Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

25 Απρ 2020

Generali: Υποστηρικτικά Μέτρα για Μικρές Επιχειρήσεις με αφορμή την Πανδημία COVID-19

Η πανδημία covid-19 και τα περιοριστικά μέτρα για την αντιμετώπισή της, επιφέρουν όχι μόνο κοινωνικές αλλά και σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις. Το σύνολο των μικρών επιχειρήσεων, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της Ελληνικής Οικονομίας, έχει διακόψει κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα, με το μεγαλύτερο μέρος της επιχειρηματικής κοινότητας να αναζητά λύσεις για την επόμενη μέρα.

Η Generali, επιθυμώντας να συμβάλλει στην υποστήριξη του κλάδου των μικρών επιχειρήσεων στις παρούσες συνθήκες, προχωρά στην ενεργοποίηση ειδικής επιδότησης, αναλαμβάνοντας η ίδια να καλύψει μέρος των ασφαλίστρων για την περίοδο που οι επιχειρήσεις αυτές βρίσκονται σε κατάσταση αναστολής της επιχειρηματικής του δραστηριότητας. Στόχος της Generali είναι να ενισχύσει τις μικρές επιχειρήσεις σε αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη της πανδημίας και να συνδράμει στην ομαλότερη προσαρμογή στην κανονικότητα.

Οι προϋποθέσεις, οι δικαιούχοι και η διαδικασία ενεργοποίησης της επιδότησης αναλύονται παρακάτω.

Ποιες επιχειρήσεις δικαιούνται την ειδική επιδότηση στα ασφάλιστρα τους;
Την επιδότηση δικαιούνται οι μικρές επιχειρήσεις με προσωπικό μέχρι τα 50 άτομα, οι οποίες πληρούν όλες τις παρακάτω προϋποθέσεις:
  • Διαθέτουν πρόγραμμα ασφάλισης επιχειρήσεων της Generali, και συγκεκριμένα το Business Sense, Business Dynamic ή Business Value
  • Συγκαταλέγονται, με σχετικές αποφάσεις του Κράτους, στις πληττόμενες από την εξάπλωση του κορωνοϊού επιχειρήσεις (βάσει ΚΑΔ) και
  • Έχουν δηλώσει στις αρμόδιες Δημόσιες Αρχές την αναστολή της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας
Πώς υπολογίζεται το ποσό της επιδότησης; Πως ενσωματώνεται στο ασφάλιστρο;
Το ποσό της επιδότησης υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη το ύψος των ασφαλίστρων που καταβάλλονται σε ετήσια βάση από κάθε Ασφαλισμένο, για το σύνολο των ασφαλιστηρίων της συγκεκριμένης κατηγορίας, και αντιστοιχεί σε ασφάλιστρα περίπου δυο μηνών.
Το ποσό αυτό συμψηφίζεται στο ασφάλιστρο της αμέσως επόμενης δόσης.

Ποια είναι η διαδικασία ένταξης; Τι δικαιολογητικά / έγγραφα απαιτούνται;
Οι Ασφαλισμένοι που πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο πάνω, καλούνται να μεταβούν στην ιστοσελίδα της Generali και να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους, στον σχετικό σύνδεσμο https://www.generali.gr/el/smes-covid-19-discount/

Για την έγκριση επιδότησης ο ασφαλισμένος θα πρέπει να:
  • Υποβάλει ηλεκτρονικά αίτηση στην Generali, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα πεδία, και να
  • Αναρτήσει στο σχετικό πεδίο της ηλεκτρονικής αίτησης, το αποδεικτικό της δήλωσης που υπέβαλε στην ΕΡΓΑΝΗ /ΑΑΔΕ, με την οποία δηλώνει την αναστολή της επιχειρηματικής του δραστηριότητας
(!) Με την παραλαβή της αίτησης, και κατόπιν σχετικού ελέγχου της Εταιρίας, ο αιτών θα λαμβάνει απαντητικό email, όπου θα ενημερώνεται για την έγκριση της αίτησης του, το ποσό της επιδότησης που δικαιούται και τα επόμενα βήματα.

Σχετική ενότητα με τις πιο πάνω πληροφορίες και κατευθύνσεις, έχει αναρτηθεί στην σελίδα https://www.generali.gr/el/smes-covid-19-discount/ όπου θα βρίσκεται διαθέσιμη και η ηλεκτρονική φόρμα υποβολής αιτήσεων.
 
Παρακαλούμε σημειώστε ότι η ειδική επιδότηση ισχύει αυστηρά και μόνο για τις επιχειρήσεις που πληρούν τις πιο πάνω αναγραφόμενες προϋποθέσεις, και για αιτήσεις που θα υποβληθούν ηλεκτρονικά στην Generali, όπως περιγράφεται παραπάνω, έως τις 31/05/2020.

Αναγνωρίζουμε τις προκλήσεις της τωρινής συγκυρίας και λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για ένα βιώσιμο αύριο. Στεκόμαστε δίπλα στους Πελάτες και τους Συνεργάτες μας, ως ένας Lifetime Partner κι ενώνουμε τις δυνάμεις μας, ώστε να επανέλθουμε όσο το δυνατόν πιο άμεσα στους παραγωγικούς μας ρυθμούς.




24 Απρ 2020

Groupama Ασφαλιστική & AFFIDEA: Παροχή δωρεάν εξετάσεων στους νικητές του κορωνοϊού

Η Groupama Ασφαλιστική, με αίσθημα ευθύνης και προσφοράς, συνεχίζει και επεκτείνει τις πρωτοβουλίες της για τη διευκόλυνση των ασφαλισμένων σε αυτή την παγκόσμια πρωτοφανή συγκυρία. Σε αυτό το πλαίσιο και σε συνεργασία με τον όμιλο διαγνωστικών κέντρων AFFIDEA, στηρίζει όλους εκείνους που επιβεβαιωμένα νόσησαν από τον ιό COVID-19 και βγήκαν νικητές.

Οι ασφαλισμένοι της Groupama Ασφαλιστικής θα απολαύσουν ειδικά προνόμια έχοντας πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας. Συγκεκριμένα, για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας, οι οποίοι έχουν επιβεβαιωμένα νοσήσει, διαγνωστεί και ιαθεί από τον ιό COVID 19, ως ελάχιστη κίνηση προσφοράς και διευκόλυνσης της πρόσβασής τους σε υπηρεσίες υγείας, δεν θα παρακρατείται οποιαδήποτε συμμετοχή και δεν θα προσμετρώνται στο ετήσιο όριό τους (πλαφόν), για τους επόμενους 6 μήνες, οι εξετάσεις που θα πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε διαγνωστικό κέντρο του δικτύου AFFIDEA.

Σημειώνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση επιβεβαίωσης του πέρατος της νόσου Covid19 είναι η πραγματοποίηση δύο τεστ αρνητικοποίησης του ιού, ένα 14 ημέρες μετά από το θετικό τεστ και ένα δεύτερο μετά από τρεις επιπλέον ημέρες. Τα αποτελέσματα, τόσο του αρχικού τεστ που βεβαιώνει τη νόσο όσο και των δύο επόμενων που βεβαιώνουν την ίαση, θα αποστέλλονται στο Συντονιστικό Κέντρο της AFFIDEA μαζί με την επιθυμία πραγματοποίησης εξετάσεων, προκειμένου να συντονίζεται η όλη διαδικασία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η αποστολή των πραγματοποιημένων τεστ θα ισχύει μόνο για την πρώτη φορά χρήσης της παροχής, μέσω αιτήματος εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου.

Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, Χρήστος Κάτσιος, δήλωσε: «Δεν υπάρχει πιο σαφής προτεραιότητα για εμάς από την υγεία των ασφαλισμένων μας και τη διευκόλυνσή τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται όλες οι πρωτοβουλίες μας μέχρι σήμερα. Ανακοινώνοντας τη συνεργασία μας με το δίκτυο AFFIDEA, προσφέρουμε σε αυτούς που νόσησαν, ταλαιπωρήθηκαν αλλά κατάφεραν να νικήσουν τον νέο κορωνοϊό, τη δυνατότητα να διασφαλίσουν το υψηλότερο επίπεδο παροχών για την υγεία τους δωρεάν. Το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για όλους τους ασφαλισμένους μας είναι να προστατεύσουμε την υγεία τους».



Generali: Ψηφιακή ιατρική συμβουλευτική για την COVID-19

Από την Dr. Button με τη στήριξη της Generali

Τη στήριξή της στην καινοτόμο ψηφιακή εφαρμογή τηλεϊατρικής Dr. Button, προσφέρει η Generali με στόχο τη διασφάλιση της απομακρυσμένης ιατρικής υποστήριξης, σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες, κατά την περίοδο της πανδημίας. H πρωτοβουλία της χορηγίας εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών εταιρικής υπευθυνότητας, που υλοποιεί η Generali, ενόψει της πανδημίας Covid-19.

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα τηλεσυνεδρίας με εθελοντές γιατρούς για την παροχή ιατρικής συμβουλευτικής, σχετικά με την Covid-19. Ο ασθενής, έχει τη δυνατότητα να καλεί τον γιατρό της επιλογής του από όπου και αν βρίσκεται, όποτε προκύψει ανάγκη, μέσω tablet, smartphone (iOS και Android) ή υπολογιστή, εξασφαλίζοντας αμεσότητα, ασφάλεια και ευκολία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Dr. Button, παρέχει, εν μέσω πανδημίας, δωρεάν τις υπηρεσίες τηλεϊατρικής, σε συνεργασία με Περιφέρειες και Ιατρικούς Συλλόγους από όλη την Ελλάδα, καθώς και με ιατρούς που εθελοντικά συμμετέχουν στο εγχείρημα. Η πρωτοβουλία αυτή έχει βρει εξαιρετική ανταπόκριση από τους πολίτες που την χρησιμοποιούν αλλά και την ιατρική κοινότητα, καθώς 500 γιατροί έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα, παρέχοντας τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.

«Στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, οι πολίτες πρέπει να παραμείνουν σπίτι και να εκμεταλλευτούν τις νέες τεχνολογίες τηλεϊατρικής. Η πρωτοβουλία για την παροχή δωρεάν υπηρεσιών τηλεϊατρικής έχει αγκαλιαστεί θερμά από Περιφέρειες, Ιατρικούς Συλλόγους και εθελοντές ιατρούς, καθώς και χιλιάδες πολίτες από όλη την Ελλάδα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μπορούμε να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα με τη στήριξη της Generali», τονίζει η κα Λουκία Τσαγκλή, Product Marketing Manager, Dr. Button.

Η Generali έχοντας αναγνωρίσει τις δυνατότητες που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία και στον τομέα της υγείας και των υπηρεσιών, επέλεξε να αγκαλιάσει την παραπάνω προσπάθεια, που ειδικά την περίοδο της πανδημίας αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα χρήσιμη. Όπως σημειώνει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας κα Μαρία Λαμπροπούλου: «Έχοντας εντάξει την ψηφιακή τεχνολογία στο στρατηγικό μας πλάνο και με την πεποίθηση ότι μπορεί να προσφέρει διευρυμένες υπηρεσίες στον τομέα της υγείας, γινόμαστε κι εμείς μέρος μίας αλυσίδας αλληλοϋποστήριξης και βοήθειας στη μάχη κατά των επιπτώσεων της πανδημίας COVID- 19. Στόχος μας να συμβάλλουμε ώστε υπηρεσίες, που παρέχουν αίσθημα ασφάλειας αλλά και την απαραίτητη επιστημονική καθοδήγηση στους πολίτες, να συνεχίσουν να είναι προσβάσιμες σε όσο το δυνατόν περισσότερους συνανθρώπους μας».

Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή τηλεϊατρικής Dr. Button, την οποία στηρίζει η Generali θα βρείτε εδώ: https://lp.drbutton.gr/el/generali/

Λίγα λόγια για την Dr. Button
Η Dr. Button, είναι μια ελληνογαλλική startup, με όραμα την παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών υγείας για όλους, μέσω της τεχνολογίας. Με πολυετή εμπειρία στον χώρο της υγείας και άρτιο τεχνολογικό υπόβαθρο στη σχεδίαση & ανάπτυξη λογισμικού, η Dr. Button αναπτύσσει καινοτόμες λύσεις με εφαρμογές υψηλής ποιότητας, εστιάζοντας στην ασφάλεια και στη χρηστικότητα. Με επίκεντρο τον ασθενή και εστιάζοντας στην απόδοση αξίας, κάνει το μέλλον της υγειονομικής περίθαλψης πραγματικότητα, σήμερα. Οι εφαρμογές τηλεϊατρικής Dr. Button έχουν στόχο να κάνουν τις υπηρεσίες υγείας διαθέσιμες σε όλους, οποτεδήποτε, από οπουδήποτε.




INTERLIFE Magazine: Τεύχος Μαρτίου 2020

Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Μάρτιο 2020 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Η επόμενη μέρα
  • Εταιρικά νέα: Κοπή Πίτας 2020
  • Εταιρικά νέα: Η INTERLIFE χορηγός στο 1ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
  • Εταιρικά νέα: Υψηλές αποδόσεις από το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE
  • Εταιρικά νέα: Νέα προγράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης 
  • Εταιρικά νέα: Εκπαιδευτικά Σεμινάρια
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Χορηγία στο Σύλλογο Συνδρόμου Down Ελλάδος
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η INTERLIFE ενισχύει τον Σύλλογο ΑΧΤΙΔΑ
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Τσικνοπέμπτη στην INTERLIFE
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Μια θεατρική παράσταση για όλους!
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Συνεχής Υποστήριξη της Οργάνωσης Καλλιστώ
  • Απονομή Τιμητικού Επαίνου στην INTERLIFE
  • Υπό προϋποθέσεις οι εγχώριες επενδύσεις των ελληνικών Ασφαλιστικών
  • Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στην ελληνική οικονομία
Διαβάστε αναλυτικότερα το τεύχος και όλα τα θέματα που περιλαμβάνει ή κάντε το Download σε μορφή pdf εδώ.




23 Απρ 2020

Η Generali στηρίζει την επιστημονική κοινότητα, στην αντιμετώπιση της πανδημίας Covid-19

Αρωγός στις προσπάθειες της ακαδημαϊκής και της επιστημονικής κοινότητας της χώρας, για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας κορωνοϊού SARS-CoV-2, στέκεται η Generali.

H εταιρεία επέλεξε να στηρίξει μέσω χορηγίας δύο διαφορετικές προσπάθειες, οι οποίες σε συνεννόηση με τους αρμόδιους δημόσιους φορείς έχουν αναλάβει να παράγουν ειδικό εξοπλισμό, μέσω της καινοτόμου τεχνολογίας 3D εκτύπωσης.

Σε συνεννόηση με το Εργαστήριο Μηχανολογίας Ακριβείας, Αντίστροφης Μηχανικής και Εκβιομηχανικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, η Generali προχωρά στη δωρεά ενός 3D Εκτυπωτή “INTAMSYS FUNMAT HT”. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύει τις προσπάθειες του Εργαστηρίου στην παραγωγή προστατευτικών προσωπίδων τύπου face-shield για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό δημόσιων νοσοκομείων, βαλβίδων αναπνευστήρων για τους διασωληνωμένους ασθενείς και λοιπών υλικών για τις δομές υγείας, όπου απαιτούνται.

Το Εργαστήριο παρέχει εθελοντικά τις υποδομές, τον εξοπλισμό και το ανθρώπινο δυναμικό του, με 3D εκτύπωση του εξοπλισμού. Βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με την Διεύθυνση του ΠΕΔΥ στην Κρήτη, που επιβλέπει τις προμήθειες για όλα τα νοσοκομεία της περιοχής, σχετικά με την COVID 19 και την ανάγκη προστατευτικών μασκών προστασίας προσώπου. Ο επιλεγμένος εκτυπωτής έχει την δυνατότητα να εκτυπώσει ακόμη και ιατρικούς βαθμούς πολυμερών peek και ultem, που χρησιμοποιούνται σε εξατομικευμένα ιατρικά εμφυτεύματα.


Όπως σημειώνει ο Πρύτανης του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, κ. Νικόλαος Κατσαράκης: «Εκ μέρους του συνόλου της κοινότητας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Generali για τη δωρεά τρισδιάστατου εκτυπωτή, κατάλληλου για εκτύπωση βιοσυμβατών πολυμερών. Θεωρούμε ότι, μεταξύ άλλων, η προσθήκη αυτή βοηθάει το Πανεπιστήμιό μας να υποστηρίξει στο μέγιστο δυνατό, τις δραστηριότητες των νοσοκομείων αναφοράς που σχετίζονται με την πανδημία του κορωνοϊού στην Κρήτη, και εάν χρειαστεί στη χώρα συνολικά, μέσα από την παρασκευή προϊόντων, όπως ατομικός εξοπλισμός προστασίας. Το Πανεπιστήμιό μας έχει ήδη κατασκευάσει και προωθήσει στο δημόσιο σύστημα υγείας της Κρήτης περί τις 600 μάσκες. Το νούμερο αυτό θα ανέλθει σε περίπου 1000 τις επόμενες μέρες, χωρίς να έχει καλυφθεί η ζήτηση προς το παρόν, κάτι το οποίο αναμένεται να γίνει εφικτό με την προσθήκη του τρισδιάστατου εκτυπωτή που μας προσφέρει η Generali. Επιπλέον, θα καλυφθούν μελλοντικές ανάγκες σε μάσκες ή άλλα είδη ιατρικού εξοπλισμού που θα ζητηθούν».

Επίσης, έχοντας λάβει γνώση του πολύτιμου εθελοντικού έργου που επιτελούν τα μέλη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας “Hellas COVID19 3D Printing Supplies” και τη συνεργασία τους με το Υπουργείο Υγείας, η Generali προχωρά με χορηγία, προκειμένου να συμβάλλει στην κάλυψη του κόστους για την προμήθεια πρώτων υλών για την εκτύπωση προστατευτικών προσωπίδων και λοιπών υλικών για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό δημόσιων νοσοκομείων.

Η Hellas COVID19 3D Printing Supplies είναι μια ανεξάρτητη, ιδιωτική πρωτοβουλία που ξεκίνησε στις 22 Μαρτίου 2020, ως απάντηση στην επιδημία COVID19, από δύο ιδιώτες που προέρχονται από το χώρο της 3D εκτύπωσης των κ.κ. Σίμου Κόκκινου και Κωστή Κουτρέτσου. Ακολουθώντας το παράδειγμα αντίστοιχων πρωτοβουλιών στο εξωτερικό, δημιούργησαν μία πανελλαδική κοινότητα ιδιωτών, επαγγελματιών, δημόσιων και ερευνητικών φορέων από τον κλάδο της 3D εκτύπωσης. Μία κοινότητα που αριθμεί 300 ερασιτέχνες του κλάδου, 81 επαγγελματίες καθώς και πολλούς Δήμους και Πανεπιστήμια. Σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας, έχουν οργανώσει τους επί μέρους φορείς για να ανταποκριθούν στις τρέχουσες ανάγκες και την εκτύπωση αναλωσίμων.

Όπως σημειώνει ο κ. Σίμος Κόκκινος συντονιστής της ομάδας HELLAS COVID19 3D Printing Supplies: «Η πρωτοφανής αυτή πανδημία και η ραγδαία μεταδοτικότητα της, δημιούργησε μεγάλα κενά στην παροχή προστατευτικού υλικού στους γιατρούς και το υγειονομικό προσωπικό των χωρών που βρισκόταν αντιμέτωπες με αυτή. Έτσι, λοιπόν, όλοι εμείς οι κάτοχοι 3D εκτυπωτών, ερασιτέχνες και επαγγελματίες, ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να βοηθήσουμε στην κάλυψη αυτών των αναγκών που διαφαινόταν ότι θα προέκυπταν και στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, πάντα όμως σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας. Η αποδοχή και το πάθος των εθελοντών μας για προσφορά επιβεβαιώθηκε από τις πρώτες κιόλας μέρες της δημιουργίας της ομάδας μας. Έτσι λοιπόν ως σήμερα έχουμε παραδώσει πάνω από 7000 ασπίδες προστασίας στις αποθήκες υγειονομικών Υλικών του Υπουργείου Υγείας. Η βοήθεια που απλόχερα μας δόθηκε από την Generali, θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε το έργο μας».



Από την κοινότητα για την κοινότητα


Στις 13 Μαρτίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Generali ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός Έκτακτου Διεθνούς Ταμείου 100 εκ. ευρώ για να ενισχύσει την προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην προσπάθεια αυτή έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Generali που συνθέτουν μια παγκόσμια κοινότητα 72.000 ατόμων. Κάθε εργαζόμενος έχει τη δυνατότητα να κάνει, εθελοντική ατομική δωρεά στο Ειδικό Ταμείο για την Αντιμετώπιση της Covid-19. Το ποσό που συγκεντρώνεται από την κάθε εταιρία του Ομίλου, χρησιμοποιείται για την οικονομική ενίσχυση τοπικών δράσεων και εγχειρημάτων.

Όπως σημειώνει ο CEO της Generali κ. Πάνος Δημητρίου: «Ως ασφαλιστικός οργανισμός επενδύουμε καθημερινά σε λύσεις που βοηθούν τους ανθρώπους να ζούνε μια καλύτερη και ασφαλέστερη ζωή, αντιμετωπίζοντας, τόσο προβλεπόμενες όσο και έκτακτες καταστάσεις. Πιστεύουμε ότι η χρήση της επιστήμης και της τεχνολογίας, όπως αναδεικνύεται και στην περίπτωση αυτή, μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά σε αυτήν την κατεύθυνση. Με σύνθημά μας “από την κοινότητα για την κοινότητα”, ενώνουμε τις δυνάμεις μας με ιδιώτες και δημόσιους φορείς, για να συνδράμουμε στη λήψη ανακουφιστικών μέτρων έναντι στην παγκόσμια πανδημία που πλήττει και τη χώρα μας. Σε αυτήν τη μάχη οι άνθρωποι της Generali δηλώνουμε «παρών», ενώ μελετούμε και μελλοντικά μέτρα».




22 Απρ 2020

Groupama Ασφαλιστική: Υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής για όλους τους συνεργάτες της

Η Groupama Ασφαλιστική, επενδύει στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και συνεχίζει να καινοτομεί: πλέον, θα παρέχει στο δίκτυο των συνεργατών της τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υπογραφής των αιτήσεων και όλων των συνοδευτικών εγγράφων για τον κλάδο ασφάλισης Ζωής και Υγείας, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση των συνεργατών και των πελατών της.

Με την καταχώρηση της αίτησης μέσω της ειδικής μηχανογραφικής πλατφόρμας Cheetah της Groupama, ο συνεργάτης θα λαμβάνει email, το οποίο θα περιέχει τόσο ηλεκτρονικό αντίγραφο της τελευταίας αίτησης και των εγγράφων που τη συνοδεύουν όσο και έναν σύνδεσμο που θα εκκινεί τη διαδικασία ηλεκτρονικής υπογραφής. Συμπληρώνοντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό της αίτησης στο αναδυόμενο παράθυρο, θα του αποστέλλεται SMS με τον μοναδικό κωδικό υπογραφής, διάρκειας ισχύος 5 λεπτών, τον οποίο και θα καλείται αντίστοιχα να συμπληρώσει για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Μετά την επιτυχημένη υπογραφή, θα ακολουθεί SMS επιβεβαίωσης και ο συνεργάτης θα μπορεί να ενημερώνεται για την πορεία εξέλιξης της αίτησης έως ότου εκδοθεί το συμβόλαιο.

Χάρη στην εξαιρετικά φιλική υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής, η Groupama Ασφαλιστική διασφαλίζει την ευελιξία και την ασφάλεια των συναλλαγών, προσφέρει άμεση εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση ενώ, μέσα από τη συνολικότερη διαδικασία ψηφιοποίησης των εγγράφων, μειώνει σημαντικά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Οι νέες τεχνολογίες εξαλείφουν τις αποστάσεις και η Groupama Ασφαλιστική τις εντάσσει στην καθημερινότητά της, αλλάζοντας επίπεδο στην έννοια της συνεργασίας.




16 Απρ 2020

ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.: Η Αλληλεγγύη είναι Πολιτισμός

Με το σύνθημα η «Η Αλληλεγγύη είναι Πολιτισμός», εφάρμοσε η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική το Πλάνο Συνέχισης Επιχειρησιακής Λειτουργίας (Dynamis Business Continuity Plan - DBCP).

Το πλάνο τέθηκε σε λειτουργία άμεσα και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και όλες τις διαδικασίες για την ομαλή ροή των εργασιών, ακολουθώντας τις κρατικές οδηγίες για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Η νέα πολιτική, εξ αποστάσεως, αποζημιώσεων, επιτρέπει την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης ηλεκτρονικά, ενώ η νέα παροχή «Αλληλεγγύη Covid-19», αποδεικνύει έμπρακτα ότι η ΔΥΝΑΜΙΣ συμβάλει με όσα μέσα διαθέτει στη μάχη κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού και στη στήριξη όσων το έχουν ανάγκη.

Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική ευχαριστεί τους συνεργάτες της για την πολύτιμη συμβολή τους στην επιτυχημένη εφαρμογή του πλάνου Συνέχισης Επιχειρησιακής Λειτουργίας εν μέσω της πρωτοφανούς αυτής κατάστασης.

Επίσης με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης, η ΔΥΝΑΜΙΣ στήριξε την ομάδα των συνανθρώπων μας που το έχουν περισσότερο ανάγκη από ποτέ, προσφέροντας γιορτινά δώρα στο Γηροκομείο Αθηνών και κάνοντας τη ζωή των 140 ηλικιωμένων πιο ευχάριστη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς, με αφορμή την γιορτή του Πάσχα, εύχεται:

«Αγαπητοί φίλοι,

Οι μέρες που έρχονται θα αποτελέσουν μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση για όλους εμάς, μια πρόκληση που θα αντιμετωπίσουμε ενωμένοι και ψυχωμένοι, μια πρόκληση που θα μας κάνει ακόμα πιο ΔΥΝΑΤΟΥΣ!

Θα συνεχίσουμε να παραμένουμε δίπλα σας, με σύνθημα την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ που τόσο έχει ανάγκη σήμερα, περισσότερο από ποτέ όλος ο κόσμος.

Η ελπίδα της Ανάστασης και η νίκη της συνέχειας της ζωής, μας δίνει Δύναμη και αισιοδοξία.

Δημήτριος Α. Χριστοδουλιάς»


15 Απρ 2020

INTERLIFE: Προσφορά τροφίμων σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Με την Εταιρική Υπευθυνότητα ως βάση της στρατηγικής της η INTERLIFE Ασφαλιστική, για άλλη μια φορά, διέθεσε 2,5 τόνους τροφίμων σε Κοινωνικά Παντοπωλεία της χώρας με στόχο την ενίσχυση του έργου τους για την ανακούφιση ευπαθών ομάδων, και στο πλαίσιο των ιδιαίτερων συνθηκών που δημιουργούνται από την πανδημία του COVID-19.

Αποδέκτες της προσφοράς της εταιρείας ήταν το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης, το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Ιερού Ναού Αγ. Κωνσταντίνου & Ελένης Αμυνταίου, η Δομή Παροχών Αγαθών του Ιερού Ναού Αγ. Αθανασίου της Ιεράς Μητροπόλεως Σταυρουπόλεως & Νεαπόλεως και ο Οργανισμός “Το Χαμόγελο του Παιδιού” για την υποστήριξη των Κέντρων Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και των Σπιτιών του στη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα.

Η πρωτοβουλία αυτή, ως δράση αλληλεγγύης και αρωγής, εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω …αλλιώς» που υλοποιεί η εταιρεία ευθυγραμμιζόμενη με τους στόχους των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (SDGs) και προσεγγίζοντας τους στόχους 1 και 2 για Μηδενική Φτώχεια και Μηδενική Πείνα.

14 Απρ 2020

Νέος ανανεωμένος ιστοχώρος για τους συνεργάτες της Groupama Ασφαλιστικής

Το διαδικτυακό σημείο αναφοράς όλων των συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής, η ιστοσελίδα www.sigouradiplasas.gr, ανανεώθηκε και επανασχεδιάστηκε με γνώμονα την απλότητα και τη λειτουργικότητα. Όλη η απαραίτητη πληροφορία διατίθεται συγκεντρωμένη και αποτελεσματικά οργανωμένη, καλύπτοντας όλες τις πτυχές της εργασιακής καθημερινότητας των συνεργατών της Groupama Ασφαλιστικής.

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ανανεωμένου ιστοχώρου, είναι η φιλικότητα προς τον χρήστη κατά τη διάρκεια της πλοήγησης και η εύκολη προσπέλαση της πληροφορίας. Στην κατηγορία «προϊόντα», βρίσκονται οι παρουσιάσεις και οι όροι των προγραμμάτων, οι κανόνες ανάληψης αλλά και όλα τα απαραίτητα ζητούμενα για τον προασφαλιστικό έλεγχο. Επιπλέον, η μοντέρνα σχεδίαση παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης αναζήτησης εγγράφων στη «Βιβλιοθήκη», ενώ η ενότητα «Για Εσάς», αφιερωμένη στους συνεργάτες της εταιρείας, περιέχει εύχρηστα εργαλεία για το υπάρχον κανονιστικό πλαίσιο (IDD, GDPR) και τις εγκυκλίους, το πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, τον κανονισμό πωλήσεων και πλήθος άλλων χρήσιμων πηγών.

Η νέα δομή της σελίδας ενισχύει την ευχάριστη εμπειρία του χρηστή και τον διευκολύνει με νέες δυνατότητες, όπως εύκολη σύνδεση στα πιο δημοφιλή προϊόντα της εταιρείας και τα σχετικά τους έγγραφα και στο ιστορικό των τελευταίων του επισκέψεων.


Επιπλέον, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εποχής, η σελίδα είναι προσβάσιμη από οποιοδήποτε μηχανή αναζήτησης καθώς και την πλατφόρμα Cheetah της Groupama Ασφαλιστικής, ενώ είναι απολύτως λειτουργική σε smartphones και tablets, πέρα από τον σταθερό υπολογιστή. To νέο site υποστηρίζεται από όλους τους browsers, εκτός του Internet Explorer.

Η Groupama Ασφαλιστική επενδύει διαχρονικά στη βελτίωση της εμπειρίας των συνεργατών της. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο ανανεωμένος ιστότοπος www.sigouradiplasas.gr αναμφίβολα αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια τους, καθώς όλες οι αναγκαίες για την εργασία τους πληροφορίες βρίσκονται ενημερωμένες, ανά πάσα στιγμή, στη διάθεσή τους με ένα κλικ.




13 Απρ 2020

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα ηλεκτρονική διαδικασία για αποζημιώσεις οχημάτων «Express»

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων της και δικαιούχων αποζημίωσης, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει καθιερώσει μία νέα απλούστερη και ταχύτερη διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης στον κλάδο οχημάτων.

Με τη νέα διαδικασία όλες οι απαραίτητες ενέργειες και η αποστολή των δικαιολογητικών προς την εταιρεία διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονικά μέσα, σε λίγα βήματα, χωρίς την ανάγκη φυσικής διακίνησης εγγράφων.

Τόσο η αναγγελία της ζημιάς όσο και η αποστολή των παραστατικών των δαπανών και λοιπών δικαιολογητικών εγγράφων γίνεται από το δικαιούχο στην ηλεκτρονική διεύθυνση του κλάδου Αποζημιώσεων Οχημάτων.

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία του διακανονισμού, ο δικαιούχος λαμβάνει στο email του την εξοφλητική απόδειξη, την οποία υπογράφει και επιστρέφει στην εταιρεία ηλεκτρονικώς ώστε να γίνει άμεσα η καταβολή της αποζημίωσης με κατάθεση στον δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό.

Οι ασφαλισμένοι και δικαιούχοι αποζημίωσης της Υδρογείου Ασφαλιστικής μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τη διαδικασία και τα βήματα που ακολουθούν για την αποζημίωσή τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας και τον σύνδεσμο:

https://www.ydrogios.gr/web/diadikasia-apozimiwsewn-express/