13 Απρ 2018
INTERAMERICAN: Λειτουργική κερδοφορία προ φόρων 27,9 εκατ. ευρώ κατά το 2017
13.4.18
2017, Δείκτης Φερεγγυότητας, Κέρδη, Κερδοφορία, Οικονομικά αποτελέσματα, Interamerican
No comments
Υψηλή Φερεγγυότητα των εταιρειών Ζωής (185%) και Γενικών Ασφαλίσεων (173%) και 347,2 εκατ. ευρώ τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της INTERAMERICAN κατά το 2017.
Σε σταθερή πορεία βιώσιμης ανάπτυξης κινείται η INTERAMERICAN, αντίθετα στο «ρεύμα» της οικονομικής κρίσης, όπως επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματά της κατά την εξαετία 2012-2017. Η εταιρεία κατά το 2017 κατέγραψε, διαδοχικά για έκτη χρονιά, σημαντικά επαναλαμβανόμενα (λειτουργικά) κέρδη που έφθασαν, προ φόρων, στα 27,9 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 49,2% έναντι των αντιστοίχων κερδών κατά το 2016 (18,7 εκατ.). Τα συνολικά κέρδη προ φόρων της INTERAMERICAN πέρυσι ανήλθαν στα 31 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της θετικής επίδρασης από τη μεταβολή του αποθέματος Ζωής και Υγείας του ελέγχου κεφαλαιακής επάρκειας (LAT), λόγω των υψηλότερων επιτοκίων κατά το έτος. Ταυτόχρονα, οι τρεις εταιρείες του ομίλου ξεπέρασαν τον εσωτερικό στόχο φερεγγυότητας 120% (κατά Solvency II), φθάνοντας η εταιρεία Ζωής στο 185%, η εταιρεία Γενικών στο 173% και η εταιρεία Βοήθειας στο 124%.
Όσον αφορά στην παραγωγή ασφαλίστρων, η ΙΝTERAMERICAN σημείωσε συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 347,2 εκατ. ευρώ, έναντι 329,3 εκατ. κατά το 2016 (αύξηση 5,4%). κατά το 2017, επιτεύχθηκε αύξηση σε όλες τις προϊοντικές γραμμές, με τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των γενικών ασφαλίσεων να φθάνουν στα 187,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 0,7% έναντι του 2016, των ασφαλίσεων υγείας στα 88,6 εκατ. αυξημένα κατά 5,1% και των ασφαλίσεων ζωής στα 71,3 εκατ. αυξημένα κατά 21,1%. Σημειώνεται ότι η ασφαλιστική αγορά είχε συνολική παραγωγή πέρυσι στα 3,78 δισ. ευρώ, στα ίδια επίπεδα με το 2016. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας έχει, επίσης, αυξηθεί σημαντικά και εκτιμάται σε 12% στις ασφαλίσεις κατά ζημιών και σε 5,9% στις ασφαλίσεις ζωής, με βάση τα προσωρινά στοιχεία της ΕΑΕΕ.
Βελτιωμένος είναι και ο δείκτης ζημιών (loss ratio) της INTERAMERICAN, τόσο στις γενικές ασφαλίσεις όπου έφθασε στο 42% από 50% κατά το 2016, λόγω αποτελεσματικής διαχείρισης ζημιών, παραμετρικής τιμολόγησης και underwriting όσο και στις ασφαλίσεις υγείας με 68% έναντι 73% κατά το 2016, κυρίως λόγω λιγότερων αποζημιώσεων για σοβαρές ασθένειες.
Η εστίαση της εταιρείας στον πελάτη υπογραμμίστηκε πέρυσι από πληρωμές και αποζημιώσεις που έφθασαν στα 213,8 εκατ. ευρώ, με καλύτερο χρόνο απόδοσης εξ αιτίας της απλοποίησης διαδικασιών και της καθετοποίησης, ενώ το ποσοστό παραπόνων θεωρείται αμελητέο (ενδεικτικά: 1 παράπονο ανά 1.255 περιπτώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου). Οι καταβολές ποσών, σε συνδυασμό με το πλήθος περιστατικών (439.844) που διαχειρίστηκε η INTERAMERICAN με την οδική και άμεση ιατρική βοήθεια, μεταφράζονται σε 2,3 χιλιάδες πελάτες να εξυπηρετούνται καθημερινά, κατά μέσο όρο. Η σχεδόν απόλυτη αναγνωρισιμότητα των brands INTERAMERICAN (98%) και Anytime (97%), η ικανοποίηση των πελατών -88% και 90% αντιστοίχως- και η υψηλή διατηρησιμότητα στις ασφαλίσεις υγείας και αυτοκινήτου καταδεικνύουν εξαιρετικό βαθμό εμπιστοσύνης και προτίμησης για την εταιρεία. Παρά την κρίση, κατά το 2017 η INTERAMERICAN διατήρησε τη βάση του πελατολογίου της και βελτίωσε σημαντικά τον σύνθετο δείκτη (62), που παρακολουθεί συστηματικά από το 2014 με online έρευνα αγοράς σε πελάτες οι οποίοι έχουν εξυπηρετηθεί, διατηρώντας συνεχώς επίκαιρη την εικόνα ικανοποίησης, πιστότητας και διάθεσης σύστασης της εταιρείας σε τρίτους.
Το επιχειρησιακό σχέδιο
Όπως τόνισε κατά τη συνέντευξη Τύπου ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, ο οργανισμός έχει εισέλθει σε μια φάση δυναμικού μετασχηματισμού για τη δημιουργία αναπτυξιακής προοπτικής, με προσαρμογή στις μεγάλες μεταβολές του οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος. «Αιχμή» του μετασχηματισμού αποτελούν η αξιοποίηση της τεχνολογίας και η απόλυτη ψηφιοποίηση, η εισαγωγή της καινοτομίας σε κάθε λειτουργική και προϊοντική γραμμή, η ανάπτυξη όλων των δικτύων διανομής και η διαρκής βελτίωση της ποιότητας των δεδομένων.
«Ανταποκρινόμαστε με αποφασιστικότητα στις προκλήσεις της νέας εποχής, πρωτοπορώντας σε κάθε τομέα και αλλάζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο. Θωρακίζουμε την αξιοπιστία της INTERAMERICAN και εστιάζουμε στα σημαντικά ζητήματα που απασχολούν ασφαλιστικά τους πολίτες σήμερα: την υγεία, τη σύνταξη, την περιουσία, με σκοπό να συμβάλλουμε σταθερά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Ενισχύουμε την εταιρική θέση και ανοίγουμε τον ορίζοντα με επενδύσεις στην υγεία, την καινοτομία και σε ανθρώπινους πόρους, δημιουργώντας μια διαφορετική εταιρεία» υπογράμμισε ο κ. Καντώρος, αναφερόμενος και στη μοναδικότητα της INTERAMERICAN στον τομέα της υγείας με παροχή υπηρεσιών από ιδιόκτητες υποδομές, που επιτρέπουν έλεγχο του κόστους υγείας και καλύτερη φροντίδα για τον πελάτη. Είναι αξιοσημείωτο ότι η εταιρεία λειτούργησε πέρυσι και δεύτερο πολυϊατρείο MEDIFIRST στην Αθήνα (βόρεια προάστια), που αποτελεί επένδυση της τάξεως των 2,5 εκατ. ευρώ. Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος, στον σχεδιασμό της εταιρείας περιλαμβάνεται η δημιουργία και άλλων μονάδων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας, σε περιοχές ικανοποιητικής πελατειακής βάσης για την εταιρεία στην ασφάλιση υγείας. Αναπτυξιακού χαρακτήρα επένδυση ήταν και η εξαγωγή του επιτυχημένου μοντέλου της Anytime στην Κύπρο, όπου δραστηριοποιήθηκε πέρυσι κατά το β’ εξάμηνο.
Η INTERAMERICAN, ακολουθώντας σταθερά πολιτική διανομής με κάθε τρόπο που θα ήθελε να αγοράσει ο πελάτης, ενισχύει την ανάπτυξη όλων των δικτύων της, εξελίσσοντας τους συνεργάτες του εταιρικού δικτύου Agency από πωλητές σε συμβούλους, κερδίζοντας προτίμηση και πιο ισορροπημένο ασφαλιστικό χαρτοφυλάκιο από το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών και ανασχεδιάζοντας την Anytime με γνώμονα μια μοναδική ψηφιακή εμπειρία για τον πελάτη και τις καινοτόμες εφαρμογές τηλεματικής, που αλλάζουν την ασφάλιση αυτοκινήτου. Πέρυσι, η κατανομή της παραγωγής των δικτύων ήταν: 38% από το εταιρικό Agency, 32% από το πρακτορειακό, 20% από τις απευθείας και Anytime πωλήσεις και 10% από λοιπά δίκτυα.
Η εταιρεία συνδέει άρρηκτα τη βιώσιμη ανάπτυξή της με την εταιρική υπευθυνότητα, ως πρωτοπόρος στην ασφαλιστική αγορά στη στρατηγικά οργανωμένη δημιουργία αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Το κοινωνικό προϊόν που η INTERAMERICAN απέδωσε κατά το 2017, έφθασε στα 173,6 εκατ. ευρώ.
INTERLIFE "προσφέρω …αλλιώς": Ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων και Συσσιτίων
13.4.18
«Προσφέρω Αλλιώς», Δωρεά, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Κοινωνικά Παντοπωλεία, Συσσίτια, Interlife
No comments
Με κίνητρο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο στην περίοδο των εορτών του Πάσχα, η INTERLIFE Ασφαλιστική προχώρησε, για άλλη μια φορά, στη δωρεά τριών τόνων τροφίμων που διατέθηκαν σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Συσσίτια.
Συγκεκριμένα, αποδέκτες της προσφοράς ήταν, ο Όμιλος για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων που έχει δημιουργήσει μόνιμες κοινωνικές δομές άμεσης αντιμετώπισης της φτώχειας στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας & Περάματος, στο Δήμο Πειραιά, στο Δήμο Νίκαιας και στο Δήμο Κορίνθου, οι Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών Δήμου Ιλίου και Δήμου Δάφνης – Υμηττού, το Συσσίτιο και Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Καλαμαριάς για το Πρόγραμμα Σίτισης «Γεύμα & Φροντίδα», η Ιερά Μητρόπολη Σταυρουπόλεως και Νεαπόλεως Θεσσαλονίκης για τα πρωινά γεύματα παιδιών στην ενορία Αγίου Αθανασίου στον Εύοσμο, το Κοινωνικό Παντοπωλείο «Παιδική Αγκαλιά» στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης και το Κοινωνικό Παντοπωλείου του Δήμου Πάργας στο Καναλλάκι Πρεβέζης.
Η πρωτοβουλία αυτή συντάσσεται στην ενίσχυση ευπαθών ομάδων της κοινωνίας που πλήττονται ιδιαίτερα από την Οικονομική Κρίση, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω Αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρία.
12 Απρ 2018
Μπεκατώρου - Ζαρίφη: Χωρίς ασφάλεια για το σπίτι; Σε μένα θα τύχει; [Vid]
12.4.18
Ασφάλεια Σπιτιού, ασφάλιση, ΕΑΕΕ, Κατερίνα Ζαρίφη, Μαρία Μπεκατώρου, Σε μένα θα τύχει, Σπίτι, Ψηφιακή καμπάνια
No comments
Η ασφάλιση του σπιτιού μπαίνει στο στόχαστρο του νέου επεισοδίου της καμπάνιας "Σε μένα θα τύχει" με πρωταγωνίστριες την Μαρία Μπεκατώρου και την Κατερίνα Ζαρίφη.
H Mαρία Μπεκατώρου ανησυχεί για τη φίλη της Κατερίνα Ζαρίφη που όταν τρέμουν οι τοίχοι, στηρίζεται στην τύχη.
H Mαρία Μπεκατώρου ανησυχεί για τη φίλη της Κατερίνα Ζαρίφη που όταν τρέμουν οι τοίχοι, στηρίζεται στην τύχη.
Στο 4ο video της σειράς οι γνωστές πρωταγωνίστριες καυτηριάζουν τη λανθασμένη αντίληψη “σε μένα θα τύχει”, με στόχο να αναδείξουν το μήνυμα “Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω”.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε το βίντεο:
Δείτε τα προηγούμενα επεισόδια της καμπάνιας:
"Σε μένα θα τύχει;" Τι αναρωτιούνται Κατερίνα Ζαρίφη και Μαρία Μπεκατώρου; [Vid]
Τσαλνταμπάσης - Ελευθερίου : Χωρίς ασφάλεια αυτοκινήτου; Σε μένα θα τύχει; [Vid]
Τσαλνταμπάσης - Ελευθερίου : Χωρίς ασφάλεια υγείας; Σε μένα θα τύχει; [Vid]
Εθνική Ασφαλιστική: Διάκριση στα Sales Excellence Awards 2018
12.4.18
Βράβευση, Διάκριση, Εθνική Ασφαλιστική, Sales Excellence Awards 2018, Silver Award
No comments
Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε με βραβείο Silver στα Sales Excellence Awards, που διοργανώθηκαν για έκτη χρονιά από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) και την Boussias Communications, θεσμό που αναδεικνύει και βραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων.
Στην τελετή απονομής των Sales Excellence Awards 2018, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε με Silver Award στην κατηγορία «Προωθητική Ενέργεια σε Τελικό Σημείο Πώλησης», για την πρωτοποριακή προωθητική ενέργεια «Ελάτε να μιλήσουμε για την ασφάλισή σας».
Κεντρική ιδέα της ενέργειας «Ελάτε να μιλήσουμε για την ασφάλισή σας» είναι η δημιουργία νέων «σημείων επαφής» με το κοινό, σε μέρη εύκολα προσβάσιμα, όπου Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι θα βρίσκονται στη διάθεση του κοινού για να καλύψουν κάθε απορία και ανάγκη του σε θέματα ασφάλισης. Συνεργάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής, με κατάλληλη εμπειρία και κατάρτιση, θα είναι εκεί να συζητήσουν, να ενημερώσουν, να συμβουλεύσουν τους ενδιαφερόμενους και να κάνουν τον θεσμό της ασφάλισης πιο προσιτό από ποτέ.
Για την υλοποίηση της ιδέας των «σημείων επαφής» επιλέχθηκαν μεγάλα εμπορικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Εκεί στήθηκαν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι – stages της Εθνικής Ασφαλιστικής, όπου οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη νέα γενιά προγραμμάτων Full και τη φιλοσοφία τους (Full Health & Full Auto), καθώς και να συμπληρώσουν φόρμα συμμετοχής με τα στοιχεία τους για να συμμετάσχουν σε κληρώσεις διαγωνισμών που χαρίζουν σημαντικά δώρα.
Η μεγάλη και θετική ανταπόκριση, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ήταν αποτέλεσμα της καλής συνεργασίας και ομαδικής δουλειάς από τα στελέχη του Marketing και των Πωλήσεων. Το βραβείο παρέλαβαν ο κ. Γιάννης Σηφάκης, Διευθυντής Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών, η κα Ντέμη Διαμαντοπούλου, Υποδιευθύντρια Πωλήσεων Agency και η κα Λουΐζα Τσιροπούλου, Marketing Manager.
Η εντυπωσιακή προσέλευση και συμμετοχή του κοινού στην ενέργεια «Ελάτε να μιλήσουμε για την ασφάλισή σας» δίνει ώθηση για την παράταση της παρουσίας των stages της Εθνικής Ασφαλιστικής αλλά και για το σχεδιασμό νέων «σημείων επαφής». Σήμερα stages της Εθνικής Ασφαλιστικής υπάρχουν στο Golden Hall, στο The Mall Athens και στο Mediterranean Cosmos και περιμένουν το κοινό με δώρα, προτάσεις και πάνω από όλα χαμόγελα!
11 Απρ 2018
INTERAMERICAN: Ασφάλιση ζωικού κεφαλαίου
11.4.18
Αγροτικές ασφαλίσεις, Ασφάλιση ζωικού κεφαλαίου, Κτηνοτροφία, Νέο Ασφαλιστικό Προϊόν, Interamerican
No comments
Η INTERAMERICAN αναπτύσσει την ασφαλιστική δραστηριότητά της στον πρωτογενή τομέα με τη δημιουργία του νέου προϊόντος «Ασφάλιση Ζωικού Κεφαλαίου», ενώ παράλληλα προχωρεί και σε σημαντικές βελτιώσεις στα υφιστάμενα προϊόντα αγροτικών ασφαλίσεων. Με την ασφάλιση της κτηνοτροφίας, η εταιρεία έρχεται να καλύψει τον ζωικό πληθυσμό από τον κίνδυνο απώλειας ζώων λόγω ατυχήματος, ασθενειών και παθήσεων, πυρκαϊάς, κεραυνού, θερμοπληξίας, καθώς και λόγω φυσικών φαινομένων (χαλάζι, παγετός, θύελλα, πλημμύρα, χιόνι, καύσωνας, ηλιακή ακτινοβολία, κατολίσθηση/καθίζηση, σεισμός).
Το πρόγραμμα «Ασφάλιση Ζωικού Κεφαλαίου» της εταιρείας παρέχει δυνατότητα επέκτασης της κάλυψης για τα γαλακτοπαραγωγικά ζώα και συγκεκριμένα για την απώλεια παραγωγής γάλακτος συνεπεία καλυπτομένου κινδύνου. Τα ζωικά είδη που ασφαλίζονται από την INTERAMERICAN είναι πουλερικά κρεατοπαραγωγής και αυγοπαραγωγής, χοιρινά, αιγοπρόβατα και βοοειδή κρεατοπαραγωγής και γαλακτοπαραγωγής. Όσον αφορά στα υφιστάμενα προϊόντα αγροτικών ασφαλίσεων, η εταιρεία προχωρεί σε απλοποίηση των διαδικασιών ασφάλισης, της υπαίθριας και εντός θερμοκηπίων φυτικής παραγωγής, καθώς και των εγκαταστάσεων του θερμοκηπίου, υποστηρίζοντας παράλληλα την περαιτέρω εκπαίδευση των συνεργατών της για τις προϋποθέσεις ασφάλισης, τον υπολογισμό αποζημίωσης και την τιμολόγηση-έκδοση προσφοράς.
Η INTERAMERICAN, ως μέρος του ομίλου ACHMEA που ξεκίνησε πριν από δύο αιώνες και πλέον -το 1811- στην Ολλανδία από την απόφαση ορισμένων αγροτών να ελαχιστοποιήσουν τους κινδύνους τους οποίους αντιμετώπιζαν για τις καλλιέργειες και τα προϊόντα τους, ακολουθεί στον αγροτικό τομέα για την Ελλάδα τη φιλοσοφία των μετοχών της. Η εταιρεία παρέχει κάλυψη, βοηθώντας τους πελάτες της να περιορίζουν τους κινδύνους -δηλαδή να ενεργούν προληπτικά- μειώνοντας έτσι και το κόστος ασφάλισης. H INTERAMERICAN, συνδυάζοντας τεχνογνωσία, καινοτομία, συμβουλευτικές υπηρεσίες και συνεργασίες, διαμορφώνει μια σύγχρονη ασφαλιστική προσέγγιση του πρωτογενούς τομέα, υποστηρίζοντας την ομαλή επιχειρηματική δραστηριότητα σε όλα τα στάδια: από τις πρώτες ύλες, την παραγωγή, μεταποίηση και συσκευασία μέχρι το τελευταίο στάδιο της διανομής και την πώλησης.
NP Ασφαλιστική: Στα νέα της γραφεία στο Μαρούσι από 13 Απριλίου
Μεταφέρεται η έδρα της NP Ασφαλιστικής σε νέο ιδιόκτητο κτήριο στο «Δακτυλίδι» στη Λεωφόρο Κηφισίας.
Σε μία νέα εποχή που επιβεβαιώνει την ισχυρή και υγιή ανάπτυξη της, εισέρχεται από τις 13 Απριλίου 2018 η NP Ασφαλιστική, με την μεταφορά της έδρας της σε νέα ιδιόκτητα κτήρια στο Μαρούσι.
H Εταιρεία μετά από 15 χρόνια παραμονής, ανάπτυξης και σημαντικής προσφοράς στην τοπική οικονομία και κοινωνία στον Πειραιά, μεταφέρει τα Κεντρικά της Γραφεία στο νέο ιδιόκτητο κτήριο της στο Μαρούσι (Λεωφόρος Κηφισίας 81-83) στο γνωστό ‘δακτυλίδι’ της Λεωφόρου Κηφισίας.
Η NP ευχαριστεί ιδιαιτέρως την πόλη του Πειραιά και τους ανθρώπους της για την αγάπη με την οποία περιέβαλαν για 15 χρόνια την Εταιρία και πλέον θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της στους Συνεργάτες και τους Ασφαλισμένους της από τα νέα υπερσύγχρονα κεντρικά της γραφεία στο Μαρούσι.
Η NP Ασφαλιστική αποτελεί τη διάδοχη Εταιρεία του «Ποσειδώνα» που ιδρύθηκε το 1972 και που από το 2003 - με την αλλαγή της επωνυμίας σε NP Insurance αρχικά και εν συνεχεία σε NP Ασφαλιστική σήμερα - αποτελεί ένα υπόδειγμα επιχειρηματικής ανάπτυξης, όχι μόνο για τον ασφαλιστικό κλάδο αλλά γενικότερα στην ελληνική επιχειρηματικότητα.
Με συνεχείς κερδοφόρες χρήσεις, με αυξημένα αποθεματικά και πολύ υψηλή φερεγγυότητα, η NPΑσφαλιστική ετοιμάζεται να προχωρήσει σε νέους δρόμους, με στόχο να πρωταγωνιστήσει στον ασφαλιστικό κλάδο στα χρόνια που έρχονται, μένοντας όμως πάντα πιστή στις ίδιες αξίες, στις ίδιες αρχές και στις ίδιες πολιτικές που την καθιέρωσαν στα πρόσωπα των Συνεργατών και των Πελατών της, ως μια από τις πλέον αξιόπιστες και σοβαρές ασφαλιστικές εταιρίες της χώρας.
Σήμερα, η NP Ασφαλιστική έχει από τους ισχυρότερους δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας με δείκτη φερεγγυότητας για το 2017 άνω του 200% και του ελάχιστου δείκτη φερεγγυότητας άνω του 800%, ενώ ο δείκτης απόδοσης ιδίων κεφαλαίων διαμορφώνεται διαχρονικά άνω του 30%.
5 Απρ 2018
Εθνική Ασφαλιστική: Υψηλά επίπεδα κερδοφορίας 73,9 εκατ. ευρώ & μερίδιο αγοράς 15,47%
5.4.18
Εθνική Ασφαλιστική, Κέρδη, Κερδοφορία, Μερίδιο αγοράς, Οικονομικά αποτελέσματα, παραγωγή ασφαλίστρων
No comments
Το 2017, η Εθνική Ασφαλιστική συνέχισε να κατέχει την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά υπερβαίνοντας τους στόχους της και επιτυγχάνοντας υψηλά επίπεδα κερδοφορίας και εντυπωσιακά παραγωγικά αποτελέσματα. Το συνολικό μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 15,47% (21,24% στον Κλάδο Ζωής και 9,84% στους Γενικούς Κλάδους), επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα.
Η περσινή χρονιά αποτέλεσε μια ακόμη χρονιά σταθμό, όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της Εταιρείας. Ενδεικτικά, η Εθνική Ασφαλιστική παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση της κερδοφορίας το 12μηνο του 2017 κατά 27,9%, με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται σε €73,9 εκατ. Παράλληλα, η συνολική παραγωγή για την ίδια περίοδο, ανήλθε σε €587,9 εκατ. παρουσιάζοντας αύξηση κατά 1,8% έναντι του 2016.
Θεαματική πορεία κατέγραψε και το δίκτυο Bancassurance, όπου σημειώθηκε άνοδος στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα κατά 28,3%, γεγονός που μεταφράζεται σε €164,3 εκατ. έναντι των €128 εκατ. του 2016, κυρίως χάρη στο προϊόν «Εθνική Εφάπαξ». Τα στοιχεία του πρώτου 3μήνου δείχνουν ότι το δίκτυο Bancassurance θα διαγράψει θετική πορεία και το 2018, καθώς μόνο τον Φεβρουάριο του 2018 παρατηρήθηκε αύξηση παραγωγής κατά 22,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σαν αποτέλεσμα τόσο των ανωτέρω κερδών, όσο και μιας σειράς στοχευμένων δράσεων, η Εταιρεία κατέγραψε εντός του 2017 μια θεαματική βελτίωση στους κεφαλαιακούς της δείκτες στο πλαίσιο Φερεγγυότητας ΙΙ και ιδιαίτερα σε αυτούς χωρίς μεταβατικά μέτρα.
«Η διοίκηση, το προσωπικό και το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής στάθηκαν όρθιοι και ενωμένοι απέναντι στις προκλήσεις μιας δύσκολης συγκυρίας. Ήταν μια απαιτητική αποστολή - με βολές από πολλές κατευθύνσεις - η οποία θα μπορούσε εύκολα να αποσυντονίσει την Εταιρεία, πράγμα όμως που δεν συνέβη χάρη στην ωριμότητα που επέδειξαν τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και τα δίκτυα. Την αντιμετωπίσαμε με τόλμη και πίστη για το μέλλον και με βαθιά συναίσθηση της πλούσιας ιστορίας της παλαιότερης ασφαλιστικής εταιρείας της χώρας» δηλώνει ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Σταύρος Κωνσταντάς.
Πιστή στις διαχρονικές αξίες της και στον ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό της, η Εθνική Ασφαλιστική βελτιώνει συνεχώς τις υποδομές της, στοχεύοντας στη δημιουργία καινοτόμων προγραμμάτων και κορυφαίων υπηρεσιών οι οποίες διαρκώς βελτιώνονται, επικαιροποιούνται και εκσυγχρονίζονται, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής, αλλά και στις επιμέρους επιθυμίες του κόσμου.
«Είμαστε εδώ και στηρίζουμε αυτό που πρεσβεύουμε: την σοβαρότητα, την συνέπεια και την συνέχεια» υπογραμμίζει ο Πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Χριστόφορος Σαρδελής.
Η Εταιρεία δεν έχει άλλωστε τυχαία κερδίσει την εμπιστοσύνη του ενός και πλέον εκατομμυρίου των ασφαλισμένων της. Μέσα από μια σειρά σημαντικών κοινωνικών δράσεων, στις δύσκολες αυτές μέρες που διανύει η χώρα, βρίσκεται διαρκώς δίπλα στον Έλληνα. Την περσινή χρονιά, η Εθνική Ασφαλιστική πραγματοποίησε περισσότερες από 50 δράσεις στους τομείς της κοινωνίας και των ευπαθών ομάδων, της υγείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού.
3 Απρ 2018
Η διαφορετικότητα της INTERAMERICAN στην ασφάλιση αυτοκινήτου
Στην αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου, όπου διάφορα ζητήματα -ανασφάλιστα οχήματα, διαχείριση ζημιών, τιμολογιακές πολιτικές, θέματα εποπτείας ΕΠΥ, κατάσταση Επικουρικού Κεφαλαίου κ.λπ.- συνθέτουν ένα "τραχύ" τοπίο, η INTERAMERICAN κατά τα τελευταία χρόνια δίνει τον τόνο με μία σφαιρική τοποθέτηση και ένα σαφή προσανατολισμό, αναδεικνύοντας χαρακτηριστικά ηγετικής δύναμης στον κλάδο.
Η εταιρεία, που έκλεισε την περασμένη χρονιά με σταθεροποιημένο - οριακά αυξημένο τον στόλο στα 570.315 ασφαλισμένα οχήματα (318.455 από την Anytime), συνδέει πλέον τους στόχους της και στην ασφάλιση αυτοκινήτου με την ευρύτερη εταιρική στρατηγική της δημιουργίας νέας εμπειρίας για τον πελάτη μέσω οικοσυστημάτων ασφάλισης-υπηρεσιών-παροχών. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την περαιτέρω αξιοποίηση ισχυρών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων: πολυκαναλικότητα διανομής, τεχνολογία και καινοτομία, οδική βοήθεια, διαδικασίες διαχείρισης ζημιάς, συνεργασίες και δίκτυο συνεργείων CarPoint.
Η INTERAMERICAN, κατά το 2017, πήρε παραγωγή από όλα τα κανάλια διανομής. Το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων (Αgency), η Anytime -με συμβολή στην online ασφάλιση και των ασφαλιστικών συμβούλων του εταιρικού δικτύου- και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, απέδωσαν συνολικά 131,4 εκατ. ευρώ σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα. Ταυτόχρονα, η Anytime Κύπρου που ξεκίνησε πέρυσι, έδωσε και αυτή κατά το δεύτερο εξάμηνο τα πρώτα 4.181 ασφαλισμένα οχήματα, συνεχίζοντας φέτος να αυξάνει με εντυπωσιακή δυναμική τον αριθμό των πελατών της (συνολικά κατά το πρώτο δίμηνο, 5.792 οχήματα).
Η εταιρεία προετοιμάζεται ήδη, με "αιχμή του δόρατος" την ψηφιακή τεχνολογία, για τη νέα εποχή στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κατά την οποία οι τεχνολογικές εξελίξεις στην αυτοκίνηση αναμένεται να αλλάξουν σημαντικά και την ασφαλιστική προσέγγιση του κινδύνου. Με τη νέα γενιά πρωτοποριακών προϊόντων στη βάση του "πόσο οδηγείς" από το 2016 και "πώς οδηγείς" από φέτος, με τα οποία εισάγεται η χρήση ψηφιακών εφαρμογών στην ασφάλιση -και στην οδική ασφάλεια- και παραμετροποιούνται στοιχεία για δυναμική και πιο αντικειμενική τιμολόγηση, η INTERAMERICAN/Anytime έχει υπογραμμίσει, ήδη, τη διαφορετικότητά της στον κλάδο. Παράλληλα, η εταιρεία έχει καθετοποιήσει τη διαχείριση των ζημιών, φθάνοντας και μέχρι τον έλεγχο - την πρόληψη της απάτης και έχοντας επιτύχει σημαντική βελτίωση του combined ratio.
2 Απρ 2018
Σημαντική βελτίωση αποτελεσμάτων κατά το 2017 για την ACHMEA, μητρική της INTERAMERICAN
2.4.18
Δείκτης Φερεγγυότητας, Οικονομικά αποτελέσματα, παραγωγή ασφαλίστρων, ACHMEA, Interamerican
No comments
Η βελτίωση των βασικών στοιχείων σε όλους, σχεδόν, τους κλάδους δραστηριοτήτων οδήγησε την ACHMEA, μητρική της INTERAMERICAN, κατά το 2017 σε βελτιωμένο λειτουργικό αποτέλεσμα 349 εκατ. ευρώ, έναντι 319 εκατ. ευρώ κατά το 2016. Παράλληλα, επιτεύχθηκε δομική μείωση στις λειτουργικές δαπάνες της τάξεως των 117 εκατ. ευρώ, ενώ ο δείκτης φερεγγυότητας αυξήθηκε κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες, στο 184%. Η παραγωγή μεικτών ασφαλίστρων του ομίλου έφθασε πέρυσι στα 19,35 δισ. ευρώ έναντι 19,50 δισ. ευρώ το 2016. Η καθαρή θέση της ACHMEA ανήλθε στα 9,95 δισ. ευρώ.
Τα υψηλότερα αποτελέσματα οφείλονται, κυρίως, στην γενικές ασφαλίσεις με τη βελτιωμένη παραγωγή, διαχείριση απαιτήσεων και εξόδων, καθώς και στην απουσία μεγάλων φυσικών καταστροφών κατά το 2017. Στις δραστηριότητες του τομέα υγείας υπήρξε, επίσης, βελτίωση των αποτελεσμάτων, λόγω των χαμηλότερων ιατρικών εξόδων, καθώς και των χαμηλότερων απαιτήσεων σε αποθεματικά σε σύγκριση με το 2016
Σημαντικά βελτιώθηκαν και τα αποτελέσματα στον κλάδο ζωής, δεδομένου ότι αυξήθηκαν τα έσοδα επενδύσεων και μειώθηκαν τα λειτουργικά έξοδα. Πέρυσι, η ACHMEA ξεκίνησε την υλοποίηση της νέας στρατηγικής για εταιρικά προγράμματα συνταξιοδότησης και για επαγγελματικά ταμεία, μέσω του παρόχου χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, της εταιρείας Centraal Baheer. Ήδη, ένας πρώτος αριθμός πελατών συμμετέχει στο Συνταξιοδοτικό Ταμείο της Centraal Baheer (APF).
Διεθνώς, η ACHMEA εστιάζει στην ανάπτυξη των βασικών τομέων προτεραιότητας, που είναι οι κλάδοι περιουσίας-ατυχημάτων και υγείας, με έμφαση στην αξιοποίηση των ψηφιακών δυνατοτήτων. H ACHMEA επισημαίνει τη σημαντική βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων σε Ελλάδα με την INTERAMERICAN και Σλοβακία.
Ο Willem van Duin, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ACHMEA, αναφερόμενος στα αποτελέσματα και την προοπτική του ομίλου, μεταξύ άλλων, δήλωσε: «Ως ασφαλιστικός οργανισμός, συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τους πελάτες μας επεκτείνοντας τις δραστηριότητες ασφάλισης με καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες. Κατά το 2017, ολοκληρώσαμε το πρώτο έτος του νέου κύκλου προγραμματισμού μας με το μήνυμα “Δημιουργώντας μαζί”. Ο έλεγχος κόστους προχωρεί καλύτερα από το χρονοδιάγραμμα και επενδύουμε σημαντικά στην ανανέωση της εταιρείας. Ο στρατηγικός σχεδιασμός μέχρι και το 2020 προβλέπει ένα ετήσιο, μεικτό λειτουργικό αποτέλεσμα περίπου 450 εκατ. ευρώ, εξαιρουμένων των συνεισφορών από τις δραστηριότητες υγείας».
Groupama Ασφαλιστική: Πρωτοπορεί παρουσιάζοντας το "Groupama Pass"
2.4.18
Ασφαλισμένοι, Εξυπηρέτηση πελατών, Έξυπνη εφαρμογή, Groupama Ασφαλιστική, Groupama Pass, Smartphones
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική, σταθερή στη δέσμευσή της να επενδύει διαρκώς στην καινοτομία, αναπτύσσει πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, το «Groupama Pass» για smart συσκευές, αποβλέποντας στην ταχύτερη και ασφαλέστερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της.
Το «Groupama Pass» βασίζεται στην τεχνολογία «wallet» και παρέχει τη δυνατότητα ζωντανής απεικόνισης ενός ενεργού ασφαλιστηρίου συμβολαίου αυτοκινήτου. Με αυτόν τον τρόπο, η Groupama Ασφαλιστική επιδιώκει να διευκολύνει τους πελάτες της, ώστε να μπορούν να έχουν εύκολη και άμεση πρόσβαση στα βασικά στοιχεία του συμβολαίου αυτοκινήτου τους, μέσω smart κινητού τηλεφώνου ή tablet, και χωρίς την ανάγκη κωδικών εισόδου ή σύνδεσης. Το κάθε «Groupama Pass» είναι ενεργό για όσο καιρό είναι σε ισχύ το αντίστοιχο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Oι πληροφορίες που αναγράφονται στο «Groupama Pass» έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν υποκαθιστούν οποιοδήποτε πιστοποιητικό ασφάλισης.
- Οι υποψήφιοι χρήστες μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους τη νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία της Groupama Ασφαλιστικής, «κατεβάζοντας» το Pass των οχημάτων τους, που παρέχεται μέσω του ηλεκτρονικού Χώρου Πελατών της Groupama Aσφαλιστικής. Για τη διαχείριση του «Groupama Pass», είναι απαραίτητη η χρήση λογισμικού τύπου «wallet», ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα της smart συσκευής του χρήστη:
- iOS: Οι κάτοχοι συσκευών iOS, μπορούν άμεσα να διαχειριστούν το «Groupama Pass», προσθέτοντας το σχετικό πάσο απευθείας στην εφαρμογή Apple Wallet, η οποία είναι ήδη ενσωματωμένη στις συσκευές iOS.
- Android: οι κάτοχοι συσκευών Android, μπορούν να διαχειριστούν το «Groupama Pass», αφού πρώτα εγκαταστήσουν μία από τις εφαρμογές τύπου «wallet/passbook» που διατίθενται μέσω του Google Play Store.
Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει να βρίσκεται στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη διαχρονική δέσμευσή της να απλοποιεί τις διαδικασίες ασφάλισης, προς όφελος των πελατών και των συνεργατών της.
INTERLIFE: Προσφέρει 3 νέα Προγράμματα Υγείας
2.4.18
Ασφάλιση Υγείας, Πρόγραμμα Υγείας, Υγεία, Υγεία MAXIMUM, BONUS x5, Interlife, LIFE Care
No comments
Το “LIFE Care”, το “BONUS x5” και το ανανεωμένο “Υγεία MAXIMUM” είναι τα τρία νέα Προγράμματα Υγείας που σχεδίασε η INTERLIFE Ασφαλιστική, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση για Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας των πολιτών.
- Το Πρόγραμμα Υγείας “LIFE Care” παρέχει όλες τις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις και ελέγχους που οφείλει να πραγματοποιεί ο καθένας μας σε ετήσια βάση, για τον εαυτό του και για την οικογένειά του. Παράλληλα προσφέρει πλήθος καλύψεων για διάγνωση και θεραπεία. Αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα της Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης με ετήσιο κόστος μόνον 50€ για ένα άτομο, 100€ για 2 άτομα και 150€ για οικογένεια με 2 παιδιά. Παρέχεται ανεξαρτήτως ηλικίας ή ιατρικού ιστορικού και χωρίς να απαιτείται προασφαλιστικός ιατρικός έλεγχος ή συμπλήρωση ιατρικού ερωτηματολογίου, ενώ ανανεώνεται σε ετήσια βάση ως ανεξάρτητο προϊόν.
- Το επιδοματικό Πρόγραμμα “BONUS x5” είναι πρωτοποριακό και μοναδικό όσον αφορά το εύρος των επιδομάτων και καλύπτει τον ασφαλισμένο σε περίπτωση Ατυχήματος ή Ασθένειας, συνδυάζοντας με ευελιξία όλα τα ασφαλιστικά επιδόματα, χωρίς καμία υποχρέωση για ένταξη σε οποιοδήποτε άλλο Πρόγραμμα Υγείας της εταιρίας. Στόχος είναι η οικονομική ανακούφιση του ασφαλισμένου σε περίπτωση νοσηλείας ή χειρουργικής επέμβασης με Επιδόματα όπως: Σοβαρών Ασθενειών, Χειρουργικό, Νοσοκομειακής Περίθαλψης, Ανάρρωσης και Τοκετού. Το Πρόγραμμα λήγει αυτόματα στην ηλικία των 70 ετών και μπορούν να ενταχθούν σε αυτό ενήλικες από 18 έως 60 ετών. Το κόστος Ασφάλισης ξεκινά από 8,40 € το μήνα.
- Ανανεωμένο και με επιπλέον παροχές διατίθεται το Νοσοκομειακό Πρόγραμμα “Υγεία MAXIMUM”. Παρέχει στον ασφαλισμένο και στην οικογένεια του ολοκληρωμένη κάλυψη υγείας σε περίπτωση νοσηλείας από Ασθένεια ή Ατύχημα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε Δημόσιο ή Ιδιωτικό Νοσηλευτικό ίδρυμα. Κύρια χαρακτηριστικά του Προγράμματος είναι η κάλυψη υγείας 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο και χωρίς να είναι απαραίτητη η Ασφάλιση Ζωής. Στο Πρόγραμμα μπορούν να ενταχθούν άτομα ηλικίας από 3 μηνών έως και 60 ετών και να παραμείνουν σε αυτό καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής τους, εφόσον το επιθυμούν.
Τα νέα Προγράμματα της INTERLIFE έρχονται να καλύψουν τα κενά της Δημόσιας Υγείας σε όλες τις βαθμίδες περίθαλψης.
30 Μαρ 2018
ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ - COMMERCIAL VALUE: Νέες καταβολές σε 2.062 δικαιούχους
30.3.18
Ασπίς Πρόνοια, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικές αποζημιώσεις, Δικαιούχοι, Εκκαθαριστής, Προσωρινή διανομή, Commercial Value
No comments
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Φεβρουαρίου 2018, τα εξής:
- Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 23 Φεβρουαρίου 2018, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 36.549 συμβόλαια εκ των οποίων 20.866 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 15.683 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
- Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 23 Φεβρουαρίου 2018 ανήλθαν σε περίπου 63.000.000 ευρώ.
Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 2.062 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 1.900 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 162 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 29 Μαρτίου 2018 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.
Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
2114111215, 2114111657,
2114111656, 2114110942,
2107210327, 2107210689,
2114111856, 8005000018 (χωρίς χρέωση από σταθερό)
29 Μαρ 2018
Groupama Ασφαλιστική: Αυξημένες οι καταβληθείσες αποζημιώσεις το 2017
29.3.18
2017, αποζημιώσεις, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικές αποζημιώσεις, Groupama Ασφαλιστική
No comments
Η Groupama Ασφαλιστική, πιστή στην πεποίθησή της ότι κάθε συμβόλαιο αποτελεί μια δέσμευση απέναντι στον ασφαλισμένο, κατέβαλε 80,7 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις το 2017, καταγράφοντας αύξηση σε σύγκριση με το 2016, οπότε το αντίστοιχο ποσό είχε φτάσει τα 76,4 εκατ. ευρώ. Το γεγονός αυτό επισφραγίζει τη θεμελιώδη αρχή της εταιρείας να διαχειρίζεται με υπευθυνότητα το χαρτοφυλάκιό της και να τηρεί κατά γράμμα τις υποχρεώσεις της.
Κατά τη διάρκεια του 2017 οι αποζημιώσεις στον Κλάδο Ζωής και Υγείας έφτασαν τα 32,3 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση σχεδόν 10 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2016. Η εξέλιξη αυτή αναδεικνύει την υψηλή φερεγγυότητα και αξιοπιστία της Groupama Ασφαλιστικής, και, ταυτόχρονα, ενδυναμώνει την πολιτική της αποτελεσματικής και γρήγορης εξυπηρέτησης των πελατών της.
Παράλληλα, οι καταβληθείσες αποζημιώσεις για το 2017 στον Κλάδο Πυρός ανήλθαν στα 8,9 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση άνω του 100% σε σχέση με το 2016 (4,1 εκατ. ευρώ), η οποία επιβεβαιώνει την πάγια δέσμευση της εταιρείας να ανταποκρίνεται άμεσα στα αιτήματα των πελατών της, έχοντας δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον συγκεκριμένο κλάδο.
Στον κλάδο Αυτοκινήτου, η Groupama Ασφαλιστική κατέβαλε σε αποζημιώσεις το ποσό των 21,9 εκατ. ευρώ, εκπληρώνοντας την υπόσχεσή της να απαλλάσσει από κάθε έγνοια τους ασφαλισμένους σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, επίσης, η εταιρεία αποζημίωσε με 10,6 εκατ. ευρώ τους κατόχους συμβολαίων Ομαδικής Ασφάλισης, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο μια ισχυρή ασπίδα προστασίας γι’ αυτούς απέναντι σε απρόοπτα γεγονότα.
Οριακή αύξηση σημείωσαν και οι αποζημιώσεις στον Κλάδο Προϊόντων Unit Linked, με την Groupama Ασφαλιστική να αποπληρώνει το ποσό των 3,9 εκατ. ευρώ το 2017 (έναντι 3,8 εκατ. ευρώ το 2016) σε όσους επέλεξαν να επενδύσουν τα κεφάλαιά τους στα αντίστοιχα προγράμματα της εταιρείας.
Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει με την ίδια αξιοπιστία να διαχειρίζεται τις σχέσεις με τους πελάτες της, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά τις ασφαλιστικές τους ανάγκες και αναβαθμίζοντας διαρκώς τις υπηρεσίες της.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)