Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Σεπ 2023

Εθνική Ασφαλιστική: Ανακοινώνει σχέδιο στήριξης των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από την καταιγίδα DANIEL

Η Εθνική Ασφαλιστική για του πληγέντες ασφαλισμένους της από την καταιγίδα Daniel, ενεργοποίησε ειδική τηλεφωνική γραμμή για την παροχή πληροφοριών και την υποδοχή αιτημάτων αποζημίωσης

Η Εθνική Ασφαλιστική, πιστή στη διαχρονική δέσμευσή της για στήριξη των ασφαλισμένων της και για την εξυπηρέτηση όσων βρέθηκαν αντιμέτωποι με τις καταστροφικές συνέπειες της καταιγίδας Daniel, ενεργοποίησε άμεσα τη λειτουργία της ειδικής τηλεφωνικής γραμμής 210.90.99.600. Η γραμμή επικοινωνίας λειτουργεί κάθε ημέρα, 24 ώρες το 24ωρο, για την παροχή πληροφοριών και την υποδοχή αιτημάτων αποζημίωσης.

Οι καταστροφές που σημειώθηκαν σε μεγάλες γεωγραφικές περιοχές της χώρας, μας επιβάλλουν, όμως, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός επιπλέον, εκτεταμένου, πλάνου δράσεων για την ανακούφιση των ασφαλισμένων μας.

Στο πλαίσιο αυτό, προχωράμε άμεσα στις παρακάτω ενέργειες:

  •   Αναστολή πληρωμής ασφαλίστρων. Όλοι οι ασφαλισμένοι μας στις πληγείσες περιοχές της περιφέρειας Θεσσαλίας (Νομοί Λάρισας, Καρδίτσας, Τρικάλων & Μαγνησίας -συμπεριλαμβανομένης και της νήσου Σκιάθου-), ιδιώτες και επιχειρήσεις, με ενεργά συμβόλαια Ζωής, Υγείας και Περιουσίας (εκτός Αυτοκινήτων) την 4/9/2023, θα μπορούν να εξοφλήσουν τα συμβόλαιά τους έως την 28/02/2024, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση και ασφαλώς χωρίς κάποια επίπτωση στην ισχύ των συμβολαίων για το διάστημα αυτό.  
  •   Θέσπιση ειδικών διαδικασιών άμεσης προκαταβολής αποζημίωσης. Όλοι οι ασφαλισμένοι μας στις πληγείσες περιοχές που είναι δικαιούχοι αποζημιώσεων συμβολαίων περιουσίας και θα αναγγέλλουν αιτήματα αποζημιώσεων από πλημμύρα είτε μέσω της ειδικής τηλεφωνικής γραμμής είτε με απευθείας επίσκεψη στο κατάστημα της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Λάρισα, θα λαμβάνουν άμεσα προκαταβολή αποζημίωσης έως του ποσού των 2.000€. Το ίδιο θα ισχύσει για τους ασφαλισμένους, οι οποίοι έχουν ήδη αναγγείλει αιτήματα αποζημιώσεων.  
  •   Απόλυτη προτεραιότητα στην καταβολή ασφαλιστικών αποζημιώσεων που αφορούν σε ζημιές στις πληγείσες περιοχές. Για το σκοπό αυτό η Εθνική Ασφαλιστική έχει ήδη αποστείλει κλιμάκια ειδικών πραγματογνωμόνων στην περιοχή που θα βοηθήσουν στην ταχύτερη καταγραφή και διακανονισμό των ζημιών.

Για τον καλύτερο συντονισμό των ενεργειών, το ανθρώπινο δυναμικό του Καταστήματος Λάρισας ενισχύεται με την παρουσία στελεχών από τα Κεντρικά μας γραφεία ενώ, μέχρι το τέλος της εβδομάδας, μέλη της διοίκησης της Εταιρίας θα επισκεφτούν την περιοχή για να συνδράμουν από κοντά στην καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των ασφαλισμένων και των συνεργατών μας.

Μπροστά στο μέγεθος των καταστροφών που αντιμετωπίζει ο κοινωνικός ιστός των περιοχών που επλήγησαν, η Εθνική Ασφαλιστική θα παραμείνει αρωγός στην μεγάλη προσπάθεια ανασυγκρότησης, υλοποιώντας σειρά επιπλέον ενεργειών που ήδη σχεδιάζονται και θα ανακοινωθούν άμεσα.




Eurolife FFH: Επενδύει στην εξέλιξη των συνεργατών της και στη Βόρεια Ελλάδα

Έναρξη κύκλου εκπαίδευσης «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης» για τους συνεργάτες της Eurolife FFH στη Βόρεια Ελλάδα

Έναρξη του κύκλου εκπαίδευσης «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης», σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη

Την έναρξη κύκλου εκπαίδευσης με τίτλο «Βασικές Αρχές Management και Αποτελεσματικής Διοίκησης για Στελέχη Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης» ανακοινώνει για τους συνεργάτες της στη Βόρεια Ελλάδα η Eurolife FFH, πρωτοβουλία που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη. Είναι η πρώτη φορά που θα υλοποιηθεί ένα τέτοιο πρόγραμμα στην πόλη από ασφαλιστική εταιρεία, γεγονός που αποδεικνύει τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της Eurolife FFH, αλλά και τη βαρύτητα που δίνει στην εκπαίδευση και την ουσιαστική ενδυνάμωση των συνεργατών της.

Ο κύκλος εκπαίδευσης θα λάβει χώρα στο πλαίσιο του “Advanced Program in Management for Insurance Executives”, του εξαιρετικά επιτυχημένου εκπαιδευτικού προγράμματος που πραγματοποιεί εδώ και χρόνια η Eurolife FFH σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, και του οποίου ο 12ος κύκλος βρίσκεται από τον Ιούλιο σε εξέλιξη στην Αθήνα.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως εισηγητές αναγνωρισμένου κύρους καθηγητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και έχει στόχο να δώσει χρήσιμα εφόδια στους συμμετέχοντες προκειμένου να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά σημαντικές προκλήσεις στο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Οι εκπαιδεύσεις χωρίζονται σε 4 διαφορετικές ενότητες συνολικής διάρκειας 16 ωρών, οι οποίες θα πραγματοποιούνται σε δια ζώσης συναντήσεις στη Θεσσαλονίκη μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα (Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωί). Οι δύο πρώτες ενότητες θα υλοποιηθούν τον Σεπτέμβριο και οι επόμενες δύο τον Νοέμβριο, με το πρόγραμμα να καλύπτει συνολικά τα εξής γνωστικά πεδία:

  • Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων
  • Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Στρατηγικό Management και Πληροφοριακά Συστήματα
  • Κατάρτιση και Αξιολόγηση Επιχειρηματικών Σχεδίων (Business Plans)

Στο τέλος των δυο πρώτων ενοτήτων του προγράμματος και πριν την έναρξη της επόμενης, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν, εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά, ένα test γνώσεων πολλαπλών απαντήσεων, σύμφωνα με τον κανονισμό εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προγράμματος “Advanced Program in Management for Insurance Executives”. Οι συμμετέχοντες που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία τον κύκλο εκπαίδευσης θα λάβουν τη σχετική «Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης» από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, κατά τη διάρκεια ειδικής Τελετής Αποφοίτησης.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών της με κάθε τρόπο. Γι’ αυτό και επενδύει σταθερά και με συνέπεια σε δράσεις που υλοποιεί με στόχο την εκπαίδευση και ενδυνάμωσή τους. Μέσα από τον νέο κύκλο εκπαίδευσης που θα λάβει χώρα στη Θεσσαλονίκη, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους επαγγελματίες της Βορείου Ελλάδας, επιδιώκοντας να τους προσφέρει ισχυρά, επιπλέον εφόδια, με ουσιαστικό αντίκτυπο στην επαγγελματική τους εξέλιξη και επιτυχία.




14 Σεπ 2023

Eurolife FFH: Νέες πρωτοβουλίες για τους ασφαλισμένους της στη Θεσσαλία

Άμεσες προκαταβολές αποζημιώσεων και ενέργειες για τα οχήματα των ασφαλισμένων πληγέντων της Θεσσαλίας από την Eurolife FFH

Άμεσες προκαταβολές αποζημιώσεων και ενέργειες για τα οχήματα των ασφαλισμένων πληγέντων της Θεσσαλίας από την Eurolife FFH.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους, κάθε φορά που χρειάζονται τις υπηρεσίες της. Με αφορμή το μέγεθος της καταστροφής από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που εξελίχθηκαν στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας, η εταιρεία έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της από την πρώτη στιγμή.

Στο πλαίσιο αυτό, αποδεικνύοντας την αμεσότητα και αποτελεσματικότητά της, η Eurolife FFH έχει ήδη ξεκινήσει να προχωρά σε άμεσες προκαταβολές αποζημιώσεων στους πληγέντες ασφαλισμένους της στους παραπάνω νομούς, γνωρίζοντας ότι μια τέτοια κίνηση αποτελεί βασικό κριτήριο για την ανακούφιση εκείνων που έχουν υποστεί ζημιές.

Επίσης, η εταιρεία ανακοινώνει μια σειρά από επιπλέον ενέργειες για όσους πληγέντες ασφαλισμένους της διαθέτουν όχημα με έδρα οποιαδήποτε περιοχή των νομών Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας, καθώς και κάλυψη καιρικών φαινομένων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναλαμβάνει το κόστος του βιολογικού καθαρισμού, μέχρι του ποσού των €180 ανά όχημα, ανεξαρτήτως του ποσού επισκευής της ζημιάς, ενώ παρέχει χωρίς επιβάρυνση τη δεύτερη μεταφορά από τον τόπο του βιολογικού καθαρισμού σε συνεργείο (εντός ή εκτός των παραπάνω νομών) για τα οχήματα που έχουν κριθεί επισκευάσιμα βάσει πραγματογνωμοσύνης και πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, προσφέροντας μια σημαντική διευκόλυνση στους ζημιωθέντες ασφαλισμένους της. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις ενέργειες αυτές, οι ενδιαφερόμενοι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή με την εταιρεία.

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα η Eurolife FFH ανακοίνωσε άμεσες ρυθμίσεις για τους ασφαλισμένους της σε όλους τους νομούς της Θεσσαλίας, προχωρώντας σε ενεργοποίηση λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών, άμεση καταγραφή και εκτίμηση ζημιών και παράταση πληρωμών και αναστολή ακυρώσεων μέχρι και τις 31/10/2023 σε όλες τις ανανεώσεις των συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας.

Μέσα από τις άμεσες ενέργειές της σε αυτές τις δύσκολες συγκυρίες και την ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών για την υποστήριξη της περιοχής της Θεσσαλίας, η Eurolife FFH επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων, με συνέπεια, επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα.




13 Σεπ 2023

ΙNTERLIFE: "Πάνω απ΄όλα ο άνθρωπος" - Άμεση στήριξη και συμπαράσταση στους πλημμυροπαθείς

Η INTERLIFE προχώρησε άμεσα σε ενέργειες στήριξης των πληγέντων από την πρόσφατη καταστροφική επέλαση της καταιγίδας “Daniel”

Με στόχο την υποστήριξη των πληγέντων από την πρόσφατη καταστροφική επέλαση της καταιγίδας “Daniel” στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας, η INTERLIFE προχώρησε άμεσα σε ενέργειες στήριξης τιμώντας τη διαχρονική της αρχή, "Πάνω απ΄όλα ο άνθρωπος".

Συγκεκριμένα, για τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και τους ασφαλισμένους της στις πληγείσες περιοχές προέβη στις ακόλουθες κινήσεις:

  •  Προχώρησε σε δυνατότητα παράτασης της εξόφλησης των Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων Λοιπών Κλάδων έως 31/10/2023.
  •  Απέστειλε, από την πρώτη μέρα του συμβάντος, κλιμάκιο πραγματογνωμόνων για την καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών
  •  Έθεσε σε απόλυτη προτεραιότητα τη διεκπεραίωση και την καταβολή αποζημιώσεων στους δικαιούχους
  •  Διατηρεί ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας για την ανταπόκριση σε αιτήματα και την παροχή πληροφοριών σχετικά με Ασφαλιστήρια Συμβόλαια.


Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. Ιωάννης Παν. Βοτσαρίδης επισημαίνει: «Η INTERLIFE τιμά το θεσμό της Ασφάλισης προβάλλοντας το κοινωνικό της πρόσωπο σε κάθε δύσκολη στιγμή, θέτοντας ως άμεση προτεραιότητα διαχρονικά τη στήριξη και συμπαράστασή της στους ασφαλισμένους της στις πληγείσες περιοχές και στους συνεργάτες της».




Υδρόγειος Ασφαλιστική: Δράσεις Στήριξης Πλημμυροπαθών Ασφαλισμένων Περιφέρειας Θεσσαλίας

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική βρίσκεται ενεργά στο πλευρό των ασφαλισμένων της, οι οποίοι έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στην Θεσσαλία

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική βρίσκεται ενεργά στο πλευρό των ασφαλισμένων της, οι οποίοι έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στην περιφέρεια Θεσσαλίας.

Από την πρώτη στιγμή η Διοίκηση και τα στελέχη της Εταιρείας βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών της και ενημερώνονται για την κατάσταση, τον συντονισμό και την υποστήριξη των ασφαλισμένων της που υπέστησαν ζημιές.

Στο πλαίσιο αυτό, η Υδρόγειος Ασφαλιστική:

  •  Εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα και με άμεσες ενέργειες τα αιτήματα αποζημιώσεων οχημάτων και περιουσίας.
  •  Προβαίνει σε άμεση προκαταβολή αποζημίωσης στον κλάδο περιουσίας με τη λήψη της πρώτης εκτίμησης του πραγματογνώμονα.
  •  Σε συνεργασία με τον Πάροχο Οδικής Βοήθειας, έχει αποστείλει κλιμάκιο στις πληγείσες περιοχές για την άμεση καταγραφή των ζημιωθέντων οχημάτων.
  •  Έχει αποστείλει ειδικό πραγματογνώμονα για την άμεση καταγραφή των ζημιών οχημάτων.


Η Εταιρεία παρακολουθεί καθημερινά την κατάσταση και ενημερώνεται από τους συνεργάτες με σκοπό να προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της.

Επιπλέον, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει προβεί στην αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και υγειονομικού υλικού για την κάλυψη άμεσων αναγκών των πλημμυροπαθών.

Για κάθε περαιτέρω πληροφορία και βοήθεια οι ασφαλισμένοι της Εταιρείας μπορούν να επικοινωνούν με τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή/και τη Διεύθυνση Αποζημιώσεων.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

Διεύθυνση Αποζημιώσεων Περιουσίας: 210 9477360, 210 9477273
Διεύθυνση Αποζημιώσεων Οχημάτων: 210 9477222

zimies@ydrogios.gr


Η Υδρόγειος Ασφαλιστική βρίσκεται ενεργά στο πλευρό των ασφαλισμένων της, οι οποίοι έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στην Θεσσαλία



Euroins & Χαλκιάς στο βάθρο τερματισμού του Rally Acropolis

PHOTO

Η Χαλκιάς Racing Team κατέκτησε την τρίτη θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων στην επετειακή διοργάνωση

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια η Euroins Ελλάδος υποστήριξε και εφέτος τον οδηγό Θέμη Χαλκιά και το πλήρωμά του στην 70ή επετειακή διοργάνωση μηχανοκίνητου αθλητισμού Ράλλυ Ακρόπολις που ολοκληρώθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου.

Ο οδηγός μας Θέμης Χαλκιάς κατέκτησε μαζί με τον Νικόλαο-Αδάμ Κομνό και το υπόλοιπο πλήρωμα της Χαλκιάς Racing Team την τρίτη θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων. Η συμμετοχή κατέλαβε επίσης την 6η θέση στην κατηγορία WRC3 που αγωνίζονται τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3 και την 26η θέση σε επίπεδο γενικής κατάταξης αγώνα.

H Διευθύνων Σύμβουλος της Euroins Ελλάδος, κα. Joanna Tsoneva δήλωσε σχετικά: «Η Euroins Ελλάδος βρίσκεται σταθερά δίπλα στο Θέμη Χαλκιά και τον ευχαριστούμε θερμά για το τρόπαιο που χάρισε σε εμάς και σε όλους τους λάτρεις της ιστορικής διοργάνωσης Ράλλυ Ακρόπολις. Η Euroins Ελλάδος, θυγατρική εταιρεία του κορυφαίου ευρωπαϊκού ομίλου συμμετοχών Eurohold Bulgaria AD, αποτελεί σταθερό και συνεπή αρωγό αθλητικών και κοινωφελών δράσεων που προάγουν την άμιλλα διατηρώντας ταυτόχρονα ισχυρό κοινωνικό πρόσημο».

Ο Θέμης Χαλκιάς ανέφερε: «Ευχαριστώ από καρδιάς τη Euroins Ελλάδος, που στάθηκε και φέτος δίπλα μας. Η διάκριση που πετύχαμε ισοδυναμεί με τους καρπούς μιας σημαντικής προσπάθειας που έχουμε ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς. Θέλω να ευχαριστήσω τον συνοδηγό μου Νικόλαο-Αδάμ Κομνό και όλα τα μέλη της Χαλκιάς Racing Team που ξεπέρασαν τον εαυτό τους τόσο κατά την πολυήμερη και πολύωρη προετοιμασία όσο και κατά τη διάρκεια του δύσκολου φετινού αγώνα »



12 Σεπ 2023

Interamerican και Anytime ενεργά δίπλα στους πλημμυροπαθείς στη Θεσσαλία

PHOTO

Ο Όμιλος Interamerican, με σταθερή δέσμευση στις αξίες και την αποστολή της, να «Υποστηρίζει τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα», ανταποκρίθηκε άμεσα για την υποστήριξη των πληγέντων από τα ακραία καιρικά φαινόμενα στη Θεσσαλία.
Από την πρώτη στιγμή της καταστροφής, οι συνεργάτες της εταιρείας που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και συγκεκριμένα σε Καρδίτσα, Βόλο, Τρίκαλα και Λάρισα βρέθηκαν στο πλευρό των ασφαλισμένων μας, παρέχοντάς τους οποιαδήποτε βοήθεια και διευκόλυνση. Η εταιρεία διέθεσε άμεσα 2 ασθενοφόρα για την παροχή πρώτων βοηθειών και τη διακομιδή ασθενών στα πλησιέστερα νοσοκομεία και ενίσχυσε τον στόλο οχημάτων της Οδικής Βοηθείας και τον αριθμό των εμπειρογνωμόνων στην περιοχή για την υποστήριξη 1.000 και πλέον περιστατικών πελατών της εταιρίας, αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας. Παράλληλα, έγινε μια τεράστια προσπάθεια της ομάδας ζημιών και του τηλεφωνικού κέντρου για την καταγραφή των αιτημάτων των πελατών της, ώστε να προχωρήσουν άμεσα σε αποζημιώσεις.
Επιπλέον, σε συνεργασία με το Humanity Greece, έναν οργανισμό τον οποίο τόσο η Interamerican όσο και η Anytime υποστηρίζουν και συνεργάζονται, διέθεσαν όχημα της Οδικής Βοήθειας για τη μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία -συγκεκριμένα ήταν η πρώτη οργανωμένη αποστολή που έφτασε στην περιοχή. Επιπλέον, διατέθηκε χώρος για την προσωρινή αποθήκευση και φύλαξη ειδών που συγκεντρώθηκαν στο Car Point, τη μονάδα αποζημίωσης και επισκευής αυτοκινήτων στην Αθήνα, ενώ καλύφθηκε η δαπάνη μίσθωσης φορτηγού οχήματος για τη μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία. Επιπρόσθετα, εθελοντές εργαζόμενοι της Interamerican & Anytime βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή στο Συντονιστικό Κέντρο του Humanity Greece βοηθώντας στις απαραίτητες καταγραφές και ταξινομήσεις ειδών πρώτης ανάγκης, πριν σταλούν στις πληγείσες περιοχές.
Τέλος, θέλοντας η συμβολή των Interamerican & Anytime να είναι ουσιαστική και να καλυφθούν συγκεκριμένες ανάγκες των μονάδων που επιχειρούν στην περιοχή, προχώρησαν στην κάλυψη σημαντικής δαπάνης εξοπλισμού της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (στεγανές στολές εθελοντών, φουσκωτή βάρκα, κράνη, αντλία ακάθαρτων υδάτων, κράνη, ασύρματοι πομποδέκτες επικοινωνίας κ.ά.) ενώ θα οργανώσουν, σε συνεργασία με το Humanity Greece, συγκέντρωση συγκεκριμένων ειδών πρώτης ανάγκης, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί μετά τις τελευταίες απογραφές.
Λεζάντα: Στιγμιότυπα από τη βοήθεια που παρείχε η Interamerican στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας.


LINKS

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Λαμβάνει άμεσα μέτρα για τη στήριξη των πλημμυροπαθών

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της που έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, με σειρά άμεσων μέτρων για τη στήριξή τους

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της που έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα, λαμβάνοντας μια σειρά άμεσων μέτρων για τη στήριξή τους.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία προχωράει στην άμεση διεκπεραίωση ζημιών και στην καταβολή αποζημιώσεων και προκαταβολών, με την αποστολή κλιμακίου πραγματογνωμόνων και διακανονιστών στις πληγείσες περιοχές.

Αυξάνει τον στόλο των οχημάτων παροχής οδικής βοήθειας στις περιοχές της Θεσσαλίας για την αρτιότερη υποστήριξη των ασφαλισμένων της. Διαθέτει ασθενοφόρο όχημα, στελεχωμένο με εξειδικευμένο προσωπικό και φαρμακευτικό υλικό, για τη στήριξη των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται.

Θέτει σε λειτουργία τη γραμμή άμεσης εξυπηρέτησης 2310 492176 (08:00 - 20:00 σε εργάσιμες ημέρες) αποκλειστικά για τους πλημμυροπαθείς, καθώς και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου help@intersalonica.gr, ώστε να δηλώνουν άμεσα τις ζημιές τους και να υποβάλλουν τα αιτήματα αποζημίωσης.

Θέτει σε λειτουργία τη δωρεάν ειδική γραμμή 24ωρης παροχής ιατρικών συμβουλών μέσω του 11 555 (από κινητά τηλέφωνα). Προσφέρει είδη πρώτης ανάγκης στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας.

Τέλος, κλιμάκιο στελεχών της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταβαίνει στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας για να υποστηρίξει το έργο των εργαζομένων της, αλλά και των συνεργατών της, ενώ παράλληλα στηρίζει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, εξυπηρετώντας, κατά περίπτωση, το χαρτοφυλάκιό τους από τα κεντρικά της γραφεία.

Με ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα και συνέπεια, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ 45 χρόνια τώρα βρίσκεται στην πράξη δίπλα στην κοινωνία δραστηριότητάς της, δίπλα στους συνανθρώπους της, στους εργαζομένους και στους συνεργάτες της. Γιατί νοιάζεται και θα συνεχίσει να νοιάζεται για σας!




11 Σεπ 2023

Όμιλος Groupama: 100.000 άνθρωποι παγκοσμίως έχουν ήδη εκπαιδευτεί στις Πρώτες Βοήθειες, μέσω του προγράμματος “The Life Savers”

Χάρη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Life Savers” του Ομίλου Groupama, έχουν ήδη εκπαιδευτεί στις Πρώτες Βοήθειες περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι παγκοσμίως, εντελώς δωρεάν

Η Groupama Ασφαλιστική διατηρεί τις αξίες της πρόληψης και της αλληλεγγύης στην καρδιά όλων των δραστηριοτήτων της. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα “The Life Savers”, με το οποίο αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από τη σημασία της γνώσης Πρώτων Βοηθειών, ενώ, ταυτόχρονα, αναλαμβάνει ουσιαστική δράση για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πρώτων Βοηθειών, η οποία λαμβάνει χώρα το δεύτερο Σάββατο κάθε Σεπτέμβρη, η Groupama Ασφαλιστική ξεκινά έναν νέο κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων που απευθύνεται σε πελάτες και συνεργάτες της. «Ανοίγει» - αποκλειστικά για το σκοπό αυτό - τα Γραφεία Πωλήσεών της σε όλη την Ελλάδα, όπου, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες, θα πραγματοποιούνται εκπαιδεύσεις Πρώτων Βοηθειών για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων.

Στατιστικά, σχεδόν το 1/3 των αιφνίδιων καρδιακών θανάτων που συμβαίνουν εκτός νοσοκομείου, θα μπορούσαν να αποφευχθούν με έγκαιρη και έγκυρη παρέμβαση βοήθειας από κάποιον παρευρισκόμενο.

Χάρη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Life Savers”, το οποίο αποτελεί πρωτοβουλία του Ομίλου Groupama και διεξάγεται με επιτυχία από το 2022, έχουν ήδη εκπαιδευτεί περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι παγκοσμίως, εντελώς δωρεάν. Το πρόγραμμα συνεχίζεται δυναμικά, με στόχο την εκπαίδευση 1.000.000 ανθρώπων παγκοσμίως.

Eurolife FFH: Αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων / Στο πλευρό των πληγέντων από την κακοκαιρία

Για την Eurolife FFH αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων, με μια σειρά ενεργειών στέκεται στο πλευρό των πληγέντων από την κακοκαιρία Daniel

Η βασική δέσμευση της Eurolife FFH είναι να βρίσκεται συνεχώς δίπλα στους ασφαλισμένους της και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει απέναντί τους. Στο πλαίσιο αυτό, με αφορμή τις καταστροφές που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία “Daniel”, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε μια σειρά από ενέργειες για τη φροντίδα και την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία βρίσκεται από την πρώτη στιγμή δίπλα τους, μέσα από την ενεργοποίηση λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών στους ασφαλισμένους της, αλλά και την άμεση καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών.

Εκτός από την άμεση κινητοποίησή της, η εταιρεία ανακοινώνει επίσης ότι για τους ασφαλισμένους της στις παραπάνω περιοχές:

  • Προχωρά σε παράταση πληρωμών και αναστολή ακυρώσεων μέχρι και τις 31/10/2023 για τις ανανεώσεις συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας
  • Βάζει σε προτεραιότητα την άμεση αποζημίωση των δικαιούχων


Για την εταιρεία, αξία έχει να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, γι’ αυτό και βρίσκεται με συνέπεια και σεβασμό δίπλα στους ανθρώπους κάθε φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες της. Η Eurolife FFH δεσμεύεται να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, προσφέροντάς τους την υποστήριξη και τη φροντίδα της.