>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

15 Ιαν 2018

Revolut: Λανσάρει την παγκόσμια πρώτη γεωγραφική ταξιδιωτική ασφάλιση από £1 την ημέρα



Τη δυνατότητα στους πελάτες της να ενεργοποιήσουν την ταξιδιωτική ασφάλιση τους με το πάτημα ενός κουμπιού παρέχει πλέον η Revolut.

Οι πελάτες μπορούν απλώς να επιλέξουν τη λειτουργία ενεργοποίησης και απενεργοποίησης ή η τεχνολογία γεωγραφικού εντοπισμού θα ενεργοποιεί αυτόματα την ταξιδιωτική ασφάλιση όταν ο πελάτης ταξιδεύει σε άλλη χώρα.

Το κόστος είναι λιγότερο από £1 ημερησίως για ιατρική και οδοντιατρική κάλυψη, με ευελιξία να προσθέσετε κάλυψη για χειμερινά σπορ και με την επιλογή να συμπεριλαμβάνετε την ταξιδιώτικη σας παρέα.

Η Revolut, η τραπεζική εναλλακτική, ανακοίνωσε την έναρξη της ταξιδιωτικής ασφαλιστικής υπηρεσίας Pay-per-Day, ένα πρωτοποριακό προϊόν που χρησιμοποιεί τη γεωγραφική θέση ενός πελάτη για να παρέχει άμεση ιατρική και οδοντιατρική κάλυψη, ξεκινώντας από λιγότερο £1 την ημέρα.

Η ταξιδιωτική ασφάλιση Pay-per-Day της Revolut αξιοποιεί την τεχνολογία εφαρμογών της Revolut για τον εντοπισμό της θέσης του πελάτη και ενεργοποιεί αυτόματα την κάλυψη όταν χρειάζεται. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν εύκολα την ασφάλειά τους από το τηλέφωνό τους ενώ βρίσκονται σε κίνηση, με την επιλογή προσθήκης χειμερινών αθλημάτων, καθώς και με τη συμπερίληψη φίλων και οικογενειών στην πολιτική τους.

Ελληνικά δεδομένα:

Ο μέσος Έλληνας χρήστης της Revolut ξοδεύει 12 ημέρες στο εξωτερικό ετησίως, το οποίο θα κοστίσει στο χρήστη με το Pay-per-Day περίπου €13.35 το χρόνο - πολύ λιγότερο από τις υπάρχουσες ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ασφαλισμένοι μπορούν επίσης να προβούν σε προσαρμογές στην κάλυψή τους, όπως η προσθήκη κάλυψης χειμερινών αθλημάτων, αφού έχουν προσγειωθεί στο προορισμό τους. 

Προκειμένου να αποφευχθεί η συχνή μετακίνηση μεγάλων ταξιδιωτών, θα υπάρχει ένα ανώτατο όριο για το συνολικό κόστος ανά έτος ή η επιλογή πληρωμής ενός σταθερού ποσού για μια ετήσια ταξιδιωτική ασφάλιση.

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια θα αναληφθούν από την White Horse Insurance Ireland dac η όποια είναι εξουσιοδοτημένη και ρυθμίζεται από την Κεντρική Τράπεζα της Ιρλανδίας. Η White Horse είναι μέρος του ομίλου Thomas Cook που ξεκίνησε πρόσφατα το Thomas Cook Money σε μια αποστολή να διευκολύνει τη διαχείριση των χρημάτων των διακοπών, βασιζόμενη στο αξιόπιστο όνομα του Thomas Cook στον τομέα των ταξιδιωτικών ασφαλίσεων.

Εκτός από την ασφάλιση, η Revolut εισήγαγε πρόσφατα πλήθος πρόσθετων υπηρεσιών, όπως υποστήριξη cryptocurrency, ασφάλεια κινητών συσκευών και πίστωση. Οι τελευταίες προσθήκες υπηρεσιών είναι ένα ακόμη βήμα από την Revolut προς την επέκτασης της προσφοράς χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω της συνεργασίας με καινοτόμες εταιρείες fintech.

Η Revolut, η οποίο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, επιτρέπει στους πελάτες να δημιουργήσουν ένα τρεχούμενο λογαριασμό σε 60 δευτερόλεπτα, να ανταλλάσσουν νομίσματα με διατραπεζική συναλλαγματική ισοτιμία, να μεταφέρουν σε 25 νομίσματα σε οποιαδήποτε τράπεζα του κόσμου και να ξοδέψουν χωρίς αμοιβή σε 130 νομίσματα με την Revolut contactless MasterCard.

Ο Nikolay Storonsky, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Revolut, δήλωσε:
"Πρόκειται για μια παγκόσμια πρωτιά ταξιδιωτικής ασφάλισης - Pay-per-Day η οποία αξιοποιεί τη δύναμη του τηλεφώνου σας για να σας εξοικονομήσει χρήματα. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα είδος ασφάλισης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να βοηθήσει τους πελάτες μας καλύπτοντας μόνο τις ημέρες που πραγματικά έπρεπε να καλύπτονται - όλα για την καλύτερη τιμή. Η ταξιδιωτική ασφάλιση Pay-per-Day είναι μια παγκόσμια πρωτιά και αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο ταξίδι μας για να οικοδομήσουμε μια πλατφόρμα όπου προσφέρει ένα καλύτερο είδος τραπεζικού συστήματος "

Ο Anth Mooney, Διευθύνων Σύμβουλος του Thomas Cook Money δήλωσε:
"Η συνεργασία με καινοτόμες εταιρείες fintech και traveltech αποτελεί σημαντικό μέρος της στρατηγικής και του οράματος μας. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να έχουν περισσότερες και καλύτερες διακοπές φροντίζοντας τα χρήματα των διακοπών τους σε κάθε βήμα - και η καινοτομία στην ταξιδιωτικής ασφάλιση αποτελεί σημαντικό μέρος αυτού του ταξιδιού. Χρειάζεται καλή παρέα για να ξεκινήσει μια επανάσταση, και η Revolut κάνει σπουδαία πράγματα που διαταράσσουν τη χρηματοπιστωτική βιομηχανία - είμαστε υπερήφανοι που είμαστε συνεργάτης και φίλος της Revolut που μαζί μοιράζονται και παραδίδουν το εν λόγω τολμηρό όραμα».

12 Ιαν 2018

Η Ναταλία Γιαννιού νέα Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing της Interasco ΑΕΓΑ

Η Interasco ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών της Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing
στο διακεκριμένο στέλεχος της εταιρείας Ναταλία Γιαννιού.

Η κα Γιαννιού, έως σήμερα Αναπληρώτρια Διευθύντρια Πωλήσεων, από τη νέα της θέση αναλαμβάνει τη συνέχιση του επιτυχούς επιχειρηματικού πλάνου της εταιρίας και σηματοδοτεί την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων αλλά και των νέων στόχων της εταιρίας.

Η Ναταλία Γιαννιού έχει διατελέσει για πάνω από είκοσι χρόνια, κορυφαίο στέλεχος πωλήσεων στην ασφαλιστική αγορά.

Σε δήλωσή του ο κ. Κάρολος Σαϊας, Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco, αναφέρει: «Η Εταιρία, τοποθετώντας τη Ναταλία Γιαννιού στη θέση της Διευθύντριας Πωλήσεων & Marketing, αναδεικνύει την αξία που δημιουργεί για τα στελέχη της, αναγνωρίζοντας την απόδοση και συμβολή τους, δημιουργώντας ευκαιρίες για την εξέλιξή τους. Είμαι βέβαιος ότι θα ανταποκριθεί επάξια στα νέα της καθήκοντα και της εύχομαι καλή επιτυχία».

Σε συνέχεια δε της αποχώρησης του έως σήμερα Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της Εταιρίας, κ. Θοδωρή Ζαχαρόπουλου, ο κ. Κάρολος Σαϊας τον ευχαριστεί για την μακρά συνεργασία και συνεισφορά του στο έργο της εταιρίας και του εύχεται καλή συνέχεια.


Σε ενδιαφέρουν:

Οδική Ασφάλεια: Οι πρώτες τρισδιάστατες διαβάσεις πεζών στη Νάουσα!

Οι πρώτες τρισδιάστατες διαβάσεις πεζών ήρθαν και στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Νάουσα! 

Σύμφωνα με το inoussa.gr, οι 3D διαβάσεις δημιουργήθηκαν στο δρόμο μπροστά από τα Λύκεια της Νάουσας ως ιδέα του δημάρχου κ. Νικόλαου Κουτσογιάννη και του αντιδημάρχου πολιτισμού και τουρισμού κ. Σταύρου Βαλσαμίδη. 

Την υλοποίηση του έργου ανέλαβαν οι καλλιτέχνες του Lobart Festival, Kostis Edi και Αλέξανδρος Τσάκωνας.  

Στα πλάνα του Δήμου Νάουσας και της Lobart είναι σύντομα οι τρισδιάστατες διαβάσεις να εξαπλωθούν και σε άλλα σημεία όπως μπροστά από το νοσοκομείο Νάουσας, τον χώρο Θυσίας και αλλά κεντρικά σημεία της πόλης της Νάουσας.

Η πρώτη χώρα που αποφάσισε να αποκτήσει 3D διαβάσεις ήταν η Ινδία στο Νέο Δελχί κι ακολούθησαν η Νότια Αφρική, η Κίνα, το Κιργιστάν και πρόσφατα η Ισλανδία.

Ωστόσο, πολλοί έχουν τις αμφιβολίες τους για το πως θα συμπεριφερθούν οι οδηγοί, καθώς αν πηγαίνεις αργά το αντιλαμβάνεσαι και κόβεις έγκαιρα ταχύτατα, ενώ όσοι κινούνται με αυξημένη ταχύτητα 
υπάρχει ο κίνδυνος φτάνοντας στην διάβαση να "ξαφνιαστούν", με ερωτηματικά στο πως θα αντιδράσουν.


11 Ιαν 2018

IT φιλικό προς το περιβάλλον: Στο δρόμο προς μια πράσινη ανάπτυξη

Είναι Πέμπτη μεσημέρι. Κάποιος στέλνει ένα σύντομο email, όχι κάτι ιδιαίτερο, σε έναν συνάδελφο που κάθεται δύο μέτρα μακριά. Ένα megabyte φεύγει προς ένα cloud. Αυτό το megabyte οφείλουμε να το σκεφτόμαστε καλά.

Για τους περισσότερους από εμάς ο ψηφιακός κόσμος είναι κάτι το αφηρημένο. Όταν χρησιμοποιούμε τον προσωπικό μας υπολογιστή για να στείλουμε ένα email, όταν ετοιμάζουμε μια παρουσίαση σε PowerPoint ή ξεκινάμε μια τηλεδιάσκεψη, δεν σκεφτόμαστε όλες τις αθόρυβες διεργασίες που πραγματοποιούνται για να ολοκληρώσουμε αυτές τις καθημερινές δραστηριότητες. Δεν σκεφτόμαστε ότι απαιτούνται 16 κιλά ορυκτής ύλης για να φτιαχτεί ένας μικροεπεξεργαστής (computer chip), ούτε σκεφτόμαστε την ενέργεια που απαιτείται για για να ψύξει τον Εξυπηρετητή (server) με τον οποίο είμαστε συνδεδεμένοι.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η αποστολή ενός email 1MB ισοδυναμεί με 19 γραμμάρια CO2 και προσθέτοντας 10 ανθρώπους στο email, τα γραμμάρια τετραπλασιάζονται. Κάθε προσωπικός ηλεκτρονικός υπολογιστής προκύπτει από την επεξεργασία πρώτης ύλης που αγγίζει τους 2 τόνους, ενώ οι ενεργειακές ανάγκες του διαδικτύου παγκοσμίως, ισοδυναμούν με την ενεργειακή απόδοση 30 πυρηνικών εργοστασίων.

Είναι αλήθεια όμως ότι τα ίδια αυτά μέσα που καταναλώνουν τόση ενέργεια και πρώτη ύλη, τα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά. Τα επαγγελματικά ταξίδια μπορούν πλέον να αντικαθίστανται από τηλεδιασκέψεις και η τηλεργασία μας επιτρέπει να μειώνουμε τις διαδρομές προς και από το χώρο που εργαζόμαστε.

Αν όμως ο ψηφιακός κόσμος είναι τόσο σημαντικός για τη μετάβασή μας σε αειφόρο ανάπτυξη, πρέπει να γνωρίσει κι αυτός τη δική του πράσινη ανάπτυξη και επανάσταση. Ο ψηφιακός κόσμος έχει υψηλό περιβαλλοντικό κόστος το οποίο μόλις που αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε.

Ένα email ταξιδεύει 15.000 χιλιόμετρα καλωδίων μέχρι να φτάσει στον προορισμό του, γεγονός που καθιστά τον τομέα του ΙΤ, ως τον τρίτο μεγαλύτερο καταναλωτή ενέργειας παγκοσμίως, ακολουθώντας τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Υπολογίζεται ότι 5% των servers που είναι σε λειτουργία αυτή τη στιγμή, δεν χρησιμοποιούνται. Αυτοί παράγουν 3,8 τόνους περιττών αερίων θερμοκηπίου που ισοδυναμούν με τις εκπομπές 500.000 ευρωπαίων πολιτών, ενώ έχουν κόστος 24 δισεκατομμύρια δολάρια / έτος.

Αυτοί είναι κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους η ΑΧΑ δεσμεύτηκε από 2015 να εξορθολογήσει και να μειώσει τον αριθμό των servers που χρησιμοποιεί. Η ΑΧΑ έχει θέσει αυστηρούς κανόνες με στόχο την καταπολέμηση ενάντια στην κλιματική αλλαγή. Μεταξύ άλλων έχει δεσμευτεί ότι μέχρι το 2025 θα ηλεκτροδοτείται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Σε αυτή την κατεύθυνση προσπαθούμε, ως Όμιλος, να βελτιστοποιούμε το χρόνο ζωής των υπολογιστών που χρησιμοποιούμε καθώς και να σεβόμαστε τους κανόνες ανακύκλωσης.

Γνωρίζουμε ότι θα καταφέρουμε να μειώσουμε δραστικά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα εφόσον είμαστε δεσμευμένοι σε αυτή την κατεύθυνση, σε επίπεδο καθημερινής μας εργασίας.


Σε ενδιαφέρουν:

Οδική Βοήθεια: Υποχρεωτική εξυπηρέτηση εντός μιας ώρας αλλιώς πρόστιμο 20000 ευρώ!


Υποχρεωτική είναι πλέον η εξυπηρέτηση συμβάντος από τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας εντός μιας ώρας από την κλήση, διαφορετικά θα τους επιβάλλεται τσουχτερό πρόστιμο που θα φτάνει μέχρι και 20.000 ευρώ!

Αυτό προβλέπουν οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών που κατατέθηκε ήδη στην Βουλή, σχετικά με το πλαίσιο λειτουργίας των εταιρειών οδικής βοήθειας.

Αναλυτικότερα, κάθε εταιρία οδικής βοήθειας που θα δεχθεί κλήση από πελάτη της για περιστατικό που χρήζει των υπηρεσιών της, είναι υποχρεωμένη να σπεύσει στο σημείο που βρίσκεται ο πελάτης το αργότερο εντός μίας ώρας απ' τη στιγμή που θα ειδοποιηθεί.

Για να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι εταιρίες οδικής βοήθειας οχημάτων να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα καθ' όλη τη διάρκεια του 24ωρου, με επαρκή εξοπλισμό, με το κατάλληλο προσωπικό και δίκτυο σε όλη τη χώρα, που θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί άμεσα και ποιοτικά για την παροχή βοήθειας, σε διάστημα που δεν θα υπερβαίνει τη μια ώρα από την κλήση.

Τα νέα αυτά δεδομένα έρχονται να βάλουν φρένο στις πολύωρες καθυστερήσεις για την παροχή οδικής βοήθειας που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούσε κατά πολύ την μια ώρα.

Τα πρόστιμα για τις εταιρίες Οδικής Βοήθειας

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου πολυνομοσχεδίου, αν κάποια εταιρία οδικής βοήθειας δεν συμμορφώνεται με τις νέες συνθήκες και δεν εκπληρώνει έγκαιρα τις υποχρεώσεις της, θα της επιβάλλονται πρόστιμα που θα ανέρχονται από 5.000 ευρώ και θα φτάνουν μέχρι και 20.000 ευρώ!

Επιπλέον, πρόστιμα που θα ανέρχονται από 10.000 έως 50.000 ευρώ προβλέπεται και για φυσικά ή νομικά πρόσωπα που προσφέρουν υπηρεσίες οδικής βοήθειας χωρίς ωστόσο να διαθέτουν σχετική άδεια νόμιμης λειτουργίας.

Με πρόστιμο από 5.000 ευρώ έως 10.000 ευρώ θα τιμωρούνται όσοι δηλώνουν ψευδή στοιχεία στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Τέλος, πρόστιμα θα επιβάλλονται και στους συνεργάτες που δηλώνουν ψευδή στοιχεία προς την επιχείρηση οδικής βοήθειας με την οποία έχουν συμβληθεί και θα ανέρχονται από 2.000 έως 5.000 ευρώ.

Περίοδος συμμόρφωσης

Οι εταιρίες οδικής βοήθειας για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες τους υποχρεώσεις, θα έχουν στη διάθεση τους ένα διάστημα 6 μηνών για την προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα.



Μια ξεχωριστή βραδιά Πολιτισμού για τους Συνεργάτες της Generali

Μία ακόμη σημαντική πρωτοβουλία πολιτιστικού χαρακτήρα, ανέλαβε η Generali τις παραμονές Χριστουγέννων, με τη διοργάνωση ιδιωτικής ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης, για συνεργάτες της, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Περισσότεροι από 60 προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πολιτιστικό πλούτο, που φιλοξενεί ένα από τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου. Με τη βοήθεια καταρτισμένων ξεναγών, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον εκθαμβωτικό χώρο του Μουσείου και να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά εκθέματα. Με συγκίνηση θαύμασαν τις Καρυάτιδες, με τους ανάγλυφους χιτώνες και την ξεχωριστή τους διακόσμηση αλλά και τη ζωφόρο του Παρθενώνα, στο φυσικό της μέγεθος, μαθαίνοντας χρήσιμες πληροφορίες για την ιστορία του μνημείου αλλά και την αθηναϊκή δημοκρατία.

«Στην Generali πιστεύουμε ότι η ασφάλιση είναι μία πράξη που συνδέεται άμεσα με την ύψιστη αξία της ζωής και της δημιουργίας. Η ασφάλιση είναι για εμάς πολιτισμός, είναι έργο ανθρώπων. Εκδηλώσεις όπως η ιδιωτική ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης αλλά και η προηγούμενη της ιδιωτικής προβολής της κινηματογραφικής ταινίας “Καζαντζάκης” και άλλες που θα ακολουθήσουν, σηματοδοτούν τη βαρύτητα που δίνει η εταιρεία στη σχέση, τόσο την επαγγελματική όσο και την ανθρώπινη, με τους συνεργάτες της», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου, καλωσορίζοντας στο Μουσείο τους προσκεκλημένους.

Η πρωτοβουλία της Generali χαιρετίστηκε με μεγάλη ικανοποίηση από τους τιμώμενους παρευρισκόμενους. Οι βραδιές πολιτισμού αποτελούν έναν μικρό φόρο τιμής στους μακροχρόνιους δεσμούς της με το δίκτυο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και αναμένεται να συνεχιστούν με ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα κι εντός του 2018.


Σε ενδιαφέρουν:

10 Ιαν 2018

INTERAMERICAN: Ενισχύει το σύστημα επένδυσης και αποταμίευσης Capital

Με σημαντικές βελτιώσεις στα προγράμματα Capital ξεκίνησε τη νέα χρονιά η INTERAMERICAN, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική επιλογή να αναπτύξει σταδιακά την παρουσία της στην αγορά των συνταξιοδοτικών-αποταμιευτικών (unit linked) προϊόντων, ενισχύοντας τις προοπτικές της προϊοντικής γραμμής της.

Ήδη, η εταιρεία έκλεισε το 2017 με αύξηση παραγωγής 76% σε σχέση με το 2016, ενώ τα συνολικά υπό διαχείριση κεφάλαια ανέρχονται σε 435 εκατ. ευρώ. Η στρατηγική της INTERAMERICAN περιλαμβάνει, παράλληλα, την πιστοποίηση σε unit linked προϊόντα των περισσοτέρων συνεργατών του εταιρικού δικτύου πωλήσεων (agency), την επίτευξη υψηλής διατηρησιμότητας και τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, στο επίπεδο των υπηρεσιών και της ευελιξίας.

Συγκεκριμένα, για τη διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών στα προγράμματα Capital, η εταιρεία πρόσθεσε στις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες με μεγάλους επενδυτικούς οίκους (Black Rock, JP Morgan, Picted, Amundi) μια νέα συνεργασία, με τον οίκο Franklin Templeton Investments. Ακόμη, η ΙΝTERAMERICAN αναδιαμόρφωσε το πλήθος των προσφερομένων Αμοιβαίων Κεφαλαίων, αποσκοπώντας στη διαμόρφωση μιας πιο ορθολογικής σύνθεσης της πρωτοποριακής πλατφόρμας ανοιχτής αρχιτεκτονικής του Capital. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 3 Αμοιβαία Κεφάλαια Διαθέσιμων, 10 Ομολογιακά, 4 Μεικτά και 21 Μετοχικά Αμοιβαία Κεφάλαια. Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα ελεύθερης επιλογής από τα διατιθέμενα Αμοιβαία Κεφάλαια τόσο κατά την έκδοση όσο και κατά την αλλαγή επενδυτικής πολιτικής, που μπορεί να πραγματοποιηθεί για τον επενδυτή οποιαδήποτε στιγμή.


Σημαντική είναι, επίσης η μείωση του χρόνου για την έκδοση συμβολαίων σε μόλις δύο εργάσιμες ημέρες -σε νέες διαθέσεις- όσον αφορά στο πρόγραμμα Capital Invest (plan A & plan B).

Το σύστημα αποταμίευσης και επένδυσης INTERAMERICAN  Capital χαρακτηρίζεται από δύο πυλώνες: τον πυλώνα αποταμίευσης-σύνταξης μέσω των προγραμμάτων περιοδικών καταβολών Capital SAVE και Capital PENSION και τον πυλώνα της επένδυσης, μέσω του προγράμματος εφ’ άπαξ καταβολής Capital INVEST. Οι δύο πυλώνες έχουν κοινή πλατφόρμα το σύνολο των διατιθεμένων Αμοιβαίων Κεφαλαίων, τα οποία διαχειρίζονται οι συνεργαζόμενοι επενδυτικοί οίκοι.

Επισημαίνεται ότι η επένδυση σε Οργανισμούς Συλλογικών Επενδύσεων (ΟΣΕΚΑ), εφ’ όσον περιλαμβάνει μεταφορές κεφαλαίων εκτός Ελλάδος, υπόκειται στους περιορισμούς για την ανάληψη μετρητών και τη μεταφορά κεφαλαίων, όπως ισχύουν κάθε φορά. Οι ΟΣΕΚΑ δεν έχουν εγγυημένη απόδοση και οι προηγούμενες αποδόσεις δεν διασφαλίζουν τις μελλοντικές.

Εναρμόνιση με το νέο νομοθετικό πλαίσιο για τα επενδυτικού τύπου ασφαλιστικά προϊόντα

Στη διάθεση των διαμεσολαβούντων συνεργατών του εταιρικού και πρακτορειακού δικτύου έχει θέσει η INTERAMERICAN όλα τα έγγραφα που αφορούν σε συσκευασμένα επενδυτικά προϊόντα για ιδιώτες επενδυτές και επενδυτικά προϊόντα βασιζόμενα σε ασφάλιση, στο πλαίσιο της εναρμόνισής της με τον Κανονισμό 1286/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου.

Ο Κανονισμός τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018, με σκοπό να εξασφαλιστεί η πλήρης και ομοιόμορφη ενημέρωση του πελάτη για όλα τα επενδυτικού τύπου ασφαλιστικά προϊόντα (PRIIPs) που πωλούνται στον ενιαίο χώρο της ευρωπαϊκής αγοράς. Όσον αφορά στην INTERAMERICAN, ο Κανονισμός έχει εφαρμογή στα unit linked προϊόντα Capital (Save, Pension και Invest) και στα προγράμματα ομαδικής ασφάλισης με καθορισμένες εισφορές (προγράμματα με συμμετοχή στα κέρδη, συνδεδεμένα με αμοιβαία κεφάλαια και μεικτά).


Σε ενδιαφέρουν:

Η Allianz Ελλάδος βραβεύεται ως True Leader 2016


Η Allianz Ελλάδος βραβεύθηκε ως True Leader για τέταρτη συνεχή χρονιά από την ICAP Group, στον κορυφαίο θεσμό που τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).

Ο ετήσιος θεσμός True Leaders ανέδειξε τις εταιρίες και ομίλους που ξεχώρισαν το 2016, σημειώνοντας υψηλή επίδοση ταυτόχρονα στα ακόλουθα συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια:
  • Η εταιρία συγκαταλέχθηκε στις 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες ή στους 200 πιο κερδοφόρους ομίλους.
  • Η εταιρία συγκαταλέχθηκε στις 500 εταιρίες ή στους 200 ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού και αύξησε το προσωπικό της την τελευταία χρονιά.
  • Έχει υψηλό ICAP Credit Score (αξιολόγηση Πιστοληπτικής Ικανότητας).
  • Βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου δραστηριότητάς της με βάση τον κύκλο εργασιών.
Η Allianz ήταν μια από τις 68 εταιρίες και ομίλους που  πέτυχαν να διακριθούν ταυτόχρονα στα παραπάνω κριτήρια.

Μέλος μίας από τις μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές κοινότητες στον κόσμο, η Allianz Ελλάδος ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις προκλήσεις του 2016. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Εταιρίας από το σύνολο των δραστηριοτήτων της (ασφαλίσεις, αμοιβαία κεφάλαια και λοιπές θυγατρικές), για το 2016 έκλεισε στα 193,4 εκ. € με κέρδη EBITDA στα 7,5 εκ. € και συνολικό προσωπικό 236 άτομα. Mε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν κάθε ασφαλιστική ανάγκη, το 2016 βρήκε την Allianz Ελλάδος να εξυπηρετεί πάνω από 270.000 πελάτες, οι οποίοι την αναδεικνύουν από το 2015 έως και το 2017, ως την εταιρία με τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων της ελληνικής αγοράς*.

Πηγή: MRB, Έρευνες NPS Κλάδος Γενικών Ασφαλίσεων 2015-2017

Σε ενδιαφέρουν:


Αυτοκίνητο: Ποιες μάρκες χτύπησαν πρωτιά και σε ποιούς νομούς στην Ελλάδα το 2017

Οι μάρκες που ξεχώρισαν στην Ελλάδα το 2017 σύμφωνα με τις προτιμήσεις των καταναλωτών για αγορά νέου αυτοκινήτου.

Άλλη μία χρονιά για την αγορά του αυτοκινήτου ολοκληρώθηκε και όπως αποδείχτηκε ήταν καλύτερη από την αντίστοιχη του 2016. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία (ανεπίσημα), η ποσοστιαία αύξηση στις ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων το 2017 σε σύγκριση με το 2016 έφτασε το 11,04% αγγίζοντας σε απόλυτο αριθμό τις 88.657 μονάδες (από 78.873).

Η αύξηση αυτή  μία μικρή ανάσα για τον κλάδο του αυτοκινήτου που απασχολεί δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους, ωστόσο το συνολικό νούμερο παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Σημαντικό στοιχείο της αγοράς αφορά στις εταιρικές πωλήσεις (leasing, rent a car κ.λπ.) σε σχέση με τη λιανική όπου ο πήχης έγειρε υπέρ των εταιρικών πωλήσεων σε ποσοστό 55-45% περίπου.

Πρώτη η Toyota

Στο... ράλι των εταιρειών, πρώτη τερμάτισε η Toyota και το βάθρο συμπλήρωσαν Nissan και VW. Πολύ δυνατές αποδείχτηκαν Opel και Peugeot που τερμάτισαν στις θέσεις 4 και 5 ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι, Fiat, Suzuki, Citroen, Hyundai και Mercedes.

Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τις εταιρείες που πούλησαν τα περισσότερα αυτοκίνητα ανά νομό. Όπως θα διαπιστώσετε υπάρχουν διαφορές ανά γεωγραφική περιοχή, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως συναντούμε ακόμα και premium μάρκες στην κορυφή των πωλήσεων.


Χαρακτηριστικά των ταξινομήσεων (2017)

  • Το 2017 ταξινομήθηκαν 88.657 καινούργια αυτοκίνητα έναντι 78.873 το 2016.
  • Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό 11,04%
  • Στο σύνολο των πωλήσεων το 54,58% αφορά εταιρικές πωλήσεις (leasing, rent a car κ.λπ.) και το 45,43% λιανικές.
  • Το 67,40% των συνολικών πωλήσεων ταξινομήθηκε στο νομό Αττικής.
  • Το 2017 πουλήθηκαν 68 Porsche, 37 Jaguar, 4 Maserati και 3 Bentley.
  • H Mazda χωρίς επίσημη αντιπροσωπεία «πούλησε» 77 αυτοκίνητα
  • Ένα καινούργιο Tesla ταξινομήθηκε το 2017 στην Ελλάδα χωρίς να υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία
  • Το πρώτο αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα (2 Ιανουαρίου 2017) και συγκεκριμένα στο Χολαργό ήταν ένα Audi A3 sedan με κινητήρα 1.6.
  • Στη Λευκάδα το 91,32% των αγοραστών επέλεξε αυτοκίνητο της Nissan...
  • Το τελευταίο αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα (29 Δεκεμβρίου 2017) και συγκεκριμένα στο Μπραχάμι ήταν ένα Skoda Octavia 1.4 ταξί και μάλιστα στην έκδοση με φυσικό αέριο (CNG).
  • Το τελευταίο επιβατικό που ταξινομήθηκε το 2017 ήταν ένα υβριδικό Volvo XC60 T8 με κινητήρα 2.0 λίτρα.
  • Η Mercedes βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων σε δύο νομούς, Γρεβενών και Ξάνθης.
  • Στο νομό Σερρών, BMW και Audi τερμάτισαν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα και απέσπασαν το 22,13% της τοπικής αγοράς με 131 ταξινομήσεις.
  • Οι κορυφαίοι νομοί σε ποσοστό για τις 3 premium μάρκες είναι οι εξής: Mercedes με 13,02% στην Καρδίτσα (το 33,3% των Γρεβενών είναι πλασματικό εξαιτίας πολύ μικρού αριθμού πωλήσεων), BMW στις Σέρρες σε ποσοστό 11,49% και Audi στην Καρδίτσα σε ποσοστό 10,65%.
  • Οι τουριστικές περιοχές είχαν σημαντικές πωλήσεις και ποσοστά επί του συνόλου.



Νομοί με πάνω από 500 πωλήσεις

Αττική: 59.758
Θεσσαλονίκη: 5.901
Ηράκλειο: 3.437
Χανιά: 1.979
Δωδεκάνησα: 1.806
Ιωάννινα: 1.672
Λάρισα: 1.160
Kέρκυρα: 958
Ρέθυμνο: 848
Aχαΐα: 871
Κοζάνη: 644
Αιτωλοακαρνανία: 594
Σέρρες: 592
Έβρος: 518

Νομοί με κάτω από 100 πωλήσεις

Καστοριά 78
Φλώρινα: 70
Λήμνος: 32
Ευρυτανία: 17
Γρεβενά: 9
Φωκίδα: 8

Πρωτιές σε νομούς ανά μάρκα*

Toyota 17
Nissan 11
Suzuki 6
Opel 6
VW 4
Fiat 2
Mercedes 2
Hyundai 2
Citroen 1
Peugeot 1
Renault 1
Seat 1
*υπάρχουν και ισοβαθμίες στην 1η θέση

(Πηγή: Zougla.gr)