Πάντως, κατά την ΕΣΕΕ, τα στελέχη θα παραμείνουν στο επίκεντρο της διαχείρισης των σχέσεων πελάτη – πολίτη, αλλά σε μια πιο αναβαθμισμένη σχέση, αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία υποστήριξης, πληροφόρησης και έξυπνης διαχείρισης.
Σε ότι αφορά τη στροφή του κλάδου προς τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, στην έρευνα που εκπόνησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ αναφέρει ότι στην Ευρώπη υπάρχουν αγορές, όπως για παράδειγμα η Μεγάλη Βρετανία όπου πλέον πάνω από το 50% της εφοδιαστικής αλυσίδας των ασφαλειών εκτελείται ηλεκτρονικά και, κατά συνέπεια, για την Εθνική Συνομοσπονδία, δεν είναι τυχαίο που:
- Η on line ασφάλιση στην Ελλάδα είναι πλέον μεταξύ των στρατηγικών μεγάλων ασφαλιστικών εταιρειών.
- Ξεκίνησαν να λειτουργούν σποραδικά νέες ασφαλιστικές εταιρείες με καινοτόμα start ups που χρησιμοποιούν αποκλειστικά (ή κύρια) το ψηφιακό κανάλι προώθησης και διανομής.
- Έχουν εμφανιστεί νέα επιχειρηματικά μοντέλα (όπως ηλεκτρονικές αγορές) ως νέοι ενδιάμεσοι μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των πελατών.
Επίσης όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα του Εργαστηρίου Eltrun, το 2012 κατέδειξε ότι:
- Η κύρια ασφάλεια που αγόρασαν ψηφιακά οι Έλληνες καταναλωτές ήταν η ασφάλεια αυτοκινήτων.
- Οι κύριες on line ασφάλειες αυτοκινήτου που κλείστηκαν ήταν απλή ή κλοπή –πυρός.
- Η πρώτη πηγή ενημέρωσης για την on line ασφαλιστική εταιρεία ήταν το internet και τα social media.
- Το 45% των καταναλωτών θεωρεί ακόμη «ύποπτο» το να υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιεί on line αγορά ασφάλειας χωρίς να χρειαστεί να στείλει πιστοποιητικά – έγγραφα.
- Τους τελευταίους 12 μήνες το 10% των καταναλωτών αγόρασε ασφάλεια σπιτιού, το 9% ασφάλεια Ζωής και το 20% ασφάλεια αυτοκινήτου.
(Πηγή: insuranceworld.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου