H Interasco Α.Ε.Γ.Α. με βασικό άξονα στον τομέα των Πωλήσεων τη συνεργασία της με τα ελεύθερα δίκτυα, συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους της και να στηρίζει το κάθε τους βήμα, αυτή τη φορά θέτοντας νέα δεδομένα στην Παροχή Υπηρεσιών του Κλάδου Περιουσίας & Αστικών Ευθυνών.
Σύμφωνα με εγκύκλιο που απέστειλε η εταιρεία στο δίκτυο συνεργατών της, από την 10η Απριλίου 2023, δεσμεύθηκε απέναντί τους οριοθετώντας τους χρόνους αποστολής προσφορών, έκδοσης συμβολαίων και προσθέτων πράξεων που έχουν να κάνουν με την κάλυψη κινδύνων Κατοικιών – Επιχειρήσεων & Αστικών Ευθυνών στους retail & corporate κινδύνους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco κ. Κάρολος Σαΐας επισήμανε ότι:
«Η Interasco πιστεύει και επενδύει διαρκώς στη βελτίωση των υπηρεσιών της προς τους συνεργάτες και κατ΄επέκταση τους ασφαλισμένους πελάτες της.
Η δημιουργία Διαχείρισης, Δέσμευσης και Παρακολούθησης Συμφωνιών, έχουν ως αποτέλεσμα να βελτιώσουν την απόδοση των υπηρεσιών μας, να δημιουργήσουν ένα άριστο περιβάλλον συνεργασίας και επικοινωνίας με τους συνεργάτες μας, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων πελατών.
Θέτοντας χρονικά όρια και προϋποθέσεις για την επίτευξή τους, δημιουργείται ένα κλίμα αμοιβαίων υποχρεώσεων, ορθής διαχείρισης, παρακολούθησης και διασφάλισης της υψηλής ποιότητας παροχής των υπηρεσιών μας.
Δεσμευόμαστε, να παρέχουμε διαρκώς σύγχρονες λύσεις, κατάλληλες δομές και όλα τα απαραίτητα εργαλεία τα οποία εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των συνεργατών μας και χτίζουν γερά θεμέλια στις μεταξύ μας σχέσεις.»
Σύμφωνα με εγκύκλιο που απέστειλε η εταιρεία στο δίκτυο συνεργατών της, από την 10η Απριλίου 2023, δεσμεύθηκε απέναντί τους οριοθετώντας τους χρόνους αποστολής προσφορών, έκδοσης συμβολαίων και προσθέτων πράξεων που έχουν να κάνουν με την κάλυψη κινδύνων Κατοικιών – Επιχειρήσεων & Αστικών Ευθυνών στους retail & corporate κινδύνους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco κ. Κάρολος Σαΐας επισήμανε ότι:
«Η Interasco πιστεύει και επενδύει διαρκώς στη βελτίωση των υπηρεσιών της προς τους συνεργάτες και κατ΄επέκταση τους ασφαλισμένους πελάτες της.
Η δημιουργία Διαχείρισης, Δέσμευσης και Παρακολούθησης Συμφωνιών, έχουν ως αποτέλεσμα να βελτιώσουν την απόδοση των υπηρεσιών μας, να δημιουργήσουν ένα άριστο περιβάλλον συνεργασίας και επικοινωνίας με τους συνεργάτες μας, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων πελατών.
Θέτοντας χρονικά όρια και προϋποθέσεις για την επίτευξή τους, δημιουργείται ένα κλίμα αμοιβαίων υποχρεώσεων, ορθής διαχείρισης, παρακολούθησης και διασφάλισης της υψηλής ποιότητας παροχής των υπηρεσιών μας.
Δεσμευόμαστε, να παρέχουμε διαρκώς σύγχρονες λύσεις, κατάλληλες δομές και όλα τα απαραίτητα εργαλεία τα οποία εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των συνεργατών μας και χτίζουν γερά θεμέλια στις μεταξύ μας σχέσεις.»
Σε ενδιαφέρουν:
- Euroins Ελλάδος: Ολοκληρωμένη πρόταση ασφάλισης οχημάτων «AutoSafe»
- Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα υγείας Premium Νοσοκομειακό Β’ – 750€ Plus Economy
- Εθνική Ασφαλιστική: Νέο ασφαλιστικό - επενδυτικό πρόγραμμα Full [Life] Balance & Protect
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
- Euroins Ελλάδος: Ολοκληρωμένη πρόταση ασφάλισης οχημάτων «AutoSafe»
- Eurolife FFH: Νέο πρόγραμμα υγείας Premium Νοσοκομειακό Β’ – 750€ Plus Economy
- Εθνική Ασφαλιστική: Νέο ασφαλιστικό - επενδυτικό πρόγραμμα Full [Life] Balance & Protect
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου