να ενεργοποιήσουν την αποθήκευση παραγγελιών στον λογαριασμό τους και να εγγραφούν δωρεάν στο πρόγραμμα ασφάλισης αγορών. Με αυτόν τον τρόπο, η κάλυψή τους ξεκινά από την πρώτη τους διαδικτυακή αγορά.

Η υπηρεσία απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα, μόνιμους κάτοικους Ελλάδας, άνω των 18 ετών και αφορά ηλεκτρονικές αγορές συνολικής αξίας έως €1.500 ανά έτος που πραγματοποιούνται σε πιστοποιημένα καταστήματα του BestPrice.gr. Η συμμετοχή του χρήστη σε περίπτωση απρόοπτου γεγονότος ανέρχεται στα €50 ανά περιστατικό.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους σχεδιάζοντας προτάσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Με το πρόγραμμα δωρεάν ασφάλισης ηλεκτρονικών αγορών, ενισχύει την προστασία εκείνων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις συναλλαγές τους παραμένοντας έτσι πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.




Η ομάδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συμμετείχε για 2η συνεχή χρονιά στον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης!

Την ενέργεια και τον ενθουσιασμό της μετέδωσε η ομάδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στον 11ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Την ενέργεια και τον ενθουσιασμό της μετέδωσε η ομάδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στον 11ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης.

Περισσότεροι από 100 εργαζόμενοι από όλες τις Διευθύνσεις του Ομίλου δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στον δρόμο υγείας και δυναμικού βαδίσματος των 5.000μ. Μαζί με συμμετέχοντες από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο, έδωσαν ένα ξεχωριστό χρώμα στη γιορτή του αθλητισμού, κατακλύζοντας τους κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Η συμμετοχή της ομάδας της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στον αγώνα αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της για την προώθηση της υγιούς διαβίωσης μεταξύ των εργαζομένων της, όπως και της αξίας του «ευ αγωνίζεσθαι».




Μια συνταγή για την πρόληψη: Η καμπάνια της Affidea για τον καρκίνο του μαστού

Ένα διαφορετικό masterclass μαγειρικής που μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η πρόληψη

Ένα διαφορετικό masterclass μαγειρικής που μας δείχνει πόσο σημαντική είναι η πρόληψη

Με αφορμή τον Οκτώβριο, μήνα αφιερωμένο στον καρκίνο του μαστού, η Affidea σχεδίασε μια πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο: «Μια συνταγή για την πρόληψη» με στόχο την ανάδειξη της σημασίας της αυτοψηλάφησης.

Πρωταγωνιστής στην καμπάνια είναι ο γνωστός σεφ, νικητής του MasterChef, Λάμπρος Βακιάρος ο οποίος προσκάλεσε έξι γυναίκες σε ένα Masterclass διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Οι influencers Μαρία Λουίζα Βούρου, Κατερίνα Ευαγγελινού, Άννα Πρέλεβιτς, και τρεις συντάκτριες του Queen.gr, δεν γνώριζαν τον πραγματικό σκοπό του καλέσματος, παρά μόνο ότι επρόκειτο να παρακολουθήσουν ένα μάθημα παρασκευής ζύμης για ψωμί.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ.

Το masterclass της… πρόληψης!

Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η ζύμη του ψωμιού προσομοιάζει με το γυναικείο στήθος, ο σεφ αφού προηγουμένως είχε εκπαιδευτεί από τον μαστολόγο, χειρουργό μαστού, επιστημονικά υπεύθυνο των ιατρείων μαστού Αθήνας, Κηφισιάς και Περιστερίου του Ομίλου Affidea, Χρήστο Λούμπια, έδειξε στις ανυποψίαστες καλεσμένες του πώς μπορούν να αυτοψηλαφούν το στήθος τους με συγκεκριμένες κινήσεις των δαχτύλων τους, ακολουθώντας την φορά του ρολογιού. Καθώς έπλαθαν τη ζύμη, οι συμμετέχουσες εντόπισαν «κάτι» που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι, ακριβώς όπως συμβαίνει με κάποιο ύποπτο εύρημα που μπορεί να αφορά τα πρώτα στάδια εμφάνισης του καρκίνου του μαστού. Τόσο απλά, το ευφάνταστο masterclass έγινε μια συνταγή πρόληψης, ένα μάθημα ζωής!

Η πρωτοβουλία είναι μία παραγωγή του queen.gr με την ευγενική υποστήριξη του Ομίλου διαγνωστικών κέντρων Affidea, που στοχεύει να υπενθυμίσει ότι η αυτοεξέταση - ψηλάφηση του μαστού είναι απαραίτητη σε μηνιαία βάση, συμπληρώνοντας το τρίπτυχο της σωστής πρόληψης μαζί με την μαστογραφία και την κλινική εξέταση. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότεροι καρκίνοι του μαστού ψηλαφίζονται για πρώτη φορά από την ίδια τη γυναίκα και όχι από τον ιατρό της.

19 Οκτ 2023

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Assist4You»: Κάντε τις διαδρομές σας ασφαλέστερες με τη νέα e-Υπηρεσία προειδοποίησης επικίνδυνων σημείων

Μια νέα υπηρεσία προστέθηκε στο App της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Assist4You», η οποία προειδοποιεί τους χρήστες για τα επικίνδυνα σημεία της διαδρομής που επιθυμούν να ακολουθήσουν

Μια νέα υπηρεσία προστέθηκε στο App της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ «Assist4You», η οποία προειδοποιεί τους χρήστες για τα επικίνδυνα σημεία της διαδρομής που επιθυμούν να ακολουθήσουν.

Οι χρήστες της εφαρμογής ενημερώνονται για τα σημεία στα οποία εξυπηρετήθηκαν περιστατικά από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, όπως και για το πλήθος και το είδος των περιστατικών που συνέβησαν το τελευταίο έτος, σε κάθε σημείο. Η νέα υπηρεσία αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για τους οδηγούς, καθώς επικαιροποιείται και ανανεώνεται σε καθημερινή βάση.

Με τον τρόπο αυτό η εταιρία δημιουργεί τις προδιαγραφές για ασφαλέστερες μετακινήσεις σε όλη τη χώρα, γιατί νοιάζεται έμπρακτα για τους ασφαλισμένους της.

Κατεβάστε τώρα την εφαρμογή INTERSALONICA Assist4You δωρεάν από το App Store ή το Google Play.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μπορείτε να βρείτε εδώ.




Eurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» για δεύτερη συνεχή χρονιά

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Eurolife FFH στήριξε τo «Μαζί για το Παιδί», ως Μεγάλος Χορηγός του 2ου Παιδικού Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!»

Η Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» του «Μαζί για το Παιδί», για δεύτερη συνεχή χρονιά, ενώ πραγματοποίησε επίσης τη δράση του «Εργαστηρίου Κηπουρικής», δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από τα φυτά και το περιβάλλον


Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Eurolife FFH στήριξε τo «Μαζί για το Παιδί», ως Μεγάλος Χορηγός του 2ου Παιδικού Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» που διοργάνωσε ο Οργανισμός την Κυριακή 15 Οκτωβρίου, για παιδιά ηλικίας 2-12 ετών. Πάνω από 4.000 παιδιά και γονείς βρέθηκαν στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο και έλαβαν μέρος σε μια γιορτή που είχε ως σκοπό την ανάδειξη της αξίας του παιχνιδιού ως αναγκαίου στοιχείου για την ανάπτυξη των παιδιών. Το Φεστιβάλ έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν μια ολόκληρη ημέρα γεμάτη δραστηριότητες, παιχνίδια και εργαστήρια, περνώντας έτσι δημιουργικό χρόνο μαζί και διασκεδάζοντας ως οικογένεια.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι μικροί επισκέπτες έπαιξαν και διασκέδασαν με παιχνίδια όπως Bungee τραμπολίνο, τοίχο αναρρίχησης, στίβο περιπέτειας, φουσκωτά κάστρα, ποδοσφαιράκια & air-hockeys, επιδείξεις με σαπουνόφουσκες, face painting, και πολλά άλλα. Παράλληλα, τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και δημιουργικά εργαστήρια από τα εννέα σωματεία-μέλη του «Μαζί για το Παιδί», δραστηριότητες σχεδιασμένες έτσι ώστε να απευθύνονται σε μεικτό πληθυσμό παιδιών με τυπική και άτυπη ανάπτυξη, με στόχο την προώθηση της ενότητας, της αλληλεγγύης και της συμπαράστασης ανάμεσα σε όλα τα παιδιά. Φυσικά, δεν έλειψαν η μουσική, το φαγητό, καθώς και πολλές εκπλήξεις.

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, συγκεντρώνοντας μεγάλη συμμετοχή, ήταν το Εργαστήριο Κηπουρικής της Eurolife FFH. Μέσα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν και να διακοσμήσουν το δικό τους, μοναδικό γλαστράκι και στη συνέχεια να φυτέψουν μέσα διαφορετικά λαχανικά εποχής. Έτσι, μέσα από μια διασκεδαστική εκπαιδευτική δραστηριότητα, τα παιδιά μπορέσαν να εξερευνήσουν τον κόσμο της κηπουρικής και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από τα φυτά και το περιβάλλον.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό εκείνων που τη χρειάζονται, καθώς και σε πρωτοβουλίες με επίκεντρο τα παιδιά και τον άνθρωπο. Για αυτό και επέλεξε να στηρίξει για ακόμη μια φορά το έργο του «Μαζί για το Παιδί», που για περισσότερα από 25 χρόνια εργάζεται για την προστασία χιλιάδων παιδιών στη χώρα μας, αποδεικνύοντας έτσι για άλλη μια φορά τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στα παιδιά και τις οικογένειες στην Ελλάδα.

17 Οκτ 2023

Eurolife FFH: Υπογράφει συμφωνία για τη χρήση του Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree

Η Eurolife FFH υπογράφει συμφωνία για τη χρήση του Green Carpet για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των εκπομπών από τα επαγγελματικά ταξίδια

Η Eurolife FFH υπογράφει συμφωνία για τη χρήση του Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των εκπομπών που προκύπτουν από τα επαγγελματικά ταξίδια των στελεχών της

Το Green Carpet είναι μια πλατφόρμα βασισμένη στο μοντέλο SaaS που καταγράφει, παρακολουθεί και συντάσσει αναφορές σχετικά με τις εκπομπές των επαγγελματικών ταξιδιών, σε εναρμόνιση με τα παγκόσμια πρότυπα αναφοράς ESG.

Στο πλαίσιο της καινοτόμου πρωτοβουλίας της Green Carpet, η Thomas Cook (India) Limited η κορυφαία εταιρεία πολυκαναλικών ταξιδιωτικών υπηρεσιών της Ινδίας, και η LTIMindtree [NSE: LTIM, BSE: 540005], μια παγκόσμιας εμβέλειας συμβουλευτική εταιρεία τεχνολογίας και ψηφιακών λύσεων, υπέγραψαν συμφωνία με την Eurolife FFH, έναν από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους στην Ελλάδα, που δραστηριοποιείται στους κλάδους Ασφαλίσεων Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, με περισσότερους από 500.000 πελάτες.

Το Green Carpet, μια πρωτοποριακή παγκόσμια πρωτοβουλία με στόχο την παρακολούθηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παράγονται από τα επαγγελματικά ταξίδια των στελεχών των εταιρειών, εξετάζει συγκεκριμένες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί, παρέχοντάς τους εργαλεία για την καταγραφή, παρακολούθηση, ανάλυση, σύνταξη αναφοράς και τελικά τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παράγουν. Η πλατφόρμα προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις εκπομπές της Κατηγορίας 3, επιτρέποντας έτσι στους οργανισμούς να μειώσουν αισθητά τις δαπάνες τους για την υποβολή εκθέσεων σχετικά με το Περιβάλλον, την Κοινωνία και την Εταιρική Διακυβέρνηση (ESG).

Η ένταξη της Eurolife FFH στην πλατφόρμα Green Carpet υπογραμμίζει την αυξανόμενη ανάγκη των εταιρειών που κατέχουν ηγετική θέση να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που παράγουν, θέτοντας παράλληλα φιλόδοξους στόχους βιωσιμότητας.

Ο κ. Madhavan Menon, Executive Chairman της Thomas Cook (India) Ltd, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την Eurolife FFH στο Green Carpet, την πρωτοποριακή πρωτοβουλία μας για την βιωσιμότητα. Η κοινή μας προσπάθεια τονίζει την κρίσιμη ανάγκη για τις εταιρείες παγκοσμίως να υιοθετήσουν βιώσιμες πρακτικές και να αναλάβουν την ευθύνη του ανθρακικού τους αποτυπώματος. Μέσω του Green Carpet, ανοίγουμε το δρόμο για ένα πιο πράσινο, πιο υπεύθυνο επιχειρηματικό τοπίο.
Από την έναρξή της λειτουργίας του τον Μάρτιο του 2023, το Green Carpet έχει συγκεντρώσει την προσοχή σημαντικών φορέων από το διεθνές επιχειρηματικό τοπίο και η πορεία των εξαγορών μας είναι ενθαρρυντική. Αυτή η στρατηγική πρωτοβουλία ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευση της εταιρείας για την προώθηση βιώσιμων επιχειρηματικών πρακτικών και τη συμβολή της στην προστασία του περιβάλλοντος.»

Ο κ. Sanjay Tugnait, President και CEO της Fairfax Digital Services, ανέφερε: «Το Green Carpet είναι ένας ισχυρός ρυθμιστής που θα δώσει τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να επιταχύνουν το ταξίδι τους προς το Net Zero. Πρόκειται για μια παραδειγματική συνεργασία μεταξύ της Thomas Cook και της Eurolife FFH, που υποστηρίζεται από την παγκόσμια τεχνογνωσία της Fairfax Digital στη δημιουργία ESG λύσεων. Η καταγραφή, η μέτρηση, η συγκριτική αξιολόγηση των σχετικών στοιχείων και η σύνταξη αναφορών δεν είναι μόνο μια απαίτηση του ΟΗΕ σχετική με τις εκπομπές της Κατηγορίας 3, αλλά και μια κοινωνική υποχρέωση για εμάς να κάνουμε το χρέος μας και να σώσουμε τον πλανήτη. Κατά τη φετινή χρονιά της προεδρίας της Ινδίας στην G20, ως μέλος της Ομάδας Δράσης G20 Startup 20 για τη Βιωσιμότητα, είμαι χαρούμενος που δημιουργήσαμε αυτή την ψηφιακή λύση την οποία μπορούμε να παρουσιάσουμε μεταξύ των χωρών της G20.»

Το Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree θα προσφέρει τα παρακάτω οφέλη στη Eurolife FFH:

  •  Απλοποιημένη καταγραφή δεδομένων και ανάλυση των ταξιδιωτικών εκπομπών με πίνακες ελέγχου σε πραγματικό χρόνο
  •  Ευθυγράμμιση με τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας
  •  Ταχεία και εύκολη ενσωμάτωση στις τρέχουσες πλατφόρμες επαγγελματικών ταξιδιών της εταιρείας
  •  Προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και μηχανικής μάθησης (ML) για την παροχή στατιστικών αναλύσεων
  •  Λήψη αποφάσεων για την επίτευξη των net zero στόχων της επιχείρησης


Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, τόνισε: «Φιλοδοξούμε να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους όχι μόνο μέσα από τα ασφαλιστικά μας προϊόντα, αλλά και μέσα από σημαντικές πρωτοβουλίες που έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία με διάφορους τρόπους. Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε κινητήριο δύναμη για ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους, γι' αυτό και είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε στο Green Carpet στο πλαίσιο της συνολικής ESG στρατηγικής μας. Κάθε ουσιαστικό εργαλείο που βοηθά τον κόσμο να αντιμετωπίσει την κλιματική αλλαγή πρέπει να λαμβάνει προβολή και υποστήριξη.»

Ο κ. Sudhir Chaturvedi, President και Executive Board Member της LTIMindtree, είπε: «Εμείς στην LTIMindtree αξιοποιούμε την τεχνογνωσία μας σε θέματα ESG και ψηφιακών λύσεων για να βοηθήσουμε τους οργανισμούς να απλοποιήσουν και να επιταχύνουν το ταξίδι τους προς τους ‘μηδενικούς ρύπους’, αντιμετωπίζοντας τις εκπομπές της Κατηγορίας 3 από τα εταιρικά επαγγελματικά ταξίδια. Η πλατφόρμα, που βασίζεται στο μοντέλο SaaS, προάγει τις προσπάθειες βιωσιμότητας των εταιρειών μέσω της αυτοματοποίησης στη συλλογή δεδομένων, του υπολογισμού και της διεξοδικής ανάλυσης των σχετικών στοιχείων, καθώς και της σύνταξης αναφορών σχετικά με τις εκπομπές, ώστε οι εταιρείες να καταφέρουν να καταστήσουν τα επαγγελματικά τους ταξίδια βιώσιμα. Η πρωτοβουλία λανσαρίστηκε στις αρχές αυτού του έτους σε συνεργασία με την Thomas Cook India, με στόχο τη βελτίωση της παρακολούθησης και της αναφοράς των εκπομπών της Κατηγορίας 3 σε ευθυγράμμιση με τα παγκόσμια πρότυπα, καθώς και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα για την οικοδόμηση ενός πιο πράσινου πλανήτη.»

Σχετικά με το Green Carpet: Το Μάρτιο του 2023, η Thomas Cook (India) Limited και η SOTC Travel συνεργάστηκαν με την LTIMindtree για να λανσάρουν το "Green Carpet", μια πρωτοποριακή παγκόσμια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν αποτελεσματικά και να μετριάζουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που παράγονται από τα εταιρικά επαγγελματικά ταξίδια. Η πρωτοποριακή αυτή πρωτοβουλία, που αναπτύχθηκε με την τεχνογνωσία της Fairfax Digital Services, συνδυάζει την εκτεταμένη εμπειρία της Thomas Cook και της SOTC στον ταξιδιωτικό κλάδο, την ειδίκευση της LTIMindtree στη συμβουλευτική γύρω από θέματα ESG και τις ψηφιακές λύσεις, καθώς και τις παγκόσμιες γνώσεις της Fairfax Digital Services (μια εταιρεία της Fairfax).

Σχετικά με την Thomas Cook (India) Limited: Η Thomas Cook (India) Limited (TCIL) ιδρύθηκε το 1881. Είναι η κορυφαία πολυκαναλική ταξιδιωτική εταιρεία στη χώρα, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών συναλλάγματος, εταιρικών ταξιδιών, MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), ταξιδιών αναψυχής, υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και υπηρεσιών Visa. Διαχειρίζεται κορυφαία εμπορικά σήματα B2C και B2B, συμπεριλαμβανομένων των Thomas Cook, SOTC, TCI, SITA, Asian Trails, Allied TPro, Australian Tours Management, Desert Adventures, Travel Circle International Limited (TCI 勝景), Sterling Holiday Resorts Limited, Distant Frontiers, TC Tours, Digiphoto Entertainment Imaging (DEI), Go Vacation, Private Safaris East & South Africa.

Ως ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών με έδρα την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, ο όμιλος Thomas Cook India Group δραστηριοποιείται σε 28 χώρες σε 5 ηπείρους.

Η TCIL έχει αποσπάσει τις εξής διακρίσεις:The Best Tour Operator στα India Travel Awards North 2023, Corporate Citizen Award (Travel Tourism & Hospitality) στο Corporate Citizen Conclave & Award 2023, The Outbound Tour Operator of the Year 2022 & 2019 στα SATTE Awards, IAMAI India Digital Awards 2022, CNBC-TV18 & ICICI Lombard India Risk Management Award - Travel & Leisure Category 2022 & 2021, CIO100 Award for digital innovation 2022, Βραβείο 'Innovation in Omni-experience' στα Industry Innovation Awards 2021 της International Data Corporation (IDC), The Best Travel Agency - India στα TTG Travel Awards 2019, The Best Outbound Tour Operator στα Times Travel Awards 2019 & 2018, Silver award for Asia's Best Integrated Report (First Time) category στα Asia Sustainability Reporting Awards 2019-2021, Best Risk Management-Framework & Systems στα India Risk Management Awards 2019, The French Ambassador’s Award for Exemplary Achievements in Visa Issuance για 5 συνεχόμενα έτη και έχει βραβευτεί στα Condé Nast Traveller - Readers' Travel Awards από το 2011 έως το 2019.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το https://www.thomascook.in

Η Fairbridge Capital (Mauritius) Limited, θυγατρική της Fairfax Financial Holdings Limited, υποστηρίζει την TCIL κατέχοντας το 72,34% του καταβεβλημένου κεφαλαίου της και είναι υπεύθυνη για την αξιοποίηση ευκαιριών εξαγοράς και επενδύσεων.


13 Οκτ 2023

Ολοκληρώθηκε η συμφωνία Generali – Allianz για τη διάθεση της Tua Assicurazioni

Η Generali κατέληξε σε συμφωνία με την Allianz για την πώληση της TUA  Assicurazioni S.p.A.

Μιλάνο – Η Generali κατέληξε σε συμφωνία με την Allianz για την πώληση της TUA  Assicurazioni S.p.A..
 
Η συναλλαγή ευθυγραμμίζεται με την εφαρμογή της στρατηγικής του Ομίλου «Lifetime Partner 24: Driving Growth» στην Ιταλία, που έχει ως στόχο την επιδίωξη της κερδοφόρας ανάπτυξης και την απλούστευση του επιχειρηματικού μοντέλου του οργανισμού προκειμένου να επιτευχθεί βελτίωση της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας και να αυξηθεί η διαφοροποίηση στον κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων.

Πρώην μέλος της Cattolica Assicurazioni, η TUA Assicurazioni είναι μια ασφαλιστική θυγατρική του Ομίλου με στοχευμένη δραστηριότητα στις Γενικές Ασφαλίσεις στην ιταλική αγορά. Η εταιρεία δραστηριοποιείται κατά κύριο λόγο στον κλάδο των αυτοκινήτων και αντιπροσωπεύει περίπου το 60% των μεικτών εγγεγραμένων ασφαλίστρων της παραγωγής του 2022 μέσω ενός δικτύου διανομής που αποτελείται κυρίως από Ανεξάρτητα Δίκτυα Πρακτόρων και Μεσιτών.

Το συνολικό τίμημα της συναλλαγής ανέρχεται στα 280 εκατ. ευρώ σε μετρητά, με την επιφύλαξη ορισμένων προσαρμογών σύμφωνα με την πρακτική της αγοράς για αυτού του είδους τις συναλλαγές. Η συναλλαγή θα προσθέσει περίπου μία (1) ποσοστιαία μονάδα στον Δείκτη Solvency II του Ομίλου και θα έχει αμελητέο αντίκτυπο στα Κέρδη Ανά Μετοχή.

Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το πρώτο τρίμηνο του 2024, με την επιφύλαξη της απόκτησης των απαραίτητων εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.

Η Mediobanca – Banca di Credito Finanziario S.p.A και η Rothschild & Co ενήργησαν ως οικονομικοί σύμβουλοι και η δικηγορική εταιρεία Gianni & Origoni ενήργησε ως νομικός σύμβουλος για τη συναλλαγή.

10 Οκτ 2023

Eurolife FFH: Γιόρτασε και φέτος την αξία της εξυπηρέτησης

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 7η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 7η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα μια φορά τη σημασία που δίνει στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, γιόρτασε για 7η συνεχή χρονιά φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, και η Eurolife FFH συμμετείχε ενεργά στη γιορτή μέσα από δράσεις που ανέδειξαν την αξία της εξυπηρέτησης αλλά και τους ανθρώπους της εταιρείας.

Για την Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο πλευρό εκείνων που την εμπιστεύονται, με επαγγελματισμό, συνέπεια και πραγματική μέριμνα. Ως ασφαλιστική εταιρεία, η φροντίδα για τους ανθρώπους και ό,τι είναι σημαντικό για εκείνους, βρίσκεται στο DNA της. Η έννοια της φροντίδας είναι και αυτή που στάθηκε η αφορμή για το «σύνθημα» του φετινού εορτασμού, "We Care". Μια φράση που αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η εταιρεία τους πελάτες και τους συνεργάτες της: με ουσιαστικό ενδιαφέρον για τους ίδιους και όσα τους απασχολούν.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας, τα οποία συμβάλλουν στο να έχουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της μια άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης, αντάλλαξαν θέσεις εργασίας με τους εργαζόμενους του Eurolife Experience Center, βιώνοντας έτσι την εμπειρία της επικοινωνίας με τον πελάτη και της εξυπηρέτησής του από μια διαφορετική σκοπιά. H διαδικασία εκπαίδευσης που προηγήθηκε, ανέδειξε τη συμβολή όλων των διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας στο να νιώθουν οι πελάτες της εταιρείας ξεχωριστοί, και ταυτόχρονα ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις και το πνεύμα ομαδικότητας ανάμεσα στα στελέχη. Στην ίδια κατεύθυνση κινήθηκε και μια διασκεδαστική team-building δράση, με την Eurolife FFH να προσκαλεί τα στελέχη της να απαθανατίσουν στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους στο γραφείο. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός πρωτότυπου φωτογραφικού κολλάζ με τις χαρούμενες εργασιακές στιγμές των εργαζομένων, το οποίο στόλισε διάφορα σημεία της εταιρείας, με δύο τυχερούς να κερδίζουν έπειτα από κλήρωση τις φωτογραφικές μηχανές που χρησιμοποιήθηκαν για τη δράση.

Επιπλέον, η εταιρεία απέδειξε για άλλη μια φορά την έμφαση που δίνει στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς, φιλοξενώντας έναν φοιτητή AEI στα γραφεία της, δίνοντάς του την ευκαιρία να ενταχθεί στην ομάδα του Eurolife Experience Center για μια ημέρα. Ο νεαρός φοιτητής είχε τη δυνατότητα να βιώσει «εκ των έσω» το πώς λειτουργεί μια σύγχρονη επαγγελματική ομάδα εξυπηρέτησης και να αποκτήσει μια πολύτιμη εμπειρία, κατανοώντας τη σημασία της άρτιας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης στην επιτυχημένη λειτουργία ενός μεγάλου οργανισμού.

Στόχος των ανθρώπων της Eurolife FFH είναι να δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους. To υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες και οι συνεργάτες της Eurolife FFH αποδεικνύεται και μέσα από την ετήσια έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η εταιρεία, με 9 στους 10 πελάτες να δηλώνουν ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν, για δεύτερη συνεχή χρονιά.




ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Ο προασφαλιστικός έλεγχος και η εκτίμηση ζημιάς γίνονται και απομακρυσμένα

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να διενεργήσουν απομακρυσμένα προασφαλιστικό έλεγχο, καθώς και εκτίμηση ζημιάς οχήματος

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ απλοποιεί και εξελίσσει τις διαδικασίες της για την αρτιότερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Μέσω της τεχνολογίας, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να διενεργήσουν απομακρυσμένα τον προασφαλιστικό τους έλεγχο, όπως και σε όσους επιθυμούν, να προχωρήσουν σε εκτίμηση ζημιάς του οχήματός τους απομακρυσμένα.

Απομακρυσμένος προασφαλιστικός έλεγχος

Η διαδικασία ασφάλισης απλοποιείται με τη διενέργεια απομακρυσμένου προασφαλιστικού ελέγχου, μέσω βιντεοκλήσης από το σημείο που βρίσκονται οι πελάτες.
Το εξουσιοδοτημένο προσωπικό της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, τους καθοδηγεί προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία σε λίγα λεπτά από το κινητό τους.
Ο απομακρυσμένος προασφαλιστικός έλεγχος αφορά ασφαλίσεις προαιρετικών καλύψεων οχημάτων και πυρός κατοικίας.


Απομακρυσμένη εκτίμηση ζημίας

Ο χρόνος αποζημίωσης μειώνεται με τον απομακρυσμένο έλεγχο της ζημιάς.
Πιο συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συνομιλεί μέσω βιντεοκλήσης με τον υπεύθυνου του συνεργείου, και έτσι πραγματοποιείται ο έλεγχος του οχήματος απομακρυσμένα.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μπορείτε να βρείτε εδώ.