28 Φεβ 2014
Nέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΠΥΥ για τους συμβεβλημένους γιατρούς
Έτσι οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να τηλεφωνούν, με αστική χρέωση, στο 210- 3803470 από τις 08.00 το πρωί ως τις 15.00 το μεσημέρι.
Υπενθυμίζουμε ότι έχει ήδη αποσταλεί σε όλους τους δημάρχους της χώρας κατάλογος με τους συμβεβλημένους ιατρούς του κάθε δήμου, προκειμένου να αναρτηθούν στα δημαρχεία, στα ΚΕΠ ή σε όποιο σημείο κριθεί απαραίτητο, για να ενημερώνονται οι κάτοικοι του κάθε δήμου.
Επίσης, οι ασφαλισμένοι για κάθε πληροφορία μπορούν να επισκέπτονται το site του ΕΟΠΥΥ, www.eopyy.gov.gr.
27 Φεβ 2014
Παράδοξα στις ασφαλισμένες ζημιές της Κεφαλονιάς
Πιθανό είναι κάποια συμβόλαια να είναι συνδεδεμένα με στεγαστικά και κάτοχοί τους είτε αγνοούν ότι καλύπτονται ή δεν αποπληρώνουν το δάνειο
Λιγότερες από το 50% των περιπτώσεων της Κεφαλονιάς που υπέστησαν ζημιές και καλύπτονταν από ασφαλιστήρια συμβόλαια έχουν σπεύσει να κάνουν αναγγελία, προκαλώντας απορία για τους λόγους της «αποχής».
Σύμφωνα με πληροφορίες του iw στην Κεφαλονιά τα ασφαλιστήρια μόλις και υπερβαίνουν τις 3 χιλιάδες συμβόλαια καταδεικνύοντας ότι ο αριθμός είναι πολύ χαμηλός δεδομένου ότι μεγάλος αριθμός εξ αυτών έχουν γίνει λόγω κάποιου τραπεζικού δανείου.
Από αυτές τις περιπτώσεις περίπου 750 είναι αυτές που έπαθαν κάποια ζημιά την οποία και μπορούν να την δηλώσουν στην ασφαλιστική τους προκειμένου να αποζημιωθούν.
Ωστόσο μέχρι σήμερα έχουν κινήσει τις διαδικασίες λιγότερες από τις μισές (περίπου 300-350) και οι αναγγελίες έχουν περιοριστεί σε αυτόν τον αριθμό. Οι γνώστες της αγοράς εκτιμούν πώς περίπου 150 περιπτώσεις θα έχουν ζημιές που βρίσκονται κάτω από τα όρια απαλλαγών οπότε και οι κάτοχοι αυτών των ασφαλιστηρίων δεν έχουν λόγο να εμφανιστούν. Συνεπώς κάπου στις 300 με 350 περιπτώσεις ασφαλισμένων είναι αυτές που αναζητούνται και δεν έχουν εμφανιστεί να κάνουν χρήση των συμβολαίων τους.
Οι εκτιμήσεις της αγοράς αποδίδουν το γεγονός ότι μπορεί να είναι περιπτώσεις εξοχικών όπου τώρα με το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας ενδέχεται να έλθουν οι ιδιοκτήτες τους να διαπιστώσουν τι έχει γίνει οπότε και να προχωρήσουν στην αίτηση λήψης αποζημίωσης από τις ασφαλιστικές.
Ωστόσο υπάρχει και άλλη ερμηνεία που αναφέρει ότι κάποια ασφαλιστήρια είναι συνδεδεμένα με στεγαστικά και οι κάτοχοί τους είτε αγνοούν ότι καλύπτονται ή δεν αποπληρώνουν το δάνειο οπότε και δε εμφανίζονται στις τράπεζες. Το τι ακριβώς συμβαίνει στην Κεφαλονιά είναι γνωστό στους εκπροσώπους της ασφαλιστικής αγοράς οι οποίοι διαπιστώνουν και το έλλειμμα ενημέρωσης και την υποασφάλιση, και την άγνοια κάποιων ότι είναι ασφαλισμένοι. Στο πλαίσιο αυτό η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών εξετάζει να κάνει βήματα ξεκινώντας με την προώθηση στοχευμένης διαφήμισης για την ιδιωτική ασφάλιση. Βέβαια ακόμα δεν υπάρχουν ειλημμένες καταληκτικές αποφάσεις. Ωστόσο είναι ξεκάθαρη η βούληση να ενημερωθούν οι πολίτες περισσότερο για την ασφάλιση.
(Πηγή: insuranceworld.gr)
25 Φεβ 2014
Στις 20 Μαρτίου ξεκινά η λειτουργία των ιατρείων του ΠΕΔΥ
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία για τη λειτουργία του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας.
Στις 20 Μαρτίου θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους τα ιατρεία του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) με όσους από τους 5.500 γιατρούς του ΕΟΠΥΥ δεχθούν την πλήρη και αποκλειστική απασχόληση και κλείσουν τα ιδιωτικά τους ιατρεία, ενώ τα όποια κενά προκύψουν, θα καλυφθούν με επικουρικό προσωπικό, υπογράμμισε τη Δευτέρα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας.
Την προσεχή Πέμπτη λήγει η προθεσμία των γιατρών να υποβάλουν αίτηση ένταξης τους στον νέο φορέα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, έως την Παρασκευή είχαν υποβληθεί 1389 αιτήσεις. Μόλις λήξει η προθεσμία «το σύστημα κλειδώνει» και την επομένη ξεκινάει η διαδικασία των συμβάσεων με όσους δεν κάνουν αίτηση για να συμμετάσχουν στον νέο φορέα Πρωτοβάθμιας Υγείας.
Ο υπουργός, Άδωνις Γεωργιάδης, έκανε σαφές ότι οι γιατροί που θα υποβάλουν αίτηση και δεν κλείσουν το ιατρείο τους θα αποκλειστούν από το σύστημα, χάνοντας το δικαίωμα να συμβληθούν στη συνέχεια με τον ΕΟΠΥΥ, ενώ με την ενεργειά τους αυτή θα δημιουργήσουν τεράστιο πρόβλημα στον νέο φορέα και στους ασφαλισμένους, καθώς στην ενδιάμεση διαδικασία είναι δύσκολο να προκηρυχθούν οι θέσεις.
Όποιος υποβάλλει αίτηση, περνάει στο ΠΕΔΥ, είπε ο υπουργός, διευκρινίζοντας, όμως, ότι «όσοι επι σκοπώ προκαλέσουν πρόβλημα στη λειτουργία του ΠΕΔΥ δεν έχουν θέση στο σύστημα». Σημείωσε, εξάλλου, πως αντίστοιχα, επιβραβεύονται οι γιατροί που θα ξεκαθαρίσουν τη θέση τους και θα δώσουν την ευκαιρία στο υπουργείο να καλύψει τα κενά.
«Συνδικαλιστικά παιχνίδια δεν γίνονται αρεστά, μόνο ζημιά θα κάνουν στους γιατρούς» κατέληξε ο κ. Γεωργιάδης.
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, στη συντριπτική πλειονότητα των πολυιατρείων έχει προχωρήσει η διαδικασία της παράδοσης και μόνο έξι από τις 120 βασικές μονάδες, δεν έχουν παραδώσει. Αυτές είναι σε: Βύρωνα, Δάφνη, Πετρούπολη, Αργυρούπολη, Ν. Κόσμο και Οίκος Ναύτου.
(Πηγή: 7imeres.gr)
24 Φεβ 2014
Πρόστιμα και ποινές που ισχύουν για ανασφάλιστα αυτοκίνητα
Έχετε ανασφάλιστο αυτοκίνητο; Πρέπει να το ξανασκεφθείτε αν πρέπει να συνεχίσετε να το κινείται ανασφάλιστο ή να το αποσύρεται καταθέτοντας τις πινακίδες κυκλοφορίας, εφόσον σκοπεύετε να μην το ασφαλίσετε.
Πέρα από τα πρόστιμα και τις ποινές που επιβάλλονται πλέον και μέσω διασταυρώσεων, η κυκλοφορία με ανασφάλιστο όχημα μπορεί να σας βάλει σε μεγάλες προσωπικές και οικονομικές περιπέτειες σε περίπτωση που εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα.
Σύμφωνα με τα όσα είπε και ο εκπρόσωπος των ασφαλιστικών εταιριών οι σχετικές διασταυρώσεις μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών και του υπουργείου οικονομικών έχουν εντοπίσει 730.000 αυτοκίνητα με πινακίδες κυκλοφορίας αλλά χωρίς ασφάλιση.
Δείτε τι προβλέπει η σχετική νομοθεσία :
Οι ιδιοκτήτες ΙΧ που θα εντοπιστούν από την διασταύρωση να έχουν στην κατοχή τους όχημα το οποίο είναι ανασφάλιστο, θα λαμβάνουν ειδοποιητήριο από την ΓΓΠΣ με το οποίο θα καλούνται να προχωρήσουν στην ασφάλισή του εντός 8 ημερών, καταβάλλοντας υποχρεωτικά παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους 250 ευρώ.
Προκειμένου να προχωρήσουν στην ασφάλιση οι ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων που θα λάβουν το παραπάνω ειδοποιητήριο, θα πρέπει να το προσκομίσουν μαζί με το παράβολο των 250 ευρώ, στην ασφαλιστική εταιρία της επιλογής τους, για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων δεν προβούν στις παραπάνω ενέργειες, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστέλλει τα στοιχεία τους στο Αστυνομικό τμήμα του τόπου διαμονής τους για την επιβολή κυρώσεων.
Κυρώσεις
Το πρόστιμο για ανασφάλιστα δίκυκλα θα ανέρχεται στα 250 ευρώ, για επιβατικά αυτοκίνητα στα 500 ευρώ και για φορτηγά στα 1.000 ευρώ. Παράλληλα με το πρόστιμο, θα επιβάλλεται αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για 10 ημέρες.
Κυρώσεις
Το πρόστιμο για ανασφάλιστα δίκυκλα θα ανέρχεται στα 250 ευρώ, για επιβατικά αυτοκίνητα στα 500 ευρώ και για φορτηγά στα 1.000 ευρώ. Παράλληλα με το πρόστιμο, θα επιβάλλεται αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για 10 ημέρες.
Αν ανασφάλιστο όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα αφαιρούνται την ίδια στιγμή από τις Αρχές οι πινακίδες του οχήματος καθώς και η άδεια κυκλοφορίας του για 2 χρόνια. Σε περίπτωση υποτροπής το παραπάνω διάστημα γίνεται 3 χρόνια.
Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά το χρονικό διάστημα που προβλέπεται, θα πρέπει να προσκομιστεί στις Αστυνομικές αρχές το σήμα ασφάλισης του οχήματος.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
23 Φεβ 2014
Δικαίωση οδηγού ταξί που ήταν ασφαλισμένος σε ασφαλιστική εταιρεία «μαϊμού»
Ένας οδηγός, ιδιοκτήτης ταξί, ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα, όπου διαπιστώθηκε ότι ήταν ασφαλισμένος στην General Commodities Trade. Πρακτικά, δηλαδή, δεν διέθετε ασφαλιστική κάλυψη, αφού General Commodities Trade εξέδιδε πλαστά ασφαλιστήρια. Έτσι, αφαιρέθηκαν από το ταξί για δύο χρόνια η άδεια κυκλοφορίας, όπως και οι δύο κρατικές πινακίδες του οχήματος.
Ουσιαστικά, ο αυτοκινητιστής καταστρεφόταν επαγγελματικά, καθώς θα παρέμενε εκτός επαγγέλματος για την επόμενη διετία. Και αυτό εν αγνοία του, μια και δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη ασφαλιστική ήταν... φάντασμα.
Πώς δικαιώθηκε
Ο οδηγός ταξί προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, υποστηρίζοντας ότι θα υποστεί ανεπανόρθωτη οικονομική βλάβη, καθόσον θα απολέσει τα εισοδήματά του που προέρχονται από την εκμετάλλευση του ταξί, με αποτέλεσμα να περιέλθει σε πλήρη αδυναμία τακτοποίησης των αυξημένων οικονομικών του υποχρεώσεων σε ασφαλιστικά ταμεία, εφορία και τράπεζες (από επαγγελματικό και προσωπικό δανεισμό), αλλά και να εξασφαλίσει τον βιοπορισμό στον εαυτό του και στην οικογένειά του.
Για τον λόγο αυτό ο αυτοκινητιστής προσκόμισε στο δικαστήριο αντίγραφα των εκκαθαριστικών σημειωμάτων των ετών 2009-2013, αλλά και αντίγραφα των δανείων.
Έτσι, το δικαστήριο αποφάσισε ότι πρέπει να επιστραφούν οι πινακίδες κυκλοφορίας στο θύμα της General Commodities, κρίνοντας ότι η ακινητοποίηση του ταξί θα του προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη.
Η συγκεκριμένη απόφαση αναμένεται να λειτουργήσει ως πιλότος για αντίστοιχες υποθέσεις ασφαλισμένων σε ασφαλιστικές εταιρείες-μαϊμού.
(Πηγή: Zougla.gr)
22 Φεβ 2014
Λουκέτο στην ασφαλιστική εταιρία υγείας LA VIE
22.2.14
ανάκληση άδειας λειτουργίας, ασφαλιστική εταιρεία, Λουκέτο, Τράπεζα της Ελλάδος, LA VIE
No comments
Τιμώντας την «παράδοση» ( να ανακαλεί τις άδειες λειτουργίας ασφαλιστικών μόνο την Παρασκευή) η εποπτική αρχή ανακάλεσε οριστικά, χθες , την άδεια λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «LA VIE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ»
Η σχετική ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος αναφέρει:
Η Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος, στη συνεδρίαση της 21ης Φεβρουαρίου 2014, αποφάσισε την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας με την επωνυμία «LA VIE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ» και τη θέση της σε ασφαλιστική εκκαθάριση, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.Δ. 400/1970. Η εν λόγω ασφαλιστική εταιρεία δραστηριοποιείται στους κλάδους ασφαλίσεων ζημιών και ειδικότερα στους κλάδους ατυχημάτων και υγείας. Διευκρινίζεται ότι δεν έχει δραστηριότητα στον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτων.
Στις 2 Σεπτεμβρίου 2013, για τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και κάθε δικαιούχου αποζημίωσης, η Τράπεζα της Ελλάδος προέβη στη λήψη διοικητικών μέτρων κατά της εταιρείας, η οποία δεν διέθετε το εκ του νόμου προβλεπόμενο αναγκαίο ελάχιστο περιθώριο φερεγγυότητας. Με την υπ’ αριθμ. 89/2/02.09.2013 απόφαση ΕΠΑΘ (ΦΕΚ Β’ 5647), μεταξύ άλλων, απαγορεύθηκε η ανάληψη νέων ασφαλιστικών εργασιών, τοποθετήθηκε Επίτροπος και η εταιρεία κλήθηκε να υποβάλει σχέδιο εξυγίανσης για την κάλυψη του ελλείμματος περιθωρίου φερεγγυότητας και του ελάχιστου εγγυητικού κεφαλαίου. Επίσης, με την υπ’ αριθμ. 94/6/15.11.2013 απόφαση ΕΠΑΘ (ΦΕΚ Β’ 8206), ανατέθηκε στον Επίτροπο η διοίκηση της ασφαλιστικής επιχείρησης σε αντικατάσταση του Διοικητικού της Συμβουλίου.
Η εταιρεία δεν μπόρεσε κατά τη διάρκεια της προθεσμίας αυτής να ενισχυθεί κεφαλαιακά για την κάλυψη των ανωτέρω ελλειμμάτων.
Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει ενεργοποιήσει όλες τις προβλεπόμενες από το θεσμικό πλαίσιο διαδικασίες για τη διασφάλιση των συμφερόντων των ασφαλισμένων και κάθε άλλου δικαιούχου ασφαλίσματος. Για την τήρηση των νόμιμων διαδικασιών, ως επόπτης ασφαλιστικής εκκαθάρισης διορίστηκε η κα Ελένη Αθερινού, η οποία με τη σειρά της θα καταθέσει στο αρμόδιο δικαστήριο αίτημα περί διορισμού Εκκαθαριστή. Σύμφωνα με τον νόμο, μέχρι τον διορισμό του Εκκαθαριστή, ο Επόπτης ασκεί όλες τις εξουσίες του Εκκαθαριστή.
Ειδικότερες πληροφορίες για τους ασφαλισμένους:
Οι ασφαλιστικές συμβάσεις της εταιρείας, τριάντα ημέρες μετά την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της, θεωρούνται αυτοδίκαια λυμένες (N.Δ. 400/1970 άρ.3 παρ.6). Οι έχοντες απαιτήσεις αποζημίωσης από ασφαλιστήρια συμβόλαια, όπως και από τα καταβληθέντα-μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, θα ικανοποιηθούν κατόπιν αναγγελίας της απαίτησής τους στον Εκκαθαριστή.
Οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα www.lavie.gr για τη διαδικασία της εκκαθάρισης. Επίσης, θα μπορούν να ενημερώνονται από τους υπαλλήλους της εκκαθάρισης, καθημερινά από ώρα 10.00 έως 15.00, στo τηλέφωνο 210-6234330 (fax 210-6287040), καθώς και από την κα Αθερινού στο τηλέφωνο 6941-480678.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
21 Φεβ 2014
Στις 730.000 τα ανασφάλιστα οχήματα
Σε 730.000 ανέρχονται τελικά τα ανασφάλιστα οχήματα στην Ελλάδα. Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Δ. Ζορμπά, προέδρου του Επικουρικού Κεφαλαίου και επικεφαλής του τομέα για τα οχήματα της ΕΑΕΕ, σε ραδιοφωνικό μέσο, ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν ασφάλιση προσδιορίστηκε με τη διασταύρωση των αρχείων του Κέντρου Πληροφοριών των ασφαλιστικών εταιρειών και του υπουργείου Μεταφορών.
Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η διαδικασία εντοπισμού των ανασφάλιστων οδηγών τώρα αναμένεται να ενημερωθούν οι παραβάτες από το ΚΕΠΥΟ και να ακολουθηθούν οι διαδικασίες που ορίζει ο νόμος. Ο κ. Ζορμπάς επισήμανε ότι λόγω του ανταγωνισμού στον κλάδο οχημάτων τα ασφάλιστρα το 2013 μειώθηκαν κατά 15% και φέτος αναμένεται νέα μείωση της τάξης του 8%.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
20 Φεβ 2014
Πάνω από ένα εκατομμύριο τα αυτοκίνητα σε ακινησία από το 2009 μέχρι το 2013
Στο 1.143.034 εφθασαν τα αυτοκινήτα που τέθηκαν σε ακινησία κατά την περίοδο 2009-2013, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαβίβασε στην Βουλή ο υπουργός Οικονομικών κ. Ι. Στουρνάρας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, το 2009 έγινε άρση ακινησίας σε 73.180 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 169.205 οχήματα. Το 2010 έγινε άρση ακινησίας σε 55.330 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 189.666 οχήματα. Το 2011 έγινε άρση ακινησίας σε 72.831 οχήματα ενώ σε ακινησία τέθηκαν 193.922 οχήματα. Το 2012 έγινε άρση ακινησίας σε 91.310 οχήματα και σε ακινησία τέθηκαν 271.744 οχήματα. Το 2013 έγινε άρση ακινησίας σε 146.191 οχήματα και τέθηκαν σε ακινησία 318.497 οχήματα.
Σημειώνεται ότι σε σύνολο 1.143.034 οχημάτων που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009-2013, τα 1.035.290 είναι οχήματα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης (ΕΙΧ) και δίκυκλα ιδιωτικής χρήσης (ΔΙΧ).
Την πρωτιά στις αιτήσεις ακινησίας έχει η ΔΟΥ Χανίων, η εφορία στην οποία προσήλθαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες προκειμένου να θέσουν τα αυτοκίνητά τους σε ακινησία.
Πάντως, την ίδια περίοδο, καταγράφηκαν 438.842 άρσεις ακινησίας οχημάτων.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
19 Φεβ 2014
Ποδοσφαιριστές που έχασαν εκατ ευρώ από το σκάνδαλο Ασπίς Πρόνοια
Τρείς ποδοσφαιριστές μεταξύ των οποίων και ο αρχηγός της Εθνικής στην κατάκτηση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος το 2004 δηλώνουν δημόσια ότι έχασαν μεγάλα ποσά που είχαν επενδύσει σε ασφαλιστικά συμβόλαια του ασφαλιστικού ομίλου Ασπίς.
Δείτε τι δήλωσαν στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» για την περιπέτεια τους από την κατάρρευση των ασφαλιστικών εταιριών “AΣΠΙΣ Πρόνοια” και της “Commercial Value”
Ζαγοράκης: “Μας εγγυήθηκε το ίδιο το κράτος. Μιλάμε για απόγνωση και καταστροφή”
“Τοποθέτησα δουλεμένα και φορολογημένα χρήματα από την ποδοσφαιρική μου καριέρα στην ΑΣΠΙΣ Πρόνοια με την εγγύηση του τότε υπουργείου Εμπορίου. Πρόκειται για συμβόλαιο ασφάλειας ζωής που είχα κάνει προ δεκαετίας στην εταιρεία. Δεν μιλάμε για επενδυτική τοποθέτηση. Δεν τζογάραμε για να πάρουμε τα διπλάσια με ρίσκο να τα χάσουμε. Ποτέ όμως δεν μπορούσες να φανταστείς ότι εν μια νυκτί μπορεί να καταστραφείς. Γιατί για πάρα πολύ κόσμο το κλείσιμο της ΑΣΠΙΣ ήταν προσωπική ή οικογενειακή καταστροφή. Οι ζημιωθέντες ζητούν το αυτονόητο. Τα χρήματα που τους εγγυήθηκε το ίδιο το κράτος. Είναι αδικία να χάσει ο κάθε άνθρωπος έστω και ένα ευρώ. Μιλάω με ανθρώπους που έχουν χάσει όλα τους τα χρήματα σε αυτή την ιστορία. Είναι σε απόγνωση. Οταν κατέρρευση η ΑΣΠΙΣ συναντήθηκα με τον κ. Παύλο Ψωμιάδη, τον οποίο γνώριζα προσωπικά, και ακόμη και τότε μου έλεγε ότι τα χρήματα δεν θα χαθούν. Για το ίδιο με διαβεβαίωναν και ασφαλιστές. Πλέον, εκκρεμεί το διαστικό σκέλος της υπόθεσης στο οποίο θεωρώ πως δεν υπάρχει περίπτωση να μην δικαιωθούμε”.
Δέλλας: “Η Γωγώ αρρώστησε και μείναμε ξεκρέμαστοι”. “Οποιαδήποτε τοποθέτηση κάναμε στην ΑΣΠΙΣ Πρόνοια έγινε επειδή γνωρίζαμε ότι τα χρήματα είναι εγγυημένα από το κράτος με σφραγίδα του υπουργείου Εμπορίου. Προφανώς το κράτος δεν έκανε καλά τη δουλειά του για να φτάσει στο σημείο να κλείσει η ασφαλιστική εταιρεία ή κάποιοι έκαναν άλλη δουλειά από αυτή που έπρεπε να κάνουν. Η εταιρεία μάς άφησε ξεκρέμαστους στο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε η γυναίκα μου. Δυστυχώς στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μας η ΑΣΠΙΣ δεν μας κάλυψε και έκλεισε. Φανταστείτε να μην είχα την οικονομική δυνατότητα να μπορέσω να περιθάλψω τη γυναίκα μου και να είχα χάσει τον άνθρωπο μου, όπως σε ανάλογες περιπτώσεις που χάθηκαν ζωές. Το ζήτημα δεν είναι μόνο οικονομικό, είναι κυρίως κοινωνικό. Κάτω από αυτό το πρίσμα θα πρέπει να δοθεί μια λύση από τη στιγμή που το Ιδιο το κράτος εγγυόταν τα κεφάλαια αυτής της ασφαλιστικής. Για μένα δεν υπάρχουν πολλά ή λίγα χρήματα, αλλά χρήματα που ο κόσμος τα δούλεψε με ιδρώτα και όλοι όσοι έχουν χάσει χρήματα από την ΑΣΠΙΣ πρέπει να αποζημιωθούν στο ακέραιο”.
Πουρλιοτόπουλος: “Εχασα 300.000, φορολογημένα μέχρι το τελευταίο ευρώ”
“Είχα ασφάλεια ζωής με εφάπαξ καταβολή στην ΑΣΠΙΣ Πρόνοια, που μου έδινε τη δυνατότητα στα 52 μου χρόνια να πάρω πίσω τα χρήματα μου ή να τη μετατρέψω σε ισόβια σύνταξη. Ηταν 300.000 ευρώ από το ποδόσφαιρο, φορολογημένα μέχρι το τελευταίο ευρώ και δηλωμένα στο” πόθεν έσχες” 15ετίας που έχω υποβάλει. Αρκετοί συναθλητές μου και εγώ, σκεπτόμενοι το μέλλον μας επιλέξαμε την ΑΣΠΙΣ για την κάρτα υγείας μας, τη σύνταξη μας και τις αποταμιεύσεις μας. Πριν υπογράψουμε τα συμβόλαια αυτά και προχωρήσουμε στις σχετικές καταβολές, πληρεξούσιος δικηγόρος επέδειξε για λογαριασμό μας στο υπουργείο Ανάπτυξης τα συγκεκριμένα προγράμματα με τους αρμόδιους να μας διαβεβαιώνουν ότι είναι εγκεκριμένα από το κράτος. Η υπόθεση της ΑΣΠΙΣ Πρόνοια είναι ένα τεράστιο σκάνδαλο στο οποίο οφείλονται περισσότεροι από 100 θάνατοι ανασφάλιστων συνανθρώπων μας”.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
18 Φεβ 2014
Online εκπαίδευση ασφαλούς οδήγησης από την Axa
Είσαι προσεκτικός οδηγός;
Μπες στη σελίδα της Axa, ολοκλήρωσε όλα τα θέματα της online εκπαίδευσης ασφαλούς οδήγησης και δες πως μπορείς να αποφύγεις τα πιο συνηθισμένα ατυχήματα.
Αναλυτικότερα, η εκπαίδευση χωρίζεται σε 3 θεματικές ενότητες: της Ασφάλειας, της Ενημέρωσης και της Οικολογικής Οδήγησης, παρέχοντάς σας χρήσιμες συμβουλές αποφυγής κινδύνων, βελτίωσης λαθών, πρόληψης ατυχημάτων, καλυτέρευσης του τρόπου οδήγησης κάνοντάς την λιγότερο επιθετική και περισσότερο ασφαλή και εξοικονόμησης χρημάτων μέσω της οικολογικής οδήγησης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)