Ιδιαίτερα θετική ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στην επίσημη παρουσίαση του Keraboss Super K, αποτελώντας το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που ταξινομήθηκε και κατάφερε επίσημα με όλες τις εγκρίσεις και πιστοποιήσεις να βγάλει άδεια κυκλοφορίας και να αποκτήσει ελληνικές πινακίδες.
Από τη στιγμή που ταξινομήθηκε και μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους, ένα από τα ερωτήματα που προέκυψαν ήταν το ποια ασφαλιστική ανταποκρίθηκε στο να το ασφαλίσει.
Έχει διαπιστωθεί αρκετές φορές στα καινούρια μοντέλα που μόλις έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά και δεν έχουν ξανασφαλιστεί, να υπάρχει σε αρκετές περιπτώσεις μια δυσχέρεια στη διαδικασία.
Πόσο μάλλον για ένα μοντέλο σαν το Super K, που στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφει ως κατασκευαστή την KERABOSS και όχι κάποια γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, φαίνεται να ξεπεράστηκε και αυτό το εμπόδιο καθώς το αυτοκίνητο εμφανίζεται κανονικά ασφαλισμένο μέσα στο σύστημα.
Αναζητώντας την ασφαλιστική που ανέλαβε την ασφάλιση του Keraboss Super K, η απάντηση ήρθε μέσω του Κέντρου Πληροφοριών (HIC), πληκτρολογώντας τα στοιχεία πινακίδας των 2 Keraboss (σε Μαύρο και Λευκό χρώμα). Το αποτέλεσμα της αναζήτησης έδειξε και τα δύο οχήματα να είναι ασφαλισμένα στην NP Ασφαλιστική.
Πόσο μάλλον για ένα μοντέλο σαν το Super K, που στην άδεια κυκλοφορίας αναγράφει ως κατασκευαστή την KERABOSS και όχι κάποια γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, φαίνεται να ξεπεράστηκε και αυτό το εμπόδιο καθώς το αυτοκίνητο εμφανίζεται κανονικά ασφαλισμένο μέσα στο σύστημα.
Αναζητώντας την ασφαλιστική που ανέλαβε την ασφάλιση του Keraboss Super K, η απάντηση ήρθε μέσω του Κέντρου Πληροφοριών (HIC), πληκτρολογώντας τα στοιχεία πινακίδας των 2 Keraboss (σε Μαύρο και Λευκό χρώμα). Το αποτέλεσμα της αναζήτησης έδειξε και τα δύο οχήματα να είναι ασφαλισμένα στην NP Ασφαλιστική.
Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές του Keraboss Super K, θα μπορούν να το αποκτήσουν μόνο κατόπιν παραγγελίας, με την τιμή να ανέρχεται στα 22.000 ευρώ (χωρίς στο ποσό αυτό να συμπεριλαμβάνεται το φπα). Οπωσδήποτε η τιμή απόκτησης είναι σε υψηλότερο επίπεδο από ότι θα περίμενε κανείς, αλλά στον αντίποδα αποτελεί ένα ειδικό χειροποίητο όχημα, που συνεπάγεται μεγαλύτερο κόστος κατασκευής καθώς δεν προέρχεται από κάποια γραμμή μαζικής παραγωγής. Εκείνο που έχει σημασία ωστόσο, είναι ότι κατασκευάζεται από ελληνικά χέρια και είναι ένα σημαντικό βήμα που μπορεί να οδηγήσει μακροπρόθεσμα σε πιο εξελιγμένα μοντέλα.
Ας ελπίσουμε λοιπόν αυτή να είναι η αρχή για να δούμε και άλλα "ελληνικά αυτοκίνητα" από ελληνικά χέρια και Έλληνες κατασκευαστές, όπως ΚΟΡΡΕΣ, ΝΑΜΚΟ, Replica Cars Hellas κ.α., να καταφέρνουν να πάρουν την πολυπόθητη έγκριση και πιστοποίηση για κυκλοφορία και βέβαια την αντίστοιχη ανταπόκριση από τις ασφαλιστικές εταιρίες για την ασφάλισή τους.
Ας ελπίσουμε λοιπόν αυτή να είναι η αρχή για να δούμε και άλλα "ελληνικά αυτοκίνητα" από ελληνικά χέρια και Έλληνες κατασκευαστές, όπως ΚΟΡΡΕΣ, ΝΑΜΚΟ, Replica Cars Hellas κ.α., να καταφέρνουν να πάρουν την πολυπόθητη έγκριση και πιστοποίηση για κυκλοφορία και βέβαια την αντίστοιχη ανταπόκριση από τις ασφαλιστικές εταιρίες για την ασφάλισή τους.
Σε ενδιαφέρουν:
- KERABOSS SUPER K: Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το κράτος
- Κάρτα Καυσίμων: Πως λειτουργεί και ποιοι είναι δικαιούχοι επιδότησης βενζίνης & diesel
- Υποχρεωτικό το «μαύρο κουτί» στα αυτοκίνητα από τον Ιούλιο 2022
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- KERABOSS SUPER K: Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το κράτος
- Κάρτα Καυσίμων: Πως λειτουργεί και ποιοι είναι δικαιούχοι επιδότησης βενζίνης & diesel
- Υποχρεωτικό το «μαύρο κουτί» στα αυτοκίνητα από τον Ιούλιο 2022
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου